• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Σάββατο, 1 Απριλίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Τα δρομολόγια Αθήνα – Θεσσαλονίκη και Αθήνα – Καλαμπάκα προσθέτει η Hellenic Train από τις 3 Απριλίου

    31 Μαρτίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    KLM: Επεκτείνει το δίκτυό της στην Ασία, διπλασιάζοντας τον αριθμό πτήσεων

    31 Μαρτίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Παρατείνονται ως τις 13/4 οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στο ύψος του ΣΕΑ Μαλακάσας

    31 Μαρτίου, 2023
    INTERNATIONAL

    UPS invests millions in advanced training for on-the-road drivers

    31 Μαρτίου, 2023
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    Στο 11,4% η ανεργία τον περασμένο Φεβρουάριο

    31 Μαρτίου, 2023
    MMM

    Τραμ: Θα τερματίζει στη στάση «ΣΕΦ», στις 2/4, ως τις 12:30 το μεσημέρι

    31 Μαρτίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Τα δρομολόγια Αθήνα – Θεσσαλονίκη και Αθήνα – Καλαμπάκα προσθέτει η Hellenic Train από τις 3 Απριλίου

    31 Μαρτίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    KLM: Επεκτείνει το δίκτυό της στην Ασία, διπλασιάζοντας τον αριθμό πτήσεων

    31 Μαρτίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Παρατείνονται ως τις 13/4 οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στο ύψος του ΣΕΑ Μαλακάσας

    31 Μαρτίου, 2023
    INTERNATIONAL

    UPS invests millions in advanced training for on-the-road drivers

    31 Μαρτίου, 2023
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    Στο 11,4% η ανεργία τον περασμένο Φεβρουάριο

    31 Μαρτίου, 2023
    MMM

    Τραμ: Θα τερματίζει στη στάση «ΣΕΦ», στις 2/4, ως τις 12:30 το μεσημέρι

    31 Μαρτίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Πραγματοποιήθηκαν τα εγκαίνια των 3 νέων AERO Highspeed της Attica (pics)

vvegiazi by vvegiazi
9 Σεπτεμβρίου, 2022
στο ΝΑΥΤΙΛΙΑ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Η Attica Group γιόρτασε την παραλαβή των 3 υπερσύγχρονων πλοίων της, AERO Highspeed 1, AERO Highspeed 2 και AERO Highspeed 3, σε εκδήλωση εγκαινίων που πραγματοποιήθηκε στο λιμάνι του Πειραιά, με τη συμμετοχή διακεκριμένων προσκεκλημένων, εκπροσώπων Αρχών, συνεργατών και πλήθους κόσμου.

Η ημέρα αυτή είναι πολύ σημαντική για τον όμιλο Attica και για την ελληνική ακτοπλοϊκή οικογένεια, αφού τα τρία AERO Highspeed, αποτελούν τα πρώτα νεότευκτα πλοία που ήρθαν στην Ελλάδα για την εξυπηρέτηση κύριων ακτοπλοϊκών γραμμών, 10 χρόνια μετά το τελευταίο νεότευκτο πλοίο της ελληνικής ακτοπλοΐας, το Blue Star Patmos, που και πάλι η Attica Group παρέλαβε, τον Ιούνιο του 2012.

Τα τρία AERO έφθασαν από τη Νορβηγία στην Ελλάδα την 1η Αυγούστου 2022 και δρομολογήθηκαν άμεσα στις γραμμές του Αργοσαρωνικού, ανανεώνοντας σημαντικά το στόλο μας που δραστηριοποιείται σε αυτές τις γραμμές και απολαμβάνοντας ήδη την προτίμηση του επιβατικού κοινού.

Η Attica Group ήταν και εξακολουθεί να είναι ο ηγέτης στις γραμμές που δραστηριοποιείται προσφέροντας αξιόπιστες και υψηλής ποιότητας υπηρεσίες. Πάντα πρωτοπόρος στην εισαγωγή νέων και καινοτόμων σχεδίων πλοίων στα οποία ενσωματώνονται οι πλέον σύγχρονες κάθε φορά τεχνολογίες, στην Attica Group εργαστήκαμε επί δύο σχεδόν χρόνια στο concept design, προχωρώντας στη συνέχεια στην υλοποίηση ενός ανώτερου και φιλικού προς το περιβάλλον προϊόντος που αναβαθμίζει τις εγχώριες γραμμές, θέτοντας, για μία ακόμη φορά, νέα πρότυπα.

