Παρασκευή, 11 Ιουλίου, 2025
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    The ID. family is becoming a pioneer in terms of software integration and over-the-air updates. (From left to right: Volkswagen ID.4 GTX, ID.4, ID.3, ID.5 und ID.5 GTX.)
    ΟΔΙΚΕΣ

    Στο +47% οι παγκόσμιες παραδόσεις BEV οχημάτων στο Q1 του 2025 για τη Volkswagen

    11 Ιουλίου, 2025
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Στην τελική φάση η προετοιμασία του διαγωνισμού υπηρεσιών διαχείρισης υποδομών της ΥΠΑ

    11 Ιουλίου, 2025
    MMM

    Τέσσερα καινούργια λεωφορεία King-Long της “Ανδρέας Νίκας” στον Δήμο Αμαρουσίου

    11 Ιουλίου, 2025
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    ΕΝΗΜΑΕΚ: Καταγγέλλουμε το νέο οργανόγραμμα της ΥΠΑ, ευθεία επίθεση στον κλάδο των ΗΜΑΕΚ

    11 Ιουλίου, 2025
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Ένταξη της ναυπήγησης νέων ρυμουλκών στον Αναπτυξιακό Νόμο ζητά η Ένωση Πλοιοκτητών Ρυμουλκών

    11 Ιουλίου, 2025
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Αίτημα πτώχευσης υπέβαλε η Retrack Slovakia, θυγατρική της VTG

    11 Ιουλίου, 2025

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΟΔΙΚΕΣ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    The ID. family is becoming a pioneer in terms of software integration and over-the-air updates. (From left to right: Volkswagen ID.4 GTX, ID.4, ID.3, ID.5 und ID.5 GTX.)
    ΟΔΙΚΕΣ

    Στο +47% οι παγκόσμιες παραδόσεις BEV οχημάτων στο Q1 του 2025 για τη Volkswagen

    11 Ιουλίου, 2025
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Στην τελική φάση η προετοιμασία του διαγωνισμού υπηρεσιών διαχείρισης υποδομών της ΥΠΑ

    11 Ιουλίου, 2025
    MMM

    Τέσσερα καινούργια λεωφορεία King-Long της “Ανδρέας Νίκας” στον Δήμο Αμαρουσίου

    11 Ιουλίου, 2025
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    ΕΝΗΜΑΕΚ: Καταγγέλλουμε το νέο οργανόγραμμα της ΥΠΑ, ευθεία επίθεση στον κλάδο των ΗΜΑΕΚ

    11 Ιουλίου, 2025
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Ένταξη της ναυπήγησης νέων ρυμουλκών στον Αναπτυξιακό Νόμο ζητά η Ένωση Πλοιοκτητών Ρυμουλκών

    11 Ιουλίου, 2025
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Αίτημα πτώχευσης υπέβαλε η Retrack Slovakia, θυγατρική της VTG

    11 Ιουλίου, 2025

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΟΔΙΚΕΣ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Ξεκίνησαν δρομολόγια τα πρώτα 30 νέα λεωφορεία του ΟΑΣΑ σε περιαστικές γραμμές της Αττικής

Εντός του επόμενου μήνα, θα δρομολογηθούν σταδιακά επιπλέον 66 νέα λεωφορεία σε 25 γραμμές

ffotinos by ffotinos
26 Αυγούστου, 2024
στο MMM
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Ξεκίνησαν, σήμερα, δρομολόγια τα 30 πρώτα νέα λεωφορεία από τα συνολικά 211 που θα δρομολογηθούν σε 63 περιαστικές λεωφορειακές γραμμές της Αττικής, μετά τον διεθνή διαγωνισμό του ΟΑΣΑ για την παραχώρηση συγκοινωνιακού έργου.

Η έναρξη των δρομολογίων από το νέο αμαξοστάσιο της ανάδοχης κοινοπραξίας στο Κορωπί έγινε παρουσία του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη, του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών Χρήστου Σταϊκούρα, του Υφυπουργού Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιου για τις Μεταφορές Βασίλη Οικονόμου, της Γενικής Γραμματέως Μεταφορών Δέσποινας Παληαρούτα και του Διευθύνοντος  Συμβούλου του ΟΑΣΑ Γιώργου Σπηλιόπουλου.

