Παρασκευή, 16 Μαΐου, 2025
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΟΔΙΚΕΣ

    Συνάντηση του Χρίστου Δήμα στο Βελιγράδι με τη Σέρβα ομόλογό του

    15 Μαΐου, 2025
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Νίκος Ταχιάος: Επενδύουμε πάνω από 200 εκατ. ευρώ για την ενίσχυση της ασφάλειας των αερομεταφορών

    15 Μαΐου, 2025
    LOGISTICS

    Η DFC «ενώνει» Θριάσιο Εμπορευματικό και Ναυπηγεία Ελευσίνας: Υπεγράφη Μνημόνιο Συνεργασίας

    15 Μαΐου, 2025
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    ΣΕΠ και ΠΕΠ ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Καταρχήν συμφωνία με τη HT στο οικονομικό περιεχόμενο της ΣΣΕ για τα έτη 2025-26

    15 Μαΐου, 2025
    LOGISTICS

    DSV: Η πρώτη μεταφορά φαρμακευτικής κάνναβης από την Ελλάδα στις αγορές Ην. Βασιλείου και Γερμανίας

    15 Μαΐου, 2025
    LOGISTICS

    Β. Κικίλιας για αύξηση ναύλων σε φορτηγά: Δεν δικαιολογείται και δεν θα γίνει ανεκτή καμία μετακύλιση

    15 Μαΐου, 2025

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΟΔΙΚΕΣ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΟΔΙΚΕΣ

    Συνάντηση του Χρίστου Δήμα στο Βελιγράδι με τη Σέρβα ομόλογό του

    15 Μαΐου, 2025
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Νίκος Ταχιάος: Επενδύουμε πάνω από 200 εκατ. ευρώ για την ενίσχυση της ασφάλειας των αερομεταφορών

    15 Μαΐου, 2025
    LOGISTICS

    Η DFC «ενώνει» Θριάσιο Εμπορευματικό και Ναυπηγεία Ελευσίνας: Υπεγράφη Μνημόνιο Συνεργασίας

    15 Μαΐου, 2025
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    ΣΕΠ και ΠΕΠ ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Καταρχήν συμφωνία με τη HT στο οικονομικό περιεχόμενο της ΣΣΕ για τα έτη 2025-26

    15 Μαΐου, 2025
    LOGISTICS

    DSV: Η πρώτη μεταφορά φαρμακευτικής κάνναβης από την Ελλάδα στις αγορές Ην. Βασιλείου και Γερμανίας

    15 Μαΐου, 2025
    LOGISTICS

    Β. Κικίλιας για αύξηση ναύλων σε φορτηγά: Δεν δικαιολογείται και δεν θα γίνει ανεκτή καμία μετακύλιση

    15 Μαΐου, 2025

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΟΔΙΚΕΣ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Οι ηλεκτροδηγοί της ΣΤΑΣΥ τάσσονται υπέρ πιο συχνών δρομολογίων τη καλοκαιρινή περίοδο

ffotinos by ffotinos
10 Αυγούστου, 2017
στο MMM
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Το σωματείο ηλεκτροδηγών και λοιπών εργαζομένων κίνησης της ΣΤΑΣΥ, με ανακοίνωσή του, διαμαρτύρεται για τα αραιά δρομολόγια σε μετρό και ηλεκτρικό τους καλοκαιρινούς μήνες, ζητώντας την κατανόηση του επιβατικού κοινού, επιρρίπτοντας – παράλληλα – ευθύνες στη διοίκηση της εταιρείας.

Όπως υποστηρίζουν, είτε λόγω της κρίσης, είτε εξαιτίας της αύξησης των τουριστών, το κοινό που μετακινείται στην Αθήνα είναι πολύ περισσότερο, σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια, οπότε χρειάζεται να τροποποιηθούν  άμεσα τα δρομολόγια, λαμβάνοντας υπόψη τις επικρατούσες συνθήκες.

Η ανακοίνωση του σωματείου

Αποστολή των εργαζόμενων στη ΣΤΑΣΥ είναι η μεταφορά του επιβατικού κοινού στο μέγιστο δυνατό επίπεδο εξυπηρέτησης, με γνώμονα τις υψηλές προδιαγραφές που έχουν τεθεί, ήτοι: ασφάλεια,

ταχύτητα, αξιοπιστία. Σκοπός μας είναι η παροχή συγκοινωνιακού έργου αντάξιου – και υψηλότερου ακόμη – των καλύτερων στο είδος τους φορέων στην Ευρώπη.

