• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Πέμπτη, 23 Μαρτίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Αγωνία σε ΟΛΠ και ΟΛΘ για την επανεκκίνηση των εμπορευματικών σιδηροδρομικών δρομολογίων

    23 Μαρτίου, 2023
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Στις 2 Σεπτεμβρίου ξεκινά δρομολόγια το νέο κρουαζιερόπλοιο της Celestyal, το Celestyal Journey

    23 Μαρτίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Κήρυξε πτώχευση (τελικά) η ρουμανική low cost Blue Air

    23 Μαρτίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Η TAP Air Portugal κατέγραψε καθαρά κέρδη 65,6 εκατ. ευρώ για πρώτη φορά μετά το 2017

    23 Μαρτίου, 2023
    LOGISTICS

    Από Αττική, Κεντρική Μακεδονία και Πελοπόννησο, το 82% των ελληνικών εξαγωγών

    23 Μαρτίου, 2023
    MMM

    Η Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας επεκτείνεται στις ΔΕΚΟ του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών (ΟΣΕ, ΟΑΣΑ, Αττικό Μετρό, Εγνατία, κ.ά.)

    22 Μαρτίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Αγωνία σε ΟΛΠ και ΟΛΘ για την επανεκκίνηση των εμπορευματικών σιδηροδρομικών δρομολογίων

    23 Μαρτίου, 2023
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Στις 2 Σεπτεμβρίου ξεκινά δρομολόγια το νέο κρουαζιερόπλοιο της Celestyal, το Celestyal Journey

    23 Μαρτίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Κήρυξε πτώχευση (τελικά) η ρουμανική low cost Blue Air

    23 Μαρτίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Η TAP Air Portugal κατέγραψε καθαρά κέρδη 65,6 εκατ. ευρώ για πρώτη φορά μετά το 2017

    23 Μαρτίου, 2023
    LOGISTICS

    Από Αττική, Κεντρική Μακεδονία και Πελοπόννησο, το 82% των ελληνικών εξαγωγών

    23 Μαρτίου, 2023
    MMM

    Η Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας επεκτείνεται στις ΔΕΚΟ του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών (ΟΣΕ, ΟΑΣΑ, Αττικό Μετρό, Εγνατία, κ.ά.)

    22 Μαρτίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

«Δεν θα επιτρέψουμε να γίνουν γιορτές στην πλάτη των σταθμαρχών», αναφέρει το συνδικάτο Πρώτη Γραμμή

vvegiazi by vvegiazi
28 Σεπτεμβρίου, 2021
στο MMM
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Δελτίο τύπου με θέμα, όπως υποστηρίζει, την έλλειψη σταθμαρχών στη ΣΤΑΣΥ εξέδωσε το συνδικάτο σταθμαρχών «Πρώτη Γραμμή».

Στο σχετικό δελτίο τύπου αναφέρεται, μεταξύ άλλων, ότι «η ανάγκη για σταθμάρχες έτσι ώστε να καλυφθούν οργανικά κενά και να μπορέσει η ΣΤΑ.ΣΥ. ΑΕ να λειτουργήσει σωστά όλο το δίκτυο μαζί με τους τρεις νέους σταθμούς της επέκτασης στη Γραμμή 3 ανέρχεται στους 426 Σταθμάρχες, και τα οργανικά κενά ανέρχονται στους 108, οπότε η αναγωγή μιλάει από μόνη της.

Τα κενά λοιπόν ανέρχονται περίπου στο 26%, στα οποία δεν επιδέχεται καμία στρέβλωση ή μείωση δυναμικού, έτσι ώστε να λειτουργήσουν οι σταθμοί με το ελάχιστο δυνατό».

Το δελτίο τύπου των σταθμαρχών της ΣΤΑΣΥ

Σε έξι μήνες περίπου από την ημερομηνία που γράφεται το εν λόγω Δελτίο Τύπου, κλείνουμε δυστυχώς δύο χρόνια από τις πρώτες ανακοινώσεις αυστηρών υγειονομικών περιορισμών που ανακοίνωσε η σύνθεση της τότε κυβέρνησης για τον περιορισμό της μετάδοσης του κορονοϊού.

Μέσα σε αυτό το διάστημα ζήσαμε σαν κοινωνία στιγμές και γεγονότα χωρίς προηγούμενο, καθώς μπήκαμε στη διαδικασία να αντιμετωπίσουμε έναν αόρατο εχθρό που στέλνει κόσμο στα νοσοκομεία σωρηδόν.

