Σάββατο, 14 Ιουνίου, 2025
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    LOGISTICS

    “Αναταράξεις” σε θαλάσσιες μεταφορές και logistics φέρνει η σύγκρουση Ισραήλ-Ιράν

    13 Ιουνίου, 2025
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Νέα υπηρεσία από την ACS για εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων

    13 Ιουνίου, 2025
    ΟΔΙΚΕΣ

    Αλλάζουν τα όρια ταχύτητας σε 24 σήραγγες της Εγνατίας Οδού

    13 Ιουνίου, 2025
    INTERNATIONAL

    Electric truck trial runs 5.000 km long-haul operation across China

    13 Ιουνίου, 2025
    ΟΔΙΚΕΣ

    Συνάντηση Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών με Κων/νο Κυρανάκη, τα θέματα της ατζέντας

    13 Ιουνίου, 2025
    LOGISTICS

    Διευκρινίσεις από ΑΑΔΕ για την ψηφιακή έκδοση παραστατικών διακίνησης

    13 Ιουνίου, 2025

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΟΔΙΚΕΣ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    LOGISTICS

    “Αναταράξεις” σε θαλάσσιες μεταφορές και logistics φέρνει η σύγκρουση Ισραήλ-Ιράν

    13 Ιουνίου, 2025
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Νέα υπηρεσία από την ACS για εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων

    13 Ιουνίου, 2025
    ΟΔΙΚΕΣ

    Αλλάζουν τα όρια ταχύτητας σε 24 σήραγγες της Εγνατίας Οδού

    13 Ιουνίου, 2025
    INTERNATIONAL

    Electric truck trial runs 5.000 km long-haul operation across China

    13 Ιουνίου, 2025
    ΟΔΙΚΕΣ

    Συνάντηση Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών με Κων/νο Κυρανάκη, τα θέματα της ατζέντας

    13 Ιουνίου, 2025
    LOGISTICS

    Διευκρινίσεις από ΑΑΔΕ για την ψηφιακή έκδοση παραστατικών διακίνησης

    13 Ιουνίου, 2025

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΟΔΙΚΕΣ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Άμεση συνάντηση με τον πρωθυπουργό για τα προβλήματα του κλάδου ζητά το ΣΑΤΑ

vvegiazi by vvegiazi
20 Μαΐου, 2025
στο MMM
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Επιστολή προς τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη απέστειλε το Συνδικάτο Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής (ΣΑΤΑ), εκθέτοντας τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι αυτοκινητιστές ταξί στην Αθήνα.

Μεταφέροντας τον προβληματισμό των επαγγελματιών του κλάδου, το Συνδικάτο ζητά άμεση συνάντηση με τον πρωθυπουργό «ώστε να βρεθούν λύσεις για να εξασφαλιστεί η συνέχεια του επαγγέλματος», όπως επισημαίνεται.

Το περιεχόμενο της επιστολής

Αξιότιμε κύριε Πρωθυπουργέ,

Με την παρούσα επιστολή θέλουμε να σας εκθέσουμε την ζοφερή πραγματικότητα που βιώνουν χιλιάδες επαγγελματίες αυτοκινητιστές ταξί στην Αθήνα. Απευθυνόμαστε σε σας, γιατί ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών Κωνσταντίνος Κυρανάκης αρνείται να συζητήσει τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι ταξιτζήδες της Αθήνας.

Οι  προκλητικές του  δηλώσεις για τον κλάδο μας, απαξιώνουν μια πολυπληθή ομάδα εργαζομένων και η άρνησή του για διάλογο απηχούν σε εμπάθεια και αποστροφή για το επάγγελμά μας.

Με την πεποίθηση ότι θα αντιμετωπίσετε με δικαιοσύνη και κατανόηση τον κλάδο μας, σας παραθέτουμε τους προβληματισμούς μας και τα βασικά αιτήματα που έχουν κατατεθεί στα συναρμόδια υπουργεία.

