• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Σάββατο, 2 Ιουλίου, 2022
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Δ. Γερογιάννης, Δ.Σ. AEGEAN: Η καλοκαιρινή περίοδος παρουσιάζει δυναμική σε προκρατήσεις και υψηλές πληρότητες
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Δ. Γερογιάννης, Δ.Σ. AEGEAN: Η καλοκαιρινή περίοδος παρουσιάζει δυναμική σε προκρατήσεις και υψηλές πληρότητες

    1 Ιουλίου, 2022
    Αποπληθωρισμός τέλος, έπειτα από 45 μήνες. Αυξήσεις σε βενζίνη, αεροπορικά εισιτήρια
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Πρόστιμα 40.000 ευρώ σε 8 πρατήρια υγρών καυσίμων για αισχροκέρδεια

    1 Ιουλίου, 2022
    Τα “αποκαλυπτήρια” της “νέας” ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μετονομάζεται σε Hellenic Train (pics)
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Τα “αποκαλυπτήρια” της “νέας” ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μετονομάζεται σε Hellenic Train (pics)

    1 Ιουλίου, 2022
    Το ηλεκτρονικό εμπόριο εκτός συνόρων θα αυξηθεί, με διπλάσιο ρυθμό, έναντι του εσωτερικού μέχρι το 2020
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Β. Κικίλιας: Στα επίπεδα του 2019, η κίνηση στο αεροδρόμιο της Αθήνας χωρίς την Κίνα, τη Ρωσία, την Ουκρανία

    1 Ιουλίου, 2022
    Η Tone Wille της Posten Norge νέα πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου της IPC
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Η Tone Wille της Posten Norge νέα πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου της IPC

    1 Ιουλίου, 2022
    Η Volvo Cars κατέκτησε τη διάκριση Top Safety Pick Plus της IIHS σε όλα τα μοντέλα της
    INTERNATIONAL

    Volvo to create 3,300 jobs at $1.25 bln EV plant in Slovakia

    1 Ιουλίου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Δ. Γερογιάννης, Δ.Σ. AEGEAN: Η καλοκαιρινή περίοδος παρουσιάζει δυναμική σε προκρατήσεις και υψηλές πληρότητες
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Δ. Γερογιάννης, Δ.Σ. AEGEAN: Η καλοκαιρινή περίοδος παρουσιάζει δυναμική σε προκρατήσεις και υψηλές πληρότητες

    1 Ιουλίου, 2022
    Αποπληθωρισμός τέλος, έπειτα από 45 μήνες. Αυξήσεις σε βενζίνη, αεροπορικά εισιτήρια
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Πρόστιμα 40.000 ευρώ σε 8 πρατήρια υγρών καυσίμων για αισχροκέρδεια

    1 Ιουλίου, 2022
    Τα “αποκαλυπτήρια” της “νέας” ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μετονομάζεται σε Hellenic Train (pics)
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Τα “αποκαλυπτήρια” της “νέας” ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μετονομάζεται σε Hellenic Train (pics)

    1 Ιουλίου, 2022
    Το ηλεκτρονικό εμπόριο εκτός συνόρων θα αυξηθεί, με διπλάσιο ρυθμό, έναντι του εσωτερικού μέχρι το 2020
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Β. Κικίλιας: Στα επίπεδα του 2019, η κίνηση στο αεροδρόμιο της Αθήνας χωρίς την Κίνα, τη Ρωσία, την Ουκρανία

    1 Ιουλίου, 2022
    Η Tone Wille της Posten Norge νέα πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου της IPC
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Η Tone Wille της Posten Norge νέα πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου της IPC

    1 Ιουλίου, 2022
    Η Volvo Cars κατέκτησε τη διάκριση Top Safety Pick Plus της IIHS σε όλα τα μοντέλα της
    INTERNATIONAL

    Volvo to create 3,300 jobs at $1.25 bln EV plant in Slovakia

    1 Ιουλίου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Επιστολή «απόγνωσης» από τα ταξί στο υπ. Μεταφορών: Ή άμεση οικονομική ενίσχυση ή άμεσες αυξήσεις στα κόμιστρα

vvegiazi by vvegiazi
18 Μαΐου, 2022
στο MMM
0
Συνάντηση ΣΑΤΑ, ΠΟΕΙΑΤΑ, Συλλόγου Ιδιοκτητών Ταξί Ηρακλείου με τον υπ. Ανάπτυξης και Επενδύσεων
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Επιστολή «απόγνωσης» από τα ταξί στο υπουργείο Μεταφορών.

