• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Πέμπτη, 7 Ιουλίου, 2022
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Έτσι βάφτηκε το «πράσινο» εμπορευματικό αεροσκάφος των Lufthansa Cargo και DB Schenker (video)
    LOGISTICS

    Μεγαλομέτοχος στη Lufthansa ο Γερμανός μεγιστάνας Klaus-Michael Kuehne της K+N

    7 Ιουλίου, 2022
    «Τα σιδηροδρομικά έργα περνούσαν σε δεύτερη μοίρα στην Ελλάδα», σχολίασε ο υπουργός Μεταφορών. Το νέο πρόγραμμα έργων
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Υπογράφεται συμπληρωματική σύμβαση 10,47 εκατ. ευρώ για το Ψαθόπυργος – Ρίο

    7 Ιουλίου, 2022
    Το αεροδρόμιο της Σκιάθου υποψήφιο για τα πιο «Θεαματικά Αεροδρόμια» της Ευρώπης! Ως τις 15/3 η ψηφοφορία
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Νέος τραυματισμός τουρίστριας που επιχείρησε να βιντεοσκοπήσει αεροπλάνο που απογειωνόταν στη Σκιάθο

    7 Ιουλίου, 2022
    Μεγάλες αλλαγές στο πρόγραμμα δρομολογίων, από τις 15 Μαΐου, της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, λόγω των νέων αμαξοστοιχιών ETR
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Τα όσα ελέχθησαν στην αρμόδια επιτροπή της Βουλής για το νομοσχέδιο των άγονων σιδηροδρομικών γραμμών

    7 Ιουλίου, 2022
    H αύξηση του ΕΦΚ επηρεάζει τις βενζίνες 3,7 λεπτά, το πετρέλαιο 10 λεπτά και το υγραέριο 7 λεπτά
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Ο πληθωρισμός «χτύπησε» την αγορά καυσίμων: Μείωση 9% στη βενζίνη τον Ιούνιο, σε άνοδο παρέμεινε το diesel (5%)

    7 Ιουλίου, 2022
    Υπερδιπλασιάστηκε το μεταφορικό κόστος για το 23% των εξαγωγικών επιχειρήσεων!
    LOGISTICS

    Eurobank: Πληθωριστικές πιέσεις και μείωση του δείκτη PMI μεταποίησης στο β’ τρίμηνο 2022

    7 Ιουλίου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Έτσι βάφτηκε το «πράσινο» εμπορευματικό αεροσκάφος των Lufthansa Cargo και DB Schenker (video)
    LOGISTICS

    Μεγαλομέτοχος στη Lufthansa ο Γερμανός μεγιστάνας Klaus-Michael Kuehne της K+N

    7 Ιουλίου, 2022
    «Τα σιδηροδρομικά έργα περνούσαν σε δεύτερη μοίρα στην Ελλάδα», σχολίασε ο υπουργός Μεταφορών. Το νέο πρόγραμμα έργων
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Υπογράφεται συμπληρωματική σύμβαση 10,47 εκατ. ευρώ για το Ψαθόπυργος – Ρίο

    7 Ιουλίου, 2022
    Το αεροδρόμιο της Σκιάθου υποψήφιο για τα πιο «Θεαματικά Αεροδρόμια» της Ευρώπης! Ως τις 15/3 η ψηφοφορία
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Νέος τραυματισμός τουρίστριας που επιχείρησε να βιντεοσκοπήσει αεροπλάνο που απογειωνόταν στη Σκιάθο

    7 Ιουλίου, 2022
    Μεγάλες αλλαγές στο πρόγραμμα δρομολογίων, από τις 15 Μαΐου, της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, λόγω των νέων αμαξοστοιχιών ETR
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Τα όσα ελέχθησαν στην αρμόδια επιτροπή της Βουλής για το νομοσχέδιο των άγονων σιδηροδρομικών γραμμών

    7 Ιουλίου, 2022
    H αύξηση του ΕΦΚ επηρεάζει τις βενζίνες 3,7 λεπτά, το πετρέλαιο 10 λεπτά και το υγραέριο 7 λεπτά
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Ο πληθωρισμός «χτύπησε» την αγορά καυσίμων: Μείωση 9% στη βενζίνη τον Ιούνιο, σε άνοδο παρέμεινε το diesel (5%)

    7 Ιουλίου, 2022
    Υπερδιπλασιάστηκε το μεταφορικό κόστος για το 23% των εξαγωγικών επιχειρήσεων!
    LOGISTICS

