• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Σάββατο, 25 Μαρτίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Ενισχύονται με εργαζόμενους τα περιφερειακά αεροδρόμια. Αυξάνονται οι ημέρες μετακίνησης εκτός έδρας των υπαλλήλων της ΥΠΑ

    25 Μαρτίου, 2023
    LOGISTICS

    8 ερωτήματα ΠΑΣΕΒΙΠΕ για το επενδυτικό πλάνο των Επιχειρηματικών Πάρκων

    24 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Πριν τις εκλογές, η Ιταλίδα πρωθυπουργός στην Ελλάδα με «ατζέντα» και τη Hellenic Train

    24 Μαρτίου, 2023
    INTERNATIONAL

    Scania is introducing a digital dashboard

    24 Μαρτίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Εκτιμήσεις ΕΟΣΠ για τους αφιχθέντες επιβάτες εφέτος: +18% έναντι του 2022, +31% έναντι του 2019

    24 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Ν. Παππάς: Να μην καταστραφούν στοιχεία σε ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ

    24 Μαρτίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Ενισχύονται με εργαζόμενους τα περιφερειακά αεροδρόμια. Αυξάνονται οι ημέρες μετακίνησης εκτός έδρας των υπαλλήλων της ΥΠΑ

    25 Μαρτίου, 2023
    LOGISTICS

    8 ερωτήματα ΠΑΣΕΒΙΠΕ για το επενδυτικό πλάνο των Επιχειρηματικών Πάρκων

    24 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Πριν τις εκλογές, η Ιταλίδα πρωθυπουργός στην Ελλάδα με «ατζέντα» και τη Hellenic Train

    24 Μαρτίου, 2023
    INTERNATIONAL

    Scania is introducing a digital dashboard

    24 Μαρτίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Εκτιμήσεις ΕΟΣΠ για τους αφιχθέντες επιβάτες εφέτος: +18% έναντι του 2022, +31% έναντι του 2019

    24 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Ν. Παππάς: Να μην καταστραφούν στοιχεία σε ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ

    24 Μαρτίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Αναγκαιότητα ο ψηφιακός μετασχηματισμός του κλάδου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, σύμφωνα με τη BCG

ffotinos by ffotinos
9 Μαρτίου, 2018
στο ΝΑΥΤΙΛΙΑ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Ήρθε η ώρα για τη ναυτιλιακή βιομηχανία να ενταχθεί στην ψηφιακή επανάσταση, καθώς ο ψηφιακός κόσμος ανοίγει την πόρτα για τους μεταφορείς εμπορευματοκιβωτίων να ενισχύσουν τις άμεσες σχέσεις τους με τους τελικούς πελάτες, να μειώσουν περαιτέρω το κόστος τους (συμπεριλαμβανομένου του καυσίμου, της λειτουργίας των πλοίων και της εξυπηρέτησης των πελατών) και να ακολουθήσουν νέες ροές εσόδων πέρα των παραδοσιακών ναυτιλιακών υπηρεσιών.

Σύμφωνα με νέα μελέτη της The Boston Consulting Group (BCG), που τιτλοφορείται «The Digital Imperative in Container Shipping», μέχρι στιγμής μερικοί μόνο κορυφαίοι carriers έχουν χρησιμοποιήσει τις ψηφιακές τεχνολογίες για την ενίσχυση των εμπορικών και επιχειρησιακών τους δραστηριοτήτων.

Η παρακολούθηση εμπορευματοκιβωτίων και η επανατοποθέτηση κενών, η διαχείριση εγγράφων, ο σχεδιασμός δικτύου και η τιμολόγηση συγκαταλέγονται στις δραστηριότητες που οι μεταφορείς έχουν αρχίσει να ψηφιοποιούν.

Σύμφωνα με τη BCG, όσο η ανταμοιβή ενός ψηφιακού μετασχηματισμού μπορεί να είναι σημαντική, τόσο και οι προκλήσεις για να συμβεί αυτό είναι.

Για να το επιτύχουν αυτό οι carriers πρέπει να υιοθετήσουν μια δομημένη προσέγγιση για τον ορισμό ενός ψηφιακού οράματος και την ενσωμάτωση νέων τεχνολογιών, ικανοτήτων και νοοτροπίας στον παραδοσιακό τρόπο εργασίας τους.

Όπως σημειώνεται, η βιομηχανία βρίσκεται ακόμη στα αρχικά στάδια της ψηφιοποίησης και οι περισσότεροι carriers δεν έχουν ακόμη επιτύχει σημαντική πρόοδο. Όσοι από αυτούς προσεγγίζουν τον ψηφιακό μετασχηματισμό με σωστή φιλοδοξία, πόρους και κλίμακα μπορούν να περάσουν στο πρώτο στάδιο της υιοθέτησης.

Υπολογίζεται ότι, εντός 18 μηνών, μπορούν να επιτύχουν μια βαθμιαία αλλαγή στις ψηφιακές δυνατότητές τους, ενισχύοντας το ανταγωνιστικό τους πλεονέκτημα.

