Παρασκευή, 11 Ιουλίου, 2025
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΟΔΙΚΕΣ

    Στρατηγική σύμπραξη Motor Oil – ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ σε ηλεκτρισμό / φυσικό αέριο, nrg και ΗΡΩΝ συνενώνονται

    10 Ιουλίου, 2025
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Πωλητήριο για το 49,9% της TAP Air Portugal, τρεις οι «μνηστήρες»

    10 Ιουλίου, 2025
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Τέσσερα χρόνια ανάπτυξης και επενδύσεων για την ΔΕΗ blue

    10 Ιουλίου, 2025
    LOGISTICS

    Απεντάσσονται αυτοδικαίως επενδυτικά σχέδια των Αναπτυξιακών 2004 και 2011 που δεν υλοποιήθηκαν

    10 Ιουλίου, 2025
    MMM

    O ΟΑΣΑ εκκινεί διαδικασία ποινικών ρητρών κατά της Κοινοπραξίας Συγκοινωνιών Αττικής για τα πρόσφατα συμβάντα σε λεωφορεία

    10 Ιουλίου, 2025
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Το λιμάνι της Πάτρας “υποδέχθηκε” τη Ναυτική Εβδομάδα

    10 Ιουλίου, 2025

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΟΔΙΚΕΣ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΟΔΙΚΕΣ

    Στρατηγική σύμπραξη Motor Oil – ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ σε ηλεκτρισμό / φυσικό αέριο, nrg και ΗΡΩΝ συνενώνονται

    10 Ιουλίου, 2025
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Πωλητήριο για το 49,9% της TAP Air Portugal, τρεις οι «μνηστήρες»

    10 Ιουλίου, 2025
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Τέσσερα χρόνια ανάπτυξης και επενδύσεων για την ΔΕΗ blue

    10 Ιουλίου, 2025
    LOGISTICS

    Απεντάσσονται αυτοδικαίως επενδυτικά σχέδια των Αναπτυξιακών 2004 και 2011 που δεν υλοποιήθηκαν

    10 Ιουλίου, 2025
    MMM

    O ΟΑΣΑ εκκινεί διαδικασία ποινικών ρητρών κατά της Κοινοπραξίας Συγκοινωνιών Αττικής για τα πρόσφατα συμβάντα σε λεωφορεία

    10 Ιουλίου, 2025
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Το λιμάνι της Πάτρας “υποδέχθηκε” τη Ναυτική Εβδομάδα

    10 Ιουλίου, 2025

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΟΔΙΚΕΣ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Μετά την Αθήνα, ηλεκτρονικό εισιτήριο στα ΜΜΜ της Θεσσαλονίκης

ffotinos by ffotinos
19 Οκτωβρίου, 2017
στο MMM
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Η έκδοση ηλεκτρονικού εισιτηρίου, πιθανότατα μέσα στο 2018, είναι στα σχέδια του Οργανισμού Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης, όπως είπε ο πρόεδρος του ΟΣΕΘ, Κώστας Αμπατζάς, μιλώντας στο ραδιοφωνικό σταθμό του ΑΠΕ-ΜΠΕ «Πρακτορείο fm104.9», επισημαίνοντας, ωστόσο, ότι αυτή τη στιγμή δεν είναι σε θέση να δώσει ακριβές χρονοδιάγραμμα για την εφαρμογή του, καθώς επείγει, όπως σημείωσε, να προχωρήσει πρώτα η υλοποίηση δύο άλλων φάσεων που θα αλλάξουν τον συγκοινωνιακό χάρτη της πόλης.

«Δεν είναι ώριμο να δώσουμε ένα χρονοδιάγραμμα για το ηλεκτρονικό εισιτήριο, εκτιμάμε μέσα στο 2018, θέλουμε να είμαστε συνεπείς και πιο συνεπείς θα είμαστε το επόμενο διάστημα, καθώς στήνουμε έναν δημόσιο φορέα, μία ανώνυμη εταιρεία του δημοσίου από το μηδέν, είναι διαδικασία που θα απαιτήσει χρόνο», ανέφερε χαρακτηριστικά και σχολίασε «το συγκοινωνιακό έργο πρέπει να το υλοποιήσουμε, γιατί ο κόσμος της Θεσσαλονίκης έχει κουραστεί πολύ», και συμπλήρωσε:

«Μεσοπρόθεσμα μετά από τις δύο φάσεις, που προηγούνται έχουμε το ηλεκτρονικό εισιτήριο, για το οποίο έχουμε συστήσει ήδη εντός του ΟΣΕΘ ομάδα εργασίας και υπάρχει υλικό για αυτό. Είμαστε τυχεροί, γιατί υπάρχει ήδη ο ΟΑΣΑ που θα μας μεταφέρει τεχνογνωσία».

