Τρίτη, 13 Μαΐου, 2025
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Hellenic Train: Η επένδυση των 360 εκατ. ευρώ είναι από τις μεγαλύτερες στις μεταφορές στην Ελλάδα

    12 Μαΐου, 2025
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    ΔΑΑ: Στα 26,2 εκατ. ευρώ τα καθαρά κέρδη α’ τριμήνου 2025, στους 5,8 εκατ. οι επιβάτες

    12 Μαΐου, 2025
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Τι προβλέπει η νέα συμφωνία Ελλάδας – Ιταλίας για τον σιδηρόδρομο: 8 υπεραστικά τρένα και 15 προαστιακού τύπου φέρνουν οι Ιταλοί (FS)

    12 Μαΐου, 2025
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Συμφωνία Ελλάδας – Ιταλίας για τον σιδηρόδρομο: Επενδύσεις 360 εκατ. από Hellenic Train, με την προϋπόθεση ολοκλήρωσης του δικτύου (video)

    12 Μαΐου, 2025
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Συναντήθηκαν Κ. Μητσοτάκης και Tζ. Μελόνι. Οι δηλώσεις (video)

    12 Μαΐου, 2025
    MMM

    Φεβρουάριο του 2026 παραδίδεται η επέκταση του Μετρό Θεσσαλονίκης προς Καλαμαριά με 5 νέους σταθμούς

    12 Μαΐου, 2025

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΟΔΙΚΕΣ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Hellenic Train: Η επένδυση των 360 εκατ. ευρώ είναι από τις μεγαλύτερες στις μεταφορές στην Ελλάδα

    12 Μαΐου, 2025
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    ΔΑΑ: Στα 26,2 εκατ. ευρώ τα καθαρά κέρδη α’ τριμήνου 2025, στους 5,8 εκατ. οι επιβάτες

    12 Μαΐου, 2025
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Τι προβλέπει η νέα συμφωνία Ελλάδας – Ιταλίας για τον σιδηρόδρομο: 8 υπεραστικά τρένα και 15 προαστιακού τύπου φέρνουν οι Ιταλοί (FS)

    12 Μαΐου, 2025
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Συμφωνία Ελλάδας – Ιταλίας για τον σιδηρόδρομο: Επενδύσεις 360 εκατ. από Hellenic Train, με την προϋπόθεση ολοκλήρωσης του δικτύου (video)

    12 Μαΐου, 2025
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Συναντήθηκαν Κ. Μητσοτάκης και Tζ. Μελόνι. Οι δηλώσεις (video)

    12 Μαΐου, 2025
    MMM

    Φεβρουάριο του 2026 παραδίδεται η επέκταση του Μετρό Θεσσαλονίκης προς Καλαμαριά με 5 νέους σταθμούς

    12 Μαΐου, 2025

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΟΔΙΚΕΣ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Δόθηκε παράταση στις νέες προδιαγραφές ρυμούλκησης στα λιμάνια

ffotinos by ffotinos
13 Ιουλίου, 2024
στο ΝΑΥΤΙΛΙΑ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Με στόχο τη διαχείριση των ναυτικών συμβάντων στο Αιγαίο, αλλά και τη ρυμούλκηση μεγάλων πλοίων στα λιμάνια, ώστε να αποκτήσουν τη μέγιστη δυνατή ασφάλεια, το υπουργείο Ναυτιλίας έδωσε νέα “πίστωση” χρόνου στα ρυμουλκά πλοία να συμμορφωθούν πλήρως με τις νέες προδιαγραφές του προεδρικού διατάγματος 83/2022, όπως μετέδωσε το ΑΠΕ – ΜΠΕ.

Σημειώνεται ότι οι νέες προδιαγραφές των ρυμουλκών θα είχαν κανονικά ισχύ από 01/07/2024 προκειμένου να προσαρμοστούν οι νηογνώμονες, αλλά λόγω αιτημάτων φορέων του κλάδου το υπουργείο Ναυτιλίας προχώρησε σε μια νέα μικρή παράταση.

