• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Τετάρτη, 25 Μαΐου, 2022
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    MMM

    Στάση εργασίας στον ΟΑΣΘ, στις 26 Μαΐου, από τις 10 το πρωί ως τις 2 το μεσημέρι

    25 Μαΐου, 2022
    «asθenis»: Η είσοδος του SpiritWorld Group στον τομέα της υγείας
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    «asθenis»: Η είσοδος του SpiritWorld Group στον τομέα της υγείας

    25 Μαΐου, 2022
    Η ανεπίσημη «πρώτη» του νέου Διευθύνοντος Συμβούλου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ
    INTERNATIONAL

    FS Italiane, the new institutional campaign -“Un tempo nuovo”- kicks off

    25 Μαΐου, 2022
    Προσπάθειες του υπουργείου Τουρισμού για απευθείας αεροπορική σύνδεση Σεούλ-Αθήνας. Επαφές με την Korean Air
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Επανέναρξη των απευθείας πτήσεων charter Σεούλ – Αθήνα τον προσεχή Σεπτέμβριο και Οκτώβριο

    25 Μαΐου, 2022
    Zela Jet και OysterJets συνεργάζονται για πτήσεις με ιδιωτικά τζετ στην Ελλάδα
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Zela Jet και OysterJets συνεργάζονται για πτήσεις με ιδιωτικά τζετ στην Ελλάδα

    25 Μαΐου, 2022
    Την ανακατασκευή του Πύργου του Πειραιά ανέλαβε η ΤΕΡΝΑ
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Διαχειριστής Έργων LEED υψηλής ποιότητας ανακηρύχθηκε η DIMAND

    25 Μαΐου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    MMM

    Στάση εργασίας στον ΟΑΣΘ, στις 26 Μαΐου, από τις 10 το πρωί ως τις 2 το μεσημέρι

    25 Μαΐου, 2022
    «asθenis»: Η είσοδος του SpiritWorld Group στον τομέα της υγείας
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    «asθenis»: Η είσοδος του SpiritWorld Group στον τομέα της υγείας

    25 Μαΐου, 2022
    Η ανεπίσημη «πρώτη» του νέου Διευθύνοντος Συμβούλου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ
    INTERNATIONAL

    FS Italiane, the new institutional campaign -“Un tempo nuovo”- kicks off

    25 Μαΐου, 2022
    Προσπάθειες του υπουργείου Τουρισμού για απευθείας αεροπορική σύνδεση Σεούλ-Αθήνας. Επαφές με την Korean Air
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Επανέναρξη των απευθείας πτήσεων charter Σεούλ – Αθήνα τον προσεχή Σεπτέμβριο και Οκτώβριο

    25 Μαΐου, 2022
    Zela Jet και OysterJets συνεργάζονται για πτήσεις με ιδιωτικά τζετ στην Ελλάδα
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Zela Jet και OysterJets συνεργάζονται για πτήσεις με ιδιωτικά τζετ στην Ελλάδα

    25 Μαΐου, 2022
    Την ανακατασκευή του Πύργου του Πειραιά ανέλαβε η ΤΕΡΝΑ
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Διαχειριστής Έργων LEED υψηλής ποιότητας ανακηρύχθηκε η DIMAND

    25 Μαΐου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Γιατί είναι υψηλό το κόστος μεταφοράς ενός εμπορευματοκιβωτίου μεταξύ Ασίας – Ελλάδας

ffotinos by ffotinos
17 Μαρτίου, 2021
στο LOGISTICS, ΝΑΥΤΙΛΙΑ
0
Οι εξαγωγές πέφτουν, αλλά όχι δραματικά. Η ανάλυση του υπ. Εξωτερικών
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Πολλαπλάσιο είναι πλέον το κόστος μεταφορά ενός εμπορευματοκιβωτίου με προϊόντα μεταξύ Ελλάδας και Ασίας, εν μέσω Covid-19, με την τιμή του να έχει φτάσει σε ορισμένες περιπτώσεις ακόμα και στα 6.500 – 7.000 δολ., έναντι 1.500 δολ. προ πανδημίας.

