ΑρχικήΝΑΥΤΙΛΙΑΑνατροπή στο master plan του ΟΛΠ. Απορρίφθηκε ο 4ος προβλήτας, δεν κατατέθηκε η επέκταση του car terminal, προχωρούν οι άλλες επενδύσεις

Ανατροπή στο master plan του ΟΛΠ. Απορρίφθηκε ο 4ος προβλήτας, δεν κατατέθηκε η επέκταση του car terminal, προχωρούν οι άλλες επενδύσεις

Σημαντικές ανατροπές περιείχε η σημερινή συνεδρίαση της ΕΣΑΛ σχετικά με το τροποποιημένο master plan του ΟΛΠ και ειδικότερα, τις δυο πρόσθετες επενδύσεις που εξετάζονταν (τέταρτος προβλήτας εμπορευματοκιβωτίων και επέκταση car terminal).

H δημιουργία του τέταρτου προβλήτα, με την επέκταση του προβλήτα Ηρακλέους V και του προβλήτα Γ2 προς το νότο απορρίφθηκε, από την ΕΣΑΛ, ως μη ώριμη πρόταση.

Αντίστοιχα, η επέκταση του car terminal στον Νέο Μώλο Δραπετσώνας και ειδικότερα, στον προβλήτα Γ1 δεν συζητήθηκε, καθώς αποσύρθηκε από τον ΟΛΠ, ίσως επειδή τα δυο έργα είναι γειτονικά, ίσως για να μετριαστούν οι αντιδράσεις.

Σημειώνεται ότι στις συγκεκριμένες επενδύσεις είχαν εκφράσει αντιρρήσεις οι δήμαρχοι Περάματος και Κερατσινίου – Δραπετσώνας, αλλά και ναυπηγοεπισκευαστές (διεξήχθη διαμαρτυρία έξω από το υπουργείο Ναυτιλίας, σχετικό video ανάρτησε το metaforespress.gr), οι οποίοι υποστηρίζουν ότι το master plan του ΟΛΠ συρρικνώνει την ζώνη της ναυπηγοεπισκευής.

Οι δυο ανωτέρω πρόσθετες επενδύσεις αναμένεται να κατατεθούν, εκ νέου, στο μέλλον.

Σημειώνεται ότι η ΕΣΑΛ έχει δώσει, στις προηγούμενες συνεδριάσεις, το «πράσινο φως» για την υλοποίηση των υποχρεωτικών επενδύσεων και σειράς πρόσθετων του master plan, οι οποίες ξεπερνούν αθροιστικά τα 600 εκατ. ευρώ.

Η ανακοίνωση του υπουργείου Ναυτιλίας

Κατά την διάρκεια της σημερινής συνεδρίασης της Επιτροπής Σχεδιασμού και Ανάπτυξης Λιμένων (ΕΣΑΛ) επιβεβαιώθηκε η έγκριση του master plan της ΟΛΠ Α.Ε. που εξετάσθηκε από την επιτροπή κατά την διάρκεια της συνεδρίασης της 25ης Σεπτεμβρίου.

Μια μεγάλη επένδυση, εξαιρετικά σημαντική για τη χώρα, ύψους 611,8 εκατ. ευρώ, που θα δημιουργήσει χιλιάδες νέες θέσεις εργασίας και θα συμβάλει καθοριστικά στην ανάπτυξη, μπαίνει στη φάση της υλοποίησης. Σημαντικά εμπόδια ξεπεράστηκαν.

Σε ότι αφορά τα δύο νέα έργα που προτάθηκαν από την ΟΛΠ Α.Ε. στα τέλη Αυγούστου:

-Η ΟΛΠ Α.Ε. – σε συνέχεια των διαβουλεύσεων που προηγήθηκαν της σημερινής συνεδρίασης – απέσυρε την πρόταση για την επέκταση του Car Terminal στο Νέο Μώλο Δραπετσώνας, ο οποίος και παραμένει ως έχει.

-Για την επέκταση του Container Terminal, η ΕΣΑΛ αποφάσισε ότι οι συνθήκες στην παρούσα φάση, δεν είναι ώριμες για την υλοποίηση του συγκεκριμένου έργου.

Με την σημερινή απόφαση της ΕΣΑΛ ολοκληρώνεται η διαδικασία έγκρισης του master plan της ΟΛΠ Α.Ε. και  ανοίγει ο δρόμος για την πραγματοποίηση μιας εμβληματικής επένδυσης.

Η ανακοίνωση του ΟΛΠ

Η ΟΛΠ Α.Ε. ανακοίνωσε ότι εγκρίθηκαν από την Επιτροπή Σχεδιασμού και Ανάπτυξης Λιμένων (ΕΣΑΛ) επενδύσεις συνολικού ύψους 611,8 εκατ. ευρώ, που καλύπτουν όλους τους τομείς δραστηριοτήτων της εταιρείας και θα συμβάλλουν καθοριστικά στην ανάπτυξη της τοπικής και εθνικής οικονομίας.

Ο Πρόεδρος της ΟΛΠ Α.Ε. κ. YU Zenggang δήλωσε ότι, “ύστερα από μεγάλο χρονικό διάστημα αναμονής, λάβαμε την έγκριση να προχωρήσουμε στην υλοποίηση σημαντικών επενδύσεων που θα καταστήσουν τον Πειραιά το σημαντικότερο λιμάνι της Μεσογείου και θα δημιουργήσουν ακόμη περισσότερες νέες θέσεις εργασίας.

Θέλουμε να πιστεύουμε ότι οι αρμόδιες αρχές θα επανεξετάσουν σύντομα και την επέκταση του Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων, ως μία μεγάλη επένδυση που θα εδραιώσει το λιμάνι του Πειραιά στα κορυφαία Container Terminals της Ευρώπης”.

Φώτης Φωτεινός   

Διαμαρτυρία έξω από το υπουργείο Ναυτιλίας για το master plan του ΟΛΠ, κυρίως από ναυτεργάτες και τους δήμους Κερατσινίου και Περάματος

Posted by metaforespress.gr on Wednesday, October 9, 2019

Share With:
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
No Comments

Αφήστε ένα σχόλιο