• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Σάββατο, 2 Ιουλίου, 2022
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Οι αναρτήσεις στα social media για τα «βαφτίσια» της Hellenic Train
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Οι αναρτήσεις στα social media για τα «βαφτίσια» της Hellenic Train

    2 Ιουλίου, 2022
    Δ. Γερογιάννης, Δ.Σ. AEGEAN: Η καλοκαιρινή περίοδος παρουσιάζει δυναμική σε προκρατήσεις και υψηλές πληρότητες
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Δ. Γερογιάννης, Δ.Σ. AEGEAN: Η καλοκαιρινή περίοδος παρουσιάζει δυναμική σε προκρατήσεις και υψηλές πληρότητες

    1 Ιουλίου, 2022
    Αποπληθωρισμός τέλος, έπειτα από 45 μήνες. Αυξήσεις σε βενζίνη, αεροπορικά εισιτήρια
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Πρόστιμα 40.000 ευρώ σε 8 πρατήρια υγρών καυσίμων για αισχροκέρδεια

    1 Ιουλίου, 2022
    Τα “αποκαλυπτήρια” της “νέας” ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μετονομάζεται σε Hellenic Train (pics)
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Τα “αποκαλυπτήρια” της “νέας” ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μετονομάζεται σε Hellenic Train (pics)

    1 Ιουλίου, 2022
    Το ηλεκτρονικό εμπόριο εκτός συνόρων θα αυξηθεί, με διπλάσιο ρυθμό, έναντι του εσωτερικού μέχρι το 2020
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Β. Κικίλιας: Στα επίπεδα του 2019, η κίνηση στο αεροδρόμιο της Αθήνας χωρίς την Κίνα, τη Ρωσία, την Ουκρανία

    1 Ιουλίου, 2022
    Η Tone Wille της Posten Norge νέα πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου της IPC
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Η Tone Wille της Posten Norge νέα πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου της IPC

    1 Ιουλίου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Οι αναρτήσεις στα social media για τα «βαφτίσια» της Hellenic Train
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Οι αναρτήσεις στα social media για τα «βαφτίσια» της Hellenic Train

    2 Ιουλίου, 2022
    Δ. Γερογιάννης, Δ.Σ. AEGEAN: Η καλοκαιρινή περίοδος παρουσιάζει δυναμική σε προκρατήσεις και υψηλές πληρότητες
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Δ. Γερογιάννης, Δ.Σ. AEGEAN: Η καλοκαιρινή περίοδος παρουσιάζει δυναμική σε προκρατήσεις και υψηλές πληρότητες

    1 Ιουλίου, 2022
    Αποπληθωρισμός τέλος, έπειτα από 45 μήνες. Αυξήσεις σε βενζίνη, αεροπορικά εισιτήρια
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Πρόστιμα 40.000 ευρώ σε 8 πρατήρια υγρών καυσίμων για αισχροκέρδεια

    1 Ιουλίου, 2022
    Τα “αποκαλυπτήρια” της “νέας” ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μετονομάζεται σε Hellenic Train (pics)
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Τα “αποκαλυπτήρια” της “νέας” ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μετονομάζεται σε Hellenic Train (pics)

    1 Ιουλίου, 2022
    Το ηλεκτρονικό εμπόριο εκτός συνόρων θα αυξηθεί, με διπλάσιο ρυθμό, έναντι του εσωτερικού μέχρι το 2020
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Β. Κικίλιας: Στα επίπεδα του 2019, η κίνηση στο αεροδρόμιο της Αθήνας χωρίς την Κίνα, τη Ρωσία, την Ουκρανία

    1 Ιουλίου, 2022
    Η Tone Wille της Posten Norge νέα πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου της IPC
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Η Tone Wille της Posten Norge νέα πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου της IPC

    1 Ιουλίου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Η ομιλία του Κ. Καραμανλή στη Βουλή για τον προϋπολογισμό του 2022

ffotinos by ffotinos
18 Δεκεμβρίου, 2021
στο MMM, ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
0
Η ομιλία του Κ. Καραμανλή στη Βουλή για τον προϋπολογισμό του 2022
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Στα έργα που φέρνουν ανάπτυξη και καλύτερη καθημερινότητα, καθώς και στην ενίσχυση των αστικών συγκοινωνιών, αναφέρθηκε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, κ. Κώστας Καραμανλής κατά την συζήτηση στη Βουλή επί του κρατικού προϋπολογισμού του 2022, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση του υπουργείου.

