Παρασκευή, 22 Σεπτεμβρίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης «Μακεδονία»: Ένα επιτυχημένο case study διαρκούς προόδου και εξέλιξης

    22 Σεπτεμβρίου, 2023
    MMM

    Χρ. Σταϊκούρας πριν από το Άτυπο Συμβούλιο Υπουργών Μεταφορών: “Oι μεταφορές ενισχύουν ανάπτυξη και κοινωνική συνοχή”

    22 Σεπτεμβρίου, 2023
    6o ΣΥΝΕΔΡΙΟ

    Γ. Ξιφαράς, Γ.Γ. Μεταφορών: Εισάγονται νέες υπηρεσίες για την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού

    22 Σεπτεμβρίου, 2023
    6o ΣΥΝΕΔΡΙΟ

    Γ. Σπηλιόπουλος, ΟΑΣΑ: Ξεκινά, το επόμενο διάστημα, η συλλογή στοιχείων για το «Στρατηγικό Σχέδιο Μεταφορών Αττικής»

    22 Σεπτεμβρίου, 2023
    6o ΣΥΝΕΔΡΙΟ

    Αθ. Κοτταράς, ΣΤΑΣΥ: Αύξηση 20% της επιβατικής κίνησης στα μέσα σταθερής τροχιάς (μετρό, τραμ)

    22 Σεπτεμβρίου, 2023
    6o ΣΥΝΕΔΡΙΟ

    Στ. Αγιάσογλου, ΟΣΥ: Η ΟΣΥ προμηθεύεται τρία λεωφορεία υδρογόνου

    22 Σεπτεμβρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης «Μακεδονία»: Ένα επιτυχημένο case study διαρκούς προόδου και εξέλιξης

    22 Σεπτεμβρίου, 2023
    MMM

    Χρ. Σταϊκούρας πριν από το Άτυπο Συμβούλιο Υπουργών Μεταφορών: “Oι μεταφορές ενισχύουν ανάπτυξη και κοινωνική συνοχή”

    22 Σεπτεμβρίου, 2023
    6o ΣΥΝΕΔΡΙΟ

    Γ. Ξιφαράς, Γ.Γ. Μεταφορών: Εισάγονται νέες υπηρεσίες για την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού

    22 Σεπτεμβρίου, 2023
    6o ΣΥΝΕΔΡΙΟ

    Γ. Σπηλιόπουλος, ΟΑΣΑ: Ξεκινά, το επόμενο διάστημα, η συλλογή στοιχείων για το «Στρατηγικό Σχέδιο Μεταφορών Αττικής»

    22 Σεπτεμβρίου, 2023
    6o ΣΥΝΕΔΡΙΟ

    Αθ. Κοτταράς, ΣΤΑΣΥ: Αύξηση 20% της επιβατικής κίνησης στα μέσα σταθερής τροχιάς (μετρό, τραμ)

    22 Σεπτεμβρίου, 2023
    6o ΣΥΝΕΔΡΙΟ

    Στ. Αγιάσογλου, ΟΣΥ: Η ΟΣΥ προμηθεύεται τρία λεωφορεία υδρογόνου

    22 Σεπτεμβρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Προτάσεις φορέων για την αποκατάσταση των προβλημάτων στο λιμάνι της Σαμοθράκης

vvegiazi by vvegiazi
20 Αυγούστου, 2019
στο ΝΑΥΤΙΛΙΑ
0
?o

?o

Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Το πρόβλημα του λιμανιού της Σαμοθράκης μπορεί να λυθεί πραγματικά, αν αρχίσει να υλοποιείται η πρώτη φάση του έργου επέκτασης του προσήνεμου μώλου, για να μπορούν να πραγματοποιούν ελιγμούς για να δέσουν πλοία μεγαλύτερου μήκους, τόνισαν στο ΑΠΕ-ΜΠΕ στελέχη της λιμενικής βιομηχανίας.

Πρόσθεταν ότι το πρόβλημα δεν είναι τα βάθη του λιμανιού που δυσκολεύουν την προσέγγιση πλοίου, αλλά τα τεχνικά χαρακτηριστικά του, καθώς μεγάλα πλοία δεν έχουν εύκολα τη δυνατότητα βάση του μήκους τους να πραγματοποιούν δίαυλο ελιγμών, ειδικά όταν στο νησί επικρατούν κακές καιρικές συνθήκες.

Το πρόβλημα αυτό αντιμετώπισε και το επιβατηγό οχηματαγωγό πλοίο AZORES EXPRESS, κατά την διάρκεια των τελευταίων ημερών, το οποίο έμφορτο με επιβάτες και οχήματα και με ανέμους έντασης 7-8 μποφόρ δεν κατάφερε να καταπλεύσει στο λιμάνι αφού η κατάσταση εκτιμήθηκε ιδιαίτερα επικίνδυνη από τον καπετάνιο.

