• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Πέμπτη, 2 Φεβρουαρίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    Σε τροχιά βελτίωσης το οικονομικό κλίμα στην Ελλάδα, εκτιμά το ΙΟΒΕ

    1 Φεβρουαρίου, 2023
    Νέα διαφημιστική καμπάνια από τη Singapore Airlines
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Νέα διαφημιστική καμπάνια από τη Singapore Airlines

    1 Φεβρουαρίου, 2023
    Στη Διαιτησία οδεύουν υπουργείο Υποδομών και Ολυμπία Οδός για το συμβάν της αποκόλλησης βράχων
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Συνολικά πρόστιμα 2 εκατ. ευρώ επέβαλε το υπουργείο Υποδομών στην Ολυμπία Οδό

    1 Φεβρουαρίου, 2023
    Μήνυμα «SOS» στέλνει η IRU για τον – κατά προτεραιότητα – εμβολιασμό των οδικών μεταφορέων κατά του COVID
    LOGISTICS

    Ανακοινώθηκαν τα μέτρα περιορισμού κυκλοφορίας φορτηγών για το 2023

    1 Φεβρουαρίου, 2023
    Οι πρωταγωνιστές των εξαγωγών: Καύσιμα και πρώτες ύλες. Ανάλυση του ΠΣΕ
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Προκηρύχθηκε ο διαγωνισμός για τον οδικό άξονα Ιωάννινα – Καλπάκι – Κακαβιά, ύψους 310 εκατ. ευρώ

    1 Φεβρουαρίου, 2023
    Ημερίδα για τις εξελίξεις στις κατασκευές από την TÜV HELLAS (TÜV NORD)
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Ημερίδα για τις εξελίξεις στις κατασκευές από την TÜV HELLAS (TÜV NORD)

    1 Φεβρουαρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    Σε τροχιά βελτίωσης το οικονομικό κλίμα στην Ελλάδα, εκτιμά το ΙΟΒΕ

    1 Φεβρουαρίου, 2023
    Νέα διαφημιστική καμπάνια από τη Singapore Airlines
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Νέα διαφημιστική καμπάνια από τη Singapore Airlines

    1 Φεβρουαρίου, 2023
    Στη Διαιτησία οδεύουν υπουργείο Υποδομών και Ολυμπία Οδός για το συμβάν της αποκόλλησης βράχων
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Συνολικά πρόστιμα 2 εκατ. ευρώ επέβαλε το υπουργείο Υποδομών στην Ολυμπία Οδό

    1 Φεβρουαρίου, 2023
    Μήνυμα «SOS» στέλνει η IRU για τον – κατά προτεραιότητα – εμβολιασμό των οδικών μεταφορέων κατά του COVID
    LOGISTICS

    Ανακοινώθηκαν τα μέτρα περιορισμού κυκλοφορίας φορτηγών για το 2023

    1 Φεβρουαρίου, 2023
    Οι πρωταγωνιστές των εξαγωγών: Καύσιμα και πρώτες ύλες. Ανάλυση του ΠΣΕ
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Προκηρύχθηκε ο διαγωνισμός για τον οδικό άξονα Ιωάννινα – Καλπάκι – Κακαβιά, ύψους 310 εκατ. ευρώ

    1 Φεβρουαρίου, 2023
    Ημερίδα για τις εξελίξεις στις κατασκευές από την TÜV HELLAS (TÜV NORD)
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Ημερίδα για τις εξελίξεις στις κατασκευές από την TÜV HELLAS (TÜV NORD)

    1 Φεβρουαρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

«Το 2023 η Θεσσαλονίκη θα έχει Μετρό», δήλωσε ο γ.γ. Υποδομών επιθεωρώντας την εξέλιξη των εργασιών (φωτογραφίες)

ffotinos by ffotinos
6 Φεβρουαρίου, 2020
στο MMM
0
«Το 2023 η Θεσσαλονίκη θα έχει Μετρό», δήλωσε ο γ.γ. Υποδομών επιθεωρώντας την εξέλιξη των εργασιών (φωτογραφίες)
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Την πρόοδο του κατασκευαστικού έργου και τις εργασίες που συνεχίζονται με εντατικούς ρυθμούς στη βασική γραμμή του Μετρό Θεσσαλονίκης και το αμαξοστάσιο της Πυλαίας, επιθεώρησαν ο Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου Υποδομών, κ. Γιώργος Καραγιάννης, ο Πρόεδρος της Αττικό Μετρό κ. Νίκος Ταχιάος και ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας κ. Νίκος Κουρέτας.

