• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Παρασκευή, 24 Μαρτίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    MMM

    Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις σε τραμ και μετρό στις 25 Μαρτίου

    24 Μαρτίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Απαγορεύθηκε η κυκλοφορία φορτηγών την περίοδο εορτασμού της 25ης Μαρτίου

    24 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Αυστηρότερες οι ποινές για την κλοπή – κλεπταποδοχή σιδηροδρομικού υλικού. Με ισόβια, αν η πράξη έχει ως αποτέλεσμα τον θάνατο άλλου

    24 Μαρτίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Φυλάκιση μέχρι 10 έτη για επικίνδυνη οδήγηση (υπερβολική ταχύτητα, ΛΕΑ)

    24 Μαρτίου, 2023
    MMM

    Η καινοτομία στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς: Το έργο BeOnBoard

    24 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Στην ανάκληση του πιστοποιητικού «Υπεύθυνου για τη Συντήρηση Φορέα» της ΤΡΑΙΝΟΣΕ προχώρησε η ΡΑΣ

    24 Μαρτίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    MMM

    Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις σε τραμ και μετρό στις 25 Μαρτίου

    24 Μαρτίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Απαγορεύθηκε η κυκλοφορία φορτηγών την περίοδο εορτασμού της 25ης Μαρτίου

    24 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Αυστηρότερες οι ποινές για την κλοπή – κλεπταποδοχή σιδηροδρομικού υλικού. Με ισόβια, αν η πράξη έχει ως αποτέλεσμα τον θάνατο άλλου

    24 Μαρτίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Φυλάκιση μέχρι 10 έτη για επικίνδυνη οδήγηση (υπερβολική ταχύτητα, ΛΕΑ)

    24 Μαρτίου, 2023
    MMM

    Η καινοτομία στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς: Το έργο BeOnBoard

    24 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Στην ανάκληση του πιστοποιητικού «Υπεύθυνου για τη Συντήρηση Φορέα» της ΤΡΑΙΝΟΣΕ προχώρησε η ΡΑΣ

    24 Μαρτίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

«Η Ελλάδα έχει αγκαλιάσει το Blue Growth και στηρίζει πλήρως την Ευρωπαϊκή Πράσινη Συμφωνία», υποστήριξε ο Γ. Πλακιωτάκης

ffotinos by ffotinos
2 Οκτωβρίου, 2020
στο ΝΑΥΤΙΛΙΑ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

«Η ναυτιλία ήταν από τις πρώτες βιομηχανίες σε παγκόσμιο επίπεδο που ανέλαβε πρωτοβουλίες το 2011 μέσα από ένα παγκόσμιο ρυθμιστικό πλαίσιο των εκπομπών του διοξειδίου του άνθρακα», τόνισε ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής κ. Γιάννης Πλακιωτάκης, μιλώντας στο συνέδριο του Economist με θέμα την βιώσιμη ανάπτυξη και την αειφορία.

«Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή», συνέχισε, «βασίζεται στη διεθνή ναυτιλία για περισσότερο από το 75% του εξωτερικού της εμπορίου και 32% για το ενδοκοινοτικό εμπόριο.

Πρέπει να τονιστεί ότι ο απαραίτητος ρόλος του ναυτιλιακού τομέα φάνηκε ιδιαίτερα κατά τη διάρκεια της κρίσης COVID-19, καθώς η βιομηχανία συνέχισε να παρέχει ιατρικά εφόδια και άλλα βασικά αγαθά παρά τις τεράστιες δυσκολίες που αντιμετώπισε και συνεχίζει να βιώνει».

«Η ναυτιλία είναι ήδη, μακράν, η πιο αποτελεσματική μορφή εμπορικής μεταφοράς όσον αφορά τις εκπομπές CO2 ανά τόνο-μίλι φορτίου που μεταφέρεται.

Χαρακτηριστικά, μεταφέρει περίπου το 90% των παγκόσμιων εμπορευματικών μεταφορών και αντιπροσωπεύει λιγότερο από το 3% των παγκόσμιων εκπομπών CO2», τόνισε.

Επίσης, ο κ. Πλακιωτάκης αναφέρθηκε στις βασικές προτεραιότητες για το Blue Growth, αλλά και στα βασικά εμπόδια για την προώθηση της ατζέντας της αειφορίας στο πλαίσιο της Ναυτιλίας:

«Η ναυτιλία είναι μια διεθνής βιομηχανία και επομένως απαιτούνται διεθνείς λύσεις και κανονισμοί. Κι αυτό δεν πρέπει να το ξεχνάμε όταν οι ρυθμιστικές αρχές και οι υπεύθυνοι χάραξης πολιτικής εφαρμόζουν σχετικές περιβαλλοντικές φιλοδοξίες. Η περιφερειοποίηση και ο μονομερισμός είναι και οι δύο εχθροί των αποτελεσματικών και βιώσιμων περιβαλλοντικών μέτρων.