    Eurobank: Πληθωριστικές πιέσεις και μείωση του δείκτη PMI μεταποίησης στο β’ τρίμηνο 2022

    7 Ιουλίου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Παρουσιάστηκε στο υπουργικό συμβούλιο το νομοσχέδιο για την απελευθέρωση της αγοράς των ΚΤΕΛ

Διαγωνισμοί ανά γεωγραφική περιοχή, καθορίζεται ανώτατη επιτρεπόμενη χρέωση των μετακινουμένων επιβατών ανά χιλιόμετρο ή ανά ζώνη εκτελούμενου δρομολογίου

vvegiazi by vvegiazi
21 Ιουνίου, 2022
στο MMM
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Το νομοσχέδιο για την απελευθέρωση της αγοράς των ΚΤΕΛ, δηλαδή το νομοσχέδιο για τις δημόσιες υπεραστικές και αστικές οδικές μεταφορές επιβατών παρουσιάστηκε σήμερα στο υπουργικό συμβούλιο από τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Κώστα Καραμανλή.

Του Φώτη Φωτεινού

Ο νέος νόμος αποτελεί συνέχεια του νόμου 4199/2013 «Δημόσιες υπεραστικές οδικές μεταφορές επιβατών» και, όπως αναφέρει το υπουργείο, βρίσκεται σε εναρμόνιση με τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό 1370/2007.

Το νομοσχέδιο, μεταξύ άλλων, θα ορίζει την προκήρυξη ανοιχτών δημόσιων διαγωνισμών για την ανάθεση εκτέλεσης των υπεραστικών γραμμών, οι οποίες σήμερα διεξάγονται από τα ΚΤΕΛ, κάτι το οποίο συνεπάγεται τη δυνατότητα συμμετοχής στους διαγωνισμούς και άλλων παρόχων συγκοινωνιακού έργου.

Σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις, βασικό κριτήριο ανάθεσης θα είναι η οικονομικότερη προσφορά, αλλά και άλλα κριτήρια, όπως ο διαθέσιμος στόλος λεωφορείων, οι κτηριακές υποδομές, η εξασφάλιση των βέλτιστων συγκοινωνιακών υπηρεσιών, η οικονομική βιωσιμότητα των επιχειρήσεων, κ.ά.

Οι διαγωνισμοί θα προκηρυχθούν από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, αλλά με εποπτεία στην εκτέλεση του έργου από τις Περιφέρειες, οι οποίες, νωρίτερα, θα έχουν προσκομίσει στο υπουργείο μελέτες για τις συγκοινωνιακές ανάγκες τους. Βάσει αυτών των μελετών, θα προκηρυχθούν οι σχετικοί διαγωνισμοί.

Σύμφωνα με ορισμένες εκτιμήσεις, οι διαγωνισμοί αυτοί δύναται να ανέλθουν στους 45 – 50 σε όλη την Ελλάδα.

Εξαίρεση θα αποτελέσουν τα μικρά νησιά, στα οποία θα υπάρξει απευθείας ανάθεση με τη μορφή των άγονων γραμμών.

Όπως όλα δείχνουν, οι πρώτοι διαγωνισμοί, εάν τηρηθούν όλα τα χρονοδιαγράμματα, ίσως προκηρυχθούν αρχές του 2023.

Η ανακοίνωση του υπουργείου Μεταφορών για το νομοσχέδιο των αστικών και υπεραστικών οδικών μεταφορών

Τους βασικούς άξονες του υπό κατάθεση νομοσχεδίου του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, σύμφωνα με το οποίο η χώρα μας εναρμονίζεται με την Κοινοτική Οδηγία για τις επιβατικές μεταφορές, κατ’ εφαρμογή του Ευρωπαϊκού Κανονισμού 1370/2007, παρουσίασε στο Υπουργικό Συμβούλιο, ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Κώστας Καραμανλής.

Συγκεκριμένα, πρόκειται για τον Κανονισμό που εκδόθηκε το 2007 και περιελάμβανε μια μεταβατική περίοδο (μέχρι το 2019), προκειμένου οι εθνικές νομοθεσίες να εναρμονιστούν με τις προβλέψεις του.

Όπως ανέφερε ο κ. Καραμανλής, το εν λόγω Νομοσχέδιο είναι σύντομο μεν, περιλαμβάνοντας 36 άρθρα, αλλά εξόχως περιεκτικό δε, καλύπτοντας όλες τις πτυχές που θέτει ο 1370.

