Τρίτη, 18 Νοεμβρίου, 2025
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    Άνοδος 1,3% του τζίρου των επιχειρήσεων στο γ’ τρίμηνο του έτους

    18 Νοεμβρίου, 2025
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Το λιμάνι της ONEX στα ναυπηγεία της Ελευσίνας μετατρέπεται σε ενεργειακό, εμπορικό και διαμετακομιστικό κέντρο

    18 Νοεμβρίου, 2025
    ΟΔΙΚΕΣ

    ΔΕΗ: 3.752 σημεία φόρτισης (+28%) σε Ελλάδα και Ρουμανία στο 9μήνο του 2025

    18 Νοεμβρίου, 2025
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Β. Κικίλιας: Επανέρχεται η ακτοπλοϊκή σύνδεση Πειραιά – Κύθνου

    18 Νοεμβρίου, 2025
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά επίσημα στο πρόγραμμα Green Award ως Incentive Provider

    18 Νοεμβρίου, 2025
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Ξεκίνησε η παραγωγή του νέου Toyota Aygo X Hybrid Electric

    18 Νοεμβρίου, 2025

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΟΔΙΚΕΣ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    Άνοδος 1,3% του τζίρου των επιχειρήσεων στο γ’ τρίμηνο του έτους

    18 Νοεμβρίου, 2025
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Το λιμάνι της ONEX στα ναυπηγεία της Ελευσίνας μετατρέπεται σε ενεργειακό, εμπορικό και διαμετακομιστικό κέντρο

    18 Νοεμβρίου, 2025
    ΟΔΙΚΕΣ

    ΔΕΗ: 3.752 σημεία φόρτισης (+28%) σε Ελλάδα και Ρουμανία στο 9μήνο του 2025

    18 Νοεμβρίου, 2025
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Β. Κικίλιας: Επανέρχεται η ακτοπλοϊκή σύνδεση Πειραιά – Κύθνου

    18 Νοεμβρίου, 2025
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά επίσημα στο πρόγραμμα Green Award ως Incentive Provider

    18 Νοεμβρίου, 2025
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Ξεκίνησε η παραγωγή του νέου Toyota Aygo X Hybrid Electric

    18 Νοεμβρίου, 2025

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΟΔΙΚΕΣ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Μετρό Αθήνας: Ξεκίνησαν οι μελέτες για την επέκταση προς το Ελληνικό και τη Γλυφάδα – Ποιες άλλες επεκτάσεις σχεδιάζονται

ffotinos by ffotinos
23 Σεπτεμβρίου, 2025
στο MMM, ΟΔΙΚΕΣ, ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Την έναρξη των μελετών για την επέκταση του Μετρό της Αθήνας προς το Ελληνικό και τη Γλυφάδα, ενώ παράλληλα σχεδιάζονται και οι επόμενες επεκτάσεις, ανακοίνωσε ο Νίκος Κουρέτας, Διευθύνων Σύμβουλος της Ελληνικό Μετρό, από το 8ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2025, που λαμβάνει χώρα σήμερα 23 και αύριο 24 Σεπτεμβρίου στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών – Διεθνές Συνεδριακό Κέντρο.

«Ξεκινάμε με την επέκταση από την Ανθούπολη προς το Ίλιον, με τρεις σταθμούς σε Παλατιανή, Ίλιον και Άγιο Νικόλαο, παράλληλα με τον εκσυγχρονισμό του αμαξοστασίου στον Ελαιώνα» σημείωσε ο κ. Κουρέτας.

Τόνισε ότι  μετά το Ίλιον η άμεση προτεραιότητα είναι η επέκταση προς Γλυφάδα και Ελληνικό, όπου δημιουργείται μια νέα πόλη μέσα στην πόλη, με τις μελέτες να έχουν ξεκινήσει.

Παράλληλα, μελετάται η επέκταση της Γραμμής 4 και προς τις δύο κατευθύνσεις. Η μία γραμμή θα ξεκινάει από το Γουδή, θα περνάει από τη Λεωφόρο Κηφισίας και θα φθάνει στη Λυκόβρυση και τα Μελίσσια, ενώ η δεύτερη θα ξεκινάει από το Γαλάτσι και θα φθάνει σχεδόν έως την Εθνική οδό Αθηνών –Λαμίας. Μελέτες έχουν ξεκινήσει και για τη σύνδεση του Κέντρου Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος με το δίκτυο του μετρό.

Όσον αφορά στον χρονικό ορίζοντα όλων αυτών των παρεμβάσεων, ο κ. Κουρέτας τόνισε πως ορισμένες θα χρειαστούν από πέντε έως και δέκα χρόνια, κάποιες άλλες ίσως και περισσότερο.

