• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Παρασκευή, 20 Μαΐου, 2022
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Μήνυμα «SOS» στέλνει η IRU για τον – κατά προτεραιότητα – εμβολιασμό των οδικών μεταφορέων κατά του COVID
    LOGISTICS

    Η Κομισιόν καλεί την Ελλάδα για ενίσχυση του αριθμού των καθ’ οδόν ελέγχων στις οδικές μεταφορές

    20 Μαΐου, 2022
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    Παγκόσμιος ελάχιστος συντελεστής φορολογίας εταιρειών 15% για τις μεγάλες πολυεθνικές

    19 Μαΐου, 2022
    Περαιτέρω επενδύσεις στην Ελλάδα εξετάζει η Reggeborgh Invest B.V.
    LOGISTICS

    Την αποθήκευση και πανελλαδική διανομή των προϊόντων της LG Electronics Hellas ανέλαβε η SARMED

    19 Μαΐου, 2022
    Διαθέσιμη η νέα σειρά του υβριδικού FIAT Panda από 12.900 ευρώ
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Διαθέσιμη η νέα σειρά του υβριδικού FIAT Panda από 12.900 ευρώ

    19 Μαΐου, 2022
    Επίσημη πρώτη των «έξυπνων θυρίδων» ACS Smartpoint Lockers στο κοινό
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Επίσημη πρώτη των «έξυπνων θυρίδων» ACS Smartpoint Lockers στο κοινό

    19 Μαΐου, 2022
    Διαμάχη υπουργείου Ναυτιλίας – αντιπολίτευσης για το ανταποδοτικό τέλος στα, προς αξιοποίηση, λιμάνια
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Ελληνικός εμπορικός στόλος: Αυξήθηκε οριακά η δύναμη, αλλά μειώθηκε η χωρητικότητα τον Μάρτιο

    19 Μαΐου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Μήνυμα «SOS» στέλνει η IRU για τον – κατά προτεραιότητα – εμβολιασμό των οδικών μεταφορέων κατά του COVID
    LOGISTICS

    Η Κομισιόν καλεί την Ελλάδα για ενίσχυση του αριθμού των καθ’ οδόν ελέγχων στις οδικές μεταφορές

    20 Μαΐου, 2022
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    Παγκόσμιος ελάχιστος συντελεστής φορολογίας εταιρειών 15% για τις μεγάλες πολυεθνικές

    19 Μαΐου, 2022
    Περαιτέρω επενδύσεις στην Ελλάδα εξετάζει η Reggeborgh Invest B.V.
    LOGISTICS

    Την αποθήκευση και πανελλαδική διανομή των προϊόντων της LG Electronics Hellas ανέλαβε η SARMED

    19 Μαΐου, 2022
    Διαθέσιμη η νέα σειρά του υβριδικού FIAT Panda από 12.900 ευρώ
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Διαθέσιμη η νέα σειρά του υβριδικού FIAT Panda από 12.900 ευρώ

    19 Μαΐου, 2022
    Επίσημη πρώτη των «έξυπνων θυρίδων» ACS Smartpoint Lockers στο κοινό
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Επίσημη πρώτη των «έξυπνων θυρίδων» ACS Smartpoint Lockers στο κοινό

    19 Μαΐου, 2022
    Διαμάχη υπουργείου Ναυτιλίας – αντιπολίτευσης για το ανταποδοτικό τέλος στα, προς αξιοποίηση, λιμάνια
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Ελληνικός εμπορικός στόλος: Αυξήθηκε οριακά η δύναμη, αλλά μειώθηκε η χωρητικότητα τον Μάρτιο

    19 Μαΐου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Επιμένει η Celestyal Cruises για την αξιοποίηση του Λαυρίου, νέοι προορισμοί σε Ναύπλιο – Χανιά

vvegiazi by vvegiazi
28 Σεπτεμβρίου, 2016
στο ΝΑΥΤΙΛΙΑ
0
Η Celestyal Cruises, για πρώτη φορά, θα πλεύσει στην Αδριατική. Το πρόγραμμα της περιόδου 2020/21
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Τις προτάσεις του για το πώς μπορεί να αναπτυχθεί ο κλάδος της κρουαζιέρας στη χώρα μας και να απορροφηθούν περισσότεροι ναυτικοί, παρουσίασε, σε συνέντευξή του στο ΑΠΕ-ΜΠΕ και στην ιστοσελίδα Praktoreio-Business, ο διευθύνων σύμβουλος της Celestyal Cruises, Κυριάκος Αναστασιάδης.