Για να θυμίσουμε λίγο και κάποια γεγονότα που αφορούν το δικό μας κλάδο, μέσα σε εκείνο το διάστημα – με όλη την κοινωνία κλειστή, η κυβέρνηση κατάφερε να “κόψει κορδέλα” και να εγκαινιάσει τρεις νέους σταθμούς στην επέκταση της Γραμμής 3 προς Πειραιά.

Η γιορτινή διάθεση και ο πανηγυρικός χαρακτήρας που θέλησε να δώσει η κυβέρνηση στα εγκαίνια αυτά, γιορτάζοντας έτσι τον ένα χρόνο από τη νίκη της στις εκλογές του 2019, δεν θα μπορούσε να λάβει χώρα αν οι εργαζόμενοι στη ΣΤΑ.ΣΥ. Α.Ε. (ειδικά οι Σταθμάρχες), δεν υπερέβαιναν εαυτό, καλύπτοντας τεράστια οργανικά κενά με αλχημείες έτσι ώστε να τελεσφορήσει το άνοιγμα των νέων σταθμών.

Ημέρες ανάπαυσης και άδειες θερινής περιόδου πήγαν περίπατο, καθώς οι Σταθμάρχες χρειάστηκε να καλύψουν τεράστια κενά που ούτως η άλλως ήταν δυσβάστακτα ακόμη και πριν το άνοιγμα των νέων σταθμών.

Εν πάση περιπτώσει το άνοιγμα έγινε και η κυβέρνηση ντύθηκε στα γιορτινά της. Το σημαντικότερο όμως ήταν ένα και μοναδικό. Οι Σταθμάρχες κατάφεραν να μείνουν ασφαλείς, χωρίς να μείνουν σπίτι (όπως προέτρεπε η τότε καμπάνια).

Και όμως όλα λειτούργησαν χωρίς παρεκτροπές. Μόνες παραφωνίες αποτέλεσαν οι άδειες και τα ρεπό του προσωπικού, που όπως προαναφέραμε πήγαν περίπατο, αλλά όπως αποδεικνύεται αυτή την ώρα που συντάσσεται το παρόν, δεν ένοιαξε κανένα διότι το γαϊτανάκι πρόκειται να συνεχιστεί….

Και για να γίνουμε πιο ξεκάθαροι. Βρισκόμαστε στον Σεπτέμβριο του 2021 (δεκαοκτώ μήνες από την αρχή της πανδημίας στη χώρα μας) και η κατάσταση με την έλλειψη προσωπικού στους Σταθμάρχες συνεχίζει να είναι απογοητευτική. Μέσα σε αυτό το διάστημα καταφέραμε να μας περάσει ξυστά η ολική κατάρρευση του προσωπικού είτε από την μετάδοση του ιού, είτε από την ψυχολογική και σωματική εξουθένωση.

Οι εισηγήσεις μας συνοδευόμενες από μια κραυγή βοήθειας για κάλυψη των οργανικών θέσεων στους Σταθμάρχες, έχουν φτάσει στα αρμόδια υπουργεία εδώ και καιρό.

Τα “πασαλείμματα” με εσωτερικές μετακινήσεις και αλχημείες, δεν βοηθούν την κατάσταση. Αποτελούν αναλγητικό σε ανίατη ασθένεια. Δεν μπορεί να συνεχιστεί άλλο αυτή η αφαίμαξη των ψυχικών και σωματικών αποθεμάτων ενέργειας.

Και όλα αυτά μαζί, μέσα σε ένα ανασφαλές περιβάλλον παραβατικότητας και εγκληματικότητας στους σταθμούς. Το σχέδιο “Αριάδνη” διαφημίζει στατιστικά αλλά

δυστυχώς για το μη αριθμολάγνο επιβατικό κοινό και τους εργαζόμενους στους σταθμούς η αλήθεια είναι αποκαρδιωτική. Όπως έχει λεχθεί “η στατιστική είναι ο καλύτερος κοινωνικά αποδεκτός τρόπος για να πεις ψέματα”.

Μια βόλτα από τους μεγάλους σταθμούς του κέντρου, χωρίς παρωπίδες και πινάκια στατιστικής στα χέρια, πείθει και τον πιο δύσπιστο.

Αρκεί να ρωτήσει κανείς τους τουρίστες πως βιώνουν το μύθο τους στην Ελλάδα, μετά το πέρασμά τους από τη διαδρομή του Αεροδρομίου ως τον Πειραιά.