Το Συνδικάτο Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής (ΣΑΤΑ) απέστειλε επιστολή στον υφυπουργό Μεταφορών Μιχάλη Παπαδόπουλο, ζητώντας την υλοποίηση άμεσων μέτρων στήριξης του κλάδου.

Οι ιδιοκτήτες ταξί, αφού παραθέτουν τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν από την άνοδο της τιμής των καυσίμων, αιτούνται τα ακόλουθα:

-Άμεση οικονομική ενίσχυση 300 ευρώ ανά όχημα/μήνα για όσο διάστημα διαρκεί η ενεργειακή κρίση.

-Μείωση του ΦΠΑ στα καύσιμα από 24% στο 13% για όσο διαρκεί η ενεργειακή κρίση.

-Μείωση του ΕΦΚ από 0,7 ευρώ/λίτρο στο 0,5 ευρώ/λίτρο.

Εναλλακτική λύση: Αυξήσεις στα κόμιστρα

Εάν δεν υιοθετούν τα ανωτέρω μέτρα, οι ιδιοκτήτες ταξί σημειώνουν ότι είναι «μονόδρομος» οι αυξήσεις στα τιμολόγια / κόμιστρα, προτείνοντας, μεταξύ άλλων, τις ακόλουθες ανατιμήσεις:

Κατηγορία κομίστρουΥφιστάμενη τιμήΝέα προτεινόμενη τιμή
Πτώση σημαίας1,19 ευρώ2,50 ευρώ
Τιμολόγιο Νο 1 (μονή ταρίφα)0,68 ευρώ0,82 ευρώ
Τιμολόγιο Νο 2 (διπλή ταρίφα)1,19 ευρώ1,19 ευρώ
Ελάχιστη Διαδρομή3,16 ευρώ4,00 ευρώ
Αεροδρόμιο – Κέντρο35 ευρώ40,00 ευρώ
Αεροδρόμιο – Κέντρο (διπλή ταρίφα)49 ευρώ55,00 ευρώ

«Για τον κλάδο των ταξί αυτό το ράλι τιμών αποτελεί κίνδυνο για την βιωσιμότητά του. Μετά από δύο χρόνια υπολειτουργίας λόγω της υγειονομικής κρίσης, το ταξί βρίσκεται προ των πυλών της χρεωκοπίας.

Το πιο εύκολο για μας θα ήταν να απαιτήσουμε αναπροσαρμογή κομίστρου που θα μετακυλήσει την αύξηση στο κόστος  λειτουργίας μας στους χρήστες των ταξί. Όμως θα ήταν πέρα για πέρα άδικο.

Η πρότασή μας για την αντιμετώπιση της ενεργειακής – οικονομικής κρίσης δεν μπορεί να είναι αντικοινωνική. Εσείς ως κυβέρνηση πρέπει να δώσετε τη λύση και όχι η ελληνική κοινωνία», αναφέρει, μεταξύ άλλων, το ΣΑΤΑ.

Το ΣΑΤΑ συναντήθηκε πριν από λίγες ημέρες με τον υφυπουργό Μεταφορών Μιχάλη Παπαδόπουλο, ο οποίος τους απάντησε ότι τα αιτήματα τους αξιολογούνται και ότι θα επανέλθει εντός 15 ημερών.