Τονίζει ότι στη χώρα μας δίνεται μια τεράστια ευκαιρία να αξιοποιήσει την τουριστική ζήτηση, λόγω των πρόσφατων εξελίξεων στην Τουρκία, ενώ αναφέρει ότι η Celestyal Cruises , από το 2018, θα προσθέσει νέους προορισμούς, όπως ενδεικτικά, την Πύλο, την Καλαμάτα, τη Ζάκυνθο, την Κεφαλονιά, την Κέρκυρα, την Ηγουμενίτσα, τους Αγ. Σαράντα, αλλά και το Κοτόρ στο Μαυροβούνιο (το 2017 θα προστεθούν το Ναύπλιο και τα Χανιά).

Δηλώνει ότι η φετινή χρονιά για τους Έλληνες επιβάτες κινήθηκε ανοδικά, σε σχέση με πέρυσι, καθώς περίπου 17.000 Έλληνες επέλεξαν ως τρόπο διακοπών την κρουαζιέρα έναντι 13.000 πέρυσι, ενώ σε ερώτηση για το πώς μπορεί να αναπτυχθεί το home porting στη χώρα μας υπογραμμίζει ότι το κλειδί της υπόθεσης έχει δύο σκέλη:

Το πρώτο είναι η ανάπτυξη βασικών υποδομών σε έξι λιμάνια για να μπορούν να υποδεχθούν κρουαζιερόπλοια νέας γενιάς και το δεύτερο η μακροχρόνια μίσθωση και αξιοποίηση συγκεκριμένων λιμενικών έργων, σε εταιρείες κρουαζιέρας με αντισταθμιστικά οφέλη σε βάθος χρόνου.

Τονίζει ότι το συγκεκριμένο εναλλακτικό μοντέλο έχει προτείνει η Celestyal Cruises στο ΤΑΙΠΕΔ για το λιμάνι του Λαυρίου, χωρίς ωστόσο έχει υπάρξει κάποια εξέλιξη στο συγκεκριμένο θέμα.

Για την ανάληψη της διοίκησης του ΟΛΠ από την κινεζική COSCO αναφέρει ότι θα πρέπει να ακολουθήσουμε τη “δοκιμασμένη και επιτυχημένη συνταγή” μεγάλων ευρωπαϊκών λιμανιών και να υπάρξει στενότερη συνεργασία με το Δήμο, προκειμένου να μπορέσουν να αντιμετωπιστούν αποτελεσματικά τα τυχόν προβλήματα στην εξυπηρέτηση των επιβατών κρουαζιέρας.

Ακολουθεί το πλήρες κείμενο της συνέντευξης:

-H εταιρεία σας στην Ελλάδα έχει επηρεαστεί καθόλου από την οικονομική κρίση; Οι Έλληνες επιβάτες έχουν παρουσιάσει μείωση ή αύξηση από το 2010 έως σήμερα;

-Η εταιρεία μας όπως όλες οι εταιρείες έχουν επηρεαστεί από την οικονομική κρίση με πολλούς και διαφόρους τρόπους.

Η πρώτη προτεραιότητά μας ήταν η διατήρηση θέσεων εργασίας παρά τις δύσκολες οικονομικές συγκυρίες και κυρίως η διατήρηση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών μας ώστε οι επιβάτες μας να αισθάνονται την αυθεντική ελληνική φιλοξενία και ζεστασιά.

Η κρίση μας έχει αναγκάσει να είμαστε πολύ προσεχτικοί σε ότι κάνουμε αλλά συγχρόνως μας έδωσε και μια εξαιρετική ευκαιρία να αναδείξουμε το προϊόν μας σωστά και ανάλογα με το τι επιθυμεί ο κάθε επιβάτης.

