Σάββατο, 23 Σεπτεμβρίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    6o ΣΥΝΕΔΡΙΟ

    Προς ολοκλήρωση ο Piraeus Tower, ξεκινά η ανέγερση του Riviera Tower – Πώς θα αλλάξει το skyline της Αθήνας με τους δύο νέους ουρανοξύστες

    23 Σεπτεμβρίου, 2023
    MMM

    Στον επανασχεδιασμό λεωφορειακών γραμμών στην ευρύτερη περιοχή της βορειοανατολικής Αττικής προχωρά ο ΟΑΣΑ

    23 Σεπτεμβρίου, 2023
    Night street scene in Bucharest old city, on Postei Street(Strada Postei), 04-10-2014.
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Η ERGOTRAK αποκλειστικός εισαγωγέας και διανομέας των λεωφορείων Otokar στην Ελλάδα

    22 Σεπτεμβρίου, 2023
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Alfa Romeo Tonale Hybrid 160 VGT Ti: Το πάθος συναντάει την καρδιά των C-SUV

    22 Σεπτεμβρίου, 2023
    INTERNATIONAL

    DHL Express secures top spot as Europe’s Best Workplace™ 2023 for 3rd time in a row

    22 Σεπτεμβρίου, 2023
    MMM

    Χρήστος Σταϊκούρας: Ενισχύεται ο ρόλος της Ελλάδας στο Διευρωπαϊκό Δίκτυο Μεταφορών

    22 Σεπτεμβρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    6o ΣΥΝΕΔΡΙΟ

    Προς ολοκλήρωση ο Piraeus Tower, ξεκινά η ανέγερση του Riviera Tower – Πώς θα αλλάξει το skyline της Αθήνας με τους δύο νέους ουρανοξύστες

    23 Σεπτεμβρίου, 2023
    MMM

    Στον επανασχεδιασμό λεωφορειακών γραμμών στην ευρύτερη περιοχή της βορειοανατολικής Αττικής προχωρά ο ΟΑΣΑ

    23 Σεπτεμβρίου, 2023
    Night street scene in Bucharest old city, on Postei Street(Strada Postei), 04-10-2014.
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Η ERGOTRAK αποκλειστικός εισαγωγέας και διανομέας των λεωφορείων Otokar στην Ελλάδα

    22 Σεπτεμβρίου, 2023
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Alfa Romeo Tonale Hybrid 160 VGT Ti: Το πάθος συναντάει την καρδιά των C-SUV

    22 Σεπτεμβρίου, 2023
    INTERNATIONAL

    DHL Express secures top spot as Europe’s Best Workplace™ 2023 for 3rd time in a row

    22 Σεπτεμβρίου, 2023
    MMM

    Χρήστος Σταϊκούρας: Ενισχύεται ο ρόλος της Ελλάδας στο Διευρωπαϊκό Δίκτυο Μεταφορών

    22 Σεπτεμβρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Όμιλος Epsilon Net: Στα 75,11 εκατ. ευρώ ο κύκλος εργασιών, το 2022, αυξημένος κατά 49%

ffotinos by ffotinos
7 Μαρτίου, 2023
στο LOGISTICS
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Στα 75,11 εκατ. ευρώ ανήλθε ο κύκλος εργασιών του ομίλου Epsilon Net το 2022, έναντι 50,51 εκατ. ευρώ ένα χρόνο νωρίτερα, καταγράφοντας άνοδο της τάξης του 49%.

Παράλληλα, τα EBITDA του ομίλου ανήλθαν σε 25,05 εκατ. ευρώ έναντι 15,09 εκατ. ευρώ το 2021, σημειώνοντας αύξηση 66%, ενώ τα κέρδη μετά από φόρους αυξήθηκαν κατά 70% ανερχόμενα σε 18,30 εκατ. ευρώ έναντι 10,78 εκατ. ευρώ το 2021.

