• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Πέμπτη, 7 Ιουλίου, 2022
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Κώστας Καραμανλής: Πλέον η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα ελέγχεται για τις άγονες γραμμές
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Κώστας Καραμανλής: Πλέον η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα ελέγχεται για τις άγονες γραμμές

    6 Ιουλίου, 2022
    Μάκης Κασιδιάρης, πρόεδρος ΠΟΕΙΑΤΑ: Τα ταξί έχουν χάσει το 90% του έργου τους
    MMM

    Παρατάθηκε έως τα τέλη του 2022 η προθεσμία για αντικατάσταση ταξί που έληξε η ηλικία τους

    6 Ιουλίου, 2022
    MMM

    Κρίθηκαν παράνομες οι στάσεις εργασίας στον ΟΑΣΘ για τις 5, 7 και 11 Ιουλίου

    6 Ιουλίου, 2022
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    «Αυθεντικές Εξορμήσεις»: Νέο πρόγραμμα εκδρομών με ολιγάριθμα group από τη Celestyal Cruises

    6 Ιουλίου, 2022
    Ολοένα και περισσότεροι Έλληνες προτιμούν την κρουαζιέρα. +52% το 2016, στοιχεία της CLIA
    MMM

    Ανακοίνωση της ΣΤΑΣΥ για τον τραυματισμό παιδιού στον σταθμό «Μοναστηράκι»

    6 Ιουλίου, 2022
    Οι πρώην μέτοχοι του ΟΑΣΘ πρέπει να αποζημιωθούν, υποστηρίζει ο Στ. Σιμόπουλος
    MMM

    Κων/νος Ζέρβας: Η Θεσσαλονίκη δεν πρέπει να μείνει χωρίς αστική συγκοινωνία ούτε μία ώρα

    6 Ιουλίου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Κώστας Καραμανλής: Πλέον η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα ελέγχεται για τις άγονες γραμμές
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Κώστας Καραμανλής: Πλέον η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα ελέγχεται για τις άγονες γραμμές

    6 Ιουλίου, 2022
    Μάκης Κασιδιάρης, πρόεδρος ΠΟΕΙΑΤΑ: Τα ταξί έχουν χάσει το 90% του έργου τους
    MMM

    Παρατάθηκε έως τα τέλη του 2022 η προθεσμία για αντικατάσταση ταξί που έληξε η ηλικία τους

    6 Ιουλίου, 2022
    MMM

    Κρίθηκαν παράνομες οι στάσεις εργασίας στον ΟΑΣΘ για τις 5, 7 και 11 Ιουλίου

    6 Ιουλίου, 2022
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    «Αυθεντικές Εξορμήσεις»: Νέο πρόγραμμα εκδρομών με ολιγάριθμα group από τη Celestyal Cruises

    6 Ιουλίου, 2022
    Ολοένα και περισσότεροι Έλληνες προτιμούν την κρουαζιέρα. +52% το 2016, στοιχεία της CLIA
    MMM

    Ανακοίνωση της ΣΤΑΣΥ για τον τραυματισμό παιδιού στον σταθμό «Μοναστηράκι»

    6 Ιουλίου, 2022
    Οι πρώην μέτοχοι του ΟΑΣΘ πρέπει να αποζημιωθούν, υποστηρίζει ο Στ. Σιμόπουλος
    MMM

    Κων/νος Ζέρβας: Η Θεσσαλονίκη δεν πρέπει να μείνει χωρίς αστική συγκοινωνία ούτε μία ώρα

    6 Ιουλίου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Η πανδημία είναι παρένθεση, οι μεταφορές θα υπερδιπλασιαστούν μέχρι το 2050! Η έκθεση ITF Transport Outlook

vvegiazi by vvegiazi
15 Ιουνίου, 2021
στο LOGISTICS, MMM, ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ, ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ, ΝΑΥΤΙΛΙΑ, ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
0
Οι μεταφορές γίνονται πιο ευφυείς! Εκπρόσωποι της πολιτείας, φορέων και της αγοράς μιλούν στο metaforespress.gr
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Μπορεί οι μεταφορές και κυρίως, οι επιβατικές να έχουν πληγεί σημαντικά από την πανδημία, ωστόσο το μέλλον τους προδιαγράφεται ευοίωνο.

