• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Τετάρτη, 17 Αυγούστου, 2022
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    To Καστελόριζο “γέμισε” αεροπλάνα (pics). Υποδοχή 11 αεροσκαφών
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Διυπουργική ομάδα για τον αεροπορικό τουρισμό από τα υπουργεία Μεταφορών και Τουρισμού

    16 Αυγούστου, 2022
    Τα χαμηλά ναύλα «προσγείωσαν» τα αποτελέσματα των Maersk και Hapag-Lloyd
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Η MSC δείχνει να «παγιώνει» την 1η θέση στους Liners. Ακολουθεί η MAERSK, σε απόσταση CMA CGM και Cosco

    16 Αυγούστου, 2022
    Συνάντηση υφυπουργού Ναυτιλίας με τον πρόεδρο του σωματείου Σημειωτών Πειραιά
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Μείωση 9,9% στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων στους προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του Πειραιά στο 7μηνο

    16 Αυγούστου, 2022
    Γιώργος Γοβατζιδάκης, AEGEAN AIRLINES: Οι ενέργειες της AEGEAN για πιο «πράσινες» αερομεταφορές
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Διευρυμένη συμφωνία πτήσεων κοινού κωδικού μεταξύ AEGEAN και Emirates

    16 Αυγούστου, 2022
    Νέες πινακίδες σήμανσης στον ΚΟΚ για τα ηλεκτροκίνητα οχήματα
    (ΤΑΧΟ)ΓΡΑΦΟΣ

    «Μονόδρομος» η επιτυχία της ηλεκτροκίνησης και στην Ελλάδα

    16 Αυγούστου, 2022
    Οι προτεραιότητες του υπουργείου Ναυτιλίας, όπως περιγράφονται στο πολυνομοσχέδιο
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Οι προοπτικές της ελληνικής ακτοπλοΐας, τα συμπεράσματα της μελέτης της XRTC Business Consultants

    16 Αυγούστου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    To Καστελόριζο “γέμισε” αεροπλάνα (pics). Υποδοχή 11 αεροσκαφών
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Διυπουργική ομάδα για τον αεροπορικό τουρισμό από τα υπουργεία Μεταφορών και Τουρισμού

    16 Αυγούστου, 2022
    Τα χαμηλά ναύλα «προσγείωσαν» τα αποτελέσματα των Maersk και Hapag-Lloyd
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Η MSC δείχνει να «παγιώνει» την 1η θέση στους Liners. Ακολουθεί η MAERSK, σε απόσταση CMA CGM και Cosco

    16 Αυγούστου, 2022
    Συνάντηση υφυπουργού Ναυτιλίας με τον πρόεδρο του σωματείου Σημειωτών Πειραιά
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Μείωση 9,9% στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων στους προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του Πειραιά στο 7μηνο

    16 Αυγούστου, 2022
    Γιώργος Γοβατζιδάκης, AEGEAN AIRLINES: Οι ενέργειες της AEGEAN για πιο «πράσινες» αερομεταφορές
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Διευρυμένη συμφωνία πτήσεων κοινού κωδικού μεταξύ AEGEAN και Emirates

    16 Αυγούστου, 2022
    Νέες πινακίδες σήμανσης στον ΚΟΚ για τα ηλεκτροκίνητα οχήματα
    (ΤΑΧΟ)ΓΡΑΦΟΣ

    «Μονόδρομος» η επιτυχία της ηλεκτροκίνησης και στην Ελλάδα

    16 Αυγούστου, 2022
    Οι προτεραιότητες του υπουργείου Ναυτιλίας, όπως περιγράφονται στο πολυνομοσχέδιο
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Οι προοπτικές της ελληνικής ακτοπλοΐας, τα συμπεράσματα της μελέτης της XRTC Business Consultants

    16 Αυγούστου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Αλλεπάλληλες συγχωνεύσεις και εξαγορές στην αγορά των containers

vvegiazi by vvegiazi
14 Ιανουαρίου, 2019
στο ΝΑΥΤΙΛΙΑ
0
Τα χαμηλά ναύλα «προσγείωσαν» τα αποτελέσματα των Maersk και Hapag-Lloyd
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Νέου τύπου συνεργασίες, οι οποίες μπορεί να αγγίζουν και θέματα ανταγωνισμού, φέρνει η πίεση στην αγορά των containers σε παγκόσμιο επίπεδο.