Για τη ναυτιλία, ο μόνος πραγματικά βιώσιμος δρόμος προς τα εμπρός τόσο για το περιβάλλον όσο και για τον τομέα είναι μέσω του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (ΙΜΟ)», σχολίασε ο κ. Πλακιωτάκης και συνέχισε:

«Τα κύρια εμπόδια στην προώθηση της ατζέντας της αειφορίας είναι η υιοθέτηση μη ρεαλιστικών φιλοδοξιών και ανεφάρμοστων στόχων και μέτρων. Η ναυτιλιακή βιομηχανία εξαρτάται από πολλούς παράγοντες για τη μείωση του περιβαλλοντικού της αποτυπώματος, όπως ναυπηγεία, κατασκευαστές κινητήρων, ναυλωτές, προμηθευτές καυσίμων, διυλιστήρια, λιμάνια κ.λπ.

Επομένως, η συνεισφορά τους και οι σχετικές επενδύσεις είναι απολύτως απαραίτητες για την επίτευξη της Blue Growth. Αυτό είναι κάτι που πρέπει να αναγνωριστεί σαφώς από τους υπεύθυνους χάραξης πολιτικής».

Ο κ. Πλακιωτάκης, σημείωσε ότι «για να καταφέρουμε το Blue Growth, η έρευνα και ανάπτυξη είναι καθοριστικής σημασίας για την εύρεση και την υποστήριξη των καταλληλότερων λύσεων για τη Ναυτιλία και το περιβάλλον. Αυτό περιλαμβάνει την εισαγωγή εναλλακτικών καυσίμων και, εάν απαιτείται, σχετικής υποδομής.

Ωστόσο, τα εμπόδια στην αγορά, όπως η ασφάλεια των εναλλακτικών καυσίμων, η ενεργειακή πυκνότητα και η παγκόσμια διαθεσιμότητα, πρέπει να αντιμετωπιστούν αποτελεσματικά και να διευθετηθούν πολύ πριν από την εμπορική τους εισαγωγή.

Εάν αυτό δεν συμβεί, κινδυνεύουμε να επαναλάβουμε τα ίδια προβλήματα που σχετίζονται με την παράδοση, τη χρήση και την αποθήκευση καυσίμων πλοίων χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο, τα οποία αντιμετωπίζουν τα πλοία από την 1.1.2020».

Τέλος, σχετικά με την ατζέντα της αειφορίας, ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής κ. Πλακιωτάκης, τόνισε: «Για να προχωρήσει η ατζέντα της αειφορίας, εμείς οι υπεύθυνοι χάραξης πολιτικής πρέπει να έχουμε κατά νου τους τρεις πυλώνες: Το περιβάλλον, τον κοινωνικό αλλά και τον οικονομικό πυλώνα της βιώσιμης ανάπτυξης.

Εάν επιλέξουμε να αγνοήσουμε ένα, ας πούμε το οικονομικό, ενάντια στο άλλο, δηλαδή το περιβάλλον, τότε κινδυνεύουμε να χάσουμε έναν από τους πιο στρατηγικούς και ζωτικούς βιομηχανικούς τομείς μας, τη ναυτιλία. Δεν πρέπει να επιτρέψουμε να συμβεί αυτό».

Tags:IMOΓΙΑΝΝΗΣ ΠΛΑΚΙΩΤΑΚΗΣΠΟΝΤΟΠΟΡΟΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΡΥΠΟΙ

Σχετικά Άρθρα

ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Στο Ευρωκοινοβούλιο το νέο σύστημα εμπορίας ρύπων της ΕΕ στη ναυτιλία

13 Μαρτίου, 2023
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

ΕΚ: Μηδενικές εκπομπές για τα νέα επιβατικά και ελαφρά επαγγελματικά οχήματα από το 2035

14 Φεβρουαρίου, 2023
ΓΝΩΜΗ

Πράσινες πολιτικές στη ναυτιλία: Να γίνουμε disruptors για να διατηρήσουμε την ελληνική κυριαρχία

13 Φεβρουαρίου, 2023
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Η ομιλία (με πολλά μηνύματα) της προέδρου της ΕΕΕ, Μελίνας Τραυλού στην ετήσια γενική συνέλευση

9 Φεβρουαρίου, 2023
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Ψηφίσθηκε από τη Βουλή ο νέος Κώδικας Ιδιωτικού Ναυτικού Δικαίου, εκσυγχρονίζεται το ρυθμιστικό ναυτιλιακό πλαίσιο

9 Φεβρουαρίου, 2023
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Έλ. Κουντουρά: Όχι σε καθυστερήσεις στην επίτευξη παγκόσμιας συμφωνίας για τη μείωση αερίων θερμοκηπίου από τη ναυτιλία

