Κυριακή, 1 Οκτωβρίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Άνοδο κύκλου εργασιών και κερδών αναμένει η Attica (Blue Star, Superfast, HSW) το 2023

    30 Σεπτεμβρίου, 2023
    MMM

    Αναβαθμίζονται σε «έξυπνες» 7.500 στάσεις λεωφορείων και τρόλεϊ

    30 Σεπτεμβρίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Η Σλοβακία καλείται να θεσπίσει σύστημα καταχώρισης φορέων εκμετάλλευσης drone και να καθορίσει αρμόδια Αρχή

    29 Σεπτεμβρίου, 2023
    MMM

    H «Μικρή Κοιλάδα Υδρογόνου» με συμμετοχή της ΟΣΥ, του ΟΛΠ και της Ολυμπίας Οδού

    29 Σεπτεμβρίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Στα 3,2 δισ. το ανεκτέλεστο της ΑΒΑΞ. Επιστροφή σε θετικό EBITDA στον κατασκευαστικό κλάδο, ύψους 12,2 εκατ.

    29 Σεπτεμβρίου, 2023
    INTERNATIONAL

    Maersk pilots heavy-duty electric truck solutions in Brazil

    29 Σεπτεμβρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Άνοδο κύκλου εργασιών και κερδών αναμένει η Attica (Blue Star, Superfast, HSW) το 2023

    30 Σεπτεμβρίου, 2023
    MMM

    Αναβαθμίζονται σε «έξυπνες» 7.500 στάσεις λεωφορείων και τρόλεϊ

    30 Σεπτεμβρίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Η Σλοβακία καλείται να θεσπίσει σύστημα καταχώρισης φορέων εκμετάλλευσης drone και να καθορίσει αρμόδια Αρχή

    29 Σεπτεμβρίου, 2023
    MMM

    H «Μικρή Κοιλάδα Υδρογόνου» με συμμετοχή της ΟΣΥ, του ΟΛΠ και της Ολυμπίας Οδού

    29 Σεπτεμβρίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Στα 3,2 δισ. το ανεκτέλεστο της ΑΒΑΞ. Επιστροφή σε θετικό EBITDA στον κατασκευαστικό κλάδο, ύψους 12,2 εκατ.

    29 Σεπτεμβρίου, 2023
    INTERNATIONAL

    Maersk pilots heavy-duty electric truck solutions in Brazil

    29 Σεπτεμβρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

To «τέρας» του Brexit στο λιμάνι του Ρότερνταμ. Έρχονται καθυστερήσεις στην εξυπηρέτηση φορτίων (video)

ffotinos by ffotinos
2 Δεκεμβρίου, 2020
στο LOGISTICS, ΝΑΥΤΙΛΙΑ
0
A blue furry monster known as the 'Brexit Monster' makes an appearance in the port of Rotterdam, Netherlands December 1, 2020.  REUTERS/Bart Biesemans

A blue furry monster known as the 'Brexit Monster' makes an appearance in the port of Rotterdam, Netherlands December 1, 2020. REUTERS/Bart Biesemans

Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Οι ολλανδικές αρχές εγκατέστησαν την Τρίτη στο λιμάνι του Ρότερνταμ μια μασκότ που μοιάζει με τέρας, με ένα μεγάλο μπλε κεφάλι για να προειδοποιήσουν ότι το τέλος της μεταβατικής περιόδου του Brexit στις 31 Δεκεμβρίου θα προκαλέσει τερατώδη προβλήματα σε όσους χρησιμοποιούν το λιμάνι, όπως μετέδωσε το ΑΜΠΕ.

Στην πρώτη δημόσια εμφάνισή του, το “Τέρας του Brexit” πόζαρε για τα μέσα ενημέρωσης μέσα στο λιμάνι, καθώς οι τελωνειακοί υπάλληλοι διένειμαν στους οδηγούς φορτηγών φυλλάδια που προειδοποιούν και τους καλούν “να είστε έτοιμοι”.

Μπροστά στις κάμερες, το “μπλε τέρας”, υποστηριζόμενο από μια φύλακα, έδωσε ένα φυλλάδιο σε έναν υπουργό, πριν δείξει την κατεύθυνση σε φορτηγά που κατέβαιναν από ένα τεράστιο οχηματαγωγό.

Από την 1η Ιανουαρίου, οι οδηγοί δεν θα μπορούν να επιβιβαστούν σε οχηματαγωγά προς τη Βρετανία και θα βρεθούν εγκλωβισμένοι μέσα σε ένα τεράστιο χώρο στάθμευσης φορτηγών, εάν δεν ολοκληρώσουν τις νέες τελωνειακές διατυπώσεις.

