• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Πέμπτη, 26 Μαΐου, 2022
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Το πρώτο Α321 neo παρέλαβε η Aegean Airlines (φωτο). Η εξέλιξη του στόλου αεροσκαφών
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Συρρίκνωση ζημιών, με αύξηση εσόδων για την AEGEAN το πρώτο τρίμηνο του έτους

    26 Μαΐου, 2022
    Στα 48,19 εκατ. η επιδότηση του ΟΑΣΘ για το συγκοινωνιακό έργο του 2019
    MMM

    Καμία απεργιακή κινητοποίηση στη διάρκεια των Πανελλαδικών, διαβεβαιώνουν οι εργαζόμενοι του ΟΑΣΘ

    26 Μαΐου, 2022
    Κρουαζιέρες από 259 ευρώ ανά άτομo από την Celestyal Cruises. Οι πληροφορίες της προσφοράς
    INTERNATIONAL

    CLIA unveils #LoveCruise initiatives

    26 Μαΐου, 2022
    Ένα στα τρία οχήματα θα είναι ηλεκτρικό το 2030
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Σε λειτουργία η ηλεκτρονική πλατφόρμα του Μητρώου Υποδομών και Φορέων Αγοράς Ηλεκτροκίνησης

    26 Μαΐου, 2022
    LOGISTICS

    Περιβαλλοντικό τέλος σε εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα και φορτηγά. Το τέλος ανά κατηγορία

    26 Μαΐου, 2022
    O Δήμος Σαπίδης, διευθύνων σύμβουλος Siemens Mobility Greece στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    O Δήμος Σαπίδης, διευθύνων σύμβουλος Siemens Mobility Greece στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022

    26 Μαΐου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Το πρώτο Α321 neo παρέλαβε η Aegean Airlines (φωτο). Η εξέλιξη του στόλου αεροσκαφών
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Συρρίκνωση ζημιών, με αύξηση εσόδων για την AEGEAN το πρώτο τρίμηνο του έτους

    26 Μαΐου, 2022
    Στα 48,19 εκατ. η επιδότηση του ΟΑΣΘ για το συγκοινωνιακό έργο του 2019
    MMM

    Καμία απεργιακή κινητοποίηση στη διάρκεια των Πανελλαδικών, διαβεβαιώνουν οι εργαζόμενοι του ΟΑΣΘ

    26 Μαΐου, 2022
    Κρουαζιέρες από 259 ευρώ ανά άτομo από την Celestyal Cruises. Οι πληροφορίες της προσφοράς
    INTERNATIONAL

    CLIA unveils #LoveCruise initiatives

    26 Μαΐου, 2022
    Ένα στα τρία οχήματα θα είναι ηλεκτρικό το 2030
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Σε λειτουργία η ηλεκτρονική πλατφόρμα του Μητρώου Υποδομών και Φορέων Αγοράς Ηλεκτροκίνησης

    26 Μαΐου, 2022
    LOGISTICS

    Περιβαλλοντικό τέλος σε εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα και φορτηγά. Το τέλος ανά κατηγορία

    26 Μαΐου, 2022
    O Δήμος Σαπίδης, διευθύνων σύμβουλος Siemens Mobility Greece στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    O Δήμος Σαπίδης, διευθύνων σύμβουλος Siemens Mobility Greece στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022

    26 Μαΐου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Συνεχίζουν τις απεργίες οι εργαζόμενοι της ΣΤΑΣΥ, οι αντιπροτάσεις του υπ. Μεταφορών

ffotinos by ffotinos
23 Φεβρουαρίου, 2017
στο MMM
0
Υπάλληλοι της ΣΤΑΣΥ «εξαφάνισαν» έσοδα εισιτηρίων, αξίας 1,15 εκατ. Τι αποκάλυψε έρευνα του ΓΕΔΔ
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Συνεχίζουν τις απεργιακές τους κινητοποιήσεις οι εργαζόμενοι της ΣΤΑΣΥ (μετρό, τραμ, ηλεκτρικός), αντιδρώντας στην νομοθετική ρύθμιση με την οποία εκχωρούνται τα έσοδα των σταθμών της Αττικό Μετρό στον ΟΑΣΑ.

Επιμέλεια: Μ. Δημητρίου

Οι εργαζόμενοι θεωρούν ότι, με αυτόν τον τρόπο, η ΣΤΑΣΥ θα μετατραπεί σε ζημιογόνα εταιρεία, με απώτερο στόχο την ένταξή της στο ΤΑΙΠΕΔ, κάτι το οποίο θα σημάνει την ιδιωτικοποίησή της.

