Τετάρτη, 6 Δεκεμβρίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Η Suzuki παρουσιάζει το ολοκαίνουργιο SWIFT

    6 Δεκεμβρίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Οι νέες τιμές διοδίων στον Αυτοκινητόδρομο Αιγαίου (Μαλιακός – Κλειδί). Αναλυτικός πίνακας

    6 Δεκεμβρίου, 2023
    LOGISTICS

    Κοινό Ψήφισμα ΟΦΑΕ – UND (Τουρκία) για διευκόλυνση των συνοριακών διελεύσεων φορτηγών στο σημείο Κήποι – Ύψαλα

    6 Δεκεμβρίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Αττική Οδός: Κλειστή η έξοδος προς Λεωφόρο Δ. Πλακεντίας, ρεύμα προς Ελευσίνα, το βράδυ στις 6/12

    6 Δεκεμβρίου, 2023
    INTERNATIONAL

    TotalEnergies and Masdar demonstrate Methanol-to-SAF pathway with successful test flight

    6 Δεκεμβρίου, 2023
    Rollverkehr
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Καθαρά κέρδη 23,3 δισ. δολ. το 2023 και 25,7 δισ. το 2024 προβλέπει για την αεροπορική βιομηχανία η IATA

    6 Δεκεμβρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Η Suzuki παρουσιάζει το ολοκαίνουργιο SWIFT

    6 Δεκεμβρίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Οι νέες τιμές διοδίων στον Αυτοκινητόδρομο Αιγαίου (Μαλιακός – Κλειδί). Αναλυτικός πίνακας

    6 Δεκεμβρίου, 2023
    LOGISTICS

    Κοινό Ψήφισμα ΟΦΑΕ – UND (Τουρκία) για διευκόλυνση των συνοριακών διελεύσεων φορτηγών στο σημείο Κήποι – Ύψαλα

    6 Δεκεμβρίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Αττική Οδός: Κλειστή η έξοδος προς Λεωφόρο Δ. Πλακεντίας, ρεύμα προς Ελευσίνα, το βράδυ στις 6/12

    6 Δεκεμβρίου, 2023
    INTERNATIONAL

    TotalEnergies and Masdar demonstrate Methanol-to-SAF pathway with successful test flight

    6 Δεκεμβρίου, 2023
    Rollverkehr
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Καθαρά κέρδη 23,3 δισ. δολ. το 2023 και 25,7 δισ. το 2024 προβλέπει για την αεροπορική βιομηχανία η IATA

    6 Δεκεμβρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Πλοηγική Υπηρεσία: Ενώ είχε οργανική σύνθεση 222 ατόμων, μειώθηκε στα 110

ffotinos by ffotinos
2 Ιανουαρίου, 2017
στο ΝΑΥΤΙΛΙΑ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Σοβαρές δυσλειτουργίες στα μεγάλα λιμάνια, με σημαντικές καθυστερήσεις στην εξυπηρέτηση των πλοίων επιφέρουν οι ελλείψεις στην πλοηγική υπηρεσία.

Του Φώτη Φωτεινού

Αρκετοί φορείς, όπως η ΔΝΕ, με σειρά επιστολών προς το υπουργείο Ναυτιλίας, έχει καταγγείλει τις ελλείψεις, με συνέπεια να ανατρέπονται οι χρονικοί προγραμματισμοί των ναυτιλιακών εταιρειών, οι οποίες αναγκάζονται σε τροποποιήσεις των προσεγγίσεων των πλοίων σε άλλα λιμάνια, δημιουργώντας, ως εκ τούτου, επιβαρύνσεις, τόσο για τις εταιρείες – μέλη, όσο και για ένα μεγάλο μέρος παράπλευρων ναυτιλιακών επιχειρήσεων.

Πρόσφατα, η έλλειψη πλοηγών απασχόλησε έντονα το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, αφού με βάση το υφιστάμενο οργανόγραμμα, οι οργανικές θέσεις πλοηγών στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης είναι έξι, ωστόσο, πριν από λίγες εβδομάδες, εξυπηρετείτο από μόλις τρεις. Προ ημερών μάλιστα, ο αριθμός αυτός μειώθηκε σε δύο, καθώς ο ένας αποσπάστηκε στο λιμάνι της Καβάλας, όπου τα τελευταία δύο χρόνια δεν υπήρχε πλοηγός.

«Από τον Ιανουάριο μέχρι τον Νοέμβριο του 2016 είχαμε 1.413 κινήσεις πλοίων στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης, δηλαδή περίπου τέσσερις ημερησίως. Αν σκεφτείτε ότι ένα μεγάλο πλοίο, όπως ένα δεξαμενόπλοιο, χρειάζονται, κατά μέσο όρο, τουλάχιστον τρεις ώρες για να δέσει σε ένα λιμάνι, καθώς για λόγους ασφαλείας δένεται μέσα στη θάλασσα και από παντού, γίνεται εμφανές ότι αυτοί οι δύο άνθρωποι, παρ’ ότι καλύπτουν το 24ωρο, δεν μπορούν να εξυπηρετήσουν την κίνηση.

