Παρασκευή, 11 Ιουλίου, 2025
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΟΔΙΚΕΣ

    Στρατηγική σύμπραξη Motor Oil – ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ σε ηλεκτρισμό / φυσικό αέριο, nrg και ΗΡΩΝ συνενώνονται

    10 Ιουλίου, 2025
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Πωλητήριο για το 49,9% της TAP Air Portugal, τρεις οι «μνηστήρες»

    10 Ιουλίου, 2025
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Τέσσερα χρόνια ανάπτυξης και επενδύσεων για την ΔΕΗ blue

    10 Ιουλίου, 2025
    LOGISTICS

    Απεντάσσονται αυτοδικαίως επενδυτικά σχέδια των Αναπτυξιακών 2004 και 2011 που δεν υλοποιήθηκαν

    10 Ιουλίου, 2025
    MMM

    O ΟΑΣΑ εκκινεί διαδικασία ποινικών ρητρών κατά της Κοινοπραξίας Συγκοινωνιών Αττικής για τα πρόσφατα συμβάντα σε λεωφορεία

    10 Ιουλίου, 2025
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Το λιμάνι της Πάτρας “υποδέχθηκε” τη Ναυτική Εβδομάδα

    10 Ιουλίου, 2025

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΟΔΙΚΕΣ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΟΔΙΚΕΣ

    Στρατηγική σύμπραξη Motor Oil – ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ σε ηλεκτρισμό / φυσικό αέριο, nrg και ΗΡΩΝ συνενώνονται

    10 Ιουλίου, 2025
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Πωλητήριο για το 49,9% της TAP Air Portugal, τρεις οι «μνηστήρες»

    10 Ιουλίου, 2025
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Τέσσερα χρόνια ανάπτυξης και επενδύσεων για την ΔΕΗ blue

    10 Ιουλίου, 2025
    LOGISTICS

    Απεντάσσονται αυτοδικαίως επενδυτικά σχέδια των Αναπτυξιακών 2004 και 2011 που δεν υλοποιήθηκαν

    10 Ιουλίου, 2025
    MMM

    O ΟΑΣΑ εκκινεί διαδικασία ποινικών ρητρών κατά της Κοινοπραξίας Συγκοινωνιών Αττικής για τα πρόσφατα συμβάντα σε λεωφορεία

    10 Ιουλίου, 2025
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Το λιμάνι της Πάτρας “υποδέχθηκε” τη Ναυτική Εβδομάδα

    10 Ιουλίου, 2025

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΟΔΙΚΕΣ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Αισιόδοξες οι εκτιμήσεις για το yachting στην Ελλάδα το 2023

vvegiazi by vvegiazi
21 Ιανουαρίου, 2023
στο ΝΑΥΤΙΛΙΑ
0
MARINA FLISVOS, 24OCT2016

MARINA FLISVOS, 24OCT2016

Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Μία νέα εποχή για τα τουριστικά δεδομένα της χώρας αναμένεται να σηματοδοτήσει για το 2023 η ανάπτυξη του yachting στην Ελλάδα.

Ο κ. Αντώνης Στελλιάτος, που επανεξελέγη την περασμένη Κυριακή στην προεδρία της Ένωσης Πλοιοκτητών Ελληνικών Σκαφών Τουρισμού (ΕΠΕΣΤ), μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, τονίζει ότι το 2023 θα είναι μία πολύ καλή χρονιά για τη χώρα που δεν θα έχει προηγούμενο.

Ωστόσο παρατηρεί ότι το μεγαλύτερο πρόβλημα αυτή τη στιγμή που αντιμετωπίζουν τα περισσότερα σκάφη που δραστηριοποιούνται στο , ή σε λιμάνια που δεν προσφέρουν υπηρεσίες αντίστοιχες μιας μαρίνας.

Τονίζει ότι το 2022 οι ναυλώσεις των σκαφών ιστιοφόρων και καταμαράν στη χώρα μας, που ανέρχονται σε 5.500, άγγιξαν το 100% έως τα τέλη Νοεμβρίου, ενώ προσθέτει ότι αν δεν υπάρξει κάποιος απρόβλεπτος παράγοντας σε σχέση με νέα περιοριστικά μέτρα για τα κρούσματα πανδημίας covid από την Κίνα, η Ελλάδα μπαίνει δυναμικά στον στίβο της ανταγωνιστικότητας του κλάδου.