Προϋπολογισμός ο οποίος, όπως επισήμανε ο κ. Καραμανλής, πιστοποιεί ότι η Ελλάδα έχει πλέον μπει για τα καλά στο δρόμο της ανάπτυξης, κάτι που αναγνωρίζουν όπως σημείωσε οι πολίτες, αλλά και άλλες χώρες. Οι μόνοι που δεν το αναγνωρίζουν, σημείωσε, είναι όσοι επιμένουν στη λογική της μίζερης αντιπολίτευσης.

«Κυρίες και κύριοι του ΣΥΡΙΖΑ, κάθε επιτυχία, κάνετε πως δεν τη βλέπετε. Και για κάθε σύνθετο πρόβλημα, δεν έχετε καμία απολύτως πρόταση. Γιατί έχετε επιλέξει τον δρόμο της τοξικής αντιπολίτευσης», είπε απευθυνόμενος στην αξιωματική αντιπολίτευση και πρόσθεσε: «Όμως η πραγματικότητα σάς έχει ξεπεράσει. Ο ελληνικός λαός πλέον ξέρει, ότι τα μεγάλα σας λόγια του σήμερα, είναι οι επόμενες αυταπάτες σας του αύριο».

Ο κ. Καραμανλής τόνισε ότι: «Η Κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη δουλεύει με σχέδιο και συνέπεια. Κι αυτό ακριβώς, κάνουμε από την πρώτη μέρα και στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών. Επενδύουμε στη δουλειά και όχι στα μεγάλα λόγια, στη δουλειά που φέρνει αποτελέσματα σε βάθος χρόνου».

Παρουσίασε λοιπόν συγκεκριμένα στοιχεία που δεν μπορούν να αμφισβητηθούν.  Στον τομέα των υποδομών, ανέφερε καταρχάς ότι η Κυβέρνηση άλλαξε τη λογική με την οποία γίνονται οι δημόσιες συμβάσεις, τα δημόσια έργα στην Ελλάδα, ξεκινώντας από το βασικό, δηλαδή από το νομοθετικό πλαίσιο, με τη μεταρρύθμιση του 4782, που έχει ως στόχο έργα και διαγωνισμούς με μεγαλύτερη ταχύτητα, διαφάνεια, ποιότητα και χαμηλότερο κόστος.

«Ταυτόχρονα, όμως, φέραμε και μια αλλαγή πολιτικής νοοτροπίας. Αντίθετα με ό,τι συχνά γινόταν, πλέον δεν εξαγγέλλουμε έργο αν δεν διαθέτει δύο βασικά χαρακτηριστικά: εξασφαλισμένη χρηματοδότηση και συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα», σημείωσε ο κ. Καραμανλής.

«Πήραμε όμως και μια άλλη κρίσιμη απόφαση. Να μπει τέλος στη λογική να γίνονται σκόρπια, αποσπασματικά έργα, χωρίς στρατηγική, χωρίς εθνικό σχεδιασμό. Αντιθέτως. Όλα τα έργα, πλέον, εντάσσονται σε ένα συνεκτικό σχέδιο», συνέχισε και έφερε ως χαρακτηριστικό παράδειγμα τα σιδηροδρομικά έργα.

«Έχουμε βάλει μπρος το μεγαλύτερο πρόγραμμα σιδηροδρομικών έργων που έχει γίνει τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα, ύψους 4 δισ. ευρώ. Ώστε η Ελλάδα να γίνει – μετά την έλευση της COSCO το 2008 – ένας σύγχρονος κόμβος υποδομών και μεταφορών της Νοτιοανατολικής Ευρώπης, ένας κόμβος logistics», τόνισε ο κ. Καραμανλής.

Ανέφερε επίσης ότι εξορθολογίζεται η λειτουργία ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ, καθώς και ότι αλλάζει – σε συνεννόηση πάντα με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή – ο τρόπος παραχώρησης σιδηροδρομικών έργων.

