Κυριακή, 9 Νοεμβρίου, 2025
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΟΔΙΚΕΣ

    Σε εξέλιξη οι εργασίες στις πληγείσες από τον «Daniel» γέφυρες της Θεσσαλίας

    8 Νοεμβρίου, 2025
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Ο Πειραιάς στο επίκεντρο της ναυτιλιακής ανάκαμψης και του θαλάσσιου εμπορίου

    8 Νοεμβρίου, 2025
    MMM

    Λειτουργία ΜΜΜ λόγω της διεξαγωγής του 42ου Αυθεντικού Μαραθωνίου Αθηνών (7-9/11)

    7 Νοεμβρίου, 2025
    ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    Αρκετές οι προσδοκίες, χρειάζονται οι αποδείξεις (αμερικανικές επενδύσεις στην Ελλάδα)

    7 Νοεμβρίου, 2025
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    Νέα δάνεια ύψους 780 εκατ. ευρώ σε επιχειρήσεις μέσω του ΤΕΠΙΧ ΙΙΙ

    7 Νοεμβρίου, 2025
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Διεθνή παραδείγματα μετασχηματισμού ταχυδρομικών οργανισμών και μετάβαση σε υβριδικά μοντέλα λειτουργίας

    7 Νοεμβρίου, 2025

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΟΔΙΚΕΣ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΟΔΙΚΕΣ

    Σε εξέλιξη οι εργασίες στις πληγείσες από τον «Daniel» γέφυρες της Θεσσαλίας

    8 Νοεμβρίου, 2025
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Ο Πειραιάς στο επίκεντρο της ναυτιλιακής ανάκαμψης και του θαλάσσιου εμπορίου

    8 Νοεμβρίου, 2025
    MMM

    Λειτουργία ΜΜΜ λόγω της διεξαγωγής του 42ου Αυθεντικού Μαραθωνίου Αθηνών (7-9/11)

    7 Νοεμβρίου, 2025
    ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    Αρκετές οι προσδοκίες, χρειάζονται οι αποδείξεις (αμερικανικές επενδύσεις στην Ελλάδα)

    7 Νοεμβρίου, 2025
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    Νέα δάνεια ύψους 780 εκατ. ευρώ σε επιχειρήσεις μέσω του ΤΕΠΙΧ ΙΙΙ

    7 Νοεμβρίου, 2025
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Διεθνή παραδείγματα μετασχηματισμού ταχυδρομικών οργανισμών και μετάβαση σε υβριδικά μοντέλα λειτουργίας

    7 Νοεμβρίου, 2025

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΟΔΙΚΕΣ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Απάντηση Π. Πέρκα στις δηλώσεις του υπουργού Μεταφορών σχετικά με την ανανέωση – συντήρηση του στόλου λεωφορείων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

vvegiazi by vvegiazi
28 Απριλίου, 2020
στο MMM
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Με αφορμή τις δηλώσεις του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών ότι «Δυστυχώς επί πέντε χρόνια η προηγούμενη Κυβέρνηση δεν φρόντισε ούτε για την στοιχειώδη συντήρηση του στόλου, αλλά ούτε και για την ανανέωσή του με καινούργια, φιλικά προς το περιβάλλον, λεωφορεία», η αναπληρώτρια τομεάρχης Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ, Πέτη Πέρκα δήλωσε τα εξής:

“Η Κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ, εν μέσω των αυστηρών δημοσιονομικών περιορισμών των μνημονίων και των προαπαιτούμενων δράσεων της Κυβέρνησης στο πλαίσιο της συμφωνίας με τους θεσμούς, μερίμνησε, με γνώμονα την προάσπιση του δημοσίου συμφέροντος, την προκήρυξη διαγωνισμού με την με αριθμό 5/2019 διακήρυξη, προϋπολογισμού €461.094.000 συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ, για την προμήθεια, επισκευή και συντήρηση 750 λεωφορείων, διαφορετικών τεχνολογιών, για τις μείζονες περιοχές της Αττικής και της Θεσσαλονίκης, των παρελκομένων τους, καθώς και τη συντήρηση – επισκευή αυτών.