Ολόκληρο το κείμενο της επιστολής του ΣΑΤΑ στο υπουργείο Μεταφορών

Κύριε Υφυπουργέ

Όπως γνωρίζετε οι παγκόσμιες τιμές του πετρελαίου βρίσκονται στο υψηλότερο επίπεδο της τελευταίας δεκαετίας και ανεβαίνουν ακόμη περισσότερο εν μέσω της συνεχιζόμενης αστάθειας και των κυρώσεων που σχετίζονται με τον πόλεμο της Ουκρανίας.

Για τον κλάδο των ταξί αυτό το ράλι τιμών αποτελεί κίνδυνο για την βιωσιμότητά του. Μετά από δύο χρόνια υπολειτουργίας λόγω της υγειονομικής κρίσης, το ταξί βρίσκεται προ των πυλών της χρεωκοπίας.

Το πιο εύκολο για μας θα ήταν να απαιτήσουμε αναπροσαρμογή κομίστρου που θα μετακυλήσει την αύξηση στο κόστος  λειτουργίας μας στους χρήστες των ταξί.

Όμως θα ήταν πέρα για πέρα άδικο. Η πρότασή μας για την αντιμετώπιση της ενεργειακής – οικονομικής κρίσης δεν μπορεί να είναι αντικοινωνική. Εσείς ως κυβέρνηση πρέπει να δώσετε τη λύση και όχι η ελληνική κοινωνία.

Ζητάμε λοιπόν:

-Άμεση οικονομική ενίσχυση 300 ευρώ ανά όχημα/μήνα για όσο διάστημα διαρκεί η ενεργειακή κρίση.

-Μείωση του ΦΠΑ στα καύσιμα από 24% στο 13% για όσο διαρκεί η ενεργειακή κρίση. Η τιμή των καυσίμων στην Ελλάδα επιβαρύνεται με έναν από τους υψηλότερους συντελεστές ΦΠΑ σε επίπεδο Ε.Ε..

-Μείωση του ΕΦΚ από 0,7 ευρώ/λίτρο στο 0,5 ευρώ/λίτρο. Πολλές χώρες (Γαλλία, Ολλανδία, Ιταλία, Κύπρος κ.λ.π.) έχουν προχωρήσει σε αυτό το μέτρο για να συγκρατήσουν την άνοδο τιμής των καυσίμων. Η χώρα μας έχει έναν από τους υψηλότερους συντελεστές ΕΦΚ (0,7 ευρώ/λίτρο) όταν ο μέσος όρος μεταξύ των χωρών της Ένωσης είναι στα 0,56 ευρώ/λίτρο.

Αν η κυβέρνηση για τους δικούς της λόγους απορρίπτει αυτή την πρόταση και επιθυμεί να μετακυλήσει το κόστος της κρίσης στους καταναλωτές,  τότε θα πρέπει να προχωρήσει σε μια γενναία αύξηση του κομίστρου αν θέλει να διατηρήσει ζωντανή μια δημόσια υπηρεσία κι ένα κοινωνικό αγαθό όπως είναι η μεταφορά επιβατών.

Για να είναι αναστρέψιμη η τραγική οικονομική κατάσταση του κλάδου μας, το τιμολόγιο του ταξί πρέπει να διαμορφωθεί ως εξής:

Πτώση σημαίας2,50 ευρώ
Τιμολόγιο Νο 10,82 ευρώ
Τιμολόγιο Νο 21,19 ευρώ
Χρονοχρέωση/ώρα15,00 ευρώ
Ελάχιστη Διαδρομή4,00 ευρώ
Από & Προς Αεροδρόμιο4,00 ευρώ
Από Λιμάνια – Σταθμούς1,50 ευρώ
Αεροδρόμιο – Κέντρο (1)40,00 ευρώ
Αεροδρόμιο – Κέντρο (2)55,00 ευρώ

Στην πρόσφατη συνάντηση που είχαμε στο υπουργείο Μεταφορών, σας εκθέσαμε αναλυτικά τις θέσεις του Συνδικάτου μας για τα μεγάλα ζητήματα που αφορούν τον κλάδο μας. Ειδικότερα:

Για την ηλεκτροκίνηση. Η ευρεία χρήση του ως όχημα ταξί, στην παρούσα φάση είναι άκρως απαγορευτική. Αφενός μεν το υψηλό κόστος αγοράς (παρά την υψηλή επιδότηση) και αφετέρου η περιορισμένη επάρκεια της μπαταρίας το καθιστούν ασύμφορο για τον επαγγελματία αυτοκινητιστή.

