Δευτέρα, 12 Μαΐου, 2025
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Κατά 1% μειώθηκαν τα ναύλα μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων

    12 Μαΐου, 2025
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Για πρώτη φορά, η Δυτική Ακτή των ΗΠΑ (Λος Άντζελες) θα συνδέεται απευθείας με την Αθήνα

    12 Μαΐου, 2025
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Οικονομικά αποτελέσματα PCT / ΣΕΠ 2024: Έσοδα 282,65 εκατ., με καθαρά κέρδη 26,52 εκατ.

    12 Μαΐου, 2025
    LOGISTICS

    Το Στρατηγικό Σχέδιό της έως το 2030 που προβλέπει έσοδα 10 δισ. ευρώ παρουσίασε η Jungheinrich

    12 Μαΐου, 2025
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Επίσκεψη στη Ρώμη για τον Κ. Μητσοτάκη. Συνάντηση με τη Τζ. Μελόνι, τα θέματα που θα συζητηθούν

    12 Μαΐου, 2025
    ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    Οι «χαρτογιακάδες» των Βρυξελλών και η ρητορική του υπουργού Ναυτιλίας

    11 Μαΐου, 2025

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΟΔΙΚΕΣ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Κατά 1% μειώθηκαν τα ναύλα μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων

    12 Μαΐου, 2025
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Για πρώτη φορά, η Δυτική Ακτή των ΗΠΑ (Λος Άντζελες) θα συνδέεται απευθείας με την Αθήνα

    12 Μαΐου, 2025
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Οικονομικά αποτελέσματα PCT / ΣΕΠ 2024: Έσοδα 282,65 εκατ., με καθαρά κέρδη 26,52 εκατ.

    12 Μαΐου, 2025
    LOGISTICS

    Το Στρατηγικό Σχέδιό της έως το 2030 που προβλέπει έσοδα 10 δισ. ευρώ παρουσίασε η Jungheinrich

    12 Μαΐου, 2025
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Επίσκεψη στη Ρώμη για τον Κ. Μητσοτάκη. Συνάντηση με τη Τζ. Μελόνι, τα θέματα που θα συζητηθούν

    12 Μαΐου, 2025
    ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    Οι «χαρτογιακάδες» των Βρυξελλών και η ρητορική του υπουργού Ναυτιλίας

    11 Μαΐου, 2025

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΟΔΙΚΕΣ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

«Ο στόχος επετεύχθη», σχολίασε για το χρονοδιάγραμμα του Μετρό Θεσσαλονίκης ο Δ.Σ. της ΑΚΤΩΡ

ffotinos by ffotinos
5 Σεπτεμβρίου, 2024
στο MMM
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Το μεγάλο έργο της κύριας γραμμής του Μετρό Θεσσαλονίκης βρίσκεται πλέον στην τελική ευθεία για να παραδοθεί στο Ελληνικό Κράτος, όπως σημείωσε σήμερα η διοίκηση της ΑΚΤΩΡ, θυγατρικής του Ομίλου Intrakat, κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου που πραγματοποιήθηκε στη Θεσσαλονίκη, παρουσία της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών και της διοίκησης της Ελληνικό Μετρό.

«Το έργο του Μετρό Θεσσαλονίκης έχει τελειώσει» ανακοίνωσε ο  Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΑΚΤΩΡ, κ. Αλέξανδρος Εξάρχου, ο οποίος πρόσθεσε ότι πλέον απομένει να ολοκληρωθούν οι δοκιμές και ότι στο τέλος Νοεμβρίου η Θεσσαλονίκη θα έχει Μετρό.

Ο κ. Εξάρχου τόνισε ότι η εταιρεία τήρησε τη δέσμευσή της για παράδοση του έργου στην συγκεκριμένη ημερομηνία από την πρώτη στιγμή που ο Όμιλος Intrakat εξαγόρασε την ΑΚΤΩΡ στα τέλη του 2023. Και υπογράμμισε ότι το έργο μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως σημαντικό μάθημα για το τι δεν πρέπει να γίνεται στην ανάληψη και την εκτέλεση ενός μεγάλου έργου, αλλά και για το πως αυτά πρέπει να υλοποιούνται, ώστε να ολοκληρώνονται σωστά, όπως συνέβη το τελευταίο έτος με την ΑΚΤΩΡ, στο Μετρό Θεσσαλονίκης.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας εξήρε την τεράστια προσπάθεια που έκαναν οι άνθρωποι της ΑΚΤΩΡ τον τελευταίο χρόνο, προκειμένου να αποπερατωθεί το έργο.