«Εισάγουμε τη διαδικασία της μελετοκατασκευής και του Ανταγωνιστικού Διαλόγου. Βάζουμε τέλος λοιπόν στον κατακερματισμό των έργων που έφερνε καθυστερήσεις, συμπληρωματικές συμβάσεις και τα έργα δεν υλοποιούνταν ποτέ», εξήγησε.

Ο κ. Καραμανλής επισήμανε ότι από τα 13 δισ ευρώ έργα του ολοκληρωμένου πλάνου της Κυβέρνησης της Νέας Δημοκρατίας, ήδη έχουν συμβασιοποιηθεί  3,2 δισ. σε δυόμιση χρόνια, όταν η προηγούμενη Κυβέρνηση μετά βίας συμβασιοποίησε 800 εκατ. σε τεσσεράμισι χρόνια.

«Έχουμε πετύχει δηλαδή τετραπλάσιο αποτέλεσμα στο μισό χρόνο. Αυτή είναι η πραγματικότητα!» τόνισε.

«Και δε σταματάμε εδώ. Δημοπρατούμε έργα άλλα 5,5 δισ. Έργα που θα αλλάξουν το χάρτη των μεταφορών στην Ελλάδα», πρόσθεσε ο κ. Καραμανλής.

Ανέφερε ειδικότερα ότι στις επόμενες εβδομάδες, αναμένονται δεσμευτικές προσφορές για τα ΣΔΙΤ του ΒΟΑΚ, το flyover και το Καλαμάτα – Ριζόμυλος. Θα δημοπρατηθεί η παράκαμψη Χαλκίδας, με χρήματα από το ΕΣΠΑ, καθώς και η Λεωφόρος Κύμης και το Μπράλος – Άμφισσα.

«Προχωράμε με τέτοιους ρυθμούς, που είναι ίσως από τις ελάχιστες φορές που ο κατασκευαστικός κλάδος τρέχει να προφτάσει τα έργα που δημοπρατεί το Υπουργείο» σχολίασε.

Δώσαμε λύση για το Πάτρα- Πύργος

Ο κ. Καραμανλής υπενθύμισε επίσης ότι η Κυβέρνηση ξεμπλόκαρε «κολλημένα» εμβληματικά έργα.

«Μετά από επίμονη προσπάθεια, πριν δυο μέρες πήραμε το οριστικό πράσινο φως για το πολύπαθο έργο Πάτρα – Πύργος.

Έργο που μετά τις περιπέτειές του επί ΣΥΡΙΖΑ με τις γνωστές κατατμήσεις και τα ακόμα πιο γνωστά ‘‘Βοσκοτόπια’’, κινδύνευε να μην γίνει ποτέ. Εμείς δώσαμε λύση σε μια εκκρεμότητα ετών, πάντα σε συνεννόηση με τους Ευρωπαίους» τόνισε και πρόσθεσε:

«Προχθές, υπογράψαμε την τροποποίηση της σύμβασης παραχώρησης και στις 22 Δεκεμβρίου θα έρθει για έγκριση από το Ελληνικό Κοινοβούλιο. Το έργο επιστρέφει στην Ολυμπία Οδό και θα υλοποιηθεί ταχύτερα με μικρότερο κόστος και με απόλυτη διαφάνεια».

Όσον αφορά στην Κεντρική Ελλάδα, ο κ. Καραμανλής σημείωσε ότι δόθηκαν ήδη στην κυκλοφορία τα πρώτα 14 χιλιόμετρα του Νότιου Τμήματος του Ε65 και ξεκινά η κατασκευή του Βόρειου με εξασφαλισμένη χρηματοδότηση από το Ταμείο Ανάκαμψης.

Στην Κρήτη, ξεμπλοκάρει ο ΒΟΑΚ, ενώ υλοποιείται και το νέο αεροδρόμιο στο Καστέλι.

Στο Θριάσιο, δημιουργείται το πιο σύγχρονο εμπορευματικό κέντρο, αφού η Κυβέρνηση το ξεκόλλησε από τα εγκληματικά λάθη του ΣΥΡΙΖΑ και κατάφερε να γλιτώσει τη δημοσιονομική προσαρμογή.

Στην Αλεξανδρούπολη, προχωρά ένα πακέτο έργων που καθιστά την ακριτική αυτή περιοχή στρατηγικό κόμβο.

