• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Παρασκευή, 24 Μαρτίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Απαγορεύθηκε η κυκλοφορία φορτηγών την περίοδο εορτασμού της 25ης Μαρτίου

    24 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Αυστηρότερες οι ποινές για την κλοπή και κλεπταποδοχή σιδηροδρομικού υλικού

    24 Μαρτίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Φυλάκιση μέχρι 10 έτη για επικίνδυνη οδήγηση (υπερβολική ταχύτητα, ΛΕΑ)

    24 Μαρτίου, 2023
    MMM

    Η καινοτομία στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς: Το έργο BeOnBoard

    24 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Στην ανάκληση του πιστοποιητικού «Υπεύθυνου για τη Συντήρηση Φορέα» της ΤΡΑΙΝΟΣΕ προχώρησε η ΡΑΣ

    24 Μαρτίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Η Intrakat «δεν το βάζει κάτω». Νέα προσέγγιση για την εξαγορά της ΑΚΤΩΡ

    24 Μαρτίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Απαγορεύθηκε η κυκλοφορία φορτηγών την περίοδο εορτασμού της 25ης Μαρτίου

    24 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Αυστηρότερες οι ποινές για την κλοπή και κλεπταποδοχή σιδηροδρομικού υλικού

    24 Μαρτίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Φυλάκιση μέχρι 10 έτη για επικίνδυνη οδήγηση (υπερβολική ταχύτητα, ΛΕΑ)

    24 Μαρτίου, 2023
    MMM

    Η καινοτομία στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς: Το έργο BeOnBoard

    24 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Στην ανάκληση του πιστοποιητικού «Υπεύθυνου για τη Συντήρηση Φορέα» της ΤΡΑΙΝΟΣΕ προχώρησε η ΡΑΣ

    24 Μαρτίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Η Intrakat «δεν το βάζει κάτω». Νέα προσέγγιση για την εξαγορά της ΑΚΤΩΡ

    24 Μαρτίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Το ΕΒΕΠ “καλωσορίζει” το μετρό: Ο Πειραιάς γίνεται ο πληρέστερος συγκοινωνιακός κόμβος

vvegiazi by vvegiazi
10 Οκτωβρίου, 2022
στο MMM
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Πειραιά (ΕΒΕΠ) καλωσορίζει την έλευση του μετρό στην πόλη-λιμάνι του Πειραιά.

Σύμφωνα με την “Αττικό Μετρό”, η λειτουργία των τριών σταθμών θα αυξήσει τη συνολική επιβατική κίνηση στο δίκτυο του μετρό σε 132.000 πολίτες ημερησίως. Ο συνολικός χρόνος μετάβασης με το μετρό, από το λιμάνι μέχρι το αεροδρόμιο, υπολογίζεται σε μόλις 55 λεπτά. Η κυκλοφορία των αυτοκινήτων αναμένεται να μειωθεί κατά 23.000 ημερησίως, όπως επίσης αναμένεται μείωση στις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα κατά 120 τόνους ημερησίως. Με την επέκταση της γραμμής 3 συνενώνονται λειτουργικά οι δύο γραμμές 1 και 3 του μετρό, το λιμάνι, ο προαστιακός σιδηρόδρομος, ο ηλεκτρικός και 12 σταθμοί του τραμ προς Πειραιά.

Με την ευκαιρία των εγκαινίων από τον πρωθυπουργό, Κυριάκο Μητσοτάκη, σήμερα, των τριών νέων σταθμών «Μανιάτικα», «Πειραιάς» και «Δημοτικό Θέατρο» του μετρό στον Πειραιά, ο πρόεδρος του ΕΒΕΠ, Βασίλης Κορκίδης, δήλωσε: «Ο Πειραιάς ολοκληρώνει, με την έλευση του μετρό, όλο τον κύκλο των μέσων σταθερής τροχιάς με τραμ, ΗΣΑΠ, προαστιακό και γίνεται ο πληρέστερος συγκοινωνιακός κόμβος.

Με τη λειτουργία του μετρό στον Πειραιά, το μεγαλύτερο αεροδρόμιο της χώρας θα συνδέεται με το μεγαλύτερο λιμάνι, σε λιγότερο από μία ώρα. Αυτή η σύνδεση ήταν απαραίτητη και έπρεπε να πραγματοποιηθεί, αφού είμαστε μια χώρα, όπου, ένα σημαντικό κομμάτι της οικονομίας μας στηρίζεται στα έσοδα από τον τουρισμό.