Οι δηλώσεις

Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σταϊκούρας δήλωσε:

Σήμερα είναι μια καλή μέρα για τις αστικές συγκοινωνίες της Αττικής. Κυκλοφόρησαν, ήδη, τα πρώτα 30 λεωφορεία στην Ανατολική Αττική, όλα αντιρρυπαντικής τεχνολογίας, απολύτως προσβάσιμα για το σύνολο της κοινωνίας.

Τις επόμενες εβδομάδες θα προστεθούν 66 λεωφορεία, έτσι ώστε, μέσα στο επόμενο εξάμηνο, το σύνολο των 211 νέων λεωφορείων να κυκλοφορεί στην Ανατολική και Δυτική Αττική.

Υπενθυμίζεται ότι ήδη 140 ηλεκτρικά λεωφορεία κυκλοφορούν στους δρόμους της Αθήνας. Επίσης, την προηγούμενη Πέμπτη υπεγράφη σύμβαση για 300 λεωφορεία leasing, το 30% των οποίων θα βρίσκεται στους δρόμους το επόμενο τρίμηνο, και το σύνολο αυτών το επόμενο εξάμηνο.

Επιπρόσθετα, 300 λεωφορεία φυσικού αερίου θα προστεθούν έως το καλοκαίρι του 2025. Συνεπώς, 950 νέα λεωφορεία θα βρίσκονται στους δρόμους της Αττικής σε λιγότερο από ένα έτος από σήμερα.

Η πολιτική της Κυβέρνησης του Κυριάκου Μητσοτάκη για βελτίωση της καθημερινότητας του πολίτη υλοποιείται, με συνέπεια, αποφασιστικότητα και αποτελεσματικότητα.

Βήμα – βήμα, για πρώτη φορά από το 2009, ανανεώνουμε τον στόλο των αστικών συγκοινωνιών.

Ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές, Βασίλης Οικονόμου σημείωσε:

Η Δευτέρα, 26 Αυγούστου, είναι μια σημαντική ημέρα για την Ανατολική Αττική. Με την παρουσία του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη επιβεβαιώνουμε τη δέσμευσή μας για βελτίωση της καθημερινότητας του Έλληνα πολίτη και παίρνει σάρκα και οστά η κοινωνική μας πολιτική, καθώς την ημέρα αυτή, θα μπουν στην κυκλοφορία, από το αμαξοστάσιο του Κορωπίου, τα πρώτα 30 από τα 211 νέα λεωφορεία, που θα εξυπηρετούν την Ανατολική και τη Δυτική Αττική.

Τις αμέσως επόμενες ημέρες θα προστεθούν στα δρομολόγια και τα υπόλοιπα σύγχρονα λεωφορεία, αλλάζοντας άρδην το συγκοινωνιακό τοπίο της περιοχής.

Το Υπουργείο Μεταφορών κάνει τον λόγο του πράξη και με σταθερά βήματα παρέχει στους πολίτες, έναν διευρυμένο αριθμητικά, τεχνολογικά σύγχρονο και πλήρως ανανεωμένο στόλο οχημάτων μέχρι το 2025.

Κάνουμε την αρχή, σήμερα, από το αμαξοστάσιο του Κορωπίου και συνεχίζουμε το έργο μας προσηλωμένοι στη βελτίωση της καθημερινότητας του κόσμου.

Από την πλευρά του, ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΑΣΑ, Γιώργος Σπηλιόπουλος ανέφερε:

Όλα τα οχήματα που δρομολογούνται, με τα πρώτα 30 να ξεκινούν σήμερα και τα υπόλοιπα ανά εβδομάδα, είναι καινούργια, κατηγορίας EURO VI+ και πλήρως προσβάσιμα για όλους τους πολίτες.

Η διαδικασία της πλήρους ανανέωσης του στόλου μας ξεκίνησε τον Ιούνιο με την κυκλοφορία 140 ηλεκτρικών λεωφορείων, συνεχίζεται με τα 211 λεωφορεία που μπαίνουν στην υπηρεσία των πολιτών σήμερα, ακολουθεί η σταδιακή παραλαβή των 300 καινούργιων λεωφορείων από τη σύμβαση 10ετους μίσθωσης από την ΟΣΥ από τον Οκτώβριο και τέλος, η ένταξη 300 ακόμη λεωφορείων φυσικού αερίου την άνοιξη του 2025.

