• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Τετάρτη, 17 Αυγούστου, 2022
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Νέο κέντρο διαχείρισης κυκλοφορίας και οδικής ασφάλειας για την Περιφέρεια Αττικής
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Υπάρχει μποτιλιάρισμα στην Αθήνα; Ενημέρωση μέσω εφαρμογής σε κινητό από την Περιφέρεια Αττικής

    17 Αυγούστου, 2022
    Προκηρύχτηκε ο διαγωνισμός για την 35ετή αξιοποίηση της μαρίνας μεγάλων σκαφών στην Κέρκυρα
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Στην Κέρκυρα η 62η Γενική Συνέλευση της MedCruise

    17 Αυγούστου, 2022
    To γερμανικό κράτος επιδοτεί την κατασκευή ιδιωτικών εμπορευματικών σιδηροδρομικών γραμμών
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Η ελβετική InterRail ίδρυσε θυγατρική στην Τουρκία

    17 Αυγούστου, 2022
    Το μέλλον των αερομεταφορών; Τα υπερηχητικά αεροσκάφη της Boom Supersonic (video)
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Το μέλλον των αερομεταφορών; Τα υπερηχητικά αεροσκάφη της Boom Supersonic (video)

    17 Αυγούστου, 2022
    MMM

    Planet, Polinde και Systema διεκδικούν τη σύμβαση για την τεχνική υποστήριξη του διαγωνισμού για τα νέα λεωφορεία

    17 Αυγούστου, 2022
    Διαμάχη υπουργείου Ναυτιλίας – αντιπολίτευσης για το ανταποδοτικό τέλος στα, προς αξιοποίηση, λιμάνια
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Δημοσιεύτηκαν σε ΦΕΚ τα τέλη διαδρομής και τα τέλη τερματικής εξυπηρέτησης

    17 Αυγούστου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Νέο κέντρο διαχείρισης κυκλοφορίας και οδικής ασφάλειας για την Περιφέρεια Αττικής
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Υπάρχει μποτιλιάρισμα στην Αθήνα; Ενημέρωση μέσω εφαρμογής σε κινητό από την Περιφέρεια Αττικής

    17 Αυγούστου, 2022
    Προκηρύχτηκε ο διαγωνισμός για την 35ετή αξιοποίηση της μαρίνας μεγάλων σκαφών στην Κέρκυρα
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Στην Κέρκυρα η 62η Γενική Συνέλευση της MedCruise

    17 Αυγούστου, 2022
    To γερμανικό κράτος επιδοτεί την κατασκευή ιδιωτικών εμπορευματικών σιδηροδρομικών γραμμών
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Η ελβετική InterRail ίδρυσε θυγατρική στην Τουρκία

    17 Αυγούστου, 2022
    Το μέλλον των αερομεταφορών; Τα υπερηχητικά αεροσκάφη της Boom Supersonic (video)
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Το μέλλον των αερομεταφορών; Τα υπερηχητικά αεροσκάφη της Boom Supersonic (video)

    17 Αυγούστου, 2022
    MMM

    Planet, Polinde και Systema διεκδικούν τη σύμβαση για την τεχνική υποστήριξη του διαγωνισμού για τα νέα λεωφορεία

    17 Αυγούστου, 2022
    Διαμάχη υπουργείου Ναυτιλίας – αντιπολίτευσης για το ανταποδοτικό τέλος στα, προς αξιοποίηση, λιμάνια
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Δημοσιεύτηκαν σε ΦΕΚ τα τέλη διαδρομής και τα τέλη τερματικής εξυπηρέτησης

    17 Αυγούστου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Γ. Καραγιάννης: Το χρονοδιάγραμμα των έργων που υλοποιούνται σε Θεσσαλονίκη και Β. Ελλάδα

vvegiazi by vvegiazi
28 Ιουνίου, 2022
στο MMM, ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ, ΝΑΥΤΙΛΙΑ
0
Σαφείς δεσμεύσεις για επενδύσεις στον ΟΛΘ ζητούν παραγωγικοί φορείς
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Στα χρονοδιαγράμματα των έργων που υλοποιούνται στη Βόρεια Ελλάδα και αποτελούν ένεση ανάπτυξης και απασχόλησης, αναφέρθηκε εκτενώς ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις υποδομές, Γιώργος Καραγιάννης, μιλώντας σε ημερίδα με θέμα τις ευκαιρίες που ανοίγουν το Ταμείο Ανάκαμψης και το Νέο ΕΣΠΑ για την ελληνική οικονομία.