Ως παράδειγμα σας αναφέρω ότι η εταιρεία για να μπορέσει κρατήσει μια σταθερή τιμολογιακή πολιτική, αντί να προσφέρει ένα μενού με τριάντα διαφορετικά είδη, επέλεξε 20 που να είναι εξαιρετικής ποιότητας.

Φέτος είμαστε πολύ ευχαριστημένοι καθώς η Celestyal Cruises σε ότι αφορά τους Έλληνες επιβάτες θα κλείσει τη φετινή περίοδο, με περίπου 17.000 Έλληνες έναντι 13.000 πέρυσι.

Εκτιμώ ότι αυτό που βοήθησε είναι ότι πολλοί Έλληνες κατάλαβαν ότι η κρουαζιέρα είναι ένας από τους πιο οικονομικούς και άνετους τρόπους να πάει κανείς διακοπές.

-Ποια είναι τα σχέδια της εταιρείας για το 2017 και αν περιλαμβάνονται στα προγράμματά σας νέοι προορισμοί. Οι γεωπολιτικές εξελίξεις στα ανατολικά της χώρας μας (Τουρκία-Συρία) συνεχίζουν να επηρεάζουν τον κλάδο;

-Η γεωπολιτική κατάσταση στα ανατολικά της χώρας μας εξακολουθεί να επηρεάζει το χώρο της κρουαζιέρας, αλλά και τον τουρισμό ευρύτερα. Και να εξηγήσω τι εννοώ με αυτό.

 Έως τώρα η Ελλάδα για πολλαπλούς λόγους είχε συνδεθεί σαν τουριστικό πακέτο με την Τουρκία, ωστόσο μετά τις τελευταίες εξελίξεις και την αποτυχημένη απόπειρα πραξικοπήματος, οι ξένοι επισκέπτες και ιδιαίτερα από τις μακρινές αγορές όπως Αμερικάνοι, Καναδοί, Αυστραλοί, Ασιάτες, είναι επιφυλακτικοί να αγοράσουν ένα πακέτο διακοπών που θα περιλαμβάνει και την Τουρκία.

Αυτό σημαίνει αναπόφευκτα ότι επηρεάζεται αρνητικά και το τουριστικό ρεύμα προς την Ελλάδα.

Έχουμε πολλές δυνατές ενδείξεις ότι το 2017 οι τουρίστες από την Αμερικανική αγορά που θέλουν να έρθουν για διακοπές στη χώρα μας θα έχουν δυνατότητες μέσω εναλλακτικών τουριστικών πακέτων για την Ελλάδα που δεν θα περιλαμβάνουν όμως τουρκικούς προορισμούς.

Εδώ επίσης θα ήθελα να επισημάνω και το θέμα της αεροπορικής σύνδεσης που είναι άρρηκτα δεμένο με την κρουαζιέρα αλλά και γενικά με το τουριστικό ρεύμα προς την Ελλάδα.

Σε αυτό το πλαίσιο και παρά τα προβλήματα στη γείτονα χώρα, οι τουρκικές αερογραμμές εξακολουθούν να έχουν ένα εξαιρετικό δίκτυο σε ολόκληρο τον κόσμο με πάρα πολύ καλές και κυρίως ανταγωνιστικές τιμές. Για να διατηρηθεί επομένως η ελκυστικότητα και η υψηλή ζήτηση για την Ελλάδα θα πρέπει οι περισσότερες αεροπορικές εταιρείες να επανεξετάσουν σύντομα την πολιτική των τιμών τους, προκειμένου να μπορέσουν να πάρουν μερίδιο από τις τουρκικές αερογραμμές.

Στα σχέδια της Celestyal Cruises για το 2017 είναι η σταδιακή ανάπτυξη των λιμανιών και των προορισμών που προσφέρουμε.

Από του χρόνου η εταιρεία στη χώρα μας εντάσσει το Ναύπλιο και τα Χανιά στα προγράμματά της, ενώ για το 2018 μελετούμε τριήμερες και τετραήμερες κρουαζιέρες εκτός από το Αιγαίο και στο Ιόνιο, με πιθανούς νέους προορισμούς τα λιμάνια της Πύλου, της Καλαμάτας, της Ζακύνθου, της Κεφαλονιάς της Ηγουμενίτσας της Κέρκυρας των Αγ. Σαράντα και του Κοτόρ στο Μαυροβούνιο.

