Λειτουργεί από χθες η νέα ψηφιακή πλατφόρμα report.oasa.gr, όπου οι πολίτες θα μπορούν να υποβάλουν, γρήγορα και αξιόπιστα, ανώνυμες καταγγελίες στον ΟΑΣΑ, αναφορικά με προβλήματα που αντιμετωπίζουν κατά τη χρήση των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς.
Τη σχετική ανακοίνωση έκανε ο αναπληρωτής υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κωνσταντίνος Κυρανάκης.
Η πλατφόρμα, που είναι προσβάσιμη από υπολογιστή, αλλά και μέσω κινητών τηλεφώνων, δίνει τη δυνατότητα στον καταγγέλλοντα να τοποθετήσει σε χάρτη το πού εντόπισε το πρόβλημα, να αναφέρει τη γραμμή ή τη στάση όπου το εντόπισε, ενώ έχει τη δυνατότητα να επισυνάψει και βίντεο ή φωτογραφίες.
Το κάθε αίτημα παίρνει μοναδικό κωδικό και το άτομο που προχώρησε στην καταγγελία, μπορεί να παρακολουθεί την εξέλιξή της.



















































