ΑρχικήMMMΣΕΤΕ και FedHATΤΑ πιέζουν για την ένταξη των τουριστικών λεωφορείων στην αναδιάταξη δρομολογίων της ΟΣΥ

ΣΕΤΕ και FedHATΤΑ πιέζουν για την ένταξη των τουριστικών λεωφορείων στην αναδιάταξη δρομολογίων της ΟΣΥ

Εντείνονται οι πιέσεις του τουριστικού κλάδου προς τα υπουργεία Υποδομών και Μεταφορών και Τουρισμού για την ένταξη των τουριστικών λεωφορείων στην αναδιάταξη δρομολογίων της ΟΣΥ.

Σημειώνεται ότι, στις 7 Αυγούστου, έπειτα από την ευρεία σύσκεψη υπό τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη για τα ΜΜΜ, το υπουργείο Μεταφορών εξήγγειλε την αναδιάταξη των δρομολογίων της ΟΣΥ, μέσω της σύμπραξης με τα ΚΤΕΛ μέσω ΣΔΙΤ.

Σύμφωνα με το υπουργείο, η ΟΣΥ θα ενισχυθεί άμεσα με 203 οχήματα και 550 οδηγούς σε ημερήσια βάση.

Ωστόσο, την ανάθεση έργου και στα τουριστικά λεωφορεία ζητούν, με επιστολές τους, ο ΣΕΤΕ και η FedHATΤΑ, οι οποίοι τάσσονται κατά της απευθείας ανάθεσης έργου στα ΚΤΕΛ και υπέρ της προκήρυξης ανοιχτού σχετικού διαγωνισμού.

Η επιστολή του ΣΕΤΕ

Σε συνέχεια Δελτίου Τύπου (07.08.2020) του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για αναβάθμιση των ΜΜΜ και ειδικότερα αναφορικά με την ενίσχυση της προσφοράς σε δρομολόγια με αναδιάταξη των δρομολογίων της ΟΣΥ και σύμπραξη με τα ΚΤΕΛ μέσω ΣΔΙΤ, σημειώνονται τα εξής:

Ο ΣΕΤΕ πάγια υποστηρίζει κάθε ενέργεια που συμβάλλει στη βελτίωση του αστικού και περιφερειακού συγκοινωνιακού έργου, τόσο σε επίπεδο υποδομών όσο και υπηρεσιών. Σε όλες τις περιπτώσεις θα πρέπει να λαμβάνονται υπόψη οι εκάστοτε συνθήκες, οι ανάγκες, οι διαθέσιμοι πόροι και φυσικά το ισχύον κανονιστικό πλαίσιο.

Θεωρούμε ότι η προτεινόμενη ενέργεια του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, που αφορά σε απευθείας ανάθεση του αστικού συγκοινωνιακού έργου της Αττικής στα ΚΤΕΛ, δεν προάγει την έννοια δικαίου και ισονομίας.

Όλες οι σχετικές διαδικασίες ενίσχυσης και εκσυγχρονισμού του συγκοινωνιακού έργου θα πρέπει να προωθούν και να ενδυναμώνουν τον ελεύθερο ανταγωνισμό, στοιχείο που ταυτόχρονα κινητοποιεί τις επιχειρήσεις να καινοτομούν και να στηρίζουν την απασχόληση.

Στην κατεύθυνση αυτή προτείνεται, αντί της σύμπραξης μεταξύ ΟΣΥ και ΚΤΕΛ, η άμεση προκήρυξη διαγωνισμού για την εκτέλεση του αστικού συγκοινωνιακού έργου τόσο στην Περιφέρεια Αττικής όσο και σε άλλες περιοχές και για όσο διάστημα απαιτηθεί με οικονομικά και ποιοτικά κριτήρια.

Το επιχείρημα του χρονικά επείγοντος λόγω της πανδημίας Covid-19, νομίζουμε ότι καταρρίπτεται από τη χρονική διάρκεια της σχεδιαζόμενης σύμβασης, η οποία ξεπερνά κατά πολύ τις προσδοκώμενες επιπτώσεις της πανδημίας.

Υπενθυμίζεται ότι αντίστοιχο οδικό επιβατικό έργο παρέχουν και τα Τουριστικά Λεωφορεία ΔΧ, που λόγω της υφιστάμενης κατάστασης και λόγω έλλειψης μεταφορικού έργου, ειδικά στην παρούσα δύσκολη φάση που διανύει ο τομέας, είναι επίσης σε θέση να συνδράμουν σε αυτή την κατεύθυνση.

Με στόχο πάντα την προαγωγή της υγιούς επιχειρηματικότητας και την παροχή υψηλού επιπέδου υπηρεσιών σε πολίτες και επισκέπτες, παραμένουμε στη διάθεσή σας για τυχόν διευκρινήσεις.

Share With:
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
No Comments

Αφήστε ένα σχόλιο