Αυτή τη στιγμή 115 ρυμουλκά βρίσκονται στην ελληνική επικράτεια εκ των οποίων τα 95 δραστηριοποιούνται στα ελληνικά λιμάνια και απο αυτά τα 60 έχουν συμμορφωθεί πλήρως με τις νέες προδιαγραφές είτε αφορούν νεότευκτα είτε παλαιότερα σκάφη που προσαρμόστηκαν σύμφωνα με τις οδηγίες του ΙΜΟ και των νηογνωμόνων

Μετά από σχετική τροπολογία που κατατέθηκε στο υπό ψήφιση νομοσχέδιο του υπουργείου Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας, -(Ιδιωτική ασφάλιση έναντι φυσικών καταστροφών, κρατική αρωγή και προστασία, στεγαστική συνδροµή, διατάξεις για το Πυροσβεστικό Σώµα και άλλες διατάξεις) παρατείνεται η προθεσμία συμμόρφωσης των ρυμουλκών στις απαιτήσεις του εν λόγω προεδρικού διατάγματος  έως τις 30/04/2026 δίνοντας απόλυτη προτεραιότητα στα ήδη συμμορφούμενα ρυμουλκά.

-Συγκεκριμένα από 01/07/2024 έως και 28/02/2025 θα δραστηριοποιούνται κατά απόλυτη προτεραιότητα τα συμμορφούμενα ρυμουλκά πλοία αλλά και αυτά που έχουν αιτηθεί έλεγχο συμμόρφωσης αλλά πάντα με βεβαίωση αναγνωρισμένου νηογνώμονα από την οποία θα προκύπτει ότι έχει εκκινήσει και τελεί σε εξέλιξη η διαδικασία συμμόρφωσης.

Τα δε μη συμμορφούμενα ρυμουλκά θα δραστηριοποιούνται μόνο κατ’εξαίρεση και εφόσον διαπιστωθεί από τους φορείς ότι τα ρυμουλκά πλοία δεν επαρκούν.

-Από 01/03/2025 έως και 30/04/2026 απόλυτη προτεραιότητα θα έχουν τα συμμορφούμενα ρυμουλκά πλοία ενώ τα υπο συμμόρφωση θα δραστηριοποιούνται κατ εξαίρεση και εφόσον διαπιστωθεί από τους φορείς των λιμένων ότι τα συμμορφούμενα πλοία δεν επαρκούν.

Μετά τις 30/04/2026 στους λιμένες θα μπορούν να δραστηριοποιούνται μόνο τα πλήρως συμμορφούμενα ρυμουλκά

Σύμφωνα με το νέο κανονισμό ρυμούλκησης στο προεδρικό διάταγμα 83/2022 ρυθμίζονται πλέον οι τεχνικές προδιαγραφές των ρυμουλκών, η δύναμη έλξης (Βollard Pull), τα κριτήρια ευστάθειας, ο πυροσβεστικός και αντιρρυπαντικός εξοπλισμός, καθώς και οι κατευθυντήριες οδηγίες για την ασφαλή διενέργεια των ρυμουλκικών εργασιών, σε εναρμόνιση με τα εφαρμοστέα πρότυπα, τις απαιτήσεις και τις σχετικές οδηγίες του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (ΙΜΟ), των Αναγνωρισμένων Οργανισμών νηογνωμόνων και τους κοινά αποδεκτούς κανόνες της ναυπηγικής επιστήμης και της ναυτικής τέχνης και εμπειρίας, για τη διασφάλιση της ασφάλειας της ναυσιπλοΐας, των πληρωμάτων, των λιμενικών και λοιπών εγκαταστάσεων της χώρας και την προστασία του θαλάσσιου περιβάλλοντος.

Σύμφωνα με το προεδρικό διάταγμα 83/2022 οι φορείς διαχείρισης λιμένων θα πρέπει τώρα να προχωρήσουν άμεσα στην έκδοση κανονισμού ασφαλής ρυμούλκησης  λαμβάνοντας υπόψιν τις νέες προδιαγραφές των ρυμουλκών και τις ιδιαιτερότητες του λιμένα αφού καθίστανται και ως υπεύθυνες απέναντι στο νόμο για οποιαδήποτε απρόβλεπτο συμβάν σημειωθεί αναφορικά με τον κατάπλου η απόπλου πλοίων.

Τι αναφέρει ο πρόεδρος της Ελληνικής Ενωσης  Πλοιοκτητών Ρυμουλκών στο ΑΠΕ-ΜΠΕ για το θέμα των τιμών ρυμούλκησης

Ο πρόεδρος της Ελληνικής Ένωσης Πλοιοκτητών Ρυμουλκών ναυαγοσωστικών αντιρρυπαντικών πλοίων  υποστήριξης υπεράκτιων εγκαταστάσεων Παύλος Ξηραδάκης μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ είπε ότι μετά την πρόσφατη ψήφιση της νομοθετικής ρύθμισης για το χρόνο συμμόρφωσης των ρυμουλκών βρισκόμαστε πλέον στο στάδιο εφαρμογής του προεδρικού διατάγματος.

