• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Σάββατο, 28 Μαΐου, 2022
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Νέο κέντρο διαλογής δεμάτων εγκαινίασε στη Ζυρίχη η Swiss Post

    27 Μαΐου, 2022
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Ο Paul Sies αναλαμβάνει διευθύνων σύμβουλος της Cyprus Airways

    27 Μαΐου, 2022
    MMM

    Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στη γραμμή 6 του τραμ την Κυριακή 29 Μαΐου

    27 Μαΐου, 2022
    Προκηρύχθηκε ο διαγωνισμός για την παραγωγή καρτών ευφυών ταχογράφων
    LOGISTICS

    Προκηρύχθηκε ο διαγωνισμός για την παραγωγή καρτών ευφυών ταχογράφων

    27 Μαΐου, 2022
    «Η μεταβλητότητα στην αγορά έχει γίνει τεράστια», παραδέχτηκε ο CEO της Lufthansa
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Περίπου 200 πτήσεις ακυρώθηκαν από τα προβλήματα στο σύστημα IT της easyJet

    27 Μαΐου, 2022
    Commission approves extension of Danish tonnage tax scheme to new types of vessels
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    Περαιτέρω ενίσχυση των ελεγκτικών υπηρεσιών στη ναυτιλία με νέα στελέχη από την PwC Ελλάδας

    27 Μαΐου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Νέο κέντρο διαλογής δεμάτων εγκαινίασε στη Ζυρίχη η Swiss Post

    27 Μαΐου, 2022
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Ο Paul Sies αναλαμβάνει διευθύνων σύμβουλος της Cyprus Airways

    27 Μαΐου, 2022
    MMM

    Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στη γραμμή 6 του τραμ την Κυριακή 29 Μαΐου

    27 Μαΐου, 2022
    Προκηρύχθηκε ο διαγωνισμός για την παραγωγή καρτών ευφυών ταχογράφων
    LOGISTICS

    Προκηρύχθηκε ο διαγωνισμός για την παραγωγή καρτών ευφυών ταχογράφων

    27 Μαΐου, 2022
    «Η μεταβλητότητα στην αγορά έχει γίνει τεράστια», παραδέχτηκε ο CEO της Lufthansa
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Περίπου 200 πτήσεις ακυρώθηκαν από τα προβλήματα στο σύστημα IT της easyJet

    27 Μαΐου, 2022
    Commission approves extension of Danish tonnage tax scheme to new types of vessels
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    Περαιτέρω ενίσχυση των ελεγκτικών υπηρεσιών στη ναυτιλία με νέα στελέχη από την PwC Ελλάδας

    27 Μαΐου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Αναγκαιότητα ο ψηφιακός μετασχηματισμός του κλάδου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, σύμφωνα με τη BCG

ffotinos by ffotinos
9 Μαρτίου, 2018
στο ΝΑΥΤΙΛΙΑ
0
Forwarders adopt new strategies to work around Europe-Asia capacity crisis
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Ήρθε η ώρα για τη ναυτιλιακή βιομηχανία να ενταχθεί στην ψηφιακή επανάσταση, καθώς ο ψηφιακός κόσμος ανοίγει την πόρτα για τους μεταφορείς εμπορευματοκιβωτίων να ενισχύσουν τις άμεσες σχέσεις τους με τους τελικούς πελάτες, να μειώσουν περαιτέρω το κόστος τους (συμπεριλαμβανομένου του καυσίμου, της λειτουργίας των πλοίων και της εξυπηρέτησης των πελατών) και να ακολουθήσουν νέες ροές εσόδων πέρα των παραδοσιακών ναυτιλιακών υπηρεσιών.

Σύμφωνα με νέα μελέτη της The Boston Consulting Group (BCG), που τιτλοφορείται «The Digital Imperative in Container Shipping», μέχρι στιγμής μερικοί μόνο κορυφαίοι carriers έχουν χρησιμοποιήσει τις ψηφιακές τεχνολογίες για την ενίσχυση των εμπορικών και επιχειρησιακών τους δραστηριοτήτων.

Η παρακολούθηση εμπορευματοκιβωτίων και η επανατοποθέτηση κενών, η διαχείριση εγγράφων, ο σχεδιασμός δικτύου και η τιμολόγηση συγκαταλέγονται στις δραστηριότητες που οι μεταφορείς έχουν αρχίσει να ψηφιοποιούν.

Σύμφωνα με τη BCG, όσο η ανταμοιβή ενός ψηφιακού μετασχηματισμού μπορεί να είναι σημαντική, τόσο και οι προκλήσεις για να συμβεί αυτό είναι.