Για  τις λεωφορειολωρίδες

Στην  πρότασή μας προς  το Υπουργείο Μεταφορών (σχετική επιστολή από 16.01.2025), εισηγηθήκαμε την αλλαγή του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, επικαλούμενοι δεδομένα και στοιχεία από άλλες ευρωπαϊκές πόλεις.

Σε διευκρίνιση σχετικά με το τι θα περιλαμβάνει ο νέος ΚΟΚ για τις λεωφορειολωρίδες ο πρώην υφυπουργός Μεταφορών, Βασίλης Οικονόμου δημόσια δεσμεύτηκε ότι: «στον νέο ΚΟΚ που κατατίθεται σύντομα στη Βουλή, για τις λεωφορειολωρίδες θα ορίζεται ότι εξαιρούνται οι μοτοσικλέτες και τα έμφορτα ταξί. Οι δύο αυτές εξαιρέσεις θα οριστούν με υπουργική απόφαση που θα εκδοθεί».

-Για ποιο λόγο το υπουργείο Μεταφορών ακυρώνει αυτή την απόφαση;

-Για ποιο λόγο το υπουργείο Μεταφορών απαξιώνει μια υπηρεσία δημόσιου χαρακτήρα όπως είναι η μεταφορά με ταξί;

Για την ηλεκτροκίνηση

Από την 1-1-2026 απαγορεύεται η ταξινόμηση καινούριου αυτοκινήτου ταξί με κινητήρα εσωτερικής καύσης ( πετρέλαιο, βενζίνη, φυσικό αέριο, υγραέριο) και θα επιτρέπονται μόνο τα αμιγώς ηλεκτρικά.

Η κυβέρνηση παρακάμπτει τα εξής δεδομένα, τα οποία όμως είναι σημαντικά για τους επαγγελματίες αυτοκινητιστές Ταξί:

α. τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι πανάκριβα. Το μέσο κόστος αγοράς είναι κοντά στις 50.000 ευρώ.

β. οι υποδομές φόρτισης δεν επιτρέπουν στους επαγγελματίες αυτοκινητιστές ταξί να κάνουν την δουλειά τους χωρίς άσκοπες καθυστερήσεις.

γ. από τους 72 φορτιστές γρήγορης φόρτισης που υπάρχουν στην Ελλάδα μόνο 12 είναι στην Αττική. Στους υπόλοιπους η φόρτιση διαρκεί πολλές ώρες. Αυτές τις χαμένες εργατοώρες, ποιος θα τις πληρώσει;

Ζητάμε άρση της υποχρεωτικότητας ταξινόμησης νέων αυτοκινήτων Ταξί μόνο μηδενικών ρύπων από το 2026. Η πρόταση του ΣΑΤΑ είναι να μετατεθεί αυτή η υποχρέωση για το 2035.

Τα σημαντικότερα αιτήματα του ΣΑΤΑ προς τα υπουργεία Μεταφορών & Οικονομικών:

✔️ Θέλουμε απάντηση από την Κυβέρνηση, γιατί αφήνει παράνομες εφαρμογές που χρησιμοποιούν είτε ταξί, είτε Ε.Ι.Χ να μην πληρώνουν κανένα φόρο, να  βγάζουν τα χρήματα τους στο εξωτερικό, αφήνοντας στους νόμιμους επαγγελματίες αυτοκινητιστές μόνο φορολογικά βάρη.

✔️ Ζητάμε ξεκάθαρο και χωρίς γκρίζες ζώνες διαχωρισμό των υπηρεσιών που παρέχει το Ταξί και το ενοικιαζόμενο αυτοκίνητο με οδηγό. Αστική μεταφορά κάνουν μόνο τα ταξί. Με το ταξί ο επιβάτης κάνει αστική μεταφορά. Με το Ε.Ι.Χ αγοράζει χρόνο για την μετακίνησή του.  Η μεταφορά από ένα σημείο Α προς ένα σημείο Β είναι έργο που ανήκει στο ταξί.

✔️  Θέλουμε σωστή εφαρμογή της ψηφιακής πλατφόρμας για τις συμβάσεις των Ε.Ι.Χ. και δημιουργία μητρώου για τα ενοικιαζόμενα με οδηγό.