-Η συσταθείσα εθνική επιτροπή κρουαζιέρας πιστεύεται ότι θα βοηθήσει στην εξέλιξη του κλάδου στην Ελλάδα και στην ανάπτυξη του home porting;

-Ως μέλος της Εκτελεστικής Επιτροπής της Διεθνούς Ένωσης Κρουαζιέρας (CLIA Europe) ήμουν ο πρώτος που είχα ζητήσει τη σύσταση αυτής της επιτροπής. Αναμφισβήτητα μια επιτροπή μπορεί να επιλύσει πολλά θέματα, ωστόσο ο χρόνος θα δείξει αν το συγκεκριμένο όργανο, μπορεί να λειτουργήσει θετικά για τον κλάδο.

Σε όλες τις χώρες της Ευρώπης αυτή τη στιγμή, οι αρχές των δήμων, μαζί με τις διοικήσεις των λιμανιών και τους εκπροσώπους των εταιρειών, συνεργάζονται για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας και την αντιμετώπιση των προβλημάτων.

Την ανάπτυξη του home porting (σσ αφιξοαναχωρήσεις κρουαζιερόπλοιων από ελληνικά λιμάνια) την ακούω επί χρόνια, αλλά συνεχώς είμαστε στο ίδιο σημείο.

Αυτή τη στιγμή οι περισσότερες εταιρείες κρουαζιέρας επισκέπτονται κατά μέσο όρο 2-3 προορισμούς στην Ελλάδα, για να λάβουν όμως απόφαση και να εγκατασταθούν στη χώρα μας, εκτός των άλλων προϋποθέσεων, όπως η πολιτική και οικονομική σταθερότητα, θα πρέπει να έχουν να προσφέρουν στους επιβάτες τους ένα ολοκληρωμένο 7ήμερο πακέτο διακοπών.

Επομένως, για να υπάρξει ανάπτυξη του home porting και να έρθουν οι μεγάλες εταιρείες στη χώρα μας να δραστηριοποιηθούν, θα πρέπει να έχουν δημιουργηθεί βασικές υποδομές σε έξι μεγάλα λιμάνια της Ελλάδας εκτός της Αττικής.

Αν δεν υπάρχει ένα δίκτυο τουλάχιστον έξι σύγχρονων λιμανιών δεν είναι δυνατό, αφενός να προσεγγίσουν κρουαζιερόπλοια νέας γενιάς, αφετέρου οι εταιρείες να διαμορφώσουν και να προωθήσουν στους δυνητικούς επιβάτες τους ένα ελκυστικό και ολοκληρωμένο πρόγραμμα κρουαζιέρας.

Και εδώ θα διαδραματίσει καθοριστικό ρόλο η εθνική επιτροπή κρουαζιέρας που θα πρέπει να χαράξει ένα στρατηγικό πλάνο και να πει ποια είναι αυτά τα έξι λιμάνια που θα πρέπει να αναπτυχθούν υποδομές εκτός από τον Πειραιά και με ποιόν τρόπο.

Για το θέμα των λιμενικών υποδομών υπάρχουν δύο επιλογές. Είτε το κράτος να βρει τους πόρους μέσω ευρωπαϊκών προγραμμάτων, είτε να παραχωρήσει σε εταιρείες κρουαζιέρας την ανάληψη των έργων με αντισταθμιστικά οφέλη σε βάθος χρόνου.

Το συγκεκριμένο εναλλακτικό μοντέλο έχει προτείνει η Celestyal Cruises για το λιμάνι του Λαυρίου και πιστεύω ότι θα ακολουθήσουν και άλλες.

Ως εταιρεία κρουαζιέρας θα αναπτύξουμε με δικά μας χρήματα τις απαραίτητες υποδομές σε ένα κομμάτι του λιμανιού υπό τη μορφή μακροχρόνιας μίσθωσης ενώ η ιδιοκτησία θα παραμείνει στο κράτος.

Αν το κράτος αντιληφθεί και αξιοποιήσει προς τη σωστή κατεύθυνση αυτό το μοντέλο, θα εισρεύσουν χρήματα στην ελληνική οικονομία, ενώ θα υπάρξει αύξηση της απασχόλησης.

