Παρασκευή, 11 Ιουλίου, 2025
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Ένας νέος ναυπηγικός κολοσσός “γεννιέται” στην Κίνα: Η CSSC συγχωνεύεται με την CSIC

    11 Ιουλίου, 2025
    The ID. family is becoming a pioneer in terms of software integration and over-the-air updates. (From left to right: Volkswagen ID.4 GTX, ID.4, ID.3, ID.5 und ID.5 GTX.)
    ΟΔΙΚΕΣ

    Στο +47% οι παγκόσμιες παραδόσεις BEV οχημάτων στο Q1 του 2025 για τη Volkswagen

    11 Ιουλίου, 2025
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Στην τελική φάση η προετοιμασία του διαγωνισμού υπηρεσιών διαχείρισης υποδομών της ΥΠΑ

    11 Ιουλίου, 2025
    MMM

    Τέσσερα καινούργια λεωφορεία King-Long της “Ανδρέας Νίκας” στον Δήμο Αμαρουσίου

    11 Ιουλίου, 2025
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    ΕΝΗΜΑΕΚ: Καταγγέλλουμε το νέο οργανόγραμμα της ΥΠΑ, ευθεία επίθεση στον κλάδο των ΗΜΑΕΚ

    11 Ιουλίου, 2025
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Ένταξη της ναυπήγησης νέων ρυμουλκών στον Αναπτυξιακό Νόμο ζητά η Ένωση Πλοιοκτητών Ρυμουλκών

    11 Ιουλίου, 2025

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΟΔΙΚΕΣ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Ένας νέος ναυπηγικός κολοσσός “γεννιέται” στην Κίνα: Η CSSC συγχωνεύεται με την CSIC

    11 Ιουλίου, 2025
    The ID. family is becoming a pioneer in terms of software integration and over-the-air updates. (From left to right: Volkswagen ID.4 GTX, ID.4, ID.3, ID.5 und ID.5 GTX.)
    ΟΔΙΚΕΣ

    Στο +47% οι παγκόσμιες παραδόσεις BEV οχημάτων στο Q1 του 2025 για τη Volkswagen

    11 Ιουλίου, 2025
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Στην τελική φάση η προετοιμασία του διαγωνισμού υπηρεσιών διαχείρισης υποδομών της ΥΠΑ

    11 Ιουλίου, 2025
    MMM

    Τέσσερα καινούργια λεωφορεία King-Long της “Ανδρέας Νίκας” στον Δήμο Αμαρουσίου

    11 Ιουλίου, 2025
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    ΕΝΗΜΑΕΚ: Καταγγέλλουμε το νέο οργανόγραμμα της ΥΠΑ, ευθεία επίθεση στον κλάδο των ΗΜΑΕΚ

    11 Ιουλίου, 2025
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Ένταξη της ναυπήγησης νέων ρυμουλκών στον Αναπτυξιακό Νόμο ζητά η Ένωση Πλοιοκτητών Ρυμουλκών

    11 Ιουλίου, 2025

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΟΔΙΚΕΣ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Επανυπολογισμό των συντάξεων ναυτεργατών που ελήφθησαν με το νόμο Κατρούγκαλου ζητά η ΠΕΣ-ΝΑΤ

vvegiazi by vvegiazi
12 Δεκεμβρίου, 2024
στο ΝΑΥΤΙΛΙΑ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Συνάντηση με τον γενικό γραμματέα του υπουργείου Εργασίας ζητούν οι συνταξιούχοι ναυτεργάτες, με κύριο αίτημα την εξέταση του επανυπολογισμού των συντάξεων των ναυτεργατών πρώην ΝΑΤ που συνταξιοδοτήθηκαν πριν τις 12/05/2016 (νόμος Κατρούγκαλου).

Το υπόμνημα της ΠΕΣ-ΝΑΤ

Προς: Γενικό Γραμματέα Κοινωνικής Ασφάλισης Υπουργείου Εργασίας Κ. Τσαγκαρόπουλο

Κ. Γενικέ,

Το Δ.Σ. της ΠΕΣ-ΝΑΤ (Πανελλήνια Εν. Συνταξιούχων ΝΑΤ) σας ζητά να δεχτείτε τετραμελή (4) αντιπροσωπεία της ένωσης μας σε ημέρα και ώρα που εσείς θα καθορίσετε μετά τις 20/11/2024, προκειμένου να σας εκθέσουμε μια σειρά ζητήματα που απασχολούν τους συνταξιούχους ναυτεργάτες με κύριο το ζήτημα του επανυπολογισμού των συντάξεων των ναυτεργατών πρώην ΝΑΤ που συνταξιοδοτήθηκαν πριν τις 12/05/2016 (νόμος Κατρούγκαλου).