Το International Transport Forum δημοσίευσε την έκθεση ITF Transport Outlook 2021, παρουσιάζοντας τα σενάρια για την παγκόσμια ζήτηση των μεταφορών στις επόμενες τρείς δεκαετίες μέχρι το 2050.

Η έκθεση, όπως αναφέρεται, καλύπτει επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές και όλα τα μέσα μεταφοράς.

Τα σενάρια περιλαμβάνουν αναλυτικές εκτιμήσεις για τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (CO2) από τις μεταφορές κάτω από διαφορετικές περιστάσεις, επιτρέποντας μια αξιολόγηση των πιθανών επιπτώσεων της μελλοντικής δραστηριότητας των μεταφορών στην κλιματική αλλαγή.

Η έκδοση αυτή αναλύει τις επιπτώσεις της πανδημίας Covid-19 στα μεταφορικά συστήματα και τον ρόλο τους στην κοινωνική ισότητα και την ευεξία.

Τα σενάρια υπολογίζουν πιθανές μακροπρόθεσμες επιπτώσεις της πανδημίας στις μεταφορές και τις συνδέουν με προκλήσεις και ευκαιρίες για την απανθρακοποίηση των μεταφορών.

Το Transport Outlook ξεχωρίζει πολιτικές που είναι κρίσιμες για την αποτελεσματική και ισότιμη μετάβαση στην βιώσιμη κινητικότητα στον απόηχο της πανδημίας σε αστικό, περιφερειακό και παγκόσμιο επίπεδο.

Τρία διαφορετικά σενάρια εξετάζονται. Το σενάριο Recovery αντιπροσωπεύει τις τρέχουσες προσπάθειες και συνθήκες, προεκβαλλόμενες στο 2050.

Το σενάριο Reshape υποθέτει ότι οι κυβερνήσεις θα λάβουνε φιλόδοξα μέτρα και πολιτικές απάνθρακοποίησης πέρα από τις ήδη υπάρχουσες.

Τέλος, στο σενάριο Reshape+, οι κυβερνήσεις εκμεταλλεύονται επιπρόσθετα τις ευκαιρίες για την απανθρακοποίηση των μεταφορών που παρέχονται από την πανδημία Covid-19.

Τα ευρήματα της έκθεσης

Σύμφωνα με την πορεία που χαρακτηρίζει τις υπάρχουσες δεσμεύσεις, η συνολική δραστηριότητα για τις μεταφορές θα υπερδιπλασιαστεί μέχρι το 2050 συγκριτικά με τα μεγέθη του 2015.

Η επιβατική δραστηριότητα θα αυξηθεί κατά 2,3 φορές. Η εμπορευματική αντίστοιχα, 2,6 φορές.

Η αύξηση της συνολικής ζήτησης είναι μειωμένη συγκριτικά με προηγούμενες εκδόσεις του Transport Outlook, όπου τριπλασιαζόταν.

Η μειωμένη αύξηση της ζήτησης στις επόμενες δεκαετίες αντιπροσωπεύει λιγότερο αισιόδοξες προβλέψεις για την ανάπτυξη της οικονομίας και τις νέες δεσμεύσεις απανθρακοποίησης που έγιναν το 2018/19.

Η μελλοντική ζήτηση για τις μεταφορές συνολικά, αντικατοπτρίζει την αβεβαιότητα που υπάρχει για την ανάκαμψη μετά την πανδημία Covid-19, γεγονός που κάνει μελλοντικές εκτιμήσεις δύσκολες.

