• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Κυριακή, 3 Ιουλίου, 2022
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Η 4η αμαξοστοιχία ETR 470 της Trenitalia και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κατευθύνεται στην Ελλάδα
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Δήλωση Ν. Παππά σχετικά με την εκδήλωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ (νυν Hellenic Train)

    3 Ιουλίου, 2022
    Οι αναρτήσεις στα social media για τα «βαφτίσια» της Hellenic Train
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Οι αναρτήσεις στα social media για τα «βαφτίσια» της Hellenic Train

    2 Ιουλίου, 2022
    Δ. Γερογιάννης, Δ.Σ. AEGEAN: Η καλοκαιρινή περίοδος παρουσιάζει δυναμική σε προκρατήσεις και υψηλές πληρότητες
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Δ. Γερογιάννης, Δ.Σ. AEGEAN: Η καλοκαιρινή περίοδος παρουσιάζει δυναμική σε προκρατήσεις και υψηλές πληρότητες

    1 Ιουλίου, 2022
    Αποπληθωρισμός τέλος, έπειτα από 45 μήνες. Αυξήσεις σε βενζίνη, αεροπορικά εισιτήρια
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Πρόστιμα 40.000 ευρώ σε 8 πρατήρια υγρών καυσίμων για αισχροκέρδεια

    1 Ιουλίου, 2022
    Τα “αποκαλυπτήρια” της “νέας” ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μετονομάζεται σε Hellenic Train (pics)
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Τα “αποκαλυπτήρια” της “νέας” ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μετονομάζεται σε Hellenic Train (pics)

    1 Ιουλίου, 2022
    Το ηλεκτρονικό εμπόριο εκτός συνόρων θα αυξηθεί, με διπλάσιο ρυθμό, έναντι του εσωτερικού μέχρι το 2020
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Β. Κικίλιας: Στα επίπεδα του 2019, η κίνηση στο αεροδρόμιο της Αθήνας χωρίς την Κίνα, τη Ρωσία, την Ουκρανία

    1 Ιουλίου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Η 4η αμαξοστοιχία ETR 470 της Trenitalia και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κατευθύνεται στην Ελλάδα
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Δήλωση Ν. Παππά σχετικά με την εκδήλωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ (νυν Hellenic Train)

    3 Ιουλίου, 2022
    Οι αναρτήσεις στα social media για τα «βαφτίσια» της Hellenic Train
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Οι αναρτήσεις στα social media για τα «βαφτίσια» της Hellenic Train

    2 Ιουλίου, 2022
    Δ. Γερογιάννης, Δ.Σ. AEGEAN: Η καλοκαιρινή περίοδος παρουσιάζει δυναμική σε προκρατήσεις και υψηλές πληρότητες
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Δ. Γερογιάννης, Δ.Σ. AEGEAN: Η καλοκαιρινή περίοδος παρουσιάζει δυναμική σε προκρατήσεις και υψηλές πληρότητες

    1 Ιουλίου, 2022
    Αποπληθωρισμός τέλος, έπειτα από 45 μήνες. Αυξήσεις σε βενζίνη, αεροπορικά εισιτήρια
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Πρόστιμα 40.000 ευρώ σε 8 πρατήρια υγρών καυσίμων για αισχροκέρδεια

    1 Ιουλίου, 2022
    Τα “αποκαλυπτήρια” της “νέας” ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μετονομάζεται σε Hellenic Train (pics)
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Τα “αποκαλυπτήρια” της “νέας” ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μετονομάζεται σε Hellenic Train (pics)

    1 Ιουλίου, 2022
    Το ηλεκτρονικό εμπόριο εκτός συνόρων θα αυξηθεί, με διπλάσιο ρυθμό, έναντι του εσωτερικού μέχρι το 2020
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Β. Κικίλιας: Στα επίπεδα του 2019, η κίνηση στο αεροδρόμιο της Αθήνας χωρίς την Κίνα, τη Ρωσία, την Ουκρανία

