• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Τρίτη, 21 Μαρτίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Νέος πρόεδρος στα ΕΛΤΑ ο Ν. Μπεναρδούτ, με προϋπηρεσία σε εταιρείες χάλυβα και μεταλλουργίας

    21 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Αυτά τα δρομολόγια θα διεξαχθούν αύριο (22/3), κυρίως ο Προαστιακός Αθήνας και Πάτρας

    21 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Αναστέλλεται, εκ νέου, η διεξαγωγή εμπορευματικών δρομολογίων. Η επιστολή της Hellenic Train προς πελάτες

    21 Μαρτίου, 2023
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    Λουκέτο στις επιχειρήσεις που δεν στέλνουν στοιχεία αποδείξεων στην ΑΑΔΕ

    21 Μαρτίου, 2023
    INTERNATIONAL

    Swissport acquires majority stake in Düsseldorf Airport’s cargo handling unit

    21 Μαρτίου, 2023
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Executive Flex: Το νέο business unit του ομίλου Σφακιανάκη

    21 Μαρτίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Νέος πρόεδρος στα ΕΛΤΑ ο Ν. Μπεναρδούτ, με προϋπηρεσία σε εταιρείες χάλυβα και μεταλλουργίας

    21 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Αυτά τα δρομολόγια θα διεξαχθούν αύριο (22/3), κυρίως ο Προαστιακός Αθήνας και Πάτρας

    21 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Αναστέλλεται, εκ νέου, η διεξαγωγή εμπορευματικών δρομολογίων. Η επιστολή της Hellenic Train προς πελάτες

    21 Μαρτίου, 2023
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    Λουκέτο στις επιχειρήσεις που δεν στέλνουν στοιχεία αποδείξεων στην ΑΑΔΕ

    21 Μαρτίου, 2023
    INTERNATIONAL

    Swissport acquires majority stake in Düsseldorf Airport’s cargo handling unit

    21 Μαρτίου, 2023
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Executive Flex: Το νέο business unit του ομίλου Σφακιανάκη

    21 Μαρτίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Προειδοποίηση IRU: Η ΕΕ μπορεί να “χάσει” περίπου 100.000 οδηγούς λεωφορείων και πούλμαν

vvegiazi by vvegiazi
26 Ιανουαρίου, 2023
στο MMM, ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Την αναθεώρηση της Οδηγίας για το ελάχιστο όριο ηλικίας που θα πρέπει να έχουν συμπληρώσει οι επαγγελματίες οδηγοί για να αποκτήσουν άδεια οδήγησης, ζητούν με επιστολή τους προς τη σουηδική Προεδρία του Συμβουλίου της ΕΕ δύο οργανισμοί μεταφορών.

Επιμέλεια: Βάσω Βεγιάζη

Κατά καιρούς, έχει γίνει λόγος για τις άνευ προηγουμένου σοβαρές ελλείψεις σε επαγγελματίες οδηγούν που αντιμετωπίζει ο κλάδος των οδικών μεταφορών στην Ευρώπη, και οι οποίες εκτιμάται ότι θα τριπλασιαστούν έως το 2026 εάν δεν ληφθούν τα απαραίτητα μέτρα.

Για το λόγο αυτό, η IRU και η European Passenger Transport Operators (EPTO), ζήτησαν από την επερχόμενη σουηδική Προεδρία του Συμβουλίου της ΕΕ να διασφαλίσει ότι η αναθεωρημένη Οδηγία της ΕΕ για την άδεια οδήγησης ορίζει ως ελάχιστη ηλικία οδήγησης για επαγγελματίες οδηγούς λεωφορείων και πούλμαν τα 18 έτη.

Αυτή τη στιγμή, η ελάχιστη ηλικία για τους οδηγούς της εν λόγω κατηγορίας οχημάτων είναι τα 21 – 24 έτη στις περισσότερες χώρες της Ευρώπη, γεγονός που αποτελεί τεράστιο εμπόδιο για την προσέλκυση ανθρώπων μετά το σχολείο.

Η ελάχιστη ηλικία μπορεί επίσης να διαφέρει σε μια χώρα, ανάλογα με τους τοπικούς κανονισμούς, τις εξαιρέσεις και τους κανόνες άδειας οδήγησης.

Για παράδειγμα, μπορεί να διαφέρει ανάλογα με την απόσταση διαδρομής, των διεθνών έναντι των εσωτερικών δρομολογίων και τον τύπο της πιστοποίησης που κατέχει ο οδηγός.