Σύμφωνα με το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων, η έλλειψη άδειων εμπορευματοκιβωτίων, οι μειώσεις και συγχωνεύσεις δρομολογίων ή και η μετατόπισή τους σε άλλα σημεία του χάρτη, αποτελούν -όπως επισημαίνουν φορείς της αγοράς- τους βασικούς παράγοντες, εξαιτίας των οποίων η μεταφορά προϊόντων μεταξύ Ασίας και Ελλάδας έχει εξελιχθεί σε πολύ πιο ακριβή υπόθεση.

«Ήδη από την περίοδο της οικονομικής κρίσης, πριν από την πανδημία, τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό, υπήρξε δυσπραγία στη διακίνηση φορτίων, λόγω της πτώσης του αγοραστικού ενδιαφέροντος και της μείωσης της κατανάλωσης και άρα και του μεταφορικού έργου», εξηγεί, μιλώντας στο Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων, ο Βασίλης Καμπάκης, πρόεδρος της Ομοσπονδίας Ναυτικών Πρακτόρων Ελλάδος (ΟΝΠΕ) και του Συλλόγου Ναυτικών Πρακτόρων Θεσσαλονίκης.

Όπως υποστηρίζει, αρχής γενομένης από την οικονομική κρίση του 2009, πολλές από τις γραμμές (των ναυτιλιακών εταιρειών) είχαν ήδη συμπτυχθεί, αφού έγιναν συνέργειες μεταξύ των εταιρειών για λόγους επιβίωσης.

«Εν συνεχεία, κάποιες εταιρείες στράφηκαν σε περιοχές στις οποίες θα μπορούσαν να διακινήσουν περισσότερα φορτία είτε γιατί η αγορά εκεί ήταν μεγαλύτερη είτε γιατί είχε επηρεαστεί λιγότερο από την κρίση.

Έτσι, ενώ μια εταιρεία διακινούσε “χ” κοντέινερ μέσω των ελληνικών λιμανιών, όταν μειώθηκε λόγω της κρίσης η κατανάλωση και άρα και οι εισαγωγές προϊόντων, τα πήρε και τα πήγε αλλού, εκεί που υπήρχε μεγαλύτερο μεταφορικό έργο. Ήρθε και η Covid-19 και οι μεταφορές επηρεάστηκαν κι άλλο», λέει.

Προϊόντα που έμειναν φορτωμένα στα καράβια

Κατά τον κ. Καμπάκη, γνωστοποιήθηκαν ακόμα και περιπτώσεις προϊόντων που έμειναν φορτωμένα στα βαπόρια, κρατώντας κατειλημμένα χιλιάδες κοντέινερς, γιατί λόγω της πανδημίας, που κανείς δεν την περίμενε, οι επιχειρηματίες δεν τα ξεφόρτωσαν, καθώς οι προθήκες κι οι αποθήκες τους ήταν ήδη γεμάτες -συνεπεία του γεγονότος ότι η καταναλωτική κίνηση στα φυσικά καταστήματα έπεσε κάθετα και το ηλεκτρονικό εμπόριο δεν αναπλήρωσε τις απώλειες, οι προηγούμενες παραγγελίες ουδέποτε πουλήθηκαν.

«Σήμερα πολλές εταιρείες κρατούν κάποια κενά κοντέινερ εδώ στην Ελλάδα, αλλά οι περισσότερες τα πηγαίνουν σε μεγαλύτερες αγορές» υπογραμμίζει ο κ. Καμπάκης, εξηγώντας τους λόγους για τους οποίους, κατά την εκτίμησή του, γίνονται λιγότερα δρομολόγια και άρα το κόστος των κοντέινερ ακολουθεί -λόγω έλλειψης- την ανιούσα, «με αποτέλεσμα, για να έρθει από την Ασία ένα από αυτά, να στοιχίζει σήμερα κοντά 6.500 δολ., έναντι 1.500 δολ. πριν».