Παρόλα αυτά, η συνεχιζόμενη οικονομική ανάπτυξη και ο αυξανόμενος πληθυσμός σε παγκόσμιο επίπεδο θα μεταφραστεί σε αυξημένη ζήτηση για μεταφορές συνολικά.

Οι τρέχουσες πολιτικές απανθρακοποίησης των μεταφορών είναι ανεπαρκείς για να εκτρέψουν τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές σε μια βιώσιμη κατεύθυνση.

Οι εκπομπές CO2 από τις μεταφορές θα αυξηθούν κατά 16% το 2050 ακόμα και αν οι σημερινές δεσμεύσεις απανθρακοποίησης τηρηθούν στο ακέραιο. Οι αναμενόμενες μειώσεις εκπομπών ρύπων από αυτές τις πολιτικές θα αντισταθμισθούν και με το παραπάνω από την αυξημένη μεταφορική δραστηριότητα.

Πιο φιλόδοξες πολιτικές απανθρακοποιήσης των μεταφορών, μπορούν να μειώσουν τις εκπομπές CO2 κατά σχεδόν 70% το 2050 συγκρητικά με τις τιμές του 2015.

Μια τέτοια μείωση θα έφτανε κοντά στον στόχο της συμφωνίας των Παρισίων για συγκράτηση της μεταβολής θερμοκρασίας λόγω της κλιματικής αλλαγής κατά 1.5ο C.

Αυτό το σενάριο θα χρειαζόταν στοχευμένες ενέργειες για μείωση περιττών μετακινήσεων, μεταφορά μεταφορικής δραστηριότητας σε πιο βιώσιμα μέσα κυκλοφορίας, βελτίωση της ενεργειακής αποδοτικότητας των οχημάτων και την γρήγορη αύξηση της χρήσης ηλεκτρικών οχημάτων και καυσίμων χαμηλής περιεκτικότητας σε άνθρακα.

Ένα φιλόδοξο πρόγραμμα απανθρακοπόησης για τις πόλεις μπορεί να μειώσει τις εκπομπές CO2 από την αστική κινητικότητα κατά 80% συγκριτικά με τα επίπεδα του 2015.

Η υψηλή πυκνότητα ανθρώπων, υπηρεσιών και υποδομών βάζει τις πόλεις στην πρώτη γραμμή της αλλαγής προς μεταφορικές επιλογές χαμηλών ή μηδενικών εκπομπών ρύπων. Επιπλέον, οι πολιτικές διαχείρισης ζήτησης μεταφορών στα φιλόδοξα σενάρια μπορούν να μειώσουν την αστική επιβατική δραστηριότητα κατά 22% συγκριτικά με το σενάριο που ακολουθεί την τρέχουσα πορεία.

Είναι πιο δύσκολο να υπάρξει απανθρακοποιήση των υπεραστικών και περιφερειακών επιβατικών μετακινήσεών, αλλά με τις σωστές πολιτικές, οι εκπομπές CO2 το 2050 μπορούν να μειωθούν παραπάνω από το μισό συγκριτικά με το 2015.

Η διαχείριση της ζήτησης για αεροπορικές μετακινήσεις, των μεγάλων ταξιδιών με αυτοκίνητο, και των υπεραστικών μετακινήσεων με τρένο είναι πιο δύσκολη από την αστική κινητικότητα.

Οι πολιτικές που μεταφέρουν την ζήτηση σε βιώσιμα μέσα μεταφορών, η αυξημένη αποδοτικότητα των οχημάτων και οι βελτιωμένες τεχνολογίες καυσίμων, αποτελούν λύσεις που πρέπει να χρησιμοποιηθούν για να αντιστρέψουν την αύξηση των εκπομπών ρύπων από τις υπεραστικές επιβατικές μεταφορές.

Η μεγάλη αύξηση της εμπορευματικής δραστηριότητας καλεί για αυξημένη προσοχή στην απανθρακοποίηση των εμπορευματικών μεταφορών.

