• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Πέμπτη, 26 Μαΐου, 2022
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    MMM

    Στάση εργασίας στον ΟΑΣΘ, στις 26 Μαΐου, από τις 10 το πρωί ως τις 2 το μεσημέρι

    25 Μαΐου, 2022
    «asθenis»: Η είσοδος του SpiritWorld Group στον τομέα της υγείας
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    «asθenis»: Η είσοδος του SpiritWorld Group στον τομέα της υγείας

    25 Μαΐου, 2022
    Η ανεπίσημη «πρώτη» του νέου Διευθύνοντος Συμβούλου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ
    INTERNATIONAL

    FS Italiane, the new institutional campaign -“Un tempo nuovo”- kicks off

    25 Μαΐου, 2022
    Προσπάθειες του υπουργείου Τουρισμού για απευθείας αεροπορική σύνδεση Σεούλ-Αθήνας. Επαφές με την Korean Air
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Επανέναρξη των απευθείας πτήσεων charter Σεούλ – Αθήνα τον προσεχή Σεπτέμβριο και Οκτώβριο

    25 Μαΐου, 2022
    Zela Jet και OysterJets συνεργάζονται για πτήσεις με ιδιωτικά τζετ στην Ελλάδα
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Zela Jet και OysterJets συνεργάζονται για πτήσεις με ιδιωτικά τζετ στην Ελλάδα

    25 Μαΐου, 2022
    Την ανακατασκευή του Πύργου του Πειραιά ανέλαβε η ΤΕΡΝΑ
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Διαχειριστής Έργων LEED υψηλής ποιότητας ανακηρύχθηκε η DIMAND

    25 Μαΐου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    MMM

    Στάση εργασίας στον ΟΑΣΘ, στις 26 Μαΐου, από τις 10 το πρωί ως τις 2 το μεσημέρι

    25 Μαΐου, 2022
    «asθenis»: Η είσοδος του SpiritWorld Group στον τομέα της υγείας
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    «asθenis»: Η είσοδος του SpiritWorld Group στον τομέα της υγείας

    25 Μαΐου, 2022
    Η ανεπίσημη «πρώτη» του νέου Διευθύνοντος Συμβούλου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ
    INTERNATIONAL

    FS Italiane, the new institutional campaign -“Un tempo nuovo”- kicks off

    25 Μαΐου, 2022
    Προσπάθειες του υπουργείου Τουρισμού για απευθείας αεροπορική σύνδεση Σεούλ-Αθήνας. Επαφές με την Korean Air
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Επανέναρξη των απευθείας πτήσεων charter Σεούλ – Αθήνα τον προσεχή Σεπτέμβριο και Οκτώβριο

    25 Μαΐου, 2022
    Zela Jet και OysterJets συνεργάζονται για πτήσεις με ιδιωτικά τζετ στην Ελλάδα
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Zela Jet και OysterJets συνεργάζονται για πτήσεις με ιδιωτικά τζετ στην Ελλάδα

    25 Μαΐου, 2022
    Την ανακατασκευή του Πύργου του Πειραιά ανέλαβε η ΤΕΡΝΑ
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Διαχειριστής Έργων LEED υψηλής ποιότητας ανακηρύχθηκε η DIMAND

    25 Μαΐου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

H νέα εποχή στις συγκοινωνίες: Έρχεται το «ΑΤΗ.ΕΝΑ TICKET» και η «ATH.ENA CARD»

ffotinos by ffotinos
21 Ιανουαρίου, 2017
στο MMM
5
H νέα εποχή στις συγκοινωνίες: Έρχεται το «ΑΤΗ.ΕΝΑ TICKET» και η «ATH.ENA CARD»
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Η νέα εποχή στις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας είναι «προ των πυλών». Η ολοκλήρωση του «Αυτόματου Συστήματος Συλλογής Κομίστρου» (ΑΣΣΚ), σε συνδυασμό με την τηλεματική, επιφέρει θεαματικές αλλαγές, με γνώμονα τη βελτίωση της ποιότητας του παρεχόμενου συγκοινωνιακού έργου.

Του Φώτη Φωτεινού

Το metaforespress.gr παρουσιάζει τους δύο τύπους κομίστρου, υπό τη μορφή ηλεκτρονικών «έξυπνων καρτών», που υποστηρίζει το ΑΣΣΚ.