Προσθέτει, παράλληλα, πως μεγάλο ρόλο στην έλλειψη εμπορευματοκιβωτίων παίζει και η Κίνα, που λόγω πανδημίας δεν μπόρεσε να διακινήσει μεγάλο όγκο προϊόντων, με αποτέλεσμα να έχει δημιουργηθεί μεγάλο στοκ, που η χώρα προσπαθεί τώρα να διοχετεύσει στα βαπόρια, για να το προωθήσει στις αγορές.

Μείωση αφίξεων 50% στο γενικό φορτίο, πτώση 30%-40% στα δρομολόγια με κοντέινερ

Στο ερώτημα ποια μείωση έχει σημειωθεί κατά τη διάρκεια της πανδημίας στα δρομολόγια των πλοίων που πρακτορεύει, ο κ. Καμπάκης επισημαίνει πως στο γενικό φορτίο σημειώνεται μείωση της τάξης του 50% στις αφίξεις, ενώ στα κοντέινερ τα δρομολόγια είναι μειωμένα κατά 30%-40%.

«Αφύσικη έξαρση στη ζήτηση για κοντέινερ» διαπιστώνει στέλεχος ναυτιλιακής

«Πελάτες που πριν την πανδημία πλήρωναν 1000 ευρώ, για να κινηθεί ένα κοντέινερ μεταξύ Ελλάδας και Κίνας, τώρα πληρώνουν πολύ παραπάνω. Γιατί; Διότι υπάρχει αφύσικη έξαρση στη ζήτηση για κοντέινερ, με αποτέλεσμα να υπάρχει έλλειψη.

Με απλά λόγια, δεν υπάρχουν άδεια εμπορευματοκιβώτια για να φορτωθούν, κι η έλλειψη οδηγεί στην αύξηση στην τιμή»: με τις φράσεις αυτές, ο Δημήτρης Αθανασίου-Λυκουρέζος, διευθυντής ναυτιλιακής εταιρείας με έδρα τον Πειραιά, περιγράφει από την πλευρά του τα αίτια, στα οποία κατά τη γνώμη του οφείλεται η μεγάλη αύξηση που σημειώνεται, αρχής γενομένης από τον Μάρτιο του 2020, στην τιμή διακίνησης ενός εμπορευματοκιβωτίου.

Ποιοι κλάδοι τροφοδοτούν, κατά τη γνώμη του, τη μεγάλη αυτή έξαρση στη ζήτηση εμπορευματοκιβωτίων εν μέσω πανδημίας; «Τρόφιμα, ηλεκτρονικά και προϊόντα τεχνολογίας, ενώ υπάρχει και μεγάλη άνοδος στα commodities. Το δε ηλεκτρονικό εμπόριο έχει αυξηθεί κατά 500%» σημειώνει και προσθέτει ότι το πρόβλημα, που εμφανίζεται εντονότερο στη διακίνηση φορτίων από την Κίνα προς την Αμερική και την Ευρώπη, έχει ενταθεί από το φθινόπωρο και μετά.

Μειώνουν ή διαλέγουν δρομολόγια

Κατά τον αντιπρόεδρο του Συνδέσμου Εξαγωγέων (ΣΕΒΕ), Παναγιώτη Χασάπη, ένας παράγοντας που έχει οδηγήσει στην αύξηση των κόμιστρων είναι η μείωση του αριθμού των δρομολογίων, για διάφορους λόγους. «Αφενός, λόγω κρουσμάτων που σημειώθηκαν σε πληρώματα, γίνονταν λιγότερα δρομολόγια.