Αντίθετη άποψη έχουν, τόσο ο υπουργός Μεταφορών Χρ. Σπίρτζης, όσο και ο υφυπουργός Ν. Μαυραγάνης, σημειώνοντας ότι δεν τίθεται θέμα ιδιωτικοποίησης της ΣΤΑΣΥ.

Μάλιστα, ο υφυπουργός Μεταφορών υποστήριξε, στην ΕΡΤ, ότι η εν λόγω νομοθετική ρύθμιση δίνει μεν τη δυνατότητα συμβασιοποίησης των εσόδων των σταθμών του Αττικό Μετρό στον ΟΑΣΑ, αλλά μπορεί κάλλιστα το Αττικό Μετρό να επιλέξει την ΣΤΑΣΥ.

Εάν το Αττικό Μετρό συμφωνήσει με τον ΟΑΣΑ, ο κ. Μαυραγάνης τόνισε ότι θα προωθηθεί νομοθετική ρύθμιση, σύμφωνα με την οποία τα αναλογούντα έσοδα, πλην των λειτουργικών εξόδων, θα αποδίδονται στη ΣΤΑΣΥ, αποκλείοντας παράλληλα μετακίνηση εργαζομένων.

Οι εργαζόμενοι της ΣΤΑΣΥ έχουν εξαγγείλει 24ωρες απεργίες για τις 1 και 3 Μαρτίου, εάν και στο μεσοδιάστημα θα διεξαχθούν προσπάθειες για τη ματαίωσή τους.

Η τοποθέτηση του υπουργού Μεταφορών για τις απεργίες στο ρ/σ στο «Κόκκινο»

Χ. Σπίρτζης: Εγώ θα σας εκθέσω πως έχει η κατάσταση και όλοι θα βγάλουμε τα συμπεράσματα μας. Οι σταθμοί του Μετρό ιδιοκτησιακά ανήκουν στην Αττικό Μετρό. Το ίδιο ισχύει και για τους συρμούς.

Με τον νόμο που ψηφίσαμε για την αναδιάρθρωση των Αστικών Συγκοινωνιών, έχουμε προβλέψει μερικές δράσεις και λειτουργίες των δύο Οργανισμών των Αστικών συγκοινωνιών, που είναι θυγατρικές του ΟΑΣΑ, να μεταφερθούν στον Οργανισμό Αστικών Συγκοινωνιών Αθήνας, προκειμένου να υπάρξουν καλύτερα αποτελέσματα, να υπάρξει διαφάνεια, να υπάρξουν ορθολογικές και διαφανείς διαδικασίες.

Επομένως έπρεπε να γίνει μια τροπολογία που θα επιτρέπει στην Αττικό Μετρό και όχι στη ΣΤΑΣΥ που λειτουργεί μέχρι σήμερα ημι – παράνομα για να μην πω παράνομα τους σταθμούς, τους νοικιάζει δηλαδή και εκμεταλλεύεται τη διαφήμιση σε αυτούς, να είναι και νόμιμο και να εξορθολογιστεί η λειτουργία αυτή. Αυτό γίνεται με την τροπολογία .

Δημοσιογράφος: Θίγονται σε κάτι οι εργαζόμενοι από αυτή την μετακίνηση;

Χ. Σπίρτζης: Όχι βέβαια. Αλίμονο. Και αυτό το ξέρουν οι συνδικαλιστικές οργανώσεις, το έχουμε πει εγκαίρως. Άρα ο καθένας βγάζει τα συμπεράσματα του, γιατί ακούω ότι η δράση αυτή θα φέρει πλήγμα στη λειτουργία της ΣΤΑΣΥ, στα έσοδα της.

Μα τα έσοδα της ΣΤΑΣΥ προέρχονται από τον ΟΑΣΑ. Η ΣΤΑΣΥ παίρνει επιδόματα από το ελληνικό κράτος, είναι θυγατρική εταιρεία του ΟΑΣΑ.

Δημοσιογράφος: Κάνει εντύπωση όλο αυτό. Είναι σύμπλεγμα κρατικών επιχειρήσεων κατά βάση έτσι δεν είναι; που τα λεφτά πηγαίνουν από την μία τσέπη στην άλλη στην πραγματικότητα. Δεν πρόκειται για λεφτά που φεύγουν εκτός συστήματος. Αυτό το καταλαβαίνει ο έχων κοινό νου αλλά εν πάση περιπτώσει.

Χ. Σπίρτζης: Κ. Σχινά το καταλαβαίνουν πάρα πολύ καλά, αλλά αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι, γιατί υπάρχει αυτή η αντίδραση, όταν πρέπει να υπάρχει εξορθολογισμός των υπηρεσιών των λειτουργιών και των συγκεκριμένων οργανισμών  και γενικότερα.

