Τρίτη, 8 Ιουλίου, 2025
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Υπογραφή Μνημονίου Συνεργασίας μεταξύ ΕΛΙΜΕ και Ρυθμιστικής Αρχής Λιμένων

    7 Ιουλίου, 2025
    ΟΔΙΚΕΣ

    O όμιλος ΤΙΤΑΝ επενδύει στις βιώσιμες κατασκευές στο Ηνωμένο Βασίλειο

    7 Ιουλίου, 2025
    (ΤΑΧΟ)ΓΡΑΦΟΣ

    Η πορεία της ηλεκτροκίνησης στην Ελλάδα: Σε άνοδο, αλλά με αργό ρυθμό

    7 Ιουλίου, 2025
    MMM

    Σωματείο Τεχνικών και Εργαζομένων ΟΑΣΑ – ΟΣΥ: Αντίθετοι στην “ομιλοποίηση” ΟΑΣΑ και θυγατρικών

    7 Ιουλίου, 2025
    ΟΔΙΚΕΣ

    Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου: Που οφείλεται η κυκλοφοριακή συμφόρηση στο τμήμα Κατερίνη – Αλιάκμονας στις 6/7

    7 Ιουλίου, 2025
    MMM

    Εκκινούν οι διαδικασίες για την 8μηνη πρόσληψη 171 οδηγών στον ΟΑΣΘ

    7 Ιουλίου, 2025

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΟΔΙΚΕΣ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Υπογραφή Μνημονίου Συνεργασίας μεταξύ ΕΛΙΜΕ και Ρυθμιστικής Αρχής Λιμένων

    7 Ιουλίου, 2025
    ΟΔΙΚΕΣ

    O όμιλος ΤΙΤΑΝ επενδύει στις βιώσιμες κατασκευές στο Ηνωμένο Βασίλειο

    7 Ιουλίου, 2025
    (ΤΑΧΟ)ΓΡΑΦΟΣ

    Η πορεία της ηλεκτροκίνησης στην Ελλάδα: Σε άνοδο, αλλά με αργό ρυθμό

    7 Ιουλίου, 2025
    MMM

    Σωματείο Τεχνικών και Εργαζομένων ΟΑΣΑ – ΟΣΥ: Αντίθετοι στην “ομιλοποίηση” ΟΑΣΑ και θυγατρικών

    7 Ιουλίου, 2025
    ΟΔΙΚΕΣ

    Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου: Που οφείλεται η κυκλοφοριακή συμφόρηση στο τμήμα Κατερίνη – Αλιάκμονας στις 6/7

    7 Ιουλίου, 2025
    MMM

    Εκκινούν οι διαδικασίες για την 8μηνη πρόσληψη 171 οδηγών στον ΟΑΣΘ

    7 Ιουλίου, 2025

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΟΔΙΚΕΣ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Σε ποιες περιπτώσεις θα επιτρέπεται η χρήση των λεωφορειολωρίδων από τα ταξί. Δηλώσεις Κ. Κυρανάκη

ffotinos by ffotinos
29 Μαΐου, 2025
στο MMM
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Με μήνυμα «υπέρ του διαλόγου, αλλά και με κόκκινες γραμμές απέναντι στον εκβιασμό», ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών Κωνσταντίνος Κυρανάκης μίλησε σήμερα, σε ραδιοφωνική εκπομπή, για τις αλλαγές στον νέο Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, τη λειτουργία των λεωφορειολωρίδων, τις σχέσεις με τον κλάδο των ταξί και τη φιλοσοφία της κυβέρνησης γύρω από τη βελτίωση των μεταφορών.

Σε ό,τι αφορά την επιμέρους διάσταση απόψεων με τον πρώην υφυπουργό κ. Βασίλη Οικονόμου ως προς τη χρήση λεωφορειολωρίδας, ο κ. Κυρανάκης δηλώνει ότι συνολικά η συνεργασία τους για όλα τα υπόλοιπα θέματα ήταν και είναι εξαιρετική, και η εκτίμηση αμοιβαία, κάτι που άλλωστε έχει εκφραστεί δημόσια και από τους δυο.

Αναγνώρισε ότι η δημιουργία του νέου ΚΟΚ είναι έργο που αφορά τόσο την σημερινή όσο και τις προηγούμενες πολιτικές ηγεσίες του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών.

