• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Τετάρτη, 17 Αυγούστου, 2022
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    To Καστελόριζο “γέμισε” αεροπλάνα (pics). Υποδοχή 11 αεροσκαφών
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Διυπουργική ομάδα για τον αεροπορικό τουρισμό από τα υπουργεία Μεταφορών και Τουρισμού

    16 Αυγούστου, 2022
    Τα χαμηλά ναύλα «προσγείωσαν» τα αποτελέσματα των Maersk και Hapag-Lloyd
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Η MSC δείχνει να «παγιώνει» την 1η θέση στους Liners. Ακολουθεί η MAERSK, σε απόσταση CMA CGM και Cosco

    16 Αυγούστου, 2022
    Συνάντηση υφυπουργού Ναυτιλίας με τον πρόεδρο του σωματείου Σημειωτών Πειραιά
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Μείωση 9,9% στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων στους προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του Πειραιά στο 7μηνο

    16 Αυγούστου, 2022
    Γιώργος Γοβατζιδάκης, AEGEAN AIRLINES: Οι ενέργειες της AEGEAN για πιο «πράσινες» αερομεταφορές
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Διευρυμένη συμφωνία πτήσεων κοινού κωδικού μεταξύ AEGEAN και Emirates

    16 Αυγούστου, 2022
    Νέες πινακίδες σήμανσης στον ΚΟΚ για τα ηλεκτροκίνητα οχήματα
    (ΤΑΧΟ)ΓΡΑΦΟΣ

    «Μονόδρομος» η επιτυχία της ηλεκτροκίνησης και στην Ελλάδα

    16 Αυγούστου, 2022
    Οι προτεραιότητες του υπουργείου Ναυτιλίας, όπως περιγράφονται στο πολυνομοσχέδιο
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Οι προοπτικές της ελληνικής ακτοπλοΐας, τα συμπεράσματα της μελέτης της XRTC Business Consultants

    16 Αυγούστου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    To Καστελόριζο “γέμισε” αεροπλάνα (pics). Υποδοχή 11 αεροσκαφών
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Διυπουργική ομάδα για τον αεροπορικό τουρισμό από τα υπουργεία Μεταφορών και Τουρισμού

    16 Αυγούστου, 2022
    Τα χαμηλά ναύλα «προσγείωσαν» τα αποτελέσματα των Maersk και Hapag-Lloyd
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Η MSC δείχνει να «παγιώνει» την 1η θέση στους Liners. Ακολουθεί η MAERSK, σε απόσταση CMA CGM και Cosco

    16 Αυγούστου, 2022
    Συνάντηση υφυπουργού Ναυτιλίας με τον πρόεδρο του σωματείου Σημειωτών Πειραιά
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Μείωση 9,9% στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων στους προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του Πειραιά στο 7μηνο

    16 Αυγούστου, 2022
    Γιώργος Γοβατζιδάκης, AEGEAN AIRLINES: Οι ενέργειες της AEGEAN για πιο «πράσινες» αερομεταφορές
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Διευρυμένη συμφωνία πτήσεων κοινού κωδικού μεταξύ AEGEAN και Emirates

    16 Αυγούστου, 2022
    Νέες πινακίδες σήμανσης στον ΚΟΚ για τα ηλεκτροκίνητα οχήματα
    (ΤΑΧΟ)ΓΡΑΦΟΣ

    «Μονόδρομος» η επιτυχία της ηλεκτροκίνησης και στην Ελλάδα

    16 Αυγούστου, 2022
    Οι προτεραιότητες του υπουργείου Ναυτιλίας, όπως περιγράφονται στο πολυνομοσχέδιο
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Οι προοπτικές της ελληνικής ακτοπλοΐας, τα συμπεράσματα της μελέτης της XRTC Business Consultants

    16 Αυγούστου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Αντιτίθεται το ΕΚΘ στην επιβίβαση επιβατών από την μπροστινή πόρτα των λεωφορείων του ΟΑΣΘ

vvegiazi by vvegiazi
7 Ιουνίου, 2022
στο MMM
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Την αντιπαράθεση μεταξύ οδηγών του ΟΑΣΘ και επιβατών που αρνούνται ή αδυνατούν να κόψουν εισιτήριο, εκτιμά ότι θα προκαλέσει η απόφαση της διοίκησης του Οργανισμού για επιβίβαση στα λεωφορεία αποκλειστικά από την πρώτη-μπροστινή πόρτα σε συγκεκριμένες γραμμές, το Εργατοϋπαλληλικό Κέντρο Θεσσαλονίκης (ΕΚΘ).

