• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Παρασκευή, 27 Μαΐου, 2022
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Το πρώτο Α321 neo παρέλαβε η Aegean Airlines (φωτο). Η εξέλιξη του στόλου αεροσκαφών
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Συρρίκνωση ζημιών, με αύξηση εσόδων για την AEGEAN το πρώτο τρίμηνο του έτους

    26 Μαΐου, 2022
    Στα 48,19 εκατ. η επιδότηση του ΟΑΣΘ για το συγκοινωνιακό έργο του 2019
    MMM

    Καμία απεργιακή κινητοποίηση στη διάρκεια των Πανελλαδικών, διαβεβαιώνουν οι εργαζόμενοι του ΟΑΣΘ

    26 Μαΐου, 2022
    Κρουαζιέρες από 259 ευρώ ανά άτομo από την Celestyal Cruises. Οι πληροφορίες της προσφοράς
    INTERNATIONAL

    CLIA unveils #LoveCruise initiatives

    26 Μαΐου, 2022
    Ένα στα τρία οχήματα θα είναι ηλεκτρικό το 2030
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Σε λειτουργία η ηλεκτρονική πλατφόρμα του Μητρώου Υποδομών και Φορέων Αγοράς Ηλεκτροκίνησης

    26 Μαΐου, 2022
    LOGISTICS

    Περιβαλλοντικό τέλος σε εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα και φορτηγά. Το τέλος ανά κατηγορία

    26 Μαΐου, 2022
    O Δήμος Σαπίδης, διευθύνων σύμβουλος Siemens Mobility Greece στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    O Δήμος Σαπίδης, διευθύνων σύμβουλος Siemens Mobility Greece στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022

    26 Μαΐου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Το πρώτο Α321 neo παρέλαβε η Aegean Airlines (φωτο). Η εξέλιξη του στόλου αεροσκαφών
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Συρρίκνωση ζημιών, με αύξηση εσόδων για την AEGEAN το πρώτο τρίμηνο του έτους

    26 Μαΐου, 2022
    Στα 48,19 εκατ. η επιδότηση του ΟΑΣΘ για το συγκοινωνιακό έργο του 2019
    MMM

    Καμία απεργιακή κινητοποίηση στη διάρκεια των Πανελλαδικών, διαβεβαιώνουν οι εργαζόμενοι του ΟΑΣΘ

    26 Μαΐου, 2022
    Κρουαζιέρες από 259 ευρώ ανά άτομo από την Celestyal Cruises. Οι πληροφορίες της προσφοράς
    INTERNATIONAL

    CLIA unveils #LoveCruise initiatives

    26 Μαΐου, 2022
    Ένα στα τρία οχήματα θα είναι ηλεκτρικό το 2030
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Σε λειτουργία η ηλεκτρονική πλατφόρμα του Μητρώου Υποδομών και Φορέων Αγοράς Ηλεκτροκίνησης

    26 Μαΐου, 2022
    LOGISTICS

    Περιβαλλοντικό τέλος σε εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα και φορτηγά. Το τέλος ανά κατηγορία

    26 Μαΐου, 2022
    O Δήμος Σαπίδης, διευθύνων σύμβουλος Siemens Mobility Greece στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    O Δήμος Σαπίδης, διευθύνων σύμβουλος Siemens Mobility Greece στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022

    26 Μαΐου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Έως τις αρχές Οκτωβρίου η στελέχωση της Δημόσιας Αρχής Λιμένος Πειραιά

ffotinos by ffotinos
11 Αυγούστου, 2016
στο ΝΑΥΤΙΛΙΑ
0
Η κρουαζιέρα έχει προοπτικές στην Ελλάδα, παρά τις αντιξοότητες. Τοποθετήσεις Θ.Δρίτσα – Ελ. Κουντουρά
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Έως τις αρχές Οκτωβρίου θα έχει στελεχωθεί η Δημόσια Αρχή Λιμένος Πειραιά, τα μέλη της οποίας θα επιλεγούν μέσα από ανοιχτό διαγωνισμό, αναφέρει, σε συνέντευξή του στο ΑΠΕ – ΜΠΕ, ο υπουργός Ναυτιλίας Θ. Δρίτσας.