“Το 2023 θα είναι μια χρονιά ρεκόρ”, τονίζει ο ίδιος, επισημαίνοντας ότι οι δημοφιλέστεροι προορισμοί το 2022 ήταν οι Κυκλάδες αλλά και το Ιόνιο που λόγω και του ανοίγματος του Ισθμού της Κορίνθου, πρόσφεραν στους περισσότερους ταξιδιώτες από όλο τον κόσμο μια ανεπανάληπτη εμπειρία.

Αναφερόμενος στις επιπτώσεις στον κλάδο από τον ρωσο – ουκρανικό πόλεμο είπε ότι υπήρξαν πολλές ακυρώσεις ναυλοσυμφώνων από Ρώσους και Ουκρανούς αλλά και Αμερικανούς ναυλωτές, χωρίς ωστόσο αυτό να έχει αντίκτυπο στο τελικό αποτέλεσμα.

Σχετικά με το κόστος των ναυλώσεων, ο κ. Στελλιάτος λέει ότι η ναύλωση ενός καταμαράν αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα ανέρχεται σε 5.000 με 10.000 ευρώ την εβδομάδα και για ένα ιστιοπλοϊκό από 3.500 έως 4.500 ευρώ την εβδομάδα, τιμές στις οποίες δεν περιλαμβάνονται πλήρωμα ή skipper (πλοηγός σκαφών αναψυχής).

Τα προβλήματα

Ο πρόεδρος της ΕΠΕΣΤ αναφερόμενος στο νέο νόμο για το yachting που ψηφίστηκε τον Απρίλιο στη Βουλή, είπε ότι η συγκεκριμένη ρύθμιση βοηθάει στην ανάπτυξη του κλάδου ωστόσο εξέφρασε τη διαφωνία του με δύο συγκεκριμένα άρθρα της νομοθετικής ρύθμισης (8 και 9), με τα οποία όπως δηλώνει δίνεται το δικαίωμα σε σκάφη με τρίτη σημαία να κάνουν ναυλώσεις στην Ελλάδα χωρίς να διαθέτουν επαγγελματική άδεια και φορολογικό αντιπρόσωπο, ενώ προσθέτει ότι τα σκάφη αυτά δεν πληρώνουν ΝΑΤ και έχουν και μειωμένο ΦΠΑ.

Υπογραμμίζει ωστόσο ότι από την άλλη πλευρά για κάθε ναυλοσύμφωνο που συνάπτουν τα 5.500 ελληνικά σκάφη αυτό πηγαίνει στην εφορία, στην Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων (ΑΔΑΕ), στο λιμεναρχείο και στο υπουργείο Ναυτιλίας.

Ο κ. Στελλιάτος τονίζει ότι ο κλάδος των επαγγελματικών σκαφών προσφέρει στην ελληνική οικονομία το 1,42% του ΑΕΠ, ενώ ανέφερε ότι το 2022 δόθηκαν 30 εκατ. ευρώ στο ΝΑΤ και 10 εκατ. ευρώ στον Εθνικό Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης (ΕΦΚΑ).

Σημειώνεται ότι στον ΕΦΚΑ περιλαμβάνονται τα πληρώματα για τα σκάφη κάτω από 24 μέτρα που δεν χρειάζονται ναυτολόγιο.

Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Youtube
Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Linkedin
Tags:ΣΚΑΦΗ ΑΝΑΨΥΧΗΣΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΙ ΛΙΜΕΝΕΣΜΑΡΙΝΕΣYachting

Σχετικά Άρθρασχετικά

ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Ψηφιακά η βεβαίωση απαλλαγής ΦΠΑ κατά την εισαγωγή πλοίων αναψυχής

4 Ιουλίου, 2025
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Δημοσιεύτηκε σε ΦΕΚ η ΣΣΕ Πληρωμάτων Επαγγελματικών Τουριστικών Σκαφών ετών 2024 – 26

3 Ιουλίου, 2025
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Νέα “Ριβιέρα του Ιονίου” η Πρέβεζα μέσω του ιστιοπλοϊκού τουρισμού

21 Ιουνίου, 2025
ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

Στρατηγική συνεργασία Riginos Yachts και Nautilus Yacht Equipment

11 Ιουνίου, 2025
ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

Η Ελλάδα στην κορυφή της παγκόσμιας αγοράς ναύλωσης πολυτελών σκαφών αναψυχής το 2024

19 Μαΐου, 2025
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Αν. Καραμανλή: Θαλάσσιος τουρισμός και κρουαζιέρα τομείς στρατηγικής σημασίας για την τουριστική πολιτική της χώρας