Ο εν λόγω διαγωνισμός βασίστηκε σε δύο Ειδικά Επιχειρησιακά Σχέδια για τις Λεωφορειακές Αστικές Συγκοινωνίες της Αττικής και της Θεσσαλονίκης αντίστοιχα, τα οποία είχαν εγκριθεί από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή.

Παράλληλα, η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων (ΕΤΕπ) είχε συμφωνήσει να χρηματοδοτήσει έως και το 75% του συνόλου του διαγωνισμού (πλην ΦΠΑ και συντήρησης), ενώ είχαν εξασφαλιστεί και €62 εκατομμύρια από το ΕΣΠΑ.Η Κυβέρνηση της ΝΔ, αντί να προσαρμοστεί στην υπ’ αριθμ. 858-859/2019 απόφαση της Αρχής Εξέτασης Προδικαστικών Προσφυγών (ΑΕΠΠ), τροποποιώντας συγκεκριμένους όρους της διακήρυξης και να ολοκληρώσει τη διαγωνιστική διαδικασία που τόσο πολύ θα ανακούφιζε τους πολίτες της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης, επέλεξε την προσφιλή της τακτική όσον αφορά στα έργα του ΣΥΡΙΖΑ.

Επέλεξε δηλαδή να μη συνεχίσει το διαγωνισμό, αλλά σχεδιάζει την προκήρυξη νέου, ο οποίος σύμφωνα με δημοσιεύματα αναμένεται να προκηρυχθεί έως το Σεπτέμβριο, ενώ επί της παρούσης εξετάζονται οι σχετικές προδιαγραφές και έχουν ξεκινήσει εκ νέου συζητήσεις με την ΕΤΕπ για το διορισμό τεχνικού συμβούλου.

Προκύπτει επομένως ότι ο λόγος που δεν κυκλοφορούν νέα λεωφορεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη και  θα καθυστερήσουν να κυκλοφορήσουν είναι οι πολιτικές επιλογές της ΝΔ.

Σχεδόν όλα τα έργα ή οι διαρθρωτικές μεταρρυθμίσεις απαιτούν μεγάλο χρονικό διάστημα για την υλοποίησή τους, διάστημα που ξεπερνά τη μέση θητεία ενός Υπουργού ή και μιας Κυβέρνησης. Αυτή η προφανής διαπίστωση, η οποία είναι απαραίτητη προϋπόθεση για την αποτελεσματική προάσπιση του δημοσίου συμφέροντος και την υλοποίηση μεταρρυθμίσεων και έργων, δεν γίνεται αντιληπτή και σεβαστή από την ΝΔ.

Εφόσον ο στόχος της Κυβέρνησης της ΝΔ ήταν η ανανέωση και συντήρηση του στόλου των λεωφορείων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη και κατ’ επέκταση η διευκόλυνση της κυκλοφοριακής κίνησης και της καθημερινότητας των πολιτών τότε θα επίσπευδε τη σχετική διαδικασία του ΣΥΡΙΖΑ και δεν θα την ακύρωνε για την εξυπηρέτηση μικροκομματικών συμφερόντων.

Το χειρότερο όμως είναι ότι με βάση τα νέα δεδομένα, η προμήθεια νέων λεωφορείων καθίσταται αδύνατη και για το 2021.

Η ΝΔ λοιπόν επιλέγει να χαθεί κι άλλος πολύτιμος χρόνος, χωρίς να κατανοούμε το τι περαιτέρω θα μελετηθεί, τη στιγμή που υπάρχουν εγκεκριμένα Επιχειρησιακά Σχέδια, τα οποία μελετούν τις δημόσιες αστικές συγκοινωνίες έως και το 2033.

Υπενθυμίζουμε άλλωστε ότι στο πλαίσιο του κοινοβουλευτικού ελέγχου της Κυβέρνησης, 27 Βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ έχουν καταθέσει ερώτηση με θέμα την «Απραξία της Κυβέρνησης στην προμήθεια νέων λεωφορείων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη», η οποία ακόμα δεν έχει απαντηθεί”.

Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Youtube
Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Linkedin
Tags:ΠΕΤΗ ΠΕΡΚΑΟΑΣΑΟΣΥΟΑΣΘ

Σχετικά Άρθρασχετικά

MMM

Λειτουργία ΜΜΜ λόγω της διεξαγωγής του 42ου Αυθεντικού Μαραθωνίου Αθηνών (7-9/11)

7 Νοεμβρίου, 2025
MMM

Σε ετοιμότητα ο ΟΑΣΘ λόγω της προσωρινής διακοπής του Μετρό Θεσσαλονίκης

7 Νοεμβρίου, 2025
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Επίκαιρη ερώτηση Ν. Αριστεράς για την ΕΜΥ και την αεροναυτιλιακή ασφάλεια

7 Νοεμβρίου, 2025
MMM

Κοινό μέτωπο ΟΑΣΘ – Τροχαίας για την προσωρινή διακοπή λειτουργίας του Μετρό Θεσσαλονίκης

6 Νοεμβρίου, 2025
MMM

Στον ΟΑΣΑ 30 12μετρα λεωφορεία συμπιεσμένου φυσικού αερίου της Menarini

5 Νοεμβρίου, 2025
MMM

Κ. Κυρανάκης: Στρατηγικό σχέδιο για τις αστικές συγκοινωνίες με νέο στόλο, προσλήψεις οδηγών, πύκνωση δρομολογίων

4 Νοεμβρίου, 2025
Επόμενο άρθρο

Εξετάζεται «σπάσιμο» των πρωινών ωρών προσέλευσης στην εργασία. Επιπλέον έκπτωση 10% στην ετήσια κάρτα του ΟΑΣΑ

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

H AEGEAN έλαβε το δικαίωμα διεξαγωγής πτήσεων σε Πορτ Λουί (Μαυρίκιος) και Βικτώρια (Σεϋχέλλες) για το 2026

5 Νοεμβρίου, 2025

Ο Γιώργος Καλλιμασιάς νέος διευθύνων σύμβουλος του αεροδρομίου της Αθήνας από την 1η Φεβρουαρίου 2026

3 Νοεμβρίου, 2025

Ο ευρωπαϊκός διάδρομος BBA και η (τεράστια) σημασία του για την Ελλάδα

7 Νοεμβρίου, 2025

Παραιτήθηκε ο Διευθύνων Σύμβουλος των ΕΛΤΑ, Γρ. Σκλήκας. Προειδοποιεί για κίνδυνο ρευστότητας, εάν δεν κλείσουν τα καταστήματα

4 Νοεμβρίου, 2025

Ανεστάλη η απεργία του ΣΑΤΑ, κανονικά η λειτουργία των ταξί στις 6 Νοεμβρίου

5 Νοεμβρίου, 2025

ΟΦΑΕ: Χωρίς κάρτες ψηφιακού ταχογράφου χιλιάδες φορτηγά, ολιγωρία από το αρμόδιο υπουργείο

6 Νοεμβρίου, 2025

ΒΕΘ: Το κλείσιμο των καταστημάτων ΕΛΤΑ δεν έγινε βάσει αξιολόγησης

3 Νοεμβρίου, 2025

Το πρόγραμμα Miles+Bonus της AEGEAN εξελίσσεται

4 Νοεμβρίου, 2025

Θεσπίστηκε τέλος 3 ευρώ ανά επιβάτη στο αεροδρόμιο Ηρακλείου «Νίκος Καζαντζάκης». Ισχύ από 1η Νοεμβρίου

2

Τα οικονομικά αποτελέσματα της Ferst Logistics που εξαγόρασε η πρόεδρος των Ελλήνων εφοπλιστών, Μ. Τραυλού

2

Αποζημίωση 12,12 εκατ. στη Νέα Οδό για τη μη λειτουργία διοδίων σε Βαρυμπόμπη, Αγ. Στέφανο και Χαλκίδα