3 Φεβρουαρίου, 2023
Επόμενο άρθρο
OLP, TEKAL, 2OCT2017

Αποδίδει «καρπούς» η συνεργασία ΟΛΠ – ΣΕΠ για τον προβλήτα Ι: Αύξηση «κουτιών» 44,9% και εσόδων 17,8% στο 6μηνο

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Αυτά τα δρομολόγια θα διεξαχθούν αύριο (22/3), κυρίως ο Προαστιακός Αθήνας και Πάτρας

21 Μαρτίου, 2023

Χωρίς ταξί η Αθήνα την Πέμπτη 23 Μαρτίου. Απεργία του ΣΑΤΑ

22 Μαρτίου, 2023

Αναστέλλεται, εκ νέου, η διεξαγωγή εμπορευματικών δρομολογίων της Hellenic Train. Η επιστολή προς τους πελάτες

21 Μαρτίου, 2023

Νέα εμπλοκή με τα εμπορευματικά δρομολόγια της Hellenic Train από Θεσσαλονίκη προς Ειδομένη. Κανονικά της RCLG

23 Μαρτίου, 2023

Ξεκίνησαν τα εμπορευματικά δρομολόγια της RCLG από Θεσσαλονίκη (φωτο). Για τον Πειραιά, σε συζητήσεις ΟΣΕ – Hellenic Train

22 Μαρτίου, 2023

Π. Δεμέστιχας, WINGS: Η τεχνολογία αλλάζει το τοπίο στις εμπορευματικές μεταφορές και τις σύγχρονες αποθήκες

21 Μαρτίου, 2023

Προειδοποιητική στάση εργασίας στο μετρό την Παρασκευή 24 Μαρτίου, από τις 21.00, κήρυξε το ΣΕΛΜΑ

23 Μαρτίου, 2023

Ιω. Τσιαπαρίκου, πρόεδρος ΡΑΣ: «Βρίσκεται σε εξέλιξη συντονισμένη Δολοφονία Χαρακτήρα στο πρόσωπό μου»

19 Μαρτίου, 2023
???????????????????

AEGEAN: Παραλαμβάνει φέτος 9 Airbus neo. «Σταθμεύει» 6-7 αεροσκάφη για τυχόν αντιμετώπιση καθυστερήσεων

2

Οι μεταφορές στο επίκεντρο: Επισκόπηση των μέτρων ασφαλείας σε αερομεταφορές, ακτοπλοΐα, ΜΜΜ, κ.ά.

2

Επίθεση δέχτηκαν τα γραφεία της Hellenic Train (video)

1

Την παραίτησή του υπέβαλε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής

1

Ελ. Κουντουρά: Το σύστημα ETCS θα έπρεπε να λειτουργεί από το 2020 στον άξονα Αθήνα – Θεσ/νίκη – Ειδομένη

1

Αυτά είναι τα 3 μέλη της Ειδικής Επιτροπής για το σιδηροδρομικό δυστύχημα. Μεταξύ αυτών ο πρώην Δ.Σ. της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

1

Στα γραφεία του ΟΣΕ η Τροχαία Λάρισας, συνελέγησαν έγγραφα και ντοκουμέντα που αφορούν το σιδηροδρομικό δυστύχημα

1

Αποχώρησε ο Θανάσης Ζηλιασκόπουλος από την Επιτροπή Διερεύνησης του δυστυχήματος. Η δήλωσή του

1

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις σε τραμ και μετρό στις 25 Μαρτίου

24 Μαρτίου, 2023

Απαγορεύθηκε η κυκλοφορία φορτηγών την περίοδο εορτασμού της 25ης Μαρτίου

24 Μαρτίου, 2023

Αυστηρότερες οι ποινές για την κλοπή – κλεπταποδοχή σιδηροδρομικού υλικού. Με ισόβια, αν η πράξη έχει ως αποτέλεσμα τον θάνατο άλλου

24 Μαρτίου, 2023

Φυλάκιση μέχρι 10 έτη για επικίνδυνη οδήγηση (υπερβολική ταχύτητα, ΛΕΑ)

24 Μαρτίου, 2023

Η καινοτομία στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς: Το έργο BeOnBoard

24 Μαρτίου, 2023

Στην ανάκληση του πιστοποιητικού «Υπεύθυνου για τη Συντήρηση Φορέα» της ΤΡΑΙΝΟΣΕ προχώρησε η ΡΑΣ

24 Μαρτίου, 2023

Η Intrakat «δεν το βάζει κάτω». Νέα προσέγγιση για την εξαγορά της ΑΚΤΩΡ

24 Μαρτίου, 2023

Κατατέθηκε στη Βουλή το νομοσχέδιο για τα μέτρα στήριξης συγγενών θυμάτων του σιδηροδρομικού δυστυχήματος

24 Μαρτίου, 2023

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