✔️ Νομοθετική ρύθμιση για την ειδική άδεια

Με την ρύθμιση αυτή θα πρέπει να αντιμετωπίζεται το κώλυμα χορήγησης ή ανανέωσης της ειδικής άδειας Ε.Δ.Χ. αυτοκινήτου, όταν από το πιστοποιητικό ποινικού μητρώου δικαστικής χρήσης για την απόδειξη της συνδρομής της περ. γ’ της παρ. 2 του άρθρου 95 του ν.4070/2012 (Α82), προκύπτουν αδικήματα του άρθρου 100 του  ν.4070/2012.

✔️ Επανεξέταση και ψηφιοποίηση των ειδικών αδειών και εισαγωγή τους στο GOV.GR WALLET.

✔️ Άμεση εφαρμογή της απόφασης του υπουργείου Οικονομικών (Παπανάτσιου) για την είσπραξη του κομίστρου.

✔️ Αύξηση κομίστρου αντίστοιχη της ποσοστιαίας αύξησης του κατώτατου μισθού, ο οποίος είναι η βάση του νέου φορολογικού συστήματος για τους ιδιοκτήτες ταξί.

✔️ Κατάργηση των επίμαχων διατάξεων του νέου φορολογικού νόμου και άμεση εφαρμογή αφορολόγητου ορίου.

✔️ Απαλλαγή ή μείωση ΦΠΑ για την αγορά επαγγελματικού αυτοκινήτου που ταξινομείται ως ΕΔΧ Ταξί.

✔️ Μείωση ΕΦΚ ή επιδότηση καυσίμου για τον επαγγελματία αυτοκινητιστή Ταξί σε μόνιμη βάση.

Κύριε Πρωθυπουργέ,

Το ταξί είναι μια υπηρεσία δημόσιου χαρακτήρα. Παρόλα αυτά πλήττεται από τις πολιτικές που ασκεί η κυβέρνηση αλλά και τον αθέμιτο ανταγωνισμό των Ε.Ι.Χ και των εφαρμογών των πολυεθνικών εταιρειών.

Σας μεταφέρουμε την αγωνία και τον προβληματισμό χιλιάδων επαγγελματιών και ζητάμε άμεση συνάντηση μαζί σας ώστε να βρεθούν  λύσεις για να εξασφαλιστεί η συνέχεια αυτού του επαγγέλματος.

Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Youtube
Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Linkedin
Tags:ΣΑΤΑΤΑΞΙΛΕΩΦΟΡΕΙΟΛΩΡΙΔΕΣΕΙΧΚΟΜΙΣΤΡΑ ΤΑΞΙΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΤΑΞΙ

Σχετικά Άρθρασχετικά

MMM

Το ΣΑΤΑ ενημέρωσε τον πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ – ΚΙΝΑΛ για τα προβλήματα του κλάδου

13 Ιουνίου, 2025
MMM

Υπερψηφίστηκε με ευρύτατη πλειοψηφία ο νέος ΚΟΚ, αυστηροποιούνται οι ποινές. Παραδείγματα / Όλο το νομοσχέδιο

11 Ιουνίου, 2025
MMM

Στάση εργασίας σήμερα (10/6) στα ταξί της Αττικής από τις 15.00 έως τα μεσάνυχτα

10 Ιουνίου, 2025
MMM

Συνελήφθη οδηγός ταξί για υπερχρέωση επιβατών στο λιμάνι του Πειραιά

9 Ιουνίου, 2025
ΟΔΙΚΕΣ

K. Kυρανάκης: Ο νέος ΚΟΚ εισάγει την έννοια της υποτροπής, οι παραβάσεις θα έρχονται μέσω καμερών (video)

4 Ιουνίου, 2025
MMM

Μόλις το 0,7% των ταξί της Αθήνας είναι πλήρως ηλεκτρικά, σύμφωνα με έρευνα

4 Ιουνίου, 2025
Επόμενο άρθρο

SAVE THE DATE: Στις 22 - 24 Σεπτεμβρίου το ITC 2025 - 8ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