Σας επισυνάπτουμε σχετικό υπόμνημα με αριθμό πρωτοκόλλου Νο 83 και περιμένουμε το καθορισμό ημερομηνίας συνάντησης.

ΘΕΜΑ: Αποκατάσταση της αδικίας που υφίσταται στον επαναυπολογισμό συντάξεων του πρώην ΝΑΤ, πού αφορά όσους ελάμβαναν σύνταξη προ του νόμου Κατρούγκαλου, πριν από τις 12.05.2016.

Το Δ.Σ. της ΠΕΣ-ΝΑΤ εφαρμόζοντας τις αποφάσεις των ΓΕΝΙΚΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΕΩΝ του σωματείου, απαιτεί άμεσα λύσεις στα οξυμένα προβλήματα, πού τσακίζουν την ζωή των συνταξιούχων ναυτεργατών για πολλά χρόνια.

Μαζί με τις Συνεργαζόμενες Συνταξιουχικές Οργανώσεις διεκδικούμε ζωή με αξιοπρεπή διαβίωση, με επαρκείς συντάξεις, κοινωνική προστασία, κοινωνικά δικαιώματα, δημόσια δωρεάν υγεία, δωρεάν φάρμακα, δημόσια κοινωνική ασφάλιση. Απαιτούμε να μας επιστραφούν όλα εκείνα πού μας έχουν αφαιρεθεί από όλες τις κυβερνήσεις για να εξοφλούνται τα δανεικά και αγύριστα των τραπεζών, των επιχειρηματικών ομίλων, των εφοπλιστών.

Ειδικά οι ναυτεργάτες βιώνουν την πιο στυγνή εκμετάλλευση αφού αναγκάζονται να ζουν και να δουλεύουν κάτω από αντίξοες συνθήκες, εκτεθειμένοι σε πολλαπλούς κινδύνους και επαγγελματικές ασθένειες 365 ημέρες τον χρόνο, 24 ώρες το 24ωρο για να αυξάνουν οι εφοπλιστές τα κέρδη τους από την υπεραξία την κλεμμένη δουλειά των ναυτεργατών.

Ο αυξημένος βαθμός εκμετάλλευσης των ναυτεργατών δεν αναγνωρίζεται και κατά συνέπεια δεν ανταμείβεται από καμιά κυβέρνηση, ούτε στους εν ενεργεία ναυτεργάτες και πολύ περισσότερο στους απόμαχους της θάλασσας τους συνταξιούχους, οι οποίοι ειδικά τα τελευταία χρόνια έχουν υποστεί ληστεία από τις αλλεπάλληλες περικοπές των συντάξεων.

Επομένως δεν νομιμοποιείται καμία κυβέρνηση και κανείς υπουργός να κουνούν το δάχτυλο στους συνταξιούχους ναυτεργάτες και να λένε ότι είμαστε ωφελημένοι σε σχέση με τους άλλους εργαζόμενους, επειδή υπολογίζεται η συνθετική υπηρεσία σαν πραγματικός χρόνος ασφάλισης, το τυράκι δηλαδή για να μην δούμε τη φάκα που είναι τα χαμηλά ποσοστά αναπλήρωσης του νόμου Κατρούγκαλου, που δίνουν εξευτελιστικές χαμηλές ανταποδοτικές συντάξεις.

Η συντριπτική πλειοψηφία των ναυτεργατών είναι πολύ δύσκολο έως αδύνατον να πιάσουν 40 χρόνια ασφάλισης για να πάρουν την πλήρη ανταποδοτική σύνταξη. Για να καταφέρουν κάτι τέτοιο θα πρέπει να μην ξεμπαρκάρουν ποτέ, μια που θα μπουν και μια που θα βγουν από το πλοίο σακατεμένοι από τις επαγγελματικές ασθένειες. Ακόμη και όσοι ελάχιστοι καταφέρουν και πιάσουν τα 40 χρόνια ασφάλισης τους περιμένει πρόσθετη φορολογία με τους νόμους 3986/2011 και 4002/2011.