    1 Ιουλίου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Για μεθοδεύσεις, απαξίωση και ξεπούλημα του ΟΛΘ κάνουν λόγο οι εργαζόμενοι

ffotinos by ffotinos
9 Μαρτίου, 2017
στο ΝΑΥΤΙΛΙΑ
0
Σαφείς δεσμεύσεις για επενδύσεις στον ΟΛΘ ζητούν παραγωγικοί φορείς
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Για απαξίωση του λιμανιού της Θεσσαλονίκης, με την αποεπένδυση σε πάγια και προσωπικό, κατηγορούν κυβέρνηση και ΤΑΙΠΕΔ, οι εργαζόμενοι του ΟΛΘ κάνοντας λόγο «για μεθοδεύσεις, με οσμή σκανδάλου, στην απαξίωση και στο ξεπούλημα» του λιμένα.

Παράλληλα, δεν διστάζουν να τα βάλουν και με τους παραγωγικούς φορείς της πόλης, τους οποίους κατηγορούν ευθέως ότι «συμβάλλουν στο να χαριστεί στη κυριολεξία το Λιμάνι χωρίς καμία ποιοτική αναπτυξιακή δέσμευση».

Όπως επισημαίνεται σε ανακοίνωσή τους, «το ΤΑΙΠΕΔ, εκτός από τη σωρεία παραβιάσεων, παραβάσεων, παρατυπιών και γενικότερα κινούμενο εκτός νομιμότητας που διέπραξε στη διαγωνιστική διαδικασία, με πρόσχημα τις ειδικές συνθήκες που διέρχεται η χώρα (π.χ παραβίαση του εθνικού και ενωσιακού δικαίου στη διαγωνιστική διαδικασία, παραβίαση των αρχών διαφάνειας και των κανόνων δημοσιότητας και ίσης μεταχείρισης, παράβαση ενωσιακού δικαίου για τον ανταγωνισμό κλπ ) διαπράττει κατ εξακολούθηση το έγκλημα της πλήρους απαξίωσης του Λιμένα, με την αποεπένδυση σε πάγια και προσωπικό.

Μπλοκάρει όχι μόνο τα έργα υποδομών και ανάπτυξης από το 2012 αλλά συστηματικά μειώνει τις προμήθειες και τα έργα συντήρησης του ηλεκτρομηχανολογικού εξοπλισμού του Οργανισμού. Ταυτόχρονα μπλοκάρει επιμελώς όλα αυτά τα χρόνια τη πρόσληψη προσωπικού, σε μια πόλη που δοκιμάζεται από την ανεργία, με αποτέλεσμα να δημιουργούνται προβλήματα στην εξυπηρέτηση του φορτίου, και στη καθημερινή λειτουργία του ΟΛΘ, η οποία πλέον μοιάζει με σκηνή από το τηλεοπτικό Survivor.

Δεν είναι παράδοξο που το ΤΑΙΠΕΔ να τιμωρεί κατ’ αυτό τον τρόπο τον ΟΛΘ και τον οδηγεί σε οικονομική καχεξία, Αποτελεί μνημειώδη προσπάθεια για την υποτίμηση και υποβάθμιση μιας κορυφαίας Εταιρίας δημόσιου συμφέροντος με υψηλή κερδοφορία, ισχυρά χρηματικά διαθέσιμα, μηδενικό δανεισμό και χρηματοδοτικά εργαλεία για επενδύσεις, έτσι ώστε να ξεπουληθεί φθηνά και «αδιαμαρτύρητα».

Στη τροποποιημένη Σύμβαση Παραχώρησης μεταξύ Ελληνικού Δημοσίου και ΟΛΘ, που εκπόνησε το ΤΑΙΠΕΔ ενσωματώνοντας τις θέσεις ορισμένων υποψήφιων αγοραστών – κατάφωρα βλαπτικές για το δημόσιο συμφέρον-μειώθηκαν δραστικά το ύψος των υποχρεωτικών επενδύσεων και η ρήτρα διακινούμενου φορτίου.