Σύμφωνα με την τρέχουσα πορεία, οι εκπομπές CO2 το 2050 θα είναι 22% μεγαλύτερες από τα επίπεδα το 2015. Αυτό θα οδηγήσει σε μια σταδιακή αύξηση του ποσοστού τους συγκριτικά με τις συνολικές εκπομπές ρύπων από της μεταφορές.

Αντίθετα, οι πολιτικές που προωθούν την σύμπτυξη των εμπορευματικών μεταφορών, βελτιώνουν την συνεργασία στην αηδιαστική αλυσίδα, προοδεύουν την τυποποίηση και προωθούν τεχνολογίες χαμηλές σε άνθρακα στον τομέα αυτό μπορούν να μειώσουν εκπομπές ρύπων από εμπορευματικές μεταφορές κατά 72% συγκριτικά με το 2015.

Η ενθάρρυνση αλλαγής συμπεριφορών και η αξιοποίηση των πακέτων στήριξης για την οικονομική ανάκαμψη μετά την πανδημία μπορεί να αποτελέσει ένα μέσο επιτάχυνσης της απανθρακοποίησης των μεταφορών και της μετάβασης στην βιώσιμη κινητικότητα.

Η σύνδεση της οικονομικής ανάκαμψης με την απανθρακοποίηση των μεταφορών θα έφερνε τους στόχους της συμφωνίας των Παρισίων για το κλίμα πιο κοντά, πιο γρήγορα, και με μεγαλύτερη βεβαιότητα.

Οι πολιτικές απανθρακοποίησης δεν θα πρέπει να επιβαρύνουν δυσανάλογα κάποιους πολίτες. Η προσεκτική εφαρμογή τους προς αποφυγή άνισης κατανομής των επιπτώσεων τους είναι πολύ σημαντική.

Αδύναμες πληθυσμιακές ομάδες και περιοχές φέρνουν μεγαλύτερο μέρος των αρνητικών επιπτώσεων από την κλιματική αλλαγή που προκαλείται εν μέρη από τις επιλογές των πιο ευνοημένων πληθυσμιακών ομάδων.

Οι δράσεις για την κλιματική αλλαγή δεν θα πρέπει να επιβαρύνουν τους αδύναμους περισσότερο, αλλά να στοχεύουν στην εξισορρόπηση των ανισoτήτων.

Η έμφαση στην βελτίωση της προσβασιμότητας μπορεί να βοηθήσει και στους δύο τομείς: να κάνει τις μετακινήσεις πιο αποδοτικές και κατ’ επέκταση λιγότερο ρυπογόνες, και να αυξήσει την πρόσβαση των πολιτών σε ευκαιρίες.

Συμβουλές για πολιτικές

Ευθυγραμμίστε τα πακέτα ανάκαμψης από την πανδημία Covid-19 για την ανάκαμψη της οικονομίας, την καταπολέμηση της κλιματικής αλλαγής και την αύξηση της ισότητας

Στον απόηχο της πανδημίας, οι πολιτικές των μεταφορών πρέπει να στοχεύουν σε τρεις στόχους: να βοηθήσουν στην οικονομική ανάκαμψη, να μειώσουν τις επιπτώσεις στο περιβάλλον και να εξασφαλίσουν δίκαια και ισότιμα κοινωνικά αποτελέσματα.

Η ευθυγράμμιση αυτών των στόχων θα ενισχύσει την στήριξη του κόσμου για αυτές τις τόσο σημαντικές παρεμβάσεις. Θα τις κάνει επίσης πιο αποδοτικές σε θέμα κόστους και πιο εύκολο να εφαρμοστούν γρήγορα.