Ως εκ τούτου θεωρούμε ότι θα πρέπει να γίνει αναπροσαρμογή των στόχων της κυβέρνησης που θέλει από το 2025 όλα τα νέα αυτοκίνητα που θα ταξινομούνται ως ταξί να μην έχουν κινητήρα εσωτερικής καύσης (diesel, υγραέριο, φυσικό αέριο, βενζίνη).

Για επταθέσια-εννιαθέσια ταξί: Το ΣΑΤΑ έχει ζητήσει την εκπόνηση ειδικής μελέτης για αυτή την κατηγορία ταξί και την αναγκαιότητα της στην περιοχή της Αττικής (απαραίτητη προϋπόθεση η πάταξη της υποκλοπής έργου από Ε.Ι.Χ) . Πολύ σύντομα θα σας καταθέσουμε τις θέσεις μας με γνώμονα το συμφέρον των επαγγελματιών ταξί και του επιβατικού κοινού.

Ως εκ τούτου σας ζητάμε να μην προχωρήσετε σε κάποια νομοθετική ρύθμιση γι αυτό το ζήτημα τουλάχιστον για την Περιφέρεια Αττικής πριν την κατάθεση των θέσεών μας.

Για το Ν.4530 : O συγκεκριμένος νόμος έχει γίνει απόλυτα αποδεκτός από το σύνολο των ταξιτζήδων όλης της χώρας. Είμαστε βέβαιοι ότι μπορεί να γίνει ακόμη καλύτερος με τις απαραίτητες βελτιώσεις.

Η ελάχιστη μίσθωση και η ελάχιστη χρέωση στις μισθώσεις των Ε.Ι.Χ πρέπει να ανταποκρίνονται στο πνεύμα του νόμου και όχι να χρησιμοποιούνται για την διευκόλυνση του μεταφορικού τους έργου που στην ουσία υποκλέπτουν από τα ταξί.

Η χρήση τέτοιων υπηρεσιών δεν πρέπει να γίνεται με τρόπο ανταγωνιστικό προς το ταξί, αλλά στοχευμένα (με χρήση GPS για παράδειγμα, που θα αποδεικνύει αφετηρία, προορισμό, απόσταση κ.λ.π) για την εξυπηρέτηση των μεταφορικών αναγκών της τουριστικής βιομηχανίας.

Αντικατάσταση αυτοκινήτων: Μετά από δύο χρόνια πανδημίας και με μηδενική οικονομική ευχέρεια, ο επαγγελματίας αυτοκινητιστής είναι αδύνατο να προχωρήσει σε αντικατάσταση αυτοκινήτου νωρίτερα από την ημερομηνία που ορίζει ο νόμος.

Εδώ χρειάζεται την στήριξη της Πολιτείας με την καθιέρωση μιας επιδότησης για την αγορά αυτοκινήτου ανεξαρτήτως αν κινείται με πετρέλαιο, φυσικό αέριο ή υγραέριο. Παράλληλα είναι δίκαιο να δοθεί ένας χρόνος παράτασης σε όσα αυτοκίνητα λήγουν στο τέλος του 2022 και δεν έχουν πάρει μέχρι τώρα άλλη παράταση.