Αφετέρου, πολλές ναυτιλιακές εταιρείες διαλέγουν τα δρομολόγιά τους, επιλέγουν να δρομολογήσουν τα καράβια τους σε πιο κοντινές αποστάσεις, π.χ., μεταξύ Ινδίας και Κίνας, αντί μεταξύ Ασίας και Ευρώπης, για τον πρόσθετο λόγο πως θέλουν να αποφύγουν τη Μεσόγειο, λόγω της έξαρσης της πειρατείας στα ανοιχτά της Αφρικής» επισημαίνει στο Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων, ενώ -σε ό,τι αφορά το κόστος διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων- προσθέτει ότι πιο «αλμυρός» βγαίνει ο λογαριασμός στα ψυχόμενα κοντέινερ, όπου από 1.800 ευρώ/κοντέινερ προπανδημικά, η «λυπητερή» ξεπερνά εσχάτως ενίοτε ακόμα και τις 7.000 ευρώ.

«Βραχνάς» η αύξηση του κόστους των πρώτων υλών

Στο μεταξύ, κατά τον κ. Χασάπη, πέραν της δυσθεώρητης αύξησης των κομίστρων, σε «βραχνά» για πολλούς Έλληνες επιχειρηματίες εξελίσσεται τους τελευταίους δύο-τρεις μήνες το κόστος των πρώτων υλών, ιδίως σε κατηγορίες προϊόντων όπως τα χημικά, ενώ διαπιστώνονται και ελλείψεις, άλλοτε πραγματικές και άλλοτε τεχνητές.

«Αυτή η αύξηση αφορά τόσο τις πρώτες ύλες per se, όσο και με παράδοση στην πόρτα του εργοστασίου, με τις δεύτερες να επιβαρύνονται επιπλέον με τα αυξημένα κόμιστρα» εξηγεί.

Ερωτηθείς πώς αντεπεξέρχονται οι εξαγωγείς ειδικά στη Βόρεια Ελλάδα, σημειώνει ότι σε αυτή την περίπτωση η κατάσταση είναι πιο ομαλή, δεδομένου ότι μεγάλο μέρος των εμπορευμάτων προς εξαγωγή διακινούνται προς την Ευρώπη οδικώς, με φορτηγά, και οι μεταφορείς σε αυτή την περίπτωση έχουν προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα, με αποτέλεσμα να μην υπάρχουν μεγάλες αρρυθμίες.

Η κατάσταση στις αερομεταφορές εμπορευμάτων μέσω Θεσσαλονίκης

Ο αντιπρόεδρος του ΣΕΒΕ σημειώνει ακόμα πως, σε ό,τι αφορά τις αερομεταφορές, η κατάσταση στα εμπορικά φορτία στη Θεσσαλονίκη είναι η εξής: «Μία μόνο εταιρεία, επειδή έχει μεγάλο αεροσκάφος, μεταφέρει εμπορεύματα χωρίς περιορισμούς, ενώ άλλες δύο μεταφέρουν μόνο έως 70 κιλά. Υπάρχουν και κάποιες εμπορικές πτήσεις, αλλά και αυτές γίνονται με πολλούς περιορισμούς».

Tags:ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΟΚΙΒΩΤΙΑΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΙΚΕΣ ΡΟΕΣΣΕΒΕΕΞΑΓΩΓΕΣ

Σχετικά Άρθρα

ΝΑΥΤΙΛΙΑ

260.000 teu εξαγώγιμου φορτίου από τη Σαγκάη θα «πνίξουν» την αγορά το καλοκαίρι. Οι εκτιμήσεις της Drewry

20 Μαΐου, 2022
Θετικές οι προοπτικές των ελληνικών εξαγωγών. H Iταλία, ο σημαντικότερος προορισμός
LOGISTICS

Όλο και πιο αναγκαία η εξωστρέφεια των ελληνικών εξαγωγών

18 Μαΐου, 2022
Μάθε που ψηφίζεις, πόσους σταυρούς βάζεις. Σε άλλο εκλογικό τμήμα οι ευρωεκλογές, σε άλλο οι δημοτικές
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Συνεχίζεται η πτώση στα εμπορευματοκιβώτια στους προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του Ικονίου: -10,5% στο 4μηνο