Και πρόσθεσε ότι δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι, αυτό θα ήταν αδύνατο να επιτευχθεί, χωρίς την υποδειγματική συνεργασία μεταξύ αναδόχου και δημοσίου, επισημαίνοντας ότι το συγκεκριμένο παράδειγμα πρέπει να μείνει ως παρακαταθήκη στα τεχνικά πράγματα της χώρας, καθώς μπορεί να συμβάλλει σε καλύτερα έργα, στο μέλλον. «Ο στόχος επετεύχθη» πρόσθεσε ο κ. Εξάρχου.

«Παραδίδουμε ενδεχομένως το πιο σύγχρονο Μετρό στην Ευρώπη» επισήμανε και συμπλήρωσε ότι ο σταθμός «Βενιζέλου» θα είναι ο πιο όμορφος σταθμός στην Ευρώπη. «Είμαστε υπερήφανοι που παραδίδουμε ένα στολίδι για τη Θεσσαλονίκη και την Ελλάδα συνολικά» κατέληξε.

87 ημέρες πριν την παράδοση

Από την πλευρά του, ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστος Σταϊκούρας δήλωσε: «Απέχουμε μόλις 87 ημέρες από την απόδοση του Μετρό στους πολίτες της Θεσσαλονίκης.

Η ολοκλήρωση της κατασκευής του Μετρό της Θεσσαλονίκης και η παράδοσή του στην υπηρεσία των πολιτών μετουσιώνει όλες τις επιδιώξεις που βρίσκονται στον πυρήνα της στρατηγικής μας».

Ο κ. Σταϊκούρας τόνισε: «Μέχρι σήμερα το συνολικό ποσοστό υλοποίησης οικονομικού αντικειμένου της σύμβασης ανέρχεται στο 94,60%. Έχοντας ολοκληρώσει την κατασκευή του έργου, απομένει μόνο η ολοκλήρωση των δοκιμών των ηλεκτρομηχανολογικών συστημάτων και του τροχαίου υλικού». Παράλληλα παρουσίασε αναλυτικά τις ενέργειες που πραγματοποιήθηκαν τους τελευταίους μήνες για την περαίωση του έργου.

«Το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών αποδεικνύει, στην πράξη, πως σχεδιάζει, δρομολογεί, υλοποιεί και παραδίδει στους πολίτες της Θεσσαλονίκης έργα που βελτιώνουν την καθημερινότητά τους, αναβαθμίζουν το επίπεδο των υποδομών στις υπηρεσίες μεταφορών, αναδεικνύουν το ρόλο και τις αρχές της βιώσιμης αστικής κινητικότητας και μετατρέπουν τη Θεσσαλονίκη σε ένα πρότυπο ανάπτυξης για όλη τη χώρα», κατέληξε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών.

Από την πλευρά του, ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Υποδομές, κ. Νίκος Ταχιάος, σημείωσε: «Όταν ανακοινώνουμε τις μελλοντικές επεκτάσεις του Μετρό, δεν σημαίνει ότι αύριο ξεκινάμε. Είμαστε σε αναζήτηση χρηματοδοτικών πόρων για να προχωρήσουν τα έργα.

Δεν είναι μία απλή υπόθεση. Αυτή τη στιγμή, οι υποδομές δεν αποτελούν προτεραιότητα στα Ευρωπαϊκά προγράμματα και κατά συνέπεια είναι μία μελλοντική άσκηση για το Υπουργείο μας, καθώς για να απευθυνθούμε στους Ευρωπαϊκούς Φορείς και στους διεθνείς χρηματοδοτικούς οργανισμούς, θα πρέπει προηγουμένως να έχει παραδοθεί η βασική γραμμή.

Για αυτό, η 30η  Νοεμβρίου, είναι μέρα – ορόσημο  για τη Θεσσαλονίκη. Θα αλλάξει η εικόνα της πόλης, τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό, προκειμένου να μπορέσουμε να διεκδικήσουμε τη χρηματοδότηση της επέκτασης του Μετρό. Φθάνοντας στην παράδοσή του μπορούμε να περιορίσουμε τις αντιδικίες μόνο στα πολιτικά forum».