Για να το επιτύχουν αυτό οι carriers πρέπει να υιοθετήσουν μια δομημένη προσέγγιση για τον ορισμό ενός ψηφιακού οράματος και την ενσωμάτωση νέων τεχνολογιών, ικανοτήτων και νοοτροπίας στον παραδοσιακό τρόπο εργασίας τους.

Όπως σημειώνεται, η βιομηχανία βρίσκεται ακόμη στα αρχικά στάδια της ψηφιοποίησης και οι περισσότεροι carriers δεν έχουν ακόμη επιτύχει σημαντική πρόοδο. Όσοι από αυτούς προσεγγίζουν τον ψηφιακό μετασχηματισμό με σωστή φιλοδοξία, πόρους και κλίμακα μπορούν να περάσουν στο πρώτο στάδιο της υιοθέτησης.

Υπολογίζεται ότι, εντός 18 μηνών, μπορούν να επιτύχουν μια βαθμιαία αλλαγή στις ψηφιακές δυνατότητές τους, ενισχύοντας το ανταγωνιστικό τους πλεονέκτημα.

Σταχυολογώντας τα κύρια αποτελέσματα της έρευνας προκύπτουν ως εξής:

-Οι ψηφιακές τεχνολογίες δημιουργούν έναν συνδυασμό ευκαιριών και απειλών

Μόνο λίγες ναυτιλιακές εταιρείες έχουν ήδη αρχίσει να χρησιμοποιούν την ψηφιακή τεχνολογία για να επιτύχουν σημαντικές βελτιώσεις όσον αφορά στα κόστη και στα έσοδα. Επιπλέον οι ναυτιλιακές μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων κινδυνεύουν από τους παραδοσιακούς παίκτες της εφοδιαστικής αλυσίδας και τους νεοεισερχομένους που υιοθετούν τις ψηφιακές τεχνολογίες για να παρέχουν απρόσκοπτες υπηρεσίες από την αρχή μέχρι το τέλος της αλυσίδας των μεταφορών.

-Οι μεγάλες επενδύσεις δεν είναι εμπόδιο για τον ψηφιακό μετασχηματισμό

Υπάρχει μια εσφαλμένη αντίληψη μεταξύ πολλών ναυτιλιακών εταιρειών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων ότι απαιτούνται μεγάλες επενδύσεις σε εγκαταστάσεις πληροφορικής προκειμένου να περάσουν στον ψηφιακό μετασχηματισμό. Κάτι τέτοιο δεν ευσταθεί. Οι εταιρείες μπορούν να ξεκινήσουν αξιοποιώντας τις υφιστάμενες υποδομές, βελτιώνοντας σταδιακά τα συστήματα που χρησιμοποιούν.

–Τα πέντε κύρια συστατικά ενός επιτυχημένου μετασχηματισμού

Ο ψηφιακός μετασχηματισμός θα πρέπει να καθοδηγείται από πέντε βασικές αρχές:

-Να αναπτυχθεί ένα ψηφιακό όραμα.

-Να υπάρχει δέσμευση για άμεση υιοθέτηση των εξελίξεων.

-Να εφαρμοστούν άμεσα τα βασικά στοιχεία.

-Να υπάρχει επώαση των νέων διαδικασιών και έξω από τον κύριο οργανισμό

-Μετά τις αρχικές δοκιμές, να εφαρμόζονται τα αποτελέσματα άμεσα σε μεγάλη κλίμακα.

–Οι μεταφορείς μπορούν να επιφέρουν βαθμιαίες αλλαγές εντός 18 μηνών

Αποτελεί μεγάλη ευκαιρία για τις ναυτιλιακές εταιρείες μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων να αποκτήσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα δεσμευόμενες στον ψηφιακό μετασχηματισμό. Οι εταιρείες που προσεγγίζουν τον ψηφιακό μετασχηματισμό με ορθές προσδοκίες, πόρους και κλίμακα μπορούν να επιφέρουν βαθμιαίες αλλαγές στις ψηφιακές δυνατότητές τους μέσα σε 18 μήνες, και να επιτύχουν γρήγορα θετικά αποτελέσματα μέσα σε 12 μήνες.

 

Καταλήγοντας, η BCG τονίζει ότι για να αναδειχθεί ως νικητής στην ψηφιακή εποχή, ένας μεταφορέας εμπορευματοκιβωτίων θα πρέπει να είναι πρόθυμος να επενδύσει σημαντικό χρόνο και πόρους.

Οι περισσότεροι μεταφορείς δεν διαθέτουν γενικό όραμα και επιτακτικό σχέδιο ψηφιακής υιοθεσίας. Αντιμετωπίζουν επίσης σημαντικά οργανωτικά εμπόδια και επιβραδύνονται από την έλλειψη εργαζόμενων με ψηφιακές δυνατότητες και δεξιότητες.