Το δικαίωμα της κινητοποίησης  και της απεργίας είναι δικαίωμα του κάθε εργαζομένου. Μας κρίνει ο ελληνικός λαός όλους για αυτά που κάνουμε, είτε είμαστε πολιτικοί είτε συνδικαλιστές και πάμε παρακάτω.

Tags:ΕΝΩΣΗ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΗΣΑΠΣΕΚΕΛΜΑΣΕΛΜΑΣΕΤΣΗΕΚΣΤΑΣΥ

Σχετικά Άρθρα

ΥΠΟΓΕΙΟΣ

Οι ιδιώτες δεν είναι πλέον «ταμπού» στις αστικές συγκοινωνίες Αθήνας και Θεσσαλονίκης

25 Μαΐου, 2022
IATA: Υψηλό 12ετίας οι επιβατικές και 7ετίας οι εμπορευματικές αεροπορικές μεταφορές το α’ εξάμηνο!
MMM

Μείωση της τιμής του εισιτηρίου κατά 50% ζητά το ΣΕΛΜΑ

20 Μαΐου, 2022
Χωρίς μετρό, την Τρίτη 7/11, από την έναρξη της βάρδιας έως τις 09.00
MMM

To ΣΕΛΜΑ καλεί σε συγκέντρωση διαμαρτυρίας την Τετάρτη 18/5 το πρωί έξω από τα γραφεία της ΣΤΑΣΥ

17 Μαΐου, 2022
Συμβουλές ΟΑΣΑ για να μη δημιουργούνται ουρές στα εκδοτήρια του ηλεκτρονικού εισιτηρίου
MMM

Ανανέωση δικαιώματος για μειωμένο κόμιστρο στις κάρτες του ΟΑΣΑ σε μαθητές άνω των 18 ετών

13 Μαΐου, 2022
Το Εργατικό Κέντρο Αθήνας προκήρυξε στάση εργασίας στο μετρό στις 26/5 έως τις 10 το πρωί
MMM

Για «προκλητική αξίωση της διοίκησης της ΣΤΑΣΥ να φυλακιστούν συνδικαλιστές», κάνουν λόγο οι εργαζόμενοι

12 Μαΐου, 2022
Εγκρίθηκαν 1,833 εκατ. ευρώ για επιχορήγηση στη ΣΤΑΣΥ. Αφορά τον μήνα Μάιο
MMM

Στάση εργασίας σε μετρό, ηλεκτρικό και τραμ, από τις 9 το πρωί ως τις 12 το μεσημέρι, την Τρίτη (10/5)

9 Μαΐου, 2022
Επόμενο άρθρο
Μετά τους ελεγκτές κομίστρου της ΣΤΑΣΥ, επίθεση δέχτηκε ο πρόεδρος του ΟΑΣΑ

Επαναπροκηρύχτηκε, μέσα σε λίγες ημέρες, ο διαγωνισμός για 25 νέους συρμούς Τραμ. Στις 30 Μαρτίου οι προσφορές

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
Σημαντική εξέλιξη στην αγορά ταχυμεταφορών: Διαδικτυακές αγορές χωρίς γεωγραφικούς αποκλεισμούς αποφάσισε το Ευρωκοινοβούλιο

Οδηγούμαστε σε «καραμπόλα» στις τεχνικές βάσεις στο αεροδρόμιο της Αθήνας;

22 Μαΐου, 2022

Αυτά είναι τα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα για τις θέσεις που προκήρυξε ο ΟΣΕ

20 Μαΐου, 2022
Μήνυμα «SOS» στέλνει η IRU για τον – κατά προτεραιότητα – εμβολιασμό των οδικών μεταφορέων κατά του COVID

Η Κομισιόν ζητά από την Ελλάδα να ενισχύσει τους καθ’ οδόν ελέγχους στις οδικές μεταφορές

20 Μαΐου, 2022

Στάση εργασίας στον ΟΑΣΘ, στις 26 Μαΐου, από τις 10 το πρωί ως τις 2 το μεσημέρι

25 Μαΐου, 2022
Η ΕΥΔΑΠ ανοίγει την «Κερκόπορτα» για τα ΕΛΤΑ;

Εθελούσια έξοδος, ΑΜΚ και Καθολική Υπηρεσία βελτίωσαν (αξιοσημείωτα) τις οικονομικές επιδόσεις των ΕΛΤΑ. Προς EBITDA 25 εκατ.