Ενώ η Βρετανία και η Ευρωπαϊκή Ένωση διαθέτουν πολύ λίγο χρόνο για να καταλήξουν σε μια συμφωνία εμπορικής εταιρικής σχέσης μετά τη μετάβαση, οι υπεύθυνοι του λιμανιού του Ρότερνταμ τόνισαν ότι οι νέοι έλεγχοι εφαρμόζονται σε κάθε περίπτωση.

“Συμφωνία ή μη συμφωνία, δεν είναι κάτι σημαντικό όταν πρόκειται για λιμενικές διαδικασίες”, δήλωσε στο Γαλλικό Πρακτορείο ο Μαρκ Ντικ, αρμόδιος συντονιστής του Brexit για το λιμάνι του Ρότερνταμ.

“Καθώς από την 1η Ιανουαρίου, θα πρέπει να εφαρμόζονται όλες οι τελωνειακές διατυπώσεις. Εάν αυτές οι τελωνειακές διατυπώσεις δεν εφαρμόζονται, δεν θα μπορείτε να πάτε στο Ηνωμένο Βασίλειο”, προειδοποίησε.

Σχεδόν το 88% των οδηγών που χρησιμοποιούν το λιμάνι έχουν εγγραφεί σε μια ειδική βάση δεδομένων, ενώ το 12% που δεν το έχει κάνει, κινδυνεύει να βρεθεί σφηνωμένο στον χώρο στάθμευσης φορτηγών 700 θέσεων.

Το μεγαλύτερο θαλάσσιο λιμάνι της Ευρώπης δέχεται έως και 4.000 φορτηγά την ημέρα που προέρχονται ή κατευθύνονται στη Βρετανία, σημαντικό εμπορικό εταίρο της Ολλανδίας.

Το τέρας, στην πραγματικότητα ένας άντρας που έχει μεταμφιεστεί, είχε ήδη χρησιμοποιηθεί πέρυσι από την ολλανδική κυβέρνηση για την εκστρατεία της που επεσήμαινε τις δυσκολίες που προκαλεί η έξοδος της Βρετανίας από την ΕΕ.

Το τέρας με το μπλε τρίχωμα έγινε έκτοτε μια καλτ φιγούρα στην Ολλανδία και τη Βρετανία, καθώς εμφανίζεται σε διάφορα βίντεο όπου εμποδίζει τη διέλευση στους οδηγούς φορτηγών και στους επαγγελματίες του εμπορίου. Ο Ολλανδός υπουργός Εξωτερικών εμφανίστηκε παρέα του.

Οι λιμενικές αρχές ελπίζουν ότι η “ημέρα δράσης του Brexit” θα ωθήσει τις εταιρίες οδικών μεταφορών και τους αργοπορημένους οδηγούς να εγγραφούν τώρα για να αποφύγουν μελλοντικά προβλήματα.

“Ασφαλώς θα υπάρξουν αναποδιές στις αρχές Ιανουαρίου. Θα υπάρχουν μποτιλιαρίσματα, πιθανόν πολλοί απογοητευμένοι οδηγοί που δεν θα μπορούν να μπουν στον τερματικό σταθμό”, δήλωσε ο Ντικ, θεωρώντας “φρικτή” την προοπτική “αυτή.

Είπε ότι ελπίζει ότι το λιμάνι θα είναι “πλήρως προετοιμασμένο” μετά το τέλος της μεταβατικής περιόδου και ότι το εμπόριο με τη Βρετανία θα είναι “ομαλό όπως πριν”.

Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Youtube
Tags:BREXITΛΙΜΑΝΙ ΡΟΤΕΡΝΤΑΜ

Σχετικά Άρθρα

ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Στο στόχαστρο φιλορώσων χάκερ η ιστοσελίδα του λιμανιού του Ρότερνταμ

14 Ιουνίου, 2023
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων: Πως «κινούνται» Ρότερνταμ, Αμβέρσα, Βαλένθια και Πειραιάς

15 Μαΐου, 2023
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Δεν είναι μόνο ο Πειραιάς. Μείωση στα εμπορευματοκιβώτια και σε Ρότερνταμ και Αμβέρσα