Μέσα σε έναν χρόνο, με την απόλυτη στήριξη της πολιτείας και τη συστηματική εργασία των εργαζόμενων στις Συγκοινωνίες, 951 καινούργια σύγχρονης τεχνολογίας λεωφορεία αντικαθιστούν πλήρως τον στόλο που επιχειρεί σήμερα στην Αττική.

Οι Συγκοινωνίες Αθηνών κάνουν ακόμη ένα βήμα μπροστά προς τη δέσμευσή τους: Κάθε Μέρα Καλύτερα.

Τα 211 νέα λεωφορεία σε 63 γραμμές  

Ο διεθνής διαγωνισμός του ΟΑΣΑ προβλέπει την παραχώρηση συγκοινωνιακού έργου σε 63 περιαστικές λεωφορειακές γραμμές της Αττικής, οι οποίες θα εξυπηρετούνται από 211 καινούργια λεωφορεία.

Ήδη, τα πρώτα 130 λεωφορεία (30 αρθρωτά και 100 12μετρα) έχουν παραληφθεί από την ανάδοχη κοινοπραξία και τους επόμενους μήνες αναμένεται να ολοκληρωθεί η προμήθεια και των υπόλοιπων οχημάτων.

Από σήμερα ξεκινούν δρομολόγια τα 30 πρώτα νέα λεωφορεία σε γραμμές της Ανατολικής Αττικής. Σταδιακά μέσα στον επόμενο μήνα θα δρομολογηθούν επιπλέον 66 νέα οχήματα, καλύπτοντας συνολικά 25 γραμμές οι οποίες εξυπηρετούν τους εξής Δήμους: Κρωπίας, Μαρκόπουλου, Παιανίας, Παλλήνης, Ραφήνας-Πικερμίου, Βάρης-Βούλας-Βουλιαγμένης, Γλυφάδας, Ελληνικού-Αργυρούπολης, Πεντέλης, Χαλανδρίου, Αγίας Παρασκευής.

Παράλληλα, συνεχίζεται η προμήθεια και των υπόλοιπων νέων λεωφορείων, που σταδιακά θα ξεκινήσουν το προσεχές διάστημα να εκτελούν δρομολόγια στις υπόλοιπες 38 περιαστικές γραμμές της Αττικής. Συγκεκριμένα, πρόκειται για λεωφορειακές γραμμές που εξυπηρετούν τους εξής Δήμους: Αγίας Βαρβάρας, Αγίων Αναργύρων-Καματερού, Αιγάλεω, Ασπροπύργου, Αχαρνών, Ελευσίνας, Ιλίου, Φυλής, Μάνδρας, Χαϊδαρίου, Μεταμόρφωσης, Νέας Ιωνίας, Λυκόβρυσης-Πεύκης, Κηφισιάς, Διονύσου, Ωρωπού.

Η παραχώρηση του συγκοινωνιακού έργου, βάσει της νέας σύμβασης με την κοινοπραξία που αναδείχθηκε από τον διεθνή διαγωνισμό του ΟΑΣΑ, έχει διάρκεια 8 έτη και όλα τα οχήματα που θα δρομολογηθούν στις γραμμές είναι καινούργια, ντιζελοκίνητα λεωφορεία αστικού τύπου, κατηγορίας EURO VI, αντιρρυπαντικής τεχνολογίας, με χαμηλό δάπεδο, πλήρως προσβάσιμα για όλους τους πολίτες.

H ανακοίνωση του Πρωθυπουργού

Ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης επισκέφθηκε το πρωί το αμαξοστάσιο του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Αττικής (ΟΑΣΑ) στο Κορωπί, απ’ όπου άρχισαν δρομολόγια σε περιοχές της Ανατολικής Αττικής τα 30 πρώτα νέα λεωφορεία από τα συνολικά 211, που στην πλήρη ανάπτυξή τους θα εξυπηρετούν 63 περιαστικές γραμμές της Αττικής.

