• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Παρασκευή, 24 Μαρτίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Διπλή διάκριση, στα Green Brand Awards, για Νέα και Κεντρικό Οδό

    24 Μαρτίου, 2023
    MMM

    24ωρη απεργία στο μετρό την Τρίτη 28 Μαρτίου, τα αιτήματα του ΣΕΛΜΑ

    24 Μαρτίου, 2023
    MMM

    Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις σε τραμ και μετρό στις 25 Μαρτίου

    24 Μαρτίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Απαγορεύθηκε η κυκλοφορία φορτηγών την περίοδο εορτασμού της 25ης Μαρτίου

    24 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Αυστηρότερες οι ποινές για την κλοπή – κλεπταποδοχή σιδηροδρομικού υλικού. Με ισόβια, αν η πράξη έχει ως αποτέλεσμα τον θάνατο άλλου

    24 Μαρτίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Φυλάκιση μέχρι 10 έτη για επικίνδυνη οδήγηση (υπερβολική ταχύτητα, ΛΕΑ)

    24 Μαρτίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Διπλή διάκριση, στα Green Brand Awards, για Νέα και Κεντρικό Οδό

    24 Μαρτίου, 2023
    MMM

    24ωρη απεργία στο μετρό την Τρίτη 28 Μαρτίου, τα αιτήματα του ΣΕΛΜΑ

    24 Μαρτίου, 2023
    MMM

    Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις σε τραμ και μετρό στις 25 Μαρτίου

    24 Μαρτίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Απαγορεύθηκε η κυκλοφορία φορτηγών την περίοδο εορτασμού της 25ης Μαρτίου

    24 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Αυστηρότερες οι ποινές για την κλοπή – κλεπταποδοχή σιδηροδρομικού υλικού. Με ισόβια, αν η πράξη έχει ως αποτέλεσμα τον θάνατο άλλου

    24 Μαρτίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Φυλάκιση μέχρι 10 έτη για επικίνδυνη οδήγηση (υπερβολική ταχύτητα, ΛΕΑ)

    24 Μαρτίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Να ενταχθεί στο Ταμείο Ανάκαμψης η εξυγίανση και ανάπτυξη υποδομών στις ΒΙΠΕ, ζητά ο ΠΑΣΕΒΙΠΕ

vvegiazi by vvegiazi
14 Απριλίου, 2021
στο LOGISTICS
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Να ενταχθούν στις χρηματοδοτούμενες δράσεις του Εθνικού Σχεδίου Ανάπτυξης και Ανθεκτικότητας μέτρα εξυγίανσης, εκσυγχρονισμού και ανάπτυξης υποδομών στις υπάρχουσες βιομηχανικές περιοχές, ώστε να μην επιβαρυνθούν με το κόστος τους οι ελληνικές επιχειρήσεις, πρότεινε ο Πέτρος Μαντάς, πρόεδρος του Πανελλήνιου Συνδέσμου Επιχειρήσεων Βιομηχανικών Περιοχών (ΠΑΣΕΒΙΠΕ) στη Βουλή.

Κατά τη διαδικασία ακρόασης των εκπροσώπων φορέων στην Επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής, επί του νομοσχεδίου του υπουργείου Ανάπτυξης, ο κ. Μαντάς ζήτησε επίσης την απόσυρση δύο συγκεκριμένων άρθρων, που προβλέπουν δραματική επιδείνωση των πολεοδομικών όρων στις βιομηχανικές περιοχές.

Συγκεκριμένα ο πρόεδρος του ΠΑΣΕΒΙΠΕ ζήτησε την άμεση απόσυρση και επανεξέταση:

-Του άρθρου 32, που καταργεί τη θεσμοθετημένη συναίνεση της πλειοψηφίας (55%) των ιδιοκτητών γης για την πολεοδομική χωροταξική οργάνωση στη βιομηχανική περιοχή Οινοφύτων, τονίζοντας ότι η διάταξη για τα Οινόφυτα αφορά σε «ανεφάρμοστες» και «ελεγχόμενες για τη συνταγματικότητας τους ρυθμίσεις, ως προς την προστασία της ιδιοκτησίας», στην μεγαλύτερη άτυπη βιομηχανική συγκέντρωση της χώρας.

