• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Τετάρτη, 6 Ιουλίου, 2022
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Στα φορτηγά πλοία επεκτείνει τις δραστηριότητές του ο Πάρις Κασιδόκωστας – Λάτσης
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    «Έτοιμη» η ελληνική ναυτιλία για τη μεταφορά σιτηρών και ενέργειας από την Ουκρανία

    5 Ιουλίου, 2022
    Το πάθημα έγινε μάθημα. Σε επιφυλακή ο σιδηρόδρομος, τα έκτακτα μέτρα
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Δήλωση Ν. Παππά σχετικά με την κατάθεση του νομοσχεδίου για τις άγονες σιδηροδρομικές γραμμές

    5 Ιουλίου, 2022
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Ψηφιακές υπηρεσίες: Νέοι κανόνες για πιο ασφαλές και ανοικτό διαδίκτυο

    5 Ιουλίου, 2022
    Εκστρατεία ενημέρωσης του επιβατικού κοινού στο λιμάνι του Πειραιά
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Κάλεσμα Γ. Πλακιωτάκη στους επιβάτες των πλοίων να φορούν μάσκα

    5 Ιουλίου, 2022
    Η ελληνική ναυτιλία από τις σημαντικότερες αγορές ανάπτυξης δραστηριοτήτων της WSM
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Η ελληνική ναυτιλία από τις σημαντικότερες αγορές ανάπτυξης δραστηριοτήτων της WSM

    5 Ιουλίου, 2022
    Ο Αν. Δημητριάδης νέος πρόεδρος της Ένωσης Εταιρειών Leasing
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Το 55% των sites μεσιτείας για ενοικίαση αυτοκινήτου παραβιάζουν την Ευρωπαϊκή νομοθεσία

    5 Ιουλίου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Στα φορτηγά πλοία επεκτείνει τις δραστηριότητές του ο Πάρις Κασιδόκωστας – Λάτσης
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    «Έτοιμη» η ελληνική ναυτιλία για τη μεταφορά σιτηρών και ενέργειας από την Ουκρανία

    5 Ιουλίου, 2022
    Το πάθημα έγινε μάθημα. Σε επιφυλακή ο σιδηρόδρομος, τα έκτακτα μέτρα
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Δήλωση Ν. Παππά σχετικά με την κατάθεση του νομοσχεδίου για τις άγονες σιδηροδρομικές γραμμές

    5 Ιουλίου, 2022
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Ψηφιακές υπηρεσίες: Νέοι κανόνες για πιο ασφαλές και ανοικτό διαδίκτυο

    5 Ιουλίου, 2022
    Εκστρατεία ενημέρωσης του επιβατικού κοινού στο λιμάνι του Πειραιά
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Κάλεσμα Γ. Πλακιωτάκη στους επιβάτες των πλοίων να φορούν μάσκα

    5 Ιουλίου, 2022
    Η ελληνική ναυτιλία από τις σημαντικότερες αγορές ανάπτυξης δραστηριοτήτων της WSM
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Η ελληνική ναυτιλία από τις σημαντικότερες αγορές ανάπτυξης δραστηριοτήτων της WSM

    5 Ιουλίου, 2022
    Ο Αν. Δημητριάδης νέος πρόεδρος της Ένωσης Εταιρειών Leasing
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Το 55% των sites μεσιτείας για ενοικίαση αυτοκινήτου παραβιάζουν την Ευρωπαϊκή νομοθεσία

    5 Ιουλίου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Επιχειρηματικοί φορείς καταθέτουν αγωγές για τις απεργίες στον ΟΛΘ. Στα 30 εκατ. το κόστος

ffotinos by ffotinos
19 Ιουνίου, 2016
στο ΝΑΥΤΙΛΙΑ
0
Τίμημα άνω των 160 εκατ. + 180 εκατ. οι υποχρεωτικές επενδύσεις για ΟΛΘ
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Στα απύθμενα νερά του λιμανιού της Θεσσαλονίκης βουλιάζει το επιχειρείν της Βόρειας Ελλάδας, που δέχεται ένα καίριο πλήγμα από τις συνεχιζόμενες απεργιακές κινητοποιήσεις των εργαζομένων στον ΟΛΘ, σύμφωνα με ανακοίνωση του ΒΕΘ.