Σταχυολογώντας τα κύρια αποτελέσματα της έρευνας προκύπτουν ως εξής:

-Οι ψηφιακές τεχνολογίες δημιουργούν έναν συνδυασμό ευκαιριών και απειλών

Μόνο λίγες ναυτιλιακές εταιρείες έχουν ήδη αρχίσει να χρησιμοποιούν την ψηφιακή τεχνολογία για να επιτύχουν σημαντικές βελτιώσεις όσον αφορά στα κόστη και στα έσοδα. Επιπλέον οι ναυτιλιακές μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων κινδυνεύουν από τους παραδοσιακούς παίκτες της εφοδιαστικής αλυσίδας και τους νεοεισερχομένους που υιοθετούν τις ψηφιακές τεχνολογίες για να παρέχουν απρόσκοπτες υπηρεσίες από την αρχή μέχρι το τέλος της αλυσίδας των μεταφορών.

-Οι μεγάλες επενδύσεις δεν είναι εμπόδιο για τον ψηφιακό μετασχηματισμό

Υπάρχει μια εσφαλμένη αντίληψη μεταξύ πολλών ναυτιλιακών εταιρειών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων ότι απαιτούνται μεγάλες επενδύσεις σε εγκαταστάσεις πληροφορικής προκειμένου να περάσουν στον ψηφιακό μετασχηματισμό. Κάτι τέτοιο δεν ευσταθεί. Οι εταιρείες μπορούν να ξεκινήσουν αξιοποιώντας τις υφιστάμενες υποδομές, βελτιώνοντας σταδιακά τα συστήματα που χρησιμοποιούν.

–Τα πέντε κύρια συστατικά ενός επιτυχημένου μετασχηματισμού

Ο ψηφιακός μετασχηματισμός θα πρέπει να καθοδηγείται από πέντε βασικές αρχές:

-Να αναπτυχθεί ένα ψηφιακό όραμα.

-Να υπάρχει δέσμευση για άμεση υιοθέτηση των εξελίξεων.

-Να εφαρμοστούν άμεσα τα βασικά στοιχεία.

-Να υπάρχει επώαση των νέων διαδικασιών και έξω από τον κύριο οργανισμό

-Μετά τις αρχικές δοκιμές, να εφαρμόζονται τα αποτελέσματα άμεσα σε μεγάλη κλίμακα.

–Οι μεταφορείς μπορούν να επιφέρουν βαθμιαίες αλλαγές εντός 18 μηνών

Αποτελεί μεγάλη ευκαιρία για τις ναυτιλιακές εταιρείες μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων να αποκτήσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα δεσμευόμενες στον ψηφιακό μετασχηματισμό. Οι εταιρείες που προσεγγίζουν τον ψηφιακό μετασχηματισμό με ορθές προσδοκίες, πόρους και κλίμακα μπορούν να επιφέρουν βαθμιαίες αλλαγές στις ψηφιακές δυνατότητές τους μέσα σε 18 μήνες, και να επιτύχουν γρήγορα θετικά αποτελέσματα μέσα σε 12 μήνες.

 

Καταλήγοντας, η BCG τονίζει ότι για να αναδειχθεί ως νικητής στην ψηφιακή εποχή, ένας μεταφορέας εμπορευματοκιβωτίων θα πρέπει να είναι πρόθυμος να επενδύσει σημαντικό χρόνο και πόρους.

Οι περισσότεροι μεταφορείς δεν διαθέτουν γενικό όραμα και επιτακτικό σχέδιο ψηφιακής υιοθεσίας. Αντιμετωπίζουν επίσης σημαντικά οργανωτικά εμπόδια και επιβραδύνονται από την έλλειψη εργαζόμενων με ψηφιακές δυνατότητες και δεξιότητες.

Ευτυχώς, ένας carrier μπορεί να ξεπεράσει τα εμπόδια αυτά γρήγορα, λαμβάνοντας μια δομημένη και πειθαρχημένη προσέγγιση στην ψηφιακή υιοθεσία. Παρόλο που υπάρχει ακόμη χρόνος για να ξεκινήσουν οι ενδιαφερόμενοι του ναυτιλιακού κλάδου, εκτιμάται ότι σύντομα η ευκαιρία αυτή θα εκλείψει.

Τώρα είναι η στιγμή για τους carriers να ξεκινήσουν το ταξίδι τους στην ψηφιακή εποχή.

Tags:BLOCKCHAINCONTAINER TRANSPORTΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΙΚΕΣ ΡΟΕΣ

Σχετικά Άρθρα

ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Ευοίωνες οι προοπτικές στην ναυλαγορά πλοίων χύδην ξηρού φορτίου και δεξαμενοπλοίων το 2023

20 Μαρτίου, 2023
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Οι ΗΠΑ ο No1 εταίρος θαλάσσιων εμπορευματικών μεταφορών της ΕΕ στο β’ τρίμηνο του 2022

17 Φεβρουαρίου, 2023
LOGISTICS

Σοβαρές διαταραχές σε μεταφορές εμπορευματοκιβωτίων και εφοδιαστική από τον σεισμό στην Τουρκία

8 Φεβρουαρίου, 2023
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Στο 64,9% η διακίνηση επιβατών στο β’ τρίμηνο του 2022 στα ελληνικά λιμάνια. Στο -5,6% τα εμπορεύματα