«Ένα σημαντικό ποσό από τη μόχλευση ιδιωτικών κεφαλαίων μέσω των συμβάσεων  ΣΔΙΤ αλλά και των ευρωπαϊκών κονδυλίων κατευθύνονται στη Θεσσαλονίκη και τη Βόρεια Ελλάδα, οι οποίες ομολογουμένως έχουν ελλείμματα, τόσο λόγω της δεκαετούς κρίσης της χώρας όσο και λόγω αμήχανων και άστοχων επιλογών από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ της περιόδου 2015 – 2019» τόνισε ο κ. Καραγιάννης.

Όπως υπογράμμισε ο υφυπουργός Υποδομών «οι δημοπρατήσεις, οι συμβασιοποιήσεις, τα εργοτάξια και οι παραδόσεις έργων αποτελούν και την απάντηση στη δυσπιστία στη Θεσσαλονίκη».

«Απαντάμε με τις πράξεις μας και όχι με λόγια και ανούσιες φιέστες» σημείωσε και πρόσθεσε χαρακτηριστικά «ήδη παραδώσαμε το ορφανό χιλιόμετρο στη Ποτίδαια, ξεκινήσαμε την κατασκευή της οδικής σύνδεσης του 6ου προβλήτα του Λιμένα Θεσσαλονίκης με τον ΠΑΘΕ και την Εγνατία Οδό που εκκρεμούσε από το 2000, ενώ το Θέρμη – Γαλάτιστα, τμήμα του οποίου έχουμε ήδη παραδώσει, θα παραδοθεί στο σύνολό του το φθινόπωρο».

«Δεν θα επιτρέψουμε τα έργα να γίνουν πεδίο αντιπαράθεσης»

Σχετικά με την κριτική που ασκήθηκε για τις συγκοινωνίες και τα μεγάλα έργα που προχωρούν στη Θεσσαλονίκη ο κ. Καραγιάννης ξεκαθάρισε:

  1. Για τον ΟΑΣΘ: Παραλάβαμε 235 λεωφορεία και σήμερα στην πόλη κυκλοφορούν 460. Από τις αρχές του 2023 θα ξεκινήσουμε να παραλάμβάνουμε τα νέα λεωφορεία.
  2. Για τη σιδηροδρομική σύνδεση του λιμανιού της Θεσσαλονίκης: «Αυτό που βρήκαμε ήταν ένας κολλημένος διαγωνισμός για τη μελέτη. Εμείς μέσω του Ανταγωνιστικού Διαλόγου καταφέραμε να ξεπεράσουμε τις γραφειοκρατίες και τις καθυστερήσεις και ο διαγωνισμός για το έργο να βρίσκεται ήδη στη β’ φάση».
  3. Για το FlyOver: Το έργο προχώρησε σε μία διετία και στο τέλος του 2022 θα έχει εργοτάξια. «Η κριτική γιατί προχωρήσαμε τόσο γρήγορα και γιατί θα βελτιωθεί σημαντικά η κυκλοφοριακή κατάσταση, που επικρατεί στην πόλη, δεν ευσταθεί. Όλοι ξέρουμε ότι η πόλη είχε ανάγκη αυτό το έργο για να λύσει το μεγάλο πρόβλημα του κυκλοφοριακού φόρτου».
  4. Για το Μουσείο Ολοκαυτώματος: «Εκεί που χωροθετήθηκε δεν χωρούσε, αυτή είναι η πραγματικότητα. Πήγατε και βάλατε ένα μουσείο – στολίδι σε μία έκταση που δεν χωρούσε».
  5. Για το Μετρό Θεσσαλονίκης: Ο κ. Καραγιάννης διερωτήθηκε «το μετρό ήταν τελειωμένο, ενώ δεν είχε ράγες, βαγόνια και σταθμούς και το κρατάμε τρία χρόνια χωρίς να το παραδίδουμε;», ενώ τόνισε: «Υπάρχουν δύο αντιλήψεις στην πολιτική η μία να εγκαινιάζεις μουσαμάδες και η άλλη να λες την πραγματικότητα».