«Τα έργα του μετρό είναι δύσκολα, σύνθετα, πολύπλοκα, απαιτούνται πολλά στάδια μελετών μέχρι να φθάσουμε να τα συμβασιοποιήσουμε», εξήγησε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Ελληνικό Μετρό, προσθέτοντας ότι χρειάζονται καλές μελέτες, καλή επίβλεψη και άμεση αντιμετώπιση των προβλημάτων που προκύπτουν.

Στάθηκε τέλος στην ανάγκη να αναπτυχθούν τόσο ο υπεραστικός σιδηρόδρομος στην επαρχία, όσο και τα μέσα σταθερής τροχιάς στα μεγάλα αστικά κέντρα.

Γ. Ιωάννου, Πρόεδρος ΟΣΕ – Σιδηρόδρομοι Ελλάδος ΜΑΕ: Εντός του 2026, η ολοκλήρωση κρίσιμων έργων για έναν ασφαλή σιδηρόδρομο και η ενσωμάτωση των συστημάτων ERTMS/ETCS

Στο νέο ξεκίνημα του ΟΣΕ – Σιδηρόδρομοι Ελλάδος ΜΑΕ, που έχει ως στόχο να δράσει προς όφελος του τελικού χρήστη του σιδηροδρόμου, αναφέρθηκε ο Γιώργος Ιωάννου, Πρόεδρος ΔΣ της εταιρείας. «Είμαστε προσηλωμένοι σε ένα ασφαλές και αξιόπιστο δίκτυο», είπε χαρακτηριστικά.

Επισήμανε πως με την ολοκλήρωση εργολαβιών και την ενσωμάτωση συστημάτων ελέγχου κυκλοφορίας τίθενται οι βάσεις για ένα ασφαλές και διαλειτουργικό δίκτυο που θα συμμορφώνεται με τα ευρωπαϊκά πρότυπα και θα προσφέρει υπηρεσίες υψηλών ταχυτήτων.

Κατά τον κ. Ιωάννου, «η συντόμευση του χρόνου στα δρομολόγια που συνδέουν Αθήνα – Θεσσαλονίκη, θα επέλθει με την ολοκλήρωση κρίσιμων έργων και την εγκατάσταση σύγχρονων συστημάτων ERTMS/ETCS. Στις αρχές του 2026, ξεκινά η σταδιακή έναρξη λειτουργίας του συστήματος αυτόματης πέδησης ETCS σε όλο το εύρος του κεντρικού σιδηροδρομικού άξονα. Αυτό θα δώσει τη δυνατότητα να ξεφύγουμε από βραδυπορίες, μονές γραμμές και επομένως θα μπορέσουμε να έχουμε μείωση χρόνου στο δρομολόγιο Αθήνα – Θεσσαλονίκη».

Καταλήγοντας, στάθηκε στο θέμα της χωρητικότητας στον σιδηρόδρομο, αναφέροντας ότι «δεν αφορά μόνο το επιβατικό κοινό και το εμπόριο, καθώς τα εμπορευματικά τρένα αποτελούν τη βασική πηγή μετεξέλιξης του σιδηροδρόμου σε ένα δυναμικό κομμάτι της ελληνικής οικονομίας. Χωρίς τον σιδηρόδρομο δεν μπορεί να υπάρξει διαμετακομιστικό εμπόριο».

Παναγιώτης Παπανικόλας, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ Α.Ε., πρόεδρος της ΓΕΦΥΡΑ Α.Ε. και διευθυντής Ελλάδας της VINCI Concessions: Ενεργειακά αυτόνομη η Ολυμπία Οδός έως το 2030

Οι οδικοί άξονες και ο σιδηρόδρομος δεν είναι ανταγωνιστικές μεταξύ τους υποδομές, αλλά λειτουργούν συμπληρωματικά τόνισε ο Παναγιώτης Παπανικόλας, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ Α.Ε., Πρόεδρος της ΓΕΦΥΡΑ Α.Ε. και Διευθυντής Ελλάδας της VINCI Concessions.

Σε ότι αφορά στις ενέργειες για την αντιμετώπισης της κλιματικής αλλαγής, ο Π. Παπανικόλας τόνισε ότι η Ολυμπία Οδός θα καταστεί αυτόνομη ενεργειακά έως το 2030, καθώς αυτή την περίοδο κατασκευάζονται 19 φωτοβολταϊκά πάρκα, τα οποία θα παρέχουν ενέργεια ισχύς 10 MW, που θα καλύπτουν το 100% των ενεργειακών αναγκών της Οδού.