Tags:ΣΑΤΑΠΟΕΙΑΤΑΤΑΞΙTAXIΘΥΜΙΟΣ ΛΥΜΠΕΡΟΠΟΥΛΟΣΕΠΙΔΟΤΗΣΗ ΚΑΥΣΙΜΩΝ

Σχετικά Άρθρα

H αύξηση του ΕΦΚ επηρεάζει τις βενζίνες 3,7 λεπτά, το πετρέλαιο 10 λεπτά και το υγραέριο 7 λεπτά
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Ψηφίστηκε η τροπολογία για το Fuel Pass 2. Οι δικαιούχοι και το ποσό επιδότησης

1 Ιουλίου, 2022
Η Uber επεκτείνεται στη Θεσσαλονίκη, το μήνυμα της διευθύνουσας συμβούλου της εταιρείας
MMM

Αυτά ξεχνούν οι επιβάτες στα ταξί της UBER: Από κινητό τηλέφωνο έως ταυτότητα

29 Ιουνίου, 2022
Μειώνει στο 1,20 ευρώ τη χρέωση προμίσθωσης η Beat
MMM

Μειώνει στο 1,20 ευρώ τη χρέωση προμίσθωσης η Beat

23 Ιουνίου, 2022
Μάκης Κασιδιάρης, πρόεδρος ΠΟΕΙΑΤΑ: Τα ταξί έχουν χάσει το 90% του έργου τους
MMM

Δημοσιεύτηκαν σε ΦΕΚ οι αυξήσεις στα κόμιστρα των ταξί. Αναλυτικά, οι νέες χρεώσεις

23 Ιουνίου, 2022
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Αναλυτικές πληροφορίες και χρηστικές συμβουλές για το Fuel Pass 2 και την επιδότηση καυσίμων έως 100 ευρώ

22 Ιουνίου, 2022
H Yokohama ξεκινά πρακτικές δοκιμές της υπηρεσίας υποστήριξης ελαστικών για ταξί
MMM

H Yokohama ξεκινά πρακτικές δοκιμές της υπηρεσίας υποστήριξης ελαστικών για ταξί

22 Ιουνίου, 2022
Επόμενο άρθρο
Χωρίς μετρό, την Τρίτη 7/11, από την έναρξη της βάρδιας έως τις 09.00

To ΣΕΛΜΑ καλεί σε συγκέντρωση διαμαρτυρίας την Τετάρτη 18/5 το πρωί έξω από τα γραφεία της ΣΤΑΣΥ

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
Εγκρίθηκαν 2,79 εκατ. ευρώ για την προμήθεια συστήματος WAM στην ΥΠΑ

«Μετακομίζει» η Προσέγγιση Αθηνών από το ΚΕΠΑΘΜ στο αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος»

30 Ιουνίου, 2022
Αθάνατη Ελλάδα. Δυο φορές, σε 1 εβδομάδα, εγκαινιάστηκε το αεροδρόμιο της Πάρου

Παραχωρούνται “πακέτο” τα 22 κρατικά περιφερειακά αεροδρόμια. Δηλώσεις Γ. Δημητριάδη (Υπερταμείο)

30 Ιουνίου, 2022

Κατατέθηκε και ψηφίστηκε τροπολογία για τα επιδόματα των Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας

29 Ιουνίου, 2022
Αναμορφώνεται έως τα τέλη του έτους το θεσμικό πλαίσιο για την εφοδιαστική αλυσίδα

Θα καταφέρει η HIG Capital τη «μεγάλη συγκέντρωση» σε μεταφορές – logistics; To metaforespress.gr αποκαλύπτει

28 Ιουνίου, 2022

Στα 42 έτη το ανώτατο όριο ηλικίας διορισμού για συγκεκριμένες ειδικότητες στον ΟΣΕ

30 Ιουνίου, 2022
Η ΟΣΥΠΑ συμμετέχει στην απεργία της ΑΔΕΔΥ (6/5) με 4ωρη στάση εργασίας (11:30 – 15:30)

«Την ίση μεταχείριση των εργαζομένων της ΥΠΑ» ζητά η ΟΣΥΠΑ

28 Ιουνίου, 2022
«Η αδράνεια επιτείνει τα προβλήματα σε οικονομία και καθημερινότητα, όπως οι μετακινήσεις με τα ΜΜΜ», σχολίασε ο Ν. Παππάς

Χωρίς λεωφορεία και τρόλεϊ την Τετάρτη 29 Ιουνίου. Αντιδρούν οι εργαζόμενοι στην ανανέωση της εκχώρησης έργου στα ΚΤΕΛ