Μετά τις αλλεπάλληλες συγχωνεύσεις και εξαγορές σε επίπεδο ναυτιλιακών εταιρειών τακτικών γραμμών, αλλά και διαχειριστών Σταθμών Εμπορευματοκιβωτίων, κάτι που έχει ως αποτέλεσμα ο κύριος όγκος της αγοράς να είναι υπό τον έλεγχο 10 περίπου μεγάλων ομίλων, σειρά παίρνουν οι συνεργασίες ανά λιμάνι, σύμφωνα με την “Ναυτεμπορική”.

Μπροστά οι διαχειριστές στο Χονγκ Κονγκ

Τον «χορό σέρνουν» οι τέσσερις από τους πέντε διαχειριστές των τερματικών σταθμών στο λιμάνι του Χονγκ Κονγκ, οι οποίοι βλέποντας το πρώτο λιμάνι στον κόσμο πριν από 10 χρόνια να διολισθαίνει διαρκώς αποφάσισαν να λειτουργήσουν από κοινού εννέα τερματικούς σταθμούς Kwai Tsing στο Χονγκ Κονγκ.

Πρόκειται για τους ομίλους Hutchison Port, Modern Terminals, Cosco-HIT Terminals (Hong Kong) και Asia Container Terminals (ACT).

Η συμφωνία που έχει ξεσηκώσει ήδη θύελλα διαμαρτυριών από τους χρήστες του λιμανιού προβλέπει ότι τα έσοδα αλλά και τα κόστη από τη διαχείριση των terminals θα μοιράζονται ανάμεσα στους διαχειριστές, ανάλογα με το ποσοστό με το οποίο συμμετέχουν στο συνεργατικό σχήμα.

Σύμφωνα με τη θυγατρική της Hutchison που συμμετέχει στη νέα συμμαχία, η οποία ονομάστηκε «Hong Kong Seaport Alliance»: «Λαμβάνοντας υπόψη τη μεταβαλλόμενη δυναμική της ναυτιλιακής βιομηχανίας, ιδίως με τον σχηματισμό στρατηγικών συμμαχιών μεταξύ ναυτιλιακών γραμμών και την αυξανόμενη χρήση όλο και μεγαλύτερων σε όγκο και χωρητικότητα πλοίων, η συμμαχία που δημιουργήσαμε στο Χονγκ Κονγκ θα επιτρέψει καλύτερη αξιοποίηση της υφιστάμενης χωρητικότητας και την αύξηση της ευελιξίας και της συνεργασίας για την καλύτερη εξυπηρέτηση των αναγκών των ναυτιλιακών συμμαχιών».

Σημειώνεται ότι, το Χονγκ Κονγκ ήταν το μεγαλύτερο σε κίνηση λιμάνι του κόσμου το 2005. Ωστόσο, εξαιτίας της αύξησης του ανταγωνισμού και της ανάπτυξης των κινεζικών και όχι μόνο λιμανιών χάνει σταδιακά θέσεις, με κορύφωση την περσινή χρονιά που έκλεισε για πρώτη φορά κάτω από τα 20 εκατ. teu, κάτι που αναμένεται να το βγάλει από τη λίστα με τα πέντε μεγαλύτερα λιμάνια του κόσμου.

Η κίνηση αυτή πάντως δεν ήρθε σαν κεραυνός εν αιθρία για τους πελάτες του λιμανιού, αφού σε πρόσφατο συνέδριο της Lloyd’s List στο Χονγκ Κονγκ ο διευθύνων σύμβουλος της MTL, Peter Levesque, είχε αποκαλύψει ότι οι operators του Χονγκ Κονγκ βρίσκονται σε διαβουλεύσεις προκειμένου να συνεργαστούν για τη διαχείριση του λιμανιού.