Συνοδευόμενοι από τον επικεφαλής της αναδόχου κοινοπραξίας και Διευθύνοντα Σύμβουλο της ΑΚΤΩΡ, κ. Αλέξανδρο Εξάρχου, οι κ.κ. Καραγιάννης, Ταχιάος και Κουρέτας περιηγήθηκαν στις εγκαταστάσεις του αμαξοστασίου της Πυλαίας, αλλά και στους σταθμούς Φλέμινγκ, Πανεπιστήμιο και Αγίας Σοφίας, όπου ενημερώθηκαν για την εξέλιξη των εργασιών που εκτελούνται αυτή τη στιγμή στο έργο και για την αλληλουχία των κατασκευαστικών εργασιών που απομένουν.

«Ως κυβέρνηση ό,τι έχουμε υποσχεθεί στους Θεσσαλονικείς θα το υλοποιήσουμε, είμαστε εντός χρονοδιαγράμματος και το 2023 η Θεσσαλονίκη θα έχει μετρό», δήλωσε ο γενικός γραμματέας Υποδομών, Γιώργος Καραγιάννης, προσθέτοντας πως «Είδαμε πώς προχωρούν οι εργασίες για το μετρό Θεσσαλονίκης. Είμαστε ικανοποιημένοι, γιατί βλέπουμε ότι προχωρούν με γοργούς ρυθμούς.

Η Αττικό Μετρό κάνει πολύ σοβαρή δουλειά και μετά τη θετική γνωμοδότηση που έχουμε από το ΚΑΣ, θα προχωρήσουν γρήγορα οι μελέτες που χρειάζονται για τη διαδικασία της απόσπασης και επανατοποθέτησης των αρχαίων στο σταθμό Βενιζέλου, προκειμένου να συνεχίσει με τους ίδιους ρυθμούς το έργο».

Η επίσκεψη ξεκίνησε από το αμαξοστάσιο της Πυλαίας, εκεί, όπου σε μια δομημένη επιφάνεια 90.000 τ.μ., θα στεγάζονται ορισμένες από τις πλέον κρίσιμες λειτουργίες του Μετρό Θεσσαλονίκης.

Πρόκειται για μια εντυπωσιακή κατασκευή, η οποία αποτελείται από δύο κτιριακά συγκροτήματα, τα οποία φτάνουν σε ύψος περίπου τα 31 μέτρα, εμπεριέχοντας 120.000 τόνους οπλισμένου σκυροδέματος.

Χωρίς οδηγό οι συρμοί του Μετρό Θεσσαλονίκης

Στο βόρειο συγκρότημα του αμαξοστασίου, στο οποίο χωροθετούνται οι εγκαταστάσεις συντήρησης των συρμών, βρίσκονται ήδη 5 από τους συνολικά 18 συρμούς της βασικής γραμμής, οι οποίοι αποτελούνται από τέσσερα βαγόνια δυναμικότητας 400 επιβατών, ενώ ο έκτος συρμός αναμένεται να φτάσει σε δύο βδομάδες.

Να σημειωθεί πως οι συρμοί του συστήματος στη Θεσσαλονίκη είναι αυτόματοι, δεν έχουν δηλαδή οδηγό και ο χειρισμός γίνεται από το Κέντρο Ελέγχου Λειτουργίας (ΚΕΛ) που βρίσκεται στο δεύτερο κτηριακό συγκρότημα του Αμαξοστασίου.

Εκεί άλλωστε βρίσκονται και οι γραφειακοί χώροι που θα στεγάζουν την εταιρεία λειτουργίας, για την οποία έκανε ειδική μνεία ο Πρόεδρος της Αττικό Μετρό.

Συγκεκριμένα, ο κ. Νίκος Ταχιάος σημείωσε πως  «ακόμα και να ήταν έτοιμο το μετρό να δουλέψει, δεν υπήρχε η εταιρεία να το λειτουργήσει», επομένως, το προσωπικό του φορέα που θα αναλάβει τη λειτουργία του μετρό, θα πρέπει να βρίσκεται στο έργο όσο ακόμη αυτό κατασκευάζεται.

Ακολούθησαν ο σταθμός Φλέμινγκ, όπου επιθεωρήθηκε η αποβάθρα του σταθμού και οι υπό κατασκευή Θύρες Προστασίας Αποβαθρών (Θύρες PSD), καθώς και ο σταθμός Πανεπιστήμιο και συγκεκριμένα το υπόγειο επίπεδο έκδοσης εισιτηρίων.