Το λιμάνι της Καμαριώτισσας βρίσκεται στο Βορειοδυτικό άκρο του νησιού και απέχει 29 ν.μ. από το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης.

Ο λιμένας είναι τεχνητός και προστατεύεται από προσήνεμο και υπήνεμο λιμενοβραχίονα, η δε είσοδος που σχηματίζεται έχει άνοιγμα 160 μέτρα περίπου, με βάθη στον άξονά τα 6,50μ και είναι στραμμένη προς τα ΝΔ.

To Πλαίσιο Εργων Ανάπτυξης Λιμένα (ΠΕΑΛ) για το λιμάνι της Καμαριώτισσας, ξεκίνησε το 2016 να εκπονείται και μετά από διαγωνισμό το ανέλαβε ιδιωτική εταιρεία το οποίο ολοκλήρωσε.

Το 2018 έγιναν βελτιώσεις τροποποιήσεις και το Σεπτέμβριο παρουσιάστηκε σε όλους τους φορείς του νησιού με έργα της τάξεως των 28 εκατ.ευρώ.

Στάλθηκε προς έγκριση στην Επιτροπή Σχεδιασμού και Ανάπτυξης Λιμένων ΕΣΑΛ στο υπουργείο Ναυτιλίας από το Νοέμβριο του 2018.

Τα βασικότερα που περιγράφονται μέσα σε αυτό είναι η λύση που δίνεται στο πρόβλημα των αυθαιρεσιών που υπάρχουν στη χερσαία ζώνη του λιμανιού ενώ υπάρχουν μελέτες τυπογραφικές, γεωτεχνικές, ακτομηχανική, κυματική, παράκτια, προστασίας ηλεκτρομηχανολογικών εγκαταστάσεων μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων κ.α

Η επέκταση του λιμανιού προβλέπει και νέες εκβαθύνσεις εμπορικό σταθμό αλλά και κρηπίδωμα για κρουαζιέρες.

Το επόμενο βήμα που πρέπει να γίνει είναι να οριστικοποιηθούν οι μελέτες εφαρμογής, ενώ τα πρώτα τρία εκατομμύρια έχουν ήδη εγκριθεί από το Γενική Γραμματεία ( ΥΠΟΜΕΔΥ) του υπ. Μεταφορών.

Ανάλογη μελέτη υπάρχει και για το άλλο λιμάνι της Σαμοθράκης, των Θέρμων, που κλείνει κάθε φορά από προσχώσεις και επιχωματώσεις που γίνονται.

Το αλιευτικό καταφύγιο Θέρμων βρίσκεται στο βόρειο τμήμα της νήσου Σαμοθράκης, σε απόσταση 15 χλμ ανατολικά του οικισμού Καμαριώτισσα.

Ο λιμένας είναι τεχνητός και κατασκευάστηκε στη θέση όπου προϋπήρχε από την δεκαετία του 1950 ένας μικρός προβολικός μώλος.

Προστατεύεται από προσήνεμο και υπήνεμο λιμενοβραχίονα, η δε είσοδος που σχηματίζεται έχει άνοιγμα 50 μέτρα περίπου και είναι στραμμένη προς τα δυτικά.

Στο μεταξύ στελέχη της ναυτιλιακής βιομηχανίας τόνισαν στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ότι στη γραμμή Αλεξανδρούπολης Σαμοθράκης θα πρέπει να βρίσκονται περισσότερες από μία ακτοπλοϊκές εταιρείες και στη σύμβαση να υπάρχει ρήτρα ότι σε περίπτωση βλάβη του πλοίου, η ίδια εταιρεία να μεριμνά για την αντικατάστασή του με άλλο πλοίο.

Η σύμβαση των δρομολογίων της εταιρείας με το υπουργείο Ναυτιλίας για τα πλοία «ΣΑΟΣ» και «ΣΑΟΝΗΣΟΣ», για τη χειμερινή περίοδο, είναι επιδοτούμενη, δεκαετής διάρκειας και λήγει στις 31/10/2019.

Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Youtube
Tags:SAOS FERRIESΛΙΜΑΝΙ ΣΑΜΟΘΡΑΚΗΣ

Σχετικά Άρθρα

ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Τροποποιούνται οι χερσαίες ζώνες στους λιμένες Σαμοθράκης, Καβάλας και Κέρκυρας

19 Ιουνίου, 2020
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Δωρεάν η μεταφορά κατοίκων και επισκεπτών του Καστελόριζου, το 2020, από τη Saos Ferries

5 Μαρτίου, 2020
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Διασφάλιση των θέσεων εργασίας ζητούν οι εργαζόμενοι της Saos Ferries

11 Σεπτεμβρίου, 2019
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Έκπτωτη η Saos από την γραμμή Αλεξανδρούπολη – Σαμοθράκη. Προκηρύχτηκε νέος διαγωνισμός

10 Σεπτεμβρίου, 2019
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Αλλαγές στα ακτοπλοϊκά δρομολόγια της γραμμής Αλεξανδρούπολης – Σαμοθράκης