Επισκέφθηκα σήμερα το αμαξοστάσιο του ΟΑΣΑ στο Κορωπί, από όπου άρχισαν δρομολόγια σε περιοχές της Ανατολικής Αττικής τα 30 πρώτα νέα λεωφορεία από τα συνολικά 211. Στην πλήρη ανάπτυξή τους θα εξυπηρετούν 63 περιαστικές γραμμές της Αττικής. https://t.co/5rXTUjlofQ pic.twitter.com/e8MGTpeau6

— Prime Minister GR (@PrimeministerGR) August 26, 2024

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης ενημερώθηκε από τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Χρήστο Σταϊκούρα και τον Υφυπουργό Βασίλη Οικονόμου για το χρονοδιάγραμμα ενίσχυσης των αστικών συγκοινωνιών της Αττικής με συνολικά 950 καινούργια, σύγχρονα, απολύτως προσβάσιμα λεωφορεία έως το καλοκαίρι του 2025, για την πύκνωση των δρομολογίων και την παροχή ποιοτικότερων υπηρεσιών στους πολίτες.

«Η κυβέρνηση έχει δρομολογήσει μία πολύ μεγάλη προσπάθεια ανανέωσης και εκσυγχρονισμού του στόλου των αστικών λεωφορείων και των περιαστικών λεωφορείων, των δρομολογίων που καλύπτουν συνολικά την περιοχή της Ανατολικής Αττικής. Και αυτό το οποίο βλέπετε σήμερα είναι τα 30 πρώτα, καινούργια λεωφορεία, τα οποία ήδη έχουν βγει στους δρόμους της Ανατολικής Αττικής. Είναι ένα μόνο μικρό τμήμα από μία μεγάλη προσπάθεια, η οποία τελικά θα έχει ως αποτέλεσμα το καλοκαίρι του 2025 να έχουμε στην Αττική συνολικά 950 καινούργια λεωφορεία.

Και όταν μιλάμε για καινούργια λεωφορεία, μιλάμε για λεωφορεία σύγχρονης αντιρρυπαντικής τεχνολογίας, μιλάμε για λεωφορεία τα οποία είναι απολύτως προσβάσιμα στους συμπολίτες μας με αναπηρία, μιλάμε για λεωφορεία με κλιματισμό, λεωφορεία τα οποία είναι απολύτως ασφαλή και τα οποία ουσιαστικά αναβαθμίζουν την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών.

Η κυβέρνηση αυτή έχει επενδύσει συστηματικά στα μέσα μαζικής μεταφοράς, δρομολογούνται πολλοί διαφορετικοί διαγωνισμοί προκειμένου να μπορούμε να καταλήξουμε σε αυτό το αποτέλεσμα. Αυτοί είναι σύνθετοι διαγωνισμοί οι οποίοι θέλουν το χρόνο τους προκειμένου να υλοποιηθούν, αλλά πιστεύω ότι τους επόμενους μήνες οι συμπολίτες μας στην Αττική θα αρχίσουν να βλέπουν μία αισθητή διαφορά στην ποιότητα των παρεχόμενων μεταφορικών υπηρεσιών», τόνισε ο Πρωθυπουργός, μιλώντας στην εκπομπή «Συνδέσεις» της ΕΡΤ και στον δημοσιογράφο Κώστα Παπαχλιμίντζο.

Απαντώντας σε ερώτηση για τις παρεμβάσεις και τα έργα που δρομολογεί η κυβέρνηση για το κυκλοφοριακό στη Θεσσαλονίκη, ενόψει και της αυριανής επίσκεψής του, ο Κυριάκος Μητσοτάκης ανέφερε:

«Αυτά θα έχουμε την ευκαιρία να τα πούμε αύριο, αλλά μιας και με ρωτάτε, κ. Παπαχλιμίντζο, να πω ότι ήδη στην Θεσσαλονίκη κυκλοφορούν 110 καινούργια ηλεκτρικά λεωφορεία, μιλάμε για περίπου το εν τρίτον του συνολικού στόλου των λεωφορείων της Θεσσαλονίκης το οποίο έχει ήδη ανανεωθεί. Είναι κάτι το οποίο οι συμπολίτες μας στη Θεσσαλονίκη ήδη το διαπιστώνουν. Μέχρι το τέλος του έτους θα δοθεί σε λειτουργία και το Μετρό της Θεσσαλονίκης. Το Flyover είναι ένα σύνθετο έργο το οποίο προχωράει και αυτό με μεγάλη ταχύτητα, αλλά γι’ αυτό θα έχουμε την ευκαιρία να μιλήσουμε σε μεγαλύτερη λεπτομέρεια αύριο.