Ο Π. Παπανικόλας εξήγησε ότι οι οδικοί άξονες αυξάνουν την προσβασιμότητα και την επισκεψιμότητα ακόμα και στις πιο απομακρυσμένες περιοχές της περιφέρειας, δημιουργώντας έτσι ανάπτυξη και ίσες ευκαιρίες μεταξύ περιφέρειας και αστικών κέντρων.

Την ανάπτυξη αυτή στη συνέχεια μπορεί να ενισχύσει περαιτέρω το σιδηροδρομικό δίκτυο. Αναφέρθηκε συγκεκριμένα στο παράδειγμα της πόλης των Ιωαννίνων, όπου -χάρη στο δίκτυο Νέας Οδού, γέφυρας Ρίου- Αντιρρίου, Ολυμπίας και Εγνατίας Οδού, η επισκεψιμότητα έχει υπερδιπλασιαστεί από τις 92 χιλιάδες σε πάνω από 190 χιλιάδες.

Γιώργος Συριανός, Πρόεδρος ΣΤΕΑΤ (Σύνδεσμος Τεχνικών Εταιριών Ανωτέρων Τάξεων) – Διευθύνων Σύμβουλος, ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ: Νέο μοντέλο παραγωγής έργων με Πρότυπες Προτάσεις

Στην απαραίτητη εστίαση στον τρόπο σύζευξης δρόμων και τρένων, στο πλαίσιο του εθνικού στρατηγικού σχεδιασμού, αναφέρθηκε στην τοποθέτησή του ο Πρόεδρος του ΣΤΕΑΤ και Διευθύνων Σύμβουλος της ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ, κ. Γιώργος Συριανός.

«Στα αστικά κέντρα ζει ο μισός πληθυσμός της χώρας, με συνθήκες άθλιες στη δυνατότητα μετακίνησης. Άνθρωποι και περιβάλλον επιβαρύνονται. Χρειάζεται να γίνει η υπέρβαση και να εφαρμοστεί ο νόμος που έχει ψηφιστεί», τόνισε, αναφερθείς στο πλαίσιο των Πρότυπων Προτάσεων, το οποίο εφόσον εφαρμοστεί θα  συμβάλλει στην επίλυση του προβλήματος.

«Μια λύση είναι η σήραγγα της Ηλιούπολης, που θα συνδέεται με κάποιο λιμάνι και αντιμετωπίζει το ζήτημα της Βουλιαγμένης. Επιπλέον, το Data Center σε οικιστικό περιβάλλον, στον νότο, όπου υπάρχει το παλιό αεροδρόμιο και όπου χρειάζεται μια ακόμη σήραγγα, η οποία θα βγαίνει πάλι στο αεροδρόμιο, από την άλλη πλευρά, είναι μια ακόμη λύση.

Τέλος, μια απολύτως αναγκαία, λύση είναι μια σήραγγα στον Πειραιά. Η πρόβλεψη της κατασκευής του κόμβου του Σκαραμαγκά που θα οδηγεί στη συνέχεια στην Αττική Οδό και από εκεί στα Οινόφυτα», επεσήμανε.

Σύμφωνα με τον κ. Συριανό, η τρίτη λύση που αναφέρεται στη σήραγγα του Πειραιά, αποτελεί μια πάρα πολύ μεγάλη δυνατότητα, που συνθέτει την αντιμετώπιση ενός διαχρονικού προβλήματος. «Η συμφόρηση στο ποτάμι δεν αντιμετωπίζεται με απλές λύσεις.

Οι ουρές θα είναι χιλιομέτρων, αν δε λάβουμε άμεσα μέτρα και η κατάσταση καθημερινά θα επιδεινώνεται. Η σήραγγα αυτή συνδέεται με ένα αστικό πρόβλημα που τόσα χρόνια δεν έχει αντιμετωπιστεί. Χρειάζεται, λοιπόν, να ενεργοποιηθεί ο νόμος, ώστε να δούμε την επόμενη ημέρα και να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα», δήλωσε.

Ο Πρόεδρος ΣΤΕΑΤ και Διευθύνων Σύμβουλος, ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ, αναφερόμενος στη συνολικότερη ανάγκη αλλαγής της χρηματοδοτικής λογικής στη χώρα μας, τόνισε ότι πρέπει να καλυφθούν σημαντικά κενά σε επενδύσεις και υποδομές. Συγκεκριμένα, αναφέρθηκε σε πέντε τρόπους εναλλακτικής χρηματοδότησης.