Πού βρίσκονται τα μεγάλα έργα της Θεσσαλονίκης

Ο κ. Καραγιάννης έδωσε πλήρη εικόνα για την πορεία των μεγάλων έργων που υλοποιούνται στη Θεσσαλονίκη. Όπως είπε:

  • Το Θέρμη-Γαλάτιστα, τμήμα του οποίου έχουμε ήδη παραδώσει, θα παραδοθεί στο σύνολό του αρχές Φθινοπώρου
  • Για Flyover υπογράφεται σύμβαση εντός του φθινοπώρου
  • H σύνδεση του λιμένα με τον ΠΑΘΕ έχει διάρκεια κατασκευής 30 μήνες και υπεγράφη στις 16/6/2021.
  • Για τις 17 σχολικές μονάδες στη Βόρεια Ελλάδα, 16 εκ των οποίων στη Θεσσαλονίκη, θα έχουμε στις αρχές Σεπτεμβρίου δεσμευτικές προσφορές
  • Το Μετρό Θεσσαλονίκης παραδίδεται πλήρες και λειτουργικό στο τέλος του 2023
  • Για τον Φορέα Συντήρησης και Λειτουργίας του Μετρό της Θεσσαλονίκης, εντός του καλοκαιριού θα γίνει η προκήρυξη του διαγωνισμού
  • Η Γέφυρα Αλιάκμονα, παραδίδεται στις αρχές του 2023
  • Τα Δικαστικά Μέγαρα Κεντρικής Μακεδονίας, βρίσκονται στη Β’ φάση του διαγωνισμού και το φθινόπωρο αναμένονται οι δεσμευτικές προσφορές.

Ο κ. Καραγιάννης έστειλε σαφές μήνυμα ότι η «εμμονή» με τα χρονοδιαγράμματα έχει έναν επιπλέον στόχο και αυτός είναι ότι «θέλουμε να κερδίσουμε την εμπιστοσύνη του κόσμου» και εξήγησε ότι «όταν υπάρχει η πολιτική βούληση, σωστός σχεδιασμός και οργανωμένη επίβλεψη ακόμα και τα πιο πολύπλοκα έργα ολοκληρώνονται».

Περίπου 5 δισ. για έργα στη Β. Ελλάδα τα επόμενα χρόνια

Συνολικά στη Βόρεια Ελλάδα αναμένεται να υλοποιηθούν τα επόμενα χρόνια έργα περίπου 5 δισ. ευρώ μόνο από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών και τους εποπτευόμενους φορείς του.

«Έργα που εξασφαλίζουν μία ένεση ανάπτυξης και απασχόλησης στην περιοχή» όπως σημείωσε ο υφυπουργός Υποδομών.

Ενδεικτικά ανέφερε ότι «ο Βόρειος Ε-65 είναι ένα από τα δύο οδικά έργα που θα χρηματοδοτήσει εξ ολοκλήρου το Ταμείο Ανάκαμψης και έχει ήδη ξεκινήσει η κατασκευή του».

Έκανε ιδιαίτερη μνεία «στα δύο μεγάλα σιδηροδρομικά έργα, το Θεσσαλονίκη – Τοξότες και το Αλεξανδρούπολη – Ορμένιο, έργα με προϋπολογισμό που αγγίζει τα 2,8 δισ.».

«Η πόλη ισχυροποιεί τη γεωστρατηγική της θέση στη ΝΑ Ευρώπη»

Άλλωστε, όπως υπογράμμισε το σημαντικότερο είναι να γίνονται τα έργα και όχι σε ποιο χρηματοδοτικό εργαλείο θα ενταχθούν φθάνει να υπάρχει εξασφαλισμένη χρηματοδότηση».

Κλείνοντας ο κ. Καραγιάννης εξέφρασε τη βεβαιότητα ότι «η Θεσσαλονίκη τα επόμενα χρόνια θα είναι μία εντελώς διαφορετική πόλη και το σημαντικότερο για τους πολίτες είναι ότι υπάρχει σχεδιασμός, η κυβέρνηση είναι στο πλευρό τους και όλα τα μεγάλα project προχωρούν με έναν ρυθμό που δεν είχε ξαναδεί η πόλη».

«Η πόλη με την ανάπτυξη του λιμανιού και του αεροδρομίου και με τα μεγάλα έργα υποδομών αναδεικνύεται περισσότερο από ποτέ και ισχυροποιεί σημαντικά τη γεωστρατηγική της θέση στη Νοτιοανατολική Ευρώπη» κατέληξε ο κ. Καραγιάννης.

