Παρασκευή, 8 Δεκεμβρίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Λιγότερα ατυχήματα από το άνοιγμα μιας πόρτας με το σύστημα Exit Warning της Ford (video)

    8 Δεκεμβρίου, 2023
    MMM

    Χρ. Αλεξοπούλου: Η στρατηγική για βελτίωση της εξυπηρέτησης πολιτών σε συγκοινωνίες και μεταφορές

    8 Δεκεμβρίου, 2023
    MMM

    10 νέα ηλεκτρικά αστικά λεωφορεία 6 μ. της King Long παρέλαβε η Α. Νίκας ΑΕ (pics)

    8 Δεκεμβρίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    «Εικονική πραγματικότητα ο ΒΟΑΚ», σύμφωνα με τον Χ. Μαμουλάκη του ΣΥΡΙΖΑ

    8 Δεκεμβρίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Μόλις το 16% των μετάλλων για την κατασκευή μπαταριών έχουν εξασφαλίσει οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες

    8 Δεκεμβρίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Συμφωνία FSI – ΕΤΕπ για “πράσινο” ομόλογο 500 εκατ. ευρώ, αφορά την αγορά 102 ηλεκτρικών τρένων

    8 Δεκεμβρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Λιγότερα ατυχήματα από το άνοιγμα μιας πόρτας με το σύστημα Exit Warning της Ford (video)

    8 Δεκεμβρίου, 2023
    MMM

    Χρ. Αλεξοπούλου: Η στρατηγική για βελτίωση της εξυπηρέτησης πολιτών σε συγκοινωνίες και μεταφορές

    8 Δεκεμβρίου, 2023
    MMM

    10 νέα ηλεκτρικά αστικά λεωφορεία 6 μ. της King Long παρέλαβε η Α. Νίκας ΑΕ (pics)

    8 Δεκεμβρίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    «Εικονική πραγματικότητα ο ΒΟΑΚ», σύμφωνα με τον Χ. Μαμουλάκη του ΣΥΡΙΖΑ

    8 Δεκεμβρίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Μόλις το 16% των μετάλλων για την κατασκευή μπαταριών έχουν εξασφαλίσει οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες

    8 Δεκεμβρίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Συμφωνία FSI – ΕΤΕπ για “πράσινο” ομόλογο 500 εκατ. ευρώ, αφορά την αγορά 102 ηλεκτρικών τρένων

    8 Δεκεμβρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Ιάπωνες, Φιλιππινέζοι, Δανοί, Άραβες και Γερμανοί δείχνουν «ζεστοί» για τον ΟΛΘ

vvegiazi by vvegiazi
16 Σεπτεμβρίου, 2016
στο ΝΑΥΤΙΛΙΑ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Το μεγάλο στοίχημα του ΤΑΙΠΕΔ, στη λιμενική βιομηχανία, αποτελεί η αποκρατικοποίηση του ΟΛΘ.

Μετά την πώληση του 51% + 16% του ΟΛΠ στην κινεζική Cosco, ακολουθεί η αντίστοιχη διαδικασία για τον ΟΛΘ, με τις δεσμευτικές προσφορές να έχουν μετατεθεί στα τέλη του έτους.

Στόχος του ΤΑΙΠΕΔ αποτελεί η υλοποίηση «εσωτερικού ανταγωνισμού» μεταξύ ΟΛΠ και ΟΛΘ, δηλαδή η διαχείρισή τους από διαφορετικό πάροχο. Αυτό θα συμβεί, εφόσον κατατεθεί δεσμευτικό ενδιαφέρον για το λιμάνι της Θεσσαλονίκης.

Σύμφωνα με τις υπάρχουσες ενδείξεις, 5 σχήματα δείχνουν «ζεστά» για τον ΟΛΘ. Αυτά είναι:

η ιαπωνική Mitsui, η ΑΡΜ Terminals (θυγατρική της δανέζικης Maersk), η Ρ&Ο (θυγατρική της Dubai Port World), η ICTS από τις Φιλιππίνες και το γερμανικό επενδυτικού fund της Deutsche Invest, στο οποίο ακούγεται ότι ποσοστό έχει ο Ιβάν Σαββίδης του ΠΑΟΚ.

Όπως μετέδωσαν τοπικά μέσα ενημέρωσης, την περασμένη Παρασκευή, τον ΟΛΘ, επισκέφθηκε ο Ιάπωνας πρεσβευτής στην Ελλάδα, υπογραμμίζοντας το ενδιαφέρον της ιαπωνικής εταιρείας Mitsui, που μετέχει στο διαγωνισμό.

Αντιθέτως, η τουρκική Yilport Holdings, η ελβετική Duferco και οι Ρωσικοί Σιδηρόδρομοι με τη ΓΕΚ Τέρνα, που είχαν εκδηλώσει ενδιαφέρον στην α’ φάση του διαγωνισμού, φαίνεται ότι τα… παράτησαν.

Οι ιδιώτες καλούνται να πραγματοποιήσουν επενδύσεις, τουλάχιστον 180 εκατ., το διάστημα  2017-2021, όπως ανέφερε στη ΔΕΘ ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας, σημειώνοντας ότι «η επένδυση στο Λιμάνι της Θεσσαλονίκης είναι η μεγαλύτερη αναπτυξιακή επένδυση στη Βόρεια Ελλάδα με στόχο τη μετατροπή του από μικρό περιφερειακό λιμένα, σε σημαντικό Λιμένα – Πύλη για τα Βαλκάνια και τη Νοτιοανατολική Ευρώπη».