Στο πλαίσιο αυτό κινούμενοι, διατυπώσαμε τις επιφυλάξεις μας επανειλημμένως εδώ και δύο χρόνια, σχετικά με το θέμα των χρονοαποστάσεων των συρμών την καλοκαιρινή περίοδο. Διαπιστώσαμε, λοιπόν, ότι ο συγκεκριμένος σχεδιασμός των δρομολογίων, ο οποίος είναι ίδιος με αυτόν που εφαρμόζεται τα τελευταία χρόνια και για την ίδια χρονική περίοδο, δεν επαρκεί για την ορθολογική εξυπηρέτηση των

επιβατών.

Αποτέλεσμα, αποβάθρες σε κεντρικούς σταθμούς ασφυκτικά γεμάτες σε συνθήκες καύσωνα, επιβάτες να μη χωράνε να εισέλθουν στα τραίνα, περιμένοντας καρτερικά να τους «χαμογελάσει η τύχη» όταν φθάσει ο επόμενος ή ο μεθεπόμενος συρμός της «λύτρωσης»…!

Τα πράγματα χειροτερεύουν αν πρόκειται για αεροδρομιακό συρμό, καθόσον ο επιβάτης δε θα χάσει μόνο το συγκεκριμένο συρμό αλλά ενδεχομένως και την πτήση του.

Δεν είναι δύσκολο να καταλάβει κανείς ότι η δυσφορία, η αγανάκτηση και ενίοτε και οργή των επιβατών είναι διάχυτες και έκδηλες, αφού δεν εξυπηρετούνται ικανοποιητικά και το «λογαριασμό» τον πληρώνουν οι εργαζόμενοι ως άμεσοι αποδέκτες. Παρόλα αυτά, υπενθυμίζουμε ότι κατανοούμε το επιβατικό κοινό και είμαστε στο πλευρό του, έχουμε δε ήδη εγκαλέσει, πολλάκις, τους υπεύθυνους στο να ληφθούν τα απαιτούμενα για το σκοπό αυτό μέτρα.

Θα πρέπει, λοιπόν, οι αρμόδιοι οι οποίοι έχουν την ευθύνη για το ωρολόγιο πρόγραμμα, να εισακούσουν τις προτάσεις των εργαζόμενων (που και γνώση και εμπειρία έχουν), να υπολογίσουν το γεγονός ότι στην Αθήνα είτε λόγω της κρίσης, είτε εξαιτίας της αύξησης των τουριστών, το κοινό που μετακινείται είναι κατά πολύ περισσότερο σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια κι έτσι να τροποποιήσουν άμεσα τα δρομολόγια, λαμβάνοντας υπόψη τις επικρατούσες συνθήκες.

Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Youtube
Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Linkedin
Tags:ΣΗΕΚΣΤΑΣΥ

Σχετικά Άρθρασχετικά

MMM

Ηλεκτροδηγοί τραμ: Αναγκαία η επίλυση προβλημάτων για ουσιαστική εφαρμογή της 24ωρης λειτουργίας στην παραλιακή

14 Μαΐου, 2025
MMM

Κλειστοί από τις 4 έως τις 8 Μαΐου και από τις 9 το βράδυ, οι σταθμοί Ελληνικό, Αργυρούπολη, Άλιμος και Ηλιούπολη

4 Μαΐου, 2025
MMM

Στάσεις εργασίας στο Μετρό την Πρωτομαγιά, θα λειτουργεί 09.00 – 15.00

30 Απριλίου, 2025
MMM

Έως τις 8/5 οι αιτήσεις για 80 οδηγούς συρμών της ΣΤΑΣΥ. Όλες οι πληροφορίες

28 Απριλίου, 2025
MMM

Τα όσα υποστηρίζει η ΣΤΑΣΥ για την εκκένωση συρμού του Μετρό

27 Απριλίου, 2025
MMM

Πώς θα κινηθούν τα ΜΜΜ έως και την Τρίτη 22 Απριλίου

20 Απριλίου, 2025
Επόμενο άρθρο

Τέσσερις προσφορές για το πρώτο τμήμα της γραμμής 4 του Μετρό. Το 2026 η ολοκλήρωση