Η τετράωρη λεπτομερής επιθεώρηση ολοκληρώθηκε στο κεντρικό εργοτάξιο του Σταθμού Αγίας Σοφίας, με τον Γενικό Γραμματέα Υποδομών και τη Διοίκηση της Αττικό Μετρό να παρακολουθούν τις εργασίες των μόνιμων επενδύσεων οπλισμένου σκυροδέματος της Βόρειας και Νότιας πρόσβασης του σταθμού και να ξεναγούνται στην αποβάθρα του σταθμού.

Η Θεσσαλονίκη, παρά τις καθυστερήσεις, αποκτά ένα από τα πλέον σύγχρονα Μετρό της Ευρώπης

    Tags:ΜΕΤΡΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣΝΙΚΟΣ ΚΟΥΡΕΤΑΣΝΙΚΟΣ ΤΑΧΙΑΟΣΑΚΤΩΡ

    Σχετικά Άρθρα

    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    ΕΛΛΑΚΤΩΡ: Ως τις 31 Μαρτίου η περίοδος αποκλειστικών διαπραγματεύσεων για την πώληση της ΑΚΤΩΡ

    31 Ιανουαρίου, 2023
    Τα μηνύματα της ΑΚΤΩΡ σε ΣΥΡΙΖΑ, ΝΔ, ανταγωνιστές και… παλιά διοίκηση
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Η ΕΛΛΑΚΤΩΡ επιβεβαίωσε τις συζητήσεις για την πώληση της κατασκευαστικής ΑΚΤΩΡ

    30 Ιανουαρίου, 2023
    ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    Θα κάνει το μεγάλο come back o Δ. Κούτρας στην ΑΚΤΩΡ;

    27 Ιανουαρίου, 2023
    Μέσα στο καλοκαίρι δημοπρατείται ο οδικός άξονας Δράμα – Αμφίπολη
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Γ. Καραγιάννης: Κατασκευάζεται το τμήμα Άγ. Νικόλαος – Νεάπολη του ΒΟΑΚ, κατά 32% μεγαλύτερο το αεροδρόμιο Καστελίου

    20 Ιανουαρίου, 2023
    Το 55% του Μετρό Θεσσαλονίκης έχει υλοποιηθεί, το 35% της επέκτασης προς Καλαμαριά
    MMM

    Στις 28 Φεβρουαρίου μετατέθηκαν οι προσφορές για το ΣΔΙΤ του Μετρό Θεσσαλονίκης

    18 Ιανουαρίου, 2023
    Παρατάθηκε η διαβούλευση της ΕΑ για τον κλάδο των κατασκευών
    ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    Έρχονται ανακατατάξεις στις κατασκευές και στις υποδομές μεταφορών

    3 Ιανουαρίου, 2023
    Επόμενο άρθρο
    Ξεκίνησε τη λειτουργία της η Σιδηροδρομική Ακαδημία του ΟΣΕ. Αρχή με 20 βοηθούς μηχανοδηγούς της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

    Ανατροπή στον κλάδο των ταξί: Αποχωρεί από την ΠΟΕΙΑΤΑ ο Θύμιος Λυμπερόπουλος μετά το τέλος της θητείας του

    Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

    Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

    Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

    • Δημοφιλή
    • Σχόλια
    • Τελευταία

    Θα κάνει το μεγάλο come back o Δ. Κούτρας στην ΑΚΤΩΡ;

    27 Ιανουαρίου, 2023
    Μεγάλες αλλαγές στο πρόγραμμα δρομολογίων, από τις 15 Μαΐου, της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, λόγω των νέων αμαξοστοιχιών ETR

    Ενισχύει τα δρομολόγια στον άξονα Αθήνα – Θεσσαλονίκη η Hellenic Train που «βλέπει» και το εξωτερικό

    26 Ιανουαρίου, 2023
    ΣΕΤΕ και FedHATΤΑ πιέζουν για την ένταξη των τουριστικών λεωφορείων στην αναδιάταξη δρομολογίων της ΟΣΥ

    Προειδοποίηση IRU: Η ΕΕ μπορεί να “χάσει” περίπου 100.000 οδηγούς λεωφορείων και πούλμαν

    26 Ιανουαρίου, 2023
    «Τέλος εποχής» για το 747 της Boeing: Το τελευταίο αεροσκάφος παραδόθηκε στην Atlas Air (photos, video)

    «Τέλος εποχής» για το 747 της Boeing: Το τελευταίο αεροσκάφος παραδόθηκε στην Atlas Air (photos, video)

    1 Φεβρουαρίου, 2023

    «Μπορείτε να ρωτήσετε τους επενδυτές γιατί δεν έχουν πετάξει ακόμα τα υδροπλάνα»