15 Δεκεμβρίου, 2022
LOGISTICS

Πληθωρισμός και γεωπολιτική μόνιμος “πονοκέφαλος” στην παγκόσμια εφοδιαστική τα επόμενα 5 χρόνια

18 Νοεμβρίου, 2022
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

«Εκτοξεύθηκε» στο 51,3% η διακίνηση επιβατών, στο δ’ τρίμηνο του 2021 στα λιμάνια. Στο 3% τα εμπορεύματα

16 Ιουνίου, 2022
Επόμενο άρθρο

Τρία επενδυτικά σχήματα περνούν στη β’ φάση του διαγωνισμού για τη μαρίνα Χίου

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Αυτά τα δρομολόγια θα διεξαχθούν αύριο (22/3), κυρίως ο Προαστιακός Αθήνας και Πάτρας

21 Μαρτίου, 2023

Ξεκίνησαν τα εμπορευματικά δρομολόγια της RCLG από Θεσσαλονίκη (φωτο). Για τον Πειραιά, σε συζητήσεις ΟΣΕ – Hellenic Train

22 Μαρτίου, 2023

Νέα εμπλοκή με τα εμπορευματικά δρομολόγια της Hellenic Train από Θεσσαλονίκη προς Ειδομένη. Κανονικά της RCLG

23 Μαρτίου, 2023

Χωρίς ταξί η Αθήνα την Πέμπτη 23 Μαρτίου. Απεργία του ΣΑΤΑ

22 Μαρτίου, 2023

Αναστέλλεται, εκ νέου, η διεξαγωγή εμπορευματικών δρομολογίων της Hellenic Train. Η επιστολή προς τους πελάτες

21 Μαρτίου, 2023

Π. Δεμέστιχας, WINGS: Η τεχνολογία αλλάζει το τοπίο στις εμπορευματικές μεταφορές και τις σύγχρονες αποθήκες

21 Μαρτίου, 2023

Προειδοποιητική στάση εργασίας στο μετρό στις 24 Μαρτίου, από τις 21.00, κήρυξε το ΣΕΛΜΑ

23 Μαρτίου, 2023

Ιω. Τσιαπαρίκου, πρόεδρος ΡΑΣ: «Βρίσκεται σε εξέλιξη συντονισμένη Δολοφονία Χαρακτήρα στο πρόσωπό μου»

19 Μαρτίου, 2023
???????????????????

AEGEAN: Παραλαμβάνει φέτος 9 Airbus neo. «Σταθμεύει» 6-7 αεροσκάφη για τυχόν αντιμετώπιση καθυστερήσεων

2

Οι μεταφορές στο επίκεντρο: Επισκόπηση των μέτρων ασφαλείας σε αερομεταφορές, ακτοπλοΐα, ΜΜΜ, κ.ά.

2

Επίθεση δέχτηκαν τα γραφεία της Hellenic Train (video)

1

Την παραίτησή του υπέβαλε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής

1

Ελ. Κουντουρά: Το σύστημα ETCS θα έπρεπε να λειτουργεί από το 2020 στον άξονα Αθήνα – Θεσ/νίκη – Ειδομένη

1

Αυτά είναι τα 3 μέλη της Ειδικής Επιτροπής για το σιδηροδρομικό δυστύχημα. Μεταξύ αυτών ο πρώην Δ.Σ. της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

1

Στα γραφεία του ΟΣΕ η Τροχαία Λάρισας, συνελέγησαν έγγραφα και ντοκουμέντα που αφορούν το σιδηροδρομικό δυστύχημα

1

Αποχώρησε ο Θανάσης Ζηλιασκόπουλος από την Επιτροπή Διερεύνησης του δυστυχήματος. Η δήλωσή του

1

Ενισχύονται με εργαζόμενους τα περιφερειακά αεροδρόμια. Αυξάνονται οι ημέρες μετακίνησης εκτός έδρας των υπαλλήλων της ΥΠΑ

25 Μαρτίου, 2023

8 ερωτήματα ΠΑΣΕΒΙΠΕ για το επενδυτικό πλάνο των Επιχειρηματικών Πάρκων

24 Μαρτίου, 2023

Πριν τις εκλογές, η Ιταλίδα πρωθυπουργός στην Ελλάδα με «ατζέντα» και τη Hellenic Train

24 Μαρτίου, 2023

Scania is introducing a digital dashboard

24 Μαρτίου, 2023

Εκτιμήσεις ΕΟΣΠ για τους αφιχθέντες επιβάτες εφέτος: +18% έναντι του 2022, +31% έναντι του 2019

24 Μαρτίου, 2023

Ν. Παππάς: Να μην καταστραφούν στοιχεία σε ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ

24 Μαρτίου, 2023

Από 30 Σεπτεμβρίου και μετά, μόνο σε φορτηγά Euro VI-D η αρχική άδεια κυκλοφορίας ΦΔΧ

24 Μαρτίου, 2023

Διπλή διάκριση, στα Green Brand Awards, για Νέα και Κεντρικό Οδό

24 Μαρτίου, 2023

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