24 Μαΐου, 2022

Πρόγραμμα επιβράβευσης για τους συνεργαζόμενους οδηγούς ταξί της BEAT

20 Μαΐου, 2022
To metaforespress.gr στο πρώτο δρομολόγιο των αμαξοστοιχιών ETR 470! Οι εντυπώσεις μας (pics & video)

«Συνεπιβάτης» στις αμαξοστοιχίες ETR 470 της ΤΡΑΙΝΟΣΕ τα Mikel

23 Μαΐου, 2022

260.000 teu εξαγώγιμου φορτίου από τη Σαγκάη θα «πνίξουν» την αγορά το καλοκαίρι. Οι εκτιμήσεις της Drewry

20 Μαΐου, 2022
Μικρή παράταση «ζωής» στα ΚΤΕΛ που λήγει το όριο ηλικίας τους

Με 52 εκατ. ευρώ ενισχύονται ΚΤΕΛ και ΚΤΕΛ ΑΕ. Το περιεχόμενο της τροπολογίας

1
Πιο κοντά στις “πράσινες μεταφορές” η Ελλάδα: Εγκαινιάστηκε ο 1ος πιλοτικός σταθμός ανεφοδιασμού υδρογόνου

Πιο κοντά στις “πράσινες μεταφορές” η Ελλάδα: Εγκαινιάστηκε ο 1ος πιλοτικός σταθμός ανεφοδιασμού υδρογόνου

1
Κατατέθηκε η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για το Χανιά – Ηράκλειο του ΒΟΑΚ. Το κόστος του έργου είναι 1,32 δισ.

H «θερινή αντεπίθεση» της SKY express: Έρχονται 2 νέα Airbus Α320, η εταιρεία θα διαθέτει 21 αεροσκάφη (Airbus + ATR)

1

Στις 15 Μαΐου ξεκινούν δρομολόγια οι νέες αμαξοστοιχίες ETR 470 της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

1
Καταδικαστέα κάθε συμπεριφορά που δεν συνάδει με τις αρχές και την πολιτική μας, επισημαίνει η ΟΣΥ

Άγονο το πρώτο τμήμα (120 υβριδικά λεωφορεία) του διαγωνισμού για τα 770 λεωφορεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

1

Τα δρομολόγια ΤΡΑΙΝΟΣΕ και Προαστιακού που θα πραγματοποιηθούν την 1η Μαΐου

1

Στον σταθμό «Νομισματοκοπείο» η νέα αφετηρία των ΚΤΕΛ Αττικής για Ραφήνα, Νέα Μάκρη, Μαραθώνα, Μαρκόπουλο, Λαύριο

8
Το πρώτο Α321 neo παρέλαβε η Aegean Airlines (φωτο). Η εξέλιξη του στόλου αεροσκαφών

Συρρίκνωση ζημιών, με αύξηση εσόδων για την AEGEAN το πρώτο τρίμηνο του έτους

26 Μαΐου, 2022
Στα 48,19 εκατ. η επιδότηση του ΟΑΣΘ για το συγκοινωνιακό έργο του 2019

Καμία απεργιακή κινητοποίηση στη διάρκεια των Πανελλαδικών, διαβεβαιώνουν οι εργαζόμενοι του ΟΑΣΘ

26 Μαΐου, 2022
Κρουαζιέρες από 259 ευρώ ανά άτομo από την Celestyal Cruises. Οι πληροφορίες της προσφοράς

CLIA unveils #LoveCruise initiatives

26 Μαΐου, 2022
Ένα στα τρία οχήματα θα είναι ηλεκτρικό το 2030

Σε λειτουργία η ηλεκτρονική πλατφόρμα του Μητρώου Υποδομών και Φορέων Αγοράς Ηλεκτροκίνησης

26 Μαΐου, 2022

Περιβαλλοντικό τέλος σε εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα και φορτηγά. Το τέλος ανά κατηγορία

26 Μαΐου, 2022
O Δήμος Σαπίδης, διευθύνων σύμβουλος Siemens Mobility Greece στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022

O Δήμος Σαπίδης, διευθύνων σύμβουλος Siemens Mobility Greece στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022

26 Μαΐου, 2022
«Η αδράνεια επιτείνει τα προβλήματα σε οικονομία και καθημερινότητα, όπως οι μετακινήσεις με τα ΜΜΜ», σχολίασε ο Ν. Παππάς

Αποζημίωση 40,4 εκατ. θα λάβει ο ΟΑΣΑ για τα μειωμένα εισιτήρια

26 Μαΐου, 2022

Στην EnableGood η Στρατηγική Βιώσιμης Ανάπτυξης και Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης των ΕΛΤΑ

26 Μαΐου, 2022

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα

    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.

    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