Τετάρτη, 21 Μαΐου, 2025
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    LOGISTICS

    Παρουσιάστηκε ο νέος Αναπτυξιακός Νόμος. Οι βασικές αλλαγές, τα κίνητρα, οι ενισχύσεις

    20 Μαΐου, 2025
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Ferryscanner και Χρυσός Οδηγός συνεργάζονται για online κράτηση ακτοπλοϊκών εισιτηρίων

    20 Μαΐου, 2025
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Ο σκιώδης στόλος της Μόσχας στο στόχαστρο του 17ου πακέτου κυρώσεων της ΕΕ

    20 Μαΐου, 2025
    MMM

    Συνδικάτο σταθμαρχών Πρώτη Γραμμή: Ανεύθυνη ενέργεια αν αποφασιστεί 24ωρη λειτουργία του Μετρό με τις υπάρχουσες συνθήκες

    20 Μαΐου, 2025
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Β. Κικίλιας: Έως 32% μείωση στα εισιτήρια στα ταχύπλοα, στα 40 εκατ. ευρώ το Μεταφορικό Ισοδύναμο

    20 Μαΐου, 2025
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Ελληνικός εμπορικός στόλος: Οριακή άνοδος 0,8% στη δύναμη, πτώση 3,1% στη χωρητικότητα τον Μάρτιο

    20 Μαΐου, 2025

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΟΔΙΚΕΣ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    LOGISTICS

    Παρουσιάστηκε ο νέος Αναπτυξιακός Νόμος. Οι βασικές αλλαγές, τα κίνητρα, οι ενισχύσεις

    20 Μαΐου, 2025
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Ferryscanner και Χρυσός Οδηγός συνεργάζονται για online κράτηση ακτοπλοϊκών εισιτηρίων

    20 Μαΐου, 2025
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Ο σκιώδης στόλος της Μόσχας στο στόχαστρο του 17ου πακέτου κυρώσεων της ΕΕ

    20 Μαΐου, 2025
    MMM

    Συνδικάτο σταθμαρχών Πρώτη Γραμμή: Ανεύθυνη ενέργεια αν αποφασιστεί 24ωρη λειτουργία του Μετρό με τις υπάρχουσες συνθήκες

    20 Μαΐου, 2025
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Β. Κικίλιας: Έως 32% μείωση στα εισιτήρια στα ταχύπλοα, στα 40 εκατ. ευρώ το Μεταφορικό Ισοδύναμο

    20 Μαΐου, 2025
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Ελληνικός εμπορικός στόλος: Οριακή άνοδος 0,8% στη δύναμη, πτώση 3,1% στη χωρητικότητα τον Μάρτιο

    20 Μαΐου, 2025

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΟΔΙΚΕΣ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Β. Ντάνιας, BEAT: Ο κλάδος του ταξί απαιτεί εκσυγχρονισμό για να καλύψει τις ανάγκες επιβατών και οδηγών

vvegiazi by vvegiazi
24 Ιουνίου, 2019
στο MMM
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Στον εκσυγχρονισμό και την ανάπτυξη του κλάδου των ταξί, με γνώμονα την κάλυψη των αναγκών τόσο των οδηγών όσο και των επιβατών, αναφέρθηκε ο γενικός διευθυντής της BEAT, Βασίλης Ντάνιας στο 3ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών, που συνδιοργάνωσαν οι ιστοσελίδες ypodomes.com και metaforespress.gr, στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.

Ο κ. Ντάνιας, ο οποίος συμμετείχε στο πάνελ για την βιώσιμη αστική κινητικότητα, παρουσίασε, για πρώτη φορά, αποτελέσματα πρόσφατης έρευνας κοινής γνώμης που διενεργήθηκε από το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο (ΕΜΠ).

Σύμφωνα με αυτή, η χρήση των ταξί από τους πολίτες θα μπορούσε να είναι συχνότερη, εάν η τιμολόγηση των υπηρεσιών τους ήταν πιο ευέλικτη.

Όπως αναφέρεται στην έρευνα του ΕΜΠ, το 53% των χρηστών ταξί δηλώνει ότι θα έπαιρνε ταξί συχνότερα, εάν δεν υπήρχε η διπλή ταρίφα τις νυχτερινές ώρες, ενώ το 78% επισημαίνει ότι θα τα χρησιμοποιούσε πιο τακτικά σε σχέση με σήμερα.

Σύμφωνα με την έρευνα του ΕΜΠ, που επικαλέστηκε ο κ. Ντάνιας, οι Έλληνες οδηγοί ταξί στην Αθήνα εργάζονται περισσότερο από όσο θα έπρεπε για να κερδίσουν τα προς το ζην.

Ειδικότερα, το 93% των οδηγών εργάζεται ημερησίως τουλάχιστον 10 ώρες, ενώ το 65% εξ αυτών 12 και πλέον ώρες την ημέρα.

Επίσης, το 96% εργάζεται τουλάχιστον έξι ημέρες την εβδομάδα, ενώ σχεδόν το 60% επτά ημέρες την εβδομάδα.