Ο επισκέπτης που προσγειώνεται στο ”Ελ. Βενιζέλος” για να πάρει το βαπόρι για κάποιο από τα υπέροχα ελληνικά νησιά, δεν χρειάζεται πλέον να υποστεί τη βάσανο του κυκλοφοριακού, διασχίζοντας οδικώς, απ’ άκρου σ΄ άκρο, το λεκανοπέδιο.

Η έλευση του μετρό μέχρι το λιμάνι που, επί της ουσίας, φέρνει στον Πειραιά το αεροδρόμιο, αλλά και με όλους τους ενδιάμεσους σταθμούς που θα εξυπηρετούν το κοινό, θα βελτιώσουν την εικόνα του κυκλοφοριακού, τόσο μέσα στην πόλη, όσο και σε όλο το περιφερειακό οδικό δίκτυο γύρω από το επιβατικό λιμάνι. Δηλαδή, επί της ουσίας, θα βελτιώσει την ποιότητα ζωής των Πειραιωτών και όχι μόνο, προσφέροντας μια ακόμη ποιοτική σύνδεση στον οικιστικό ιστό, αλλά και απαλλάσσοντας την πόλη από ένα μεγάλο μέρος των αέριων ρύπων από τα οχήματα.

Ήδη είχαν παραδοθεί στην κυκλοφορία οι τρεις σταθμοί Αγία Βαρβάρα, Κορυδαλλός και Νίκαια και τώρα δίνονται και οι άλλοι τρεις βασικοί σταθμοί της γραμμής 3, στα πυκνοκατοικημένα Μανιάτικα, στο επιβατικό λιμάνι, στην πλατεία Οδησσού, μπροστά από το Επιμελητήριό μας, και βεβαίως στο κέντρο της πόλης, στο εμβληματικό Δημοτικό Θέατρο.

Το τελευταίο, μάλιστα, αποκτά μία εύκολη πρόσβαση για το κοινό από όλο το λεκανοπέδιο που θα θελήσει να παρακολουθήσει μία παράσταση, ενώ, βεβαίως, ευελπιστούμε ότι το μετρό θα φέρει πιο κοντά το αγοραστικό κοινό από την ευρύτερη περιοχή, αυξάνοντας την επισκεψιμότητα στο εμπορικό κέντρο του Πειραιά. Μένει μία ακόμη παρέμβαση να γίνει με την υπογειοποίηση των γραμμών του ΗΣΑΠ από το Φάληρο μέχρι και τον τερματικό σταθμό στον Πειραιά για να αλλάξει θεαματικά η εικόνα του Πειραιά.

Ο επιχειρηματικός κόσμος αισθάνεται ικανοποιημένος και δικαιωμένος για την υπομονή που επέδειξε, καθώς είχε από ετών επισημάνει την αναγκαιότητα ανάπτυξης των συνδυασμένων επιβατικών μεταφορών. Είναι γεγονός ότι ο Πειραιάς δεν έχει να ζηλέψει σε τίποτα οποιαδήποτε άλλη ευρωπαϊκή πόλη ως προς τις συγκοινωνιακές – μεταφορικές υποδομές, που ενισχύουν τον υπερτοπικό χαρακτήρα και τον μητροπολιτικό του ρόλο.

Συγχαρητήρια στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, τον δήμο Πειραιά, την Αττικό Μετρό και όλους τους φορείς και υπηρεσίες που συνετέλεσαν στην επιτυχή ολοκλήρωση ενός πολύ σημαντικού έργου».

Tags:ΕΒΕΠΜΕΤΡΟ ΠΕΙΡΑΙΑΣΜΕΤΡΟ ΠΕΙΡΑΙΑΕΠΕΚΤΑΣΗ ΜΕΤΡΟ ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ

Σχετικά Άρθρα

LOGISTICS

Ευκαιρία για τις επιχειρήσεις του Πειραιά η ανάπτυξη Επιχειρηματικού Πάρκου

14 Μαρτίου, 2023
ΓΝΩΜΗ

Αποκομμένο σιδηροδρομικά το λιμάνι του Πειραιά

11 Μαρτίου, 2023
default
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Την κατασκευή μεγάλου Βιομηχανικού Πάρκου με έδρα το λιμάνι του Πειραιά διερευνά η Κίνα

8 Μαρτίου, 2023
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Συλλυπητήρια ΕΒΕΠ για το πολύνεκρο σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη

3 Μαρτίου, 2023
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Πρόσκληση ΕΒΕΠ σε κινεζικές επιχειρήσεις για επενδύσεις στην εγχώρια οικονομία με βάση τον Πειραιά

28 Φεβρουαρίου, 2023
Alex Tsampas
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Στα «σκαριά» η Ένωση Ελληνικών Ναυπηγείων