Tags:FLYOVER ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣΜΕΤΡΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗ ΣΥΝΔΕΣΗ 6ΟΥ ΠΡΟΒΛΗΤΑ ΟΛΘΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΟΛΘΘΕΡΜΗ ΓΑΛΑΤΙΣΤΑΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΤΟΞΟΤΕΣΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ ΟΡΜΕΝΙΟΟΑΣΘΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ

Σχετικά Άρθρα

MMM

Planet, Polinde και Systema διεκδικούν τη σύμβαση για την τεχνική υποστήριξη του διαγωνισμού για τα νέα λεωφορεία

17 Αυγούστου, 2022
Οι πρώην μέτοχοι του ΟΑΣΘ πρέπει να αποζημιωθούν, υποστηρίζει ο Στ. Σιμόπουλος
MMM

Παραιτήθηκε ο Γ. Σκόρδας από τον ΟΑΣΘ, «φαβορί» ο Κ. Ταγγίρης από τον ΟΣΕ

5 Αυγούστου, 2022
Παραδόθηκε το “ορφανό χιλιόμετρο” στον άξονα Θεσσαλονίκη – Ποτίδαια
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Στα τέλη του 2022 ξεκινά η διαγωνιστική διαδικασία για το οδικό τμήμα Αργοστόλι – Πόρος

3 Αυγούστου, 2022
MMM

Χρ. Σπίρτζης: Σήμερα μπορούν όλοι να καταλάβουν γιατί η ΝΔ ακύρωσε το σχέδιο μας για τον ΟΑΣΘ

2 Αυγούστου, 2022
Αυτός είναι ο πλήρης κατάλογος των έργων των Μεταφορών στο ΕΣΠΑ 2021 – 27
MMM

Αυτός είναι ο πλήρης κατάλογος των έργων των Μεταφορών στο ΕΣΠΑ 2021 – 27

1 Αυγούστου, 2022
Το 55% του Μετρό Θεσσαλονίκης έχει υλοποιηθεί, το 35% της επέκτασης προς Καλαμαριά
MMM

Στο τέλος του 2023 η παράδοση της βασικής γραμμής του μετρό Θεσσαλονίκης

27 Ιουλίου, 2022
Επόμενο άρθρο

Το Διεθνές Πανεπιστήμιο Ελλάδος ανέλαβε την κωδικοποίηση της νομοθεσίας των οδικών επιβατικών και εμπορευματικών μεταφορών

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
Τέλος οι «ουρές» στην έξοδο της Αττικής Οδού στη Μεταμόρφωση. «Πράσινο φως» για την επέκταση της λεωφόρου Κύμης

Οριστικός ανάδοχος της επέκτασης της λεωφόρου Κύμης η κοινοπραξία ΤΕΡΝΑ – ΑΚΤΩΡ – ΙΝΤΡΑΚΑΤ

12 Αυγούστου, 2022
Αθάνατη Ελλάδα. Δυο φορές, σε 1 εβδομάδα, εγκαινιάστηκε το αεροδρόμιο της Πάρου

Αλλαγή δεδομένων στις άγονες αεροπορικές γραμμές: Για 10 δρομολόγια εκδηλώθηκε ενδιαφέρον χωρίς οικονομικό αντιστάθμισμα

12 Αυγούστου, 2022

«Απογειώθηκαν» τον Ιούλιο τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια της Fraport: Άνοδος επιβατών 11,1% σε σχέση με το 2019

11 Αυγούστου, 2022
Γιώργος Γοβατζιδάκης, AEGEAN AIRLINES: Οι ενέργειες της AEGEAN για πιο «πράσινες» αερομεταφορές

Διευρυμένη συμφωνία πτήσεων κοινού κωδικού μεταξύ AEGEAN και Emirates

16 Αυγούστου, 2022
Γ. Καραγιάννης, Γ.Γ. Υποδομών: Υλοποιείται ένα ολοκληρωμένο σχέδιο για τα μεγάλα έργα

Θα αναβιώσει το Rail T-K-A-B-V-R Project, με τη δημιουργία ελληνο-βουλγαρικής εταιρείας; Προσλαμβάνεται νομικός σύμβουλος

12 Αυγούστου, 2022
To Καστελόριζο “γέμισε” αεροπλάνα (pics). Υποδοχή 11 αεροσκαφών

