ΑρχικήMMMΗ υγειονομική κρίση προκαλεί μόνιμη στροφή των καταναλωτών στην ανέπαφη έκδοση εισιτηρίων

Η υγειονομική κρίση προκαλεί μόνιμη στροφή των καταναλωτών στην ανέπαφη έκδοση εισιτηρίων

Το 2022 αναμένεται να ανακάμψει η παγκόσμια βιομηχανία ηλεκτρονικών εισιτηρίων, οπότε αναμένεται, όχι μόνο να βρεθεί στα προ COVID-19 επίπεδα, αλλά και ακόμη υψηλότερα.

Καθώς οι πολίτες θα αρχίσουν σταδιακά να ταξιδεύουν εκ νέου, η βιομηχανία e-ticketing θα ανακάμψει, αλλά όχι πριν από το 2022, όπως μετέδωσε ο ΣΕΠΕ.

Σύμφωνα με νέα έρευνα της εταιρείας Juniper Research, ο όγκος της έκδοσης online εισιτηρίων θα αυξηθεί κατά 150% το 2022, αυξανόμενος από τα επίπεδα των 12,7 δισ. το 2020, στα 32 δισ. το 2022.

Οι αναλυτές υπογραμμίζουν ότι η αγορά των ηλεκτρονικών εισιτηρίων υπέστη, λόγω COVID-19, μια πραγματική καθίζηση το 2020, καθώς οι πωλήσεις μειώθηκαν κατά 18 δισ. εισιτήρια το τρέχον έτος.

Οι αναλυτές προβλέπουν ότι η αύξηση των πωλήσεων ηλεκτρονικών εισιτηρίων θα συμβαδίσει με την επιστροφή των πολιτών στην κανονικότητα των ταξιδιών και των μετακινήσεων.

“Η συνεχιζόμενη χαλάρωση των παγκόσμιων ταξιδιωτικών περιορισμών θα οδηγήσει σε αυξημένη ζήτηση εισιτηρίων για κινητές συσκευές στους τομείς των σιδηροδρομικών μεταφορών, του μετρό και των λεωφορείων, καθώς οι μετακινούμενοι επιστρέφουν σταδιακά στην εργασία τους”, αναφέρει η Juniper Research στη μελέτη “Digital Ticketing: Industry Trends, Opportunities and Market Forecasts 2020-2025”.

Ανέπαφη έκδοση εισιτηρίων

Η έρευνα αναμένει ότι η συνέχιση της παγκόσμιας υγειονομικής κρίσης θα προκαλέσει μόνιμη στροφή της συμπεριφοράς των καταναλωτών στην υιοθέτηση των πληρωμών χωρίς επαφή.

Οι συντάκτες της έρευνας παροτρύνουν τις αρμόδιες Αρχές μεταφορών να εφαρμόσουν ταχείες στρατηγικές μετασχηματισμού της διαδικασίας έκδοσης εισιτηρίων, ώστε να ικανοποιήσουν τις μεταβαλλόμενες προτιμήσεις των πελατών για έκδοση εισιτηρίων χωρίς επαφή και πληρωμή τους χωρίς χρήση μετρητών.

Σύμφωνα με τους αναλυτές, η υιοθέτηση της online έκδοσης εισιτηρίων μέσω κινητών συσκευών είναι μια τάση, που πρέπει να ενισχυθεί την περίοδο μετά από την πανδημία.

Οι συνολικοί όγκοι συναλλαγών για έκδοση εισιτηρίων χωρίς επαφή θα αυξηθούν από 1,7 δισ. το 2020 σε 13 δισ. έως το 2022, που μεταφράζεται σε αύξηση κατά 200%.

Οι εκτιμήσεις για τα αεροπορικά εισιτήρια

Οι εκτιμήσεις για την εξέλιξη των πωλήσεων ηλεκτρονικών εισιτηρίων για αεροπορικά ταξίδια δεν είναι, πάντως, ιδιαίτερα αισιόδοξες.

Σύμφωνα με τη νέα μελέτη της Juniper Research, ο τομέας της online έκδοσης εισιτηρίων για αεροπορικές μεταφορές δεν θα επιστρέψει στα προ της πανδημίας επίπεδα νωρίτερα από το 2024.

Σε απόλυτους αριθμούς, η αγορά του e-ticketing εκτιμάται ότι θα απωλέσει φέτος περίπου $400 δισ. μόνο από την αεροπορική αγορά, η οποία αντιμετωπίζει τεράστιες αρρυθμίες, καθώς ήδη για πολλές αεροπορικές εταιρείες το στοίχημα της επιβίωσης είναι ανοικτό.

“Τα αεροπορικά εισιτήρια είναι ήδη εξαιρετικά ψηφιακά, με δυνατότητες, όπως το online check-in να είναι καλά εδραιωμένες.

Επομένως, ο ψηφιακός μετασχηματισμός σε αυτόν τον τομέα έχει ήδη σε έναν βαθμό σημειωθεί.

Κατά συνέπεια, οι συναλλαγές ψηφιακών αεροπορικών εισιτηρίων δεν προβλέπεται να φτάσουν τα επίπεδα πριν από τον COVID-19, πριν από το 2024”, τονίζει η ίδια μελέτη.

Share With:
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
No Comments

Αφήστε ένα σχόλιο