Στη συνέχεια, ο υπουργός διευκρίνισε ότι για μεν τις ευρύτερες μητροπολιτικές περιοχές της Αττικής και της Θεσσαλονίκης, η παροχή των αστικών οδικών μεταφορών έχει δοθεί σε νομικά ανεξάρτητες οντότητες, δηλαδή, για την Αθήνα σε ΟΑΣΑ, ΟΣΥ και ΣΤΑΣΥ και για τη Θεσσαλονίκη σε ΟΣΕΘ κι ΟΑΣΘ.

Μάλιστα, τόνισε ότι και οι δύο παραπάνω περιοχές «τελούν υπό τον έλεγχο και την εποπτεία του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών», σημειώνοντας ότι «το θεσμικό πλαίσιο που ισχύει και εφαρμόζεται σε αυτές τις περιοχές, είναι απολύτως συμβατό με τον Κανονισμό 1370/2007, και θα συνεχίσει να ισχύει ως έχει».

Όσον αφορά τις υπόλοιπες περιοχές, ο κ. Καραμανλής σημείωσε ότι οι αστικές και υπεραστικές οδικές μεταφορές με λεωφορεία, παρέχονται είτε από Ανώνυμες Εταιρείες, όπως τα ΚΤΕΛ, είτε από μεμονωμένους μεταφορείς, όπως συμβαίνει συνήθως στα νησιά.

«Εδώ η αρμοδιότητα “σπάει” στα δύο», είπε ο υπουργός επεξηγώντας ότι «για μεν τις δημόσιες μεταφορές στο σύνολο της χώρας, αρμόδιο είναι το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, για δε τις γεωγραφικές περιοχές ευθύνης τους, αρμόδιες ως προς την εποπτεία και τον έλεγχο, είναι οι Περιφέρειες, ως τοπικές αρχές».

Σημειώνεται ότι τα παραπάνω έχουν ήδη διαμορφωθεί ως θεσμικό πλαίσιο, από τους Νόμους 4199/2013 για τις υπεραστικές μεταφορές, και τον 4568/2018 για τις αστικές μεταφορές, αλλά αυτό που δεν είχε θεσπιστεί είναι ο τρόπος με τον οποίο θα γίνεται η διαγωνιστική διαδικασία για τις αστικές και υπεραστικές μεταφορές, δεδομένης της απελευθέρωσης αυτών, βάσει του 1370.

Σύμφωνα με τον κ. Καραμανλή με το ν/σ:

-Ενοποιείται το υπάρχον θεσμικό πλαίσιο,

-Διορθώνονται τα κακώς κείμενα που έχουν διαπιστωθεί, και

-Προβλέπονται διαδικασίες για τη διαγωνιστική διαδικασία.

«Ειδικά για τη διαγωνιστική διαδικασία, υιοθετούμε συγκεκριμένη μεθοδολογία κι ανοικτές σε όλους τους φορείς διαδικασίες προκήρυξης, με σεβασμό στις αρχές της διαφάνειας και της αμεροληψίας», τόνισε ο κ. Καραμανλής και ανέφερε συγκεκριμένα:

-Οι διαγωνισμοί θα διεξάγονται ανά γεωγραφική περιοχή,

-Θα καθορίζεται ανώτατη επιτρεπόμενη χρέωση των μετακινουμένων επιβατών ανά χιλιόμετρο ή ανά ζώνη εκτελούμενου δρομολογίου, και

-Θα λαμβάνονται υπόψη στοιχεία κόστους των παρεχόμενων υπηρεσιών, που θα πληρούν συγκεκριμένα κριτήρια ποιότητας.

Επίσης, προκειμένου να συμμετάσχει κάποιος στον διαγωνισμό θα πρέπει να διαθέτει:

-Τον προβλεπόμενο απαιτούμενο αριθμό λεωφορείων υπεραστικού ή αστικού ή ημιαστικού τύπου,

-Τις απαιτούμενες εγκαταστάσεις εξυπηρέτησης,

-Την απαιτούμενη στελέχωση, την εμπειρία στην εκτέλεση των υπεραστικών και αστικών οδικών επιβατικών μεταφορών,

-Καθώς και τα συστήματα τηλεματικής και ενιαίας πληροφόρησης και ενιαίας έκδοσης εισιτηρίων.

Παράλληλα, με το ν/σ, όπως αναφέρει το υπουργείο, επιλύεται και το θέμα της Ρυθμιστικής Αρχής Επιβατικών Μεταφορών (ΡΑΕΜ), μιας ανεξάρτητης αρχής που ναι μεν ιδρύθηκε με τον 4199 του 2013, αλλά ουδέποτε συγκροτήθηκε και λειτούργησε.