Ο κ. Δρίτσας σημειώνει ότι η ανάληψη της διαχείρισης του ΟΛΠ από την κινεζική Cosco θα γίνει με τέτοιο τρόπο, ώστε το συνολικό πλαίσιο να είναι λειτουργικό, διασφαλίζοντας τον δημόσιο έλεγχο και τις εργασιακές σχέσεις.

Παράλληλα, ο υπουργός Ναυτιλίας προαναγγέλλει νέα συζήτηση για την αναμόρφωση του ακτοπλοϊκού έργου, εκφράζοντας την αισιοδοξία του για τη λειτουργία της Εθνικής Συντονιστικής Επιτροπής για την Κρουαζιέρα.

– Τη διαχείριση του λιμανιού του Πειραιά αναμένεται να αναλάβει σε λίγο καιρό η κινεζική Cosco. Μέσα σε αυτό το πλαίσιο προχωρά και η σύσταση της Δημόσιας Αρχής Λιμένος. Σε ποιο σημείο βρίσκεται, και αν έχει αποφασιστεί, ποιος θα είναι επικεφαλής της αρχής αυτής; Θα υπάρξουν αλλαγές και στη Ρυθμιστική Αρχή Λιμένων;

-Κατηγορηθήκαμε ότι επιχειρούμε να επανακρατικοποιήσουμε το λιμάνι. Έτσι κι αλλιώς ποτέ δεν ήταν κρατικοποιημένο το λιμάνι, για να επανακρατικοποιηθεί. Αυτό ωστόσο για τη συζήτησής μας είναι δευτερεύον.

Παλέψαμε μεθοδικά, με συνέπεια και σοβαρότητα, σε αυτό το στενό περιθώριο, η πώληση της πλειοψηφίας των μετοχών του ΟΛΠ σε ιδιώτη και η ανάληψη της διαχείρισης από την κινεζική Cosco του διευθυντικού δικαιώματος, να γίνει με τέτοιο τρόπο, ώστε το συνολικό πλαίσιο να είναι λειτουργικό, να εξασφαλίζει τον δημόσιο έλεγχο, κοινωνικά οφέλη, τις εργασιακές σχέσεις και να δίνει περιθώριο στους παραλιμένιους δήμους να έχουν λόγο και δυνατότητα διαβούλευσης με τον νέο διαχειριστή.

Σε αυτό το πλαίσιο έχουμε δύο εργαλεία. Το ένα είναι η Ρυθμιστική Αρχή Λιμένος που προϋπήρχε μεν, αλλά τις δώσαμε αναβαθμισμένη υπόσταση, ώστε να επιτελέσει τον ρόλο της, ως οιονεί επιτροπή ανταγωνισμού στα λιμάνια γενικότερα. Αυτός είναι ο ρόλος της ΡΑΛ. Να επιλύει διαφορές που έχουν σχέση με τον υγιή ανταγωνισμό και να παρεμβαίνει και κανονιστικά σε ένα βαθμό σε αυτά.

Επίσης, η Δημόσια Αρχή Λιμένα, που αναλαμβάνει το κανονιστικό πλαίσιο και την τήρησή του, που χωρίς αυτό δεν υπάρχει κανένα λιμάνι στον κόσμο να λειτουργεί. Τα μέλη της Δημόσιας Αρχής Λιμένος θα επιλεγούν μέσα από ανοιχτό διαγωνισμό. Εκτιμώ ότι η πλήρης υλοποίησή της θα έχει επιτευχθεί τέλη Σεπτεμβρίου με αρχές Οκτωβρίου, και θα στεγαστεί στο υπουργείο Ναυτιλίας.

Μη ξεχνάτε ότι ακόμα δεν έχει λειτουργήσει ο νέος ΟΛΠ στις νέες συνθήκες, ενώ δεν έχει αναλάβει επισήμως και τη διαχείριση του λιμανιού η κινεζική Cosco.