Οι κυλιόμενες απεργίες, ως αντίδραση στη διαδικασία ιδιωτικοποίησης του λιμανιού, έχουν μέχρι στιγμής ένα υψηλότατο κόστος μεταφοράς για τις επιχειρήσεις χρήστες του ΟΛΘ που αγγίζει περί τα 30 εκατ. ευρώ, χωρίς να υπολογίζονται οι ζημιές επειδή προϊόντα εξαγωγής δεν παραδόθηκαν στην ώρα τους, ή αλλοιώθηκαν ή επειδή χάθηκαν πελάτες αφού δεν υπάρχει επάρκεια πρώτων υλών για να προχωρήσει η παραγωγή.

Είναι χαρακτηριστικό ότι η επί πλέον επιβάρυνση ανά container, που εκφορτώνεται αναγκαστικά στο λιμάνι του Πειραιά ανέρχεται περίπου σε 1.000 ευρώ, την ώρα που η αξιοπιστία του λιμανιού της Θεσσαλονίκης πλήττεται ανεπανόρθωτα. 

Νωπές παραμένουν ακόμη οι μνήμες των κινητοποιήσεων του 2008  όταν ο επιχειρηματικός κόσμος της Βόρειας Ελλάδας υπέστη οικονομική καταστροφή και το λιμάνι απαξιώθηκε, χάνοντας ένα μεγάλο μέρος του transit φορτίου το οποίο ουδέποτε επέστρεψε, αφού κατευθύνθηκε στα λιμάνια του Δυρραχίου, του Μπουργκάς και της Βάρνας.

Σε μία προσπάθεια εξεύρεσης λύσης στο αδιέξοδο που έχει δημιουργηθεί, το Βιοτεχνικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης ανέλαβε την πρωτοβουλία για τη διοργάνωση σύσκεψης επιχειρηματικών φορέων της πόλης και των επιμελητηρίων της Κεντρικής Μακεδονίας, οι οποίοι αποφάσισαν να ακολουθήσουν τη δικαστική οδό.

Πιο συγκεκριμένα οι συμμετέχοντες στη σύσκεψη αποφάσισαν να προχωρήσουν σε:

-αγωγή φορέων και επιχειρήσεων της Κεντρικής Μακεδονίας για την κήρυξη της απεργίας παράνομης και καταχρηστικής.

-παρέμβαση στον εισαγγελέα για τη διερεύνηση τυχόν ποινικών ευθυνών.

-διευκόλυνση των μελών των επιμελητηρίων και των φορέων για την υποβολή  αγωγών για τις ζημιές που έχουν υποστεί οι επιχειρήσεις.

-αίτημα για άμεση παράσταση στον πρωθυπουργό.

Στη συνάντηση που πραγματοποιήθηκε στο ΒΕΘ, παραβρέθηκαν ο α΄ αντιπρόεδρος του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης, Μανώλης Βλαχογιάννης, ο α΄ αντιπρόεδρος του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης, Γιώργος Ηλιάδης, ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Ημαθίας, Νίκος Ουσουλτζόγλου, ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Κιλκίς, Παύλος Τονικίδης, ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Σερρών Χρήστος Μέγκλας, ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής, Γιώργος Γκιλής, ο εκτελεστικός αντιπρόεδρος του Συνδέσμου Βιομηχανιών Βορείου Ελλάδας, Γιάννης Σταύρου, ο πρόεδρος του Συνδέσμου Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδας, Κυριάκος Λουφάκης, ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης, Παντελής Φιλιππίδης, ο πρόεδρος του Συλλόγου Ναυτικών Πρακτόρων Θεσσαλονίκης, Βασίλης Καμπάκης, ο πρόεδρος του Συλλόγου Εκτελωνιστών Θεσσαλονίκης, Γιώργος Κοσμίδης και το μέλος του Συλλόγου Κώστας Καρούλης. Ενημέρωση για την κατάσταση που επικρατεί στο λιμάνι έκανε στην αρχή της σύσκεψης ο αντιπρόεδρος της ΟΛΘ ΑΕ, Κωνσταντίνος Μέλλιος.

Θα πρέπει να σημειωθεί ότι οι επιχειρηματικοί φορείς της Θεσσαλονίκης, μεταξύ των οποίων και το ΒΕΘ, απέστειλαν στις 26 Μαΐου, επιστολή στον πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα, στην οποία εξέφραζαν την αγωνία των επιχειρήσεων της περιοχής για τις επαναλαμβανόμενες απεργίες στον ΟΛΘ και έκρουαν τον κώδωνα του κινδύνου για πρόκληση ανεπανόρθωτων βλαβών στην ήδη χειμαζόμενη επιχειρηματικότητα.