«Οι αρμοδιότητές της, πλέον, μεταφέρονται πρωτίστως στις Περιφέρειες και δευτερεύοντος στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών», τόνισε ο υπουργός, επισημαίνοντας ότι για όλα τα παραπάνω υπήρξε στενή συνεργασία με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και συγκεκριμένα με τη DG MOVE.

Σημειώνεται ότι το ν/σ θα αναρτηθεί για Δημόσια Διαβούλευση, κι ακολούθως, θα εισαχθεί προς συζήτηση και ψήφιση στη Βουλή, εντός του Ιουλίου.

Tags:ΚΤΕΛΑΣΤΙΚΑ ΚΤΕΛΥΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΚΤΕΛ

Σχετικά Άρθρα

Τα τουριστικά λεωφορεία εντάχτηκαν στο ΕΣΠΑ για την ενίσχυση τουριστικών επιχειρήσεων
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Διευκρινήσεις αναφορικά με την εκτέλεση σχολικών εκδρομών από σχολικά λεωφορεία

6 Ιουλίου, 2022
«Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ πουλήθηκε έναντι πινακίου φακής», δήλωσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών
MMM

Δήλωση του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών για τη σημερινή απεργία στην ΟΣΥ

29 Ιουνίου, 2022
«Η αδράνεια επιτείνει τα προβλήματα σε οικονομία και καθημερινότητα, όπως οι μετακινήσεις με τα ΜΜΜ», σχολίασε ο Ν. Παππάς
MMM

Χωρίς λεωφορεία και τρόλεϊ την Τετάρτη 29 Ιουνίου. Αντιδρούν οι εργαζόμενοι στην ανανέωση της εκχώρησης έργου στα ΚΤΕΛ

28 Ιουνίου, 2022
«Η αδράνεια επιτείνει τα προβλήματα σε οικονομία και καθημερινότητα, όπως οι μετακινήσεις με τα ΜΜΜ», σχολίασε ο Ν. Παππάς
MMM

Παρατείνονται κατά 1 χρόνο οι συμβάσεις συγκοινωνιακού έργου των ΟΑΣΑ και ΟΣΕΘ με τα ΚΤΕΛ

28 Ιουνίου, 2022
Μικρή παράταση «ζωής» στα ΚΤΕΛ που λήγει το όριο ηλικίας τους
MMM

Με 52 εκατ. ευρώ ενισχύονται ΚΤΕΛ και ΚΤΕΛ ΑΕ. Το περιεχόμενο της τροπολογίας

19 Μαΐου, 2022
Μικρή παράταση «ζωής» στα ΚΤΕΛ που λήγει το όριο ηλικίας τους
MMM

Έκπτωση 50% σε ΚΤΕΛ και τρένα για τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς την περίοδο του Πάσχα

14 Απριλίου, 2022
Επόμενο άρθρο
D. Khosrowshahi: Η Uber θα καταστεί κερδοφόρα την προσεχή 3ετία

Kατά 185% αυξημένοι οι χρήστες της Uber, τον Μάιο, στην Ελλάδα. Ικανοποίηση εκφράζει η εταιρεία

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
Μεταφορική εταιρεία στην Ιταλία προσφέρει μπόνους 6.000 ευρώ για να προσελκύσει οδηγούς φορτηγών

Μεταφορική εταιρεία στην Ιταλία προσφέρει μπόνους 6.000 ευρώ για να προσελκύσει οδηγούς φορτηγών

4 Ιουλίου, 2022

Απεργιακές κινητοποιήσεις (στάσεις εργασίας, 24ωρες απεργίες), τον Ιούλιο, στον ΟΑΣΘ

4 Ιουλίου, 2022
Αθάνατη Ελλάδα. Δυο φορές, σε 1 εβδομάδα, εγκαινιάστηκε το αεροδρόμιο της Πάρου

Παραχωρούνται “πακέτο” τα 22 κρατικά περιφερειακά αεροδρόμια. Δηλώσεις Γ. Δημητριάδη (Υπερταμείο)

30 Ιουνίου, 2022
Με στάσεις εργασίας στις 5/3 και 24ωρη απεργία στις 6/3 «απαντούν» οι σιδηροδρομικοί στην ιδιωτικοποίηση της ΕΕΣΣΤΥ

24ωρη απεργία κήρυξε ο Πανελλήνιος Σύλλογος Τηλεπικοινωνιακών (AFISO) ΥΠΑ για τις 11 Ιουλίου

