• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Τετάρτη, 8 Φεβρουαρίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Ο απολογισμός και οι δράσεις – πρωτοβουλίες της ΡΑΛ για το 2023
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Ο απολογισμός και οι δράσεις – πρωτοβουλίες της ΡΑΛ για το 2023

    8 Φεβρουαρίου, 2023
    Η SEAJETS απέκτησε νέο κρουαζιερόπλοιο, το Costa Magica
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Η SEAJETS απέκτησε νέο κρουαζιερόπλοιο, το Costa Magica

    8 Φεβρουαρίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Στο 34,78% αυξήθηκε η συμμετοχή της Winex στην Intrakat

    8 Φεβρουαρίου, 2023
    Στους δρόμους της Αθήνας οι 25 συρμοί τραμ Citadis X05 της Alstom
    MMM

    Στάση εργασίας στο τραμ, από τις 10 ως τις 13.30, στις 15 Φεβρουαρίου

    8 Φεβρουαρίου, 2023
    Διαμαρτυρία ταχυδρομικών στο διοικητικό συμβούλιο των «Ταχυμεταφορών ΕΛΤΑ»
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    ΕΛΤΑ Courier: Καθυστερήσεις αποστολών στους νησιωτικούς προορισμούς, λόγω απεργιών

    8 Φεβρουαρίου, 2023
    Στα «χέρια» των Ιταλών η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έναντι 45 εκατ. Νέα δεδομένα στις εγχώριες συνδυασμένες μεταφορές
    INTERNATIONAL

    International cooperation exercise between railway infrastructure managers

    8 Φεβρουαρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Ο απολογισμός και οι δράσεις – πρωτοβουλίες της ΡΑΛ για το 2023
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Ο απολογισμός και οι δράσεις – πρωτοβουλίες της ΡΑΛ για το 2023

    8 Φεβρουαρίου, 2023
    Η SEAJETS απέκτησε νέο κρουαζιερόπλοιο, το Costa Magica
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Η SEAJETS απέκτησε νέο κρουαζιερόπλοιο, το Costa Magica

    8 Φεβρουαρίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Στο 34,78% αυξήθηκε η συμμετοχή της Winex στην Intrakat

    8 Φεβρουαρίου, 2023
    Στους δρόμους της Αθήνας οι 25 συρμοί τραμ Citadis X05 της Alstom
    MMM

    Στάση εργασίας στο τραμ, από τις 10 ως τις 13.30, στις 15 Φεβρουαρίου

    8 Φεβρουαρίου, 2023
    Διαμαρτυρία ταχυδρομικών στο διοικητικό συμβούλιο των «Ταχυμεταφορών ΕΛΤΑ»
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    ΕΛΤΑ Courier: Καθυστερήσεις αποστολών στους νησιωτικούς προορισμούς, λόγω απεργιών

    8 Φεβρουαρίου, 2023
    Στα «χέρια» των Ιταλών η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έναντι 45 εκατ. Νέα δεδομένα στις εγχώριες συνδυασμένες μεταφορές
    INTERNATIONAL

    International cooperation exercise between railway infrastructure managers

    8 Φεβρουαρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Αναγκαιότητα η κατασκευή νέας σύγχρονης μονάδας τελεφερίκ για τους επιβάτες κρουαζιέρας στην Σαντορίνη

ffotinos by ffotinos
18 Ιουλίου, 2019
στο ΝΑΥΤΙΛΙΑ
0
Στο λιμάνι του Πειραιά κατέπλευσε το κρουαζιερόπλοιο MSC MUSICA

MSC Musica

Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Συνάντηση πραγματοποιήθηκε μεταξύ της Ενώσεως Εφοπλιστών Κρουαζιερόπλοιων και Φορέων Ναυτιλίας (ΕΕΚΦΝ) με τη νέα διοίκηση της Δημοτικής Αρχής Θήρας, που έχει αρμοδιότητα και στους λιμένες.