9 Σεπτεμβρίου, 2019
?o
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Αποσύρεται από τα ενδοκυκλαδικά δρομολόγια το πλοίο «Άρτεμις» για να διεξάγει το Σαμοθράκη – Αλεξανδρούπολη. Ερώτηση στη Βουλή

26 Αυγούστου, 2019
Επόμενο άρθρο

Tι μεταφέρουν οι Έλληνες εφοπλιστές; Χύδην ξηρό φορτίο και αργό πετρέλαιο και όχι τόσο εμπορευματοκιβώτια

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

ΔΑΑ, Fraport, Hellastron, AVIS, Streem Global, Minoan Lines, ΟΛΘ και Parsons στο ITC 2023 (19/9)

18 Σεπτεμβρίου, 2023

Εντός 2 ετών η πλήρης αποκατάσταση του σιδηροδρομικού δικτύου. Τι είπαν ΡΑΣ, ΟΣΕ, Copelouzos Group, ΓΑΙΑΟΣΕ, ΘΕΚ, VTG

19 Σεπτεμβρίου, 2023

Το video της ημέρας των Μεταφορών του ITC 2023 – 6ου Συνεδρίου Υποδομών & Μεταφορών

19 Σεπτεμβρίου, 2023

ΡΑΣ, ΟΣΕ, ΗΤ, Copelouzos, «Θριάσιο Εμπορευματικό Κέντρο» / Goldair, ΓΑΙΑΟΣΕ και VTG στο ITC 2023 (19/9)

18 Σεπτεμβρίου, 2023

3 επιπλέον υδατοδρόμια και ένα υδάτινο πεδίο αποκτά η Πελοπόννησος, άναψε “πράσινο” και για τον Βόλο

21 Σεπτεμβρίου, 2023

To video της ημέρας των Υποδομών του ITC 2023 – 6ου Συνεδρίου Υποδομών και Μεταφορών

18 Σεπτεμβρίου, 2023

Κανονικά οι πτήσεις την Πέμπτη 21 Σεπτεμβρίου, παράνομη κρίθηκε η απεργία ΕΕΕΚΕ και ΟΣΥΠΑ

20 Σεπτεμβρίου, 2023

Ορίστηκε Διοίκηση στον Εθνικό Οργανισμό Διερεύνησης Αεροπορικών και Σιδηροδρομικών Ατυχημάτων και Ασφάλειας Μεταφορών

20 Σεπτεμβρίου, 2023

Τα αεροδρόμια σε Κέρκυρα και Άκτιο επισκέφθηκαν η υφυπουργός Μεταφορών και ο Γ.Γ. Μεταφορών

1

Το νέο video με την πρόοδο κατασκευής του αεροδρομίου στο Καστέλλι της Κρήτης

1

Tο υπ. Ναυτιλίας θα διερευνήσει και τυχόν ευθύνες που μπορεί να έχει η Attica για τον πνιγμό, πέρα από την ευθύνη του πλοιάρχου

1

Hellenic Train: Με λεωφορεία τα δρομολόγια της γραμμής Λάρισα – Βόλος

1

Αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης «Μακεδονία»: Ένα επιτυχημένο case study διαρκούς προόδου και εξέλιξης

22 Σεπτεμβρίου, 2023

Χρ. Σταϊκούρας πριν από το Άτυπο Συμβούλιο Υπουργών Μεταφορών: “Oι μεταφορές ενισχύουν ανάπτυξη και κοινωνική συνοχή”

22 Σεπτεμβρίου, 2023

Γ. Ξιφαράς, Γ.Γ. Μεταφορών: Εισάγονται νέες υπηρεσίες για την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού

22 Σεπτεμβρίου, 2023

Γ. Σπηλιόπουλος, ΟΑΣΑ: Ξεκινά, το επόμενο διάστημα, η συλλογή στοιχείων για το «Στρατηγικό Σχέδιο Μεταφορών Αττικής»

22 Σεπτεμβρίου, 2023

Αθ. Κοτταράς, ΣΤΑΣΥ: Αύξηση 20% της επιβατικής κίνησης στα μέσα σταθερής τροχιάς (μετρό, τραμ)

22 Σεπτεμβρίου, 2023

Στ. Αγιάσογλου, ΟΣΥ: Η ΟΣΥ προμηθεύεται τρία λεωφορεία υδρογόνου

22 Σεπτεμβρίου, 2023

Ν. Κουρέτας, Ελληνικό Μετρό: Φιλική προς το περιβάλλον η γραμμή 4 – Πως προχωρούν τα εργοτάξια σε Εξάρχεια, Ριζάρη και Δικαστήρια

22 Σεπτεμβρίου, 2023

Δ. Σαπίδης, Siemens Mobility: Ενισχύεται η τάση του Mobility as a Service

22 Σεπτεμβρίου, 2023

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