Ωστόσο, αλλαγές θα επέλθουν και στο σημερινό χάρτινο εισιτήριο, παρά το γεγονός ότι, πολύ σύντομα, πρόκειται να αποτελέσει παρελθόν. Το νέο χάρτινο εισιτήριο θα έχει, ουσιαστικά, «ιστορική» αξία.

Η «Πολλαπλή» και η «Έξυπνη» κάρτα

Το ΑΣΣΚ υποστηρίζει δύο τύπους κομίστρου, υπό τη μορφή ηλεκτρονικών «έξυπνων καρτών» και συγκεκριμένα:

–«Πολλαπλό» ή αλλιώς το «ΑΤΗ.ΕΝΑ TICKET»:  Έξυπνη κάρτα, χωρίς επαφή (Contactless Smart Card-SC) μνήμης (χωρίς μικροεπεξεργαστή),  στην οποία θα αποθηκεύονται χρηματική αξία (stored value), χρόνος ή αριθμός μετακινήσεων.

Ο τύπος αυτός κάρτας δεν αποτελεί προσωποποιημένο τύπο κομίστρου και εφ’ όσον χαθεί, δεν αντικαθίσταται και δεν μεταφέρεται το, όποιο περιεχόμενό της, σε αξία ή ποσότητα εισιτηρίων.

Η «Πολλαπλή Κάρτα» ή αλλιώς το «ΑΤΗ.ΕΝΑ TICKET» είναι, ουσιαστικά, για τους χρήστες που δεν χρησιμοποιούν συστηματικά τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς και αποθηκεύει συγκεκριμένο αριθμό τύπων κομίστρου.

Σύμφωνα με τους αρχικούς σχεδιασμούς, η «Πολλαπλή Κάρτα» θα έχει ημερήσια διάρκεια ή και θα προορίζεται για συγκεκριμένες και μεμονωμένες διαδρομές, όπως το αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος».

Αριστερά το “ATH.ENA TICKET”, το οποίο θα χρησιμοποιούν οι μη συχνοί χρήστες των ΜΜΜ και οι χρήστες για μεμονωμένες διαδρομές και δεξιά η “ATH.ENA CARD”, η οποία θα έχει προϊόντα κομίστρου πιο μεγάλης χρηματικής αξίας, όπως απεριορίστων διαδρομών, μεγάλης διάρκειας, κτλ.

–«Κάρτα» ή αλλιώς «ATH.ENA CARD»: Έξυπνη Κάρτα, χωρίς επαφή (Contactless Smart Card – SC), με μικροεπεξεργαστή, η οποία θα υλοποιεί διάφορα προϊόντα κομίστρου, όπως απεριορίστων διαδρομών, μεγάλης διάρκειας ή μεγάλης αποθηκευμένης αξίας.

Η «Κάρτα» θα υποκαταστήσει τις υφιστάμενες μηνιαίες και ετήσιες κάρτες, αλλά και τα ελευθέρας. Επίσης, η εν λόγω κάρτα, η οποία θα αποτελέσει και το κύριο προϊόν κομίστρου του ΟΑΣΑ, θα είναι προσωποποιημένη ανά περιπτώσεις.

Οι επιβάτες θα επικυρώνουν την κάρτα τους με τη χρήση τερματικής συσκευής που θα είναι εγκατεστημένη, εντός του οχήματος, στην περίπτωση των οδικών μέσων (λεωφορεία, τρόλεϊ) και του τραμ, ενώ στην περίπτωση των μέσων σταθερής τροχιάς (μετρό, ηλεκτρικός και προαστιακός σιδηρόδρομος), η επικύρωση θα γίνεται στις πύλες εισόδου και εξόδου.

Στην περίπτωση ελέγχου κομίστρου, ο επιβάτης θα επιδεικνύει την έξυπνη κάρτα που έχει επικυρώσει κατά την είσοδό του στο όχημα ή στο σταθμό. Ο έλεγχος θα γίνεται με τη χρήση ειδικής φορητής συσκευής ελέγχου έξυπνων καρτών.

Σε παράλληλη λειτουργία, για κάποιο διάστημα, το χάρτινο εισιτήριο και οι «έξυπνες κάρτες»

Έως τον Φεβρουάριο, ο ΟΑΣΑ φιλοδοξεί να έχει εγκαταστήσει πλήρως το «Αυτόματο Σύστημα Συλλογής Κομίστρου» σε ηλεκτρικό, λεωφορεία, τρόλεϊ και τραμ.

