• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Τετάρτη, 6 Ιουλίου, 2022
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Ποιο είναι το μεγάλο στοίχημα στις εμπορευματικές μεταφορές; Η σύνδεση του σιδηροδρόμου με λιμάνια και ΒΙΠΕ
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    ΟΣΕ και Hellenic Train καλούνται να «καθίσουν στο ίδιο τραπέζι»

    6 Ιουλίου, 2022
    Αύξηση μετοχικού κεφαλαίου και είσοδος στο Χρηματιστήριο για τη DIMAND
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    «Επίσημη πρώτη» σήμερα για τις μετοχές της Dimand στο Χρηματιστήριο

    6 Ιουλίου, 2022
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Η British Airways ανακοίνωσε ότι θα ακυρώσει εκατοντάδες πτήσεις αυτό το καλοκαίρι

    6 Ιουλίου, 2022
    Στα 2,3 τρισ. δολ. οι πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου το 2017. Παραμένουν “ηγέτες” Κίνα και ΗΠΑ
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Στα 718 δισ. ευρώ (+13%) το e-commerce στην Ευρώπη το 2021, σύμφωνα με έρευνα

    6 Ιουλίου, 2022
    Στα φορτηγά πλοία επεκτείνει τις δραστηριότητές του ο Πάρις Κασιδόκωστας – Λάτσης
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    «Έτοιμη» η ελληνική ναυτιλία για τη μεταφορά σιτηρών και ενέργειας από την Ουκρανία

    5 Ιουλίου, 2022
    Το πάθημα έγινε μάθημα. Σε επιφυλακή ο σιδηρόδρομος, τα έκτακτα μέτρα
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Δήλωση Ν. Παππά σχετικά με την κατάθεση του νομοσχεδίου για τις άγονες σιδηροδρομικές γραμμές

    5 Ιουλίου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Ποιο είναι το μεγάλο στοίχημα στις εμπορευματικές μεταφορές; Η σύνδεση του σιδηροδρόμου με λιμάνια και ΒΙΠΕ
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    ΟΣΕ και Hellenic Train καλούνται να «καθίσουν στο ίδιο τραπέζι»

    6 Ιουλίου, 2022
    Αύξηση μετοχικού κεφαλαίου και είσοδος στο Χρηματιστήριο για τη DIMAND
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    «Επίσημη πρώτη» σήμερα για τις μετοχές της Dimand στο Χρηματιστήριο

    6 Ιουλίου, 2022
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Η British Airways ανακοίνωσε ότι θα ακυρώσει εκατοντάδες πτήσεις αυτό το καλοκαίρι

    6 Ιουλίου, 2022
    Στα 2,3 τρισ. δολ. οι πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου το 2017. Παραμένουν “ηγέτες” Κίνα και ΗΠΑ
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Στα 718 δισ. ευρώ (+13%) το e-commerce στην Ευρώπη το 2021, σύμφωνα με έρευνα

    6 Ιουλίου, 2022
    Στα φορτηγά πλοία επεκτείνει τις δραστηριότητές του ο Πάρις Κασιδόκωστας – Λάτσης
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    «Έτοιμη» η ελληνική ναυτιλία για τη μεταφορά σιτηρών και ενέργειας από την Ουκρανία

    5 Ιουλίου, 2022
    Το πάθημα έγινε μάθημα. Σε επιφυλακή ο σιδηρόδρομος, τα έκτακτα μέτρα
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Δήλωση Ν. Παππά σχετικά με την κατάθεση του νομοσχεδίου για τις άγονες σιδηροδρομικές γραμμές

    5 Ιουλίου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Η ΣΤΑΣΥ οδηγείται στο ΤΑΙΠΕΔ για ιδιωτικοποίηση, καταγγέλλουν οι εργαζόμενοι

ffotinos by ffotinos
21 Φεβρουαρίου, 2017
στο MMM
0
Από τον εσωτερικό έλεγχο της Alpha Bank, στον έλεγχο μετρό, τραμ και ηλεκτρικού
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Απόπειρα μετατροπής της ΣΤΑΣΥ σε ζημιογόνα εταιρεία και ένταξή της στο ΤΑΙΠΕΔ προς ιδιωτικοποίηση καταγγέλλουν οι εργαζόμενοι του Ηλεκτρικού, ερμηνεύοντας με αυτό τον τρόπο την νομοθετική ρύθμιση, σύμφωνα με την οποία τα έσοδα των σταθμών του Μετρό περνούν στον ΟΑΣΑ.