Διυπουργική ομάδα για τον αεροπορικό τουρισμό από τα υπουργεία Μεταφορών και Τουρισμού

16 Αυγούστου, 2022

«Ναυμαχίες» Ελλάδας (ATTICA) και Ιταλίας (Grimaldi) σε θάλασσες και λιμάνια

15 Αυγούστου, 2022
Στην τελική ευθεία η γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας, στην τελική ευθεία η μεγαλύτερη «μάχη» των εργολάβων

Εξάρχεια, ο λογαριασμός αφορά όλους μας

12 Αυγούστου, 2022

Στον σταθμό «Νομισματοκοπείο» η νέα αφετηρία των ΚΤΕΛ Αττικής για Ραφήνα, Νέα Μάκρη, Μαραθώνα, Μαρκόπουλο, Λαύριο

11
«Επίθεση» ΟΣΥΠΑ εναντίον ΤΑΙΠΕΔ και Fraport. Τα ερωτήματα που θέτει η ομοσπονδία

Έσοδα ρεκόρ ο τουρισμός, αλλά «δεν είναι όλοι Μύκονος και Σαντορίνη»

1
Άκτωρ και Vinci δεν «καταθέτουν τα όπλα» για το αεροδρόμιο στο Καστέλι

Προσλήψεις μηχανικών, σταθμαρχών και κλειδούχων στον ΟΣΕ. Η προκήρυξη

1
Στα Χανιά επεκτείνεται η Wolt, η 5η πόλη εντός του 2021

Ι.Ο.ΑΣ. και Wolt ενώνουν δυνάμεις για την οδική ασφάλεια των διανομέων

1
«Τσιμπάει» σε κυκλοφορία η Αττική Οδός. Άνοδος 4% στο εξάμηνο

Αλλάζουν όλα στην Αττική Οδό: Έρχονται διόδια ανάλογα με τις ώρες αιχμής / κίνηση

1

«Πάνω από 2 εκατ. αφίξεις στα 5 διεθνή αεροδρόμια του Νοτίου Αιγαίου», δήλωσε ο υπουργός Τουρισμού

1
Νέο κέντρο διαχείρισης κυκλοφορίας και οδικής ασφάλειας για την Περιφέρεια Αττικής

Υπάρχει μποτιλιάρισμα στην Αθήνα; Ενημέρωση μέσω εφαρμογής σε κινητό από την Περιφέρεια Αττικής

17 Αυγούστου, 2022
Προκηρύχτηκε ο διαγωνισμός για την 35ετή αξιοποίηση της μαρίνας μεγάλων σκαφών στην Κέρκυρα

Στην Κέρκυρα η 62η Γενική Συνέλευση της MedCruise

17 Αυγούστου, 2022
To γερμανικό κράτος επιδοτεί την κατασκευή ιδιωτικών εμπορευματικών σιδηροδρομικών γραμμών

Η ελβετική InterRail ίδρυσε θυγατρική στην Τουρκία

17 Αυγούστου, 2022
Το μέλλον των αερομεταφορών; Τα υπερηχητικά αεροσκάφη της Boom Supersonic (video)

Το μέλλον των αερομεταφορών; Τα υπερηχητικά αεροσκάφη της Boom Supersonic (video)

17 Αυγούστου, 2022

Planet, Polinde και Systema διεκδικούν τη σύμβαση για την τεχνική υποστήριξη του διαγωνισμού για τα νέα λεωφορεία

17 Αυγούστου, 2022
Διαμάχη υπουργείου Ναυτιλίας – αντιπολίτευσης για το ανταποδοτικό τέλος στα, προς αξιοποίηση, λιμάνια

Δημοσιεύτηκαν σε ΦΕΚ τα τέλη διαδρομής και τα τέλη τερματικής εξυπηρέτησης

17 Αυγούστου, 2022
Για μια προοδευτική αντίληψη των Logistics

Πως τα ακριβότερα ναυτιλιακά καύσιμα οδηγούν σε ακριβότερα εισιτήρια

17 Αυγούστου, 2022
To Καστελόριζο “γέμισε” αεροπλάνα (pics). Υποδοχή 11 αεροσκαφών

Διυπουργική ομάδα για τον αεροπορικό τουρισμό από τα υπουργεία Μεταφορών και Τουρισμού

16 Αυγούστου, 2022

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα

    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.

    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