«Αυτή τη στιγμή η πόλη έχει ανάγκη από ένα έργο. Λέμε ότι, «ναι, μπορούμε να παραδώσουμε έργα». Ξέρουμε να κάνουμε έργα. Υπάρχουν εταιρείες που μπορούν να τα υποστηρίξουν και θα κάνουμε έργα. Η πόλη πρέπει να αντλήσει την αισιοδοξία και την αυτοπεποίθησή της -γιατί δεν είναι θέμα μόνο της κεντρικής εξουσίας- και να έρθει μαζί μας για να προχωρήσουμε στο επόμενο βήμα» κατέληξε ο κ. Ταχιάος.

Τι έγινε από τον Νοέμβριο του 2023

Στους 10 μήνες που η ΑΚΤΩΡ ελέγχεται από τον Όμιλο Intrakat έγινε μία τιτάνια προσπάθεια για την ανάταξη και την ολοκλήρωση του έργου, όπως:

  • Η επανατοποθέτηση των αρχαιοτήτων στο σταθμό Βενιζέλου, καθώς και η ανάδειξη και η συντήρησή τους, που φέρνει στη Θεσσαλονίκη ουσιαστικά το νέο της μουσείο.
  • H απόδοση των εργοταξιακών επιφανειών, που αποκαθιστά την κανονικότητα στην πόλη.
  • Οι αρχιτεκτονικές εργασίες σε όλους σταθμούς του Μετρό
  • Η κατασκευή και παράδοση του Αμαξοστασίου στην Ελληνικό Μετρό.
  • Η εγκατάσταση και οι δοκιμές των ηλεκτρομηχανολογικών συστημάτων.

Οι έλεγχοι των δοκιμών – που είναι καθοριστικής σημασίας για την ασφάλεια των επιβατών – για την τελική πιστοποίηση του έργου και την έκδοση της άδειας λειτουργίας.

Η εκπαίδευση του προσωπικού της εταιρίας λειτουργίας από το εξειδικευμένο προσωπικό της ΑΚΤΩΡ σε όλα τα συστήματα λειτουργίας του Μετρό.    

Από την 1η Δεκεμβρίου 2023 έως και τον Αύγουστο του 2024, στο έργου του Μετρό, κατεγράφησαν 875.000 ώρες απασχόλησης εργατοτεχνικού και επιστημονικού προσωπικού.

Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Youtube
Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Linkedin
Tags:ΑΚΤΩΡΙΝΤΡΑΚΑΤINTRAKATΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΕΞΑΡΧΟΥΜΕΤΡΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Σχετικά Άρθρασχετικά

MMM

Στο αμαξοστάσιο Πυλαίας ο πρώτος από τους 15 νέους συρμούς του Μετρό Θεσσαλονίκης

7 Μαΐου, 2025
(ΤΑΧΟ)ΓΡΑΦΟΣ

Ξεπέρασε τα 16 δισ. ευρώ το ανεκτέλεστο των ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΑΚΤΩΡ, ΑΒΑΞ και ΜΕΤΚΑ

4 Μαΐου, 2025
ΥΠΟΓΕΙΟΣ

Η «μάχη» ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και AKTOR για τις παραχωρήσεις της Ελλάδας

3 Μαΐου, 2025
ΟΔΙΚΕΣ

Ο όμιλος AKTOR εξαγοράζει την ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις έναντι 367 εκατ. ευρώ

30 Απριλίου, 2025
ΟΔΙΚΕΣ

Υπεγράφησαν οι συμβάσεις για την αποκατάσταση του οδικού δικτύου Θεσσαλίας και Στ. Ελλάδας από «Daniel» και «Elias»

29 Απριλίου, 2025
ΟΔΙΚΕΣ

Με κύκλο εργασιών κοντά στα 1,3 δισ. (+ 205%) και EBITDA 89 εκατ. (+456%) ο όμιλος AKTOR το 2024

29 Απριλίου, 2025
Επόμενο άρθρο

Χρ. Σταϊκούρας: «Απέχουμε μόλις 87 ημέρες από την απόδοση του Μετρό στους πολίτες της Θεσσαλονίκης»

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Διεξήχθη η συνάντηση Κ. Κυρανάκη με Μ. Σαλβίνι για τη Hellenic Train (video)