Όπως τονίζεται στη σχετική ανακοίνωση, «Τις προηγούμενες ημέρες πληροφορηθήκαμε τη πρόθεση της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών να προωθήσει νομοθετική ρύθμιση τροποποίησης του άρθρου 5 του ν. 3920/11, προκειμένου να μεταφερθούν στον Ο.Α.Σ.Α έσοδα της ΣΤΑ.ΣΥ από την εκμετάλλευση σταθμών και χώρων, που παραμένουν, αδικαιολόγητα, στην κυριότητα της «Αττικό Μετρό» (Γραμμές 2 και 3).

Οι εργαζόμενοι στη ΣΤΑ.ΣΥ είμαστε αντίθετοι σε μια τέτοια ρύθμιση, που απαξιώνει την Εταιρεία στερώντας της σημαντικά έσοδα, και γι’ αυτό βρισκόμαστε σε απεργιακές κινητοποιήσεις.

Σας ενημερώνουμε αναλυτικά για τις συνέπειες μιας τέτοιας ρύθμισης, θέτοντας υπόψη σας τα παρακάτω στοιχεία: Tα έσοδα από την εκμετάλλευση σταθμών και χώρων της  ΣΤΑ.ΣΥ αυξήθηκαν κατά 40% για το έτος 2016. Για το 2017 προβλέπεται ακόμη μεγαλύτερη αύξηση των εσόδων, με συνεχόμενη αυξητική τάση για τα επόμενα χρόνια.

Είναι προφανές ότι στερώντας την Εταιρεία απ’ αυτά τα έσοδα, ενώ υπάρχουν σήμερα όλες οι προϋποθέσεις για να γίνει η ΣΤΑ.ΣΥ μια εύρωστη και με αναπτυξιακές προοπτικές εταιρεία, οδηγείται και πάλι στην… άβυσσο των ζημιογόνων αποτελεσμάτων.

Αποτελεί ερωτηματικό τι εξυπηρετεί η μεταφορά των παραπάνω εσόδων από τη ΣΤΑ.ΣΥ στον ΟΑΣΑ, ο οποίος δεν έχει άλλες δαπάνες πέραν της μισθοδοσίας, που καλύπτονται  επαρκώς από τις εισφορές των εταιρειών παροχής συγκοινωνιακού έργου (ΣΤΑ.ΣΥ και ΟΣΥ) και την κρατική επιχορήγηση.

Άλλωστε, ο Οργανισμός έχει την ευθύνη συντονισμού και σχεδιασμού των αστικών συγκοινωνιών, χωρίς υποχρεώσεις σχετικές με την παροχή συγκοινωνιακού έργου.

Η ένταξη της ΣΤΑ.ΣΥ στην «Εταιρεία Δημοσίων Συμμετοχών» (ΕΔΗΣ) του λεγόμενου «υπερταμείου» δημιουργεί στην Εταιρία την υποχρέωση να έχει θετικά οικονομικά αποτελέσματα, από τα οποία το 50% θα διατίθεται για την ανάπτυξή της  και το 50% για την αποπληρωμή του χρέους.

Όμως, εάν θεσμοθετηθεί η εν λόγω ρύθμιση, μειώνει αυτόματα  τα έσοδα της Εταιρείας και δημιουργεί τις προϋποθέσεις  ώστε να καταστεί ζημιογόνα.

Μήπως, τελικά, ο στόχος είναι να μην μπορέσει η ΣΤΑ.ΣΥ να ανταποκριθεί στις προϋποθέσεις, που τίθενται από την ένταξή της στην ΕΔΗΣ και να μεταφερθεί στο ΤΑΙΠΕΔ, ώστε να ιδιωτικοποιηθεί;

Είναι γνωστό ότι πολιτική δέσμευση της κυβέρνησης αποτελεί η υπεράσπιση του δημόσιου και κοινωνικού χαρακτήρα των αστικών συγκοινωνιών.

