ΑρχικήMMMΟχτώ υποψήφιοι εκδήλωσαν ενδιαφέρον για τις πρόδρομες εργασίες της γραμμής 4 του Μετρό

Οχτώ υποψήφιοι εκδήλωσαν ενδιαφέρον για τις πρόδρομες εργασίες της γραμμής 4 του Μετρό

Οχτώ υποψήφιοι εκδήλωσαν ενδιαφέρον για τις πρόδρομες εργασίες του πρώτου τμήματος της γραμμής 4 του Μετρό «Άλσος Βεΐκου – Γουδή».

Αντικείμενο της σύμβασης είναι η μελέτη και η εκπόνηση των μετατοπίσεων των δικτύων κοινής ωφέλειας, των αρχαιολογικών εργασιών, των κυκλοφοριακών παρακάμψεων και λοιπών απαιτούμενων εργασιών στους χώρους του έργου της Γραμμής 4, του Μετρό Αθήνας, σύμφωνα με τα τεύχη του διαγωνισμού.

Ο συνολικός προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται σε 39.000.000 ευρώ χωρίς Φ.Π.Α., ενώ η ηλεκτρονική αποσφράγιση των προσφορών θα γίνει στις 27 Ιουλίου 2018  και ώρα 11:00 π.µ.

Οι ενδιαφερόμενοι

Στη διαδικασία συμμετέχουν οι κάτωθι εταιρείες οι οποίες υπέβαλαν φάκελο εκδήλωσης ενδιαφέροντος:

-“ΕΡΕΤΒΟ” ΕΡΓΟΛΗΠΤΙΚΗ-ΕΜΠΟΡΙΚΗ-ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ-ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΚΑΙ ΟΙΚΙΣΤΙΚΗ ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑ με διακριτικό τίτλο “ΕΡΕΤΒΟ Α.Ε.”

-ΑΚΤΩΡ ΑΤΕ

-ΘΕΜΕΛΗ ΑΕ

-ΤΕΡΝΑ Α.Ε.

-J&P-ΑΒΑΞ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ – ΕΡΓΟΛΗΠΤΙΚΗ – ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ -ΕΜΠΟΡΙΚΗ – ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ – ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΩΝ ΥΛΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΩΝ

-«P. & C. DEVELOPMENT S.A.»

-ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ – ΟΜΙΛΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ

-ΙΝΤΡΑΚΟΜ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑΛΛΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ.

Για πρώτη φορά, λαμβάνει χώρα ανάλογος διαγωνισμός, όπως επισημαίνει η Αττικό Μετρό, με το αντικείμενο του οποίου προβλέπεται να ελαχιστοποιηθούν οι πιθανές καθυστερήσεις του μεγαλύτερου δημόσιου έργου συγκοινωνιακής υποδομής, που εκτελείται αυτή τη στιγμή στην Ε.Ε., προϋπολογισμού δημοπράτησης 1,45 δις ευρώ χωρίς ΦΠΑ, για την πρώτη φάση.

«Η διοίκηση της Αττικό Μετρό Α.Ε. εκφράζει την ικανοποίησή της για το ενδιαφέρον και τη συμμετοχή των κατασκευαστικών εταιριών, καθώς η κατασκευή του έργου θα συμβάλλει ουσιαστικά στην αύξηση των θέσεων εργασίας και στο ΑΕΠ της χώρας και η ολοκλήρωσή του θα αναβαθμίσει ουσιαστικά την ποιότητα ζωής και τις παρεχόμενες υπηρεσίες προς τους πολίτες της Αττικής, υποβοηθώντας συγκοινωνιακά υποβαθμισμένες έως τώρα περιοχές», αναφέρει η εταιρεία.

Υπενθυμίζεται ότι η διαγωνιστική διαδικασία του κυρίους έργου, ύψους 1,45 δις. ευρώ, βρίσκεται σε εξέλιξη, με 3 σχήματα να συνεχίζουν στην επόμενη φάση.

Οι 3 κοινοπραξίες είναι οι εξής: ΤΕΡΝΑ – Vinci -Siemens, J&P Άβαξ – Ghella – Alstom Transport και Άκτωρ – Ansaldo – Hitachi Rail Italy.

Share With:
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
No Comments

Αφήστε ένα σχόλιο