30 Ιουνίου, 2022
Τα “αποκαλυπτήρια” της “νέας” ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μετονομάζεται σε Hellenic Train (pics)

Τα “αποκαλυπτήρια” της “νέας” ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μετονομάζεται σε Hellenic Train (pics)

1 Ιουλίου, 2022

Διαθέσιμο σε εφαρμογή (app) στο κινητό το δίπλωμα οδήγησης

6 Ιουλίου, 2022

Δυο κύριοι ανταγωνιστές δίπλα – δίπλα στο Θριάσιο

4 Ιουλίου, 2022
Οι αρρυθμίες πλέον στον σιδηρόδρομο «βγαίνουν προς τα έξω»

Κατατέθηκε στη Βουλή το νομοσχέδιο για τις άγονες σιδηροδρομικές γραμμές. Στη Hellenic Train για 10+5 χρόνια

5 Ιουλίου, 2022

Στον σταθμό «Νομισματοκοπείο» η νέα αφετηρία των ΚΤΕΛ Αττικής για Ραφήνα, Νέα Μάκρη, Μαραθώνα, Μαρκόπουλο, Λαύριο

10
Από 200 – 600 εκατ. ετησίως οι απώλειες εσόδων από το λαθρεμπόριο καυσίμων

Στα 80 ευρώ η επιδότηση καυσίμων (Fuel Pass) για το τρίμηνο Ιούλιος – Σεπτέμβριος, στα 100 ευρώ στα νησιά

1

Διαθέσιμα στα κινητά, από τον προσεχή Ιούλιο, τα διπλώματα οδήγησης

1
Έτσι βάφτηκε το «πράσινο» εμπορευματικό αεροσκάφος των Lufthansa Cargo και DB Schenker (video)

Μεγαλομέτοχος στη Lufthansa ο Γερμανός μεγιστάνας Klaus-Michael Kuehne της K+N

7 Ιουλίου, 2022
«Τα σιδηροδρομικά έργα περνούσαν σε δεύτερη μοίρα στην Ελλάδα», σχολίασε ο υπουργός Μεταφορών. Το νέο πρόγραμμα έργων

Υπογράφεται συμπληρωματική σύμβαση 10,47 εκατ. ευρώ για το Ψαθόπυργος – Ρίο

7 Ιουλίου, 2022
Το αεροδρόμιο της Σκιάθου υποψήφιο για τα πιο «Θεαματικά Αεροδρόμια» της Ευρώπης! Ως τις 15/3 η ψηφοφορία

Νέος τραυματισμός τουρίστριας που επιχείρησε να βιντεοσκοπήσει αεροπλάνο που απογειωνόταν στη Σκιάθο

7 Ιουλίου, 2022
Μεγάλες αλλαγές στο πρόγραμμα δρομολογίων, από τις 15 Μαΐου, της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, λόγω των νέων αμαξοστοιχιών ETR

Τα όσα ελέχθησαν στην αρμόδια επιτροπή της Βουλής για το νομοσχέδιο των άγονων σιδηροδρομικών γραμμών

7 Ιουλίου, 2022
H αύξηση του ΕΦΚ επηρεάζει τις βενζίνες 3,7 λεπτά, το πετρέλαιο 10 λεπτά και το υγραέριο 7 λεπτά

Ο πληθωρισμός «χτύπησε» την αγορά καυσίμων: Μείωση 9% στη βενζίνη τον Ιούνιο, σε άνοδο παρέμεινε το diesel (5%)

7 Ιουλίου, 2022
Υπερδιπλασιάστηκε το μεταφορικό κόστος για το 23% των εξαγωγικών επιχειρήσεων!

Eurobank: Πληθωριστικές πιέσεις και μείωση του δείκτη PMI μεταποίησης στο β’ τρίμηνο 2022

7 Ιουλίου, 2022
Το συνεργείο Φορτηγών – Λεωφορείων Volvo του ομίλου Επιχειρήσεων Σαρακάκη στον τελικό του VISTA 2022

Το συνεργείο Φορτηγών – Λεωφορείων Volvo του ομίλου Επιχειρήσεων Σαρακάκη στον τελικό του VISTA 2022

7 Ιουλίου, 2022
Κώστας Καραμανλής: Πλέον η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα ελέγχεται για τις άγονες γραμμές

Κώστας Καραμανλής: Πλέον η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα ελέγχεται για τις άγονες γραμμές

6 Ιουλίου, 2022

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα

    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.

    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