Στη συνάντηση συζητήθηκαν όλα τα θέματα που αφορούν την κρουαζιέρα και έχουν ενδιαφέρον, προκειμένου για την ομαλή λειτουργία του όλου μηχανισμού που αφορά τις αφίξεις των κρουαζιεροπλοίων, τις παραμονές των στον όρμο, τις αποεπιβιβάσεις των εκατοντάδων χιλιάδων τουριστών με τα σκάφη των Λεμβούχων, καθώς και την εν συνεχεία διευκόλυνση αυτών στις μετακινήσεις προς τα ενδιαφέροντα της ευρύτερης περιοχής, όπως αναφέρει η Ένωση.

Συγκεκριμένα συζητήθηκαν:

-Για τον Γυαλό – Σκάλα Φηρών

Η επίσπευση των διαδικασιών σχετικά με την εγκατάσταση νέας σύγχρονης μονάδας τελεφερίκ, που θα μπορεί να εξυπηρετήσει άνετα τις σημερινές ανάγκες αλλά και αυτές του μέλλοντος. Επισημάνθηκε για το θέμα αυτό ότι, με την ευχέρεια της νέας αυτής εγκατάστασης, θα μπορούν να αντιμετωπιστούν και οι ακόλουθες ανάγκες:

Η αποκλειστική εξυπηρέτηση της κρουαζιέρας στο Γυαλό – Σκάλα Φηρών και σε παρακείμενο χώρο, ώστε να μην υπάρχει λόγος αποβίβασης επιβατών στον Αθηνιό, όπου είναι υπερκορεσμένος χώρος και δημιουργούνται σοβαρά προβλήματα για όλα τα προσεγγίζοντα εκεί σκάφη και ιδιαίτερα για τους αποεπιβιβαζόμενους εκατοντάδες χιλιάδες επιβάτες, καθώς και οχήματα.

Η κατασκευή πλέον αναγκαίου σταθμού επιβατών – passengers terminal, ο οποίος θα μπορεί να εξυπηρετήσει όλους τους ελέγχους των επιβατών που προβλέπονται, σε ένα πολιτισμένο περιβάλλον με άνεση, και θα στεγάσει παράλληλα όλες τις Υπηρεσίες λιμένων, όπου με τον τρόπο αυτόν να μπορούν να εφαρμόζονται αποτελεσματικά τα μέτρα ασφαλείας που αφορούν το MaritimeSecurity.

Το σοβαρό θέμα που αφορά το νέο καθεστώς ελέγχου των επιβατών entry / exit, που καταφτάνουν με κρουαζιερόπλοια από τρίτες χώρες, καθώς και αυτών που αναχωρούν για τρίτες χώρες.

Η αξιοποίηση των τεσσάρων ναυδέτων, προκειμένου για την εξυπηρέτηση κατηγορίας κρουαζιεροπλοίων, ώστε να αποφεύγεται και ο συνωστισμός στον όρμο Φηρών, όπου και οι γνωστές αδυναμίες στο να μπορούν να αγκυροβολούν τα πλοία.

-Για τον λιμένα Αθηνιού

Η επίσπευση των εργασιών αποπεράτωσης των ζημιών που προκλήθησαν προ μηνών από τη σφοδρή κακοκαιρία και στον βαθμό που αφορά την κρουαζιέρα, προκειμένου για την εξυπηρέτηση των αποεπιβιβαζομένων με τα σκάφη των λεμβούχων επιβατών – τουριστών.

Η εφαρμογή των μέτρων ασφαλείας για το Maritime Security, στον βαθμό που η κίνηση των επιβατών αλλά και η ασφάλεια αυτών επιβάλλουν.