Συγκεκριμένα:

-Οι επενδύσεις των 309 εκατ. ευρώ την πενταετία 2017- 2021 και 132,5 εκατ. την πενταετία 2022 – 2026, που σχεδίασε, αποφάσισε και κυρίως μπορεί να πραγματοποιήσει άμεσα ο δημόσιος ΟΛΘ, μετά την πώληση του σε ιδιώτη θα είναι σημαντικά μικρότερες, μόλις 180 εκατ. ευρώ, με χρόνο υλοποίησης τα επτά έτη και με περίοδο χάριτος τη διετία…

-Η θρυλούμενη και αναγκαία επέκταση του 6ου προβλήτα… κόβεται επίσης στη μέση. Τα 600m πλάτος μειώνονται σε 300 m και τα 660m μήκος σε 400m, με αντίστοιχη μείωση των δημιουργούμενων θέσεων πλεύρισης πλοίων από δύο σε μόλις μία.

-Η ρήτρα διακίνησης φορτίου για το container terminal παραμένει στα σημερινά επίπεδα (370.000 containers) για την πρώτη 8ετία του Ιδιώτη ενώ για 18 έτη παραμένει στο επίπεδο που μπορεί να εξυπηρετηθεί από τις σημερινές υποδομές (510.000containers).

-Προβλέπει την απευθείας διάθεση του 67%. Το μοντέλο της διάθεσης του 51% αρχικώς και του υπόλοιπου 16% την επόμενη πενταετία (4% ανα έτος μετά το πρώτο έτος), τροποποίηση που είχε επιβληθεί από αυτή τη Κυβέρνηση, και με απαραίτητη προϋπόθεση την υλοποίηση των επενδύσεων, δεν θα ισχύσει στη περίπτωση του ΟΛΘ. Αίρεται και αυτή η, κατ επίφαση έστω, ρήτρα για την πραγματοποίηση επενδύσεων και τον έλεγχο της ιδιωτικής ΟΛΘ, μέσω της συμμετοχής του Δημοσίου με δύο εκπροσώπους στο Διοικητικό Συμβούλιο.

Κυβέρνηση και ΤΑΙΠΕΔ ξεκάθαρα εργάζονται στην κατεύθυνση της εξυπηρέτησης των συμφερόντων υποψήφιων αγοραστών και της εγκατάστασης στο Λιμάνι της Θεσσαλονίκης ενός πανίσχυρου ιδιωτικού μονοπωλίου, με ισχυρή δημόσια εξουσία, ανεξέλεγκτο και χωρίς την υποχρέωση σημαντικών επενδύσεων.

Οι δε παραγωγικοί φορείς της πόλης, που το τελευταίο διάστημα υπεραμύνονταν της ιδιωτικοποίησης …με πρόσχημα τις επενδύσεις και την ανάπτυξη, δια της “σιωπής” τους στα παραπάνω θέματα ενισχύουν την προσπάθεια να περάσει το Λιμάνι σε παρατεταμένη περίοδο ύφεσης.

Υπακούοντας στις ιδεοληψίες του παρελθόντος, δυστυχώς, αποσιωπούν τη σκανδαλώδη προσπάθεια αποεπένδυσης. Αντί να εστιάσουν στη παροχή υψηλών προδιαγραφών υπηρεσιών, στο χρόνο εξυπηρέτησης και στις τιμολογιακες ρυθμίσεις ασχολούνται με το ιδιοκτησιακό καθεστώς. Αντί να απαιτούν επενδύσεις εδώ και τώρα, σκιαμαχούν με τους εργαζόμενους.

Αντί να απαιτούν τη μετατροπή της μέχρι σήμερα κερδοφορίας του Οργανισμού σε ανάπτυξη, συμβάλλουν στο να χαριστεί στη κυριολεξία το Λιμάνι χωρίς καμία ποιοτική αναπτυξιακή δέσμευση.

Καταλήγοντας, οι ίδιοι επισημαίνουν ότι «οι εργαζόμενοι είναι ΕΔΩ με τεκμηρίωση και υπευθυνότητα, αλλά και αδιαπραγμάτευτη αγωνιστικότητα.