Το Δ.Σ. της ΠΕΣ-ΝΑΤ και οι χιλιάδες συνταξιούχοι ναυτεργάτες χωρίς να κάνουμε ούτε βήμα πίσω από τις δίκαιες διεκδικήσεις μας για αξιοπρεπείς συντάξεις πού να ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες και κατά συνέπεια κατάργηση όλων των άδικων αντί ασφαλιστικών νόμων, απαιτούν άμεσα ως ελάχιστη αναγνώριση να αποκατασταθεί η αδικία πού υφίσταται στον επαναυπολογισμό των συντάξεων των συνταξιούχων του πρώην ΝΑΤ, πού αφορά τους προ του νόμου Κατρούγκαλου, ήτοι όσους ελάμβαναν σύνταξη πριν από τις 12.05.2016.

Κυριολεκτικά συντελέσατε στη συνειδητή σφαγή των συντάξεων των ναυτεργατών διότι με την εφαρμογή του νόμου Κατρούγκαλου και επειδή ο συνταξιοδοτικός μισθός υπολογίζεται από τον μέσο όρο των μηνιαίων αποδοχών πάνω στις οποίες καταβλήθηκαν εισφορές υπέρ της κύριας ασφάλισης από 01/01/2002 έως την ημέρα της αίτησης συνταξιοδότησης, θα έπρεπε να υπολογιστούν η άδεια όπως και τα δώρα Χριστουγέννων και Πάσχα, επί των οποίων ο ναυτικός υποβάλλεται σε κρατήσεις υπέρ ΝΑΤ, όπως ακριβώς γίνεται και με τους νέους συνταξιούχους πού βγαίνουν στην σύνταξη μετά τις 12/05/16.

Αντί αυτού το υπουργείο Εργασίας πήρε τον παλιό συνταξιοδοτικό μισθό (του νόμου 792/78) τον πολλαπλασίασε με τα χαμηλά ποσοστά αναπλήρωσης του νόμου Κατρούγκαλου και καταδίκασε τους συνταξιούχους ναυτεργάτες του πρώην ΝΑΤ σε μόνιμη φτώχεια.

Είναι απαράδεκτη αυτή η «ειδική» μεταχείριση στους απόμαχους της θάλασσας από το υπουργείο Εργασίας.

Το Δ.Σ. της ΠΕΣ-ΝΑΤ και οι χιλιάδες συνταξιούχοι ναυτεργάτες του πρώην ΝΑΤ απαιτούν από την κυβέρνηση να μην κωφεύει και να μην παραποιεί την πραγματικότητα, αλλά να σκύψει στο πρόβλημα και να αποκαταστήσει αυτή την αδικία.

Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Youtube
Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Linkedin
Tags:ΝΑΤΝΑΥΤΕΡΓΑΤΕΣΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΝΑΥΤΕΡΓΑΤΩΝ

Σχετικά Άρθρασχετικά

ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Σταθερά αυξητική η τάση της ναυτικής απασχόλησης στην Ελλάδα, στο +2,7% το 2024

26 Ιουνίου, 2025
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Με την ΠΝΟ συναντήθηκε ο υπουργός Ναυτιλίας. Το φθινόπωρο το νομοσχέδιο για τη ναυτική εκπαίδευση

22 Απριλίου, 2025
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Χορήγηση έκτακτης οικονομικής ενίσχυσης σε άνεργους ναυτικούς λόγω των εορτών του Πάσχα

7 Απριλίου, 2025
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Σταθερή η αύξηση, κάθε έτος, των απασχολούμενων ναυτικών στην Ελλάδα. Στο 7,2% οι γυναίκες

17 Μαρτίου, 2025
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Καταγγελία ΠΝΟ: Βάζουν το πλήρωμα στα Ε/Γ-Ο/Γ των Πορθμείων να πηδάνε από τον καταπέλτη για να δέσουν το πλοίο

26 Νοεμβρίου, 2024
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Danica: Εξακολουθούν να αυξάνονται οι μισθοί των ναυτικών, πρόβλημα τα πλαστά CV

13 Νοεμβρίου, 2024
Επόμενο άρθρο

Στ. Γκίκας: Το υπ. Ναυτιλίας προετοιμάζει σχ.ν. για τη μεταρρύθμιση της ναυτικής εκπαίδευσης

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Σύσταση 53 προσωποπαγών θέσεων προσωπικού κλάδου και ειδικότητας ΠΕ Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας στην ΥΠΑ