22 Σεπτεμβρίου, 2022
ΓΝΩΜΗ

4η Βιομηχανική Επανάσταση και «έξυπνα» λιμάνια

20 Σεπτεμβρίου, 2022
ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

Πανδημία και Brexit επηρέασαν αρνητικά την ιρλανδική An Post το 2021

27 Ιουνίου, 2022
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

78 εκατ. TEU διακίνησαν, το 2021, τα 15 μεγαλύτερα λιμάνια της Ευρώπης. Στην 5η θέση ο Πειραιάς

14 Ιουνίου, 2022
Επόμενο άρθρο

Γ. Κεφαλογιάννης: Ήρθε η ώρα να επενδύσουμε σε τομείς που έχουμε συγκριτικό πλεονέκτημα, όπως τα logistics

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Προς επίτευξη του φετινού στόχου η SKY express: Κοντά στη διακίνηση 4,3 – 4,5 εκατ. επιβατών

29 Σεπτεμβρίου, 2023

Δημήτρης Πάτσιος, ΣΕΑΑ: Απουσιάζουν τα κίνητρα ανανέωσης στόλου για επιχειρήσεις και μεταφορείς

25 Σεπτεμβρίου, 2023

Oι 5 πρωτοβουλίες του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών που παρουσιάστηκαν στο υπουργικό συμβούλιο

27 Σεπτεμβρίου, 2023

Επιδότηση 8,73 εκατ. ευρώ στον ΟΑΣΘ για κάλυψη λειτουργικών δαπανών

27 Σεπτεμβρίου, 2023

Ανακαινίζεται η σιδηροδρομική γραμμή Στρυμόνας – Προμαχώνας, εγκρίθηκαν 7,37 εκατ. ευρώ

26 Σεπτεμβρίου, 2023

Webinar για την ηλεκτρονική εφαρμογή Ferry Watchers στις 27/9

26 Σεπτεμβρίου, 2023
An Airbus 330-300 (333) flying over ocean at sunset. - | These images are protected by copyright. Delta has acquired permission from the copyright owner to use the images for specified purposes and in some cases for a limited time. If you have been authorized by Delta to do so, you may use these images to promote Delta, but only as part of Delta-approved marketing and advertising. Further distribution (including providing these images to third parties), reproduction, display, or other use is strictly prohibited.

Η Delta θα συνδέει καθημερινά Αθήνα – Βοστώνη την θερινή περίοδο του 2024

28 Σεπτεμβρίου, 2023

Επιχορήγηση 7,76 εκατ. ευρώ στη ΣΤΑΣΥ λόγω ενεργειακού κόστους

26 Σεπτεμβρίου, 2023

Tο υπ. Ναυτιλίας θα διερευνήσει και τυχόν ευθύνες που μπορεί να έχει η Attica για τον πνιγμό, πέρα από την ευθύνη του πλοιάρχου

1

Hellenic Train: Με λεωφορεία τα δρομολόγια της γραμμής Λάρισα – Βόλος

1

Προς μικρές (και ίσως μεγάλες) ανακατατάξεις στον εγχώριο ταχυδρομικό κλάδο

1

Άνοδο κύκλου εργασιών και κερδών αναμένει η Attica (Blue Star, Superfast, HSW) το 2023

30 Σεπτεμβρίου, 2023

Αναβαθμίζονται σε «έξυπνες» 7.500 στάσεις λεωφορείων και τρόλεϊ

30 Σεπτεμβρίου, 2023

Η Σλοβακία καλείται να θεσπίσει σύστημα καταχώρισης φορέων εκμετάλλευσης drone και να καθορίσει αρμόδια Αρχή

29 Σεπτεμβρίου, 2023

H «Μικρή Κοιλάδα Υδρογόνου» με συμμετοχή της ΟΣΥ, του ΟΛΠ και της Ολυμπίας Οδού

29 Σεπτεμβρίου, 2023

Στα 3,2 δισ. το ανεκτέλεστο της ΑΒΑΞ. Επιστροφή σε θετικό EBITDA στον κατασκευαστικό κλάδο, ύψους 12,2 εκατ.

29 Σεπτεμβρίου, 2023

Maersk pilots heavy-duty electric truck solutions in Brazil

29 Σεπτεμβρίου, 2023

Ως την 1η Απριλίου οι αιτήσεις πιστοποίησης ολοκλήρωσης και λειτουργίας επενδυτικών σχεδίων του Αναπτυξιακού

29 Σεπτεμβρίου, 2023
default

Νέος ενεργειακός φωτισμός στο οδικό δίκτυο του δήμου Γαλατσίου

29 Σεπτεμβρίου, 2023

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