“Τέλος” η δωρεάν χειραποσκευή στο αεροπλάνο με απόφαση της ΕΕ

7 Ιουνίου, 2025

Επίσκεψη του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών Χρ. Δήμα στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας

10 Ιουνίου, 2025

Πως σχολίασε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών τις νέες διαγραμμίσεις στα αεροδρόμια της ΥΠΑ

9 Ιουνίου, 2025

Στα τέλη του 2026 τοποθετείται η σιδηροδρομική σύνδεση του 6ου Προβλήτα του ΟΛΘ

10 Ιουνίου, 2025

Εντός του 2028 η παράδοση της παράκαμψης Χαλκίδας και Ψαχνών

10 Ιουνίου, 2025

Σε δημόσια διαβούλευση ως τις 26 Ιουνίου το σχέδιο νόμου για την ασφάλεια στον σιδηρόδρομο

11 Ιουνίου, 2025

Η εξέλιξη του σχεδιασμού και η ολοκλήρωση των κυριότερων σιδηροδρομικών έργων

9 Ιουνίου, 2025

Στις 31 Ιουλίου παραδίδεται το Αλισσός – Πύργος, τον Νοέμβριο το Μιντιλόγλι – Αλισσός, ολοκληρώνοντας το Πάτρα – Πύργος

9 Ιουνίου, 2025

Θριάσιο – Σφίγγα Βοιωτίας: Επανέρχεται στο προσκήνιο η γραμμή που θα «αλλάξει τα πάντα» στα σιδηροδρομικά εμπορεύματα

1

Ερώτηση ΣΥΡΙΖΑ για τις ελλείψεις προσωπικού σε Λιμενικές Αρχές της χώρας

1

Έλαβε ΦΕΚ η σύμβαση παραχώρησης του ΒΟΑΚ (Ηράκλειο – Χανιά)

1

Απαγόρευση κυκλοφορίας φορτηγών άνω των 3,5 τόνων την περίοδο εορτασμού της Πεντηκοστής και του Αγίου Πνεύματος

1

Οι μηχανοδηγοί (ΠΕΠΕ) προχωρούν σε 24ωρη απεργία στις 17 Ιουνίου

1

Σχεδόν 1 στα 2 αυτοκίνητα που πουλιέται στην Ελλάδα είναι υβριδικό (48,5%). Μόλις στο 5,5% τα αμιγώς ηλεκτρικά

0

Σύνδεσμος εμπόρων και μεσιτών ταξί: Στηρίζουμε απόλυτα τα αιτήματα των ιδιοκτητών ταξί

0

H Autohellas εισαγωγέας της κινεζικής CHANGAN στην Ελλάδα

0

“Αναταράξεις” σε θαλάσσιες μεταφορές και logistics φέρνει η σύγκρουση Ισραήλ-Ιράν

13 Ιουνίου, 2025

Νέα υπηρεσία από την ACS για εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων

13 Ιουνίου, 2025

Αλλάζουν τα όρια ταχύτητας σε 24 σήραγγες της Εγνατίας Οδού

13 Ιουνίου, 2025

Electric truck trial runs 5.000 km long-haul operation across China

13 Ιουνίου, 2025

Συνάντηση Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών με Κων/νο Κυρανάκη, τα θέματα της ατζέντας

13 Ιουνίου, 2025

Διευκρινίσεις από ΑΑΔΕ για την ψηφιακή έκδοση παραστατικών διακίνησης

13 Ιουνίου, 2025

Ερώτηση ΣΥΡΙΖΑ για την επικείμενη αναστολή λειτουργίας εκδοτηρίου του ΟΣΕ στο Βόλο

13 Ιουνίου, 2025

Δημιουργείται κοινή ομάδα εργασίας για την ελληνική κρουαζιέρα με τη συμμετοχή υπουργείων και CLIA

13 Ιουνίου, 2025
" "

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Powered by iservices logo

    Metaforespress
    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ
    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΟΔΙΚΕΣ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © metaforespress.gr