-Του άρθρου 31 που επιτρέπει από και προς βιομηχανικές περιοχές «μεταφορά συντελεστή δόμησης» διογκώνοντας υπέρμετρα την επιτρεπόμενη κάλυψη στο τεράστιο και πρωτοφανές ποσοστό στο 80%, όπως είπε, «με καθαρά κριτήρια real estate και όχι βιομηχανικής πολιτικής», εξηγώντας τις επιπτώσεις που θα έχει για τη δομή και φυσιογνωμία των ΒΙΠΕ, τις επιχειρήσεις και το περιβάλλον.

-Για το άρθρο 30 του νομοσχεδίου, που αποσκοπεί σε απλοποίηση της εγκατάστασης επιχειρήσεων σε πάρκα, ο κ. Μαντάς εκφράστηκε θετικά και επικρότησε τους στόχους που εξυπηρετεί.

Ειδικότερα, ο πρόεδρος του ΠΑΣΕΒΙΠΕ εστίασε ιδιαίτερα στα άρθρα 31 και 32 του νομοσχεδίου, τονίζοντας ότι «αυτά τα άρθρα περιλαμβάνουν πάρα πολύ μεγάλο αντικείμενο βιομηχανικής πολιτικής και χρήζουν ιδιαίτερης προσοχής», τεκμηριώνοντας ταυτοχρόνως τους λόγους για τους οποίους πρέπει άμεσα να αποσυρθούν και να επανεξεταστούν σε νέα βάση.

Τα άρθρα 31 και 32

Αναφερόμενος στο άρθρο 31, ο κ. Μαντάς επισήμανε ότι «η πρόβλεψη μεταφοράς συντελεστή δόμησης από οποιοδήποτε σε οποιοδήποτε βιομηχανικό πάρκο της χώρας και με τεράστιο ποσοστό κάλυψης 80% οδηγεί στο να μετατραπούν και οι οργανωμένες βιομηχανικές περιοχές σε άτυπες βιομηχανικές συγκεντρώσεις.

Διότι, όπως τόνισε, «το πρόβλημα των άτυπων βιομηχανικών συγκεντρώσεων είναι ότι δεν τηρούν τις πολεοδομικές διατάξεις, όσον αφορά το ποσοστό της κάλυψης, τις χρήσεις και φυσικά ότι στερούνται σοβαρών υποδομών».

Και όπως υπογράμμισε ο κ. Μαντάς «το συγκεκριμένο άρθρο 31 του νομοσχεδίου με καθαρά κριτήρια real estate και όχι βιομηχανικής πολιτικής επιχειρεί να μεταφέρει συντελεστή δόμησης από βιομηχανικές περιοχές χαμηλής ζήτησης, όπου το στρέμμα τιμάται π.χ. 10.000 έως 20.000 ευρώ σε βιομηχανικές περιοχές υψηλής ζήτησης, οι οποίες είναι και κορεσμένες και με πολύ μεγάλη αξία».

Άρα θεωρούμε είπε ο ίδιος ότι «υποκρύπτεται πίσω από αυτό το άρθρο μία αδικαιολόγητη αύξηση αξιών γης. Κατά συνέπεια η συγκεκριμένη διάταξη πρέπει να αποσυρθεί διότι μόνον προβλήματα θα δημιουργήσει».

Καταθέτοντας τη διαφωνία του επί του άρθρου 32 του νομοσχεδίου, που καταργεί τη συναίνεση των ιδιοκτητών που κατέχουν το 55% της έκτασης του Πάρκου Εξυγίανσης των Οινοφύτων ο πρόεδρος του ΠΑΣΕΒΙΠΕ, αφού αναγνώρισε «την ανάγκη πολεοδομικής και χωροταξικής οργάνωσης του μεγαλύτερου άτυπου βιομηχανικού πάρκου, όπου είναι εγκατεστημένες ορισμένες από τις εμβληματικές επιχειρήσεις της χώρας», άσκησε δριμεία κριτική στη συγκεκριμένη ρύθμιση, επισημαίνοντας ότι: «η αφαίρεση αυτού του δικαιώματος των ιδιοκτητών δημιουργεί σοβαρά νομικά προβλήματα».