Όπως τονίζει το ΕΚΘ, με την εν λόγω απόφαση θα δημιουργηθούν καθυστερήσεις στην επιβίβαση των επιβατών στα αστικά λεωφορεία και στην στην ανταπόκρισή τους στην υλοποίηση του συγκοινωνιακού έργου.

Ολόκληρη η ανακοίνωση

Είναι γνωστό το τελευταίο διάστημα πως στον Οργανισμό Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης ο αριθμός των εργαζομένων μειώνεται, λόγω συνταξιοδότησης αλλά και ενός μεγάλου αριθμού μετατάξεων που δεν καλύφθηκαν, με αποτέλεσμα να παρατηρούνται ελλείψεις σε διάφορες ειδικότητες, όπως είναι οι οδηγοί, ενώ τα αστικά λεωφορεία που κυκλοφορούν στους δρόμους της πόλης δεν επαρκούν για να καλύψουν το συγκοινωνιακό έργο.

Μέσα σε όλα αυτά τα προβλήματα, η διοίκηση του Οργανισμού με διαφημιστικά μηνύματα χαρακτηρίζει «τζάμπες» αποδίδοντας προσβλητικούς χαρακτηρισμούς σε εκείνους που αρνούνται να πληρώσουν το απαραίτητο κόμιστρο για τις μετακινήσεις και τους εξισώνει μάλιστα με εκείνους που αδυνατούν να το πληρώσουν λόγω της ενεργειακής και πληθωριστικής κρίσης. Και δεν σταματά εδώ, καθώς οι επικεφαλής του Οργανισμού εντατικοποιούν τις αντεργατικές τακτικές τους αυτή τη φορά απέναντι στους ίδιους τους εργαζόμενους που συνεχίζουν τις κινητοποιήσεις τους για τη μη υπογραφή Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας που διεκδικούν και αναγκάζονται -με ευθύνη της διοίκησης- να λογοδοτούν στη Δικαιοσύνη για το δικαίωμά τους στην απεργία.

Πριν από λίγες ημέρες ανακοινώθηκε στους εργαζόμενους ότι η επιβίβαση στα λεωφορεία θα γίνεται αποκλειστικά από την πρώτη-μπροστινή πόρτα σε συγκεκριμένες γραμμές, προκειμένου οι οδηγοί να ελέγχουν εάν οι επιβάτες εκδίδουν εισιτήρια για να μειωθεί με αυτόν τον τρόπο η εισιτηριοδιαφυγή.

Προφανώς, η διοίκηση του ΟΑΣΘ δεν αντιλαμβάνεται ότι η παραπάνω απόφαση φέρνει τους εργαζόμενους οδηγούς σε αντιπαράθεση με τους επιβάτες που αρνούνται ή αδυνατούν να κόψουν εισιτήριο με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την ασφάλεια των οδηγών και φυσικά των υπολοίπων επιβατών. Είναι ολοφάνερο επίσης ότι η διοίκηση δεν αντιλαμβάνεται ότι θα δημιουργηθούν καθυστερήσεις στην επιβίβαση των επιβατών στα αστικά, καθυστερήσεις που θα έχουν άμεσο αντίκτυπο στην εύρυθμη κυκλοφορία των λεωφορείων, στην ανταπόκρισή τους, στην υλοποίηση του συγκοινωνιακού έργου, αλλά και στην κατάσταση στους δρόμους της πόλης ειδικά τις ώρες αιχμής που είναι ήδη στο «κόκκινο».

Πρόκειται για μια απόφαση ιδιαίτερα επικίνδυνη εν καιρώ πανδημίας και ενώ με δηλώσεις τους επιστήμονες και εκπρόσωποι της πολιτικής ζωής εμφατικά τονίζουν πως η πανδημική κρίση είναι παρούσα στη ζωή μας. Δηλαδή, εν μέσω αυτής της κατάστασης, οι οδηγοί θα πρέπει να έρχονται σε επαφή -και σε ιδιαίτερα κοντινή απόσταση- με επιβάτες που κανείς δεν μπορεί να γνωρίζει αν είναι φορείς του ιού Covid-19.