Ανέφερε ότι ήδη οι περισσότερες εταιρείες εκσυγχρονίζουν τους στόλους τους με ρυμουλκά σκάφη αντίστοιχων δυνατοτήτων με εκείνα που δραστηριοποιούνται στα ευρωπαϊκά λιμάνια.

Πρόσθεσε ότι με τη νέα ρύθμιση του υπουργείου Ναυτιλίας η ασφάλεια των ρυμουλκών και των πληρωμάτων τους, των πλοίων και των λιμένων της Ελλάδας αλλά και η προστασία του θαλάσσιου περιβάλλοντος θωρακίζονται ολοένα και περισσότερο.

“Πλέον οι παρεχόμενες υπηρεσίες πυρόσβεσης στη θάλασσα είναι πολύ ανώτερες από την πυροσβεστική υπηρεσία και θα πρέπει το υπουργείο  κλιματικής κρίσης να εντάξει τα ρυμουλκά στο εθνικό σχέδιο πυρόσβεσης” τονίζει ο ίδιος.

Υπογραμμίζει επίσης ότι πλέον τα περισσότερα κρουαζιερόπλοια θα έχουν τη δυνατότητα εξυπηρέτησης λόγω και των απρόβλεπτων καιρικών συνθηκών σε πολλά  λιμάνια καθώς ορισμένα απ αυτά αναγκάζονταν να φεύγουν λόγω μη ύπαρξης των κατάλληλων ρυμουλκών.

Σχετικά με το αν θα υπάρξει αύξηση της τιμής των ρυμουλκικών εργασιών ο πρόεδρος της Ελληνικής Ένωσης Πλοιοκτητών Ρυμουλκών ναυαγοσωστικών αντιρρυπαντικών πλοίων  υποστήριξης υπεράκτιων εγκαταστάσεων, επισημαίνει ότι η αύξηση η μη των τιμών παροχής μιας οιασδήποτε υπηρεσίας αποτελεί συνήθως παράμετρο πολλών παραγόντων, όπως η ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών και ο όγκο τους.

Συναρτάται, επίσης, με παράγοντες που σχετίζονται με την εν γένει επιχειρηματική δραστηριότητα, όπως λ.χ. οι τιμές των καυσίμων, οι ενδεχόμενες συμφωνίες μεταξύ παρόχων ρυμουλκικών υπηρεσιών αλλά και των χρηστών λιμένα.

Αναφέρει ότι οι τιμές των ρυμουλκικών εργασιών στη Ελλάδα είναι οπωσδήποτε χαμηλότερες σε σύγκριση με άλλα ευρωπαϊκά λιμάνια, ενώ συμπληρώνει  ότι δεν θα πρέπει να ξεχνάμε το ύψος των επενδύσεων που γίνεται από τις εταιρείες των ρυμουλκών προκειμένου οι υπηρεσίες που παρέχονται να είναι σύγχρονες, αποτελεσματικές, ανταγωνιστικές και, προπάντων, ασφαλείς.

Επισημαίνει ότι το βέβαιο είναι ότι από την πλευρά των εταιρειών ρυμουλκών υπάρχει επιθυμία διατήρησης των τιμών των υπηρεσιών ρυμούλκησης σε ανταγωνιστικά επίπεδα, σε σχέση με τα υπόλοιπα ευρωπαϊκά και γειτονικά λιμάνια, προκειμένου να επιτευχθεί η μεγαλύτερη δραστηριοποίηση των ελληνικών ρυμουλκών καθώς και η ανταγωνιστικότητα μεταξύ των λιμένων.

Σε κάθε περίπτωση αναφέρει ότι για το θέμα των τιμών ρυμούλκησης ο κλάδος είναι σε συνεχή επαφή με την Ενωση Λιμένων Ελλάδος προκειμένου να επιλύονται ζητήματα λιμενικών υπηρεσιών συμπεριλαμβανομένου και του κόστους ρυμούλκησης.