Ο κ. Μαντάς πρόσθεσε ότι είναι εύλογες και κατανοητές οι αντιδράσεις του τοπικού Δήμου Τανάγρας εγκατεστημένων επιχειρήσεων και πολιτών, καθώς «θα βρεθούν με δεσμεύσεις σε γη και χρήμα, οι οποίες ίσως να είναι επώδυνες».

Παράλληλα υπογράμμισε ο ίδιος ότι «επικεφαλής του σχήματος για το επιχειρηματικό πάρκο Οινοφύτων είναι ένας από τους καλύτερους βιομηχανικούς ομίλους της χώρας, ο οποίος μπορεί να εξηγήσει στους πολίτες και να πετύχει τη συναίνεση που απαιτείται, ώστε να μη χρειαστεί προκειμένου να γίνει κάτι αναγκαίο να περιοριστούν τα δημοκρατικά δικαιώματα τους».

Η συγκεκριμένη ρύθμιση ζήτησε ο κ. Μαντάς να αποσυρθεί και να επανεξεταστεί, διότι δημιουργεί προβλήματα στην υλοποίηση της τα οποία όπως τόνισε «θα τα βρούμε μπροστά μας τόσο στα Οινόφυτα όπως και όταν επιχειρήσουμε να εξυγιάνουμε και άλλες βιομηχανικές περιοχές όπως το Καλοχώρι Θεσσαλονίκης το οποίο επίσης έχει σοβαρά προβλήματα».

Tags:ΠΑΣΕΒΙΠΕΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΠΑΡΚΑΒΙΠΕ

Σχετικά Άρθρα

LOGISTICS

Ευκαιρία για τις επιχειρήσεις του Πειραιά η ανάπτυξη Επιχειρηματικού Πάρκου

14 Μαρτίου, 2023
LOGISTICS

Αλλάζει ριζικά το θεσμικό πλαίσιο που διέπει τους ΟΥΜΕΔ (ΒΙΠΕ, Επιχειρηματικά Πάρκα, ΒΙΠΑ) από το 2027

1 Μαρτίου, 2023
LOGISTICS

ΕΒΕΠ: Τα Επιχειρηματικά Πάρκα αναπόσπαστο κομμάτι στην ανάπτυξη της μεταποίησης και την προσέλκυση επενδύσεων

25 Οκτωβρίου, 2022
ΓΝΩΜΗ

Επιχειρηματικά πάρκα. Νέος νόμος, νέο όραμα

24 Οκτωβρίου, 2022
?????????????????????????????????????????????????????????
LOGISTICS

ReDePlan: Το Επιχειρηματικό Πάρκο Ασπροπύργου στην τελική ευθεία, με χρηματοδότηση του Ταμείου Ανάκαμψης

20 Οκτωβρίου, 2022
LOGISTICS

Άδ. Γεωργιάδης: Είμαστε η μόνη χώρα που τελικά δεν κατάφερε να φτιάξει Επιχειρηματικά Πάρκα

14 Οκτωβρίου, 2022
Επόμενο άρθρο

H Marinair αποτελεί αναγνωρισμένο μέλος της Διεθνούς Ένωσης Αερομεταφορών (ΙΑΤΑ)

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Αυτά τα δρομολόγια θα διεξαχθούν αύριο (22/3), κυρίως ο Προαστιακός Αθήνας και Πάτρας

21 Μαρτίου, 2023

Χωρίς ταξί η Αθήνα την Πέμπτη 23 Μαρτίου. Απεργία του ΣΑΤΑ

22 Μαρτίου, 2023

Αναστέλλεται, εκ νέου, η διεξαγωγή εμπορευματικών δρομολογίων της Hellenic Train. Η επιστολή προς τους πελάτες