8 Μαΐου, 2025

Η Ελλάδα παραπέμπεται στο Ευρωδικαστήριο για τους κανόνες σχετικά με τα διόδια και τα τέλη χρήσης (βινιέτες)

7 Μαΐου, 2025

O Χρήστος Καραδήμας της Ολυμπίας Οδού νέος πρόεδρος της Ελληνικό Μετρό

8 Μαΐου, 2025

Ακυρώνει τις πτήσεις για Τελ Αβίβ (Ισραήλ), έως τις 13 Μαΐου, η AEGEAN

7 Μαΐου, 2025

Εκδήλωση για τα τρία χρόνια λειτουργίας της Αρχής Πολιτικής Αεροπορίας

9 Μαΐου, 2025

Με 4 πτήσεις την εβδομάδα θα συνδέει Αθήνα – Λος Άντζελες η Norse Atlantic

9 Μαΐου, 2025

Μικρή παράταση, έως τις 15 Μαΐου, για τις αιτήσεις 413 μόνιμων υπαλλήλων στην ΟΣΥ. 391 οι οδηγοί

8 Μαΐου, 2025

Χρ. Δήμας: Η ΑΠΑ έχει συμβάλλει στην ενίσχυση της διεθνούς παρουσίας της Ελλάδας στην αεροπορική κοινότητα

7 Μαΐου, 2025

Με αεροσκάφη της AEGEAN και της Olympic Air θα μεταφερθεί το Άγιο Φως από την Αθήνα σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας

1

Β. Κικίλιας: Οι ακτοπλόοι έχουν ένα ισχυρό κίνητρο να συγκρατήσουν τις τιμές, έπειτα από την τροπολογία για τα λιμενικά τέλη

0

Ίδρυση της λεωφορειακής γραμμής 311 «Στ. Κορωπί – Καλύβια» από τον ΟΑΣΑ

0

Πρόταση από τον Π. Ξενοκώστα προς τα ναυπηγεία Σκαραμαγκά για τη δημιουργία αμυντικού ναυπηγικού φορέα

0

Η ΠΟΣ ΜΣΤ καταδικάζει την επίθεση στα γραφεία της Hellenic Train. “Η Δικαιοσύνη δεν θα έρθει μέσα από τη βία”, αναφέρει

0

Τα έργα στον ΒΟΑΚ και στο αεροδρόμιο στο Καστέλι επιθεώρησε ο υφυπουργός Υποδομών

0

Hellenic Train: Ο βομβιστής και ο συνεργός του φέρεται να έχουν καταγραφεί σε βίντεο

0

Γ. Βαγγέλας: Εξετάστηκαν οι επιπτώσεις στα ΔΛΤ από τη μείωση των λιμενικών τελών;

0

Κατά 1% μειώθηκαν τα ναύλα μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων

12 Μαΐου, 2025

Για πρώτη φορά, η Δυτική Ακτή των ΗΠΑ (Λος Άντζελες) θα συνδέεται απευθείας με την Αθήνα

12 Μαΐου, 2025

Οικονομικά αποτελέσματα PCT / ΣΕΠ 2024: Έσοδα 282,65 εκατ., με καθαρά κέρδη 26,52 εκατ.

12 Μαΐου, 2025

Το Στρατηγικό Σχέδιό της έως το 2030 που προβλέπει έσοδα 10 δισ. ευρώ παρουσίασε η Jungheinrich

12 Μαΐου, 2025

Επίσκεψη στη Ρώμη για τον Κ. Μητσοτάκη. Συνάντηση με τη Τζ. Μελόνι, τα θέματα που θα συζητηθούν

12 Μαΐου, 2025

Οι «χαρτογιακάδες» των Βρυξελλών και η ρητορική του υπουργού Ναυτιλίας

11 Μαΐου, 2025

ΠΟΕΙΑΤΑ: Θετική η συνεργασία κράτους και ταξί για τα νυχτερινά δρομολόγια Παρασκευή με Κυριακή

11 Μαΐου, 2025

«Έφυγε» ο Μιχάλης Αδαμαντιάδης του ΕΕΣΥΜ. Η ανακοίνωση του Συνδέσμου

11 Μαΐου, 2025
" "

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Powered by iservices logo

    Metaforespress
    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ
    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΟΔΙΚΕΣ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © metaforespress.gr