    29 Ιανουαρίου, 2023

    Συστήνεται Επιτροπή Αεροπορικού Τουρισμού: Το αντικείμενό της, από ποιους θα απαρτίζεται

    26 Ιανουαρίου, 2023

    Με βάση το Θριάσιο ΙΙ, η Hellenic Train «ανασυγκροτεί» τα εμπορεύματά της, δημιουργώντας βαλκανικό δίκτυο

    26 Ιανουαρίου, 2023
    Όταν το μετρό «ομορφαίνει» τον ηλεκτρικό. Στη γραμμή Πειραιάς – Κηφισιά και 3ος συρμός του μετρό

    Στάση εργασίας στον ηλεκτρικό, στις 2 Φεβρουαρίου, από τις 12.00 έως τις 15.00

    27 Ιανουαρίου, 2023
    Διαμάχη υπουργείου Ναυτιλίας – αντιπολίτευσης για το ανταποδοτικό τέλος στα, προς αξιοποίηση, λιμάνια

    Σε «δυνατό χαρτί» Υπερταμείου – ΤΑΙΠΕΔ εξελίσσονται τα αεροδρόμια

    1
    Από υφυπουργός κυβερνήσεων του Γιώργου Παπανδρέου, νέος υφυπουργός Μεταφορών ο Θάνος Μωραΐτης

    «Σκληρές εικόνες» στους δρόμους γύρω από το Μέγαρο του ΟΣΕ…

    1
    Ταξίδια με έκπτωση έως 60% από τη SKY express

    Ταξίδια με έκπτωση έως 60% από τη SKY express

    1

    Σε τροχιά βελτίωσης το οικονομικό κλίμα στην Ελλάδα, εκτιμά το ΙΟΒΕ

    1 Φεβρουαρίου, 2023
    Νέα διαφημιστική καμπάνια από τη Singapore Airlines

    Νέα διαφημιστική καμπάνια από τη Singapore Airlines

    1 Φεβρουαρίου, 2023
    Στη Διαιτησία οδεύουν υπουργείο Υποδομών και Ολυμπία Οδός για το συμβάν της αποκόλλησης βράχων

    Συνολικά πρόστιμα 2 εκατ. ευρώ επέβαλε το υπουργείο Υποδομών στην Ολυμπία Οδό

    1 Φεβρουαρίου, 2023
    Μήνυμα «SOS» στέλνει η IRU για τον – κατά προτεραιότητα – εμβολιασμό των οδικών μεταφορέων κατά του COVID

    Ανακοινώθηκαν τα μέτρα περιορισμού κυκλοφορίας φορτηγών για το 2023

    1 Φεβρουαρίου, 2023
    Οι πρωταγωνιστές των εξαγωγών: Καύσιμα και πρώτες ύλες. Ανάλυση του ΠΣΕ

    Προκηρύχθηκε ο διαγωνισμός για τον οδικό άξονα Ιωάννινα – Καλπάκι – Κακαβιά, ύψους 310 εκατ. ευρώ

    1 Φεβρουαρίου, 2023
    Ημερίδα για τις εξελίξεις στις κατασκευές από την TÜV HELLAS (TÜV NORD)

    Ημερίδα για τις εξελίξεις στις κατασκευές από την TÜV HELLAS (TÜV NORD)

    1 Φεβρουαρίου, 2023
    Με “προίκα” 2 δισ. κορόνες Σουηδίας το νέο venture capital fund της Scania

    Από τον προσεχή Απρίλιο, η Air Serbia θα εκτελεί τακτικές πτήσεις προς Ηράκλειο, Χανιά, Κέρκυρα, Ρόδο

    1 Φεβρουαρίου, 2023
    Qatar Airways Cargo launches freighters to Riyadh

    Qatar Airways Cargo resumes passenger freighter service to Penang

    1 Φεβρουαρίου, 2023
    Mega airlines studies

    Metaforespress

    • Ταυτότητα
    • Όροι χρήσης
    • Διαφημιστείτε

    Δείτε Ακόμη

    • Υπόγειος
    • Οικονομία
    • Γνώμη
    • (Ταχο)γράφος
    • Videos

    Εγγραφή Νewsletter



      Social Media

      Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

      Copyright © 2021 All Rights Reserved.

      Powered by iservices logo

      No Result
      Προβολή όλων
      • ΑΡΧΙΚΗ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
      • ΜΜΜ
      • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
      • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
      • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
      • LOGISTICS
      • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
      • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
      • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

      © 2021 metaforespress.gr

      Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
      Πολιτική απορρήτου

      Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

      ---
      Απαραίτητα
      Πάντα ενεργοποιημένα
      Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
      ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