Όσον αφορά τη μητρική εταιρεία, για το 2022, ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε 28,7 εκατ. ευρώ έναντι 18,95 εκατ. ευρώ το 2021, σημειώνοντας αύξηση 51%, τα EBITDA διαμορφώθηκαν σε 14,62 εκατ. ευρώ έναντι 8,10 εκατ. ευρώ το 2021, βελτιωμένα κατά 81%, ενώ τα κέρδη μετά από φόρους αυξήθηκαν κατά 107% ανερχόμενα σε 11,67 εκατ. ευρώ έναντι 5,64 εκατ. ευρώ το 2021.

Η ρευστότητα του ομίλου, συνέχισε την αυξητική της πορεία (Ταμειακά Διαθέσιμα και Ισοδύναμα 26,65 εκατ. ευρώ), παρά τις σημαντικές εξαγορές που ολοκληρώθηκαν κατά τη διάρκεια του 2022, (CSA, DIGITAL 4U, TAXHEAVEN, Hotel Availabilities, BookOnlineNow, HotelonCloud), καθώς και την αγορά του κτιριακού συγκροτήματος στην έδρα της εταιρείας στη Θεσσαλονίκη, παρέχοντας στη διοίκηση του ομίλου τη δυνατότητα απρόσκοπτης συνέχισης του προγράμματος εξαγορών και υλοποίησης νέων επιχειρηματικών κινήσεων στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.

Βασικά οικονομικά στοιχεία περιόδου 1/1/2022 – 31/12/2022.

Περαιτέρω, κατά το 2022 ενισχύθηκαν σημαντικά και τα Ίδια Κεφάλαια του ομίλου (+41%) τα οποία ανήλθαν σε 58,30 εκατ. ευρώ.

Ο όμιλος διαθέτει αρνητικό καθαρό δανεισμό ύψους 6,37 εκατ. ευρώ (ενώ στον υπολογισμό του αρνητικού δανεισμού δεν έχει συμπεριληφθεί ποσό 2,81 εκατ. ευρώ, που έχει επενδυθεί σε τίτλους σταθερής απόδοσης, αυξάνοντας περαιτέρω τα τελικά καθαρά διαθέσιμα).

Επίσης, ο όμιλος συνεπής στην πολιτική επιβράβευσης των μετόχων, θα προχωρήσει και τη φετινή χρονιά σε διανομή μερίσματος, το ύψος του οποίου θα προκύψει με βάση τα διανεμόμενα κέρδη και θα αποφασιστεί κατά την Τακτική Γ.Σ. των μετόχων.

Συνοπτική κατάσταση Οικονομικής Θέσης.

Στόχοι και προοπτικές για το 2023

Η διοίκηση εκτιμά ότι η πορεία ανάπτυξης θα συνεχιστεί και το 2023, με τις εταιρείες του ομίλου να διαδραματίζουν πρωταγωνιστικό ρόλο στον ψηφιακό μετασχηματισμό του ιδιωτικού τομέα της ελληνικής οικονομίας με βασικούς άξονες:

✓ την εξέλιξη του χαρτοφυλακίου προϊόντων και υπηρεσιών στους τομείς του Business Software, του eCommerce και του Fintech
✓ την ενίσχυση του ολοκληρωμένου οικοσυστήματος προστιθέμενης αξίας με την παροχή «all in one solution» για τους τελικούς πελάτες , και
✓ τη συνεχή αύξηση του «τελικού εσόδου ανά πελάτη»

Επιπλέον, εκτιμάται ότι στο πλαίσιο του συνεχιζόμενου ψηφιακού μετασχηματισμού των επιχειρήσεων η ζήτηση για τεχνολογικά προϊόντα και υπηρεσίες θα κινηθεί σε υψηλά επίπεδα για το 2023, χωρίς να επηρεαστεί από τις πληθωριστικές πιέσεις που παρατηρούνται στη γενική οικονομία (και ειδικά στην κατανάλωση), ενώ θα ενισχυθεί περαιτέρω με την παροχή κινήτρων μέσω των χρηματοδοτικών προγραμμάτων από:

➢ το ΤΑΜΕΙΟ ΑΝΑΚΑΜΨΗΣ για τον ιδιωτικό τομέα που είναι ήδη σε εξέλιξη
➢ το νέο ΕΣΠΑ 2021-2027 που ξεκίνησε από τις 15/02/2023 (με νέες ενισχύσεις ύψους 300 εκατ. ευρώ)
➢ τα ειδικά χρηματοδοτικά εργαλεία του τραπεζικού τομέα

Ειδική μνεία σε συγκεκριμένους αναπτυξιακούς στόχους για το 2023 θα πρέπει να γίνει για:

  • την έγκαιρη και ολοκληρωμένη εκτέλεση των προγραμματισμένων έργων που έχουν αναληφθεί με την αξιοποίηση της PYLON Hybrid platform και της ενισχυμένης τεχνογνωσίας του Ομίλου στο επιχειρησιακό λογισμικό για μεσαίες & μεγάλες επιχειρήσεις (ERP, CRM, WMS, MOBILE, MIS, σε συνδυασμό με τις λύσεις πιστοποιημένου Παρόχου ηλεκτρονικής τιμολόγησης και myDATA)
  • τη συνέχιση της εξαιρετικής πορείας της σειράς Web εφαρμογών «Epsilon SMARΤ» για την ηλεκτρονική τιμολόγηση και την επέκτασή τους σε ειδικές αγορές
  • την αξιοποίηση της ηγετικής θέσης του Ομίλου στις εφαρμογές PAYROLL / HRMS με την ενσωμάτωση των νέων λύσεων για την εναρμόνιση των επιχειρήσεων σε σχέση με τη πρόσφατη νομοθεσία για την «ΨΗΦΙΑΚΗ ΚΑΡΤΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ» και την επιτυχή διασύνδεσή τους με το σύστημα ERGANI II του Υπουργείου Εργασίας.
  • την ενίσχυση των λύσεων ηλεκτρονικού εμπορίου του Ομίλου και των συνοδευτικών υπηρεσιών διασύνδεσης, ολοκλήρωσης και Digital Marketing
  • την αξιοποίηση στον τομέα του Hospitality (που αποτελεί στρατηγικό τομέα για την επέκταση του Ομίλου στην Ελλάδα και το εξωτερικό) του υφισταμένου χαρτοφυλακίου προϊόντων (PMS, Booking Engine, Channel Manager, B2B) και την περαιτέρω διεύρυνσή του.

Σημαντική θέση στον επιχειρηματικό σχεδιασμό του ομίλου για το 2023, θα αποτελέσει η οριστικοποίηση και έναρξη υλοποίησης της ολοκληρωμένης στρατηγικής συμφωνίας με τον όμιλο της ΕΘΝΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ, σε εφαρμογή σχετικού μνημονίου συνεννόησης (MoU) (βλ. από 16.11.2022 δελτίο τύπου της εταιρίας), η οποία θα διευρύνει και θα ολοκληρώσει την στρατηγική προσέγγιση «all in one solution» με την αξιοποίηση του συνδυασμού:

  • των πληροφοριακών συστημάτων «Business Software» και «Ecommerce» του ομίλου, με
  • τις καινοτόμες δυνατότητες του «Embedded Banking» και του «Banking as a Service» της ΕΘΝΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ.

Η εφαρμογή της στρατηγικής συμφωνίας θα οδηγήσει σταδιακά στη δημιουργία ενός μοναδικού για τα ελληνικά δεδομένα «τεχνολογικού οικοσυστήματος», που θα δίνει μέσα από τα εργαλεία του ομίλου την δυνατότητα ολοκληρωμένων υπηρεσιών στον τελικό πελάτη – επιχείρηση (ανεξάρτητα από το μέγεθός του) ενώ παράλληλα θα δώσει την δυνατότητα στον όμιλο της EPSILON NET για:

  • την μόχλευση και αξιοποίηση των υφιστάμενων πελατολογίων των δύο ομίλων
  • την προσέλκυση νέων πελατών και νέων οικοσυστημάτων
  • την ενίσχυση της ταχύτητας εκτέλεσης έργων ψηφιακών μετασχηματισμού μέσω αξιοποίησης του συνδυασμού των κινήτρων ενίσχυσης με χρηματοδοτικά εργαλεία
  • δημιουργία νέων γραμμών εσόδων, «on top» στις υφιστάμενες κατηγορίες εσόδων από τα προϊόντα Business Software.