Είχε τονίσει επίσης ότι πόλεις, όπως είναι η Σαγκάη και η Σιγκαπούρη, που είναι υπό τη διαχείριση ενός port group, έχουν τη δυνατότητα να προχωρούν σε πιο αποτελεσματικές επενδύσεις σε νέες υποδομές και νέες τεχνολογίες.

Η κίνηση αυτή προκάλεσε τις αντιδράσεις των χρηστών του λιμανιού, ενώ και η Επιτροπή Ανταγωνισμού του Χονγκ Κονγκ ξεκίνησε έρευνα προκειμένου να διαπιστώσει αν η συγκεκριμένη συμμαχία μπορεί να λειτουργήσει ως καρτέλ.

Συγκεκριμένα το συμβούλιο χρηστών του Χονγκ Κονγκ εξέφρασε την έντονη ανησυχία του για τις αρνητικές επιπτώσεις που μπορεί να έχει για τον ανταγωνισμό η απόφαση αυτή. Όπως σημειώνουν χαρακτηριστικά οι τέσσερις εταιρείες που αποτελούν τα μέλη της νέας συμμαχίας, διακινούν το 95% των φορτίων στην πόλη.

«Με 95% μερίδιο αγοράς ο κλάδος δεν θα έχει ουσιαστικά καμία επιλογή αν η συμμαχία προχωρήσει σε πρακτικές καρτέλ» σημείωσε σε δηλώσεις του ο πρόεδρος του συμβουλίου Willy Lin και προσέθεσε ότι «σήμερα δεν υπάρχει μηχανισμός παρακολούθησης ζητημάτων ανταγωνισμού από τα μέλη της συμμαχίας».

Σημειώνεται ότι εκτός της συμμαχίας έμεινε μόνο η Dubai Ports World, η οποία διαχειρίζεται έναν προβλήτα στην περιοχή. Επιβράδυνση βλέπει στη διακίνηση η Drewry Επιβράδυνση βλέπει η Drewry στη διακίνηση containers το 2019, γεγονός που θα εντείνει την πίεση τόσο στις ναυτιλιακές εταιρείες όσο και στα λιμάνια.

Σύμφωνα με τους υπολογισμούς, η διακίνηση teu μέσα στη χρονιά θα αυξηθεί κατά 4% σε σχέση με το 4,7% που επετεύχθη το 2018. Σε κάθε περίπτωση, η Drewry σημειώνει ότι, οι εκτιμήσεις αυτές μπορεί να αλλάξουν ανάλογα με τις εξελίξεις στις εμπορικές σχέσεις ανάμεσα στις ΗΠΑ και την Κίνα.

Επίσης, μέσα στο 2019, αναμένεται να γίνουν συγκεκριμένες επενδύσεις στην ανάπτυξη των λιμενικών υποδομών, ενώ περιορισμένες θα είναι και οι νέες παραγγελίες. Το ίδιο διάστημα η παγκόσμια χωρητικότητα Σ.ΕΜΠΟ αναμένεται να αυξηθεί κατά 25 εκατ. teu.

Επιπλέον, σύμφωνα με την Drewry, δεν αναμένεται εντός του 2019 περαιτέρω αύξηση στη μέγιστη χωρητικότητα των containerships.

Παράλληλα, παρά τις προκλήσεις που θα αντιμετωπίσει η συγκεκριμένη αγορά, οι εταιρείες αναμένεται να καταγράψουν φέτος κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων περίπου 25 δισ. δολάρια, ενώ η παγκόσμια διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων μέσω λιμένων αναμένεται να ξεπεράσει τα 800 εκατ. teus.

Τέλος, η ψηφιοποίηση, ο αυτοματισμός και η χρήση της τεχνολογίας blockchain θα εξακολουθήσουν να απασχολούν τους διαχειριστές των τερματικών σταθμών εμπορευματοκιβωτίων, ενώ έμφαση επίσης θα δοθεί και στις επενδύσεις στην ευρύτερη εφοδιαστική αλυσίδα.

Tags:CONTAINERSLINERSΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΟΚΙΒΩΤΙΑ

Σχετικά Άρθρα

Τα χαμηλά ναύλα «προσγείωσαν» τα αποτελέσματα των Maersk και Hapag-Lloyd
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Η MSC δείχνει να «παγιώνει» την 1η θέση στους Liners. Ακολουθεί η MAERSK, σε απόσταση CMA CGM και Cosco

16 Αυγούστου, 2022
Συνάντηση υφυπουργού Ναυτιλίας με τον πρόεδρο του σωματείου Σημειωτών Πειραιά
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Μείωση 9,9% στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων στους προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του Πειραιά στο 7μηνο

16 Αυγούστου, 2022
Τα χαμηλά ναύλα «προσγείωσαν» τα αποτελέσματα των Maersk και Hapag-Lloyd
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

«Σπάνε» κάθε ρεκόρ τα οικονομικά αποτελέσματα της Maersk, υπερδιπλασιάστηκαν τα κέρδη

5 Αυγούστου, 2022
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Βελτιώνεται η αξιοπιστία των δρομολογίων των Liners, στις 6,24 μέρες η μέση καθυστέρηση

4 Αυγούστου, 2022
Η ηλεκτροκίνηση στα πλοία
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Αποκλιμακώνονται οι τιμές στα εμπορευματοκιβώτια. Πτώση για 21η συνεχή εβδομάδα

26 Ιουλίου, 2022
Για δεύτερο μήνα εφέτος, άνοδος στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων στους προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του Πειραιά
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Πτώση 9,6% στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων στη ΣΕΠ / PCT (προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ) στο 6μηνο

19 Ιουλίου, 2022
Επόμενο άρθρο
Τα επόμενα 10 χρόνια, η παγκόσμια ναυτιλία θα χρειαστεί 150.000 στελέχη. Τοποθέτηση Π. Κουρουμπλή στη ΠΕΠΕΝ

Ελεύθερη η μετακίνηση του προσωπικού του Λιμενικού Σώματος στα ΜΜΜ

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
Τέλος οι «ουρές» στην έξοδο της Αττικής Οδού στη Μεταμόρφωση. «Πράσινο φως» για την επέκταση της λεωφόρου Κύμης

Οριστικός ανάδοχος της επέκτασης της λεωφόρου Κύμης η κοινοπραξία ΤΕΡΝΑ – ΑΚΤΩΡ – ΙΝΤΡΑΚΑΤ

12 Αυγούστου, 2022

Άλλαξε (και τυπικά) έδρα η AEGEAN στο κτίριο Β57 του Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών

10 Αυγούστου, 2022
Αθάνατη Ελλάδα. Δυο φορές, σε 1 εβδομάδα, εγκαινιάστηκε το αεροδρόμιο της Πάρου

Αλλαγή δεδομένων στις άγονες αεροπορικές γραμμές: Για 10 δρομολόγια εκδηλώθηκε ενδιαφέρον χωρίς οικονομικό αντιστάθμισμα

12 Αυγούστου, 2022

«Απογειώθηκαν» τον Ιούλιο τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια της Fraport: Άνοδος επιβατών 11,1% σε σχέση με το 2019

11 Αυγούστου, 2022
Γιώργος Γοβατζιδάκης, AEGEAN AIRLINES: Οι ενέργειες της AEGEAN για πιο «πράσινες» αερομεταφορές

Διευρυμένη συμφωνία πτήσεων κοινού κωδικού μεταξύ AEGEAN και Emirates

16 Αυγούστου, 2022
Στην ανανέωση των ιστοσελίδων των 14 περιφερειακών αεροδρομίων προχώρησε η Fraport Greece

Απαγόρευση κυκλοφορίας φορτηγών άνω των 3,5 τόνων κατά τον εορτασμό του Δεκαπενταύγουστου

10 Αυγούστου, 2022
Γ. Καραγιάννης, Γ.Γ. Υποδομών: Υλοποιείται ένα ολοκληρωμένο σχέδιο για τα μεγάλα έργα

Θα αναβιώσει το Rail T-K-A-B-V-R Project, με τη δημιουργία ελληνο-βουλγαρικής εταιρείας; Προσλαμβάνεται νομικός σύμβουλος