Το ενδιαφέρον εντοπίζεται, εφόσον κατατεθούν προσφορές, στο τελικό τίμημα. Ο ΟΛΘ, εάν και με έσοδα μόλις 50,1 εκατ., είχε πέρσι καθαρά κέρδη 18 εκατ., αρκετά περισσότερα από τον ΟΛΠ (8,3 εκατ.), ενώ η σημερινή του κεφαλαιοποίηση ανέρχεται στα 186 εκατ., έναντι 300 εκατ. του ΟΛΠ.

Φ. Φωτ.  

Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Youtube
Tags:ΟΛΘ

Σχετικά Άρθρα

ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Συνάντηση του βουλευτή της ΝΔ Στ. Σιμόπουλου με τον πρόεδρο του ΟΛΘ Αθ. Λιάγκο

27 Νοεμβρίου, 2023
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Οι εξελίξεις στο επενδυτικό πλάνο του ΟΛΘ στο Συμβούλιο Χρηστών Λιμένος Θεσσαλονίκης

22 Νοεμβρίου, 2023
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Σημαντική στιγμή για τον ΟΛΘ: Εγκαινιάστηκε ο νέος σταθμός κρουαζιέρας «Μέγας Αλέξανδρος». Οι δηλώσεις

16 Νοεμβρίου, 2023
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

«Δεν δημιουργεί καθυστέρηση η επαναπροκήρυξη του διαγωνισμού για τον προβλήτα 6», υποστηρίζει ο ΟΛΘ

15 Νοεμβρίου, 2023
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Σε επαναπροκήρυξη του διαγωνισμού για την επέκταση του προβλήτα 6 προχωρά ο ΟΛΘ

13 Νοεμβρίου, 2023
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Ερώτηση Χάρη Μαμουλάκη: Πότε θα ολοκληρωθεί η οδική και σιδηροδρομική σύνδεση του ΟΛΘ;

13 Νοεμβρίου, 2023
Επόμενο άρθρο

H κατάρρευση της Hanjin Shipping (7η στους liners) θυμίζει Lehman Brothers

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
³P

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στο κέντρο της Αθήνας στις 6/12, κλειστοί οι σταθμοί «Πανεπιστήμιο», «Μοναστηράκι»

5 Δεκεμβρίου, 2023

«Αγώνας δρόμου» στον ΟΣΕ για να επανεκκινήσουν τα τρένα στο Αθήνα – Θεσσαλονίκη τον Δεκέμβριο

4 Δεκεμβρίου, 2023

Επαναλαμβανόμενες απεργιακές κινητοποιήσεις από τη Δευτέρα 4 Δεκεμβρίου αποφάσισαν οι ιδιοκτήτες ταξί (ΠΟΕΙΑΤΑ)

1 Δεκεμβρίου, 2023

Θα κυκλοφορούν τη Δευτέρα 4 Δεκεμβρίου τα ταξί της Αττικής. 48ωρη απεργία στις 5 και 6 Δεκεμβρίου

3 Δεκεμβρίου, 2023

Τροπολογία για τη διασφάλιση της συνεχούς παροχής επιβατικών μεταφορών στην περιοχή αρμοδιότητας ΟΑΣΑ

6 Δεκεμβρίου, 2023

Προς παράταση του ορίου ηλικίας απόσυρσης λεωφορείων ΚΤΕΛ και ταξί

4 Δεκεμβρίου, 2023

Ενέργειες του υπουργείου Μεταφορών για την τροποποίηση των υπερωριών του προσωπικού της ΥΠΑ

2 Δεκεμβρίου, 2023

Έχει σήμα στο μετρό της Αθήνας; Το χρονοδιάγραμμα για την εγκατάσταση δικτύου 5G

7 Δεκεμβρίου, 2023

Hellenic Train: Έχει λάβει δάνεια 68 εκατ. από τη μητρική Trenitalia, στα 114 εκατ. οι απαιτήσεις από δημόσιο και προμηθευτές

1

Προς παράταση του ορίου ηλικίας απόσυρσης λεωφορείων ΚΤΕΛ και ταξί

1

Έχει σήμα στο μετρό της Αθήνας; Το χρονοδιάγραμμα για την εγκατάσταση δικτύου 5G

1

Λιγότερα ατυχήματα από το άνοιγμα μιας πόρτας με το σύστημα Exit Warning της Ford (video)

8 Δεκεμβρίου, 2023

Χρ. Αλεξοπούλου: Η στρατηγική για βελτίωση της εξυπηρέτησης πολιτών σε συγκοινωνίες και μεταφορές

8 Δεκεμβρίου, 2023

10 νέα ηλεκτρικά αστικά λεωφορεία 6 μ. της King Long παρέλαβε η Α. Νίκας ΑΕ (pics)

8 Δεκεμβρίου, 2023

«Εικονική πραγματικότητα ο ΒΟΑΚ», σύμφωνα με τον Χ. Μαμουλάκη του ΣΥΡΙΖΑ

8 Δεκεμβρίου, 2023

Μόλις το 16% των μετάλλων για την κατασκευή μπαταριών έχουν εξασφαλίσει οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες

8 Δεκεμβρίου, 2023

Συμφωνία FSI – ΕΤΕπ για “πράσινο” ομόλογο 500 εκατ. ευρώ, αφορά την αγορά 102 ηλεκτρικών τρένων

8 Δεκεμβρίου, 2023

Η Maersk δρομολογεί το πρώτο εμπορευματικό πλοίο μεθανόλης στην γραμμή Ασίας – Ευρώπης

8 Δεκεμβρίου, 2023

Διαγραφή από το Μητρώο Αδειών Κυκλοφορίας οχημάτων και φορτηγών ΙΧ που καταστράφηκαν στην κακοκαιρία “Elias”

8 Δεκεμβρίου, 2023

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