Η κατασκευή των τριών AERO έγινε στο ναυπηγείο Brødrene Aa της Νορβηγίας. Το συνολικό κόστος της επένδυσης ανήλθε σε 21 εκατ. ευρώ (7 εκατ. Ευρώ ανά πλοίο) και η χρηματοδότησή της έγινε με ίδια κεφάλαια και τραπεζικό δανεισμό προερχόμενο από τη Νορβηγική Export Finance Norway (“Eksfin”) με την εγγύηση του Norwegian Export Credit Guarantee Agency (“GIEK”) και την Alpha Bank που μας εμπιστεύτηκαν και συνέβαλαν σημαντικά στην αναπτυξιακή μας αυτή επένδυση.

Τα AERO Highspeed είναι πλοία τύπου Catamaran, τελευταίας τεχνολογίας και σύγχρονης αισθητικής, έχουν σχεδιαστεί με καινοτόμα χαρακτηριστικά που αναβαθμίζουν πλήρως τις προσφερόμενες υπηρεσίες, παρέχοντας στους πάνω από 3 εκατομμύρια επιβάτες που διακινούνται ετησίως στις γραμμές του Αργοσαρωνικού μια νέα, μοναδική ταξιδιωτική εμπειρία. Με τη δρομολόγηση των τριών αυτών πλοίων αυξήθηκε η μεταφορική ικανότητα στους προορισμούς του Αργοσαρωνικού, δημιουργώντας έτσι τις προϋποθέσεις για την περαιτέρω οικονομική ανάπτυξη των νησιών και των τοπικών κοινωνιών.

Κάθε πλοίο έχει μέγιστη ταχύτητα 32,2 κόμβων με πλήρες φορτίο, ολικό μήκος 36 μέτρα, πλάτος 9,7 μέτρα και μεταφορική ικανότητα 150 επιβατών ενώ η εσωτερική διαρρύθμιση και γενικότερα ο πρωτοποριακός σχεδιασμός τους έχει στόχο την προσφορά υψηλού επιπέδου ανέσεων και υπηρεσιών στον επιβάτη. Ενδεικτικά:

  • Άνετο ταξίδι ακόμη και σε συνθήκες υψηλού κυματισμού, το οποίο διασφαλίζουν οι καινοτομίες τόσο στη γάστρα του σκάφους, όσο και στα συστήματα πλοήγησης
  • Ευρύχωρους χώρους ενδιαίτησης επιβατών με μεγάλα παράθυρα για πλήρη θέα και άπλετο φυσικό φωτισμό
  • Αποθήκευση αποσκευών επάνω από τα καθίσματα αλλά και σε ειδικά διαμορφωμένους χώρους
  • Ειδική μέριμνα για τη διευκόλυνση επιβατών με περιορισμένη κινητικότητα
  • Ειδικούς χώρους για τη μεταφορά ποδηλάτων
  • Υψηλών προδιαγραφών χώρους για τη μεταφορά κατοικίδιων.

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης ο Σπύρος Πασχάλης, CEO της Attica Group, ανέφερε: «Η επένδυση στα πλοία AERO Highspeed συμβάλλει στη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος της Attica Group και στη σταδιακή μετάβαση σε μια οικονομία χαμηλών εκπομπών άνθρακα, πιο πράσινη και περισσότερο ανταγωνιστική, ενισχύοντας τη βιώσιμη ανάπτυξη μέσω -μεταξύ άλλων- της χαμηλής κατανάλωσης καυσίμου και των μειωμένων εκπομπών αέριων ρύπων λόγω ελαφρύτερου υλικού κατασκευής των πλοίων, καθώς και της εγκατάστασης φωτοβολταϊκών μονάδων (solar panels), οι οποίες καλύπτουν τις ανάγκες φωτισμού και ηλεκτροδότησης των ξενοδοχειακών υπηρεσιών των πλοίων.