12 Αυγούστου, 2022
To Καστελόριζο “γέμισε” αεροπλάνα (pics). Υποδοχή 11 αεροσκαφών

Διυπουργική ομάδα για τον αεροπορικό τουρισμό από τα υπουργεία Μεταφορών και Τουρισμού

16 Αυγούστου, 2022

Στον σταθμό «Νομισματοκοπείο» η νέα αφετηρία των ΚΤΕΛ Αττικής για Ραφήνα, Νέα Μάκρη, Μαραθώνα, Μαρκόπουλο, Λαύριο

11
«Επίθεση» ΟΣΥΠΑ εναντίον ΤΑΙΠΕΔ και Fraport. Τα ερωτήματα που θέτει η ομοσπονδία

Έσοδα ρεκόρ ο τουρισμός, αλλά «δεν είναι όλοι Μύκονος και Σαντορίνη»

1
Άκτωρ και Vinci δεν «καταθέτουν τα όπλα» για το αεροδρόμιο στο Καστέλι

Προσλήψεις μηχανικών, σταθμαρχών και κλειδούχων στον ΟΣΕ. Η προκήρυξη

1
Στα Χανιά επεκτείνεται η Wolt, η 5η πόλη εντός του 2021

Ι.Ο.ΑΣ. και Wolt ενώνουν δυνάμεις για την οδική ασφάλεια των διανομέων

1
«Τσιμπάει» σε κυκλοφορία η Αττική Οδός. Άνοδος 4% στο εξάμηνο

Αλλάζουν όλα στην Αττική Οδό: Έρχονται διόδια ανάλογα με τις ώρες αιχμής / κίνηση

1

«Πάνω από 2 εκατ. αφίξεις στα 5 διεθνή αεροδρόμια του Νοτίου Αιγαίου», δήλωσε ο υπουργός Τουρισμού

1
To Καστελόριζο “γέμισε” αεροπλάνα (pics). Υποδοχή 11 αεροσκαφών

Διυπουργική ομάδα για τον αεροπορικό τουρισμό από τα υπουργεία Μεταφορών και Τουρισμού

16 Αυγούστου, 2022
Τα χαμηλά ναύλα «προσγείωσαν» τα αποτελέσματα των Maersk και Hapag-Lloyd

Η MSC δείχνει να «παγιώνει» την 1η θέση στους Liners. Ακολουθεί η MAERSK, σε απόσταση CMA CGM και Cosco

16 Αυγούστου, 2022
Συνάντηση υφυπουργού Ναυτιλίας με τον πρόεδρο του σωματείου Σημειωτών Πειραιά

Μείωση 9,9% στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων στους προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του Πειραιά στο 7μηνο

16 Αυγούστου, 2022
Γιώργος Γοβατζιδάκης, AEGEAN AIRLINES: Οι ενέργειες της AEGEAN για πιο «πράσινες» αερομεταφορές

Διευρυμένη συμφωνία πτήσεων κοινού κωδικού μεταξύ AEGEAN και Emirates

16 Αυγούστου, 2022
Νέες πινακίδες σήμανσης στον ΚΟΚ για τα ηλεκτροκίνητα οχήματα

«Μονόδρομος» η επιτυχία της ηλεκτροκίνησης και στην Ελλάδα

16 Αυγούστου, 2022
Οι προτεραιότητες του υπουργείου Ναυτιλίας, όπως περιγράφονται στο πολυνομοσχέδιο

Οι προοπτικές της ελληνικής ακτοπλοΐας, τα συμπεράσματα της μελέτης της XRTC Business Consultants

16 Αυγούστου, 2022

«Ναυμαχίες» Ελλάδας (ATTICA) και Ιταλίας (Grimaldi) σε θάλασσες και λιμάνια

15 Αυγούστου, 2022
Autobahn: Ένας αυτοκινητόδρομος 9.000 χλμ. χωρίς διασταυρώσεις και όριο ταχύτητας

Autobahn: Ένας αυτοκινητόδρομος 9.000 χλμ. χωρίς διασταυρώσεις και όριο ταχύτητας

15 Αυγούστου, 2022

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα

    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.

    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