– Το υπουργείο Ναυτιλίας σκοπεύει να επανεξετάσει το φάκελο για τις άγονες γραμμές στην ακτοπλοΐα. Υπάρχουν σκέψεις για μείωση του προϋπολογισμού;

-Αυτή τη στιγμή δεν έχει τεθεί κανένα ζήτημα μείωσης του προϋπολογισμού, που είναι περίπου στα 85 εκατομμύρια ευρώ. Παρόλα αυτά έχουμε κατορθώσει σε αυτή τη διετία, και ιδιαίτερα στην περίοδο που διανύουμε, να έχουμε βελτιώσει την ακτοπλοϊκή σύνδεση σε μια σειρά από νησιά, ενώ έχουμε ανοίξει και νέες γραμμές, αναβαθμίζοντας σε ορισμένες περιοχές τις υπηρεσίες προς τους νησιώτες. Ταυτόχρονα έχουμε μειώσει το κόστος και δεν εξαντλούμε το κεφάλαιο του προϋπολογισμού.

Αυτό είναι μια δουλειά που πιστώνεται στον γενικό γραμματέα του υπουργείου Ναυτιλίας, τον Γιάννη Θεοτοκά, και στην εύρυθμη λειτουργία του συμβουλίου των ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών.

Έχουμε βελτιώσεις και εξορθολογισμούς σε πολλές γραμμές. Η ακτοπλοΐα πάει καλά. Ωστόσο, ένα σχέδιο αναμόρφωσης των συγκοινωνιών που ξεκινήσαμε να το συζητάμε το 2015 έχει ανασταλεί για διάφορους λόγους. Τη θετική και αρνητική εμπειρία είμαστε έτοιμοι να την αξιοποιήσουμε το αμέσως επόμενο διάστημα, για να ανοίξει ξανά μια συζήτηση για την αναμόρφωση του ακτοπλοϊκού έργου.

– Την Τετάρτη δημιουργήθηκε η Εθνική Συντονιστική Επιτροπή για την κρουαζιέρα. Πιστεύετε ότι μπορούν να υπάρξουν κίνητρα στη χώρα για τον κλάδο; Κάποιες εταιρείες έχουν εκφράσει ενδιαφέρον να επενδύσουν σε λιμενικές υποδομές με ανισταθμιστικά οφέλη. Η Celestyal Cruises έχει ζητήσει για το λιμάνι του Λαυρίου να αναλάβει την κατασκευή λιμενικών υποδομών με αντισταθμιστικά οφέλη. Το έχει γίνει με αυτή την υπόθεση;

-Συνεργασίες στα διάφορα λιμάνια με χρήστες του λιμανιού και διμερείς συμβάσεις κοινά επωφελείς δεν είναι έξω από την οπτική μας. Το Λαύριο είναι μια από αυτές τις περιπτώσεις, και η καθυστέρηση δεν οφείλεται σε εμάς.

Από την πλευρά του υπουργείου υπάρχει θετική ανταπόκριση για το θέμα. Πιστεύω ότι το ζήτημα θα πρέπει να επιλυθεί μεταξύ του ΟΛΛ και την εταιρείας. Αναφορικά με την Εθνική Επιτροπή για την κρουαζιέρα πιστεύω ότι θα διαμορφώσει μια νέα περίοδο.

Δεν έχουμε, και δεν είχαμε έως τώρα, ένα όργανο να μπορεί να εμπλέξει όλους τους συμμετέχοντες με οποιονδήποτε τρόπο στην παραγωγική δραστηριότητα της κρουαζιέρας, σε μια κατεύθυνση διαμόρφωσης κοινών ενιαίων στρατηγικών και ταυτόχρονα να μπορεί ευέλικτα να εντοπίζει κινδύνους και παγίδες σε μια αγορά με παγκόσμια διάσταση.

Οι επιτελικές ή οι υπηρεσιακές λειτουργίες του υπουργείου δεν θα μπορούσαν να εξαντλήσουν αυτή την υπόθεση, ερήμην των ίδιων των παραγωγικών φορέων και επιχειρήσεων ή των άλλων υπουργείων, ή ερήμην των θεσμικών οργάνων, όπως είναι το Ναυτικό Επιμελητήριο η οι οργανισμοί λιμένων.