Με την επένδυση αυτή υλοποιούμε τον επιχειρηματικό μας σχεδιασμό με προσεκτικά βήματα, προκειμένου να ενισχύσουμε τον ηγετικό μας ρόλο και να ανταποκριθούμε στις αυξημένες διεθνείς απαιτήσεις του κλάδου. Επιβεβαιώνουμε στην πράξη για μία ακόμη φορά, τη δέσμευσή μας για την αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών στην ελληνική ακτοπλοΐα, τη βέλτιστη εξυπηρέτηση και υποστήριξη των τοπικών κοινωνιών, καθώς και την ενίσχυση του τουριστικού προϊόντος της χώρας μας.

Επιπλέον, το σημαντικό ύψος της επένδυσης, σε μία περίοδο με έντονες τις οικονομικές δυσχέρειες εξαιτίας της παγκόσμιας κρίσης από την πανδημία, αλλά και της γεωπολιτικής και ενεργειακής κρίσης στην Ευρώπη, αποτελεί αδιάψευστη επιβεβαίωση της μακροπρόθεσμης στρατηγικής του Ομίλου μας για βιώσιμη ανάπτυξη με παράλληλη ενσωμάτωση των αρχών ESG σε κάθε νέο επενδυτικό έργο και στην καθημερινή μας λειτουργία και ταυτόχρονα έμπρακτη συμβολή στον εθνικό σχεδιασμό για την ανάπτυξη της Ελληνικής οικονομίας.

Ολοκληρώνοντας, θα ήθελα να εκφράσω τις ευχαριστίες μου στους μετόχους, τους δανειστές, τους συνεργάτες και προμηθευτές μας και στο επιβατικό κοινό για την εμπιστοσύνη, την προτίμηση και τη συνεργασία τους όλα αυτά τα χρόνια, καθώς και στους εργαζόμενους της Attica σε ξηρά και θάλασσα για την αφοσίωσή τους και την παροχή υψηλής ποιότητας εργασίας που οδήγησαν τον Όμιλό μας στο να είναι ο μεγαλύτερος Όμιλος στον κλάδο μας στην Ελλάδα, ο τρίτος μεγαλύτερος στη Μεσόγειο και ανάμεσα στους δέκα μεγαλύτερους στην Ευρώπη».

Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Youtube
Tags:ATTICAATTICA GROUPΣΠΥΡΟΣ ΠΑΣΧΑΛΗΣ

Σχετικά Άρθρα

ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Σε καθαρά κέρδη (17,05 εκατ.) πέρασε η Attica το 2022. Αύξηση 38% στους επιβάτες, 16% στα Ι.Χ. οχήματα και 11% στα φορτηγά

31 Μαρτίου, 2023
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Attica Group: Απόκτηση πλοίου από την CldN Ferries έναντι 13,4 εκατ. ευρώ

29 Μαρτίου, 2023
ΥΠΟΓΕΙΟΣ

Το θέλει και το δείχνει: Ο Εμ. Γκριμάλντι στον λιμένα Ηρακλείου Κρήτης

14 Μαρτίου, 2023
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Αναμονή στο deal της Attica έως την απόφαση της Επιτροπής Ανταγωνισμού ζητεί η Τρ. Πειραιώς

6 Μαρτίου, 2023
????????????????????????????????????
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Το Πρωτοδικείο Αθηνών απέρριψε τα αιτήματα του Μ. Ηλιόπουλου για τη MIG

3 Μαρτίου, 2023
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Συνεχίζεται η αντιπαράθεση μεταξύ M. Ηλιόπουλου (Seajets) και MIG για την Attica

2 Μαρτίου, 2023
Επόμενο άρθρο

«Έμφραγμα» στις εμπορευματικές μεταφορές Ελλάδας – Ιταλίας. Μειωμένες θέσεις καταγγέλλουν τα ελληνικά φορτηγά

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Η SKY express εμπλουτίζει το θερινό πρόγραμμα: Απευθείας πτήσεις σε 12 χώρες και 29 πόλεις εξωτερικού, με 3,8 εκατ. θέσεις

28 Μαρτίου, 2023

Χωρίς εμπορευματικά δρομολόγια η Hellenic Train, εισηγήσεις για «κάθοδο» της RCLG στο Θριάσιο