28 Ιουνίου, 2022
Με στάσεις εργασίας στις 5/3 και 24ωρη απεργία στις 6/3 «απαντούν» οι σιδηροδρομικοί στην ιδιωτικοποίηση της ΕΕΣΣΤΥ

24ωρη απεργία κήρυξε ο Πανελλήνιος Σύλλογος Τηλεπικοινωνιακών (AFISO) ΥΠΑ για τις 11 Ιουλίου

30 Ιουνίου, 2022

Στον σταθμό «Νομισματοκοπείο» η νέα αφετηρία των ΚΤΕΛ Αττικής για Ραφήνα, Νέα Μάκρη, Μαραθώνα, Μαρκόπουλο, Λαύριο

10
Από 200 – 600 εκατ. ετησίως οι απώλειες εσόδων από το λαθρεμπόριο καυσίμων

Στα 80 ευρώ η επιδότηση καυσίμων (Fuel Pass) για το τρίμηνο Ιούλιος – Σεπτέμβριος, στα 100 ευρώ στα νησιά

1

Διαθέσιμα στα κινητά, από τον προσεχή Ιούλιο, τα διπλώματα οδήγησης

1
Προς ευρωπαϊκό «μνημόνιο» για τα ΕΛΤΑ με τη βοήθεια της Τράπεζας Επενδύσεων

Στην εποπτεία του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης μεταφέρονται τα ΕΛΤΑ

2
Δ. Γερογιάννης, Δ.Σ. AEGEAN: Η καλοκαιρινή περίοδος παρουσιάζει δυναμική σε προκρατήσεις και υψηλές πληρότητες

Δ. Γερογιάννης, Δ.Σ. AEGEAN: Η καλοκαιρινή περίοδος παρουσιάζει δυναμική σε προκρατήσεις και υψηλές πληρότητες

1 Ιουλίου, 2022
Αποπληθωρισμός τέλος, έπειτα από 45 μήνες. Αυξήσεις σε βενζίνη, αεροπορικά εισιτήρια

Πρόστιμα 40.000 ευρώ σε 8 πρατήρια υγρών καυσίμων για αισχροκέρδεια

1 Ιουλίου, 2022
Τα “αποκαλυπτήρια” της “νέας” ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μετονομάζεται σε Hellenic Train (pics)

Τα “αποκαλυπτήρια” της “νέας” ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μετονομάζεται σε Hellenic Train (pics)

1 Ιουλίου, 2022
Το ηλεκτρονικό εμπόριο εκτός συνόρων θα αυξηθεί, με διπλάσιο ρυθμό, έναντι του εσωτερικού μέχρι το 2020

Β. Κικίλιας: Στα επίπεδα του 2019, η κίνηση στο αεροδρόμιο της Αθήνας χωρίς την Κίνα, τη Ρωσία, την Ουκρανία

1 Ιουλίου, 2022
Η Tone Wille της Posten Norge νέα πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου της IPC

Η Tone Wille της Posten Norge νέα πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου της IPC

1 Ιουλίου, 2022
Η Volvo Cars κατέκτησε τη διάκριση Top Safety Pick Plus της IIHS σε όλα τα μοντέλα της

Volvo to create 3,300 jobs at $1.25 bln EV plant in Slovakia

1 Ιουλίου, 2022
Παραδόθηκε ο υπερ-κόμβος του Ρίου, ο οποίος θα εξυπηρετεί 20.000 οχήματα ημερησίως

Εργασίες συντήρησης στον Κόμβο Ρίου 4-8 Ιουλίου

1 Ιουλίου, 2022
Η ένταση του ανταγωνισμού ευνοεί τον ΟΣΕ. Η εξέλιξη των οικονομικών μεγεθών του Οργανισμού

Ο Προαστιακός Δ. Αττικής θα φτάσει στα Μέγαρα. Στόχος η δημοπράτησή του έργου εντός του καλοκαιριού

1 Ιουλίου, 2022

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα

    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.

    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