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Οι πρώτες, νέες πληροφορίες για τη συμφωνία Ελλάδας – Ιταλίας στον σιδηρόδρομο

15 Μαΐου, 2025

Τι προβλέπει η νέα συμφωνία Ελλάδας – Ιταλίας για τον σιδηρόδρομο: 8 υπεραστικά τρένα και 15 προαστιακού τύπου φέρνουν οι Ιταλοί (FS)

12 Μαΐου, 2025

ΣΑΤΑ: Η πιάτσα της Uber στο αεροδρόμιο της Αθήνας είναι παράνομη, στάση εργασίας στις 15/5

14 Μαΐου, 2025

Πως σχολίασαν τη νέα συμφωνία Ελλάδας – Ιταλίας ο Δ.Σ. της Ferrovie, ο Πρόεδρος και ο Δ.Σ. της Hellenic Train

13 Μαΐου, 2025

Hellenic Train: Η επένδυση των 360 εκατ. ευρώ είναι από τις μεγαλύτερες στις μεταφορές στην Ελλάδα

12 Μαΐου, 2025

Η Hellenic Train αναζητά τεχνικό προσωπικό σε όλη την Ελλάδα

14 Μαΐου, 2025

Σύνδεσμος εμπόρων και μεσιτών ταξί: Στηρίζουμε απόλυτα τα αιτήματα των ιδιοκτητών ταξί

14 Μαΐου, 2025

Τι οδήγησε στην οριστική ρήξη στον ΟΛΘ μεταξύ Ι. Σαββίδη και Αθ. Λιάγκου;

15 Μαΐου, 2025

Με αεροσκάφη της AEGEAN και της Olympic Air θα μεταφερθεί το Άγιο Φως από την Αθήνα σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας

1

«Η μείωση των λιμενικών τελών θα επηρεάσει απευθείας τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια», δήλωσε ο Β. Κικίλιας

0

Αλ. Μεϊκόπουλος: Η Hellenic Train επιλέγει ξανά το κέρδος αντί της ασφάλειας. Κόβει τον β’ μηχανοδηγό στα τρένα

0

Στον εισαγγελέα ο οδηγός του φορτηγού, μετά το δυστύχημα στα διόδια Πολυμύλου με 2 νεκρούς

0

Συνάντηση Απ. Τζιτζικώστα με το Διοικητικό Συμβούλιο του ACI Europe, με τη συμμετοχή ΔΑΑ και Fraport

0

Πως διαμορφώνονται οι μέσες τιμές λιανικής πώλησης καυσίμων για όλη την Ελλάδα

0

O ΔΑΑ δωρίζει 4 περιπολικά στην Ελληνική Αστυνομία

0

European Rail CEOs join high-level Dialogue on continent-wide high-speed rail implementation

0

Συνάντηση του Χρίστου Δήμα στο Βελιγράδι με τη Σέρβα ομόλογό του

15 Μαΐου, 2025

Νίκος Ταχιάος: Επενδύουμε πάνω από 200 εκατ. ευρώ για την ενίσχυση της ασφάλειας των αερομεταφορών

15 Μαΐου, 2025

Η DFC «ενώνει» Θριάσιο Εμπορευματικό και Ναυπηγεία Ελευσίνας: Υπεγράφη Μνημόνιο Συνεργασίας

15 Μαΐου, 2025

ΣΕΠ και ΠΕΠ ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Καταρχήν συμφωνία με τη HT στο οικονομικό περιεχόμενο της ΣΣΕ για τα έτη 2025-26

15 Μαΐου, 2025

DSV: Η πρώτη μεταφορά φαρμακευτικής κάνναβης από την Ελλάδα στις αγορές Ην. Βασιλείου και Γερμανίας

15 Μαΐου, 2025

Β. Κικίλιας για αύξηση ναύλων σε φορτηγά: Δεν δικαιολογείται και δεν θα γίνει ανεκτή καμία μετακύλιση

15 Μαΐου, 2025

Υπεβλήθη στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή η πρόταση αναθεώρησης του «Ελλάδα 2.0»

15 Μαΐου, 2025

Nissan after sales service με έκπτωση 25% σε ανταλλακτικά και αξεσουάρ

15 Μαΐου, 2025
" "

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Powered by iservices logo

    Metaforespress
    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ
    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΟΔΙΚΕΣ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © metaforespress.gr