21 Μαρτίου, 2023

Νέα εμπλοκή με τα εμπορευματικά δρομολόγια της Hellenic Train από Θεσσαλονίκη προς Ειδομένη. Κανονικά της RCLG

23 Μαρτίου, 2023

Ξεκίνησαν τα εμπορευματικά δρομολόγια της RCLG από Θεσσαλονίκη (φωτο). Για τον Πειραιά, σε συζητήσεις ΟΣΕ – Hellenic Train

22 Μαρτίου, 2023

Π. Δεμέστιχας, WINGS: Η τεχνολογία αλλάζει το τοπίο στις εμπορευματικές μεταφορές και τις σύγχρονες αποθήκες

21 Μαρτίου, 2023

Προειδοποιητική στάση εργασίας στο μετρό στις 24 Μαρτίου, από τις 21.00, κήρυξε το ΣΕΛΜΑ

23 Μαρτίου, 2023

Ιω. Τσιαπαρίκου, πρόεδρος ΡΑΣ: «Βρίσκεται σε εξέλιξη συντονισμένη Δολοφονία Χαρακτήρα στο πρόσωπό μου»

19 Μαρτίου, 2023
???????????????????

AEGEAN: Παραλαμβάνει φέτος 9 Airbus neo. «Σταθμεύει» 6-7 αεροσκάφη για τυχόν αντιμετώπιση καθυστερήσεων

2

Οι μεταφορές στο επίκεντρο: Επισκόπηση των μέτρων ασφαλείας σε αερομεταφορές, ακτοπλοΐα, ΜΜΜ, κ.ά.

2

Επίθεση δέχτηκαν τα γραφεία της Hellenic Train (video)

1

Την παραίτησή του υπέβαλε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής

1

Ελ. Κουντουρά: Το σύστημα ETCS θα έπρεπε να λειτουργεί από το 2020 στον άξονα Αθήνα – Θεσ/νίκη – Ειδομένη

1

Αυτά είναι τα 3 μέλη της Ειδικής Επιτροπής για το σιδηροδρομικό δυστύχημα. Μεταξύ αυτών ο πρώην Δ.Σ. της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

1

Στα γραφεία του ΟΣΕ η Τροχαία Λάρισας, συνελέγησαν έγγραφα και ντοκουμέντα που αφορούν το σιδηροδρομικό δυστύχημα

1

Αποχώρησε ο Θανάσης Ζηλιασκόπουλος από την Επιτροπή Διερεύνησης του δυστυχήματος. Η δήλωσή του

1

Διπλή διάκριση, στα Green Brand Awards, για Νέα και Κεντρικό Οδό

24 Μαρτίου, 2023

24ωρη απεργία στο μετρό την Τρίτη 28 Μαρτίου, τα αιτήματα του ΣΕΛΜΑ

24 Μαρτίου, 2023

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις σε τραμ και μετρό στις 25 Μαρτίου

24 Μαρτίου, 2023

Απαγορεύθηκε η κυκλοφορία φορτηγών την περίοδο εορτασμού της 25ης Μαρτίου

24 Μαρτίου, 2023

Αυστηρότερες οι ποινές για την κλοπή – κλεπταποδοχή σιδηροδρομικού υλικού. Με ισόβια, αν η πράξη έχει ως αποτέλεσμα τον θάνατο άλλου

24 Μαρτίου, 2023

Φυλάκιση μέχρι 10 έτη για επικίνδυνη οδήγηση (υπερβολική ταχύτητα, ΛΕΑ)

24 Μαρτίου, 2023

Η καινοτομία στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς: Το έργο BeOnBoard

24 Μαρτίου, 2023

Στην ανάκληση του πιστοποιητικού «Υπεύθυνου για τη Συντήρηση Φορέα» της ΤΡΑΙΝΟΣΕ προχώρησε η ΡΑΣ

24 Μαρτίου, 2023

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