Ενδεικτική της απροθυμίας για εξεύρεση λύσης ήταν η απάντηση που απέστειλε ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Θοδωρής Δρίτσας, είκοσι ημέρες μετά την επιστολή των επιχειρηματικών φορέων, στην οποία αναφέρει χαρακτηριστικά ‘πιστεύουμε ότι βρισκόμαστε πλέον σε ώριμο στάδιο διαμόρφωσης μία στερεής λύσης. Κατανοούμε ότι ο χρόνος έχει εξαντληθεί.

Επαναλαμβάνουμε για μία ακόμη φορά, την έκκλησή μας για εξεύρεση πνεύματος καλής θέλησης και συνεργασίας προς όλες τις πλευρές και βεβαίως προς την πλευρά των εργαζομένων».

Όπως χαρακτηριστικά σημείωσε μετά το πέρας της σύσκεψης ο πρόεδρος του ΒΕΘ, Παναγιώτης Παπαδόπουλος κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου που ακολούθησε «την ώρα που το λιμάνι απαξιώνεται και πολλές επιχειρήσεις υπολειτουργούν ως απόρροια των απεργιακών κινητοποιήσεων των εργαζομένων στον ΟΛΘ, ο υπουργός Ναυτιλίας δεν λέει τίποτε για την ταμπακέρα.

Η κατάσταση με τις επαναλαμβανόμενες απεργίες είναι ιδιαιτέρως δυσμενής καθώς προκαλεί «έμφραγμα» στις θαλάσσιες μεταφορές και κατ’ επέκταση σοβαρά προβλήματα στο εισαγωγικό και εξαγωγικό εμπόριο, αλλά και στο θαλάσσιο τουρισμό. Είμαστε υποχρεωμένοι να διαφυλάξουμε τις επιχειρήσεις μέλη μας που βρίσκονται σε μία ιδιότυπη ομηρεία την ώρα που το επιχειρείν της χώρας δέχεται αλλεπάλληλα χτυπήματα».

Η απεργία βλάπτει τη Βόρεια Ελλάδα

Κοινός τόπος για όλους τους συμμετέχοντες ήταν η ανάγκη άμεσης λύσης της απεργίας,  η οποία όπως διατύπωσαν ‘βλάπτει σοβαρά τη Βόρεια Ελλάδα’ ενώ συμπλήρωσαν ότι στο όνομα της διεκδίκησης αιτημάτων μίας μερίδας εργαζομένων δεν μπορούν άλλοι εργαζόμενοι, οι εργαζόμενοι του ιδιωτικού τομέα, να βουλιάζουν στην αβεβαιότητα.

Για την τραγικότερη στιγμή του λιμανιού της Θεσσαλονίκης έκανε λόγο ο πρόεδρος του Συλλόγου Ναυτικών Πρακτόρων Θεσσαλονίκης, Βασίλης Καμπάκης επισημαίνοντας ότι δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις επιχειρήσεων που ενώ επωμίζονται ένα βαρύ κόστος στρέφονται στο λιμάνι του Πειραιά με αποτέλεσμα να δημιουργούνται ερωτηματικά για την επόμενη ημέρα του ΟΛΘ λέγοντας χαρακτηριστικά «θα περνούν τα φορτία από μπροστά μας και δεν θα μπορούμε να κάνουμε τίποτε».

Για απώλεια του έργου τους κατά 100%, τις ημέρες των απεργιακών κινητοποιήσεων έκανε λόγο ο πρόεδρος του Συλλόγου Εκτελωνιστών Θεσσαλονίκης, Γιώργος Κοσμίδης επισημαίνοντας ότι ο κλάδος τους έχει πληγεί ανεπανόρθωτα. «Οι συνάδελφοι μου βρίσκονται σε οικονομική και ψυχολογική ένδεια» είπε χαρακτηριστικά.

Προσχηματική χαρακτήρισε την απεργία των εργαζομένων στον ΟΛΘ ο πρόεδρος του ΣΕΒΕ Κυριάκος Λουφάκης προσθέτοντας ότι το γεγονός ότι δεν υπάρχει μία κεντρική πολιτική για την επίλυση του προβλήματος δημιουργεί σειρά προβλημάτων στην οικονομία, στους εργαζόμενους και στους επιχειρηματίες αλλά και στο λιμάνι που συνεχώς απαξιώνεται.