Αυτό το οποίο θέλω να κρατήσουν οι τηλεθεατές σας σήμερα είναι ότι η βούληση της κυβέρνησης να επενδύσει στα μέσα μαζικής μεταφοράς είναι δεδομένη. Και τα καινούρια λεωφορεία, τα οποία ήδη κάνουν την εμφάνισή τους στους δρόμους της Αθήνας, αποδεικνύουν ακριβώς αυτή τη βούληση.

Και βέβαια το ζητούμενο, κ. Παπαχλιμίντζο, δεν είναι μόνο να αντικαταστήσουμε παλαιότερα λεωφορεία με νέα, είναι προφανώς να αυξήσουμε και τη συχνότητα των δρομολογίων έτσι ώστε οι συμπολίτες μας να εξυπηρετούνται καλύτερα.

Μιλάμε πολλές φορές για τα ζητήματα τα οποία αφορούν το κυκλοφοριακό πρόβλημα του λεκανοπεδίου. Η γρηγορότερη και πιο αποτελεσματική επένδυση στα μέσα μαζικής μεταφοράς αφορά στα λεωφορεία. Και φυσικά όχι μόνο στην αντικατάσταση των λεωφορείων, όπως σας είπα, αλλά στη μεγαλύτερη συχνότητα, στη σωστή επιτήρηση των λεωφορειολωρίδων, έτσι ώστε να γνωρίζουν οι πολίτες οι οποίοι παίρνουν τα λεωφορεία ότι θα φτάσουν στην ώρα τους στον προορισμό τους.

Όλα αυτά συγκροτούν ένα συνολικό σχέδιο παρεμβάσεων στα μέσα μαζικής μεταφοράς του λεκανοπεδίου, το οποίο όπως βλέπετε η κυβέρνηση αυτή υλοποιεί βήμα-βήμα».

Ερωτηθείς για τον σχεδιασμό της κυβέρνησης σχετικά με το κυκλοφοριακό στην Αττική, ο Πρωθυπουργός επισήμανε:

«Κοιτάξτε, μαγικές λύσεις για το κυκλοφοριακό πρόβλημα δεν υπάρχουν, κ. Παπαχλιμίντζο, ούτε μπορούν να δημιουργηθούν από το πουθενά καινούργιες οδικές αρτηρίες. Οι συνολικές υποδομές του λεκανοπεδίου και η ενίσχυσή τους είναι κάτι το οποίο μελετάται, αλλά χρειάζεται βάθος χρόνου προκειμένου να υλοποιηθεί.

Επιμένω πάρα πολύ, όπως σας είπα, στα ποιοτικά, σύγχρονα και ασφαλή λεωφορεία αλλά και στη σωστή αστυνόμευση των λεωφορειολωρίδων έτσι ώστε να γνωρίζουν οι πολίτες ότι υπάρχει πραγματική εναλλακτική για το αυτοκίνητο.

Και βέβαια, σε αυτό θα ήθελα να προσθέσω και τη μεγαλύτερη δημόσια επένδυση η οποία γίνεται σήμερα στη χώρα, που δεν είναι άλλη από τη Γραμμή 4 του Μετρό. Όπως γνωρίζετε, όπως υποθέτω ότι γνωρίζετε, οι δύο μετροπόντικες ήδη έχουν τοποθετηθεί. Η διάνοιξη της σήραγγας θα έχει ολοκληρωθεί ως το 2026.

Αλλά προφανώς μετά απομένει και η κατασκευή των πολλών σταθμών, ένα εξαιρετικά σύνθετο και δύσκολο έργο, το οποίο όταν όμως ολοκληρωθεί θα αλλάξει δραστικά την εικόνα του λεκανοπεδίου, διότι όλοι γνωρίζουμε τις ευεργετικές επιπτώσεις που το Μετρό έχει ως προς τη βελτίωση της ποιότητας των μεταφορών στο λεκανοπέδιο».