Οι εταιρείες κρουαζιέρας δεν τους ενδιαφέρουν οι ιδιωτικοποιήσεις αλλά οι σωστές παροχές υπηρεσιών προς τους επιβάτες τους.

Έως τώρα για το λιμάνι του Λαυρίου δεν έχουμε καμία εξέλιξη, ωστόσο μας ενδιαφέρει να αναπτύξουμε τις υποδομές των δύο προβλητών και του τερματικού σταθμού για την εξυπηρέτησή των επιβατών μας.

Αυτό που έχουμε ζητήσει από την διοίκηση του ΤΑΙΠΕΔ είναι πολύ καθαρό και σαφές και ελπίζω σύντομα να έχουμε κάποιο θετικό αποτέλεσμα. Σε περίπτωση που προχωρήσει και υλοποιηθεί το σχέδιο αξιοποίησης του λιμανιού κρουαζιέρας στο Λαύριο και υπάρχει ένα χειροπιαστό παράδειγμα -μοντέλο, στη συνέχεια θα μπορέσω ο ίδιος ως μέλος της εκτελεστικής επιτροπής της CLIA Ευρώπης να το παρουσιάσω στις υπόλοιπες εταιρείες, προκειμένου να το εντάξουν στο σχεδιασμό τους αλλά και να επανεκκινήσουν το ενδιαφέρον τους για παρόμοιες επενδύσεις στην Ελλάδα.

Είναι ο μόνος τρόπος για την ανάπτυξη του home porting. Αν δεν γίνει αυτό το πράγμα πολύ φοβάμαι ότι δεν θα δούμε καμία αύξηση.

-Η απελευθέρωση της visa για τους Τούρκους πολίτες από την ΕΕ εκτιμάται ότι θα λειτουργήσει θετικά στον κλάδο της τουριστικής αγοράς και ειδικότερα στην κρουαζιέρα. Μιλάμε για μια αγορά 78 εκατ. πολιτών.

-Εγώ πιστεύω ότι αν ελευθερωθεί η visa για τους Τούρκους πολίτες θα είναι θετικό για όλη την Ευρώπη και τον τουρισμό και ιδιαίτερα για την Ελλάδα καθώς η χώρα μας έχει το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα να είναι ο πρώτος επιθυμητός προορισμός.

Σε περίπτωση που δεν δοθεί από την ΕΕ η απελευθέρωση της visa για τους Τούρκους τότε το ελληνικό κράτος θα πρέπει να σκεφτεί εναλλακτικές λύσεις όχι μόνο για την κρουαζιέρα, αλλά και γενικότερα για τον τουρισμό, αναφορικά με τη διευκόλυνση όλων αυτών ων εθνικοτήτων που θέλουν να επισκεφθούν την Ελλάδα και έχουν ανάγκη χορήγησης visa.

Θα πρέπει οι υπεύθυνοι φορείς να δουν από ποιες χώρες παρουσιάζεται αύξηση αφίξεων στην χώρα μας και να εστιάσουν την προσοχή τους σε αυτές που έχουν δυναμική και προοπτική σημαντική αύξησης. Εκεί θα πρέπει να ενισχύσουν τα ελληνικά προξενεία με ανθρώπινο δυναμικό και απαραίτητα συστήματα ώστε οι διαδικασίες έκδοσης visa με βιομετρικά στοιχεία, να μπορεί να εκδίδεται σε χρονικό διάστημα το οποίο να μην ξεπερνά την μία εβδομάδα από την ημερομηνία αίτησης.