«Σεβασμός στον πολίτη που χρησιμοποιεί το λεωφορείο»

Ο κ. Κυρανάκης εξήγησε ότι το νέο σύστημα ελέγχου στις λεωφορειολωρίδες, με κάμερες στα εμπρόσθια μέρη των λεωφορείων και αυτόματες ψηφιακές κλήσεις, αποσκοπεί στο να αποκατασταθεί η κυκλοφοριακή προτεραιότητα υπέρ των ΜΜΜ, όπως συμβαίνει σε κάθε σύγχρονη πόλη της Ευρώπης.

Όπως τόνισε, «θέλουμε να δείξουμε επιτέλους σεβασμό στον άνθρωπο που περιμένει το λεωφορείο και αισθάνεται ότι κανείς δεν τον βλέπει».

Διάλογος ναι, αλλά χωρίς τραμπουκισμούς

Ο υπουργός κάλεσε χθες αντιπροσωπεία των ταξί σε συνάντηση για διάλογο, σημειώνοντας όμως ότι «δεν μπορούμε να συνομιλούμε με όσους μπουκάρουν στα γραφεία και επιτίθενται λεκτικά σε υπαλλήλους του υπουργείου».

Σχετικά με τα έμφορτα ταξί, ο κ. Κυρανάκης εξήγησε ότι θα επιτρέπεται η επιβίβαση και η αποβίβαση, ανακοινώνοντας ότι μόνη εξαίρεση κίνησης στις λεωφορειολωρίδες θα έχουν τα οχήματα ειδικού τύπου που χρησιμοποιούν τα ΑμεΑ, αλλά και τα ταξί μηδενικών ρύπων, τα οποία θα αποκτήσουν πινακίδες σε ξεχωριστό χρώμα, με προτεραιότητα πάντα στην κίνηση των λεωφορείων.

Νέος στόλος – Νέα εμπιστοσύνη

Ο Κυρανάκης ανέφερε ακόμη ότι έως το τέλος του 2025 θα ενταχθούν περίπου 1.000 νέα λεωφορεία στην Αττική, κυρίως ηλεκτρικά, ενώ πραγματοποιούνται ήδη νέες προσλήψεις οδηγών.

Ο στόχος είναι η ενημέρωση δρομολογίων που γίνεται μέσω του app του ΟΑΣΑ να έχει τη μέγιστη δυνατή ακρίβεια και αξιοπιστία.

Νέος ΚΟΚ: Υποτροπές και point system

Ο νέος ΚΟΚ εισάγει σύστημα υποτροπής, με αυστηρότερες ποινές σε επαναλαμβανόμενες παραβάσεις: π.χ. χρήση κινητού χωρίς ατύχημα επιφέρει πρόστιμο 350 ευρώ, αλλά σε δεύτερη φορά φτάνει τα 1000 ευρώ, και στην τρίτη 2000 ευρώ με αφαίρεση διπλώματος για έναν χρόνο.

Παράλληλα, ενεργοποιείται το νέο ψηφιακό point system, ώστε κάθε πολίτης να έχει πλήρη εικόνα του ιστορικού του.

Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Youtube
Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Linkedin
Tags:ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΥΡΑΝΑΚΗΣΤΑΞΙΛΕΩΦΟΡΕΙΟΛΩΡΙΔΕΣΟΑΣΑΟΣΥΣΑΤΑΚΟΚ

Σχετικά Άρθρασχετικά

MMM

Σωματείο Τεχνικών και Εργαζομένων ΟΑΣΑ – ΟΣΥ: Αντίθετοι στην “ομιλοποίηση” ΟΑΣΑ και θυγατρικών

7 Ιουλίου, 2025
MMM

Πως σχολίασε ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών την πιλοτική 24ωρη λειτουργία των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς

6 Ιουλίου, 2025
MMM

Κοινοπραξία Συγκοινωνιών Αττικής: Οι δυο οδηγοί που ενεπλάκησαν στο τροχαίο είναι κάτοχοι πιστοποιητικού επαγγελματικής ικανότητας

4 Ιουλίου, 2025
MMM

Σωματείο Τεχνικών και Εργαζομένων ΟΑΣΑ – ΟΣΥ: Πάγια απαίτησή μας οι δημόσιες – ασφαλείς αστικές συγκοινωνίες

4 Ιουλίου, 2025
MMM

Σύγκρουση λεωφορείων του ΟΑΣΑ στη Λεωφ. Καραμανλή στη Βούλα

4 Ιουλίου, 2025
MMM

Δοκιμαστική 24ωρη λειτουργία μετρό, τραμ και επιλεγμένων λεωφορειακών γραμμών στις 5 Ιουλίου. Όλες οι πληροφορίες για δρομολόγια / συχνότητες