8 Ιουλίου, 2025

Ολοκληρώνεται ο «κύκλος των αλλαγών» στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών

9 Ιουλίου, 2025

Πως θα είναι η επέκταση της κρουαζιέρας στο λιμάνι του Πειραιά (pics)

7 Ιουλίου, 2025

Όλο και πιο κοντά η παραχώρηση του αεροδρομίου Καλαμάτας: Ιδρύθηκε η «Αεροδρόμιο Καλαμάτας ΑΕ»

9 Ιουλίου, 2025

Μηχανισμός «Συνδέοντας την Ευρώπη» (CEF): Εξασφαλίστηκαν οι πόροι για το Αλεξανδρούπολη – Πύθιο

4 Ιουλίου, 2025

Προσεγγίζει το 60% η πρόοδος των έργων στο νέο αεροδρόμιο της Κρήτης, το Καστέλι (pics)

5 Ιουλίου, 2025

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, ως τις 8/8, στον Συνδετήριο Κλάδο Σχηματάρι – Χαλκίδα

4 Ιουλίου, 2025

O ΟΑΣΑ εκκινεί διαδικασία ποινικών ρητρών κατά της Κοινοπραξίας Συγκοινωνιών Αττικής για τα πρόσφατα συμβάντα σε λεωφορεία

10 Ιουλίου, 2025

Οι μηχανοδηγοί (ΠΕΠΕ) προχωρούν σε 24ωρη απεργία στις 17 Ιουνίου

1

Κίνδυνος ανατιμήσεων στα καύσιμα. Έκτακτοι έλεγχοι της ΔΙΜΕΑ σε εταιρείες, πρατήρια πώλησης καυσίμων

1

Το (μεγάλο) μποτιλιάρισμα στην Αττική Οδό, οι προτάσεις της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και η «μεγάλη εικόνα»

1

Άμεση επανέναρξη των πτήσεων υδροπλάνων ζητούν οι ξενοδόχοι στα Ιωάννινα

1

Στους δρόμους της Αθήνας τα νέα λεωφορεία φυσικού αερίου (pics)

1

Κ. Μητσοτάκης: Προστίθενται 50 Αστυνομικοί στη Συγκοινωνιακή Αστυνομία

1

Αυξάνει τις τιμές των γραμματοσήμων, από 1ης Ιουλίου, το ταχυδρομείο της Ολλανδίας

0

Το πρώτο πρατήριο υδρογόνου της AVIN ξεκινά τη λειτουργία του στους Αγ. Θεοδώρους (video, pics)

0

Ένας νέος ναυπηγικός κολοσσός “γεννιέται” στην Κίνα: Η CSSC συγχωνεύεται με την CSIC

11 Ιουλίου, 2025
The ID. family is becoming a pioneer in terms of software integration and over-the-air updates. (From left to right: Volkswagen ID.4 GTX, ID.4, ID.3, ID.5 und ID.5 GTX.)

Στο +47% οι παγκόσμιες παραδόσεις BEV οχημάτων στο Q1 του 2025 για τη Volkswagen

11 Ιουλίου, 2025

Στην τελική φάση η προετοιμασία του διαγωνισμού υπηρεσιών διαχείρισης υποδομών της ΥΠΑ

11 Ιουλίου, 2025

Τέσσερα καινούργια λεωφορεία King-Long της “Ανδρέας Νίκας” στον Δήμο Αμαρουσίου

11 Ιουλίου, 2025

ΕΝΗΜΑΕΚ: Καταγγέλλουμε το νέο οργανόγραμμα της ΥΠΑ, ευθεία επίθεση στον κλάδο των ΗΜΑΕΚ

11 Ιουλίου, 2025

Ένταξη της ναυπήγησης νέων ρυμουλκών στον Αναπτυξιακό Νόμο ζητά η Ένωση Πλοιοκτητών Ρυμουλκών

11 Ιουλίου, 2025

Αίτημα πτώχευσης υπέβαλε η Retrack Slovakia, θυγατρική της VTG

11 Ιουλίου, 2025

Διπλασιάζονται οι αμοιβές για το ΔΣ της ζημιογόνου ρουμάνικης Tarom

11 Ιουλίου, 2025
" "

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Powered by iservices logo

    Metaforespress
    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ
    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΟΔΙΚΕΣ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © metaforespress.gr