Παράλληλα, με βάση τη συνεπή εκτέλεση του επιχειρηματικού σχεδίου για το 2023 και τη στρατηγική συνεργασία με την ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ, η διοίκηση του ομίλου εκτιμά ότι τέθηκαν οι βάσεις για τον αναλυτικό σχεδιασμό του νέου αναπτυξιακού κύκλου στην Ελλάδα και στο εξωτερικό για το 2023-2025.

Ο Ιωάννης Μίχος, πρόεδρος & διευθύνων σύμβουλος της EPSILON NET, σχολιάζοντας τα οικονομικά αποτελέσματα, προέβη στην ακόλουθη δήλωση: «Τα εξαιρετικά αποτελέσματα που πετύχαμε μας κάνουν περήφανους και μας δίνουν τη δύναμη να ξεκινήσουμε έναν νέο δημιουργικό κύκλο στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.

Η στρατηγική μας δεν αλλάζει , με οδηγό την ανθρωποκεντρική προσέγγιση, με όραμα και προσήλωση στους πελάτες μας και στις ανάγκες τους συνεχίζουμε με συνέπεια να υλοποιούμε τον μοντέλο «all in one solution». Στρατηγική μας ήταν, είναι και θα είναι να παράγουμε καθημερινά αξία για τους ανθρώπους μας, τους συνεργάτες και τους μετόχους μας.

Όπως έχω δηλώσει, το 2022 αποτέλεσε για τον όμιλο της EPSILON NET, χρονιά επιβεβαίωσης της ηγετικής μας θέσης στον τομέα του Business Software στην Ελλάδα ενώ περαιτέρω η επίτευξη της στρατηγικής μας συνεργασίας με τον όμιλο της ΕΘΝΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ αποτελεί πλέον τη βάση για την μετεξέλιξη του ομίλου μας και την ολοκληρωμένη επέκτασή μας στον τομέα του FinTech.

Η διοίκηση του ομίλου, οι μηχανικοί πληροφορικής και όλα τα στελέχη μας, σχεδιάζουμε ήδη την επόμενη ημέρα. Με πάθος και όραμα συνεχίζουμε τη νέα αναπτυξιακή πορεία μας ως ο μεγαλύτερος όμιλος λογισμικού για επιχειρήσεις στην Ελλάδα»

Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Youtube
Tags:EPSILON NET

Σχετικά Άρθρα

LOGISTICS

Η Epsilon Net εξαγόρασε τις μειοψηφίες της Epsilon HR αντί 4 εκατ. ευρώ

17 Ιουλίου, 2023
LOGISTICS

Εξαγόρασε το 60% της Diginet η Epsilon Net έναντι 1,6 εκατ. ευρώ

31 Μαΐου, 2023
LOGISTICS

Σημαντικά βελτιωμένος (+47,04%) ο κύκλος εργασιών της Epsilon Net το α’ τρίμηνο του έτους

31 Μαΐου, 2023
LOGISTICS

Δεσμευτική συμφωνία Ιω. Μίχου με Εθνική Τράπεζα για το 7,5% της Epsilon Net

4 Μαΐου, 2023
LOGISTICS

Αυξημένα κατά 70% τα καθαρά κέρδη της Epsilon Net στο α’ τρίμηνο του 2023

25 Απριλίου, 2023
LOGISTICS

Epsilon Net: Απόκτησε το 80% του μετοχικού κεφαλαίου της ΟΡΟΣΗΜΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ αντί 1,36 εκατ. ευρώ

14 Μαρτίου, 2023
Επόμενο άρθρο

Σε επ' αόριστον απεργία οι οδηγοί φορτηγών και οι εργαζόμενοι των μεταφορών στη Γαλλία

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

ΔΑΑ, Fraport, Hellastron, AVIS, Streem Global, Minoan Lines, ΟΛΘ και Parsons στο ITC 2023 (19/9)