«Αρχικά, είναι σημαντική η συνεισφορά του δημοσίου. Χρειάζεται η άμεση ενεργοποίηση του νόμου, ώστε να υπάρξουν παραχωρήσεις που θα δώσουν τη δυνατότητα ύπαρξης σκιώδους διοδίου, μετά το 2037, οπότε θα ολοκληρωθεί και η αποπληρωμή του χρέους.

Επίσης, απαιτείται η δυνατότητα αξιοποίησης του Ταμείου Καινοτομίας και Υποδομών, που έχει προχωρήσει αυτές τις ημέρες και δίνει σοβαρά αποτελέσματα, αφού συνδέεται και με άλλους φορείς.

Ακόμη, η ίδρυση ενός εθνικού ταμείου έργων είναι απαραίτητη, αφού το συγκεκριμένο ταμείο θα λαμβάνει τέλη, όπως ακριβώς και η δυνατότητα αξιοποίησης των 5,5 δισ από τις παραχωρήσεις.

Τέλος, χρειάζεται η διαμόρφωση συνθηκών τέτοιων που θα μπορούν να παράσχουν έργο μέσα από τα ομόλογα, κίνηση που επιβάλλεται από την Ευρωπαϊκή Ένωση και θα καλύψει σημαντικές παραγωγικές ανάγκες της οικονομίας», κατέληξε.

Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Youtube
Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Linkedin
Tags:ΝΙΚΟΣ ΚΟΥΡΕΤΑΣΓΙΩΡΓΟΣ ΙΩΑΝΝΟΥΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΣΓΙΩΡΓΟΣ ΣΥΡΙΑΝΟΣΣΤΕΑΤΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΕΤΡΟΕΠΕΚΤΑΣΕΙΣ ΜΕΤΡΟ ΑΘΗΝΑΣΟΣΕΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΙ ΕΛΛΑΔΟΣ8ο ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝITC 2025

Σχετικά Άρθρασχετικά

ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Σε 7 μήνες η ολοκλήρωση του ETCS στο σύνολο της γραμμής Αθήνα – Θεσσαλονίκη. Τι πρακτικά σημαίνει

17 Νοεμβρίου, 2025
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Δυτικός Προαστιακός: Από 19 Νοεμβρίου προστίθενται 6 νέα δρομολόγια μεταξύ Θεσσαλονίκης – Σίνδου

14 Νοεμβρίου, 2025
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Πρόστιμα 1 εκατ. ευρώ της ΡΑΣ στον ΟΣΕ για την εκπαίδευση των σταθμαρχών

13 Νοεμβρίου, 2025
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Κ. Κυρανάκης: Η απόδειξη ότι το τρένο ουδέποτε εισήλθε στην αντίθετη γραμμή (video)

7 Νοεμβρίου, 2025
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Τα όσα υποστηρίζει η Hellenic Train σχετικά με το περιστατικό της 5ης Νοεμβρίου

6 Νοεμβρίου, 2025
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Ο Σύλλογος Εργαζομένων ΕΡΓΟΣΕ εκφράζει στήριξη προς τον αντιπρόεδρο του Συλλόγου Εργαζομένων ΟΣΕ Π. Μπαριανό

6 Νοεμβρίου, 2025
Επόμενο άρθρο

Δ. Αναγνώπουλος, Γ. Γ. Υποδομών: Ισορροπία μεταξύ ολοκλήρωσης του βασικού δικτύου αυτοκινητόδρομων και επενδύσεων σε έργα σταθερής τροχιάς

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Ενισχύεται περαιτέρω η OB Streem, ανακοίνωσε την εξαγορά του ομίλου της Med FRIGO

14 Νοεμβρίου, 2025

Συγκροτήθηκε σε σώμα το πρώτο ΔΣ της ΥΠΑ μετά τον διοικητικό μετασχηματισμό της

14 Νοεμβρίου, 2025

Όποιος «ελέγχει» τα λιμάνια, «ελέγχει» και το παγκόσμιο εμπόριο. Η διαμάχη ΗΠΑ – Κίνας σε λιμάνια / terminals

14 Νοεμβρίου, 2025

Στις 4 Δεκεμβρίου παραδίδονται σε κυκλοφορία τα τελευταία 10 χλμ. του Πάτρα – Πύργος

17 Νοεμβρίου, 2025

Αντίστροφη μέτρηση για την πλήρη παράδοση της Πατρών – Πύργου και των τελευταίων 10 χλμ. (video)

17 Νοεμβρίου, 2025

Σε 7 μήνες η ολοκλήρωση του ETCS στο σύνολο της γραμμής Αθήνα – Θεσσαλονίκη. Τι πρακτικά σημαίνει