Αναγκαία αντιπλημμυρικά έργα ύψους 1,5 δισ. με εξασφαλισμένη τη χρηματοδότησή τους ήδη δρομολογούνται

Έργα διαχείρισης υδάτινων πόρων και φράγματα, τα λεγόμενα πράσινα έργα της νέας γενιάς, ήδη εντάχθηκαν στο Ταμείο Ανάκαμψης.

«Βάλαμε ένα τέλος στη μεγάλη εκκρεμότητα με την ΕΥΔΑΠ», ανέφερε επίσης ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, σημειώνοντας ότι θα ανακτηθούν τα χρήματα που όφειλε η ΕΥΔΑΠ στο Ελληνικό Δημόσιο για την τιμή του αδιύλιστου νερού για την περίοδο 2013-2020.

«157 εκατ. επιστρέφουν στα ταμεία του δημοσίου! Και ανοίγουμε το δρόμο ώστε να είναι πλέον εφικτή η περεταίρω επενδυτική αξιοποίηση της ΕΥΔΑΠ», σημείωσε.

Ο κ. Καραμανλής στάθηκε σε μία ακόμη από τις μεγαλύτερες επιτυχίες της Κυβέρνησης. Την παραχώρηση της Εγνατίας Οδού έναντι 1,5 δισ. και με συνολικό όφελος για το ελληνικό δημόσιο πάνω από 2,7 δισ. ευρώ.

Αλλά και στη λύση στο Μετρό Θεσσαλονίκης, με τη σφραγίδα και του ΣτΕ. «Το Μετρό θα παραδοθεί στους Θεσσαλονικείς μέσα στο 2023. Ο Κυριάκος Μητσοτάκης δεν θα εγκαινιάσει μουσαμάδες. Ούτε θα δείτε τις κωμικές εικόνες να επιβιβάζεται πρωθυπουργός πάνω σε συρμούς που δεν βρίσκονται πάνω σε ράγες.

Τέλος πια με την κοροϊδία. Ήδη, απελευθερώνονται ξανά χώροι στη συμπρωτεύουσα που ήταν επί χρόνια κατειλημμένοι από εργοτάξια», τόνισε ο κ. Καραμανλής. «Αλλά και στην Αθήνα, επιτέλους μετά από τόσα χρόνια ξεκίνησε η Γραμμή 4 του Μετρό. Το μεγαλύτερο δημόσιο έργο στη χώρα» συνέχισε.

Επισήμανε δε ότι η Γραμμή 4 εντάσσεται σε ένα ολοκληρωμένο σχέδιο. «Γιατί αν δεν προβλέψουμε από τώρα λύσεις, σε 5-10 χρόνια η κυκλοφοριακή κατάσταση θα είναι αφόρητη», εξήγησε και αναφέρθηκε στην επέκταση του Μετρό (στη Γραμμή 4, προς Πειραιά, αλλά και προς νότια, όπως και προς δυτικά), την ενίσχυση των αστικών συγκοινωνιών, αλλά και μια σειρά από αναγκαία οδικά έργα. Τα λεγόμενα έργα Αττικής.

Ξεχώρισε την επέκταση της Κύμης, που δημοπρατείται τις επόμενες μέρες, τις επεκτάσεις επίσης της Αττικής Οδού στο Λαύριο και τη Ραφήνα, αλλά και τη λεγόμενη σήραγγα της Ηλιούπολης.

«Προβλέποντας τις μελλοντικές ανάγκες, είναι έργα απαραίτητα για την Αττική», υπογράμμισε.

Τα στοιχεία για τα ΜΜΜ είναι ξεκάθαρα 

Ο κ. Καραμανλής κατήγγειλε συστηματική σπέκουλα του ΣΥΡΙΖΑ για τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.

«Ας δούμε λοιπόν και εδώ, τα στοιχεία. Η πραγματικότητα για άλλη μία φορά είναι ξεκάθαρη», τόνισε.

Ανέφερε ειδικότερα ότι στην Αθήνα από 850 λεωφορεία στο δρόμο το 2019, σήμερα είναι 1.320 και συνεχίζεται η προσπάθεια να φτάσουν τα 1500, γεγονός που θα σημαίνει 5.500 περισσότερα δρομολόγια. Επισήμανε δε ότι κατά τις ώρες αιχμής, όπου παρατηρείται συνωστισμός, μπαίνουν εμβόλιμα και άλλα λεωφορεία.