Επιπλέον, σύμφωνα με την έρευνα του ΕΜΠ, ο στόλος των ταξί της Αθήνας είναι μεγαλύτερος σε ηλικία από όσο θα έπρεπε, καθώς μόλις το 10% των οχημάτων είναι κάτω των 3 ετών, την ώρα που σε 3 έτη ένα ταξί διανύει τουλάχιστον 300 χιλ. χλμ.

Επίσης, ποσοστό άνω του 70% των ταξί που κυκλοφορούν στην Αθήνα σήμερα είναι άνω των 6 ετών, ενώ το 33% είναι άνω των 10 ετών και μη-αντιρρυπαντικής τεχνολογίας, έχοντας διανύσει εκατομμύρια χλμ.

Παράλληλα, μόλις το 27% των οδηγών πιστεύει ότι τα ταξί θα έπρεπε να είναι έχουν όριο ηλικίας 7 ετών, ενώ ποσοστό 34% θεωρεί αποδεκτό ο κύκλος ζωής των ταξί να είναι 11 ετών και άνω.

«Θέλουμε το ταξί να καλύπτει τις ανάγκες και των επιβατών, αλλά και των οδηγών. Αυτό μπορεί να επιτευχθεί μόνο μέσα από τον εκσυγχρονισμό του», ανέφερε ο κ. Ντάνιας, παρουσιάζοντας, μεταξύ άλλων, τις δράσεις της ΒΕΑΤ για την υλοποίηση της συγκεκριμένης στρατηγικής.

Μία τέτοια λειτουργία, τόνισε, είναι η υπηρεσία “Back-to-Back”, η οποία είναι τώρα διαθέσιμη και επιτρέπει την διαδοχική ανάθεση διαδρομών σε οδηγούς που ολοκληρώνουν προηγούμενη διαδρομή και πρόκειται να αποβιβάσουν.

Αποτέλεσμα είναι, όπως τόνισε ο ίδιος, χάρη στην αποτελεσματικότερη διαχείριση του χρόνου, να υπάρχουν περισσότεροι διαθέσιμοι οδηγοί και να μειώνεται ο χρόνος αναμονής των επιβατών, αλλά και ο κενός χρόνος μεταξύ διαδρομών για τα ταξί, κάνοντας το σύστημα πιο αποδοτικό για όλους.

Η ΒΕΑΤ επενδύει πλέον σε αυτοματισμούς, Τεχνητή Νοημοσύνη (ΑΙ) και Μηχανική Μάθηση (ML) για να υλοποιήσει τέτοιες λειτουργίες. Γι’ αυτό το λόγο πέρασε πρόσφατα σε ορισμένες αλλαγές στην πλατφόρμα της, με βασικότερη την κατάργηση της επιλογής οδηγού από το χρήστη, σύμφωνα με την εταιρεία.

«Η επιλογή οδηγού ήταν μια λειτουργία που εξαρχής είχε κάνει την υπηρεσία μας να ξεχωρίζει», δήλωσε ο κ. Ντάνιας.

«Πλέον, όμως, όλο και περισσότεροι χρήστες προτιμούν τις αυτοματοποιημένες διαδικασίες. Συγκεκριμένα, μόνο το 15-20% των διαδρομών μας πραγματοποιούνταν μέσω της λειτουργίας επιλογής, ενώ οι περισσότερες διαδρομές πραγματοποιούνταν με αυτόματη κλήση οδηγού από το λογισμικό.

Αποφασίσαμε έτσι, να καταργήσουμε τη λειτουργία προκειμένου να χτίσουμε ένα πιο αποτελεσματικό σύστημα που διαρκώς θα βελτιώνεται μέσω της Τεχνητής Νοημοσύνης και της Μηχανικής Μάθησης.

Μέσα από τις τεχνολογίες μας βοηθάμε πάνω από 300.000 οδηγούς παγκοσμίως να εργάζονται με ασφάλεια και να αυξάνουν το εισόδημα τους, αλλά και πάνω από 10 εκατομμύρια επιβάτες να μετακινούνται γρήγορα, εύκολα και με ασφάλεια στην Ευρώπη και στη Λατινική Αμερική», κατέληξε ο κ. Ντάνιας.

Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Youtube
Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Linkedin
Tags:3ο ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝBEATΒΑΣΙΛΗΣ ΝΤΑΝΙΑΣ

Σχετικά Άρθρασχετικά

MMM

Οι Έλληνες εμπιστεύονται το FREE NOW στις μετακινήσεις τους: 100 χιλ. νέοι επιβάτες κατέβασαν απευθείας την εφαρμογή

30 Νοεμβρίου, 2022
ΥΠΟΓΕΙΟΣ

Οι Γερμανοί της Free Now – BEAT, οι Αμερικανοί της UBER και η… επόμενη ημέρα

11 Οκτωβρίου, 2022
MMM

Το ΒΕΑΤ «αλλάζει» (και) στην Ελλάδα: Γίνεται Free Now, με την αρωγή BMW και Mercedes (pics + video)