Αντίστοιχα, έως τα τέλη Μαρτίου στο μετρό, στο οποίο έχει ήδη ξεκινήσει η τοποθέτηση τουρνικέ από τις αρχές του χρόνου (διάφοροι σταθμοί κλείνουν ανά Σαββατοκύριακο).

 

Κεντρική στόχευση αποτελεί το ΑΣΣΚ να λειτουργεί πλήρως τον Απρίλιο. Σίγουρα, το πρώτο διάστημα, άγνωστο πόσο (ίσως μέχρι το Μάιο, ίσως μέχρι το καλοκαίρι), θα λειτουργούν παράλληλα και το υπάρχον χάρτινο εισιτήριο και οι έξυπνες κάρτες.

 

Στόχος του ΟΑΣΑ, ο οποίος καταβάλλει σημαντικές προσπάθειες για την επιτυχή και έγκαιρη ολοκλήρωση του έργου, είναι η μετάβαση, σε συνδυασμό με την εκπαίδευση του επιβατικού κοινού, να μην διαρκέσει πολύ. Πάντως, στη Λισσαβόνα διήρκεσε δυο χρόνια!

Το νέο χάρτινο εισιτήριο, το οποίο σύντομα – ωστόσο – θα αποτελέσει παρελθόν.

Ξέχωρα των ανωτέρω, αλλαγές θα επέλθουν και στο σημερινό χάρτινο εισιτήριο, παρά το γεγονός ότι, πολύ σύντομα, πρόκειται να αποτελέσει παρελθόν.

Το νέο χάρτινο εισιτήριο θα έχει, ουσιαστικά, «ιστορική» αξία, πέρα από το γεγονός ότι θα πλήξει τα κυκλώματα των εναπομεινάντων χάρτινων πλαστών εισιτηρίων.

Τα οφέλη για επιβάτες και συγκοινωνιακούς φορείς

Στόχος του «Ηλεκτρονικού Εισιτηρίου» είναι η βελτιστοποίηση της ποιότητας του παρεχόμενου συγκοινωνιακού έργου προς τον πολίτη και η βελτίωση της απόδοσης των φορέων, προς όφελος των κατοίκων και επισκεπτών της Αθήνας, αλλά και του Έλληνα φορολογούμενου.

Αναλυτικότερα, για τον πολίτη και τα ΜΜΜ, θα υπάρχουν εξής οφέλη από:

-Τη διευκόλυνση των μετεπιβιβάσεων, καθότι δεν θα απαιτείται αγορά περισσότερου του ενός εισιτηρίου,

-Τη μείωση του χρόνου επιβίβασης, λόγω της εξ αποστάσεως επικύρωσης, καθώς και από τη μείωση του χρόνου εξυπηρέτησης για την αγορά εισιτηρίων ή ανανέωσης των κομίστρων απεριόριστων διαδρομών,

-Θα υπάρχει δυνατότητα διαμόρφωσης δικαιότερης τιμολογιακής πολιτικής και κατανομής του κόστους μετακίνησης, με πιο δίκαιο τρόπο για το κοινωνικό σύνολο, ανάλογα με τη χρήση, όπως βάσει ζωνών, απόστασης, αριθμού επιβιβάσεων, εκπτώσεις μετεπιβιβάσεων κ.α.

Έτσι θα δοθεί με η δυνατότητα να απαλλαχθούν κάποια βάρη από τους τακτικούς χρήστες του συστήματος, καθώς και από εκείνους που πραγματοποιούν μικρές διαδρομές.

-Θα υπάρχει  δυνατότητα σχεδιασμού πρωτοποριακών προϊόντων, όπως εκπτώσεις σε συνεργασία με εξωτερικούς φορείς (π.χ. μουσεία, πολιτιστικά δρώμενα, αθλητικά γεγονότα κ.α.).

Οι “πύλες” εισόδου – εξόδου σε ηλεκτρικό και μετρό

-Θα διευκολύνονται οι τουρίστες, οι περιστασιακοί χρήστες, αλλά και οι ηλικιωμένοι, καθώς με το «Ηλεκτρονικό Εισιτήριο» δε θα απαιτείται η γνώση της υφιστάμενης τιμολογιακής πολιτικής σε λεπτομέρεια για να χρησιμοποιήσει κάποιος τα μέσα μαζικής μεταφοράς.