«Στη Θεσσαλονίκη, μετά την εγκληματική κρατικοποίηση που έκανε η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ παραλάβαμε 235 λεωφορεία στο δρόμο, πλέον βγάζουμε κατά μέσο όρο 460», ανέφερε επίσης.

«Στο Μετρό, μειώσαμε τις χρονοαποστάσεις. Στις Γραμμές 2 και 3 αυξήσαμε τους συρμούς από 32 σε 38. Στο Τραμ, προχτές ξεκινήσαμε τη νέα γραμμή στον Πειραιά. Επαναλειτουργήσαμε τη γραμμή στο Σύνταγμα, αποκαταστήσαμε τη λειτουργία μέχρι Φάληρο και βάζουμε στο δίκτυο 25 νέους, σύγχρονους συρμούς» πρόσθεσε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών.

Ανέφερε ότι συνολικά η Κυβέρνηση Μητσοτάκη δημιούργησε 1.389 νέες θέσεις απασχόλησης σε δημόσιους και ιδιωτικούς φορείς των συγκοινωνιών, ενώ εν μέσω πανδημίας, η Αθήνα είναι από τις ελάχιστες πόλεις στην ΕΕ που μεγάλωσε το στόλο Μέσων Μαζικής Μεταφοράς.

Ο κ. Καραμανλής σημείωσε και ότι ο διαγωνισμός για τα νέα λεωφορεία είναι στον αέρα με εξασφαλισμένη χρηματοδότησης, καταλήγοντας: «Εφαρμόζουμε το σχέδιό μας. Ανάταξη των στόλων, προσλήψεις, leasing, σύμπραξη με τον ιδιωτικό τομέα».

Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών αναφέρθηκε επίσης στον «καθαρό δακτύλιο» και τη σύσταση ενός νέου φορέα συντονισμού, που επί χρόνια και δικαίως ζητούσαν οι συγκοινωνιολόγοι, με εκπροσώπους όλων των εμπλεκόμενων φορέων, για να αντιμετωπιστεί το κυκλοφοριακό.

Χαρακτήρισε ως την πιο σημαντική θεσμική πρωτοβουλία το Νόμο 4850, το «Οδηγώντας με Ασφάλεια», που αναμόρφωσε ουσιαστικά το σύστημα εκπαίδευσης και εξέτασης για την άδεια οδήγησης και βάζει τέλος στο θλιβερό φαινόμενο της αδιαφάνειας.

Η οδική ασφάλεια αποτελεί επίσης προτεραιότητα της Κυβέρνησης και με το Πρόγραμμα Επεμβάσεων Βελτίωσης Οδικής Ασφάλειας πραγματοποιούνται εντοπισμένες παρεμβάσεις σε 7.000 επικίνδυνες θέσεις σε όλη τη χώρα.

Ο κ. Καραμανλής ανέφερε επίσης ότι στόχος του Υπουργείου είναι οι Ελληνίδες και οι Έλληνες να πληρώνουν διόδια με αναλογική χιλιομετρική χρέωση της απόστασης που έχουν διανύσει. Αλλά και ότι προχωρά η ψηφιοποίηση, καθώς νέες εκδόσεις, αντικαταστάσεις αδειών οδήγησης, χορήγηση αντιγράφου άδειας κυκλοφορίας και άλλων εγγράφων όπως η άδεια δακτυλίου, γίνεται πλέον ψηφιακά. Και πολύ σύντομα θα παρουσιαστεί ένα ψηφιακό «car wallet».

«Δεν είναι υπερβολή να πει κανείς ότι σε 2,5 χρόνια έγιναν πράγματα που δεν είχαν γίνει εδώ και πολλά χρόνια! Όλα όσα κάναμε και όσα σχεδιάζουμε για τα επόμενα χρόνια, έχουν στο επίκεντρο την Ελλάδα και τους Έλληνες. Και όλα, υπηρετούν τους δύο μεγάλους στόχους: Ανάπτυξη και καλύτερη καθημερινότητα» κατέληξε ο κ. Καραμανλής.