Ο σχεδιασμός λιμενικών εγκαταστάσεων σε άλλο σημείο της νήσου, πλέον προστατευόμενο από τους επικρατούντες ανέμους, προκειμένου για την αποσυμφόρηση της μεγάλης κίνησης και της ασφυκτικής κατάστασης που υπάρχει σήμερα στον λιμένα Αθηνιού.

Ο νέος αυτός σχεδιασμός,θα μπορεί παράλληλα να εξυπηρετήσει τις σοβαρές ανάγκες που μπορεί να προκύψουν από το ενδεχόμενο σεισμού,που είναι φυσικό να επηρεάσει άμεσα τον λιμένα Αθηνιούκαι θα πρέπει να διευκολυνθεί η εκκένωση του νησιού από τους κατοίκους.

Η εξέταση σημείων που αφορούν τους ελέγχους στις αφίξεις των κρουαζιεροπλοίωνκαι κατ’ επέκταση των αποβιβαζομένων επιβατών – τουριστών, προκειμένου για την επί τω πρακτικότερο λειτουργίας του σημερινού συστήματος (αποκαλούμενου κατά τα άλλα – berthallocation).

Η επιθυμία επέκτασης της τουριστικής περιόδου ει δυνατόν σε 365 μέρες τον χρόνο,γεγονός που θα δημιουργήσει προϋποθέσεις ιδιαίτερα για τον κλάδο του θαλάσσιου τουρισμού, έτσι ώστε και η κατανομή των αφίξεων,σε εποχές και ημέρες του χρόνου,να γίνεται καλύτερα, όλα προς όφελος της τοπικής κοινωνίας, με τα γνωστά και ποικίλα οφέλη που δημιουργούνται.

Η συζήτηση εγένετο σε πολύ θετικό κλίμα, η πλευρά της Ενώσεως Εφοπλιστών Κρουαζιερόπλοιων διεπίστωσε με ικανοποίηση την προθυμία της νέας Διοίκησης του Δήμου, που ανήκει το Λιμενικό Ταμείο,να εξετάσει περιμετρικά όλα τα θέματα που έχουν σχέση με την εξυπηρέτηση της κρουαζιέρας,στο πνεύμα της αλληλοκατανόησης, προκειμένου για την επίτευξη κοινού στόχου,που είναι η ομαλή διακίνηση των επιβατών – τουριστών που καταφτάνουν με τα κρουαζιερόπλοια και η αποφυγή προβλημάτων από πλευράς συνωστισμού σε ορισμένα ενδιαφέροντα σημεία,στα οποία παρουσιάζεται σήμερα το φαινόμενο.

Στο σημείο αυτό δεν παρέλειψε η πλευρά της ΕΕΚΦΝ να κάνει αναφορά και στους επιβαλλόμενους ανάλογους ελέγχους, της κίνησης χιλιάδων επιβατών τουριστών που καταφτάνουν με τα ημερόπλοια και αποτελούν και αυτοί ένα επιβαρυντικό στοιχείο, για το οποίο θα πρέπει να μεθοδευτούν τρόποι κατανομής των αφίξεων σε όλες τις ημέρες της εβδομάδας, καθώς και του τρόπου προωθήσεως των επιβατών προς τα ενδιαφέροντα της περιοχής.

Τέλος και οι δύο πλευρές συμφώνησαν να υπάρχει στενή επικοινωνία και συνεργασία, ώστε να εξετάζεται έγκαιρα κάθε θέμα που απαιτεί αναγκαίες ρυθμίσεις, προκειμένου να προλαμβάνονται προβλήματα που μπορεί να δημιουργηθούν στην πορεία του χρόνου.

Στο πνεύμα αυτό και όπου απαιτείται,θα γίνονται στοχευμένες παρεμβάσεις από κοινού προς την Κεντρική Διοίκηση, προκειμένου για τις διαδικασίες που πρέπει να ακολουθούνται στις αναγκαίες εγκρίσεις, κυρίως για τα σοβαρά έργα που αφορούν υποδομές λιμένος.

Tags:ΕΕΚΦΝΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑΛΙΜΑΝΙ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗΣ

Σχετικά Άρθρα

Η SEAJETS απέκτησε νέο κρουαζιερόπλοιο, το Costa Magica
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Η SEAJETS απέκτησε νέο κρουαζιερόπλοιο, το Costa Magica

8 Φεβρουαρίου, 2023
Διαβούλευση για τον εκσυγχρονισμό του «Συστήματος Λιμενικής Διακυβέρνησης» και τα Λιμενικά Ταμεία
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Οι προτάσεις ΕΒΕΠ στην ΚΕΕΕ για ακτοπλοΐα, υδατοδρόμια, κρουαζιέρα, yachting

1 Φεβρουαρίου, 2023
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Κατέφθασε στο λιμάνι του Πειραιά το Viking Sky, το πρώτο κρουαζιερόπλοιο για τη νέα χρονιά

9 Ιανουαρίου, 2023
Νέα άγονη ακτοπλοϊκή γραμμή που θα συνδέει τη Θεσσαλονίκη με τις Σποράδες
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Άνοδος 260% της κρουαζιέρας στη Θεσσαλονίκη σε σχέση με πέρσι

22 Δεκεμβρίου, 2022
Θετικά μηνύματα για την κρουαζιέρα από το λιμάνι του Πειραιά
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Θετικά μηνύματα για την κρουαζιέρα από το λιμάνι του Πειραιά

3 Νοεμβρίου, 2022
Οι προτεραιότητες του υπουργείου Ναυτιλίας, όπως περιγράφονται στο πολυνομοσχέδιο
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Πάνω από το 15% των κρουαζιερόπλοιων, μέσα στα επόμενα 5 χρόνια, θα είναι “πράσινα”

19 Οκτωβρίου, 2022
Επόμενο άρθρο
Διαμάχη υπουργείου Ναυτιλίας – αντιπολίτευσης για το ανταποδοτικό τέλος στα, προς αξιοποίηση, λιμάνια

Μετά τον ΟΛΠ, συνάντηση Γ. Πλακιωτάκη με στελέχη του ΟΛΘ. Στην ατζέντα το επενδυτικό πλάνο του Οργανισμού

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
Εκχιονισμό της γραμμής αναμένει ο Προαστιακός για να εκκινήσουν τα δρομολόγια

Σε επιφυλακή η Hellenic Train και ο ΟΣΕ, λόγω της κακοκαιρίας «Barbara». Πως ενημερώνονται οι επιβάτες

5 Φεβρουαρίου, 2023
Ταχύπλοα δρομολόγησε η SEAJETS από και προς Θεσσαλονίκη και Καβάλα

H είσοδος της Seajets στη MIG και οι πιθανές εξελίξεις στην ακτοπλοΐα (Attica, ANEK)

3 Φεβρουαρίου, 2023
Με πιστοποιητικό PERS, έως τον Απρίλιο του 2023, ο Οργανισμός Λιμένος Βόλου

Τα “κατάφερε” το λιμάνι του Βόλου: 8 οι ενδιαφερόμενοι για την απόκτηση του 67%. Το προφίλ τους

3 Φεβρουαρίου, 2023
Αλαλούμ στο σιδηρόδρομο. Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ «αδειάζει» τον ΟΣΕ για το δίκτυο και την ταλαιπωρία επιβατών

Τα δρομολόγια της Hellenic Train που καταργούνται την Τρίτη 7 Φεβρουαρίου. Διαπιστώνονται και καθυστερήσεις

7 Φεβρουαρίου, 2023
Ακυρώνονται δρομολόγια του Προαστιακού στο τμήμα Κορωπί – Κάντζα, Αεροδρόμιο – Λιόσια και Αθήνα – Χαλκίδα

Τα πρωινά δρομολόγια της Hellenic Train που καταργούνται στις 8 Φεβρουαρίου. Καθυστερήσεις σε άλλα, λόγω χιονιού