7 Μαΐου, 2025
Επόμενο άρθρο

Το 2022 ήταν μια καλή χρονιά για το λιμάνι του Λαυρίου: Έσοδα 6,32 εκατ., με 86 αφίξεις κρουαζιερόπλοιων

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Σύσταση 53 προσωποπαγών θέσεων προσωπικού κλάδου και ειδικότητας ΠΕ Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας στην ΥΠΑ

8 Ιουλίου, 2025

Ολοκληρώνεται ο «κύκλος των αλλαγών» στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών

9 Ιουλίου, 2025

Πως θα είναι η επέκταση της κρουαζιέρας στο λιμάνι του Πειραιά (pics)

7 Ιουλίου, 2025

Μηχανισμός «Συνδέοντας την Ευρώπη» (CEF): Εξασφαλίστηκαν οι πόροι για το Αλεξανδρούπολη – Πύθιο

4 Ιουλίου, 2025

Όλο και πιο κοντά η παραχώρηση του αεροδρομίου Καλαμάτας: Ιδρύθηκε η «Αεροδρόμιο Καλαμάτας ΑΕ»

9 Ιουλίου, 2025

Προσεγγίζει το 60% η πρόοδος των έργων στο νέο αεροδρόμιο της Κρήτης, το Καστέλι (pics)

5 Ιουλίου, 2025

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, ως τις 8/8, στον Συνδετήριο Κλάδο Σχηματάρι – Χαλκίδα

4 Ιουλίου, 2025

Κέρδη για την THEMA από την πρώτη χρονιά λειτουργίας του Μετρό Θεσσαλονίκης

7 Ιουλίου, 2025

Οι μηχανοδηγοί (ΠΕΠΕ) προχωρούν σε 24ωρη απεργία στις 17 Ιουνίου

1

Κίνδυνος ανατιμήσεων στα καύσιμα. Έκτακτοι έλεγχοι της ΔΙΜΕΑ σε εταιρείες, πρατήρια πώλησης καυσίμων

1

Το (μεγάλο) μποτιλιάρισμα στην Αττική Οδό, οι προτάσεις της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και η «μεγάλη εικόνα»

1

Άμεση επανέναρξη των πτήσεων υδροπλάνων ζητούν οι ξενοδόχοι στα Ιωάννινα

1

Στους δρόμους της Αθήνας τα νέα λεωφορεία φυσικού αερίου (pics)

1

Κ. Μητσοτάκης: Προστίθενται 50 Αστυνομικοί στη Συγκοινωνιακή Αστυνομία

1

Φωτογραφίες από την επετειακή εκδήλωση για τα 25 χρόνια της Jungheinrich Greece

0

Στο 23% οι προοπτικές απασχόλησης στον κλάδο μεταφορών και εφοδιαστικής το Q3 του 2025

0

Στρατηγική σύμπραξη Motor Oil – ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ σε ηλεκτρισμό / φυσικό αέριο, nrg και ΗΡΩΝ συνενώνονται

10 Ιουλίου, 2025

Πωλητήριο για το 49,9% της TAP Air Portugal, τρεις οι «μνηστήρες»

10 Ιουλίου, 2025

Τέσσερα χρόνια ανάπτυξης και επενδύσεων για την ΔΕΗ blue

10 Ιουλίου, 2025

Απεντάσσονται αυτοδικαίως επενδυτικά σχέδια των Αναπτυξιακών 2004 και 2011 που δεν υλοποιήθηκαν

10 Ιουλίου, 2025

O ΟΑΣΑ εκκινεί διαδικασία ποινικών ρητρών κατά της Κοινοπραξίας Συγκοινωνιών Αττικής για τα πρόσφατα συμβάντα σε λεωφορεία

10 Ιουλίου, 2025

Το λιμάνι της Πάτρας “υποδέχθηκε” τη Ναυτική Εβδομάδα

10 Ιουλίου, 2025

Ερώτηση ΣΥΡΙΖΑ για την κυκλοφοριακή συμφόρηση στον ΠΑΘΕ (τμήμα Κατερίνη – Θεσσαλονίκη) στις 6/7

10 Ιουλίου, 2025
VOLVO ELECTRIC HYBRID BUS - KTEL LARISA

Luxembourg: EPPO conducts searches in €23 million subsidy fraud involving public transport

10 Ιουλίου, 2025
" "

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Powered by iservices logo

    Metaforespress
    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ
    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΟΔΙΚΕΣ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © metaforespress.gr