26 Μαρτίου, 2023

Στελεχώνεται με επιπλέον προσωπικό η Αρχή Πολιτικής Αεροπορίας (ΑΠΑ)

27 Μαρτίου, 2023

Ενισχύονται με εργαζoμένους τα περιφερειακά αεροδρόμια. Αυξάνονται οι ημέρες μετακίνησης εκτός έδρας των υπαλλήλων της ΥΠΑ

25 Μαρτίου, 2023

Παρατείνεται ως τα τέλη του έτους η προθεσμία για 35 θέσεις ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας στην ΥΠΑ

27 Μαρτίου, 2023

Τα όσα υποστηρίζει το υπ. Μεταφορών για τη στελέχωση των αεροδρομίων. Δηλώσεις Μ. Παπαδόπουλου, έρχονται 174 προσλήψεις

29 Μαρτίου, 2023

Επιβατικά σιδηροδρομικά δρομολόγια: Καμία πρόοδος, δεν δίνεται το Κιάτο – Αίγιο

26 Μαρτίου, 2023

Ξεκινούν τα εμπορευματικά δρομολόγια, αποτελώντας “οδηγό” για τα επιβατικά. Επιστολή της Hellenic Train στον ΟΣΕ

28 Μαρτίου, 2023

Ενισχύονται με εργαζoμένους τα περιφερειακά αεροδρόμια. Αυξάνονται οι ημέρες μετακίνησης εκτός έδρας των υπαλλήλων της ΥΠΑ

2

Στελεχώνεται με επιπλέον προσωπικό η Αρχή Πολιτικής Αεροπορίας (ΑΠΑ)

2

Οι μεταφορές στο επίκεντρο: Επισκόπηση των μέτρων ασφαλείας σε αερομεταφορές, ακτοπλοΐα, ΜΜΜ, κ.ά.

2
???????????????????

AEGEAN: Παραλαμβάνει φέτος 9 Airbus neo. «Σταθμεύει» 6-7 αεροσκάφη για τυχόν αντιμετώπιση καθυστερήσεων

2

Η SKY express εμπλουτίζει το θερινό πρόγραμμα: Απευθείας πτήσεις σε 12 χώρες και 29 πόλεις εξωτερικού, με 3,8 εκατ. θέσεις

1

Αυτά είναι τα 3 μέλη της Ειδικής Επιτροπής για το σιδηροδρομικό δυστύχημα. Μεταξύ αυτών ο πρώην Δ.Σ. της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

1
ÁÅÑÏÄÑÏÌÉÏ ÅËÅÕÈÅÑÉÏÓ ÂÅÍÉÆÅËÏÓ (EUROKINISSI/ÃÉÙÑÃÏÓ ÊÏÍÔÁÑÉÍÇÓ)

Οι παρατηρήσεις του AFISO για το άρθρο 74

1

Στα γραφεία του ΟΣΕ η Τροχαία Λάρισας, συνελέγησαν έγγραφα και ντοκουμέντα που αφορούν το σιδηροδρομικό δυστύχημα

1

Τα δρομολόγια Αθήνα – Θεσσαλονίκη και Αθήνα – Καλαμπάκα προσθέτει η Hellenic Train από τις 3 Απριλίου

31 Μαρτίου, 2023

KLM: Επεκτείνει το δίκτυό της στην Ασία, διπλασιάζοντας τον αριθμό πτήσεων

31 Μαρτίου, 2023

Παρατείνονται ως τις 13/4 οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στο ύψος του ΣΕΑ Μαλακάσας

31 Μαρτίου, 2023

UPS invests millions in advanced training for on-the-road drivers

31 Μαρτίου, 2023

Στο 11,4% η ανεργία τον περασμένο Φεβρουάριο

31 Μαρτίου, 2023

Τραμ: Θα τερματίζει στη στάση «ΣΕΦ», στις 2/4, ως τις 12:30 το μεσημέρι

31 Μαρτίου, 2023

Και τα 8 επενδυτικά σχήματα συνεχίζουν για το 67% του Οργανισμού Λιμένος Βόλου

31 Μαρτίου, 2023

Ανανέωσε τη συνεργασία της με την AG Europe Bakery η SARMED

31 Μαρτίου, 2023

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