Παντελής απουσία αστυνόμευσης από τους σταθμούς, πράγμα που δεν συνάδει με τις βαρυσήμαντες δηλώσεις του περασμένου Ιανουαρίου (με αφορμή τον ξυλοδαρμό συναδέλφου στην Ομόνοια), όπου θα βλέπαμε το σχέδιο “Αριάδνη” και θα τρίβαμε τα μάτια μας.

Εν κατακλείδι η κατάσταση έχει πλέον ξεφύγει και οι ανάγκες για προσωπικό στην ΣΤΑ.ΣΥ. Α.Ε. και ειδικά στους Σταθμάρχες είναι αρκετά σοβαρό ζήτημα που θα επηρεάσει καταλυτικά τα οποιαδήποτε σχέδια κάνει η διοίκηση και η κυβέρνηση για το μέλλον.

Οι αριθμοί (αφού λατρεύουν κάποιοι τα στατιστικά) είναι αμείλικτοι και τα αποθέματα κουράγιου και υπομονής πλέον είναι μηδενικά.

Για την ιστορία, η ανάγκη για Σταθμάρχες έτσι ώστε να καλυφθούν οργανικά κενά και να μπορέσει η ΣΤΑ.ΣΥ. ΑΕ να λειτουργήσει σωστά όλο το δίκτυο μαζί με τους τρεις νέους σταθμούς της επέκτασης στη Γραμμή 3 ανέρχεται στους 426 Σταθμάρχες, και τα οργανικά κενά ανέρχονται στους 108, οπότε η αναγωγή μιλάει από μόνη της.

Τα κενά λοιπόν ανέρχονται περίπου στο 26%, στα οποία δεν επιδέχεται καμία στρέβλωση ή μείωση δυναμικού έτσι ώστε να λειτουργήσουν οι σταθμοί με το ελάχιστο δυνατό. Είτε ένας επιβάτης περάσει από ένα σταθμό, είτε όλη η Αττική μαζί, ο Σταθμάρχης πρέπει να είναι στη θέση του, κρατώντας το σταθμό ΑΝΟΙΚΤΟ!!!

Θυμίζουμε απλά ότι το άνοιγμα των νέων σταθμών σχεδιάζεται να πραγματοποιηθεί το καλοκαίρι του 2022…

Είμαστε περίεργοι να δούμε πως???!!! Διότι δεδομένης της υπάρχουσας κατάστασης, δεν το βλέπουμε εφικτό. Δεν θα επιτρέψουμε να γίνουν πάλι «γιορτές» στις πλάτες των Σταθμαρχών.

Tags:Συνδικάτο Σταθμαρχών Πρώτη ΓραμμήΣΤΑΘΜΑΡΧΕΣ ΣΤΑΣΥΣΤΑΣΥ

Σχετικά Άρθρα

MMM

Η Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας επεκτείνεται στις ΔΕΚΟ του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών (ΟΣΕ, ΟΑΣΑ, Αττικό Μετρό, Εγνατία, κ.ά.)

22 Μαρτίου, 2023
MMM

ΣΤΑΣΥ: Δεν υπάρχει έλλειμμα ασφάλειας στο τμήμα Μοναστηράκι – Αττική

21 Μαρτίου, 2023
MMM

Στη στάση «Φιξ» θα τερματίζει, ως τις 15.00, το τραμ στις 19/3

17 Μαρτίου, 2023
MMM

Μετρό, ηλεκτρικός και τραμ θα κινηθούν 10:00 με 15:00 την Πέμπτη 16 Μαρτίου

14 Μαρτίου, 2023
MMM

Λειτουργία ΜΜΜ την Τετάρτη 8/3: Μετρό από 12.00 έως 16.00, ηλεκτρικός και τραμ από 11.00 έως 17.00

7 Μαρτίου, 2023
MMM

Από τις 09.00 έως τις 16.00 θα λειτουργούν την Κυριακή 5 Μαρτίου μετρό και ηλεκτρικός

4 Μαρτίου, 2023
Επόμενο άρθρο

Αμφισβητεί τα στοιχεία του ΟΑΣΘ για τα διαθέσιμα λεωφορεία ο Χρήστος Γιαννούλης

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
???????????????????

