Παρασκευή, 29 Σεπτεμβρίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    An Airbus 330-300 (333) flying over ocean at sunset. - | These images are protected by copyright. Delta has acquired permission from the copyright owner to use the images for specified purposes and in some cases for a limited time. If you have been authorized by Delta to do so, you may use these images to promote Delta, but only as part of Delta-approved marketing and advertising. Further distribution (including providing these images to third parties), reproduction, display, or other use is strictly prohibited.
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Η Delta θα συνδέει καθημερινά Αθήνα – Βοστώνη την θερινή περίοδο του 2024

    28 Σεπτεμβρίου, 2023
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Η UPS εξαγοράζει την MNX Global Logistics, στόχος η επέκταση στην υγειονομική περίθαλψη

    28 Σεπτεμβρίου, 2023
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    Αύξηση 11,7% του αριθμού οικοδομικών αδειών στο α’ εξάμηνο του 2023

    28 Σεπτεμβρίου, 2023
    KARELAS, 31OCT2012
    LOGISTICS

    PRODEA Investments: Στη MYTILINEOS η εκμίσθωση του Karela Business Park

    28 Σεπτεμβρίου, 2023
    INTERNATIONAL

    Improperly declared dangerous goods putting lives at risk in the supply chain

    28 Σεπτεμβρίου, 2023
    MMM

    Μειωμένο εισιτήριο στα λεωφορεία του ΟΑΣΘ για πρωτοετείς φοιτητές

    28 Σεπτεμβρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    An Airbus 330-300 (333) flying over ocean at sunset. - | These images are protected by copyright. Delta has acquired permission from the copyright owner to use the images for specified purposes and in some cases for a limited time. If you have been authorized by Delta to do so, you may use these images to promote Delta, but only as part of Delta-approved marketing and advertising. Further distribution (including providing these images to third parties), reproduction, display, or other use is strictly prohibited.
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Η Delta θα συνδέει καθημερινά Αθήνα – Βοστώνη την θερινή περίοδο του 2024

    28 Σεπτεμβρίου, 2023
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Η UPS εξαγοράζει την MNX Global Logistics, στόχος η επέκταση στην υγειονομική περίθαλψη

    28 Σεπτεμβρίου, 2023
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    Αύξηση 11,7% του αριθμού οικοδομικών αδειών στο α’ εξάμηνο του 2023

    28 Σεπτεμβρίου, 2023
    KARELAS, 31OCT2012
    LOGISTICS

    PRODEA Investments: Στη MYTILINEOS η εκμίσθωση του Karela Business Park

    28 Σεπτεμβρίου, 2023
    INTERNATIONAL

    Improperly declared dangerous goods putting lives at risk in the supply chain

    28 Σεπτεμβρίου, 2023
    MMM

    Μειωμένο εισιτήριο στα λεωφορεία του ΟΑΣΘ για πρωτοετείς φοιτητές

    28 Σεπτεμβρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Παραιτήθηκε ο Γ. Σκόρδας από τον ΟΑΣΘ, «φαβορί» ο Κ. Ταγγίρης από τον ΟΣΕ

vvegiazi by vvegiazi
5 Αυγούστου, 2022
στο MMM
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Την παραίτηση του από τον ΟΑΣΘ υπέβαλε χθες ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος, Γιώργος Σκόρδας. Τα καθήκοντά του αναμένεται να αναλάβει ο οικονομολόγος Κωνσταντίνος Ταγγίρης, ο οποίος είναι μέλος του Δ.Σ. του ΟΣΕ.

Η ανακοίνωση παραίτησης του Γ. Σκόρδα

Ενημέρωσα τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών και καλό μου φίλο Κώστα Καραμανλή, ότι δεν επιθυμώ την συνέχιση της θητείας μου στη θέση του Προέδρου και Διευθύνοντος Συμβούλου του ΟΑΣΘ, ευχαριστώντας τον θερμά για την εμπιστοσύνη και τη συνεργασία μας τα τελευταία τρία χρόνια.

Μετά από πολύ περίσκεψη, αποφάσισα ότι έκλεισε ο κύκλος μου στον Οργανισμό. Θεώρησα ότι από τη στιγμή που καταφέραμε να κάνουμε τον ΟΑΣΘ να σταθεί ξανά στα πόδια του, έχω ολοκληρώσει το έργο που μου ανέθεσε η κυβέρνηση.

Πιστεύω ότι οι θητείες Διοικήσεων μεγάλων Οργανισμών θα πρέπει να συνδέονται πάντα με την επίτευξη συγκεκριμένων στόχων και να μην «σέρνονται» στο διηνεκές, αρχή που ακολουθώ πάντα τόσο ως Ακαδημαϊκός, όσο και στην ΕΥΑΘ και την «Εγνατία Οδό ΑΕ», όπου είχα την τιμή στο παρελθόν να υπηρετήσω.

Παρά τα προβλήματα και τις αδυναμίες, ο ΟΑΣΘ του Αυγούστου του 2022 δε θυμίζει σε τίποτε τον διαλυμένο ΟΑΣΘ του Ιουλίου του 2019.