Σύμφωνα με την Raluca Marian, IRU Director of EU Advocacy, «Η ΕΕ μπορεί να απωλέσει σύντομα περίπου 100.000 οδηγούς λεωφορείων και πούλμαν. Οι συνέπειες μιας τέτοιας έλλειψης θα είναι τρομακτικές. Θα παρεμπόδιζε τις βασικές υπηρεσίες κινητικότητας και θα έβαζε μεγάλο κίνδυνο στις φιλοδοξίες της ΕΕ για τη μείωση των εκπομπών CO2, καθώς θα οδηγούσε σε λιγότερη συλλογική κινητικότητα.

Αν σκοπεύουμε σοβαρά να μειώσουμε το αποτύπωμα άνθρακα και το περιβαλλοντικό αποτύπωμα του κλάδου, πρέπει να βοηθήσουμε τους ανθρώπους να εγκαταλείψουν τα επιβατικά αυτοκίνητα για τις συλλογικές μεταφορές. Χρειαζόμαστε όμως περισσότερους επαγγελματίες οδηγούς για να συμβεί αυτό. Ήδη τα δρομολόγια των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς διακόπτονται λόγω έλλειψης οδηγών».

Η αναθεώρηση της Οδηγίας της ΕΕ για την Άδεια Οδήγησης για τον καθορισμό της ελάχιστης ηλικίας για όλους τους επαγγελματίες οδηγούς στα 18 είναι ένας τρόπος για να ανοίξει το επάγγελμα σε περισσότερους νέους».

Αξίζει να σημειωθεί ότι, μόλις το 5% των οδηγών λεωφορείων και πούλμαν είναι ηλικίας 25 ετών και άνω. Ωστόσο, με την άρση των εμποδίων προσβασιμότητας στο επάγγελμα και τη μείωση της ελάχιστης ηλικίας οδήγησης, ο κλάδος μπορεί να καλύψει το χάσμα. Όπως εκτιμάται, μια τέτοια απόφαση αναμένεται να διπλασιάσει το μερίδιο των οδηγών κάτω των 25 ετών έως το 2030.

Επίσης, χρειάζεται οικονομική υποστήριξη από τις κυβερνήσεις για τον μετριασμό του κόστους αδειών και την προσέλκυση νέων οδηγών, συμπεριλαμβανομένων νέων, γυναικών, ειδικευμένων ξένων οδηγών και άλλων επαγγελματιών.

Η ζήτηση για οδηγούς λεωφορείων και πούλμαν αναμένεται να αυξηθεί κατά 20% τα επόμενα χρόνια, καθώς οι πωλήσεις από ταξιδιωτικά γραφεία, tour operators, υπηρεσίες κρατήσεων και συναφείς δραστηριότητες επανέρχονται σταδιακά στα προ πανδημίας επίπεδα.

Tags:ΟΔΗΓΟΙ ΛΕΩΦΟΡΕΙΩΝΛΕΩΦΟΡΕΙΑΠΟΥΛΜΑΝIRU

Σχετικά Άρθρα

ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Θετικά μηνύματα για την εγχώρια αγορά αυτοκινήτου: +46,2% τα επιβατικά, +44,7% τα φορτηγά στο 2μηνο

13 Μαρτίου, 2023
LOGISTICS

Voucher σε ανέργους για την απόκτηση άδειας οδήγησης φορτηγού ή λεωφορείου στη Μαδρίτη

13 Μαρτίου, 2023
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

“Με το δεξί” μπήκε το 2023 για την εγχώρια αγορά αυτοκινήτου, άνοδος σε όλες τις κατηγορίες

13 Φεβρουαρίου, 2023
(ΤΑΧΟ)ΓΡΑΦΟΣ

Οι αρνητικές «πρωτιές» της Ελλάδας: Έχει τον γηραιότερο στόλο επιβατικών αυτοκινήτων και φορτηγών στην ΕΕ!

9 Φεβρουαρίου, 2023
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

«Πατατράκ» για την εγχώρια αγορά λεωφορείων το 2022. Μείωση 73,9% στις ταξινομήσεις

3 Φεβρουαρίου, 2023
MMM

Παρατείνεται κατά 1 έτος η ισχύς των Δελτίων Τεχνικού Ελέγχου λεωφορείων και επιβατηγών οχημάτων

19 Ιανουαρίου, 2023
Επόμενο άρθρο

Πορεία διαμαρτυρίας από τα ταξί της Αθήνας στις 31/1. Τι ζητά το ΣΑΤΑ

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
???????????????????