1

Εγκρίθηκαν 4 εκατ. ευρώ για τη “μετακόμιση” της Προσέγγισης Αθηνών από το ΚΕΠΑΘΜ στο «Ελ. Βενιζέλος»

1

Η αναλυτική λίστα με τα 204 καταστήματα των ΕΛΤΑ που κλείνουν σε όλη την Ελλάδα στις 3 Νοεμβρίου

1

Κ. Κυρανάκης: Θα διερευνήσουμε τη δυνατότητα ευρωπαϊκής χρηματοδότησης για τη σιδηροδρομική σύνδεση Ηρακλείου – αεροδρόμιο Καστελίου

1

Τα ΕΛΤΑ θα έπρεπε να «κυριαρχούν», τι συμβαίνει σε άλλες χώρες

1

Παραιτήθηκε ο Διευθύνων Σύμβουλος των ΕΛΤΑ, Γρ. Σκλήκας. Προειδοποιεί για κίνδυνο ρευστότητας, εάν δεν κλείσουν τα καταστήματα

1

Σε εξέλιξη οι εργασίες στις πληγείσες από τον «Daniel» γέφυρες της Θεσσαλίας

8 Νοεμβρίου, 2025

Ο Πειραιάς στο επίκεντρο της ναυτιλιακής ανάκαμψης και του θαλάσσιου εμπορίου

8 Νοεμβρίου, 2025

Λειτουργία ΜΜΜ λόγω της διεξαγωγής του 42ου Αυθεντικού Μαραθωνίου Αθηνών (7-9/11)

7 Νοεμβρίου, 2025

Αρκετές οι προσδοκίες, χρειάζονται οι αποδείξεις (αμερικανικές επενδύσεις στην Ελλάδα)

7 Νοεμβρίου, 2025

Νέα δάνεια ύψους 780 εκατ. ευρώ σε επιχειρήσεις μέσω του ΤΕΠΙΧ ΙΙΙ

7 Νοεμβρίου, 2025

Διεθνή παραδείγματα μετασχηματισμού ταχυδρομικών οργανισμών και μετάβαση σε υβριδικά μοντέλα λειτουργίας

7 Νοεμβρίου, 2025

Οι προτεραιότητες του Υπερταμείου για τα ΕΛΤΑ. Τι ειπώθηκε στη συνάντηση των δυο διοικήσεων

7 Νοεμβρίου, 2025

Δυναμικά συνεχίζει ο κλάδος των τροφίμων στις εξαγωγές: Άνοδος 10,2% στο 9μηνο

7 Νοεμβρίου, 2025
" "

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Powered by iservices logo

    Metaforespress

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε τη βέλτιστη εμπειρία πλοήγησης στον ιστότοπό μας.

    Μπορείτε να μάθετε περισσότερα σχετικά με τα cookies που χρησιμοποιούμε ή να τα απενεργοποιήσετε στις ρυθμίσεις.

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΟΔΙΚΕΣ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © metaforespress.gr

    Επισκόπηση απορρήτου
    Metaforespress

    Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες των cookies αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησής σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η αναγνώρισή σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπό μας και βοηθώντας την ομάδα μας να καταλάβει ποια τμήματα του ιστότοπου μας θεωρείτε πιο ενδιαφέροντα και χρήσιμα.

    Necessary

    Το αυστηρώς απαραίτητο cookie θα πρέπει να είναι ενεργοποιημένο ανά πάσα στιγμή, ώστε να μπορέσουμε να αποθηκεύσουμε τις προτιμήσεις σας για ρυθμίσεις cookie.

    Στατιστικά

    Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Google Analytics για τη συλλογή ανώνυμων πληροφοριών, όπως τον αριθμό επισκεπτών στον ιστότοπο και τις πιο δημοφιλείς σελίδες.

    Η διατήρηση αυτού του cookie μας επιτρέπει να βελτιώσουμε τον ιστότοπό μας.