Ανέλαβα έναν ξεχαρβαλωμένο ΟΑΣΘ και παραδίδω έναν Οργανισμό έτοιμο να περάσει στην επόμενη φάση του, που θα σχετίζεται με την εφαρμογή του Κανόνα της Απελευθέρωσης των Αστικών Συγκοινωνιών.

Μέσα σε μόλις τρία χρόνια καταφέραμε να προχωρήσουμε τομές και αποφάσεις πρωτοφανείς όχι μόνο για τα 65 χρόνια του ΟΑΣΘ, αλλά για τα ελληνικά δεδομένα. Καταφέραμε να διπλασιάσουμε τον στόλο των αστικών λεωφορείων και να νοικοκυρέψουμε τη λειτουργία του Οργανισμού σε όλες του τις πτυχές.

Κανείς άλλωστε δεν ξεχνά ότι τον Ιούλιο του 2019 στη Θεσσαλονίκη κυκλοφορούσαν σε καθημερινή βάση κατά μέσο όρο 235 αστικά λεωφορεία, ενώ σήμερα περίπου 500!

Η μίσθωση 260 λεωφορείων, που επιτεύχθηκε για πρώτη φορά στην Πατρίδα μας, καθώς έως πρότινος απαγορευόταν, σε συνδυασμό με την παραχώρηση δρομολογίων στα ΚΤΕΛ, που απαιτούσε «βαριές» διαδικασίες, αλλά και τη δωρεά των λεωφορείων από το Δήμο Θεσσαλονίκης, έδωσαν ανάσα ανακούφισης στο επιβατικό κοινό.

Τοποθετήσαμε για πρώτη φορά σύστημα εισροών – εκροών και ελέγχουμε πλέον όλη τη διακίνηση καυσίμων, το κόστος για τα οποία είναι το δεύτερο στον ετήσιο προϋπολογισμό του ΟΑΣΘ.

Εφαρμόσαμε πρόγραμμα απολυμάνσεων για όλα τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ στη δύσκολη εποχή της Πανδημίας, για την οποία πήραμε σοβαρά μέτρα για την προστασία τόσο του προσωπικού, όσο και των επιβατών μας.

Εγκαταστήσαμε για πρώτη φορά τους Στάσιμους Ελεγκτές για τον έλεγχο των εισιτηρίων, ενώ προχωρήσαμε σε ενημερωτική καμπάνια με μηνύματα για την προστασία του κοινωνικού αγαθού της αστικής συγκοινωνίας, που στόχευε στους νέους, με τη συμβολή γνωστών αθλητών.

Μισθώσαμε νέο χώρο για τα παλιά οχήματα, κάτι που ανακούφισε σε σημαντικό βαθμό τα αμαξοστάσια που «στενάζουν» από την έλλειψη χώρων.

Ενισχύσαμε το κοινωνικό πρόσωπο του ΟΑΣΘ, προσφέροντας στα σωματεία ΑΜΕΑ δωρεάν μετακινήσεις και ενισχύσαμε δράσεις τους, αναβαθμίσαμε την Πολιτιστική Γραμμή, ενώ στηρίξαμε τους Ουκρανούς πρόσφυγες πολέμου με δωρεάν κάρτες.

Προχωρήσαμε παράλληλα σε αναβάθμιση των επικοινωνιακών μέσων, με νέα ιστοσελίδα και αναβαθμισμένη παρουσία στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (κανάλι στο YouTube, σελίδα στο Facebook) και στήσαμε από την αρχή το Γραφείο Τύπου και Ενημέρωσης για την εξυπηρέτηση των δημοσιογράφων.

Παράλληλα, εξορθολογήσαμε πολλές από τις εσωτερικές λειτουργίες του Οργανισμού, όπως την επιστροφή οδηγών στο τιμόνι, τον έλεγχο των αναρρωτικών αδειών και προωθήσαμε την κινητικότητα, ενώ σε συμφωνία με το Σωματείο Εργαζομένων προετοιμάσαμε τη Συλλογική Σύμβαση Εργασίας.

Όλα αυτά άλλαξαν σημαντικά τον ΟΑΣΘ, κάτι που αναγνωρίζεται από τους πολίτες. Αποτελεί για μένα τιμή και αναγνώριση το γεγονός ότι σε πρόσφατη δημοσκόπηση το ζήτημα των αστικών συγκοινωνιών αξιολογείται ως τρίτο πρόβλημα για τους πολίτες, ενώ επί σειρά ετών ήταν σταθερά πρώτο.

Θεωρώντας λοιπόν ότι ένας κύκλος γεμάτος προβλήματα, προκλήσεις αλλά και επιτεύγματα κλείνει, ευχαριστώ την κυβέρνηση, την ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών, αλλά και τους συνεργάτες μου στον ΟΑΣΘ, όπως και όλο το προσωπικό για τη συνεργασία.

Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Youtube
Tags:ΟΑΣΘΑστικές Συγκοινωνίες Θεσσαλονίκης

Σχετικά Άρθρα

MMM

Μειωμένο εισιτήριο στα λεωφορεία του ΟΑΣΘ για πρωτοετείς φοιτητές

28 Σεπτεμβρίου, 2023
MMM

Επιδότηση 8,73 εκατ. ευρώ στον ΟΑΣΘ για κάλυψη λειτουργικών δαπανών

27 Σεπτεμβρίου, 2023
ΥΠΟΓΕΙΟΣ

Ποια είναι η επόμενη ημέρα του ΟΑΣΘ; Τα σενάρια που ακούγονται

11 Σεπτεμβρίου, 2023
MMM

Αυτά είναι τα ηλεκτρικά λεωφορεία της YUTONG που θα κυκλοφορήσουν σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη (pics)

11 Σεπτεμβρίου, 2023
ΥΠΟΓΕΙΟΣ

«Ζεσταίνεται», μετά από χρόνια, η εγχώρια αγορά επαγγελματικού αυτοκινήτου

7 Σεπτεμβρίου, 2023
MMM

Ανοιχτό το ενδεχόμενο νέας παράτασης των συμβάσεων ΟΑΣΑ και ΟΑΣΘ με τα ΚΤΕΛ

6 Σεπτεμβρίου, 2023
Επόμενο άρθρο

Οι πιάτσες των ταξί αποκτούν σταθμούς φόρτισης, στις 17.500 ευρώ η επιδότηση για ηλεκτρικό ταξί

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Προς μικρές (και ίσως μεγάλες) ανακατατάξεις στον εγχώριο ταχυδρομικό κλάδο

23 Σεπτεμβρίου, 2023

Δημήτρης Πάτσιος, ΣΕΑΑ: Απουσιάζουν τα κίνητρα ανανέωσης στόλου για επιχειρήσεις και μεταφορείς

25 Σεπτεμβρίου, 2023

Oι 5 πρωτοβουλίες του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών που παρουσιάστηκαν στο υπουργικό συμβούλιο

27 Σεπτεμβρίου, 2023

Επιδότηση 8,73 εκατ. ευρώ στον ΟΑΣΘ για κάλυψη λειτουργικών δαπανών

27 Σεπτεμβρίου, 2023

Ανακαινίζεται η σιδηροδρομική γραμμή Στρυμόνας – Προμαχώνας, εγκρίθηκαν 7,37 εκατ. ευρώ

26 Σεπτεμβρίου, 2023

Webinar για την ηλεκτρονική εφαρμογή Ferry Watchers στις 27/9

26 Σεπτεμβρίου, 2023

Προς ολοκλήρωση ο Piraeus Tower, ξεκινά η ανέγερση του Riviera Tower – Πώς θα αλλάξει το skyline της Αθήνας με τους δύο νέους ουρανοξύστες

23 Σεπτεμβρίου, 2023

Στον επανασχεδιασμό λεωφορειακών γραμμών στην ευρύτερη περιοχή της βορειοανατολικής Αττικής προχωρά ο ΟΑΣΑ

23 Σεπτεμβρίου, 2023

Tο υπ. Ναυτιλίας θα διερευνήσει και τυχόν ευθύνες που μπορεί να έχει η Attica για τον πνιγμό, πέρα από την ευθύνη του πλοιάρχου

1

Hellenic Train: Με λεωφορεία τα δρομολόγια της γραμμής Λάρισα – Βόλος

1

Προς μικρές (και ίσως μεγάλες) ανακατατάξεις στον εγχώριο ταχυδρομικό κλάδο

1
An Airbus 330-300 (333) flying over ocean at sunset. - | These images are protected by copyright. Delta has acquired permission from the copyright owner to use the images for specified purposes and in some cases for a limited time. If you have been authorized by Delta to do so, you may use these images to promote Delta, but only as part of Delta-approved marketing and advertising. Further distribution (including providing these images to third parties), reproduction, display, or other use is strictly prohibited.

Η Delta θα συνδέει καθημερινά Αθήνα – Βοστώνη την θερινή περίοδο του 2024

28 Σεπτεμβρίου, 2023

Η UPS εξαγοράζει την MNX Global Logistics, στόχος η επέκταση στην υγειονομική περίθαλψη

28 Σεπτεμβρίου, 2023

Αύξηση 11,7% του αριθμού οικοδομικών αδειών στο α’ εξάμηνο του 2023

28 Σεπτεμβρίου, 2023
KARELAS, 31OCT2012

PRODEA Investments: Στη MYTILINEOS η εκμίσθωση του Karela Business Park

28 Σεπτεμβρίου, 2023

Improperly declared dangerous goods putting lives at risk in the supply chain

28 Σεπτεμβρίου, 2023

Μειωμένο εισιτήριο στα λεωφορεία του ΟΑΣΘ για πρωτοετείς φοιτητές

28 Σεπτεμβρίου, 2023

Attica: Τα πρόσωπα του νέου ΔΣ, ποια τα μέλη των Επιτροπών ΔΣ

28 Σεπτεμβρίου, 2023

Πτώση 4,8% του βάρους των φορτίων/εμπορευμάτων στο α’ τρίμηνο του 2023

28 Σεπτεμβρίου, 2023

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