Παρασκευή, 23 Μαΐου, 2025
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΟΔΙΚΕΣ

    Σε τροχιά υλοποίησης η κατασκευή υπόγειου πάρκινγκ πλησίον της Γραμμής 1 στη Νέα Ιωνία

    23 Μαΐου, 2025
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Νέα υπηρεσία τηλεφωνικών κρατήσεων από την Hellenic Train

    23 Μαΐου, 2025
    LOGISTICS

    Ενίσχυση εσόδων κατά 79% για την Premia στο α΄ τρίμηνο, οι προοπτικές για το 2025

    23 Μαΐου, 2025
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Τον Οκτώβριο, τα νεότερα σχετικά με την τυχόν απόκτηση επιπλέον ποσοστού της GLS στην ACS

    23 Μαΐου, 2025
    MMM

    Χωρίς ταξί η Αττική στις 28 και 29 Μαΐου, 48ωρη απεργία εξήγγειλε το ΣΑΤΑ

    23 Μαΐου, 2025
    ³P
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Εμπλουτίζεται το Σιδηροδρομικό Μουσείο του ΟΣΕ

    23 Μαΐου, 2025

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΟΔΙΚΕΣ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΟΔΙΚΕΣ

    Σε τροχιά υλοποίησης η κατασκευή υπόγειου πάρκινγκ πλησίον της Γραμμής 1 στη Νέα Ιωνία

    23 Μαΐου, 2025
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Νέα υπηρεσία τηλεφωνικών κρατήσεων από την Hellenic Train

    23 Μαΐου, 2025
    LOGISTICS

    Ενίσχυση εσόδων κατά 79% για την Premia στο α΄ τρίμηνο, οι προοπτικές για το 2025

    23 Μαΐου, 2025
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Τον Οκτώβριο, τα νεότερα σχετικά με την τυχόν απόκτηση επιπλέον ποσοστού της GLS στην ACS

    23 Μαΐου, 2025
    MMM

    Χωρίς ταξί η Αττική στις 28 και 29 Μαΐου, 48ωρη απεργία εξήγγειλε το ΣΑΤΑ

    23 Μαΐου, 2025
    ³P
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Εμπλουτίζεται το Σιδηροδρομικό Μουσείο του ΟΣΕ

    23 Μαΐου, 2025

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΟΔΙΚΕΣ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Μείωση 65% στις παραγγελίες νέων πλοίων το πρώτο εξάμηνο. +10% οι διαλύσεις

vvegiazi by vvegiazi
17 Αυγούστου, 2016
στο ΝΑΥΤΙΛΙΑ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Με την υπερπροσφορά τονάζ να παραμένει ένα από τα βασικά εμπόδια στην ανάκαμψη της παγκόσμιας ναυτιλίας, οι ναυτιλιακές εταιρείες συνεχίζουν να μειώνουν τις παραγγελίες τους για την κατασκευή νέων πλοίων.

Σύμφωνα με στοιχεία της VesselsValue, το πρώτο εξάμηνο του 2016 οι εφοπλιστές παρήγγειλαν 65% λιγότερα πλοία, σε σχέση με το πρώτο εξάμηνο του 2015, ενώ παράλληλα αύξησαν τις διαλύσεις κατά 10%.

Ειδικότερα, στο πρώτο μισό του τρέχοντος έτους, τα διεθνή ναυπηγεία δέχθηκαν παραγγελίες για την κατασκευή 238 πλοίων, έναντι 689 το αντίστοιχο διάστημα το 2015, ενώ την ίδια ώρα αυξήθηκε ο αριθμός των πλοίων που οδηγήθηκαν στον πυρσό της κόπης σε 428, από 388 πέρυσι.

Αισθητά μειωμένες ήταν, στο πρώτο εξάμηνο του 2016, και οι αγοραπωλησίες μεταχειρισμένων πλοίων. Όπως δείχνουν τα στοιχεία της VesselsValue, η αξία των μεταχειρισμένων πλοίων που πουλήθηκαν το πρώτο εξάμηνο του 2016 διαμορφώθηκε σε 7,1 δισ. δολάρια, όταν το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι ήταν 14,8 δισ. δολ.