Σχετικά με το γεγονός αν θα υπαρξει επιπλέον εκπαίδευση των πληρωμάτων ο κ.Ξηραδάκης αναφέρει ότι   εφαρμόζονται ήδη  οι ειδικές προβλέψεις της εθνικής και διεθνούς νομοθεσίας για την εκπαίδευση και την πιστοποίηση των ναυτικών.

Επισημαίνει ότι τα ρυμουλκά, αποτελούν ένα τύπο πλοίου με υψηλό δείκτη επικινδυνότητας στις παρεχόμενες υπηρεσίες, καθώς πολλές φορές δύναται να κληθούν να αντιμετωπίσουν καταστάσεις έκτακτης ανάγκης (π.χ. πυρκαγιές σε πλοία με τα οποία μεταφέρονται και επικίνδυνα φορτία).

Τονίζει ότι για το λόγο αυτό, η πολύχρονη παραμονή ναυτικών στον κλάδο των ρυμουλκών και η αποκτώμενη εμπειρία σε αυτά, συνιστά ένα πρόσθετο παράγοντα ασφάλειας που δεν συναντάται σε άλλο τύπο πλοίου.

Τι αλλάζει στην ασφάλεια

Τα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τα κρουαζιερόπλοια αποτελούν δύο κατηγορίες πλοίων που εμφανίζουν την μεγαλύτερη δυσκολία στη ρυμούλκηση εξαιτίας του πολύ μεγάλου όγκου τους και, συνακόλουθα, των πολύ μεγάλων απαιτήσεων σε ελκτική δύναμη και ευελιξία των ρυμουλκών που παρέχουν τις υπηρεσίες ρυμούλκησής τους.

Σύμφωνα με στελέχη των εταιρειών ρυμούλκησης το πρόβλημα στην Ελλάδα εντείνεται λόγω των δυσχερών καιρικών συνθηκών που επικρατούν στις ελληνικές θάλασσες, της ανεπάρκειας, πολλές φορές, των  υποδομών των λιμανιών στα οποία προσεγγίζουν τα πλοία, καθώς και από το γεγονός ότι, μέχρι την έκδοση του π.δ. 83/2022 για τα ρυμουλκά, το θεσμικό πλαίσιο που εφαρμόζοταν ήταν εξαιρετικά παρωχημένο και κυριολεκτικά ανίκανο να ανταποκριθεί στις ρυμουλκικές απαιτήσεις της σύγχρονης ναυτιλίας.

Προσθέτουν επίσης ότι πλέον με τις νέες προδιαγραφές των ρυμουλκών που ορίζει το προεδρικό διάταγμα δημιουργούνται συνθήκες ουσιαστικού εκσυγχρονισμού του στόλου και πολύ σύντομα η Ελλάδα δεν θα υπολείπεται σε τίποτα στην ποιότητα και την ασφάλεια σε σχέση με τις υπόλοιπες Ευρωπαϊκές χώρες.

Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Youtube
Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Linkedin
Tags:ΡΥΜΟΥΛΚΑΡΥΜΟΥΛΚΑ ΠΛΟΙΑ

Σχετικά Άρθρασχετικά

ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Ικανοποίηση της Ένωσης Ρυμουλκών για τον νέο κανονισμό των ΕΛΠΕ Βορείου Ελλάδος

18 Μαρτίου, 2025
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Ψηφιακά, μέχρι 31/3, οι δηλώσεις τέλους αλιευτικών, ρυμουλκών και αυτοκινούμενων βυθοκόρων

7 Μαρτίου, 2025
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

54 ρυμουλκά πλοία πλήρως συμμορφωμένα με το ΠΔ 83/2022

5 Μαρτίου, 2025
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Ο τομέας των ρυμουλκών σήμερα: Προβλήματα και προοπτικές

26 Φεβρουαρίου, 2025
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

44 νέα ρυμουλκά εγγράφηκαν στο ελληνικό νηολόγιο την περίοδο 2021 – 2024

9 Ιανουαρίου, 2025
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Συμφωνία ΟΝΕΧ με MAN για την προμήθεια μηχανών πρόωσης για τα ρυμουλκά πλοία RAstar 2800

19 Δεκεμβρίου, 2024
Επόμενο άρθρο

Αυξήθηκε οριακά (0,2%) η δύναμη του ελληνικού εμπορικού στόλου τον Μάιο, στα 1.823 τα πλοία

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Διεξήχθη η συνάντηση Κ. Κυρανάκη με Μ. Σαλβίνι για τη Hellenic Train (video)