Ευτυχώς, ένας carrier μπορεί να ξεπεράσει τα εμπόδια αυτά γρήγορα, λαμβάνοντας μια δομημένη και πειθαρχημένη προσέγγιση στην ψηφιακή υιοθεσία. Παρόλο που υπάρχει ακόμη χρόνος για να ξεκινήσουν οι ενδιαφερόμενοι του ναυτιλιακού κλάδου, εκτιμάται ότι σύντομα η ευκαιρία αυτή θα εκλείψει.

Τώρα είναι η στιγμή για τους carriers να ξεκινήσουν το ταξίδι τους στην ψηφιακή εποχή.

Tags:BLOCKCHAINCONTAINER TRANSPORTΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΙΚΕΣ ΡΟΕΣ

Σχετικά Άρθρα

Τα χαμηλά ναύλα «προσγείωσαν» τα αποτελέσματα των Maersk και Hapag-Lloyd
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Τα lockdowns στην Κίνα ενδέχεται να επιδεινώσουν τη συμφόρηση στα containers, εκτιμά η Maersk

4 Μαΐου, 2022
Η Lidl επεκτείνεται στη ναυτιλία: Ιδρύει δική της εταιρεία για να μεταφέρει τα εμπορευμάτά της
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Η Lidl επεκτείνεται στη ναυτιλία: Ιδρύει δική της εταιρεία για να μεταφέρει τα εμπορευμάτά της

7 Απριλίου, 2022
Στο λιμάνι της Κωνστάντζας ξεφορτώνονται containers που δεν μπορούν να προσεγγίσουν την Οδησσό
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Στο λιμάνι της Κωνστάντζας ξεφορτώνονται containers που δεν μπορούν να προσεγγίσουν την Οδησσό

3 Μαρτίου, 2022
Υπερδιπλασιάστηκε το μεταφορικό κόστος για το 23% των εξαγωγικών επιχειρήσεων!
LOGISTICS

Σε αναβρασμό οι εμπορευματικές μεταφορές: Αναζητούνται εναλλακτικές διαδρομές για τα εμπορεύματα λόγω Ουκρανίας

28 Φεβρουαρίου, 2022
ΕΒΕΠ: Ο μέσος όρος ηλικίας των πλοίων μας σήμερα ανέρχεται στα 27,32 έτη και 29,9 για τα συμβατικά
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Στο +5,7% η διακίνηση εμπορευμάτων, το β’ τρίμηνο του 2021, στα ελληνικά λιμάνια. “Εκτόξευση” 70,8% στους επιβάτες

15 Δεκεμβρίου, 2021
Συνάντηση ΟΛΘ – AWS για τη μετατροπή του λιμανιού της Θεσσαλονίκης σε «έξυπνο λιμάνι»
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Το λιμάνι της Θεσσαλονίκης μετατρέπεται σε “έξυπνο λιμάνι” υιοθετώντας την τεχνολογία blockchain

2 Δεκεμβρίου, 2021
Επόμενο άρθρο
Ο ΟΑΣΑ προτρέπει τους δικαιούχους μειωμένου κομίστρου για έκδοση προσωποποιημένης ηλεκτρονικής κάρτας

Τρία επενδυτικά σχήματα περνούν στη β’ φάση του διαγωνισμού για τη μαρίνα Χίου

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
Σημαντική εξέλιξη στην αγορά ταχυμεταφορών: Διαδικτυακές αγορές χωρίς γεωγραφικούς αποκλεισμούς αποφάσισε το Ευρωκοινοβούλιο

Οδηγούμαστε σε «καραμπόλα» στις τεχνικές βάσεις στο αεροδρόμιο της Αθήνας;

22 Μαΐου, 2022

Στάση εργασίας στον ΟΑΣΘ, στις 26 Μαΐου, από τις 10 το πρωί ως τις 2 το μεσημέρι

25 Μαΐου, 2022
Η ΕΥΔΑΠ ανοίγει την «Κερκόπορτα» για τα ΕΛΤΑ;

Εθελούσια έξοδος, ΑΜΚ και Καθολική Υπηρεσία βελτίωσαν (αξιοσημείωτα) τις οικονομικές επιδόσεις των ΕΛΤΑ. Προς EBITDA 25 εκατ.