Γιατί, τι θα γίνει με τα υπόλοιπα πλοία; Τι θα γίνει με τον απόπλου των πλοίων, που σημαίνει άλλες 1.413 κινήσεις; Πολύ απλά, αυτοί οι δύο πλοηγοί δεν μπορούν, όχι μόνο άδεια ή ρεπό να πάρουν, αλλά ούτε να αρρωστήσουν», δήλωσε, στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο πρόεδρος του Συλλόγου Ναυτικών Πρακτόρων Θεσσαλονίκης και της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας τους (ΟΠΝΕ), Βασίλης Καμπάκης.

Όπως σημείωσε, το κόστος σε χρήμα είναι υψηλό για τους πελάτες του λιμανιού, παρότι είναι δύσκολο να προσδιοριστεί επακριβώς, γιατί εξαρτάται από το μέγεθος του πλοίου και τις ποινές των ναυλοσυμφώνων (για ένα μεγάλο δεξαμενόπλοιο μπορεί να φτάσει τα 30.000- 80.000 ευρώ ημερησίως).

Από 222 άτομα η οργανική σύνθεση, στα 110

Η πλοηγική υπηρεσία είναι υποστελεχωμένη και, ενώ είχε οργανική σύνθεση για 222 άτομα, σήμερα έχει μειωθεί στα 110 για όλη την Ελλάδα.

Συνολικά, η υπηρεσία διαθέτει 13 οργανωμένους πλοηγικούς σταθμούς, οι οποίοι είναι στελεχωμένοι με μόνιμο ναυτικό προσωπικό, με αριθμητική δύναμη 110 ατόμων.

Μάλιστα, ο κλάδος των αρχιπλοηγών – πλοηγών περιλαμβάνει 45 θέσεις, εκ των οποίων οι περισσότερες στον Πλοηγικό Σταθμό Πειραιά.

Σαν να μην έφτανε αυτό, οι πλοηγίδες, δηλαδή τα σκάφη παρουσιάζουν συχνά προβλήματα, αφού ο στόλος είναι γηρασμένος.

Από την πλευρά του, το υπουργείο Ναυτιλίας, το οποίο παραδέχεται τις ελλείψεις σε προσωπικό και στόλο, υπογραμμίζει ότι  ότι προκηρύχτηκε γραπτός διαγωνισμός για την πλήρωση τριών κενών θέσεων πλοηγών.

Η μία αφορά τον πλοηγικό σταθμό της Θεσσαλονίκης. Με την αλλαγή του χρόνου προκύπτουν 4 κενές θέσεις πλοηγών, οι οποίες και θα προκηρυχθούν.

Επίσης, ότι ήδη εγκρίθηκε η αύξηση των οργανικών θέσεων της Πλοηγικής Υπηρεσίας και προωθείται η σχετική νομοθετική ρύθμιση. Θα προσληφθούν 44 άτομα σε διάφορες θέσεις της Πλοηγικής Υπηρεσίας. Οι 16 θέσεις αφορούν πλοηγούς.

Επειδή αυτή η διαδικασία είναι χρονοβόρα, ο Υπουργός Ναυτιλίας Παναγιώτης Κουρουμπλής ζήτησε από το Υπουργείο Διοικητικής Ανασυγκρότησης έγκριση για την πρόσληψη έκτακτου προσωπικού, με σύμβαση ορισμένου χρόνου εργασίας, οκτώ μηνών, ώστε να καλυφθούν έκτακτες ανάγκες. Από αυτές τις 39 θέσεις, οι 11 είναι πλοηγών και μία από αυτές είναι για τη Θεσσαλονίκη.

Tέλος, έχουν κινηθεί οι διαδικασίες για την προμήθεια και εγκατάσταση 10 κύριων μηχανών για τις έκτακτες ανάγκες των πλωτών μέσων του Πλοηγικού Σταθμού Πειραιά και για την ναυπήγηση 7 πλωτών μέσων, αξίας 2,5 εκατ.

Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Youtube
Tags:ΔΝΕΠΛΟΗΓΟΙΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ

Σχετικά Άρθρα

ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Συμμετοχή υπουργού Ναυτιλίας στο Συμβούλιο Υπουργών Μεταφορών της ΕΕ

5 Δεκεμβρίου, 2023
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Επανεκλογή της Ελλάδας, για δεύτερη συνεχή φορά, στην 1η θέση του Συμβουλίου του IMO

1 Δεκεμβρίου, 2023
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Υπ. Ναυτιλίας: Ολοκληρώθηκε ο διαχειριστικός έλεγχος για έργα ναυτικής εκπαίδευσης 83 εκατ. από κοινοτικούς πόρους

8 Νοεμβρίου, 2023
ΥΠΟΓΕΙΟΣ

Επίσκεψη στην Κίνα: Τρανταχτή η παρουσία του υπ. Μεταφορών, τρανταχτή η απουσία του υπ. Ναυτιλίας

6 Νοεμβρίου, 2023
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Τριμερής Ελλάδας – Κύπρου – Μάλτας για θέματα της ναυτιλίας

3 Νοεμβρίου, 2023
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Χρ. Στυλιανίδης: Να κερδίσουμε το στοίχημα της «πράσινης ναυτιλίας» με νέους χρηματοδοτικούς μηχανισμούς

1 Νοεμβρίου, 2023
Επόμενο άρθρο

2.700 πλοία ανήκουν σε γερμανικές ναυτιλιακές, μόλις τα 339 έχουν… γερμανική σημαία

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
³P

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στο κέντρο της Αθήνας στις 6/12, κλειστοί οι σταθμοί «Πανεπιστήμιο», «Μοναστηράκι»

5 Δεκεμβρίου, 2023

Επαναλαμβανόμενες απεργιακές κινητοποιήσεις από τη Δευτέρα 4 Δεκεμβρίου αποφάσισαν οι ιδιοκτήτες ταξί (ΠΟΕΙΑΤΑ)

1 Δεκεμβρίου, 2023

«Αγώνας δρόμου» στον ΟΣΕ για να επανεκκινήσουν τα τρένα στο Αθήνα – Θεσσαλονίκη τον Δεκέμβριο

4 Δεκεμβρίου, 2023

Θα κυκλοφορούν τη Δευτέρα 4 Δεκεμβρίου τα ταξί της Αττικής. 48ωρη απεργία στις 5 και 6 Δεκεμβρίου

3 Δεκεμβρίου, 2023

ΑΣΕΠ: Αναρτήθηκαν τα προσωρινά αποτελέσματα για τις 141 θέσεις στην ΥΠΑ

1 Δεκεμβρίου, 2023

Προς παράταση του ορίου ηλικίας απόσυρσης λεωφορείων ΚΤΕΛ και ταξί

4 Δεκεμβρίου, 2023

Ενέργειες του υπουργείου Μεταφορών για την τροποποίηση των υπερωριών του προσωπικού της ΥΠΑ

2 Δεκεμβρίου, 2023

Τροπολογία για τη διασφάλιση της συνεχούς παροχής επιβατικών μεταφορών στην περιοχή αρμοδιότητας ΟΑΣΑ

6 Δεκεμβρίου, 2023

Hellenic Train: Έχει λάβει δάνεια 68 εκατ. από τη μητρική Trenitalia, στα 114 εκατ. οι απαιτήσεις από δημόσιο και προμηθευτές

1

Προς παράταση του ορίου ηλικίας απόσυρσης λεωφορείων ΚΤΕΛ και ταξί

1

Η Suzuki παρουσιάζει το ολοκαίνουργιο SWIFT

6 Δεκεμβρίου, 2023

Οι νέες τιμές διοδίων στον Αυτοκινητόδρομο Αιγαίου (Μαλιακός – Κλειδί). Αναλυτικός πίνακας

6 Δεκεμβρίου, 2023

Κοινό Ψήφισμα ΟΦΑΕ – UND (Τουρκία) για διευκόλυνση των συνοριακών διελεύσεων φορτηγών στο σημείο Κήποι – Ύψαλα

6 Δεκεμβρίου, 2023

Αττική Οδός: Κλειστή η έξοδος προς Λεωφόρο Δ. Πλακεντίας, ρεύμα προς Ελευσίνα, το βράδυ στις 6/12

6 Δεκεμβρίου, 2023

TotalEnergies and Masdar demonstrate Methanol-to-SAF pathway with successful test flight

6 Δεκεμβρίου, 2023
Rollverkehr

Καθαρά κέρδη 23,3 δισ. δολ. το 2023 και 25,7 δισ. το 2024 προβλέπει για την αεροπορική βιομηχανία η IATA

6 Δεκεμβρίου, 2023

Αντιπροσωπεία του ΣΑΤΑ συναντήθηκε με τον γ.γ. του ΚΚΕ, Δ. Κουτσούμπα

6 Δεκεμβρίου, 2023
Man accepting regional delivery on farm.

Αλλαγές στη συχνότητα παράδοσης ταχυδρομείου και αναδιάταξη δικτύου στην Australia Post

6 Δεκεμβρίου, 2023

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