Η παραπάνω εξέλιξη, όπως αναφέρουν αναλυτές της αγοράς δεν είναι τυχαία, αλλά είναι αποτέλεσμα της παρατεταμένης κρίσης που βιώνει η ποντοπόρος ναυτιλία τα τελευταία χρόνια, και ειδικά η αγορά του ξηρού φορτίου. Παράγοντες της αγοράς εκτιμούν ότι η ανάκαμψη στον κλάδο θα αργήσει, λόγω και των αβέβαιων προοπτικών της κινέζικης οικονομίας, η οποία φαίνεται να χάνει την ορμή της.

Σε πρόσφατη έρευνα που έκανε το Singapore Exchange (SGX), σχετικά με την πορεία της ναυλαγοράς, η πλειοψηφία των ερωτηθέντων εξέφρασε την ανησυχία της για το πότε θα επέλθει ισορροπία μεταξύ προσφοράς και ζήτησης, ώστε η ναυλαγορά να αρχίσει να κυμαίνεται σε υγιή αλλά και συντηρήσιμα επίπεδα.

Δήλωσαν δε ότι οι επόμενοι 18 μήνες θα είναι ιδιαίτερα «επίπονοι», μεταθέτοντας την ανάκαμψη μετά το τέλος του 2017, ενώ ελάχιστοι δήλωσαν ότι η ανάκαμψη θα λάβει χώρα πριν από το 2018. Αντίστοιχη άποψη εξέφρασε και η Moody’s Japan K.Κ., αναφέροντας ότι οι προοπτικές για την παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία τους επόμενους 12 – 18 μήνες είναι αρνητικές και επισημαίνει ότι οι ναύλοι για τα πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου παραμένουν χαμηλοί παρά το υψηλό ποσοστό των ακυρώσεων των παραγγελιών και το ρεκόρ των διαλύσεων.

Οι επιδόσεις των Ελλήνων

Οι Έλληνες εφοπλιστές εξακολουθούν να παραμένουν αρκετά δραστήριοι, καθώς γνωρίζουν πως για να παραμείνουν στην κορυφή θα πρέπει να επενδύσουν στον εκσυγχρονισμό του στόλου τους.

Μόνο πέρυσι, επένδυσαν πάνω από 12 δισ. δολάρια για την αγορά νέων και μεταχειρισμένων πλοίων, προκειμένου να παραμείνουν ανταγωνιστικοί σε ένα εξαιρετικά δυσμενές και ρευστό περιβάλλον.

Με βάση το βιβλίο παραγγελιών έως το τέλος του 2016 μένει να παραδοθεί το 56% των LPG (μεταφορά υγραερίου), το 60% των Bulker (ξηρό φορτίο), το 56% των Conteiner (εμπορευματοκιβώτια), το 75% των LNG (μεταφορά υγροποιημένου φυσικού αερίου), το 75% των Multigas, το 80% των βοηθητικών πλοίων (OSV) και το 58% των τάνκερ.

Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Youtube
Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Linkedin
Tags:BDIΕΕΕΕΛΛΗΝΟΚΤΗΤΗ ΝΑΥΤΙΛΙΑΠΟΝΤΟΠΟΡΟΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Σχετικά Άρθρασχετικά

ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Μ. Τραυλού: Ας υπερασπιστούμε την ελευθερία της ναυσιπλοΐας, οι θάλασσες πρέπει να είναι ελεύθερες και ασφαλείς

22 Μαΐου, 2025
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Ζητούμενο η επιλογή καυσίμου στην ναυτιλία, διπλασιάστηκε στην τριετία το LNG

9 Μαΐου, 2025
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Τρικυμία στη ναυτιλία από τα νέα λιμενικά τέλη των ΗΠΑ

27 Απριλίου, 2025
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Κίνα – Γαλλία – Σανγκάη: Παράδοση «γιγαντιαίου» δεξαμενόπλοιου μεταφοράς LNG

17 Απριλίου, 2025
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Συμφωνία ορόσημο για την επίτευξη μηδενικών καθαρών εκπομπών από την παγκόσμια ναυτιλία έως το 2050

11 Απριλίου, 2025
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Πάνω από 100 υποτροφίες για το ακαδημαϊκό έτος 2025-2026 προσφέρει η ΕΕΕ

11 Απριλίου, 2025
Επόμενο άρθρο

Τα χαμηλά ναύλα «προσγείωσαν» τα αποτελέσματα των Maersk και Hapag-Lloyd

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Θριάσιο – Σφίγγα Βοιωτίας: Επανέρχεται στο προσκήνιο η γραμμή που θα «αλλάξει τα πάντα» στα σιδηροδρομικά εμπορεύματα