2 Ιουλίου, 2025
Επόμενο άρθρο

Ένταση στο υπουργείο Μεταφορών μεταξύ μελών του ΣΑΤΑ και της Αστυνομίας (video)

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Εγκρίθηκε η περιτοίχιση του σιδηροδρομικού διαδρόμου σε επιλεγμένα σημεία σε Θήβα, Θριάσιο, Ζευγολατιό

1 Ιουλίου, 2025

H «ισχυρή Ελλάδα» και οι πρώτες αναφορές του Κ. Κυρανάκη στη «στρατιωτική κινητικότητα»

1 Ιουλίου, 2025

Δημοσιεύτηκε το νέο ΦΕΚ για την απασχόληση του μόνιμου προσωπικού της ΥΠΑ

1 Ιουλίου, 2025

Στο αναθεωρημένο «Ελλάδα 2.0» 175 νέα ηλεκτρικά λεωφορεία και 10 “έξυπνα τούνελ” του ΟΣΕ

2 Ιουλίου, 2025

«Έκλεισε» στο 3,7% η απόδοση στο ομόλογο της AEGEAN, υπερκαλύφτηκε 3,75 φορές

2 Ιουλίου, 2025

Το FREENOW επεκτείνεται σε νέες πόλεις και νησιά

3 Ιουλίου, 2025

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, ως τις 8/8, στον Συνδετήριο Κλάδο Σχηματάρι – Χαλκίδα

4 Ιουλίου, 2025

Μηχανισμός «Συνδέοντας την Ευρώπη» (CEF): Εξασφαλίστηκαν οι πόροι για το Αλεξανδρούπολη – Πύθιο

4 Ιουλίου, 2025

Οι μηχανοδηγοί (ΠΕΠΕ) προχωρούν σε 24ωρη απεργία στις 17 Ιουνίου

1

Κίνδυνος ανατιμήσεων στα καύσιμα. Έκτακτοι έλεγχοι της ΔΙΜΕΑ σε εταιρείες, πρατήρια πώλησης καυσίμων

1

Το (μεγάλο) μποτιλιάρισμα στην Αττική Οδό, οι προτάσεις της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και η «μεγάλη εικόνα»

1

Άμεση επανέναρξη των πτήσεων υδροπλάνων ζητούν οι ξενοδόχοι στα Ιωάννινα

1

Στους δρόμους της Αθήνας τα νέα λεωφορεία φυσικού αερίου (pics)

1

Κ. Μητσοτάκης: Προστίθενται 50 Αστυνομικοί στη Συγκοινωνιακή Αστυνομία

1

Συμμετοχή του σωματείου εργαζομένων ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης σε συναντήσεις στην Αθήνα για εργασιακά θέματα

0

Μετατέθηκε στις 23 Αυγούστου η ολοκλήρωση των έργων αποκατάστασης του λιμένος Βόλου

0

Υπογραφή Μνημονίου Συνεργασίας μεταξύ ΕΛΙΜΕ και Ρυθμιστικής Αρχής Λιμένων

7 Ιουλίου, 2025

O όμιλος ΤΙΤΑΝ επενδύει στις βιώσιμες κατασκευές στο Ηνωμένο Βασίλειο

7 Ιουλίου, 2025

Η πορεία της ηλεκτροκίνησης στην Ελλάδα: Σε άνοδο, αλλά με αργό ρυθμό

7 Ιουλίου, 2025

Σωματείο Τεχνικών και Εργαζομένων ΟΑΣΑ – ΟΣΥ: Αντίθετοι στην “ομιλοποίηση” ΟΑΣΑ και θυγατρικών

7 Ιουλίου, 2025

Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου: Που οφείλεται η κυκλοφοριακή συμφόρηση στο τμήμα Κατερίνη – Αλιάκμονας στις 6/7

7 Ιουλίου, 2025

Εκκινούν οι διαδικασίες για την 8μηνη πρόσληψη 171 οδηγών στον ΟΑΣΘ

7 Ιουλίου, 2025

Το DS3 Hybrid με 1 μήνα δώρο σε παλιούς και νέους συνδρομητές του instacar

7 Ιουλίου, 2025

Οικονομικά αποτελέσματα AVIS Greece το 2024: Έσοδα 364,64 εκατ. (+18,26%) και κέρδη 42,5 εκατ. (+14,17%)

7 Ιουλίου, 2025
" "

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Powered by iservices logo

    Metaforespress
    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ
    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΟΔΙΚΕΣ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © metaforespress.gr