17 Νοεμβρίου, 2025

Άνοιξε ο εμπορικός «πόλεμος» ΗΠΑ – Κίνας (και) στα ελληνικά λιμάνια. Αιχμές κατά Cosco από τη νέα Αμερικανίδα Πρέσβειρα

14 Νοεμβρίου, 2025

Τα υδροπλάνα έχουν (και) φανερούς υποστηρικτές εντός της κυβέρνησης

13 Νοεμβρίου, 2025

Θεσπίστηκε τέλος 3 ευρώ ανά επιβάτη στο αεροδρόμιο Ηρακλείου «Νίκος Καζαντζάκης». Ισχύ από 1η Νοεμβρίου

2

Τα οικονομικά αποτελέσματα της Ferst Logistics που εξαγόρασε η πρόεδρος των Ελλήνων εφοπλιστών, Μ. Τραυλού

2

Εγκρίθηκαν 4 εκατ. ευρώ για τη “μετακόμιση” της Προσέγγισης Αθηνών από το ΚΕΠΑΘΜ στο «Ελ. Βενιζέλος»

1

Η αναλυτική λίστα με τα 204 καταστήματα των ΕΛΤΑ που κλείνουν σε όλη την Ελλάδα στις 3 Νοεμβρίου

1

Κ. Κυρανάκης: Θα διερευνήσουμε τη δυνατότητα ευρωπαϊκής χρηματοδότησης για τη σιδηροδρομική σύνδεση Ηρακλείου – αεροδρόμιο Καστελίου

1

Τα ΕΛΤΑ θα έπρεπε να «κυριαρχούν», τι συμβαίνει σε άλλες χώρες

1

Αυτοκινητόδρομος 100% LED η Ολυμπία Οδός, πέτυχε πλήρη εκσυγχρονισμό φωτισμού (video, pics)

1

Παραιτήθηκε ο Διευθύνων Σύμβουλος των ΕΛΤΑ, Γρ. Σκλήκας. Προειδοποιεί για κίνδυνο ρευστότητας, εάν δεν κλείσουν τα καταστήματα

1

Άνοδος 1,3% του τζίρου των επιχειρήσεων στο γ’ τρίμηνο του έτους

18 Νοεμβρίου, 2025

Το λιμάνι της ONEX στα ναυπηγεία της Ελευσίνας μετατρέπεται σε ενεργειακό, εμπορικό και διαμετακομιστικό κέντρο

18 Νοεμβρίου, 2025

ΔΕΗ: 3.752 σημεία φόρτισης (+28%) σε Ελλάδα και Ρουμανία στο 9μήνο του 2025

18 Νοεμβρίου, 2025

Β. Κικίλιας: Επανέρχεται η ακτοπλοϊκή σύνδεση Πειραιά – Κύθνου

18 Νοεμβρίου, 2025

Τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά επίσημα στο πρόγραμμα Green Award ως Incentive Provider

18 Νοεμβρίου, 2025

Ξεκίνησε η παραγωγή του νέου Toyota Aygo X Hybrid Electric

18 Νοεμβρίου, 2025

Νέα λεωφορειακή γραμμή από τον ΟΣΕΘ, σε λειτουργία από τις 19/11

18 Νοεμβρίου, 2025

Θ. Λουλούδης, Επιμελητήριο Αχαΐας: Η Πελοπόννησος χρειάζεται ξανά το δικό της τρένο

18 Νοεμβρίου, 2025
" "

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Powered by iservices logo

    Metaforespress

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε τη βέλτιστη εμπειρία πλοήγησης στον ιστότοπό μας.

    Μπορείτε να μάθετε περισσότερα σχετικά με τα cookies που χρησιμοποιούμε ή να τα απενεργοποιήσετε στις ρυθμίσεις.

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΟΔΙΚΕΣ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © metaforespress.gr

    Επισκόπηση απορρήτου
    Metaforespress

    Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες των cookies αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησής σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η αναγνώρισή σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπό μας και βοηθώντας την ομάδα μας να καταλάβει ποια τμήματα του ιστότοπου μας θεωρείτε πιο ενδιαφέροντα και χρήσιμα.

    Necessary

    Το αυστηρώς απαραίτητο cookie θα πρέπει να είναι ενεργοποιημένο ανά πάσα στιγμή, ώστε να μπορέσουμε να αποθηκεύσουμε τις προτιμήσεις σας για ρυθμίσεις cookie.

    Στατιστικά

    Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Google Analytics για τη συλλογή ανώνυμων πληροφοριών, όπως τον αριθμό επισκεπτών στον ιστότοπο και τις πιο δημοφιλείς σελίδες.

    Η διατήρηση αυτού του cookie μας επιτρέπει να βελτιώσουμε τον ιστότοπό μας.