Η διοίκηση του Εργατοϋπαλληλικού Κέντρου Θεσσαλονίκης βρίσκεται στο πλευρό του Συνδικάτου Εργαζομένων ΟΑΣΘ και στην αντίθεσή του στην εν λόγω απόφαση της διοίκησης του ΟΑΣΘ. Ξεκαθαρίζουμε πως είμαστε αντίθετοι σε αυτή τη λογική που θέλει τους εργαζόμενους… πολυεργαλεία, οι οποίοι αναγκάζονται να δουλεύουν κάτω από δύσκολες συνθήκες. Βρισκόμαστε στο πλευρό των συναδέλφων μας σε ό,τι αφορά τις διεκδικήσεις τους για την υπογραφή ΣΣΕ και απαιτούμε εργασιακή ειρήνη στον Οργανισμό και να μπει τέλος στον εμπαιγμό των εργαζομένων με ευθύνη διοίκησης και υπουργείων Μεταφορών και Οικονομικών.

Tags:ΟΑΣΘ

Σχετικά Άρθρα

Οι πρώην μέτοχοι του ΟΑΣΘ πρέπει να αποζημιωθούν, υποστηρίζει ο Στ. Σιμόπουλος
MMM

Παραιτήθηκε ο Γ. Σκόρδας από τον ΟΑΣΘ, «φαβορί» ο Κ. Ταγγίρης από τον ΟΣΕ

5 Αυγούστου, 2022
MMM

Χρ. Σπίρτζης: Σήμερα μπορούν όλοι να καταλάβουν γιατί η ΝΔ ακύρωσε το σχέδιο μας για τον ΟΑΣΘ

2 Αυγούστου, 2022
Αυτός είναι ο πλήρης κατάλογος των έργων των Μεταφορών στο ΕΣΠΑ 2021 – 27
MMM

Αυτός είναι ο πλήρης κατάλογος των έργων των Μεταφορών στο ΕΣΠΑ 2021 – 27

1 Αυγούστου, 2022
478 λεωφορεία κυκλοφορούν στη Θεσσαλονίκη, τα περισσότερα από το 2013
MMM

Απεργιακές κινητοποιήσεις στον ΟΑΣΘ

18 Ιουλίου, 2022
Εγκρίθηκαν 7 εκατ. ευρώ στον ΟΑΣΘ για πληρωμή μίσθωσης μεταχειρισμένων λεωφορείων
MMM

Γ. Ξιφαράς: Με νομοθετική ρύθμιση διασφαλίσαμε τα επιδόματα των εργαζομένων στον ΟΑΣΘ

16 Ιουλίου, 2022
Δεν αναμένονται νέες κινητοποιήσεις εργαζομένων του ΟΑΣΘ. Οι διαβεβαιώσεις του Χρ. Σπίρτζη
MMM

Στάση εργασίας, σήμερα 10.00 με 16.00, στον ΟΑΣΘ

15 Ιουλίου, 2022
Επόμενο άρθρο
Επίσκεψη του Υφυπουργού Μεταφορών στο Κέντρο Ελέγχου Λειτουργίας του Μετρό «Σύνταγμα»

Επίσκεψη του Υφυπουργού Μεταφορών στο Κέντρο Ελέγχου Λειτουργίας του Μετρό «Σύνταγμα»

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
Τέλος οι «ουρές» στην έξοδο της Αττικής Οδού στη Μεταμόρφωση. «Πράσινο φως» για την επέκταση της λεωφόρου Κύμης

Οριστικός ανάδοχος της επέκτασης της λεωφόρου Κύμης η κοινοπραξία ΤΕΡΝΑ – ΑΚΤΩΡ – ΙΝΤΡΑΚΑΤ

12 Αυγούστου, 2022
Αθάνατη Ελλάδα. Δυο φορές, σε 1 εβδομάδα, εγκαινιάστηκε το αεροδρόμιο της Πάρου

Αλλαγή δεδομένων στις άγονες αεροπορικές γραμμές: Για 10 δρομολόγια εκδηλώθηκε ενδιαφέρον χωρίς οικονομικό αντιστάθμισμα

12 Αυγούστου, 2022

«Απογειώθηκαν» τον Ιούλιο τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια της Fraport: Άνοδος επιβατών 11,1% σε σχέση με το 2019

11 Αυγούστου, 2022
Γιώργος Γοβατζιδάκης, AEGEAN AIRLINES: Οι ενέργειες της AEGEAN για πιο «πράσινες» αερομεταφορές

Διευρυμένη συμφωνία πτήσεων κοινού κωδικού μεταξύ AEGEAN και Emirates

16 Αυγούστου, 2022
Γ. Καραγιάννης, Γ.Γ. Υποδομών: Υλοποιείται ένα ολοκληρωμένο σχέδιο για τα μεγάλα έργα

Θα αναβιώσει το Rail T-K-A-B-V-R Project, με τη δημιουργία ελληνο-βουλγαρικής εταιρείας; Προσλαμβάνεται νομικός σύμβουλος