24 Μαΐου, 2022
To metaforespress.gr στο πρώτο δρομολόγιο των αμαξοστοιχιών ETR 470! Οι εντυπώσεις μας (pics & video)

«Συνεπιβάτης» στις αμαξοστοιχίες ETR 470 της ΤΡΑΙΝΟΣΕ τα Mikel

23 Μαΐου, 2022

Οι ιδιώτες δεν είναι πλέον «ταμπού» στις αστικές συγκοινωνίες Αθήνας και Θεσσαλονίκης

25 Μαΐου, 2022

Τα ναυπηγεία Σκαραμαγκά και Ελευσίνας βρέθηκαν στην ατζέντα του Υπουργικού Συμβουλίου

27 Μαΐου, 2022
Πιο σύγχρονο, πράσινο και έξυπνο πλαίσιο λειτουργίας για τις αστικές μετακινήσεις προτείνουν ο όμιλος FREE NOW και η Beat

Αποσύρεται από τη ρουμάνικη αγορά η πλατφόρμα μετακινήσεων Free Now

27 Μαΐου, 2022
Airlines brace for a ‘longer and deeper’ crisis in 2021

ΕΝΗΜΑΕΚ: Κανένας δεν μπορεί να εγγυηθεί μια θερινή περίοδο χωρίς προβλήματα

27 Μαΐου, 2022

Κρατική επιδότηση για τις κινεζικές αεροπορικές εταιρείες, λόγω Covid και ενεργειακού κόστους

1
Μικρή παράταση «ζωής» στα ΚΤΕΛ που λήγει το όριο ηλικίας τους

Με 52 εκατ. ευρώ ενισχύονται ΚΤΕΛ και ΚΤΕΛ ΑΕ. Το περιεχόμενο της τροπολογίας

1
Πιο κοντά στις “πράσινες μεταφορές” η Ελλάδα: Εγκαινιάστηκε ο 1ος πιλοτικός σταθμός ανεφοδιασμού υδρογόνου

Πιο κοντά στις “πράσινες μεταφορές” η Ελλάδα: Εγκαινιάστηκε ο 1ος πιλοτικός σταθμός ανεφοδιασμού υδρογόνου

1
Κατατέθηκε η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για το Χανιά – Ηράκλειο του ΒΟΑΚ. Το κόστος του έργου είναι 1,32 δισ.

H «θερινή αντεπίθεση» της SKY express: Έρχονται 2 νέα Airbus Α320, η εταιρεία θα διαθέτει 21 αεροσκάφη (Airbus + ATR)

1

Στις 15 Μαΐου ξεκινούν δρομολόγια οι νέες αμαξοστοιχίες ETR 470 της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

1
Καταδικαστέα κάθε συμπεριφορά που δεν συνάδει με τις αρχές και την πολιτική μας, επισημαίνει η ΟΣΥ

Άγονο το πρώτο τμήμα (120 υβριδικά λεωφορεία) του διαγωνισμού για τα 770 λεωφορεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

1

Τα δρομολόγια ΤΡΑΙΝΟΣΕ και Προαστιακού που θα πραγματοποιηθούν την 1η Μαΐου

1

Στον σταθμό «Νομισματοκοπείο» η νέα αφετηρία των ΚΤΕΛ Αττικής για Ραφήνα, Νέα Μάκρη, Μαραθώνα, Μαρκόπουλο, Λαύριο

8

Νέο κέντρο διαλογής δεμάτων εγκαινίασε στη Ζυρίχη η Swiss Post

27 Μαΐου, 2022

Ο Paul Sies αναλαμβάνει διευθύνων σύμβουλος της Cyprus Airways

27 Μαΐου, 2022

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στη γραμμή 6 του τραμ την Κυριακή 29 Μαΐου

27 Μαΐου, 2022
Προκηρύχθηκε ο διαγωνισμός για την παραγωγή καρτών ευφυών ταχογράφων

Προκηρύχθηκε ο διαγωνισμός για την παραγωγή καρτών ευφυών ταχογράφων

27 Μαΐου, 2022
«Η μεταβλητότητα στην αγορά έχει γίνει τεράστια», παραδέχτηκε ο CEO της Lufthansa

Περίπου 200 πτήσεις ακυρώθηκαν από τα προβλήματα στο σύστημα IT της easyJet

27 Μαΐου, 2022
Commission approves extension of Danish tonnage tax scheme to new types of vessels

Περαιτέρω ενίσχυση των ελεγκτικών υπηρεσιών στη ναυτιλία με νέα στελέχη από την PwC Ελλάδας

27 Μαΐου, 2022
Απορρίφθηκε από το Ευρωδικαστήριο η προσφυγή της Αυστρίας κατά του τέλους υποδομών στους γερμανικούς αυτοκινητόδρομους

RTA partnership creates innovation hub at University of Birmingham Dubai

27 Μαΐου, 2022

Τα ναυπηγεία Σκαραμαγκά και Ελευσίνας βρέθηκαν στην ατζέντα του Υπουργικού Συμβουλίου

27 Μαΐου, 2022

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα

    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.

    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