Η ανάκαμψη από την κρίση του Covid-19 προσφέρει μια μοναδική ευκαιρία να συνδυαστεί η οικονομική ανάπτυξη με την αλλαγή συμπεριφοράς στην κινητικότητας και την αύξηση χρήσης τεχνολογιών χαμηλές σε εκπομπές ρύπων, ενώ παράλληλα αυξάνει τις ευκαιρίες για τους πολίτες μέσω της βελτίωση της προσβασιμότητας και καλύτερων επιλογών κινητικότητας.

Εφαρμόστε πολύ πιο φιλόδοξες πολιτικές που θα αναστρέψουν την αύξηση των εκπομπών CO2 από τις μεταφορές

Υπό τις τρέχουσες πολιτικές οι εκπομπές CO2 δεν θα πέσουν, θα συνεχίσουν να αυξάνονται.

Η αύξηση του παγκόσμιου πληθυσμού και η αυξημένη ευημερία δημιουργούν νέα ζήτηση για μεταφορές που θα επισκιάσει τις εκτιμώμενες μειώσεις ρύπων. Οι σωστές πολιτικές μπορούν να σπάσουν την σύνδεση μεταξύ οικονομικής ανάπτυξης και εκπομπής ρύπων από τις μεταφορές.

Αυτές οι πολιτικές θα δημιουργήσουν κίνητρα που θα μειώσουν τις αχρείαστες μετακινήσεις, θα μεταφέρουν τις μετακινήσεις σε βιώσιμες επιλογές και θα βελτιώσουν τις τεχνολογίες οχημάτων και εναλλακτικών καυσίμων.

Στην αναθεώρηση του έτους 2021 για τις Εθνικά Καθορισμένες Συμμετοχές υπό το πρίσμα της συμφωνίας των Παρισίων, οι κυβερνήσεις πρέπει να θέσουν φιλόδοξους στόχους, να τους υποστηρίξουν με συγκεκριμένες πολιτικές και να τους ενισχύσουν εκμεταλλευόμενες τα πακέτα ανάκαμψης για την πανδημία Covid-19 ώστε να επιταχύνουν την απανθρακοποίηση των μεταφορών.

Καθορίστε ξεχωριστές στρατηγικές για τους διαφορετικούς τομείς των μεταφορών, ώστε να αντιπροσωπεύουν τις ιδιαίτερες δυνατότητες και προκλήσεις τους, ως προς την απανθρακοποίηση

Οι διαφορετικοί τομείς των μεταφορών χρειάζονται διαφορετικές προσεγγίσεις για την απανθρακοποίηση.

Δεν είναι όλες οι στρατηγικές «αποφυγής, αλλαγής, και βελτίωσης» εφαρμόσιμες σε όλους τους τομείς με τον ίδιο τρόπο.

Οι αστικές επιβατικές μεταφορές μπορούν να χρησιμοποιήσουν και τις τρεις διαστάσεις για να μειώσουν δραστικά τις εκπομπές ρύπων μειώνοντας τις αποστάσεις διαδρομών, προσφέροντας μημηχανοκίνητες επιλογές και εξασφαλίζοντας μεγάλη χρήση δημοσίων συγκοινωνιών.

Η απανθρακοποίηση των υπεραστικών και περιφερειακών μεταφορών από την άλλη, θα βασιστεί πολύ περισσότερο στην τεχνολογική εξέλιξη, καθώς η ζήτηση για τις μετακινήσεις αυτές είναι πιο δύσκολο να διαχειριστεί.

Οι εμπορευματικές μεταφορές έχουν την μεγαλύτερη ευελιξία για μείωση ζήτησης και εκπομπών ρύπων μέσω τεχνολογιών χαμηλών σε άνθρακα, σύμπτυξη φορτίων, μικρότερων λογιστικών αλυσίδων και γρήγορης ψηφιοποίησης και τυποποίησης για βελτιστοποίηση δραστηριότητας.