18 Μαΐου, 2022
Τα χαμηλά ναύλα «προσγείωσαν» τα αποτελέσματα των Maersk και Hapag-Lloyd
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Τα lockdowns στην Κίνα ενδέχεται να επιδεινώσουν τη συμφόρηση στα containers, εκτιμά η Maersk

4 Μαΐου, 2022
Εθνική Τράπεζα: Οι εξαγωγές βασικός πυλώνας της ανάκαμψης του ελληνικού ΑΕΠ στο β’ τρίμηνο
LOGISTICS

Σε ανοδική τροχιά οι εξαγωγές, σε ακόμα… πιο ανοδική εισαγωγές και εμπορικό έλλειμμα

8 Απριλίου, 2022
Ενισχύθηκαν κατά 9,6% οι ελληνικές εξαγωγές στο α’ τρίμηνο του 2021. Η πορεία ανά κλάδο
LOGISTICS

Στο +30,2% οι εξαγωγές στο α’ δίμηνο του 2022. Προβληματίζουν οι επιπτώσεις του ρωσοουκρανικού πολέμου

7 Απριλίου, 2022
Επόμενο άρθρο
Κοινή πλατφόρμα διαχείρισης – αποθήκευσης στην αγορά εφοδίων και ανταλλακτικών πλοίων από την PCDC

PCDC και Χαράλαμπος Παντολέινας (Atalanti) νικητές των ελληνικών βραβείων Logistics «Μέγας Αλέξανδρος» 2021. Ποιοι έλαβαν τιμητικούς τίτλους

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
Σημαντική εξέλιξη στην αγορά ταχυμεταφορών: Διαδικτυακές αγορές χωρίς γεωγραφικούς αποκλεισμούς αποφάσισε το Ευρωκοινοβούλιο

Οδηγούμαστε σε «καραμπόλα» στις τεχνικές βάσεις στο αεροδρόμιο της Αθήνας;

22 Μαΐου, 2022

Αυτά είναι τα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα για τις θέσεις που προκήρυξε ο ΟΣΕ

20 Μαΐου, 2022
Μήνυμα «SOS» στέλνει η IRU για τον – κατά προτεραιότητα – εμβολιασμό των οδικών μεταφορέων κατά του COVID

Η Κομισιόν ζητά από την Ελλάδα να ενισχύσει τους καθ’ οδόν ελέγχους στις οδικές μεταφορές

20 Μαΐου, 2022
Μικρή παράταση «ζωής» στα ΚΤΕΛ που λήγει το όριο ηλικίας τους

Με 52 εκατ. ευρώ ενισχύονται ΚΤΕΛ και ΚΤΕΛ ΑΕ. Το περιεχόμενο της τροπολογίας

19 Μαΐου, 2022
Η ΕΥΔΑΠ ανοίγει την «Κερκόπορτα» για τα ΕΛΤΑ;

Εθελούσια έξοδος, ΑΜΚ και Καθολική Υπηρεσία βελτίωσαν (αξιοσημείωτα) τις οικονομικές επιδόσεις των ΕΛΤΑ. Προς EBITDA 25 εκατ.

24 Μαΐου, 2022

Πρόγραμμα επιβράβευσης για τους συνεργαζόμενους οδηγούς ταξί της BEAT

20 Μαΐου, 2022
Volkswagen Commercial Vehicles και Hermes συνεργάζονται για ταχύτερη παράδοση πακέτων από τους ταχυμεταφορείς

Έκθεση για το ανθρακικό τους αποτύπωμα καλούνται να υποβάλλουν οι εταιρείες ταχυμεταφορών και logistics

19 Μαΐου, 2022

260.000 teu εξαγώγιμου φορτίου από τη Σαγκάη θα «πνίξουν» την αγορά το καλοκαίρι. Οι εκτιμήσεις της Drewry