8 Μαΐου, 2025

Η Ελλάδα παραπέμπεται στο Ευρωδικαστήριο για τους κανόνες σχετικά με τα διόδια και τα τέλη χρήσης (βινιέτες)

7 Μαΐου, 2025

O Χρήστος Καραδήμας της Ολυμπίας Οδού νέος πρόεδρος της Ελληνικό Μετρό

8 Μαΐου, 2025

Τι προβλέπει η νέα συμφωνία Ελλάδας – Ιταλίας για τον σιδηρόδρομο: 8 υπεραστικά τρένα και 15 προαστιακού τύπου φέρνουν οι Ιταλοί (FS)

12 Μαΐου, 2025

Ακυρώνει τις πτήσεις για Τελ Αβίβ (Ισραήλ), έως τις 13 Μαΐου, η AEGEAN

7 Μαΐου, 2025

Εκδήλωση για τα τρία χρόνια λειτουργίας της Αρχής Πολιτικής Αεροπορίας

9 Μαΐου, 2025

Με 4 πτήσεις την εβδομάδα θα συνδέει Αθήνα – Λος Άντζελες η Norse Atlantic

9 Μαΐου, 2025

Μικρή παράταση, έως τις 15 Μαΐου, για τις αιτήσεις 413 μόνιμων υπαλλήλων στην ΟΣΥ. 391 οι οδηγοί

8 Μαΐου, 2025

Με αεροσκάφη της AEGEAN και της Olympic Air θα μεταφερθεί το Άγιο Φως από την Αθήνα σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας

1

Hellenic Train: Ο βομβιστής και ο συνεργός του φέρεται να έχουν καταγραφεί σε βίντεο

0

Γ. Βαγγέλας: Εξετάστηκαν οι επιπτώσεις στα ΔΛΤ από τη μείωση των λιμενικών τελών;

0

4η εβδομαδιαία πτήση στη γραμμή Σαγκάη – Αθήνα εγκαινίασε η Juneyao Airlines

0

Το αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης συνεχίζει τη θετική πορεία του: +8,4% στο πρώτο τρίμηνο, +7,8% ο Μάρτιος

0

Αποζημίωση 120 εκατ. ευρώ στην Ολυμπία Οδό για το Πάτρα – Πύργος

0

Οι σύγχρονες τάσεις στην κρουαζιέρα. Η ομιλία της προέδρου της MedCruise, Θ. Ρήγα στο Μαϊάμι

0

Αγορά αυτοκινήτου: Το 2024, η ΕΕ εξήγαγε 5,4 εκατ. αυτοκίνητα και εισήγαγε 4 εκατ. αυτοκίνητα

0

Hellenic Train: Η επένδυση των 360 εκατ. ευρώ είναι από τις μεγαλύτερες στις μεταφορές στην Ελλάδα

12 Μαΐου, 2025

ΔΑΑ: Στα 26,2 εκατ. ευρώ τα καθαρά κέρδη α’ τριμήνου 2025, στους 5,8 εκατ. οι επιβάτες

12 Μαΐου, 2025

Τι προβλέπει η νέα συμφωνία Ελλάδας – Ιταλίας για τον σιδηρόδρομο: 8 υπεραστικά τρένα και 15 προαστιακού τύπου φέρνουν οι Ιταλοί (FS)

12 Μαΐου, 2025

Συμφωνία Ελλάδας – Ιταλίας για τον σιδηρόδρομο: Επενδύσεις 360 εκατ. από Hellenic Train, με την προϋπόθεση ολοκλήρωσης του δικτύου (video)

12 Μαΐου, 2025

Συναντήθηκαν Κ. Μητσοτάκης και Tζ. Μελόνι. Οι δηλώσεις (video)

12 Μαΐου, 2025

Φεβρουάριο του 2026 παραδίδεται η επέκταση του Μετρό Θεσσαλονίκης προς Καλαμαριά με 5 νέους σταθμούς

12 Μαΐου, 2025

Ευκαιρία για τις επιχειρήσεις το AI, κατά τον ΣΕΒ

12 Μαΐου, 2025

ΕΒΕΠ: Η εφοδιαστική αποτελεί για την Μεσόγειο έναν τομέα ύψους 4,3 τρισ. δολ.

12 Μαΐου, 2025
" "

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Powered by iservices logo

    Metaforespress
    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ
    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΟΔΙΚΕΣ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © metaforespress.gr