-Για ένα υπό ελληνική σημαία πλοίο μεταφορικής ικανότητας 1.000 επιβατών, προβλέπεται υποχρεωτική στελέχωση με 150 άτομα – όλοι Έλληνες. Για ένα αντίστοιχο κοινοτικό ή τρίτης σημαίας πλοίο, η υποχρεωτική στελέχωση, από πλευράς εθνικότητας προσωπικού, πλην ελαχίστων περιπτώσεων απαιτεί τον Πλοίαρχο ή έναν ακόμη Αξιωματικό να είναι εθνικοί, ενώ για τους υπόλοιπους υπάρχει πλήρης ελευθερία. Πιστεύετε ότι το υπουργείο Ναυτιλίας προκειμένου να μπορέσει να προσελκύσει κρουαζιερόπλοια στην ελληνική σημαία θα πρέπει να προχωρήσει σε αλλαγή του θεσμικού πλαισίου;

-Τα κρουαζιερόπλοια λόγω του γεγονότος ότι είναι πλωτά ξενοδοχεία δίνουν μεγαλύτερη δυνατότητα προσφοράς εργασίας. Αυτή τη στιγμή η Celestyal Cruises απασχολεί περισσότερους από 250 Έλληνες ναυτικούς που θα αντιστοιχούσαν σε 60 ποντοπόρα πλοία. Για τις αναφορές που έχουν γίνει σχετικά με τη ναυτική εργασία από τον πρόεδρο της ΕΕΕ και τον υπουργό Ναυτιλίας ευχόμαστε πραγματικά να υπάρξει μια θετική εξέλιξη σε αυτό το θέμα σε συνεργασία με την ΠΝΟ, γιατί σήμερα θα μπορούσαμε να προσλάβουμε πολύ περισσότερους Έλληνες ναυτικούς.

Όταν είσαι όμως αναγκασμένος με τις τωρινές συμβάσεις να πληρώνεις ένα Έλληνα ναυτικό περισσότερο από ότι τον αντίστοιχο οποιασδήποτε άλλης εθνικότητας πώς θα μπορέσω ως εταιρεία να είμαι ανταγωνιστική έναντι των άλλων εταιρειών;

-Πρόσφατα η διοίκηση του λιμανιού του Πειραιά μετά και τη μεταβίβαση των μετοχών του ΟΛΠ στην COSCO πέρασε στα χέρια των Κινέζων. Ως εταιρεία έχετε κάποιο αίτημα προς τη νέα διοίκηση, όπως για παράδειγμα η μείωση της τιμής των λιμενικών τελών ή το θέμα της αποκομιδής των σκουπιδιών να το διαχειρίζονται οι ίδιες οι εταιρίες;

-Με τα στελέχη της COSCO έχουμε ήδη πραγματοποιήσει κάποιες συναντήσεις για το θέμα της κρουαζιέρας. Εγώ πιστεύω ότι η ιδιωτικοποίηση του λιμανιού έχει τη δυνατότητα να φέρει θετικά αποτελέσματα. Θα μπορούν να επισπευστούν έργα αναβάθμισης του λιμανιού καθώς και των προσφερόμενων υπηρεσιών.

Εκείνο που θα θέλαμε να επισημάνουμε είναι ότι λόγω της κρίσης και των δύσκολων συγκυριών που αντιμετωπίζει η γειτονική χώρα, η διοίκηση του λιμανιού προκειμένου να διατηρηθεί ο Πειραιάς ως ένας κορυφαίος προορισμός κρουαζιέρας, θα πρέπει να παρακολουθεί τους ‘ανταγωνιστές της’ που ενδεχομένως να προσφέρουν προνομιακά πακέτα και να έχουν την ευελιξία να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα που ενδεχομένως να προκύψουν.

Επίσης για κάποιες υπηρεσίες που παρέχονται από το λιμάνι του Πειραιά και με στόχο να ενισχυθεί η ανταγωνιστικότητά του έναντι των μεγάλων ευρωπαϊκών, η πρότασή μας είναι οι εταιρείες κρουαζιέρας να έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν από μόνες τους, βάσει και των διεθνών προτύπων σύγκρισης τιμών και αντιστοίχων παρεχόμενων υπηρεσιών.

Τέλος, θα προτείναμε να εξεταστεί το παράδειγμα και μοντέλο λειτουργίας των μεγαλύτερων καιεπιτυχημένων λιμανιών κρουαζιέρας του εξωτερικού και να υπάρξει στενότερη συνεργασία με το δήμο για να μπορέσουν να αντιμετωπιστούν άμεσα και αποτελεσματικά προβλήματα.