AEGEAN: Παραλαμβάνει φέτος 9 Airbus neo. «Σταθμεύει» 6-7 αεροσκάφη για τυχόν αντιμετώπιση καθυστερήσεων

17 Μαρτίου, 2023

“Ανοίγει” τις πύλες του το υδατοδρόμιο Πάτρας, πτήσεις προς Αθήνα, Κέρκυρα, Σπέτσες, Πύλο και Κεφαλονιά

16 Μαρτίου, 2023

MED FRIGO / CARGO MED: Ανανέωση στόλου φορτηγών και προσεχώς, με νέο κέντρο logistics στον Ασπρόπυργο

17 Μαρτίου, 2023

Αυτά τα δρομολόγια θα διεξαχθούν αύριο (22/3), κυρίως ο Προαστιακός Αθήνας και Πάτρας

21 Μαρτίου, 2023

Οι επίμαχοι διάλογοι στη Βουλή για τη σύμβαση 717 και τα έγγραφα που κατατέθηκαν

16 Μαρτίου, 2023

Λεωφορεία δρομολογεί από την Τετάρτη 15 Μαρτίου η Hellenic Train σε επιλεγμένα δρομολόγια. Πληροφορίες

14 Μαρτίου, 2023

Αναστέλλεται, εκ νέου, η διεξαγωγή εμπορευματικών δρομολογίων. Η επιστολή της Hellenic Train προς πελάτες

21 Μαρτίου, 2023

Ιω. Τσιαπαρίκου, πρόεδρος ΡΑΣ: «Βρίσκεται σε εξέλιξη συντονισμένη Δολοφονία Χαρακτήρα στο πρόσωπό μου»

19 Μαρτίου, 2023

Οι μεταφορές στο επίκεντρο: Επισκόπηση των μέτρων ασφαλείας σε αερομεταφορές, ακτοπλοΐα, ΜΜΜ, κ.ά.

2
???????????????????

AEGEAN: Παραλαμβάνει φέτος 9 Airbus neo. «Σταθμεύει» 6-7 αεροσκάφη για τυχόν αντιμετώπιση καθυστερήσεων

2

Η Hellenic Train «έσπασε τη σιωπή της», η συνέντευξη του Δ.Σ. της εταιρείας, Μαουρίτσιο Καποτόρτο

1

Επίθεση δέχτηκαν τα γραφεία της Hellenic Train (video)

1

Μαίνεται η «ναυμαχία» στο Αιγαίο. «Ευθείες βολές» Μ. Ηλιόπουλου (Seajets) κατά MIG – Τράπεζας Πειραιώς

1

Την παραίτησή του υπέβαλε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής

1

Ελ. Κουντουρά: Το σύστημα ETCS θα έπρεπε να λειτουργεί από το 2020 στον άξονα Αθήνα – Θεσ/νίκη – Ειδομένη

1

Αυτά είναι τα 3 μέλη της Ειδικής Επιτροπής για το σιδηροδρομικό δυστύχημα. Μεταξύ αυτών ο πρώην Δ.Σ. της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

1

Νέος πρόεδρος στα ΕΛΤΑ ο Ν. Μπεναρδούτ, με προϋπηρεσία σε εταιρείες χάλυβα και μεταλλουργίας

21 Μαρτίου, 2023

Αυτά τα δρομολόγια θα διεξαχθούν αύριο (22/3), κυρίως ο Προαστιακός Αθήνας και Πάτρας

21 Μαρτίου, 2023

Αναστέλλεται, εκ νέου, η διεξαγωγή εμπορευματικών δρομολογίων. Η επιστολή της Hellenic Train προς πελάτες

21 Μαρτίου, 2023

Λουκέτο στις επιχειρήσεις που δεν στέλνουν στοιχεία αποδείξεων στην ΑΑΔΕ

21 Μαρτίου, 2023

Swissport acquires majority stake in Düsseldorf Airport’s cargo handling unit

21 Μαρτίου, 2023

Executive Flex: Το νέο business unit του ομίλου Σφακιανάκη

21 Μαρτίου, 2023

Ο Francisco Conejo νέος Country Manager για την UPS Ιταλίας

21 Μαρτίου, 2023

Αυτή είναι η νέα εμφάνιση των αεροσκαφών της Emirates

21 Μαρτίου, 2023

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