-Το ηλεκτρονικό εισιτήριο αναμένεται να ωθήσει και άλλους φορείς / οργανισμούς που δραστηριοποιούνται στο χώρο των μεταφορών της Αθήνας να στραφούν προς παρόμοιες συμβατές τεχνολογίες κομίστρων.

Ενδεικτικά αναφέρονται τα υπεραστικά λεωφορεία (ΚΤΕΛ Αττικής) και τα ταξί. Η μελλοντική ένταξη ενός ή και περισσότερων φορέων αναμένεται να επιφέρει πολλαπλασιαστικά οφέλη από την εξυπηρέτηση των χρηστών του συστήματος.

-Η αντικατάσταση του χάρτινου εισιτηρίου και των καρτών απεριορίστων διαδρομών, με ηλεκτρονικά μέσα, με τις ενδεχόμενες δυνατότητες χρήσης της κάρτας κομίστρου και για άλλες συναλλαγές, θα έχει ως αποτέλεσμα την αύξηση χρήσης ηλεκτρονικού χρήματος, ειδικά από τμήματα πληθυσμού που θεωρητικά τα ηλεκτρονικά μέσα έχουν προς το παρόν χαμηλότερο βαθμό διείσδυσης.

Μηχανήματα φόρτωσης των “έξυπνων καρτών”

-Η στροφή προς τη χρήση ηλεκτρονικού χρήματος, καθώς και της μείωσης των συναλλαγών με μετρητά αποτελούν προτεραιότητες της Πολιτείας, καθότι συνεισφέρουν, τόσο στη μείωση του κόστους συναλλαγών, αλλά και στην αντιμετώπιση της παραοικονομίας και φοροδιαφυγής.

-Τα οφέλη όμως δεν αφορούν μόνον τον κάτοικο της Αθήνας και τους επισκέπτες της πόλης, αλλά και τον Έλληνα φορολογούμενο, καθότι η μείωση της εισιτηριοδιαφυγής θα μειώσει ανάλογα και τα επίπεδα επιδότησης που απαιτεί το σύστημα αστικών συγκοινωνιών της Αθήνας για να λειτουργήσει.

-Σημαντικά οφέλη θα έχουν και οι φορείς που εκτελούν το συγκοινωνιακό έργο, από τη μείωση του άμεσου κόστους συντήρησης, καθώς και ο ΟΑΣΑ, ο οποίος θα αποκτήσει πολύ σημαντικά δεδομένα και θα μπορεί να βελτιώνει τον σχεδιασμό του ανταποκρινόμενος πιο αποτελεσματικά στις ανάγκες της πόλης, με επίκεντρο την ενίσχυση της ενοποίησης των μέσων, τη διευκόλυνσης των μετεπιβιβάσεων και εν γένει τη βελτίωση του σχεδιασμού με άξονα την ενιαία κινητικότητα (integrated mobility) για όλους τους πολίτες.

Tags:ATH.ENA CARDATH.ENA TICKETΑΣΣΚΟΑΣΑΟΣΥΣΤΑΣΥ

Σχετικά Άρθρα

ΥΠΟΓΕΙΟΣ

Οι ιδιώτες δεν είναι πλέον «ταμπού» στις αστικές συγκοινωνίες Αθήνας και Θεσσαλονίκης

25 Μαΐου, 2022
H διευθύνουσα σύμβουλος του ΟΑΣΑ στις εργασίες της 47ης Γενικής Συνέλευσης της EMTA
MMM

H διευθύνουσα σύμβουλος του ΟΑΣΑ στις εργασίες της 47ης Γενικής Συνέλευσης της EMTA

23 Μαΐου, 2022
IATA: Υψηλό 12ετίας οι επιβατικές και 7ετίας οι εμπορευματικές αεροπορικές μεταφορές το α’ εξάμηνο!
MMM

Μείωση της τιμής του εισιτηρίου κατά 50% ζητά το ΣΕΛΜΑ

20 Μαΐου, 2022
MMM

Δωρεάν μετακίνηση με τα ΜΜΜ για τους πρόσφυγες πολέμου από την Ουκρανία

18 Μαΐου, 2022
Χωρίς μετρό, την Τρίτη 7/11, από την έναρξη της βάρδιας έως τις 09.00
MMM