Στηρίξτε την καινοτομία για επιτάχυνση των τεχνολογικών ανακαλύψεων που χρειάζονται για την απανθρακοποίηση των μεταφορών

Η τεχνολογική πρόοδος είναι απαραίτητη για την αποδοτική απανθρακοποίηση των μεταφορών, ειδικά σε τομείς που είναι δύσκολο να απανθρακοποιηθούνε.

Η μείωση της κατανάλωσης ενέργειας των μηχανοκίνητων ταξιδίων χρειάζεται επενδύσεις σε πράσινα οχήματα και καύσιμα.

Οι επενδύσεις σε υποδομές επαναφόρτισης για τις οδικές μετακινήσεις θα αυξήσει την εμπιστοσύνη του αγοραστικού κοινού στα οχήματα μηδενικών ρύπων και οι επιδοτήσεις αγοράς θα επιταχύνουν την μετάβαση κάνοντας τις επιλογές πράσινης κινητικότητας πιο προσιτές.

Η ψηφιακή καινοτομία θα βοηθήσει στην πιο αποδοτική λειτουργία των δημοσίων συγκοινωνιών, άλλων επιλογών κοινής κινητικότητας και της αηδιαστικής αλυσίδας εμπορευμάτων.

Αλλάξτε την προτεραιότητα στην βελτίωση της προσβασιμότητας

Η αλλαγή των στόχων των πολιτικών μεταφορών από την αύξηση της κινητικότητας στην βελτίωση της προσβασιμότητας θα βοηθήσει στην επίτευξη διαφόρων στόχων, από την διαχείριση της κλιματικής αλλαγής στην βιώσιμη ανάπτυξη και την κοινωνική ευεξία.

Ο κυκλοφοριακός σχεδιασμός τείνει να συνδέει την αυξημένη προσφορά μετακινήσεων με αυξημένη προσβασιμότητα.

Παρόλα αυτά, η δυνατότητα να ταξιδεύεις περισσότερο και πιο μακριά δεν σημαίνει ότι έχεις πρόσβαση στους προορισμούς που θέλει.

Ο κυκλοφοριακός σχεδιασμός που εξυπηρετεί τους πολίτες λαμβάνει υπόψιν τους επιθυμητούς προορισμούς και επικεντρώνεται στο πόσο καλά τους συνδέουν οι κυκλοφοριακές επιλογές.

Ενισχύστε την συνεργασία με τομείς εκτός των μεταφορών και μεταξύ κρατικών και ιδιωτικών φορέων

Η απανθρακοποίηση των μεταφορών είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με τις εξελίξεις σε άλλους τομείς. Χαρακτηριστικά, η βιώσιμη κινητικότητα είναι εφικτή μόνο με πράσινη παραγωγή ενέργειας.

Ένα πράσινο δίκτυο ενέργειας είναι απαραίτητο ώστε τα ηλεκτρικά οχήματα να είναι πραγματικά χωρίς εκπομπές ρύπων.

Με την σειρά τους, οι μεταφορές με χαμηλούς ρύπους παίζουν κεντρικό ρόλο στην βιωσιμότητα του εμπορίου και του τουρισμού.

Η ψηφιοποίηση των υπηρεσιών μεταφορών προσφέρει ευκαιρίες για πιο αποδοτική δρομολόγηση, κοινή χρήση στοιχείων και καλύτερων δεδομένων για λήψη αποφάσεων.

Η στενή συνεργασία μεταξύ κυβερνητικών και ιδιωτικών φορέων σε νέες υπηρεσίες κινητικότητας είναι πολύ σημαντικές για να μεγιστοποιήσουν τα κοινωνικά οφέλη αυτών των νέων υπηρεσιών και την ελαχιστοποίηση του εξωτερικού κόστους.

Τέλος, η ενσωμάτωση των αποφάσεων χρήσης γης και κυκλοφοριακού σχεδιασμού μπορεί να μειώσει την ζήτηση για μεταφορές και να βελτίωση την προσβασιμότητα για τους πολίτες.

Tags:ΕΠΙΒΑΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣINTERNATIONAL TRANSPORT FORUMITFITF Transport Outlook

Σχετικά Άρθρα

13 χρόνια λειτουργίας συμπλήρωσε η Γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου «Χαρίλαος Τρικούπης»
LOGISTICS

Παρατείνονται ως τα τέλη του 2022 οι ρυθμίσεις για τη διενέργεια διεθνών οδικών εμπορευματικών μεταφορών Ελλάδας – Ουκρανίας

1 Ιουλίου, 2022
Η άνοδος του «Preighter»
LOGISTICS

Νέες απαιτήσεις στις εισερχόμενες αεροπορικές μεταφορές στην ΕΕ φέρνει η Έκδοση 2 του ICS2

30 Ιουνίου, 2022
Ρουμανία: Κρατική ενίσχυση 60 εκατ. ευρώ για τη στήριξη των οδικών μεταφορών (εμπορευματικών, επιβατικών)
LOGISTICS

Ρουμανία: Κρατική ενίσχυση 60 εκατ. ευρώ για τη στήριξη των οδικών μεταφορών (εμπορευματικών, επιβατικών)

29 Ιουνίου, 2022
Αναμορφώνεται έως τα τέλη του έτους το θεσμικό πλαίσιο για την εφοδιαστική αλυσίδα
LOGISTICS

Θα καταφέρει η HIG Capital τη «μεγάλη συγκέντρωση» σε μεταφορές – logistics; To metaforespress.gr αποκαλύπτει

28 Ιουνίου, 2022
Η DB Schenker εξαγοράζει την USA Truck έναντι περίπου 435 εκατ. δολ.
LOGISTICS

Η DB Schenker εξαγοράζει την USA Truck έναντι περίπου 435 εκατ. δολ.

27 Ιουνίου, 2022
LOGISTICS

Το Διεθνές Πανεπιστήμιο Ελλάδος ανέλαβε την κωδικοποίηση της νομοθεσίας των οδικών επιβατικών και εμπορευματικών μεταφορών

27 Ιουνίου, 2022
Επόμενο άρθρο
Θ. Αρβανίτης, DB Schenker: Περισσότεροι από 300 πλήρεις συρμοί, το 2017, σε συνεργασία με Cosco

Η DB Schenker επενδύει στην κροατική εταιρεία ρομποτικής και λύσεων AI Gideon Brothers

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
Μεταφορική εταιρεία στην Ιταλία προσφέρει μπόνους 6.000 ευρώ για να προσελκύσει οδηγούς φορτηγών

Μεταφορική εταιρεία στην Ιταλία προσφέρει μπόνους 6.000 ευρώ για να προσελκύσει οδηγούς φορτηγών

4 Ιουλίου, 2022
Εγκρίθηκαν 2,79 εκατ. ευρώ για την προμήθεια συστήματος WAM στην ΥΠΑ

«Μετακομίζει» η Προσέγγιση Αθηνών από το ΚΕΠΑΘΜ στο αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος»

30 Ιουνίου, 2022

Απεργιακές κινητοποιήσεις (στάσεις εργασίας, 24ωρες απεργίες), τον Ιούλιο, στον ΟΑΣΘ

4 Ιουλίου, 2022
Αθάνατη Ελλάδα. Δυο φορές, σε 1 εβδομάδα, εγκαινιάστηκε το αεροδρόμιο της Πάρου

Παραχωρούνται “πακέτο” τα 22 κρατικά περιφερειακά αεροδρόμια. Δηλώσεις Γ. Δημητριάδη (Υπερταμείο)

30 Ιουνίου, 2022

Στα 42 έτη το ανώτατο όριο ηλικίας διορισμού για συγκεκριμένες ειδικότητες στον ΟΣΕ