Στην επιτροπή αυτή ενώνουμε όλους αυτούς με έναν τρόπο δημοκρατικό και με ευέλικτους τρόπους. Ήδη ιδρύθηκε και θα μπει μπροστά να λειτουργήσει εκτελεστική γραμματεία, η οποία ωστόσο δεν θα υποκαταστήσει την Εθνική Επιτροπή.

Παράλληλα θα δημιουργηθούν ομάδες εργασίες ανά κλάδο και θέμα, που θα συνεισφέρουν σε μια διαρκή επικοινωνία, και όχι αναμένοντας την επόμενη συνεδρίαση ή τις εξελίξεις του κλάδου.

Εκτιμώ ότι αυτό το εργαλείο έλειπε και πιστεύω ότι αργήσαμε αλλά έπρεπε να επιλύσουμε όλες αυτές τις λεπτές ισορροπίες, ώστε να είναι λειτουργικό και να κάνει ουσιαστική δουλειά. Εγώ επενδύω προσδοκίες στη λειτουργία αυτής της επιτροπής.

– Η παραχώρηση του παραλιακού μετώπου συζητήθηκε πρόσφατα σε συνάντησή σας με τον δήμαρχο της Πάτρας. Θα θέλατε να μας πείτε λίγα λόγια για το πού βρίσκεται η διαδικασία; Υπάρχουν διαφωνίες;

-Νομίζω ότι φθάσαμε στο τέλος και στην αρχή. Είναι πληρέστατη η κυβερνητική πρόταση. Υλοποιεί και επαυξάνει, αν θέλετε, τη δέσμευση του πρωθυπουργού απέναντι στο λαό της Πάτρας.

Χρειάστηκε να μελετήσουμε όλες τις παραμέτρους ώστε να είναι βέβαιη και όχι απλώς μια εξαγγελία. Προηγούμενες κυβερνήσεις είχαν εξαγγείλει την παραχώρηση, αλλά αυτή είχε μείνει στα χαρτιά καθώς δεν είχαν προβλεφθεί πολλά πράγματα.

Τώρα το σχέδιο υλοποιείται αυξημένο και εμπλουτισμένο σε σχέση με τις παραχωρούμενες εκτάσεις. Είχαμε μια διαφορά, μόνο, με τον δήμαρχο που αφορά την προβλήτα του εμπορικού λιμανιού του Αγίου Νικολάου. Εμείς πιστεύουμε ότι αυτή η προβλήτα πρέπει να παραμείνει στη δυνατότητα του ΟΛΠΑ σε έκτακτες συνθήκες να μπορεί τη χρησιμοποιεί.

Είναι μια λιμενική εγκατάσταση που δεν θα εμποδίσει καθόλου την προβασιμότητα και τη χρήση του ευρύτερου χώρου. Μια λιμενική εγκατάσταση που είναι πληρωμένη από τον ελληνικό λαό, δίνει μια δυνατότητα να καλυφθεί μια οποιαδήποτε ανάγκη, δεν υπάρχει λόγος να την καταργήσουμε.

Η παραχώρηση του παραλιακού μετώπου θα περιλαμβάνει έργα ανάπλασης και αναψυχής για τον λαό της Πάτρας. Μετά τη συνάντηση, έχουμε αναλάβει την υποχρέωση να στείλουμε αναλυτικό κείμενο στον δήμαρχο και τη δημοτική αρχή που θα πρέπει να αξιολογηθεί και να συμφωνηθεί. Πιστεύω ότι η διαδικασία θα μπορεί να τρέξει αμέσως, καθώς δεν υπάρχει κανένα εμπόδιο και η όλη διαδικασία της παραχώρησης να έχει ολοκληρωθεί σε 6 με 8 μήνες

Tags:CELESTYALCOSCOΑΚΤΟΠΛΟΙΑΔΑΛΕΕΚΦΝΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑΟΛΠΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ ΛΙΜΑΝΙΑΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ

Σχετικά Άρθρα

Ο ΟΛΠ «ρίχνει» 32 εκατ. ευρώ για 3 υποχρεωτικές επενδύσεις, επεκτείνεται το car terminal
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

«Πράσινες» τεχνολογίες και εφαρμογές στο λιμάνι του Πειραιά μέσω του ευρωπαϊκού έργου Green C Ports