20 Μαΐου, 2025

O Αλέξανδρος Καρύδης, νέος υποδιοικητής Διαχείρισης Αερολιμένων και Υδατοδρομίων της ΥΠΑ

20 Μαΐου, 2025

Θα επενδύσουν οι Ιταλοί στον ελληνικό σιδηρόδρομο; Απαντήσεις δίνει (και) το Θριάσιο ΙΙ

19 Μαΐου, 2025

To βιογραφικό του νέου υποδιοικητή της ΥΠΑ, Αλέξανδρου Καρύδη

21 Μαΐου, 2025

Νέος πρόεδρος στην Ελληνικό Μετρό ο Χρήστος Καραδήμας. Το βιογραφικό του

21 Μαΐου, 2025

Η ΣΤΑΣΥ προχωρά σε 44 μόνιμες προσλήψεις εκδοτών και σταθμαρχών. Άνοιξαν οι αιτήσεις

19 Μαΐου, 2025

Παρουσιάζεται την Τετάρτη 21/5 στη Βουλή ο νέος πρόεδρος της Ελληνικό Μετρό, Χρήστος Καραδήμας

20 Μαΐου, 2025

Ολοκληρώθηκαν οι εκλογές στην ΠΕΠΕ. 1η η +ΣυνΕξέλιξη (157 ψήφοι), 2η η Συμμαχία Μηχανοδηγών (129 ψήφοι)

17 Μαΐου, 2025

Νέο σημείο παραλαβής Uber (Έξοδος 4, Αφίξεις) στο αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος»

1

Θριάσιο – Σφίγγα Βοιωτίας: Επανέρχεται στο προσκήνιο η γραμμή που θα «αλλάξει τα πάντα» στα σιδηροδρομικά εμπορεύματα

1

Ερώτηση ΣΥΡΙΖΑ για τις ελλείψεις προσωπικού σε Λιμενικές Αρχές της χώρας

1

Η ΕΤΕπ στηρίζει το Υπερταμείο στην ενίσχυση της ανθεκτικότητας των ελληνικών λιμένων από την κλιματική αλλαγή

0

Αύξηση 3,9% στις ταξιδιωτικές εισπράξεις το α’ δίμηνο του έτους

0

Εφαρμογή «Σινικών Τειχών» για ΕΛΛΑΚΤΩΡ και ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ αποφάσισε η Επιτροπή Ανταγωνισμού

0

Η κατάθλιψη σε οδηγούς άνω των 65 ετών αυξάνει τα ποσοστά ατυχημάτων, σύμφωνα με έρευνα

0

Σε ποιες χώρες θα αναπτυχθεί ραγδαία το ηλεκτρονικό εμπόριο; Οι εκτιμήσεις της DHL eCommerce

0

Σε τροχιά υλοποίησης η κατασκευή υπόγειου πάρκινγκ πλησίον της Γραμμής 1 στη Νέα Ιωνία

23 Μαΐου, 2025

Νέα υπηρεσία τηλεφωνικών κρατήσεων από την Hellenic Train

23 Μαΐου, 2025

Ενίσχυση εσόδων κατά 79% για την Premia στο α΄ τρίμηνο, οι προοπτικές για το 2025

23 Μαΐου, 2025

Τον Οκτώβριο, τα νεότερα σχετικά με την τυχόν απόκτηση επιπλέον ποσοστού της GLS στην ACS

23 Μαΐου, 2025

Χωρίς ταξί η Αττική στις 28 και 29 Μαΐου, 48ωρη απεργία εξήγγειλε το ΣΑΤΑ

23 Μαΐου, 2025
³P

Εμπλουτίζεται το Σιδηροδρομικό Μουσείο του ΟΣΕ

23 Μαΐου, 2025

Ο ΟΣΕΘ στο Δίκτυο φορέων POLIS, συμμετέχει στις διαβουλεύσεις των Δημόσιων Μεταφορών της ΕΕ

23 Μαΐου, 2025

Η τοποθέτηση του Χρ. Σταϊκούρα στην Επιτροπή της Βουλής για τη Σύμβαση Παραχώρησης του ΒΟΑΚ

23 Μαΐου, 2025
" "

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Powered by iservices logo

    Metaforespress
    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ
    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΟΔΙΚΕΣ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © metaforespress.gr