AEGEAN: Παραλαμβάνει φέτος 9 Airbus neo. «Σταθμεύει» 6-7 αεροσκάφη για τυχόν αντιμετώπιση καθυστερήσεων

17 Μαρτίου, 2023

“Ανοίγει” τις πύλες του το υδατοδρόμιο Πάτρας, πτήσεις προς Αθήνα, Κέρκυρα, Σπέτσες, Πύλο και Κεφαλονιά

16 Μαρτίου, 2023

MED FRIGO / CARGO MED: Ανανέωση στόλου φορτηγών και προσεχώς, με νέο κέντρο logistics στον Ασπρόπυργο

17 Μαρτίου, 2023

Αυτά τα δρομολόγια θα διεξαχθούν αύριο (22/3), κυρίως ο Προαστιακός Αθήνας και Πάτρας

21 Μαρτίου, 2023

Αναστέλλεται, εκ νέου, η διεξαγωγή εμπορευματικών δρομολογίων της Hellenic Train. Η επιστολή προς τους πελάτες

21 Μαρτίου, 2023

Χωρίς ταξί η Αθήνα την Πέμπτη 23 Μαρτίου. Απεργία του ΣΑΤΑ

22 Μαρτίου, 2023

Π. Δεμέστιχας, WINGS: Η τεχνολογία αλλάζει το τοπίο στις εμπορευματικές μεταφορές και τις σύγχρονες αποθήκες

21 Μαρτίου, 2023

Ιω. Τσιαπαρίκου, πρόεδρος ΡΑΣ: «Βρίσκεται σε εξέλιξη συντονισμένη Δολοφονία Χαρακτήρα στο πρόσωπό μου»

19 Μαρτίου, 2023
???????????????????

AEGEAN: Παραλαμβάνει φέτος 9 Airbus neo. «Σταθμεύει» 6-7 αεροσκάφη για τυχόν αντιμετώπιση καθυστερήσεων

2

Οι μεταφορές στο επίκεντρο: Επισκόπηση των μέτρων ασφαλείας σε αερομεταφορές, ακτοπλοΐα, ΜΜΜ, κ.ά.

2

Επίθεση δέχτηκαν τα γραφεία της Hellenic Train (video)

1

Μαίνεται η «ναυμαχία» στο Αιγαίο. «Ευθείες βολές» Μ. Ηλιόπουλου (Seajets) κατά MIG – Τράπεζας Πειραιώς

1

Την παραίτησή του υπέβαλε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής

1

Ελ. Κουντουρά: Το σύστημα ETCS θα έπρεπε να λειτουργεί από το 2020 στον άξονα Αθήνα – Θεσ/νίκη – Ειδομένη

1

Αυτά είναι τα 3 μέλη της Ειδικής Επιτροπής για το σιδηροδρομικό δυστύχημα. Μεταξύ αυτών ο πρώην Δ.Σ. της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

1

Στα γραφεία του ΟΣΕ η Τροχαία Λάρισας, συνελέγησαν έγγραφα και ντοκουμέντα που αφορούν το σιδηροδρομικό δυστύχημα

1

Αγωνία σε ΟΛΠ και ΟΛΘ για την επανεκκίνηση των εμπορευματικών σιδηροδρομικών δρομολογίων

23 Μαρτίου, 2023

Στις 2 Σεπτεμβρίου ξεκινά δρομολόγια το νέο κρουαζιερόπλοιο της Celestyal, το Celestyal Journey

23 Μαρτίου, 2023

Κήρυξε πτώχευση (τελικά) η ρουμανική low cost Blue Air

23 Μαρτίου, 2023

Η TAP Air Portugal κατέγραψε καθαρά κέρδη 65,6 εκατ. ευρώ για πρώτη φορά μετά το 2017

23 Μαρτίου, 2023

Από Αττική, Κεντρική Μακεδονία και Πελοπόννησο, το 82% των ελληνικών εξαγωγών

23 Μαρτίου, 2023

Η Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας επεκτείνεται στις ΔΕΚΟ του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών (ΟΣΕ, ΟΑΣΑ, Αττικό Μετρό, Εγνατία, κ.ά.)

22 Μαρτίου, 2023

Ν. Παππάς: Πώς έκαναν “φτερά” 600 εκατ. ευρώ επενδύσεις και συστήματα ασφαλείας;

22 Μαρτίου, 2023

Το επενδυτικό πλάνο του ΟΛΘ παρουσιάστηκε στην Πρέσβειρα της Ν. Αφρικής

22 Μαρτίου, 2023

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