23 Φεβρουαρίου, 2023
Επόμενο άρθρο

Πρόταση να ονομαστεί «Κωνσταντίνος Μητσοτάκης» ο νέος σταθμός των ΚΤΕΛ στον Ελαιώνα

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Αυτά τα δρομολόγια θα διεξαχθούν αύριο (22/3), κυρίως ο Προαστιακός Αθήνας και Πάτρας

21 Μαρτίου, 2023

Χωρίς ταξί η Αθήνα την Πέμπτη 23 Μαρτίου. Απεργία του ΣΑΤΑ

22 Μαρτίου, 2023

Αναστέλλεται, εκ νέου, η διεξαγωγή εμπορευματικών δρομολογίων της Hellenic Train. Η επιστολή προς τους πελάτες

21 Μαρτίου, 2023

Νέα εμπλοκή με τα εμπορευματικά δρομολόγια της Hellenic Train από Θεσσαλονίκη προς Ειδομένη. Κανονικά της RCLG

23 Μαρτίου, 2023

Ξεκίνησαν τα εμπορευματικά δρομολόγια της RCLG από Θεσσαλονίκη (φωτο). Για τον Πειραιά, σε συζητήσεις ΟΣΕ – Hellenic Train

22 Μαρτίου, 2023

Π. Δεμέστιχας, WINGS: Η τεχνολογία αλλάζει το τοπίο στις εμπορευματικές μεταφορές και τις σύγχρονες αποθήκες

21 Μαρτίου, 2023

Ιω. Τσιαπαρίκου, πρόεδρος ΡΑΣ: «Βρίσκεται σε εξέλιξη συντονισμένη Δολοφονία Χαρακτήρα στο πρόσωπό μου»

19 Μαρτίου, 2023

Προειδοποιητική στάση εργασίας στο μετρό την Παρασκευή 24 Μαρτίου, από τις 21.00, κήρυξε το ΣΕΛΜΑ

23 Μαρτίου, 2023
???????????????????

AEGEAN: Παραλαμβάνει φέτος 9 Airbus neo. «Σταθμεύει» 6-7 αεροσκάφη για τυχόν αντιμετώπιση καθυστερήσεων

2

Οι μεταφορές στο επίκεντρο: Επισκόπηση των μέτρων ασφαλείας σε αερομεταφορές, ακτοπλοΐα, ΜΜΜ, κ.ά.

2

Επίθεση δέχτηκαν τα γραφεία της Hellenic Train (video)

1

Την παραίτησή του υπέβαλε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής

1

Ελ. Κουντουρά: Το σύστημα ETCS θα έπρεπε να λειτουργεί από το 2020 στον άξονα Αθήνα – Θεσ/νίκη – Ειδομένη

1

Αυτά είναι τα 3 μέλη της Ειδικής Επιτροπής για το σιδηροδρομικό δυστύχημα. Μεταξύ αυτών ο πρώην Δ.Σ. της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

1

Στα γραφεία του ΟΣΕ η Τροχαία Λάρισας, συνελέγησαν έγγραφα και ντοκουμέντα που αφορούν το σιδηροδρομικό δυστύχημα

1

Αποχώρησε ο Θανάσης Ζηλιασκόπουλος από την Επιτροπή Διερεύνησης του δυστυχήματος. Η δήλωσή του

1

Απαγορεύθηκε η κυκλοφορία φορτηγών την περίοδο εορτασμού της 25ης Μαρτίου

24 Μαρτίου, 2023

Αυστηρότερες οι ποινές για την κλοπή και κλεπταποδοχή σιδηροδρομικού υλικού

24 Μαρτίου, 2023

Φυλάκιση μέχρι 10 έτη για επικίνδυνη οδήγηση (υπερβολική ταχύτητα, ΛΕΑ)

24 Μαρτίου, 2023

Η καινοτομία στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς: Το έργο BeOnBoard

24 Μαρτίου, 2023

Στην ανάκληση του πιστοποιητικού «Υπεύθυνου για τη Συντήρηση Φορέα» της ΤΡΑΙΝΟΣΕ προχώρησε η ΡΑΣ

24 Μαρτίου, 2023

Η Intrakat «δεν το βάζει κάτω». Νέα προσέγγιση για την εξαγορά της ΑΚΤΩΡ

24 Μαρτίου, 2023

Κατατέθηκε στη Βουλή το νομοσχέδιο για τα μέτρα στήριξης συγγενών θυμάτων του σιδηροδρομικού δυστυχήματος

24 Μαρτίου, 2023

H SARMED ανανέωσε τη συνεργασία της με τη FrieslandCampina Hellas – ΝΟΥΝΟΥ για 7η συνεχή χρονιά

24 Μαρτίου, 2023

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