Στο πλαίσιο της επίσκεψής του στο αμαξοστάσιο στο Κορωπί, ο Πρωθυπουργός είχε την ευκαιρία να ξεναγηθεί στα καινούργια ντιζελοκίνητα λεωφορεία αστικού τύπου, κατηγορίας EURO VI, αντιρρυπαντικής τεχνολογίας, με χαμηλό δάπεδο, πλήρως προσβάσιμα για όλους τους πολίτες και να συνομιλήσει με τους οδηγούς, οι οποίοι τον ενημέρωσαν για τις αναβαθμισμένες υπηρεσίες προς τους επιβάτες.

Βάσει της νέας σύμβασης με την κοινοπραξία των ΚΤΕΛ Αργολίδας, Επαρχίας Θηβών, Σαλαμίνας, Χανίων – Ρεθύμνου, του Υπεραστικού ΚΤΕΛ Μαγνησίας και των ταξιδιωτικών γραφείων Smile Acadimos και Maroulis Travel, που αναδείχθηκε από τον διεθνή διαγωνισμό του ΟΑΣΑ, θα δρομολογηθούν συνολικά 211 καινούργια λεωφορεία που θα καλύπτουν συνολικά 63 περιαστικές γραμμές της Αττικής.

Εντός του επόμενου μήνα, θα δρομολογηθούν σταδιακά επιπλέον 66 νέα λεωφορεία σε 25 γραμμές, οι οποίες εξυπηρετούν τους Δήμους Κρωπίας, Μαρκόπουλου, Παιανίας, Παλλήνης, Ραφήνας Πικερμίου, Βάρης-Βούλας-Βουλιαγμένης, Γλυφάδας, Ελληνικού-Αργυρούπολης, Πεντέλης, Χαλανδρίου, Αγίας Παρασκευής.

Παράλληλα, προχωρούν οι διαδικασίες για την σταδιακή δρομολόγηση των νέων λεωφορείων και στις υπόλοιπες 38 περιαστικές γραμμές της Αττικής που εξυπηρετούν τους Δήμους Αγίας Βαρβάρας, Αγίων Αναργύρων-Καματερού, Αιγάλεω, Ασπροπύργου, Αχαρνών, Ελευσίνας, Ιλίου, Φυλής, Μάνδρας, Χαϊδαρίου, Μεταμόρφωσης, Νέας Ιωνίας, Λυκόβρυσης-Πεύκης, Κηφισιάς, Διονύσου, Ωρωπού.

Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Youtube
Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Linkedin
Tags:ΟΑΣΑΟΣΥΑΣΤΙΚΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑΑΣΤΙΚΕΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΑΘΗΝΑΣΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΩΝΓΡΑΜΜΕΣ ΛΕΩΦΟΡΕΙΩΝ

Σχετικά Άρθρασχετικά

MMM

Τέσσερα καινούργια λεωφορεία King-Long της “Ανδρέας Νίκας” στον Δήμο Αμαρουσίου

11 Ιουλίου, 2025
MMM

O ΟΑΣΑ εκκινεί διαδικασία ποινικών ρητρών κατά της Κοινοπραξίας Συγκοινωνιών Αττικής για τα πρόσφατα συμβάντα σε λεωφορεία

10 Ιουλίου, 2025
MMM

Συνδικάτο Εργαζομένων ΟΑΣΑ: Η αστική συγκοινωνία δεν είναι έργο που μπορεί να αναλάβει ο οποιοσδήποτε

7 Ιουλίου, 2025
MMM

Σωματείο Τεχνικών και Εργαζομένων ΟΑΣΑ – ΟΣΥ: Αντίθετοι στην “ομιλοποίηση” ΟΑΣΑ και θυγατρικών

7 Ιουλίου, 2025
MMM

Πως σχολίασε ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών την πιλοτική 24ωρη λειτουργία των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς

6 Ιουλίου, 2025
MMM

Κοινοπραξία Συγκοινωνιών Αττικής: Οι δυο οδηγοί που ενεπλάκησαν στο τροχαίο είναι κάτοχοι πιστοποιητικού επαγγελματικής ικανότητας

4 Ιουλίου, 2025
Επόμενο άρθρο

Το αμαξοστάσιο του ΟΑΣΑ στο Κορωπί επισκέφθηκε ο Κ. Μητσοτάκης. Δρομολογούνται σταδιακά 211 νέα λεωφορεία

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Σύσταση 53 προσωποπαγών θέσεων προσωπικού κλάδου και ειδικότητας ΠΕ Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας στην ΥΠΑ