Ωστόσο, τέτοιες νομοθετικές πρωτοβουλίες λειτουργούν μόνο ως «δούρειος ίππος» για την είσοδο ιδιωτών στον ευαίσθητο χώρο των συγκοινωνιών, με ό,τι αυτό σημαίνει σχετικά με τη τιμή του εισιτηρίου, την επιβάρυνση του Δημόσιου, όπως έδειξε η περίπτωση της Θεσσαλονίκης κ.ο.κ

Γι’ αυτό αγωνιζόμαστε ώστε να ακυρωθεί στην πράξη κάθε νομοθετική ή άλλη προσπάθεια, που απαξιώνει τη ΣΤΑ.ΣΥ στερώντας της πολύ σημαντικά έσοδα και  θέτει σε άμεσο κίνδυνο την αναπτυξιακή πορεία της».

Tags:ΕΝΩΣΗ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΗΣΑΠΣΕΛΜΑΣΕΤΣΗΕΚΣΤΑΣΥ

Σχετικά Άρθρα

Ενημερωτική καμπάνια για την υποχρεωτικότητα χρήσης μάσκας στα ΜΜΜ από τη ΣΤΑΣΥ
MMM

Ενημερωτική καμπάνια για την υποχρεωτικότητα χρήσης μάσκας στα ΜΜΜ από τη ΣΤΑΣΥ

4 Ιουλίου, 2022
24ωρη απεργία στη γραμμή 1 (ηλεκτρικός) της ΣΤΑΣΥ στις 6 Μαΐου
MMM

Κατακυρώθηκε στην ισπανική CAF η αναβάθμιση 14 συρμών του ηλεκτρικού

30 Ιουνίου, 2022
Νέο κέντρο διαχείρισης κυκλοφορίας και οδικής ασφάλειας για την Περιφέρεια Αττικής
MMM

Σύμβουλο για τη δημιουργία του «Ενιαίου Μητροπολιτικού Συγκοινωνιακού Φορέα» αναζητά το υπουργείο Μεταφορών

30 Ιουνίου, 2022
Καθυστερήσεις σε αρκετά αεροδρόμια της Ευρώπης, λόγω των ελέγχων διαβατηρίων
MMM

Ερώτηση 23 βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ για τον κλιματισμό στους συρμούς του Ηλεκτρικού (γραμμή 1)

26 Ιουνίου, 2022
Όταν το μετρό «ομορφαίνει» τον ηλεκτρικό. Στη γραμμή Πειραιάς – Κηφισιά και 3ος συρμός του μετρό
MMM

Μέσω ΕΣΠΑ η αναβάθμιση 70 συρμών της Γραμμής 1 (Πειραιάς – Κηφισιά)

23 Ιουνίου, 2022
MMM

Η ΣΤΑΣΥ «υποδέχεται» την Παγκόσμια Ημέρα Μουσικής στο μετρό του Συντάγματος

20 Ιουνίου, 2022
Επόμενο άρθρο
Νέο πρωινό δρομολόγιο Αθήνα – Τιθορέα – Αθήνα από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Οι πόλεις που εξυπηρετούνται

Χωρίς μετρό, ηλεκτρικό και τραμ στις 23 Φεβρουαρίου

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
Μεταφορική εταιρεία στην Ιταλία προσφέρει μπόνους 6.000 ευρώ για να προσελκύσει οδηγούς φορτηγών

Μεταφορική εταιρεία στην Ιταλία προσφέρει μπόνους 6.000 ευρώ για να προσελκύσει οδηγούς φορτηγών

4 Ιουλίου, 2022
Εγκρίθηκαν 2,79 εκατ. ευρώ για την προμήθεια συστήματος WAM στην ΥΠΑ

«Μετακομίζει» η Προσέγγιση Αθηνών από το ΚΕΠΑΘΜ στο αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος»

30 Ιουνίου, 2022

Απεργιακές κινητοποιήσεις (στάσεις εργασίας, 24ωρες απεργίες), τον Ιούλιο, στον ΟΑΣΘ

4 Ιουλίου, 2022
Αθάνατη Ελλάδα. Δυο φορές, σε 1 εβδομάδα, εγκαινιάστηκε το αεροδρόμιο της Πάρου