18 Σεπτεμβρίου, 2023

Εντός 2 ετών η πλήρης αποκατάσταση του σιδηροδρομικού δικτύου. Τι είπαν ΡΑΣ, ΟΣΕ, Copelouzos Group, ΓΑΙΑΟΣΕ, ΘΕΚ, VTG

19 Σεπτεμβρίου, 2023

Το video της ημέρας των Μεταφορών του ITC 2023 – 6ου Συνεδρίου Υποδομών & Μεταφορών

19 Σεπτεμβρίου, 2023

ΡΑΣ, ΟΣΕ, ΗΤ, Copelouzos, «Θριάσιο Εμπορευματικό Κέντρο» / Goldair, ΓΑΙΑΟΣΕ και VTG στο ITC 2023 (19/9)

18 Σεπτεμβρίου, 2023

3 επιπλέον υδατοδρόμια και ένα υδάτινο πεδίο αποκτά η Πελοπόννησος, άναψε “πράσινο” και για τον Βόλο

21 Σεπτεμβρίου, 2023

To video της ημέρας των Υποδομών του ITC 2023 – 6ου Συνεδρίου Υποδομών και Μεταφορών

18 Σεπτεμβρίου, 2023

Κανονικά οι πτήσεις την Πέμπτη 21 Σεπτεμβρίου, παράνομη κρίθηκε η απεργία ΕΕΕΚΕ και ΟΣΥΠΑ

20 Σεπτεμβρίου, 2023

Ορίστηκε Διοίκηση στον Εθνικό Οργανισμό Διερεύνησης Αεροπορικών και Σιδηροδρομικών Ατυχημάτων και Ασφάλειας Μεταφορών

20 Σεπτεμβρίου, 2023

Τα αεροδρόμια σε Κέρκυρα και Άκτιο επισκέφθηκαν η υφυπουργός Μεταφορών και ο Γ.Γ. Μεταφορών

1

Το νέο video με την πρόοδο κατασκευής του αεροδρομίου στο Καστέλλι της Κρήτης

1

Tο υπ. Ναυτιλίας θα διερευνήσει και τυχόν ευθύνες που μπορεί να έχει η Attica για τον πνιγμό, πέρα από την ευθύνη του πλοιάρχου

1

Hellenic Train: Με λεωφορεία τα δρομολόγια της γραμμής Λάρισα – Βόλος

1

Προς ολοκλήρωση ο Piraeus Tower, ξεκινά η ανέγερση του Riviera Tower – Πώς θα αλλάξει το skyline της Αθήνας με τους δύο νέους ουρανοξύστες

23 Σεπτεμβρίου, 2023

Στον επανασχεδιασμό λεωφορειακών γραμμών στην ευρύτερη περιοχή της βορειοανατολικής Αττικής προχωρά ο ΟΑΣΑ

23 Σεπτεμβρίου, 2023
Night street scene in Bucharest old city, on Postei Street(Strada Postei), 04-10-2014.

Η ERGOTRAK αποκλειστικός εισαγωγέας και διανομέας των λεωφορείων Otokar στην Ελλάδα

22 Σεπτεμβρίου, 2023

Alfa Romeo Tonale Hybrid 160 VGT Ti: Το πάθος συναντάει την καρδιά των C-SUV

22 Σεπτεμβρίου, 2023

DHL Express secures top spot as Europe’s Best Workplace™ 2023 for 3rd time in a row

22 Σεπτεμβρίου, 2023

Χρήστος Σταϊκούρας: Ενισχύεται ο ρόλος της Ελλάδας στο Διευρωπαϊκό Δίκτυο Μεταφορών

22 Σεπτεμβρίου, 2023

Αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης «Μακεδονία»: Ένα επιτυχημένο case study διαρκούς προόδου και εξέλιξης

22 Σεπτεμβρίου, 2023

Χρ. Σταϊκούρας πριν από το Άτυπο Συμβούλιο Υπουργών Μεταφορών: “Oι μεταφορές ενισχύουν ανάπτυξη και κοινωνική συνοχή”

22 Σεπτεμβρίου, 2023

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