To ΣΕΛΜΑ καλεί σε συγκέντρωση διαμαρτυρίας την Τετάρτη 18/5 το πρωί έξω από τα γραφεία της ΣΤΑΣΥ

17 Μαΐου, 2022
Συμβουλές ΟΑΣΑ για να μη δημιουργούνται ουρές στα εκδοτήρια του ηλεκτρονικού εισιτηρίου
MMM

Ανανέωση δικαιώματος για μειωμένο κόμιστρο στις κάρτες του ΟΑΣΑ σε μαθητές άνω των 18 ετών

13 Μαΐου, 2022
Επόμενο άρθρο
Η Uber κατηγορείται ότι «κατασκοπεύει» επιβάτες με παράνομο λογισμικό

20 εκατ. δολ. θα καταβάλει η Uber για την παραπλάνηση οδηγών της

Σχόλια 5

  1. Dimitris Sartzetakis says:
    5 έτη ago

    Οι κάρτες θα είναι προσωποποιημένες με φωτογραφία.

    Απάντηση
  2. Michael KIRLIS says:
    5 έτη ago

    Φωτογραφια δεν θαψεχει ούτε όνομα. Θα την δίνουμε οπου θέλουμε οεο?

    Απάντηση
    • Anonymous says:
      5 έτη ago

      Θεωρητικά ναι αλλά αν σε ελέγξουν την πάτησες

      Απάντηση
  3. δημητρις says:
    5 έτη ago

    επειδη κινουμε καθημερηνα με το μετρο και λεωφορειο…..δεν το εχω καταλαβη πως θα λειτουργη…βγαζω την μηνιαια καρτα των 30 ευρω….με το ηλεκτρονικο πως θα γινετε…

    Απάντηση
    • Theo says:
      5 έτη ago

      Θα βγάλεις μια φορά την κάρτα που αναφέρει το άρθρο, την οποία θα φορτίζεις κάθε μήνα με το ποσό των 30 €

      Απάντηση

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
Σημαντική εξέλιξη στην αγορά ταχυμεταφορών: Διαδικτυακές αγορές χωρίς γεωγραφικούς αποκλεισμούς αποφάσισε το Ευρωκοινοβούλιο

Οδηγούμαστε σε «καραμπόλα» στις τεχνικές βάσεις στο αεροδρόμιο της Αθήνας;

22 Μαΐου, 2022

Αυτά είναι τα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα για τις θέσεις που προκήρυξε ο ΟΣΕ

20 Μαΐου, 2022
Μήνυμα «SOS» στέλνει η IRU για τον – κατά προτεραιότητα – εμβολιασμό των οδικών μεταφορέων κατά του COVID

Η Κομισιόν ζητά από την Ελλάδα να ενισχύσει τους καθ’ οδόν ελέγχους στις οδικές μεταφορές

20 Μαΐου, 2022
Μικρή παράταση «ζωής» στα ΚΤΕΛ που λήγει το όριο ηλικίας τους

Με 52 εκατ. ευρώ ενισχύονται ΚΤΕΛ και ΚΤΕΛ ΑΕ. Το περιεχόμενο της τροπολογίας

19 Μαΐου, 2022
Η ΕΥΔΑΠ ανοίγει την «Κερκόπορτα» για τα ΕΛΤΑ;

Εθελούσια έξοδος, ΑΜΚ και Καθολική Υπηρεσία βελτίωσαν (αξιοσημείωτα) τις οικονομικές επιδόσεις των ΕΛΤΑ. Προς EBITDA 25 εκατ.