Για παράδειγμα η δύσκολη μετακίνηση επιβατών κρουαζιέρας από το λιμάνι του Πειραιά προς τους αρχαιολογικούς χώρους που οφείλεται στο έντονο κυκλοφοριακό πρόβλημα που δημιουργείται γιατί ενώ υπάρχουν οι λεωφορειόδρομοι ωστόσο χρησιμοποιούνται από όλα τα αυτοκίνητα χωρίς καμία αστυνόμευση. Και εκεί χρειάζεται συντονισμός και συνεργασία όλων των εμπλεκομένων φορέων.

Tags:CELESTYALΕΕΚΦΝΕΘΝΙΚΗ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑΣΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑ

Σχετικά Άρθρα

ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Η Celestyal Cruises επέλεξε ως home port το λιμάνι της Θεσσαλονίκης

10 Μαΐου, 2022
Στην Seatrade Cruise Global 2022, στο Μαϊάμι, συμμετείχε ο ΟΛΠ
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Στην Seatrade Cruise Global 2022, στο Μαϊάμι, συμμετείχε ο ΟΛΠ

10 Μαΐου, 2022
Στην έκθεση SEATRADE CRUISE GLOBAL 2022 η Ένωση Λιμένων Ελλάδος
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Στην έκθεση SEATRADE CRUISE GLOBAL 2022 η Ένωση Λιμένων Ελλάδος

4 Μαΐου, 2022
H Celestyal Cruises «μετακομίζει» στο Λαύριο, ξεκινώντας κρουαζιέρες στις 24 Απριλίου
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Ξεκίνησε κρουαζιέρες από το λιμάνι του Λαυρίου η Celestyal Cruises

29 Απριλίου, 2022
Επικοινωνία της ΕΕΚΦΝ με φορείς νησιών για την επανεκκίνηση της κρουαζιέρας
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Περισσότερα από 700 κρουαζιερόπλοια αναμένονται φέτος στην Ελλάδα

28 Απριλίου, 2022
Νέα 7ήμερη κρουαζιέρα «Μυθικό Αρχιπέλαγος» από την Celestyal Cruises. Ξεκινά 28 Ιουνίου – 30 Αυγούστου
ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

Νέα γευστική εμπειρία στις κρουαζιέρες της Celestyal Cruises

15 Απριλίου, 2022
Επόμενο άρθρο
Στα 21,66 εκατ. τα λειτουργικά κέρδη της Attica στο 6μηνο. Άνοδος σε ΙΧ – φορτηγά, πτώση σε επιβάτες

3,3 εκατ. επιβάτες «έχασε» η ακτοπλοΐα, σε ετήσια βάση, από το 2009

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
Μεγάλες αλλαγές στο πρόγραμμα δρομολογίων, από τις 15 Μαΐου, της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, λόγω των νέων αμαξοστοιχιών ETR

To metaforespress.gr στο πρώτο δρομολόγιο των αμαξοστοιχιών ETR 470! Οι εντυπώσεις μας (pics & video)

16 Μαΐου, 2022

Εγκρίθηκε bonus 1,5 ευρώ επί των τελών διαδρομής στους ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας

13 Μαΐου, 2022
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Επανακυκλοφορούν αμαξοστοιχίες στο τμήμα Αθήνα – Καλαμπάκα την περίοδο του Πάσχα

Μεγάλες αλλαγές στο πρόγραμμα δρομολογίων, από τις 15 Μαΐου, της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, λόγω των νέων αμαξοστοιχιών ETR

13 Μαΐου, 2022

Εγκρίθηκε η ανάπλαση της Λεωφόρου Βασιλίσσης Όλγας, οι νέες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις

17 Μαΐου, 2022
Ο σιδηρόδρομος «εξαρτάται» από αυτούς: Τι είπαν Ι. Ξιφαράς, Σ. Πατέρας και M. Capotorto

Ο σιδηρόδρομος «εξαρτάται» από αυτούς: Τι είπαν Ι. Ξιφαράς, Σ. Πατέρας και M. Capotorto