3 Οκτωβρίου, 2022
MMM

Μειώνει στο 1,20 ευρώ τη χρέωση προμίσθωσης η Beat

23 Ιουνίου, 2022
MMM

H BEAT επιβάλλει κόστος προ-μίσθωσης 1,92 – 2 ευρώ στους επιβάτες για να προσελκύσει συνεργαζόμενα ταξί

15 Ιουνίου, 2022
MMM

Πρόγραμμα επιβράβευσης για τους συνεργαζόμενους οδηγούς ταξί της BEAT

20 Μαΐου, 2022
Επόμενο άρθρο

Γ. Μυλόπουλος: Δημοπρατούνται οι πρόδρομες εργασίες για την επέκταση του μετρό Θεσσαλονίκης στα δυτικά

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Θριάσιο – Σφίγγα Βοιωτίας: Επανέρχεται στο προσκήνιο η γραμμή που θα «αλλάξει τα πάντα» στα σιδηροδρομικά εμπορεύματα

20 Μαΐου, 2025

Οι πρώτες, νέες πληροφορίες για τη συμφωνία Ελλάδας – Ιταλίας στον σιδηρόδρομο

15 Μαΐου, 2025

Θα επενδύσουν οι Ιταλοί στον ελληνικό σιδηρόδρομο; Απαντήσεις δίνει (και) το Θριάσιο ΙΙ

19 Μαΐου, 2025

O Αλέξανδρος Καρύδης, νέος υποδιοικητής Διαχείρισης Αερολιμένων και Υδατοδρομίων της ΥΠΑ

20 Μαΐου, 2025

Τι οδήγησε στην οριστική ρήξη στον ΟΛΘ μεταξύ Ι. Σαββίδη και Αθ. Λιάγκου;

15 Μαΐου, 2025

ΣΑΤΑ: Η πιάτσα της Uber στο αεροδρόμιο της Αθήνας είναι παράνομη, στάση εργασίας στις 15/5

14 Μαΐου, 2025

Φήμες για σύμπραξη AEGEAN OIL – GOLDAIR – AKTOR για το Επιχειρηματικό Πάρκο Φυλής

16 Μαΐου, 2025

Η Hellenic Train αναζητά τεχνικό προσωπικό σε όλη την Ελλάδα

14 Μαΐου, 2025

Νέο σημείο παραλαβής Uber (Έξοδος 4, Αφίξεις) στο αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος»

1

Που βρίσκονται οι δυο μετροπόντικες της γραμμής 4 του Μετρό της Αθήνας

0

Άνοδος 9,4% στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων στους προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του Πειραιά στο πρώτο τρίμηνο

0

H «ακτινογραφία» του ΟΛΘ στα εμπορεύματα και οι προοπτικές του 2025

0

H εξέλιξη των δικαστικών αντιδικιών του αεροδρομίου της Αθήνας με το ελληνικό δημόσιο

0

Η DHL θα επενδύσει 2 δισ. ευρώ, έως το 2030, στα Health Logistics

0

Σύσταση της ΕΕ για τον καλύτερο συντονισμό των εξαγωγών και των ειδών διπλής χρήσης

0

Συνάντηση της ΠΟΣ – ΜΣΤ με τον αναπληρωτή υπουργό Μεταφορών Κ. Κυρανάκη την Τετάρτη 23/4

0

Παρουσιάστηκε ο νέος Αναπτυξιακός Νόμος. Οι βασικές αλλαγές, τα κίνητρα, οι ενισχύσεις

20 Μαΐου, 2025

Ferryscanner και Χρυσός Οδηγός συνεργάζονται για online κράτηση ακτοπλοϊκών εισιτηρίων

20 Μαΐου, 2025

Ο σκιώδης στόλος της Μόσχας στο στόχαστρο του 17ου πακέτου κυρώσεων της ΕΕ

20 Μαΐου, 2025

Συνδικάτο σταθμαρχών Πρώτη Γραμμή: Ανεύθυνη ενέργεια αν αποφασιστεί 24ωρη λειτουργία του Μετρό με τις υπάρχουσες συνθήκες

20 Μαΐου, 2025

Β. Κικίλιας: Έως 32% μείωση στα εισιτήρια στα ταχύπλοα, στα 40 εκατ. ευρώ το Μεταφορικό Ισοδύναμο

20 Μαΐου, 2025

Ελληνικός εμπορικός στόλος: Οριακή άνοδος 0,8% στη δύναμη, πτώση 3,1% στη χωρητικότητα τον Μάρτιο

20 Μαΐου, 2025

Άμεση συνάντηση με τον πρωθυπουργό για τα προβλήματα του κλάδου ζητά το ΣΑΤΑ

20 Μαΐου, 2025

Νέα υπηρεσία ενοικίασης αυτοκινήτου για κατοίκους εξωτερικού από το instacar

20 Μαΐου, 2025
" "

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Powered by iservices logo

    Metaforespress
    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ
    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΟΔΙΚΕΣ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © metaforespress.gr