24 Μαΐου, 2022

Πρόγραμμα επιβράβευσης για τους συνεργαζόμενους οδηγούς ταξί της BEAT

20 Μαΐου, 2022
Volkswagen Commercial Vehicles και Hermes συνεργάζονται για ταχύτερη παράδοση πακέτων από τους ταχυμεταφορείς

Έκθεση για το ανθρακικό τους αποτύπωμα καλούνται να υποβάλλουν οι εταιρείες ταχυμεταφορών και logistics

19 Μαΐου, 2022
To metaforespress.gr στο πρώτο δρομολόγιο των αμαξοστοιχιών ETR 470! Οι εντυπώσεις μας (pics & video)

«Συνεπιβάτης» στις αμαξοστοιχίες ETR 470 της ΤΡΑΙΝΟΣΕ τα Mikel

23 Μαΐου, 2022
Μικρή παράταση «ζωής» στα ΚΤΕΛ που λήγει το όριο ηλικίας τους

Με 52 εκατ. ευρώ ενισχύονται ΚΤΕΛ και ΚΤΕΛ ΑΕ. Το περιεχόμενο της τροπολογίας

1
Πιο κοντά στις “πράσινες μεταφορές” η Ελλάδα: Εγκαινιάστηκε ο 1ος πιλοτικός σταθμός ανεφοδιασμού υδρογόνου

Πιο κοντά στις “πράσινες μεταφορές” η Ελλάδα: Εγκαινιάστηκε ο 1ος πιλοτικός σταθμός ανεφοδιασμού υδρογόνου

1
Κατατέθηκε η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για το Χανιά – Ηράκλειο του ΒΟΑΚ. Το κόστος του έργου είναι 1,32 δισ.

H «θερινή αντεπίθεση» της SKY express: Έρχονται 2 νέα Airbus Α320, η εταιρεία θα διαθέτει 21 αεροσκάφη (Airbus + ATR)

1

Στις 15 Μαΐου ξεκινούν δρομολόγια οι νέες αμαξοστοιχίες ETR 470 της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

1
Καταδικαστέα κάθε συμπεριφορά που δεν συνάδει με τις αρχές και την πολιτική μας, επισημαίνει η ΟΣΥ

Άγονο το πρώτο τμήμα (120 υβριδικά λεωφορεία) του διαγωνισμού για τα 770 λεωφορεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

1

Τα δρομολόγια ΤΡΑΙΝΟΣΕ και Προαστιακού που θα πραγματοποιηθούν την 1η Μαΐου

1

Στον σταθμό «Νομισματοκοπείο» η νέα αφετηρία των ΚΤΕΛ Αττικής για Ραφήνα, Νέα Μάκρη, Μαραθώνα, Μαρκόπουλο, Λαύριο

8

Στάση εργασίας στον ΟΑΣΘ, στις 26 Μαΐου, από τις 10 το πρωί ως τις 2 το μεσημέρι

25 Μαΐου, 2022
«asθenis»: Η είσοδος του SpiritWorld Group στον τομέα της υγείας

«asθenis»: Η είσοδος του SpiritWorld Group στον τομέα της υγείας

25 Μαΐου, 2022
Η ανεπίσημη «πρώτη» του νέου Διευθύνοντος Συμβούλου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

FS Italiane, the new institutional campaign -“Un tempo nuovo”- kicks off

25 Μαΐου, 2022
Προσπάθειες του υπουργείου Τουρισμού για απευθείας αεροπορική σύνδεση Σεούλ-Αθήνας. Επαφές με την Korean Air

Επανέναρξη των απευθείας πτήσεων charter Σεούλ – Αθήνα τον προσεχή Σεπτέμβριο και Οκτώβριο

25 Μαΐου, 2022
Zela Jet και OysterJets συνεργάζονται για πτήσεις με ιδιωτικά τζετ στην Ελλάδα

Zela Jet και OysterJets συνεργάζονται για πτήσεις με ιδιωτικά τζετ στην Ελλάδα

25 Μαΐου, 2022
Την ανακατασκευή του Πύργου του Πειραιά ανέλαβε η ΤΕΡΝΑ

Διαχειριστής Έργων LEED υψηλής ποιότητας ανακηρύχθηκε η DIMAND

25 Μαΐου, 2022
Στα 400 δις. δολ. αποτιμάται η διεθνής αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου B2C

Η ελληνική startup Valuelenz δημιουργεί τις υποδομές για το hybrid commerce

25 Μαΐου, 2022
Η χωροθέτηση των 15 νέων σταθμών της γραμμής 4 του μετρό (video). Προμήθεια 20 τρένων δίχως οδηγό

Αρχές του 2023 μπαίνει ο πρώτος “μετροπόντικας” στο εργοτάξιο της Κατεχάκη για τη Γραμμή 4 του μετρό (φωτό)

25 Μαΐου, 2022

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα

    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.

    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