«Η επιβάρυνση για τις επιχειρήσεις γίνεται ακόμη μεγαλύτερη σε εποχή capital controls καθώς οι αγοραπωλησίες των φορτίων γίνονται με προπληρωμές. Επιπλέον, επιχειρήσεις που έχουν έλλειψη πρώτων υλών, δίνουν άδειες στο προσωπικό τους για να μην αναγκαστούν να προβούν σε απολύσεις» ανέφερε o πρόεδρος του Επιμελητηρίου Σερρών Χρήστος Μέγκλας.

Παράδειγμα της ζημίας που υφίστανται επιχειρήσεις, έδωσε ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής Γιώργος Γκιλής. Επιχείρηση της Χαλκιδικής, που έφερε 18 containers από τον Πειραιά, αναγκαστικά, επιβαρύνθηκε με επιπλέον 1.000 ευρώ ανά container, ενώ από παραγγελίες που δεν εκτελέσθηκαν είχε διαφυγόντα κέρδη 350.000 ευρώ.

Tags:ΟΛΘΟΜΥΛΕΣΕΒΕ

Σχετικά Άρθρα

Θετικές οι προοπτικές των ελληνικών εξαγωγών. H Iταλία, ο σημαντικότερος προορισμός
LOGISTICS

Ο Σ. Διαμαντίδης της ΔΙΟΠΑΣ νέος πρόεδρος του ΣΕΒΕ

29 Ιουνίου, 2022
Οι επιδόσεις του λιμένα Θεσσαλονίκης στα φορτία: Άνοδος στα teus, πτώση στα χύδην
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Μνημόνιο συνεργασίας μεταξύ των λιμένων Θεσσαλονίκης και Πάτρας

7 Ιουνίου, 2022
Νέα άγονη ακτοπλοϊκή γραμμή που θα συνδέει τη Θεσσαλονίκη με τις Σποράδες
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Αύξηση 250% της κρουαζιέρας στη Θεσσαλονίκη διαβλέπει το υπουργείο Τουρισμού

6 Ιουνίου, 2022
Χάλκινος χορηγός του 5ου Συνεδρίου Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022 o ΟΛΘ
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Χάλκινος χορηγός του 5ου Συνεδρίου Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022 o ΟΛΘ

23 Μαΐου, 2022
Σε άνοδο εσόδων και λειτουργικών κερδών προσβλέπει ο ΟΛΘ για το 2021
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Πραγματοποιήθηκε η 3η συνεδρίαση του Συμβουλίου Χρηστών Λιμένος Θεσσαλονίκης

12 Μαΐου, 2022
Συνάντηση ΟΛΘ – AWS για τη μετατροπή του λιμανιού της Θεσσαλονίκης σε «έξυπνο λιμάνι»
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Κατά 40% αυξάνεται η ταχύτητα εκφόρτωσης εμπορευματοκιβωτίων στον ΟΛΘ με τις νέες γερανογέφυρες (video)

12 Μαΐου, 2022
Επόμενο άρθρο
Π. Κουρουμπλής: Η ναυτοσύνη των Ελλήνων να πλαισιώσει και πάλι τα ελληνόκτητα πλοία

Τα «άκουσε» ο Γ. Σταθάκης για τις συνεχιζόμενες απεργίες στα λιμάνια

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
Εγκρίθηκαν 2,79 εκατ. ευρώ για την προμήθεια συστήματος WAM στην ΥΠΑ

«Μετακομίζει» η Προσέγγιση Αθηνών από το ΚΕΠΑΘΜ στο αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος»

30 Ιουνίου, 2022
Μεταφορική εταιρεία στην Ιταλία προσφέρει μπόνους 6.000 ευρώ για να προσελκύσει οδηγούς φορτηγών

Μεταφορική εταιρεία στην Ιταλία προσφέρει μπόνους 6.000 ευρώ για να προσελκύσει οδηγούς φορτηγών

4 Ιουλίου, 2022
Αθάνατη Ελλάδα. Δυο φορές, σε 1 εβδομάδα, εγκαινιάστηκε το αεροδρόμιο της Πάρου

Παραχωρούνται “πακέτο” τα 22 κρατικά περιφερειακά αεροδρόμια. Δηλώσεις Γ. Δημητριάδη (Υπερταμείο)