8 Ιουλίου, 2025

Ολοκληρώνεται ο «κύκλος των αλλαγών» στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών

9 Ιουλίου, 2025

Πως θα είναι η επέκταση της κρουαζιέρας στο λιμάνι του Πειραιά (pics)

7 Ιουλίου, 2025

Όλο και πιο κοντά η παραχώρηση του αεροδρομίου Καλαμάτας: Ιδρύθηκε η «Αεροδρόμιο Καλαμάτας ΑΕ»

9 Ιουλίου, 2025

Μηχανισμός «Συνδέοντας την Ευρώπη» (CEF): Εξασφαλίστηκαν οι πόροι για το Αλεξανδρούπολη – Πύθιο

4 Ιουλίου, 2025

Προσεγγίζει το 60% η πρόοδος των έργων στο νέο αεροδρόμιο της Κρήτης, το Καστέλι (pics)

5 Ιουλίου, 2025

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, ως τις 8/8, στον Συνδετήριο Κλάδο Σχηματάρι – Χαλκίδα

4 Ιουλίου, 2025

O ΟΑΣΑ εκκινεί διαδικασία ποινικών ρητρών κατά της Κοινοπραξίας Συγκοινωνιών Αττικής για τα πρόσφατα συμβάντα σε λεωφορεία

10 Ιουλίου, 2025

Οι μηχανοδηγοί (ΠΕΠΕ) προχωρούν σε 24ωρη απεργία στις 17 Ιουνίου

1

Κίνδυνος ανατιμήσεων στα καύσιμα. Έκτακτοι έλεγχοι της ΔΙΜΕΑ σε εταιρείες, πρατήρια πώλησης καυσίμων

1

Το (μεγάλο) μποτιλιάρισμα στην Αττική Οδό, οι προτάσεις της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και η «μεγάλη εικόνα»

1

Άμεση επανέναρξη των πτήσεων υδροπλάνων ζητούν οι ξενοδόχοι στα Ιωάννινα

1

Στους δρόμους της Αθήνας τα νέα λεωφορεία φυσικού αερίου (pics)

1

Κ. Μητσοτάκης: Προστίθενται 50 Αστυνομικοί στη Συγκοινωνιακή Αστυνομία

1

Αυξάνει τις τιμές των γραμματοσήμων, από 1ης Ιουλίου, το ταχυδρομείο της Ολλανδίας

0

Το πρώτο πρατήριο υδρογόνου της AVIN ξεκινά τη λειτουργία του στους Αγ. Θεοδώρους (video, pics)

0
The ID. family is becoming a pioneer in terms of software integration and over-the-air updates. (From left to right: Volkswagen ID.4 GTX, ID.4, ID.3, ID.5 und ID.5 GTX.)

Στο +47% οι παγκόσμιες παραδόσεις BEV οχημάτων στο Q1 του 2025 για τη Volkswagen

11 Ιουλίου, 2025

Στην τελική φάση η προετοιμασία του διαγωνισμού υπηρεσιών διαχείρισης υποδομών της ΥΠΑ

11 Ιουλίου, 2025

Τέσσερα καινούργια λεωφορεία King-Long της “Ανδρέας Νίκας” στον Δήμο Αμαρουσίου

11 Ιουλίου, 2025

ΕΝΗΜΑΕΚ: Καταγγέλλουμε το νέο οργανόγραμμα της ΥΠΑ, ευθεία επίθεση στον κλάδο των ΗΜΑΕΚ

11 Ιουλίου, 2025

Ένταξη της ναυπήγησης νέων ρυμουλκών στον Αναπτυξιακό Νόμο ζητά η Ένωση Πλοιοκτητών Ρυμουλκών

11 Ιουλίου, 2025

Αίτημα πτώχευσης υπέβαλε η Retrack Slovakia, θυγατρική της VTG

11 Ιουλίου, 2025

Διπλασιάζονται οι αμοιβές για το ΔΣ της ζημιογόνου ρουμάνικης Tarom

11 Ιουλίου, 2025

Ο Lars Wagner νέος CEO του τμήματος Εμπορικών Αεροσκαφών της Airbus

11 Ιουλίου, 2025
" "

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Powered by iservices logo

    Metaforespress
    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ
    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΟΔΙΚΕΣ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © metaforespress.gr