20 Μαΐου, 2022
Μικρή παράταση «ζωής» στα ΚΤΕΛ που λήγει το όριο ηλικίας τους

Με 52 εκατ. ευρώ ενισχύονται ΚΤΕΛ και ΚΤΕΛ ΑΕ. Το περιεχόμενο της τροπολογίας

1
Πιο κοντά στις “πράσινες μεταφορές” η Ελλάδα: Εγκαινιάστηκε ο 1ος πιλοτικός σταθμός ανεφοδιασμού υδρογόνου

Πιο κοντά στις “πράσινες μεταφορές” η Ελλάδα: Εγκαινιάστηκε ο 1ος πιλοτικός σταθμός ανεφοδιασμού υδρογόνου

1
Κατατέθηκε η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για το Χανιά – Ηράκλειο του ΒΟΑΚ. Το κόστος του έργου είναι 1,32 δισ.

H «θερινή αντεπίθεση» της SKY express: Έρχονται 2 νέα Airbus Α320, η εταιρεία θα διαθέτει 21 αεροσκάφη (Airbus + ATR)

1

Στις 15 Μαΐου ξεκινούν δρομολόγια οι νέες αμαξοστοιχίες ETR 470 της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

1
Καταδικαστέα κάθε συμπεριφορά που δεν συνάδει με τις αρχές και την πολιτική μας, επισημαίνει η ΟΣΥ

Άγονο το πρώτο τμήμα (120 υβριδικά λεωφορεία) του διαγωνισμού για τα 770 λεωφορεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

1

Τα δρομολόγια ΤΡΑΙΝΟΣΕ και Προαστιακού που θα πραγματοποιηθούν την 1η Μαΐου

1

Στον σταθμό «Νομισματοκοπείο» η νέα αφετηρία των ΚΤΕΛ Αττικής για Ραφήνα, Νέα Μάκρη, Μαραθώνα, Μαρκόπουλο, Λαύριο

8

Στάση εργασίας στον ΟΑΣΘ, στις 26 Μαΐου, από τις 10 το πρωί ως τις 2 το μεσημέρι

25 Μαΐου, 2022
«asθenis»: Η είσοδος του SpiritWorld Group στον τομέα της υγείας

«asθenis»: Η είσοδος του SpiritWorld Group στον τομέα της υγείας

25 Μαΐου, 2022
Η ανεπίσημη «πρώτη» του νέου Διευθύνοντος Συμβούλου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

FS Italiane, the new institutional campaign -“Un tempo nuovo”- kicks off

25 Μαΐου, 2022
Προσπάθειες του υπουργείου Τουρισμού για απευθείας αεροπορική σύνδεση Σεούλ-Αθήνας. Επαφές με την Korean Air

Επανέναρξη των απευθείας πτήσεων charter Σεούλ – Αθήνα τον προσεχή Σεπτέμβριο και Οκτώβριο

25 Μαΐου, 2022
Zela Jet και OysterJets συνεργάζονται για πτήσεις με ιδιωτικά τζετ στην Ελλάδα

Zela Jet και OysterJets συνεργάζονται για πτήσεις με ιδιωτικά τζετ στην Ελλάδα

25 Μαΐου, 2022
Την ανακατασκευή του Πύργου του Πειραιά ανέλαβε η ΤΕΡΝΑ

Διαχειριστής Έργων LEED υψηλής ποιότητας ανακηρύχθηκε η DIMAND

25 Μαΐου, 2022
Στα 400 δις. δολ. αποτιμάται η διεθνής αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου B2C

Η ελληνική startup Valuelenz δημιουργεί τις υποδομές για το hybrid commerce

25 Μαΐου, 2022
Η χωροθέτηση των 15 νέων σταθμών της γραμμής 4 του μετρό (video). Προμήθεια 20 τρένων δίχως οδηγό

Αρχές του 2023 μπαίνει ο πρώτος “μετροπόντικας” στο εργοτάξιο της Κατεχάκη για τη Γραμμή 4 του μετρό (φωτό)

25 Μαΐου, 2022

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα

    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.

    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