Tags:ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣΟΑΣΑΟΣΥΣΤΑΣΥΑΣΤΙΚΕΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΑΘΗΝΑΣΜΜΜΠΑΤΡΑ ΠΥΡΓΟΣΜΕΤΡΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Σχετικά Άρθρα

24ωρη απεργία στη γραμμή 1 (ηλεκτρικός) της ΣΤΑΣΥ στις 6 Μαΐου
MMM

Κατακυρώθηκε στην ισπανική CAF η αναβάθμιση 14 συρμών του ηλεκτρικού

30 Ιουνίου, 2022
Νέο κέντρο διαχείρισης κυκλοφορίας και οδικής ασφάλειας για την Περιφέρεια Αττικής
MMM

Σύμβουλο για τη δημιουργία του «Ενιαίου Μητροπολιτικού Συγκοινωνιακού Φορέα» αναζητά το υπουργείο Μεταφορών

30 Ιουνίου, 2022
«Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ πουλήθηκε έναντι πινακίου φακής», δήλωσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών
MMM

Δήλωση του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών για τη σημερινή απεργία στην ΟΣΥ

29 Ιουνίου, 2022
«Η αδράνεια επιτείνει τα προβλήματα σε οικονομία και καθημερινότητα, όπως οι μετακινήσεις με τα ΜΜΜ», σχολίασε ο Ν. Παππάς
MMM

Χωρίς λεωφορεία και τρόλεϊ την Τετάρτη 29 Ιουνίου. Αντιδρούν οι εργαζόμενοι στην ανανέωση της εκχώρησης έργου στα ΚΤΕΛ

28 Ιουνίου, 2022
«Η αδράνεια επιτείνει τα προβλήματα σε οικονομία και καθημερινότητα, όπως οι μετακινήσεις με τα ΜΜΜ», σχολίασε ο Ν. Παππάς
MMM

Παρατείνονται κατά 1 χρόνο οι συμβάσεις συγκοινωνιακού έργου των ΟΑΣΑ και ΟΣΕΘ με τα ΚΤΕΛ

28 Ιουνίου, 2022
Σαφείς δεσμεύσεις για επενδύσεις στον ΟΛΘ ζητούν παραγωγικοί φορείς
MMM

Γ. Καραγιάννης: Το χρονοδιάγραμμα των έργων που υλοποιούνται σε Θεσσαλονίκη και Β. Ελλάδα

28 Ιουνίου, 2022
Επόμενο άρθρο
Nέα βάναυση επίθεση στα εφάπαξ καταγγέλλει η ΟΜΥΛΕ

Ο όμιλος ΟΑΣΑ ενισχύει την εξυπηρέτηση επιβατών την εορταστική περίοδο

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
Εγκρίθηκαν 2,79 εκατ. ευρώ για την προμήθεια συστήματος WAM στην ΥΠΑ

«Μετακομίζει» η Προσέγγιση Αθηνών από το ΚΕΠΑΘΜ στο αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος»

30 Ιουνίου, 2022
Αθάνατη Ελλάδα. Δυο φορές, σε 1 εβδομάδα, εγκαινιάστηκε το αεροδρόμιο της Πάρου

Παραχωρούνται “πακέτο” τα 22 κρατικά περιφερειακά αεροδρόμια. Δηλώσεις Γ. Δημητριάδη (Υπερταμείο)

30 Ιουνίου, 2022

Κατατέθηκε και ψηφίστηκε τροπολογία για τα επιδόματα των Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας

29 Ιουνίου, 2022

Στα 42 έτη το ανώτατο όριο ηλικίας διορισμού για συγκεκριμένες ειδικότητες στον ΟΣΕ

30 Ιουνίου, 2022
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Επανακυκλοφορούν αμαξοστοιχίες στο τμήμα Αθήνα – Καλαμπάκα την περίοδο του Πάσχα

ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Τροποποίηση δρομολογίων, από 1η Ιουλίου, στο τμήμα Λάρισα – Θεσσαλονίκη

29 Ιουνίου, 2022
Τα “αποκαλυπτήρια” της “νέας” ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μετονομάζεται σε Hellenic Train (pics)