30 Ιουνίου, 2022
Με στάσεις εργασίας στις 5/3 και 24ωρη απεργία στις 6/3 «απαντούν» οι σιδηροδρομικοί στην ιδιωτικοποίηση της ΕΕΣΣΤΥ

24ωρη απεργία κήρυξε ο Πανελλήνιος Σύλλογος Τηλεπικοινωνιακών (AFISO) ΥΠΑ για τις 11 Ιουλίου

30 Ιουνίου, 2022
Τα “αποκαλυπτήρια” της “νέας” ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μετονομάζεται σε Hellenic Train (pics)

Τα “αποκαλυπτήρια” της “νέας” ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μετονομάζεται σε Hellenic Train (pics)

1 Ιουλίου, 2022

Δυο κύριοι ανταγωνιστές δίπλα – δίπλα στο Θριάσιο

4 Ιουλίου, 2022

Στον σταθμό «Νομισματοκοπείο» η νέα αφετηρία των ΚΤΕΛ Αττικής για Ραφήνα, Νέα Μάκρη, Μαραθώνα, Μαρκόπουλο, Λαύριο

10
Από 200 – 600 εκατ. ετησίως οι απώλειες εσόδων από το λαθρεμπόριο καυσίμων

Στα 80 ευρώ η επιδότηση καυσίμων (Fuel Pass) για το τρίμηνο Ιούλιος – Σεπτέμβριος, στα 100 ευρώ στα νησιά

1

Διαθέσιμα στα κινητά, από τον προσεχή Ιούλιο, τα διπλώματα οδήγησης

1
Κώστας Καραμανλής: Πλέον η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα ελέγχεται για τις άγονες γραμμές

Κώστας Καραμανλής: Πλέον η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα ελέγχεται για τις άγονες γραμμές

6 Ιουλίου, 2022
Μάκης Κασιδιάρης, πρόεδρος ΠΟΕΙΑΤΑ: Τα ταξί έχουν χάσει το 90% του έργου τους

Παρατάθηκε έως τα τέλη του 2022 η προθεσμία για αντικατάσταση ταξί που έληξε η ηλικία τους

6 Ιουλίου, 2022

Κρίθηκαν παράνομες οι στάσεις εργασίας στον ΟΑΣΘ για τις 5, 7 και 11 Ιουλίου

6 Ιουλίου, 2022

«Αυθεντικές Εξορμήσεις»: Νέο πρόγραμμα εκδρομών με ολιγάριθμα group από τη Celestyal Cruises

6 Ιουλίου, 2022
Ολοένα και περισσότεροι Έλληνες προτιμούν την κρουαζιέρα. +52% το 2016, στοιχεία της CLIA

Ανακοίνωση της ΣΤΑΣΥ για τον τραυματισμό παιδιού στον σταθμό «Μοναστηράκι»

6 Ιουλίου, 2022
Οι πρώην μέτοχοι του ΟΑΣΘ πρέπει να αποζημιωθούν, υποστηρίζει ο Στ. Σιμόπουλος

Κων/νος Ζέρβας: Η Θεσσαλονίκη δεν πρέπει να μείνει χωρίς αστική συγκοινωνία ούτε μία ώρα

6 Ιουλίου, 2022
Hellenic Train: Αναστέλλονται τα δρομολόγια στο τμήμα Άνω Λιόσια – Κάντζα έως τις 15 Ιουλίου

Hellenic Train: Αναστέλλονται τα δρομολόγια στο τμήμα Άνω Λιόσια – Κάντζα έως τις 15 Ιουλίου

6 Ιουλίου, 2022
Δυναμική ανάκαμψη της επιβατικής κίνησης αναμένει η Fraport το 2022. Δηλώσεις Στ. Σούλτε

St. Schulte, Fraport: Τα προβλήματα στις πτήσεις θα διαρκέσουν μήνες, παρά τις προσλήψεις προσωπικού

6 Ιουλίου, 2022

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα

    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.

    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