24 Μαΐου, 2022
Προτεραιότητα η προσέλκυση ξένων ναυτιλιακών επενδύσεων στη χώρα, σύμφωνα με τον νέο υπουργό Ναυτιλίας
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Γ. Πλακιωτάκης: Αυτή τη στιγμή προέχει η επιβίωση της ελληνικής ακτοπλοΐας

24 Μαΐου, 2022
Τα Costa Venezia και Costa Deliziosa στον Πειραιά με εβδομαδιαία δρομολόγια κρουαζιέρας στην αν. Μεσόγειο
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Τα Costa Venezia και Costa Deliziosa στον Πειραιά με εβδομαδιαία δρομολόγια κρουαζιέρας στην αν. Μεσόγειο

20 Μαΐου, 2022
Διαμάχη υπουργείου Ναυτιλίας – αντιπολίτευσης για το ανταποδοτικό τέλος στα, προς αξιοποίηση, λιμάνια
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Ελληνικός εμπορικός στόλος: Αυξήθηκε οριακά η δύναμη, αλλά μειώθηκε η χωρητικότητα τον Μάρτιο

19 Μαΐου, 2022
ΟΛΠ: To κτήριο του ΣΙΛΟ και όμοροι χώροι του παραχωρούνται για το Μουσείο Εναλίων Αρχαιοτήτων
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

ΟΛΠ: To κτήριο του ΣΙΛΟ και όμοροι χώροι του παραχωρούνται για το Μουσείο Εναλίων Αρχαιοτήτων

18 Μαΐου, 2022
Μάθε που ψηφίζεις, πόσους σταυρούς βάζεις. Σε άλλο εκλογικό τμήμα οι ευρωεκλογές, σε άλλο οι δημοτικές
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Συνεχίζεται η πτώση στα εμπορευματοκιβώτια στους προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του Ικονίου: -10,5% στο 4μηνο

18 Μαΐου, 2022
Επόμενο άρθρο
Σαφείς δεσμεύσεις για επενδύσεις στον ΟΛΘ ζητούν παραγωγικοί φορείς

«Στον ΟΛΘ θα πετύχουμε περισσότερα από ότι στον ΟΛΠ», υποστήριξε ο Θ. Δρίτσας

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
Σημαντική εξέλιξη στην αγορά ταχυμεταφορών: Διαδικτυακές αγορές χωρίς γεωγραφικούς αποκλεισμούς αποφάσισε το Ευρωκοινοβούλιο

Οδηγούμαστε σε «καραμπόλα» στις τεχνικές βάσεις στο αεροδρόμιο της Αθήνας;

22 Μαΐου, 2022

Αυτά είναι τα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα για τις θέσεις που προκήρυξε ο ΟΣΕ

20 Μαΐου, 2022

Στάση εργασίας στον ΟΑΣΘ, στις 26 Μαΐου, από τις 10 το πρωί ως τις 2 το μεσημέρι

25 Μαΐου, 2022
Η ΕΥΔΑΠ ανοίγει την «Κερκόπορτα» για τα ΕΛΤΑ;

Εθελούσια έξοδος, ΑΜΚ και Καθολική Υπηρεσία βελτίωσαν (αξιοσημείωτα) τις οικονομικές επιδόσεις των ΕΛΤΑ. Προς EBITDA 25 εκατ.

24 Μαΐου, 2022

Πρόγραμμα επιβράβευσης για τους συνεργαζόμενους οδηγούς ταξί της BEAT

20 Μαΐου, 2022
To metaforespress.gr στο πρώτο δρομολόγιο των αμαξοστοιχιών ETR 470! Οι εντυπώσεις μας (pics & video)

«Συνεπιβάτης» στις αμαξοστοιχίες ETR 470 της ΤΡΑΙΝΟΣΕ τα Mikel

23 Μαΐου, 2022

260.000 teu εξαγώγιμου φορτίου από τη Σαγκάη θα «πνίξουν» την αγορά το καλοκαίρι. Οι εκτιμήσεις της Drewry