Ο πρόεδρος του ΟΣΕΘ ανέπτυξε τα δύο στάδια που μπαίνουν σε τροχιά υλοποίησης για τις συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης, Ο κ. Αμπατζάς επισήμανε ότι ο νέος συγκοινωνιακός χάρτης της πόλης είναι θέμα απόλυτης προτεραιότητας της παρούσας πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών.

«Φαίνεται βάσιμα ότι η πολιτεία, πρώτη φορά, τουλάχιστον για τα συγκοινωνιακά χρονικά της Θεσσαλονίκης σχεδιάζει και υλοποιεί συνολικά και όχι αποσπασματικά. Γιατί οι Θεσσαλονικείς από αποσπασματικές μελέτες και ασυνέπειες έχουν χορτάσει».

Ανασχεδιασμός του υφιστάμενου συγκοινωνιακού χάρτη

Η πρώτη φάση έχει να κάνει με την αναδιάταξη και τον ανασχεδιασμό του υφιστάμενου συγκοινωνιακού χάρτη, με τα υφιστάμενα δρομολόγια.

Υπάρχει ήδη ομάδα εργασίας που εντοπίζει διαπιστωμένα προβλήματα,, υπογράμμισε ο κ. Αμπατζάς, που προκύπτουν από αλληλογραφία με Δήμους, με συλλογικότητες, με μεμονωμένους πολίτες και πάντα σε συνεργασία με τον ΟΑΣΘ.

«Με αυτοψίες προσπαθούμε να διαπιστώσουμε τα προβλήματα και να προτείνουμε λύσεις, αρχικά αποσπασματικές , όχι όμως με την αρνητική έννοια του όρου, επιτόπιες αλλά καίριες, που μπορούν να ανακουφίσουν. Δευτερευόντως, αλλά σύντομα, μία συνολική πρόταση προς υλοποίηση στον ΟΑΣΘ για την αναδιάταξη των υφιστάμενων δρομολογίων», πρόσθεσε.

Στόχος ένας ολιστικός σχεδιασμός που θα συνδέει τα δύο μέσα (λεωφορεία και μετρό)

Σε δεύτερη φάση, ο ΟΣΕΘ, όπως τόνισε ο πρόεδρός του, έχει υποχρέωση να συντάξει μελέτη που θα συνδέει τη βασική γραμμή του μετρό με τα δρομολόγια των λεωφορείων αφού στόχος είναι ένας ολιστικός σχεδιασμός που θα συνδέει τα δύο μέσα, καθώς «το μετρό έχει σαφή ορίζοντα για δοκιμαστική λειτουργία το 2019 και κανονική λειτουργία το 2020».

«Τα λεωφορεία θα λειτουργούν τροφοδοτικά προς τη βασική γραμμή, συμπληρωματικά και όχι ανταγωνιστικά, σκοπός μας είναι ένας ολιστικός σχεδιασμός».

Ο κ. Αμπατζάς επισήμανε ότι αυτή η φάση «έχει ξεκινήσει ώς μελέτη εργασίας εσωτερικά (στον ΟΣΕΘ) από ομάδα εργασίας και πρέπει εντός του 2018 να έχουμε κάνει τις ενέργειές μας ώστε να απευθυνθούμε στους επιστημονικούς φορείς, στην Τοπική Αυτοδιοίκηση και να δούμε την υλοποίηση της μελέτης. Αλλά εντός του 2018 και ειδικά το 2019 πρέπει να είμαστε έτοιμοι», είπε χαρακτηριστικά.

Όταν το μετρό θα μπει σε λειτουργία, θα πρέπει να έχει αλλάξει ο συγκοινωνιακός χάρτης, υπογράμμισε ο πρόεδρος του ΟΣΕΘ.

«Δεν μπορών να φανταστώ ότι θα περνούν τα ίδια λεωφορεία από την Εγνατία όταν θα έχουμε τη βασική γραμμή του μετρό», σχολίασε.

Όπως είπε ο κ. Αμπατζάς, ο Οργανισμός Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης θα έχει υπό την εποπτεία του τις θυγατρικές εταιρίες όπως για τα δρομολόγια των λεωφορείων, το συγκοινωνιακό μετρό και τη θαλάσσια συγκοινωνία η οποία θα μπει και αυτή σε τροχιά υλοποίησης.

Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Youtube
Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Linkedin
Tags:ΑΣΥΘΟΑΣΘΟΣΕΘ

Σχετικά Άρθρασχετικά

MMM

Εκκινούν οι διαδικασίες για την 8μηνη πρόσληψη 171 οδηγών στον ΟΑΣΘ

7 Ιουλίου, 2025
MMM

Κρατική επιδότηση 4,325 εκατ. ευρώ στον ΟΑΣΘ

4 Ιουλίου, 2025
MMM

ΟΣΕΘ: Στον πολυτροπικό σταθμό Νέα Ελβετία μεταφέρεται το τέρμα ακόμη 5 λεωφορειακών γραμμών

