ΑρχικήMMMΠροχωρεί (χωρίς εκπλήξεις) ο διαγωνισμός για τη γραμμή 4 του μετρό. Δαπάνη 3,1 εκατ. για τεχνικούς συμβούλους υποβοήθησης

Προχωρεί (χωρίς εκπλήξεις) ο διαγωνισμός για τη γραμμή 4 του μετρό. Δαπάνη 3,1 εκατ. για τεχνικούς συμβούλους υποβοήθησης

Προχωρεί, χωρίς εκπλήξεις, ο διαγωνισμός για το πρώτο τμήμα της γραμμής 4 του μετρό («Άλσος Βεΐκου – Γουδή»). Και τα τέσσερα σχήματα αναμένεται να περάσουν στην επόμενη φάση, την κατάθεση των τεχνικών προσφορών.

Στόχος της Αττικό Μετρό είναι ο ανάδοχος να ανακηρυχτεί έως τα τέλη του έτους και το 2019 να εκκινήσουν οι κατασκευαστικές εργασίες.

Η εταιρεία για τεχνικούς συμβούλους υποβοήθησης για την ωρίμανση της γραμμής 4 πρόκειται να δαπανήσει 3,1 εκατ., ενώ το επόμενο διάστημα θα προκηρυχτεί ο διαγωνισμός για τις πρόδρομες εργασίες, ύψους 39 εκατ.

Τα χαρακτηριστικά του πρώτου τμήματος

Το πρώτο τμήμα της υπόγειας Γραμμής 4, το τμήμα Α «Άλσος Βεΐκου – Γουδή», έχει μήκος περί τα 13χλμ και 14 νέους υπόγειους σταθμούς, τους εξής: Άλσος Βεΐκου, Γαλάτσι, Κυψέλη, Δικαστήρια, Αλεξάνδρας, Εξάρχεια, Ακαδημία, Κολωνάκι, Ευαγγελισμός, Καισαριανή, Νήαρ Ήστ, Ζωγράφου, Ιλίσια, Γουδή.

Επίσης, για τις ανάγκες του τμήματος Α της Γραμμής 4 θα κατασκευασθούν:

-Σήραγγα διπλής τροχιάς μήκους περίπου 10,0 χλμ με μηχανήματα ΤΒΜ.

-Συνδετήρια σήραγγα μονής τροχιάς μήκους περίπου 840 μ.

-Δέκα (10) φρέατα.

-Ένα νέο Κέντρο Ελέγχου Λειτουργίας (ΚΕΛ) για τη Γραμμή 4 και ένα νέο κτίριο συντήρησης και επισκευών των νέων συρμών που θα χωροθετηθούν σε διαθέσιμο χώρο στο αμαξοστάσιο Σεπολίων.

-Δύο επίσταθμοι της γραμμής, πριν το σταθμό Άλσος Βεΐκου (κάτω από την Λεωφ. Βεϊκου) και μετά το σταθμό Γουδή (κάτω από τη Λεωφ. Κατεχάκη).

-Η προμήθεια, εγκατάσταση και θέση σε λειτουργία τροχαίου υλικού μέχρι 18 αυτόματων συρμών, που θα απαιτηθούν για την λειτουργία του τμήματος «Α» της νέας γραμμής, ώστε να καλύπτουν την προβλεπόμενη επιβατική κίνηση κατά το έτος 2030.

-Εξετάζεται, επίσης, η προσθήκη ενός νέου σταθμού.

-Προϋπολογισμός: € 1.450.000.000

-Διάρκεια κατασκευής: 8 έτη, δηλ. 2019-2026.

Share With:
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
No Comments

Αφήστε ένα σχόλιο