16 Μαΐου, 2022
Μικρή παράταση «ζωής» στα ΚΤΕΛ που λήγει το όριο ηλικίας τους

Με 52 εκατ. ευρώ ενισχύονται ΚΤΕΛ και ΚΤΕΛ ΑΕ. Το περιεχόμενο της τροπολογίας

19 Μαΐου, 2022
Παραδόθηκαν από την Kosmocar τα πρώτα ηλεκτρικά Volkswagen ID σε ιδιώτες στην Αστυπάλαια

Καθορίστηκε το κόμιστρο για on demand επιβατικές μεταφορές με ηλεκτρικά οχήματα στην Αστυπάλαια

17 Μαΐου, 2022

Έφτασε το «τέλος» στην άνοδο των ακινήτων logistics; Οδηγούμαστε σε επιβράδυνση της ανάπτυξης;

13 Μαΐου, 2022
Κατατέθηκε η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για το Χανιά – Ηράκλειο του ΒΟΑΚ. Το κόστος του έργου είναι 1,32 δισ.

H «θερινή αντεπίθεση» της SKY express: Έρχονται 2 νέα Airbus Α320, η εταιρεία θα διαθέτει 21 αεροσκάφη (Airbus + ATR)

1

Στις 15 Μαΐου ξεκινούν δρομολόγια οι νέες αμαξοστοιχίες ETR 470 της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

1
Καταδικαστέα κάθε συμπεριφορά που δεν συνάδει με τις αρχές και την πολιτική μας, επισημαίνει η ΟΣΥ

Άγονο το πρώτο τμήμα (120 υβριδικά λεωφορεία) του διαγωνισμού για τα 770 λεωφορεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

1

Τα δρομολόγια ΤΡΑΙΝΟΣΕ και Προαστιακού που θα πραγματοποιηθούν την 1η Μαΐου

1

Στον σταθμό «Νομισματοκοπείο» η νέα αφετηρία των ΚΤΕΛ Αττικής για Ραφήνα, Νέα Μάκρη, Μαραθώνα, Μαρκόπουλο, Λαύριο

8
Μήνυμα «SOS» στέλνει η IRU για τον – κατά προτεραιότητα – εμβολιασμό των οδικών μεταφορέων κατά του COVID

Η Κομισιόν καλεί την Ελλάδα για ενίσχυση του αριθμού των καθ’ οδόν ελέγχων στις οδικές μεταφορές

20 Μαΐου, 2022

Παγκόσμιος ελάχιστος συντελεστής φορολογίας εταιρειών 15% για τις μεγάλες πολυεθνικές

19 Μαΐου, 2022
Περαιτέρω επενδύσεις στην Ελλάδα εξετάζει η Reggeborgh Invest B.V.

Την αποθήκευση και πανελλαδική διανομή των προϊόντων της LG Electronics Hellas ανέλαβε η SARMED

19 Μαΐου, 2022
Διαθέσιμη η νέα σειρά του υβριδικού FIAT Panda από 12.900 ευρώ

Διαθέσιμη η νέα σειρά του υβριδικού FIAT Panda από 12.900 ευρώ

19 Μαΐου, 2022
Επίσημη πρώτη των «έξυπνων θυρίδων» ACS Smartpoint Lockers στο κοινό

Επίσημη πρώτη των «έξυπνων θυρίδων» ACS Smartpoint Lockers στο κοινό

19 Μαΐου, 2022
Διαμάχη υπουργείου Ναυτιλίας – αντιπολίτευσης για το ανταποδοτικό τέλος στα, προς αξιοποίηση, λιμάνια

Ελληνικός εμπορικός στόλος: Αυξήθηκε οριακά η δύναμη, αλλά μειώθηκε η χωρητικότητα τον Μάρτιο

19 Μαΐου, 2022
Η SKY express «μεγαλώνει». Φωτογραφίες και video από την παραλαβή του πρώτου Airbus A320neo

Συνεργασία SKY express με την αμερικανική Delta Air Lines για κοινές πτήσεις

19 Μαΐου, 2022
Αυξάνονται τα δρομολόγια προς τις παραλίες του δήμου Θερμαϊκού με απόφαση ΟΣΕΘ

Επαφές ΟΣΕΘ με PTV Austria για την αξιοποίηση του λογισμικού κυκλοφοριακής προσομοίωσης

19 Μαΐου, 2022

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα

    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.

    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