Παραχωρούνται “πακέτο” τα 22 κρατικά περιφερειακά αεροδρόμια. Δηλώσεις Γ. Δημητριάδη (Υπερταμείο)

30 Ιουνίου, 2022

Στα 42 έτη το ανώτατο όριο ηλικίας διορισμού για συγκεκριμένες ειδικότητες στον ΟΣΕ

30 Ιουνίου, 2022
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Επανακυκλοφορούν αμαξοστοιχίες στο τμήμα Αθήνα – Καλαμπάκα την περίοδο του Πάσχα

ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Τροποποίηση δρομολογίων, από 1η Ιουλίου, στο τμήμα Λάρισα – Θεσσαλονίκη

29 Ιουνίου, 2022

Κατατέθηκε και ψηφίστηκε τροπολογία για τα επιδόματα των Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας

29 Ιουνίου, 2022
Με στάσεις εργασίας στις 5/3 και 24ωρη απεργία στις 6/3 «απαντούν» οι σιδηροδρομικοί στην ιδιωτικοποίηση της ΕΕΣΣΤΥ

24ωρη απεργία κήρυξε ο Πανελλήνιος Σύλλογος Τηλεπικοινωνιακών (AFISO) ΥΠΑ για τις 11 Ιουλίου

30 Ιουνίου, 2022

Στον σταθμό «Νομισματοκοπείο» η νέα αφετηρία των ΚΤΕΛ Αττικής για Ραφήνα, Νέα Μάκρη, Μαραθώνα, Μαρκόπουλο, Λαύριο

10
Από 200 – 600 εκατ. ετησίως οι απώλειες εσόδων από το λαθρεμπόριο καυσίμων

Στα 80 ευρώ η επιδότηση καυσίμων (Fuel Pass) για το τρίμηνο Ιούλιος – Σεπτέμβριος, στα 100 ευρώ στα νησιά

1

Διαθέσιμα στα κινητά, από τον προσεχή Ιούλιο, τα διπλώματα οδήγησης

1
Ποιο είναι το μεγάλο στοίχημα στις εμπορευματικές μεταφορές; Η σύνδεση του σιδηροδρόμου με λιμάνια και ΒΙΠΕ

ΟΣΕ και Hellenic Train καλούνται να «καθίσουν στο ίδιο τραπέζι»

6 Ιουλίου, 2022
Αύξηση μετοχικού κεφαλαίου και είσοδος στο Χρηματιστήριο για τη DIMAND

«Επίσημη πρώτη» σήμερα για τις μετοχές της Dimand στο Χρηματιστήριο

6 Ιουλίου, 2022

Η British Airways ανακοίνωσε ότι θα ακυρώσει εκατοντάδες πτήσεις αυτό το καλοκαίρι

6 Ιουλίου, 2022
Στα 2,3 τρισ. δολ. οι πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου το 2017. Παραμένουν “ηγέτες” Κίνα και ΗΠΑ

Στα 718 δισ. ευρώ (+13%) το e-commerce στην Ευρώπη το 2021, σύμφωνα με έρευνα

6 Ιουλίου, 2022
Στα φορτηγά πλοία επεκτείνει τις δραστηριότητές του ο Πάρις Κασιδόκωστας – Λάτσης

«Έτοιμη» η ελληνική ναυτιλία για τη μεταφορά σιτηρών και ενέργειας από την Ουκρανία

5 Ιουλίου, 2022
Το πάθημα έγινε μάθημα. Σε επιφυλακή ο σιδηρόδρομος, τα έκτακτα μέτρα

Δήλωση Ν. Παππά σχετικά με την κατάθεση του νομοσχεδίου για τις άγονες σιδηροδρομικές γραμμές

5 Ιουλίου, 2022

Ψηφιακές υπηρεσίες: Νέοι κανόνες για πιο ασφαλές και ανοικτό διαδίκτυο

5 Ιουλίου, 2022
Εκστρατεία ενημέρωσης του επιβατικού κοινού στο λιμάνι του Πειραιά

Κάλεσμα Γ. Πλακιωτάκη στους επιβάτες των πλοίων να φορούν μάσκα

5 Ιουλίου, 2022

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα

    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.

    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