20 Μαΐου, 2022

Οι ιδιώτες δεν είναι πλέον «ταμπού» στις αστικές συγκοινωνίες Αθήνας και Θεσσαλονίκης

25 Μαΐου, 2022
Μικρή παράταση «ζωής» στα ΚΤΕΛ που λήγει το όριο ηλικίας τους

Με 52 εκατ. ευρώ ενισχύονται ΚΤΕΛ και ΚΤΕΛ ΑΕ. Το περιεχόμενο της τροπολογίας

1
Πιο κοντά στις “πράσινες μεταφορές” η Ελλάδα: Εγκαινιάστηκε ο 1ος πιλοτικός σταθμός ανεφοδιασμού υδρογόνου

Πιο κοντά στις “πράσινες μεταφορές” η Ελλάδα: Εγκαινιάστηκε ο 1ος πιλοτικός σταθμός ανεφοδιασμού υδρογόνου

1
Κατατέθηκε η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για το Χανιά – Ηράκλειο του ΒΟΑΚ. Το κόστος του έργου είναι 1,32 δισ.

H «θερινή αντεπίθεση» της SKY express: Έρχονται 2 νέα Airbus Α320, η εταιρεία θα διαθέτει 21 αεροσκάφη (Airbus + ATR)

1

Στις 15 Μαΐου ξεκινούν δρομολόγια οι νέες αμαξοστοιχίες ETR 470 της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

1
Καταδικαστέα κάθε συμπεριφορά που δεν συνάδει με τις αρχές και την πολιτική μας, επισημαίνει η ΟΣΥ

Άγονο το πρώτο τμήμα (120 υβριδικά λεωφορεία) του διαγωνισμού για τα 770 λεωφορεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

1

Τα δρομολόγια ΤΡΑΙΝΟΣΕ και Προαστιακού που θα πραγματοποιηθούν την 1η Μαΐου

1

Στον σταθμό «Νομισματοκοπείο» η νέα αφετηρία των ΚΤΕΛ Αττικής για Ραφήνα, Νέα Μάκρη, Μαραθώνα, Μαρκόπουλο, Λαύριο

8
Το πρώτο Α321 neo παρέλαβε η Aegean Airlines (φωτο). Η εξέλιξη του στόλου αεροσκαφών

Συρρίκνωση ζημιών, με αύξηση εσόδων για την AEGEAN το πρώτο τρίμηνο του έτους

26 Μαΐου, 2022
Στα 48,19 εκατ. η επιδότηση του ΟΑΣΘ για το συγκοινωνιακό έργο του 2019

Καμία απεργιακή κινητοποίηση στη διάρκεια των Πανελλαδικών, διαβεβαιώνουν οι εργαζόμενοι του ΟΑΣΘ

26 Μαΐου, 2022
Κρουαζιέρες από 259 ευρώ ανά άτομo από την Celestyal Cruises. Οι πληροφορίες της προσφοράς

CLIA unveils #LoveCruise initiatives

26 Μαΐου, 2022
Ένα στα τρία οχήματα θα είναι ηλεκτρικό το 2030

Σε λειτουργία η ηλεκτρονική πλατφόρμα του Μητρώου Υποδομών και Φορέων Αγοράς Ηλεκτροκίνησης

26 Μαΐου, 2022

Περιβαλλοντικό τέλος σε εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα και φορτηγά. Το τέλος ανά κατηγορία

26 Μαΐου, 2022
O Δήμος Σαπίδης, διευθύνων σύμβουλος Siemens Mobility Greece στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022

O Δήμος Σαπίδης, διευθύνων σύμβουλος Siemens Mobility Greece στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022

26 Μαΐου, 2022
«Η αδράνεια επιτείνει τα προβλήματα σε οικονομία και καθημερινότητα, όπως οι μετακινήσεις με τα ΜΜΜ», σχολίασε ο Ν. Παππάς

Αποζημίωση 40,4 εκατ. θα λάβει ο ΟΑΣΑ για τα μειωμένα εισιτήρια

26 Μαΐου, 2022

Στην EnableGood η Στρατηγική Βιώσιμης Ανάπτυξης και Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης των ΕΛΤΑ

26 Μαΐου, 2022

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα

    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.

    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