12 Αυγούστου, 2022
To Καστελόριζο “γέμισε” αεροπλάνα (pics). Υποδοχή 11 αεροσκαφών

Διυπουργική ομάδα για τον αεροπορικό τουρισμό από τα υπουργεία Μεταφορών και Τουρισμού

16 Αυγούστου, 2022
Αποζημίωση ειδικού σκοπού και το μήνα Μάιο θα λάβουν οι ναυτικοί

Δημοσιεύτηκε η ετήσια μελέτη της XRTC για την ελληνική ακτοπλοΐα

10 Αυγούστου, 2022

«Ναυμαχίες» Ελλάδας (ATTICA) και Ιταλίας (Grimaldi) σε θάλασσες και λιμάνια

15 Αυγούστου, 2022

Στον σταθμό «Νομισματοκοπείο» η νέα αφετηρία των ΚΤΕΛ Αττικής για Ραφήνα, Νέα Μάκρη, Μαραθώνα, Μαρκόπουλο, Λαύριο

11
«Επίθεση» ΟΣΥΠΑ εναντίον ΤΑΙΠΕΔ και Fraport. Τα ερωτήματα που θέτει η ομοσπονδία

Έσοδα ρεκόρ ο τουρισμός, αλλά «δεν είναι όλοι Μύκονος και Σαντορίνη»

1
Άκτωρ και Vinci δεν «καταθέτουν τα όπλα» για το αεροδρόμιο στο Καστέλι

Προσλήψεις μηχανικών, σταθμαρχών και κλειδούχων στον ΟΣΕ. Η προκήρυξη

1
Στα Χανιά επεκτείνεται η Wolt, η 5η πόλη εντός του 2021

Ι.Ο.ΑΣ. και Wolt ενώνουν δυνάμεις για την οδική ασφάλεια των διανομέων

1
«Τσιμπάει» σε κυκλοφορία η Αττική Οδός. Άνοδος 4% στο εξάμηνο

Αλλάζουν όλα στην Αττική Οδό: Έρχονται διόδια ανάλογα με τις ώρες αιχμής / κίνηση

1

«Πάνω από 2 εκατ. αφίξεις στα 5 διεθνή αεροδρόμια του Νοτίου Αιγαίου», δήλωσε ο υπουργός Τουρισμού

1
To Καστελόριζο “γέμισε” αεροπλάνα (pics). Υποδοχή 11 αεροσκαφών

Διυπουργική ομάδα για τον αεροπορικό τουρισμό από τα υπουργεία Μεταφορών και Τουρισμού

16 Αυγούστου, 2022
Τα χαμηλά ναύλα «προσγείωσαν» τα αποτελέσματα των Maersk και Hapag-Lloyd

Η MSC δείχνει να «παγιώνει» την 1η θέση στους Liners. Ακολουθεί η MAERSK, σε απόσταση CMA CGM και Cosco

16 Αυγούστου, 2022
Συνάντηση υφυπουργού Ναυτιλίας με τον πρόεδρο του σωματείου Σημειωτών Πειραιά

Μείωση 9,9% στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων στους προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του Πειραιά στο 7μηνο

16 Αυγούστου, 2022
Γιώργος Γοβατζιδάκης, AEGEAN AIRLINES: Οι ενέργειες της AEGEAN για πιο «πράσινες» αερομεταφορές

Διευρυμένη συμφωνία πτήσεων κοινού κωδικού μεταξύ AEGEAN και Emirates

16 Αυγούστου, 2022
Νέες πινακίδες σήμανσης στον ΚΟΚ για τα ηλεκτροκίνητα οχήματα

«Μονόδρομος» η επιτυχία της ηλεκτροκίνησης και στην Ελλάδα

16 Αυγούστου, 2022
Οι προτεραιότητες του υπουργείου Ναυτιλίας, όπως περιγράφονται στο πολυνομοσχέδιο

Οι προοπτικές της ελληνικής ακτοπλοΐας, τα συμπεράσματα της μελέτης της XRTC Business Consultants

16 Αυγούστου, 2022

«Ναυμαχίες» Ελλάδας (ATTICA) και Ιταλίας (Grimaldi) σε θάλασσες και λιμάνια

15 Αυγούστου, 2022
Autobahn: Ένας αυτοκινητόδρομος 9.000 χλμ. χωρίς διασταυρώσεις και όριο ταχύτητας

Autobahn: Ένας αυτοκινητόδρομος 9.000 χλμ. χωρίς διασταυρώσεις και όριο ταχύτητας

15 Αυγούστου, 2022

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα

    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.

    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