28 Ιουνίου, 2025
MMM

Νέα επιχορήγηση στον ΟΣΕΘ για τις συμβάσεις συγκοινωνιακού έργου

24 Ιουνίου, 2025
MMM

Η Θεσσαλονίκη υποδέχθηκε το “Let’s Go Green” της Yutong

19 Ιουνίου, 2025
MMM

Ανανεώθηκαν ως τα τέλη του 2025 οι συμβάσεις 190 οδηγών στον ΟΑΣΘ, έρχονται νέες προσλήψεις

17 Ιουνίου, 2025
Επόμενο άρθρο

Τα ΚΤΕΛ Μεσσηνίας κάνουν πράξη τις μετεπιβιβάσεις. Σύνδεση με το σταθμό «Ελαιώνα» του Μετρό

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Σύσταση 53 προσωποπαγών θέσεων προσωπικού κλάδου και ειδικότητας ΠΕ Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας στην ΥΠΑ

8 Ιουλίου, 2025

Ολοκληρώνεται ο «κύκλος των αλλαγών» στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών

9 Ιουλίου, 2025

Πως θα είναι η επέκταση της κρουαζιέρας στο λιμάνι του Πειραιά (pics)

7 Ιουλίου, 2025

Μηχανισμός «Συνδέοντας την Ευρώπη» (CEF): Εξασφαλίστηκαν οι πόροι για το Αλεξανδρούπολη – Πύθιο

4 Ιουλίου, 2025

Όλο και πιο κοντά η παραχώρηση του αεροδρομίου Καλαμάτας: Ιδρύθηκε η «Αεροδρόμιο Καλαμάτας ΑΕ»

9 Ιουλίου, 2025

Προσεγγίζει το 60% η πρόοδος των έργων στο νέο αεροδρόμιο της Κρήτης, το Καστέλι (pics)

5 Ιουλίου, 2025

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, ως τις 8/8, στον Συνδετήριο Κλάδο Σχηματάρι – Χαλκίδα

4 Ιουλίου, 2025

Κέρδη για την THEMA από την πρώτη χρονιά λειτουργίας του Μετρό Θεσσαλονίκης

7 Ιουλίου, 2025

Οι μηχανοδηγοί (ΠΕΠΕ) προχωρούν σε 24ωρη απεργία στις 17 Ιουνίου

1

Κίνδυνος ανατιμήσεων στα καύσιμα. Έκτακτοι έλεγχοι της ΔΙΜΕΑ σε εταιρείες, πρατήρια πώλησης καυσίμων

1

Το (μεγάλο) μποτιλιάρισμα στην Αττική Οδό, οι προτάσεις της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και η «μεγάλη εικόνα»

1

Άμεση επανέναρξη των πτήσεων υδροπλάνων ζητούν οι ξενοδόχοι στα Ιωάννινα

1

Στους δρόμους της Αθήνας τα νέα λεωφορεία φυσικού αερίου (pics)

1

Κ. Μητσοτάκης: Προστίθενται 50 Αστυνομικοί στη Συγκοινωνιακή Αστυνομία

1

Φωτογραφίες από την επετειακή εκδήλωση για τα 25 χρόνια της Jungheinrich Greece

0

Στο 23% οι προοπτικές απασχόλησης στον κλάδο μεταφορών και εφοδιαστικής το Q3 του 2025

0

Στρατηγική σύμπραξη Motor Oil – ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ σε ηλεκτρισμό / φυσικό αέριο, nrg και ΗΡΩΝ συνενώνονται

10 Ιουλίου, 2025

Πωλητήριο για το 49,9% της TAP Air Portugal, τρεις οι «μνηστήρες»

10 Ιουλίου, 2025

Τέσσερα χρόνια ανάπτυξης και επενδύσεων για την ΔΕΗ blue

10 Ιουλίου, 2025

Απεντάσσονται αυτοδικαίως επενδυτικά σχέδια των Αναπτυξιακών 2004 και 2011 που δεν υλοποιήθηκαν

10 Ιουλίου, 2025

O ΟΑΣΑ εκκινεί διαδικασία ποινικών ρητρών κατά της Κοινοπραξίας Συγκοινωνιών Αττικής για τα πρόσφατα συμβάντα σε λεωφορεία

10 Ιουλίου, 2025

Το λιμάνι της Πάτρας “υποδέχθηκε” τη Ναυτική Εβδομάδα

10 Ιουλίου, 2025

Ερώτηση ΣΥΡΙΖΑ για την κυκλοφοριακή συμφόρηση στον ΠΑΘΕ (τμήμα Κατερίνη – Θεσσαλονίκη) στις 6/7

10 Ιουλίου, 2025
VOLVO ELECTRIC HYBRID BUS - KTEL LARISA

Luxembourg: EPPO conducts searches in €23 million subsidy fraud involving public transport

10 Ιουλίου, 2025
" "

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Powered by iservices logo

    Metaforespress
    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ
    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΟΔΙΚΕΣ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © metaforespress.gr