ΑρχικήLOGISTICSRegine Buetnner, DHL: Στόχος μας είναι να καταστούμε ο καλύτερος εργοδότης παγκοσμίως

Regine Buetnner, DHL: Στόχος μας είναι να καταστούμε ο καλύτερος εργοδότης παγκοσμίως

Με αφορμή την τελετή βράβευσης των εταιρειών με το καλύτερο εργασιακό περιβάλλον στην Ευρώπη (Best Workplaces Europe 2018 Awards Event) που διεξήχθη στην Αθήνα, η κ. Regine Buetnner, Executive Vice President της DHL Express και επικεφαλής του τμήματος ΗR σε παγκόσμιο και πανευρωπαϊκό επίπεδο, αναφέρεται – σε συνέντευξή της στο metaforespress.gr – στο εργασιακό περιβάλλον της εταιρείας και στις σύγχρονες προκλήσεις από την ψηφιοποίηση της αγοράς των ταχυμεταφορών.

Σύμφωνα με την κ. Buetnner, κεντρική επιδίωξη της DHL Express αποτελεί η αναρρίχησή της στην 1η θέση, σε παγκόσμιο επίπεδο, στα Best Workplaces.

Συνέντευξη στον Φώτη Φωτεινό 

-Ποιες είναι οι βασικές αξίες στο εργασιακό περιβάλλον της εταιρείας;

-Κάθε εργαζόμενος είναι σημαντικός για εμάς, κάθε εργαζόμενος είναι σημαντικός για την εφοδιαστική αλυσίδα των προϊόντων.

Η βασική αξία που διέπει το εργασιακό περιβάλλον της DHL είναι η «Εμπιστοσύνη». Από την οπτική γωνία του εργαζόμενου, εξαιρετικό εργασιακό περιβάλλον είναι αυτό στο οποίο εμπιστεύονται τους ανθρώπους για τους οποίους εργάζονται, αισθάνονται υπερήφανοι για αυτό που κάνουν και απολαμβάνουν τη συνεργασία με τους συναδέλφους τους.

Σε αυτό το πλαίσιο, προσπαθούμε να διοχετεύσουμε, σε κάθε εργαζόμενο, το κλίμα εμπιστοσύνης και την αίσθηση ότι είναι αναπόσπαστο κομμάτι της εταιρείας.

Μάλιστα, πριν από 10 χρόνια αποφασίσαμε να αλλάξουμε στρατηγική στο ανθρώπινο δυναμικό, με επιδίωξη εργαζόμενους με περισσότερα κίνητρα που θα προσελκύουν έμπιστους πελάτες.

Εάν έχεις ένα τόσο ευρύ δίκτυο και διαφορετικές κουλτούρες και γλώσσες, όπως εμείς, οφείλεις να δημιουργήσεις μια «οικογένεια», στην οποία μπορεί να στηριχθεί κάθε εργαζόμενος.

Πέρα από τα ειδικά προγράμματα εκπαίδευσης και επιβράβευσης των εργαζομένων, όπως το Certified International Specialists, η εταιρεία διαθέτει ένα διευρυμένο πρόγραμμα «Κοινωνικής Ευθύνης», ανακουφίζοντας ευαίσθητες ομάδες πληθυσμού.

-Ποιες οι κυριότερες προκλήσεις μιας τόσο διεθνοποιημένης εταιρείας, όπως η DHL Express;

-Σε μια τόσο διεθνοποιημένη εταιρεία, όπως η DHL, είναι κρίσιμο να δέχεται ο ένας την κουλτούρα του άλλου.

Το μεγαλύτερο «εμπόδιο» στην καθημερινή λειτουργία είναι η διαφορετικότητα των γλωσσών, ωστόσο υπάρχει συγκερασμός των δυσκολιών, καθότι δεν έχει σημασία πού είναι τα κεντρικά γραφεία ή πού λαμβάνονται οι κεντρικές αποφάσεις, δεδομένου ότι κάθε εργαζόμενος είναι εκπαιδευμένος και γνωρίζει τα εγκεκριμένα πλαίσια εργασίας του.

Αυτό που προσπαθούμε είναι να «επενδύουμε» στο προσωπικό, ώστε να ενισχύουμε την ανταγωνιστικότητά μας.

 

Είναι καλύτερο να φτιάχνεις το μέλλον και να το επηρεάζεις, παρά να περιμένεις τις εξελίξεις.

 

Για παράδειγμα, με στόχο την βελτίωση του εργασιακού περιβάλλοντος, απευθυνόμαστε σε συγκεκριμένες χρονικές περιόδους και με ανώνυμα ερωτηματολόγια, στους εργαζομένους, ρωτώντας εάν είναι ικανοποιημένοι, εάν γνωρίζουν τη στρατηγική της εταιρείας, κ.α., βελτιώνοντας την επιχειρησιακή λειτουργία μας.

Επίσης, προτού ξεκινήσει να εργάζεται ένας νεοπροσλαμβανόμενος, του αποστέλλουμε ένα πακέτο με μικρά συμβολικά δώρα, αλλά και κάποιες βασικές «πληροφορίες» για την εταιρεία, σαν ένα καλωσόρισμα, προκειμένου να ενταχθεί στην οικογένεια της DHL Express, από τους πρώτους κιόλας μήνες – που είναι και οι πιο σημαντικοί – ομαλά και ευχάριστα.

Στιγμιότυπο από την βράβευση της εταιρείας στα εφετινά Best Workplaces

Παράλληλα, πλήρεις κατευθύνσεις, ώστε να ενταχτεί απρόσκοπτα στο οργανόγραμμα τους πρώτους μήνες, οι οποίοι είναι και οι πιο σημαντικοί.

Γενικότερα, στόχος μας είναι να καταστούμε ο καλύτερος εργοδότης παγκοσμίως.

Σχετικά με τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουμε, η ψηφιοποίηση είναι μια από τις κυριότερες. Για εμάς, θεωρείται ευκαιρία και όχι κίνδυνος. Είναι καλύτερο να φτιάχνεις το μέλλον και να το επηρεάζεις, παρά να περιμένεις τις εξελίξεις.

-Σε επιχειρησιακό επίπεδο, είστε αισιόδοξη για την αγορά των ταχυμεταφορών;

-Η αγορά των ταχυμεταφορών και του ηλεκτρονικού εμπορίου διάγει ανοδική πορεία. Το 2017, 1,6 δισ. πελάτες αγόρασαν μέσω του Διαδικτύου, με τις παγκόσμιες πωλήσεις του ηλεκτρονικού εμπορίου να προβλέπεται ότι θα φτάσουν τα 3,4 τρισ. δολάρια το 2019.

Μάλιστα, ως το 2020 οι διασυνοριακές πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου θα ανέλθουν στα 900 δισ. δολάρια, ποσό τριπλάσιο έναντι του 2015.

Το ηλεκτρονικό εμπόριο μετασχηματίζει ριζικά τον τρόπο με τον οποίο λειτουργούν οι επιχειρήσεις B2B και ανοίγει νέες ευκαιρίες στην αγορά σε όλο τον πλανήτη.

Η DHL Express διαθέτει το απαραίτητο δίκτυο και τεχνογνωσία για να ανταποκριθεί στις ανάγκες κάθε επιχείρησης, ανεξαρτήτως μεγέθους, για ενίσχυση της εξωστρέφειάς της.

Share With:
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
No Comments

Αφήστε ένα σχόλιο