Τα “αποκαλυπτήρια” της “νέας” ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μετονομάζεται σε Hellenic Train (pics)

1 Ιουλίου, 2022
Αναμορφώνεται έως τα τέλη του έτους το θεσμικό πλαίσιο για την εφοδιαστική αλυσίδα

Θα καταφέρει η HIG Capital τη «μεγάλη συγκέντρωση» σε μεταφορές – logistics; To metaforespress.gr αποκαλύπτει

28 Ιουνίου, 2022
Με στάσεις εργασίας στις 5/3 και 24ωρη απεργία στις 6/3 «απαντούν» οι σιδηροδρομικοί στην ιδιωτικοποίηση της ΕΕΣΣΤΥ

24ωρη απεργία κήρυξε ο Πανελλήνιος Σύλλογος Τηλεπικοινωνιακών (AFISO) ΥΠΑ για τις 11 Ιουλίου

30 Ιουνίου, 2022

Στον σταθμό «Νομισματοκοπείο» η νέα αφετηρία των ΚΤΕΛ Αττικής για Ραφήνα, Νέα Μάκρη, Μαραθώνα, Μαρκόπουλο, Λαύριο

10
Από 200 – 600 εκατ. ετησίως οι απώλειες εσόδων από το λαθρεμπόριο καυσίμων

Στα 80 ευρώ η επιδότηση καυσίμων (Fuel Pass) για το τρίμηνο Ιούλιος – Σεπτέμβριος, στα 100 ευρώ στα νησιά

1

Διαθέσιμα στα κινητά, από τον προσεχή Ιούλιο, τα διπλώματα οδήγησης

1
Προς ευρωπαϊκό «μνημόνιο» για τα ΕΛΤΑ με τη βοήθεια της Τράπεζας Επενδύσεων

Στην εποπτεία του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης μεταφέρονται τα ΕΛΤΑ

2
Οι αναρτήσεις στα social media για τα «βαφτίσια» της Hellenic Train

Οι αναρτήσεις στα social media για τα «βαφτίσια» της Hellenic Train

2 Ιουλίου, 2022
Δ. Γερογιάννης, Δ.Σ. AEGEAN: Η καλοκαιρινή περίοδος παρουσιάζει δυναμική σε προκρατήσεις και υψηλές πληρότητες

Δ. Γερογιάννης, Δ.Σ. AEGEAN: Η καλοκαιρινή περίοδος παρουσιάζει δυναμική σε προκρατήσεις και υψηλές πληρότητες

1 Ιουλίου, 2022
Αποπληθωρισμός τέλος, έπειτα από 45 μήνες. Αυξήσεις σε βενζίνη, αεροπορικά εισιτήρια

Πρόστιμα 40.000 ευρώ σε 8 πρατήρια υγρών καυσίμων για αισχροκέρδεια

1 Ιουλίου, 2022
Τα “αποκαλυπτήρια” της “νέας” ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μετονομάζεται σε Hellenic Train (pics)

Τα “αποκαλυπτήρια” της “νέας” ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μετονομάζεται σε Hellenic Train (pics)

1 Ιουλίου, 2022
Το ηλεκτρονικό εμπόριο εκτός συνόρων θα αυξηθεί, με διπλάσιο ρυθμό, έναντι του εσωτερικού μέχρι το 2020

Β. Κικίλιας: Στα επίπεδα του 2019, η κίνηση στο αεροδρόμιο της Αθήνας χωρίς την Κίνα, τη Ρωσία, την Ουκρανία

1 Ιουλίου, 2022
Η Tone Wille της Posten Norge νέα πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου της IPC

Η Tone Wille της Posten Norge νέα πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου της IPC

1 Ιουλίου, 2022
Η Volvo Cars κατέκτησε τη διάκριση Top Safety Pick Plus της IIHS σε όλα τα μοντέλα της

Volvo to create 3,300 jobs at $1.25 bln EV plant in Slovakia

1 Ιουλίου, 2022
Παραδόθηκε ο υπερ-κόμβος του Ρίου, ο οποίος θα εξυπηρετεί 20.000 οχήματα ημερησίως

Εργασίες συντήρησης στον Κόμβο Ρίου 4-8 Ιουλίου

1 Ιουλίου, 2022

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα

    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.

    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