Δηλώνουμε ότι το αμέσως επόμενο διάστημα ΘΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΟΥΜΕ χρησιμοποιώντας όλα τα εργαλεία: ΝΟΜΙΚΑ, ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ, προκειμένου να υπερασπιστούμε :

— το Δημόσιο Συμφέρον και το Δημόσιο Χαρακτήρα του ΟΛΘ

— την Ανάπτυξη του Λιμανιού της Θεσσαλονίκης και της Απασχόλησης

— τις Θεσπισμένες Εργασιακές Σχέσεις & τις Συλλογικές Διαπραγματεύσεις».

Tags:ΟΛΘΟΜΥΛΕΤΑΙΠΕΔ

Σχετικά Άρθρα

Προκηρύχτηκε ο διαγωνισμός για την 35ετή αξιοποίηση της μαρίνας μεγάλων σκαφών στην Κέρκυρα
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Ισχυρό ενδιαφέρον για τη μαρίνα μεγάλων σκαφών, τύπου Megayacht, στην Κέρκυρα

25 Ιουνίου, 2022
Seafrigo Group continues its development in the port area of Le Havre
LOGISTICS

Θα στεφθεί από επιτυχία (αυτή τη φορά) ο διαγωνισμός για το Ε/Κ του Γκόνου (Θεσ/νίκη); Οι παράμετροι

8 Ιουνίου, 2022
Οι επιδόσεις του λιμένα Θεσσαλονίκης στα φορτία: Άνοδος στα teus, πτώση στα χύδην
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Μνημόνιο συνεργασίας μεταξύ των λιμένων Θεσσαλονίκης και Πάτρας

7 Ιουνίου, 2022
Νέα άγονη ακτοπλοϊκή γραμμή που θα συνδέει τη Θεσσαλονίκη με τις Σποράδες
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Αύξηση 250% της κρουαζιέρας στη Θεσσαλονίκη διαβλέπει το υπουργείο Τουρισμού

6 Ιουνίου, 2022
Ο Αθ. Ζηλιασκόπουλος, πρόεδρος ΤΑΙΠΕΔ/πρόεδρος Συμβουλίου Εφοδιαστικής στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022
LOGISTICS

Ο Αθ. Ζηλιασκόπουλος, πρόεδρος ΤΑΙΠΕΔ/πρόεδρος Συμβουλίου Εφοδιαστικής στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022

27 Μαΐου, 2022
Χάλκινος χορηγός του 5ου Συνεδρίου Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022 o ΟΛΘ
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Χάλκινος χορηγός του 5ου Συνεδρίου Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022 o ΟΛΘ

23 Μαΐου, 2022
Επόμενο άρθρο
Κάλεσμα του υπ. Ναυτιλίας για «είσοδο» της τοπικής αυτοδιοίκησης στο ακτοπλοϊκό δίκτυο

35 εκατ. θα κοστίσει το νέο logistics center των Cosco/OΛΠ στον ΟΔΔΥ

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
Εγκρίθηκαν 2,79 εκατ. ευρώ για την προμήθεια συστήματος WAM στην ΥΠΑ

«Μετακομίζει» η Προσέγγιση Αθηνών από το ΚΕΠΑΘΜ στο αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος»

30 Ιουνίου, 2022
Αθάνατη Ελλάδα. Δυο φορές, σε 1 εβδομάδα, εγκαινιάστηκε το αεροδρόμιο της Πάρου

Παραχωρούνται “πακέτο” τα 22 κρατικά περιφερειακά αεροδρόμια. Δηλώσεις Γ. Δημητριάδη (Υπερταμείο)

30 Ιουνίου, 2022

Στα 42 έτη το ανώτατο όριο ηλικίας διορισμού για συγκεκριμένες ειδικότητες στον ΟΣΕ

30 Ιουνίου, 2022

Κατατέθηκε και ψηφίστηκε τροπολογία για τα επιδόματα των Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας

29 Ιουνίου, 2022
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Επανακυκλοφορούν αμαξοστοιχίες στο τμήμα Αθήνα – Καλαμπάκα την περίοδο του Πάσχα

ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Τροποποίηση δρομολογίων, από 1η Ιουλίου, στο τμήμα Λάρισα – Θεσσαλονίκη