30 Ιουνίου, 2022

Απεργιακές κινητοποιήσεις (στάσεις εργασίας, 24ωρες απεργίες), τον Ιούλιο, στον ΟΑΣΘ

4 Ιουλίου, 2022

Στα 42 έτη το ανώτατο όριο ηλικίας διορισμού για συγκεκριμένες ειδικότητες στον ΟΣΕ

30 Ιουνίου, 2022
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Επανακυκλοφορούν αμαξοστοιχίες στο τμήμα Αθήνα – Καλαμπάκα την περίοδο του Πάσχα

ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Τροποποίηση δρομολογίων, από 1η Ιουλίου, στο τμήμα Λάρισα – Θεσσαλονίκη

29 Ιουνίου, 2022

Κατατέθηκε και ψηφίστηκε τροπολογία για τα επιδόματα των Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας

29 Ιουνίου, 2022
Με στάσεις εργασίας στις 5/3 και 24ωρη απεργία στις 6/3 «απαντούν» οι σιδηροδρομικοί στην ιδιωτικοποίηση της ΕΕΣΣΤΥ

24ωρη απεργία κήρυξε ο Πανελλήνιος Σύλλογος Τηλεπικοινωνιακών (AFISO) ΥΠΑ για τις 11 Ιουλίου

30 Ιουνίου, 2022

Στον σταθμό «Νομισματοκοπείο» η νέα αφετηρία των ΚΤΕΛ Αττικής για Ραφήνα, Νέα Μάκρη, Μαραθώνα, Μαρκόπουλο, Λαύριο

10
Από 200 – 600 εκατ. ετησίως οι απώλειες εσόδων από το λαθρεμπόριο καυσίμων

Στα 80 ευρώ η επιδότηση καυσίμων (Fuel Pass) για το τρίμηνο Ιούλιος – Σεπτέμβριος, στα 100 ευρώ στα νησιά

1

Διαθέσιμα στα κινητά, από τον προσεχή Ιούλιο, τα διπλώματα οδήγησης

1
Στα φορτηγά πλοία επεκτείνει τις δραστηριότητές του ο Πάρις Κασιδόκωστας – Λάτσης

«Έτοιμη» η ελληνική ναυτιλία για τη μεταφορά σιτηρών και ενέργειας από την Ουκρανία

5 Ιουλίου, 2022
Το πάθημα έγινε μάθημα. Σε επιφυλακή ο σιδηρόδρομος, τα έκτακτα μέτρα

Δήλωση Ν. Παππά σχετικά με την κατάθεση του νομοσχεδίου για τις άγονες σιδηροδρομικές γραμμές

5 Ιουλίου, 2022

Ψηφιακές υπηρεσίες: Νέοι κανόνες για πιο ασφαλές και ανοικτό διαδίκτυο

5 Ιουλίου, 2022
Εκστρατεία ενημέρωσης του επιβατικού κοινού στο λιμάνι του Πειραιά

Κάλεσμα Γ. Πλακιωτάκη στους επιβάτες των πλοίων να φορούν μάσκα

5 Ιουλίου, 2022
Η ελληνική ναυτιλία από τις σημαντικότερες αγορές ανάπτυξης δραστηριοτήτων της WSM

Η ελληνική ναυτιλία από τις σημαντικότερες αγορές ανάπτυξης δραστηριοτήτων της WSM

5 Ιουλίου, 2022
Ο Αν. Δημητριάδης νέος πρόεδρος της Ένωσης Εταιρειών Leasing

Το 55% των sites μεσιτείας για ενοικίαση αυτοκινήτου παραβιάζουν την Ευρωπαϊκή νομοθεσία

5 Ιουλίου, 2022
Εγκρίθηκε το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ψηφιακός Μετασχηματισμός» 2021-2027

Εγκρίθηκε το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ψηφιακός Μετασχηματισμός» 2021-2027

5 Ιουλίου, 2022
Επαναδημοπρατήθηκε ο διαγωνισμός για την προμήθεια 25 συρμών Τραμ, ύψους 64,25 εκατ.

Παραδίδεται 5 μήνες νωρίτερα η παράκαμψη Αμφιλοχίας. Θα προχωρήσει η υποθαλάσσια ζεύξη της Λευκάδας

5 Ιουλίου, 2022

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα

    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.

    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