8 Φεβρουαρίου, 2023

Σε ετοιμότητα ο ΟΑΣΑ για την κακοκαιρία «Barbara», τα δρομολόγια που τροποποιήθηκαν ή ακυρώθηκαν

5 Φεβρουαρίου, 2023
Σε λειτουργία 155 λεωφορειακές γραμμές, κανονικά το μετρό και ο ηλεκτρικός

Με ειδικό πρόγραμμα δρομολογίων ο ΟΑΣΑ τη Δευτέρα 6/2. Oι γραμμές των λεωφορείων σε μερική λειτουργία ή αναστολή

6 Φεβρουαρίου, 2023
Η γραμμή 2 του Μετρό θα επεκταθεί προς τη Γλυφάδα με 3 νέους σταθμούς

Διακοπή λειτουργίας του μετρό προς το αεροδρόμιο της Αθήνας, κανονικά ο προαστιακός

6 Φεβρουαρίου, 2023
Από υφυπουργός κυβερνήσεων του Γιώργου Παπανδρέου, νέος υφυπουργός Μεταφορών ο Θάνος Μωραΐτης

«Σκληρές εικόνες» στους δρόμους γύρω από το Μέγαρο του ΟΣΕ…

1
Ταξίδια με έκπτωση έως 60% από τη SKY express

Ταξίδια με έκπτωση έως 60% από τη SKY express

1
“Επιδημία” πτωχεύσεων στις αερομεταφορές: Σε “κενά αέρος” η νορβηγική Flyr

“Επιδημία” πτωχεύσεων στις αερομεταφορές: Σε “κενά αέρος” η νορβηγική Flyr

1
Ο απολογισμός και οι δράσεις – πρωτοβουλίες της ΡΑΛ για το 2023

Ο απολογισμός και οι δράσεις – πρωτοβουλίες της ΡΑΛ για το 2023

8 Φεβρουαρίου, 2023
Η SEAJETS απέκτησε νέο κρουαζιερόπλοιο, το Costa Magica

Η SEAJETS απέκτησε νέο κρουαζιερόπλοιο, το Costa Magica

8 Φεβρουαρίου, 2023

Στο 34,78% αυξήθηκε η συμμετοχή της Winex στην Intrakat

8 Φεβρουαρίου, 2023
Στους δρόμους της Αθήνας οι 25 συρμοί τραμ Citadis X05 της Alstom

Στάση εργασίας στο τραμ, από τις 10 ως τις 13.30, στις 15 Φεβρουαρίου

8 Φεβρουαρίου, 2023
Διαμαρτυρία ταχυδρομικών στο διοικητικό συμβούλιο των «Ταχυμεταφορών ΕΛΤΑ»

ΕΛΤΑ Courier: Καθυστερήσεις αποστολών στους νησιωτικούς προορισμούς, λόγω απεργιών

8 Φεβρουαρίου, 2023
Στα «χέρια» των Ιταλών η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έναντι 45 εκατ. Νέα δεδομένα στις εγχώριες συνδυασμένες μεταφορές

International cooperation exercise between railway infrastructure managers

8 Φεβρουαρίου, 2023
Iστορικό υψηλό κύκλο εργασιών και νέα εταιρική ταυτότητα για την TÜV HELLAS (TÜV NORD)

Iστορικό υψηλό κύκλο εργασιών και νέα εταιρική ταυτότητα για την TÜV HELLAS (TÜV NORD)

8 Φεβρουαρίου, 2023
Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις μακράς διάρκειας σε Βαρυμπόμπη, Καπανδρίτι και Μαλακάσα

Κανονικά η κυκλοφορία βαρέων οχημάτων από το ύψος του Α/Κ Καλυφτάκη μέχρι τα όρια του Ν. Αττικής

8 Φεβρουαρίου, 2023
Mega airlines studies

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