29 Ιουνίου, 2022
Με στάσεις εργασίας στις 5/3 και 24ωρη απεργία στις 6/3 «απαντούν» οι σιδηροδρομικοί στην ιδιωτικοποίηση της ΕΕΣΣΤΥ

24ωρη απεργία κήρυξε ο Πανελλήνιος Σύλλογος Τηλεπικοινωνιακών (AFISO) ΥΠΑ για τις 11 Ιουλίου

30 Ιουνίου, 2022
Τα “αποκαλυπτήρια” της “νέας” ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μετονομάζεται σε Hellenic Train (pics)

Τα “αποκαλυπτήρια” της “νέας” ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μετονομάζεται σε Hellenic Train (pics)

1 Ιουλίου, 2022
Αναμορφώνεται έως τα τέλη του έτους το θεσμικό πλαίσιο για την εφοδιαστική αλυσίδα

Θα καταφέρει η HIG Capital τη «μεγάλη συγκέντρωση» σε μεταφορές – logistics; To metaforespress.gr αποκαλύπτει

28 Ιουνίου, 2022

Στον σταθμό «Νομισματοκοπείο» η νέα αφετηρία των ΚΤΕΛ Αττικής για Ραφήνα, Νέα Μάκρη, Μαραθώνα, Μαρκόπουλο, Λαύριο

10
Από 200 – 600 εκατ. ετησίως οι απώλειες εσόδων από το λαθρεμπόριο καυσίμων

Στα 80 ευρώ η επιδότηση καυσίμων (Fuel Pass) για το τρίμηνο Ιούλιος – Σεπτέμβριος, στα 100 ευρώ στα νησιά

1

Διαθέσιμα στα κινητά, από τον προσεχή Ιούλιο, τα διπλώματα οδήγησης

1
Η 4η αμαξοστοιχία ETR 470 της Trenitalia και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κατευθύνεται στην Ελλάδα

Δήλωση Ν. Παππά σχετικά με την εκδήλωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ (νυν Hellenic Train)

3 Ιουλίου, 2022
Οι αναρτήσεις στα social media για τα «βαφτίσια» της Hellenic Train

Οι αναρτήσεις στα social media για τα «βαφτίσια» της Hellenic Train

2 Ιουλίου, 2022
Δ. Γερογιάννης, Δ.Σ. AEGEAN: Η καλοκαιρινή περίοδος παρουσιάζει δυναμική σε προκρατήσεις και υψηλές πληρότητες

Δ. Γερογιάννης, Δ.Σ. AEGEAN: Η καλοκαιρινή περίοδος παρουσιάζει δυναμική σε προκρατήσεις και υψηλές πληρότητες

1 Ιουλίου, 2022
Αποπληθωρισμός τέλος, έπειτα από 45 μήνες. Αυξήσεις σε βενζίνη, αεροπορικά εισιτήρια

Πρόστιμα 40.000 ευρώ σε 8 πρατήρια υγρών καυσίμων για αισχροκέρδεια

1 Ιουλίου, 2022
Τα “αποκαλυπτήρια” της “νέας” ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μετονομάζεται σε Hellenic Train (pics)

Τα “αποκαλυπτήρια” της “νέας” ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μετονομάζεται σε Hellenic Train (pics)

1 Ιουλίου, 2022
Το ηλεκτρονικό εμπόριο εκτός συνόρων θα αυξηθεί, με διπλάσιο ρυθμό, έναντι του εσωτερικού μέχρι το 2020

Β. Κικίλιας: Στα επίπεδα του 2019, η κίνηση στο αεροδρόμιο της Αθήνας χωρίς την Κίνα, τη Ρωσία, την Ουκρανία

1 Ιουλίου, 2022
Η Tone Wille της Posten Norge νέα πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου της IPC

Η Tone Wille της Posten Norge νέα πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου της IPC

1 Ιουλίου, 2022
Η Volvo Cars κατέκτησε τη διάκριση Top Safety Pick Plus της IIHS σε όλα τα μοντέλα της

Volvo to create 3,300 jobs at $1.25 bln EV plant in Slovakia

1 Ιουλίου, 2022

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα

    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.

    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